fbpx

מולטי טריינר מומלץ – הטובים ביותר לשנת 2020

מולטי טריינר הינו מכשיר האימון הביתי המגוון ביותר ובעל הצדדים הרבים ביותר, והוא חלק חיוני מכל מערך כושר ביתי טוב.

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

337 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

רקע והקדמה

אנחנו חיים בתקופה בה ישנן סיבות רבות להישאר בבית, דבר שיש לו יתרונות רבים, וגם לא מעט חסרונות. בין אותם חסרונות נמצאים חוסר בתנועה ועודף מתח נפשי – שני דברים שההתעמלות טובה להם. אבל אפילו בזמנים פשוטים יותר, היכולת להתאמן בפרטיות, מבלי לצאת מהבית או לחלוק מכשירים, מקלחות וחדר הלבשה עם זרים מיוזעים, היא דבר נפלא. בין אם אתם מתאמנים מתחילים, המקווים להיכנס לשגרת התעמלות ולהתמיד בה, ובין אם אתם מרימי משקולות שלא יכולים לעבור יום בלי אימון טוב, אספנו עבורכם את המולטי טריינרים המומלצים ביותר לשנת 2020.

נכתב ע״י

מולטי טריינר מעולה הוא חלק בלתי נפרד מכל חדר כושר ביתי רציני, אך הוא יכול לעמוד גם כיחידה עצמאית, ולספק אימון גוף מלא בנוחות ביתית. אם יש לכם מקום מוגבל בבית ובכל זאת תרצו לפתח שרירים ולהגביר כוח, מולטי טריינר הוא התשובה.

 

בעוד הליכונים ואופני כושר עובדים בעיקר על סיבולת לב-ריאה, מולטי טריינרים מעניקים לשרירי הגוף אימון כולל, המחטב, מחזק, ושורף קלוריות ביעילות לא פחותה. הטריינר הוא מכשיר קומפקטי העשוי שלדה חזקה ומערכות מורכבות של מנופים וגלגלות, המשלבות תכונות ואפשרויות רבות לעבודה על מספר חלקי גוף בהתאמה אישית. כתוצאה מכך, הם נוטים להיות כבדים, לתפוס מקום רב, וגם לעלות הרבה כסף.

 

ההחלטה להשקיע במולטי טריינר יכולה עשויה להיות אחת שתשפר את איכות החיים שלכם בצורה משמעותית, אך בשביל שזה יקרה תצטרכו לבחור במכשיר הנכון עבורכם.

 

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכל הבחינות - Life Fitness G7T Elite

אחת הדרכים להבטיח שתקבל אימון באיכות של חדר כושר, היא לרכוש את סוג הציוד השוכן במרכז הכושר המקומי שלך ולשים אותו בחדר פנוי בבית. מולטי טריינר Life Life G7 הוא מערך גדול ומקצועי לשימוש פרטי, הכולל ערמות משקל כפולות חזקות, שתי גלגלות מתכווננות, ואפשרות לספה גמישה בעלת מספר הגדרות שיפוע וירידה.

4.5 15

Life Fitness G7T Elite

מולטי טריינר מעולה המעניק אימון מקיף ברמת מכון כושר

יתרונות

מעל 60 תרגילים לאימון מקיף, ערמת משקולות מאסיבית ואיכות של מכון כושר

חסרונות

תופס לא מעט מקום ועולה לא מעט כסף

קנה עכשיו ב- סיטי ספורט!

קנה עכשיו ב- יגל!

קנה עכשיו ב- רוקי ספורט!

המולטי טריינר הזה מציע לכם אפשרויות מגוונות להפעלה ואימון של שרירים שונים. הוא כולל שתי תחנות אימון בעלות כבלים על גלגלות מתכווננות ב-20 נקודות גובה שונות. הוא מגיע עם רצועות לירך ולקרסול, מוט מתח ומוט ישר. בכל אחד מצדדיו ישנן משקולות המגיעות ביחד למשקל 146 ק"ג. אם תרצו, תוכלו להוסיף ספת אימון, וקיבלתם מערכת מקיפה המעניקה אימון כמעט לכל קבוצת שרירים שניתן להעלות על הדעת בגוף. לנוחיותכם, הוא מגיע עם ידית ארגונומית, זוג ידיות רכות, מתקן נוח להנחת בקבוק ומגבת, ולוח תרגילים מגנטי.

