פילינג לפנים: 5 הפילינגים המומלצים ביותר | Finder

הפנים שלנו לא הולכות ונהיות צעירות יותר. כדי להחזיר לעור הפנים את הברק ואת היופי, יש את הצורך בהשמת פילינג לפנים. יש המון סוגים של פילינג שיודעים לעשות פלאים, רק צריך לבחור את המוצר הנכון. הנה סקירה של 5 מוצרי פילינג ברמה הכי גבוהה, ומדריך כיצד לבחור את הטוב ביותר

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

קוסמטיקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על פילינג לפנים מומלץ

בין אם אתם מחפשים פילינג טבעי לפנים, פילינג לפנים עדינות או פילינג מרענן לפנים, לפניכן כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכן לבחור את פילינג הפנים המתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של פילינגים לפנים, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הפילינג המומלצים ביותר לפנים לשנת 2024.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

שלוש פילינג לפנים המומלצים על ידי המומחים שלנו

פילינג לפנים הכי טבעי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

פילינג לפנים הכי מרענן

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

פילינג לפנים הכי עדין

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בחיפוש אחר עור ללא רבב וקורן, פילינג התגלה כבעל ברית מצוין לחובבי טיפוח העור ברחבי העולם. טיפולים טרנספורמטיביים אלה זכו לקהל יעד ייעודי, הודות ליכולתם להחיות מחדש את העור, להפחית סימני הזדקנות ולטפל בבעיות עור שונות. יש המון מוצרי פילינג כיום, ולפני שקונים את המוצר שלכם, חשוב לתעמק בעולם של פילינג, לחקור אותו ואיך הוא עובד, ואת היתרונות המדהימים שלו.

 

מה הוא פילינג?

פילינג, הידוע גם בשם קליפות כימיות, הוא תמיסה כימית לטיפוח העור שנועד לקלף את פני העור על ידי החלת התמיסה. המטרה העיקרית היא להסיר שכבות חיצוניות פגומות של עור, אשר לעתים קרובות מכילות פגמים כגון קווים דקים, פגמים, כתמי שמש, ומרקם לא אחיד. תהליך זה מעורר את תגובת הריפוי הטבעית של העור, ומעודד את הצמיחה של תאי עור טריים ובריאים יותר.

 

איך פילינג עובד?

פילינג עובד באמצעות יישום של פתרונות כימיים שונים, כל אחד מותאם לדאגות עור ספציפיות ולתוצאות הרצויות. שלושת הסוגים העיקריים של פילינג הם:

 

פילינג שטחי: הפילינג הזו עובד עם תמיסה קלה כמו חומצות אלפא הידרוקסיות (AHAs) או חומצות בטא הידרוקסיות (BHAs) כדי למקד את השכבה החיצונית ביותר של העור. הוא יעיל בטיפול בבעיות עור קלות כמו פיגמנטציה קלה, צלקות אקנה, ומרקם גס.

פילינג בינוני: פילינג בעומק בינוני משתמשות בחומצות חזקות יותר כמו גליקוליק או חומצה טריכלורואצטית (TCA) כדי לחדור עמוק יותר לתוך העור. הוא מתאים לטיפול בקמטים מתונים, צלקות אקנה וגוון עור לא אחיד.

פילינג עמוק: פילינג כימי עמוק מערב שימוש בחומצות חזקות, כמו פנול, כדי להגיע לשכבות העמוקות יותר של העור. פילינג זה שמור לבעיות עור חמורות כגון קמטים עמוקים, נזקי שמש נרחבים, וגידולים טרום סרטניים.

 

היתרונות של פילינג

לפילינג יש המון יתרונות שחשוב להכיר:

 

מרקם עור משופר: פילינג ידוע ביכולתו להחליק את העור המחוספס והלא אחיד, ולהשאיר אותו רך וגמיש למגע.

הפחתה של קווים עדינים וקמטים: הפילינג מפחית באופן משמעותי את המראה של קווים עדינים וקמטים, המקדמים עור צעיר יותר.