 

גודלו של המולטי טריינר קומפקטי ביחס לכמות התרגילים והתוספות שהוא מציע. עם שילדה חזקה ביותר, המערכת המאסיבית מתנשאת לגובה של 210 ס"מ, כשאורכה 124 ס"מ, ורוחבה 178 ס"מ. המתקן הזה אמנם יקר, אך הוא שווה את הכסף: הוא נועד ונבנה להחזיק מעמד שנים רבות והוא מגיע עם DVD עם הדגמת תרגילים וספר תרגילים הכולל למעלה מ -60 תרגילים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למתחילים - מולטי טריינר Marcy דגם M990

הרבה אנשים יעידו על כך שקל להתחיל שגרת אימון, אך קשה להתמיד בה. למרות שאין תרופת פלא לבעיה, ישנן דרכים להקל על צליחת המכשול הזה. אימון נוח ומהנה, ותהליך למידה אשר לא מהווה אתגר גדול מדי, יתנו לשגרה החדשה סיכוי גדול יותר להאריך ימים. מולטי טריינר Marcy M990 הוא מכשיר נוח וקל לשימוש, המגיע עם הנחיות ברורות ומפורטות, ומציע מגוון תרגילים.

4.5 15

Marcy M990

מולטי טריינר נוח וקל לשימוש, שיעזור לכם להתרגל לשגרת אימון נעימה

יתרונות

קל לשימוש, נוח וידידותי למתאמנים מתחילים

חסרונות

כובד משקולות מקסימלי נמוך, ואיננו נוח למתאמנים גבוהים או כבדים במיוחד

קנה עכשיו ב- מגה ספורט!

קנה עכשיו ב- יגל!

קנה עכשיו ב- energym!

קנה עכשיו ב- sport com!

זהו מולטי טריינר ביתי די בסיסי שיכול לסייע למגוון מתאמנים. רשימה של תרגילים עם תמונות ותיאורים, הופכים את הניווט במכונה לקל להפליא, כך שמי שהתאמן בחדר כושר מסחרי ילמד בקלות להשתמש בטריינר הזה. עם למעלה מ-30 תרגילי כוח לאימון גוף כולל, מולטי טריינר MWM-990 מציע רבים מאותם תרגילים שעובדים על כל הגוף ומכוונים לרוב השרירים העיקריים. הוא מגיע עם ריפוד עבה ונוח, כיסוי מגן למשקולות והצעות לתרגילים. גם מכשיר הרגליים מרופד ונוח.

 

בעיצוב מיוחד המשתמש בגלגלות וכבלים המחוברים לערימת המשקולות, מערכת האימון הזאת בטוחה במיוחד מכיוון שהמשקולות לעולם אינן תלויות מעל הגוף, אלא מאוחסנות מאחורי ערימת משקל מגן. בנוסף, העיצוב הזה חוסך את זמן העמסת לוחות המשקל ופריקתם. המולטי טריינר מגיע עם מוט פולי עליון, מוט פולי תחתון וכרית יד קדמית מתכווננת.

 

לצערינו, כובד המשקולות המקסימלי הוא 68 ק"ג. זה אמנם לא מעט, אך הדבר הופך את המכשיר לפחות מתאים עבור מי שמחפש אימון משקולות מתקדם. חסרון נוסף מגיע בגלל מימדיה של המכונה – מתאמן שגובהו מעל 1.80 מטר לא יוכל להתאמן בנוחות, והדבר נכון גם לגבי כל מי שמשקלו מעל ל-135 ק"ג.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עם מוטות התנגדות - מולטי טריינר Bowflex PR1000

טריינר Bowflex PR1000 מאפשר להפוך את אימון הכוח לאימון גוף מלא, תוך ביצוע מעל 30 תרגילים מגוונים בשבע תוכניות אימון מובנות. מוטות ההתנגדות, המחליפים את המשקולות הרגילות, מאפשרים למתאמן לעלות בהדרגה את רמת הקושי של האימון בצורה המתאימה לגודלו וכוחו ללא פגיעה בשרירים ובמפרקים. המכשיר מתקפל, כך שהוא לא תופס מקום רב מדי בזמן שהוא איננו בשימוש.

4.5 15

Bowflex PR1000

מולטי טריינר מתקפל לאימון כוח מותאם, בריא, ובטוח

יתרונות

מוטות התנגדות מתאימות את האימון למתאמן, בטיחותי במיוחד, מתקפל

חסרונות

איננו מתאים למרימי משקולות מתקדמים

קנה עכשיו ב- גיל ספורט!

קנה עכשיו ב- יגל!

קנה עכשיו ב- sport com!

קנה עכשיו ב- אולסייל!

במקומן של המשקולות החופשיות הסטנדרטיות, מכשיר זה מצויד במוטות התנגדות. משמעות הדבר היא שהאימון איננו מסתמך על כוח הכבידה, אלא על משקלו וכוחו של המתאמן. אימון במוטות התנגדות מתחיל עם רמת התנגדות נמוכה להפחתת לחץ על המפרקים. ההתנגדות גוברת בהדרגתיות ומתאימה את עצמה ליכולותיו של המשתמש ומבטיחה אימון כוח מאתגר ובטוח. מוטות ההתנגדות הגמישים מתכווננים באמצעות סוגר בטוח, קל ונוח לשימוש, והם מגיעים להתנגדות מירבית של 95 ק"ג. לעומת מכשירים המצריכים העמסת משקולות ופריקתם לשינוי ההתנגדות, במכשיר זה השינוי נעשה בקלות ובמהירות על ידי הוספה וגריעה של כמות המוטות המחוברים לידיות האימון.

 

את הסמארטפון או הטאבלט תוכלו להניח על המדף המיועד אליו, ולצפות בסרטוני ההדרכה והדגמות האימונים המופיעים באתר החברה וב-Youtube. בגודלו המקסימלי, המכשיר תופס יותר משני מטרים לאורך, לרוחב ולגובה. החדשות הטובות הן שהוא מתקפל, כך שאורכו מגיע ל-114 סנטימטרים בלבד.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשקולנים - קרוס פינתי Inspire FT2

עבור מי שמחפש אימון כוח כבד במלוא מובן המילה, זהו המולטי טריינר הטוב ביותר בשוק. למכשיר FT2 Inspire Fitness יש משקל רב מאחוריו והוא מיועד למשקולנים רציניים בלבד. זהו למעשה חדר כושר ביתי בעל שמונה תחנות, אשר יעניק אימון לכל השרירים בגופכם, ויותיר אתכם ספוגי זיעה.

4.5 15

Inspire FT2

מכונה אימתנית וקומפקטית המעניקה אימון כוח מאסיבי

יתרונות

קומפקטי יחסית, ומעולה למרימי משקולות

חסרונות

כבד מאוד, לא מתאים למתחילים, בעל מחיר גבוה

קנה עכשיו ב- energym!

קנה עכשיו ב- גיל ספורט!

קנה עכשיו ב- רוקי ספורט!

קנה עכשיו ב- sport com!

שמונה התחנות של המכשיר מורכבות ממערכת פולי דואלית שמתכווננת ל-32 מצבים, העובדים ביעילות על שרירים שונים. המכשיר כולל מוט הנע על מסילה ועליו ניתן להעמיס משקלים מהמחסניות של המולטי טריינר, ללא הסיכונים וזמני ההעמסה והפריקה הכרוכים בשימוש במשקולות. כל מחסנית מאפשרת עבודה עצמאית בכל צד, עד משקל 75 מקסימלי של ק"ג בכל צד. עם משקל כולל של 150 ק"ג, הטריינר הזה מתאים גם למתאמני הכוח המנוסים והוותיקים ביותר, והוא יעניק להם אימון מאתגר ומספק.

 

הוא אמנם מתנשא לגובה 224 ס"מ, אך ברוחב 155 ס"מ ובאורך 147 ס"מ, לא תצטרכו להקצות לו חדר משלו. למרות זאת, היינו ממליצים לכם לבחור את מיקומו בקפידה, מאחר ומשקלו המאסיבי (374 ק"ג) עלול להכביד על הרצפות, ולא יאפשר לכם להזיז אותו בקלות.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר - מולטי טריינר York PowerMax 9101

זהו מתקן מאסיבי וחזק המאפשר מגוון תרגילים רחב לאימון כולל. מוט המשקולת בעל מעצורים המאפשרים עצירת חירום, והוא מסוגל לשאת משקולות אולימפיות כמו גם רגילות. הוא גדול ויציב, ויחס התמורה והמחיר יוצא בהחלט לטובת הצרכן.

4.5 15

York PowerMax 9101

מולטי טריינר לאימון יומיומי מקיף בתקציב נמוך

יתרונות

מגוון תרגילים, מחיר משתלם ומותאם למשקולות רגילות ואולימפיות

חסרונות

תופס מקום רב, מגיע ללא משקולות

קנה עכשיו ב- גיל ספורט!

קנה עכשיו ב- יגל!

קנה עכשיו ב- sport com!

קנה עכשיו ב- רוקי ספורט!

בתמורה למחיר לא גבוה, המתקן הזה מעניק אפשרויות רבות לאימון יומיומי. כבלי הפלדה מצופים ב-P.V.C והמתכת מצופה ניקל לקבלת אחיזה נוחה, עמידות בפני שחיקה, ומראה מבריק. הספה עומדת בפני עצמה ומתנתקת מן המתקן לאימון נפרד. היא יציבה ובעלת מבנה מיוחד השומר על חוליות עמוד השידרה. הריפוד העבה עשוי מחומר מונע הזעה ומשענת הגב מתכווננת משיפוע שלילי ועד 90 מעלות. את המשקולות יש לקנות בנפרד, אך הערכה כוללת מוט ארוך ומוט קצר לפולי, חבל ליד אחורית, ידית פולי ורצועה לרגל.