גוון עור משופר: טיפולי פילינג יכולים לדהות כתמים כהים, צלקות אקנה, hyperpigmentation, וכתוצאה מכך גוון עור אפילו יותר קורן.

הפחתה של אקנה ונקבוביות: פילינג יכול לעזור להילחם באקנה על ידי ניקוי נקבוביות סתומות והפחתת ייצור שמן עודף, מה שהופך אותו לבחירה יעילה עבור עור נוטה אקנה.

ייצור קולגן משופר: תהליך ההשתלה מגרה ייצור קולגן, קידום גמישות העור ומוצקות.

תוצאות מיידיות: אנשים רבים חווים שיפורים גלויים לאחר מפגש אחד בלבד, מה שהופך את הפילינג לאופציה אטרקטיבית עבור אלה המחפשים תוצאות מהירות.

 

טיפול מקיף ואמצעי זהירות

טיפול לאחר פילינג הוא חיוני להשגת התוצאות הטובות ביותר ולמזעור תופעות לוואי אפשריות. כמה הנחיות כלליות כוללות:

 

הגנה מפני השמש: הגנו על העור מפני חשיפה לשמש, מכיוון שהוא יהיה רגיש יותר לאחר הפילינג. תמיד לשים קרם הגנה עם לפחות SPF 30.

הימנע מקרצוף: להימנע מקרצוף קשה או באמצעות מוצרי טיפוח עור שוחקים מיד לאחר הפילינג.

לחות: יש לשמור על העור שלך לח בכל עת.

פעל על פי ההוראות: פעל בהתאם להוראות שלאחר הפילינג שסופקו על ידי איש המקצוע שלך על מנת להבטיח התאוששות מהירה

 

מהפכה בעור

פילינג חולל מהפכה בטיפוח העור על ידי מתן פתרון יעיל ורב-תכליתי לבעיות עור שונות. בין אם אתה מחפש להצעיר את העור שלך, להפחית את סימני ההזדקנות, או להילחם באקנה, סביר להניח שיש פילינג לפנים שיכול לעזור לך להשיג את מטרות טיפוח העור שלך. על ידי הבנה איך פילינג עובד, בחירת המוצר הנכון עבור הצרכים שלך, ולאחר טיפול נאות, אתה יכול לפתוח את הסודות לעור קורן ללא רבב.

 

בסקירה מקיפה זו, אנו נתעמק בחמישה פילינג פופולריות: AMVital כורכום, Yadah Green Tea, E.I.D., Vivo per Lei, ו- HB Dead Sea Minerals. לכל מוצר יש את ההרכב הייחודי שלו ואת היתרונות והחסרונות, אבל איזה מהם באמת מספק את התוצאות הרצויות? בוא נברר.

לוגו של הסקירה

פילינג לפנים הכי טבעי: Amvital turmeric face Peel

פילינג כורכום AMVital מציע פתרון טבעי ותוסס לעור עמום, בעזרת רתימת הכוח של הכורכום והחומר הפעיל שבו, כורכומין. הפילינג הזה נועד להאיר, לקלף, ולהפחית את המראה של קווים עדינים בעזרת מרכיבים טבעיים

Amvital turmeric face Peel
Amvital turmeric face Peel

Amvital turmeric face Peel

4.5 15

מוצר טבעי ויעיל

יתרונות

מרכיבים טבעיים

ללא אכזריות לבע"ח

אפקט הבהרה, מתאים לעור רגיש

חסרונות

תוצאות איטיות

לא יכול לעבוד עבור פיגמנטציה עמוקה

קנה עכשיו ב- Amazon

הפילינג של AMVital שם בפרונט את הכורכום. החברה בולטת בזכות המחויבות שלה לעבוד עם מרכיבים טבעיים בלבד, מה שהופך אותה לבחירה בטוחה עבור אלה עם עור רגיש. השימוש בכורכום, הידוע בתכונות נוגדות החמצון והאנטי דלקתיות שלו, מציע תהליך פילינג עדין אך יעיל במיוחד, עם תוצאות מרשימות.