 

באורך 224 ס"מ, רוחב 205 ס"מ וגובה 203 ס"מ, המולטי טריינר הזה תופס מקום רב, אך בעד המקום תקבלו אימון מקיף ומגוון.

סיכום

כיצד לבחור את המולטי טריינר המתאים?

 

רכישת מולטי טריינר ביתי חדש יכולה להיות חוויה מרתיעה עם כל האפשרויות הקיימות. בנוסף, עליכם לקחת בחשבון את זמינות השטח שלכם, את התקציב שלכם ואיזו מכונה תואמת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. השאלות העיקריות שעליכם לשאול את עצמכם הן: כמה מקום תצטרכו לפנות בבית, כמה זמן יידרש להרכבת המכשיר, כמה כבדה צריכה להיות ערימת המשקל כדי להשיג את יעדי הכושר שלכם וכמה קבוצות שרירים שונות תרצו שהמכונה תעזור לכם לחזק. הנה מדריך קצר לעזור לכם בהחלטתכם.

 

מיקום המכשיר – היכן תשימו את הטריינר, כמה מקום תקצו עבורו, והאם הוא עומד להיות האובייקט הדומיננטי בחדר מיועד לאימון, או שהוא יתפוס פינה בחדר שיש לו ייעודים נוספים? אם הוא עומד לחלוק חדר עם ריהוט בעל פונקציות אחרות, כדאי לשאול את עצמכם כמה חשוב לכם המראה של המכשיר ומה האווירה שהוא ישרה על החדר.

מטרה – מה תרצו להפיק מן האימון? מי שמטרתו היא חיטוב והצרת היקפים ירצה מכשיר המציע את המגוון הגדול ביותר של תרגילים לאימון כל שרירי הגוף, בעוד מרים משקולות יחפש את המכשיר המגיע עם משקולות או מחסניות בכובד מקסימלי.

ותק המתאמן – מתאמנים מתחילים המחפשים את הטריינר הביתי הראשון שלהם ירצו מכשיר קל לשימוש המגיע עם הדרכה ברורה ומפורטת. למתאמנים ותיקים, לעומת זאת, רמת הקושי של השימוש במכשיר לא תהווה שיקול בבחירת הטריינר, והם עשויים להעדיף מכשיר מאתגר יותר.

 

 

כמה עובדות על אימוני כוח

 

כל מכשיר מולטי טריינר הוא שונה, ויש לקרוא ולהקשיב להוראות המצורפות אליו. כמו כן, מאחר ואימון צריך להיות מותאם אישית לצרכיו, יכולותיו ונסיונו של המתאמן, תמיד מומלץ להתייעץ עם מומחה לגבי האימון המתאים ביותר עבורכם. לפני שתתחילו, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על אימוני כוח:

 

  • לאימון מקיף תרצו לעבוד על כל קבוצות השרירים: רגליים, גב, חזה, יד אחורית, יד קדמית ובטן.
  • כדאי להתאמן בין שלוש לארבע פעמים בשבוע, אך מתאמנים מתקדמים יגיעו גם לתכיפות של 6 ימי אימון שבועיים.
  • אימון כוח בנוי מסטים של תרגילים, כאשר כמות המשקל, כמות הסטים וכמות החזרות על כל תרגיל תלוייה ביכולותיו ובמטרותיו של המשתמש. בדרך כלל, סט יהיה מורכב משמונה עד שתיים-עשרה חזרות (למרות שמתאמנים ותיקים יגיעו גם ל-20 חזרות). ההמלצה היא על 1-5 סטים, עם 1-3 דקות של מנוחה בין סט לסט.
  • ישנם תרגילים פשוטים, בהם מאמנים קבוצת שרירים אחת, ותרגילים מורכבים, המערבים כמה קבוצות שרירים. ההמלצה של רוב המומחים היא לשלב בין שני סוגי התרגילים, כאשר מרבית התרגילים יהיו מורכבים.

 

 

רגע לפני שנסיים, כמה טיפים נוספים:

 

  1. המכונות הזולות יותר נוטות להשתמש במערכות גלגלות איכותיות פחות, וכתוצאה מכך תנועת ההתנגדות יכולה להרגיש לפעמים קצת מטלטלת ולא טבעית.
  2. אם אתם שוקלים לקנות מכשיר כבד במיוחד, וודאו שהרצפות שלכם יכולות להתמודד עם כמות המסה ועם טריקה חוזרת ונשנית של המשקולות.
  3. אנו ממליצים לאכול ארוחה בריאה לאחר כל אימון: המזון שתצרכו בשעתיים שלאחר האימון ישמש את גופכם לחיזוק השרירים עליהם עבדתם .