 

עם הזמן, הפילינג הזה יכול להאיר את העור ולשפר את מרקם העור. עם זאת, חשוב לציין כי התוצאות הן לא מיידיות, מוצר זה לא יכול להיות האפשרות הטובה ביותר עבור אלה עם בעיות פיגמנטציה עמוקה. ובכל זאת, אם אתם מחפשים פתרון קל וטבעי כדי להחיות את הקרנת העור שלכם, כורכום AMVital הוא בחירה איכותית.

לוגו של הסקירה

פילינג לפנים הכי מרענן: Yadah Green Tea Face Peel

הפילינג של Yadah גרין טי מתגאה בכך שהוא רותם את כל הטוב של תמציות התה הירוק כדי לטהר ולחדש את העור שלך. הוא מבטיח להסיר תאי עור מתים, למזער נקבוביות, ולספק חוויה מרגיעה ומרעננת

Yadah Green Tea Face Peel
Yadah Green Tea Face Peel

Yadah Green Tea Face Peel

4.5 15

משדרג את ההרגשה

יתרונות

היתרונות נוגדי חמצון של תה ירוק

תחושה מרעננת

מתאים לעור נוטה אקנה

חסרונות

עלול לגרום ליובש

השפעות הבהרה מוגבלות

קנה עכשיו ב- Amazon

הפילינג של יאדה גרין טי מציע גישה ייחודית על ידי שילוב תה ירוק בתוך התמיסה הכימית, שכן הוא ידוע בתכונות נוגדות החמצון שלו. הפילינג מסיר ביעילות תאי עור מתים וממזער נקבוביות, מה שהופך אותו למועיל במיוחד עבור אלה עם עור שמנוני או כזה שנוטה לאקנה.

 

עם זאת, חלק מהמשתמשים עשויים לחוות יובש כתופעת לוואי, כך שלחות נאותה היא חיונית בעת שימוש במוצר זה. למרות שהפילינג הזה מספק תחושה רעננה לאחר השימוש, הוא לא יכול לספק תוצאות הבהרה משמעותית לעומת מוצרים אחרים. עם זאת, אם אתה מחפש פילינג המציע ניקוי רעלים ומזעור של נקבוביות, yadah גרין טי הוא פתרון איכותי במיוחד.

לוגו של הסקירה

פילינג לפנים הכי עדין: e.l.f gentle peeling exfoliant

הפילינג העדין של E.L.F מבטיח חוויית פילינג קלה אך יעילה, החושפת עור חלק יותר וקורן יותר. הפילינג מכיל מרכיבים כמו אננס, פפאיה ותמציות אשכוליות, כדי להמיס תאי עור מתים בעדינות ולהשאיר ריח נעים.

e.l.f gentle peeling exfoliant
e.l.f gentle peeling exfoliant

e.l.f gentle peeling exfoliant

4.5 15

אופציה פשוטה לפילינג עדין

יתרונות

 זול

עדין

טבעוני ללא אכזריות לבע"ח, ריח נעים

חסרונות

ברק מוגבל

לא יכול להתאים לעור רגיש

קנה עכשיו ב- Amazon

E.I.E.L.D.'s Gentle Peeling Exfoliant היא אפשרות ידידותית לתקציב המספקת פילינג עדין לעור חלק יותר. בעזרת אננס, פפאיה ותמציות אשכוליות, הפילינג רותם את כוחם של אנזימים טבעיים כדי להמיס תאי עור מתים. הריח הנעים של המוצר מוסיף לחוויה הכוללת.

 

עם זאת, הוא לא יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבור אלה עם עור רגיש, שכן הוא עלול לגרום לגירוי. יתר על כן, ההשפעות הבהירות אינן בולטות כמו אופציות פילינג אחרות, כך שאם המטרה העיקרית היא להשיג עור קורן יותר, ייתכן שתרצה לחקור אפשרויות אחרות. עם זאת, אם אתה על תקציב הדוק ומחפש מוצר פילינג בסיסי, e.A.L.F הוא בחירה טובה מאוד.

לוגו של הסקירה

פילינג לפנים הכי מגוון: vivo per Lei Facial Peeling Gel

vivo per Lei's Facial Peeling Gel הוא פילינג הנועד לספק חווייה עמוקה ויסודית. הפילינג מצליח להסיר תאי עור מתים, לפתוח נקבוביות, ולהשאיר את העור שלך רענן. הוא משאיר מרקם עור חלק ומתאים לכולם

vivo per Lei Facial Peeling Gel
vivo per Lei Facial Peeling Gel

vivo per Lei Facial Peeling Gel

4.5 15

פילינג שמתאים לכל אחד

יתרונות

פילינג עמוק

משאיר מרקם עור חלק

מתאים לכל סוגי העור

תחושה מרעננת

חסרונות

ניחוח חזק

עלול לגרום לגירוי בעור רגיש

קנה עכשיו ב- Amazon

vivo per Lei של Facial Peeling הוא פילינג שמציע חוויה אינטנסיבית, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אלה המבקשים להתמודד עם תאי עור מתים עקשנים ולשפר את מרקם העור. המוצר משאיר את העור חלק יותר ורענן. עם זאת, הניחוח החזק שלו עשוי שלא להתאים לאנשים עם רגישות לריחות או עור רגיש, שכן הוא עלול לגרום לגירוי.

 

בעוד המוצר טוען שהוא מתאים לכל סוגי העור, זה חיוני כדי לבצע בדיקת תיקון כדי להבטיח תאימות עם העור שלך. במונחים של תוצאות, הוא מקיים את הבטחתו למרקם עור חלק יותר, אך לא יכול לספק השפעות בהירות משמעותיות. אם אתה מחפש פילינג חזק שמתאים לכולם, Vivo per Lei של Facial Peeling הוא המוצר המושלם.

לוגו של הסקירה

פילינג לפנים הכי אינטנסיבי: HB פילינג ג'ל

HB פילינג ג'ל לפנים רותמת את היתרונות של מינרלים מים המלח כדי להציע פילינג עמוק ומרענן, שהוא גם אינטנסיבי. מטרתו של הפילינג היא להסיר זיהומים, לפתוח נקבוביות, ולקדם עור בריא למראה

HB פילינג ג'ל
HB פילינג ג'ל

HB פילינג ג'ל

4.5 15

חוויה אינטנסיבית שמשדרגת את העור

יתרונות

פילינג עמוק

מינרלים מים המלח

מתאים לסוגי עור שונים

מחייה את העור

חסרונות

יקר

לא יכול לספק ברק דרמטי

קנה עכשיו ב- KSP

הפילינג של HB מציע ג'ל פילינג עם מינרלים ייחודיים מים המלח. הוא מציע חוויית פילינג מפוארת ואינטנסיבית, זאת הודות להכללה של מינרלים מים המלח הידועים במאפיינים הטיפוליים שלהם. הפילינג מסיר ביעילות זיהומים ומחייה את העור. עם זאת, נקודת המחיר הגבוהה שלו עשוי שלא להיות מתאים לאנשים שלא רוצים להוציא הרבה כסף על פילינג.

 

למרות שהוא מספק פילינג עמוק, אין לו את היכולת לספק השפעות הבהרה דרמטיות לעומת כמה מוצרים אחרים. עם זאת, אם אתה מחפש מוצר פרימיום המשלב את היתרונות של מינרלים מים המלח, HB הוא בחירה איכותית. הוא מתאים לסוגי עור שונים ומספק חוויה מרעננת וממריצה, מה שהופך אותו לתוספת ראויה לשגרת טיפוח העור שלך, לצד מוצרים כמו מייקאפ או סבון פנים טוב. יש אנשים שמשלבים גם קרם לילה או קרם אנטי אייג'ינג להשלמת החבילה המלאה.

איך בחרנו פילינג לפנים מומלץ מבין מאות הפילינגים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של פילינג לפנים זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את הפילינג הטוב ביותר לפנים שלכם?

בתחום הפילינג לפנים, אין פתרון אחד שמתאים לכולם. לכל אחד מהמוצרים שנבדקו יש את החוזקות והחולשות הייחודיות שלו, אשר מספקים מענה לצרכים שונים של טיפוח העור. AMVital כורכום ו- e.l.f מציעים אפשרויות ידידותיות לתקציב עם פילינג עדין, בעוד Yadah מתמחה detoxification ו- pore מינימילי. Vivo per Lei מספק חוויית פילינג עמוקה, ו-HB מספק אופציה מעולה עם היתרונות הטיפוליים של מינרלים בים המלח. בסופו של דבר, הבחירה שלך למוצר של פילינג לפנים ביתי צריכה להתאים עם חששות טיפוח העור הספציפיים שלך ולתקציב, אבל אפשר להיות בטוחים כי כל אלה מציעים מידה של התחדשות ומשפרים את הברק של העור. בינתיים, הנה כמה דברים שצריך לדעת לפני שמבצעים את הבחירה.

 

להבין את סוג העור והבעיות

הצעד הראשון והחיוני ביותר בבחירת פילינג מומלץ לפנים הוא הבנת סוג העור שלך. סוגי העור יכולים לנוע בין שמנוני ליבש, רגיש גמיש, וכל מה שביניהם. פילינג שעובד פלאים עבור סוג עור אחד לא יכול להיות מתאים לאחר. לאחר שקבעת את סוג העור שלך, הגיע הזמן לזהות את בעיות העור הספציפיות שלך. הדאגות הנפוצות כוללות: קווים עדינים וקמטים, צלקות אקנה, כתמים כהים, מרקם עור לא אחיד, קהות וחוסר ברק. הפילינג השונים מנוסחים כדי לטפל בנושאים שונים. לדוגמה: חומצה גליקולית וחומצה לקטית מצוינות לטיפול בקווים עדינים ושיפור מרקם העור. חומצה סליצילית יעילה בטיפול באקנה וצמצום צלקות אקנה. חומצות אלפא הידרוקסיות (AHAs) כמו חומצה מנדלית יכולות לעזור עם היפרפיגמנטציה.

 

לקבוע את עומק הפילינג

הפילינג השונים מסווגים על פי עומק החדירה שלהם לעור: פילינג שטחי ממוקדות בשכבה החיצונית ביותר של העור ומתאימות לבעיות קלות. בדרך כלל יש להם זמן השבתה מינימלי והם נהדרים למתחילים. פילינג בינוני חודר עמוק יותר לתוך העור ומתאים לטיפול בבעיות עור מתונות, כגון קווים דקים ופיגמנטציה. הם עשויים לדרוש יותר זמן השבתה. פילינג עמוק מגיע לשכבות העמוקות יותר של העור ומשמשים בדרך כלל לבעיות עור חמורות. לעתים קרובות הם כוללים תקופת התאוששות ארוכה יותר. בחירת הפילינג שלך צריכה להתאים לעומק הנדרש כדי לטפל בבעיות הספציפיות שלך.

 

שיקול זהיר

בחירת פילינג טבעי לפנים שיהיה המתאים ביותר לפנים שלכם זה דבר שדורש שיקול זהיר. עם הטיפול הנכון, אתה יכול להשיג עור בריא יותר, קורן יותר ולטפל בבעיות ספציפיות שחשובות לך ביותר. זכור, העור שלך מגיע הטוב ביותר, אז קח את הזמן כדי לקבל החלטה מושכלת.

שאלות ותשובות על פילינג לפנים מומלץ

מה זה פילינג, ואיך זה עובד?

פילינג הוא טיפול לטיפוח העור הכולל יישום של תמיסה כימית על פני העור. הפילינג מקלף ומסיר את השכבה העליונה של העור, ויכול לשפר את מרקם העור, להפחית פגמים, ולקדם את הצמיחה של תאי עור חדשים ובריאים יותר.

מהן הבעיות הנפוצות בעור שפילינג יכול לפתור?

פילינג יכול לטפל ביעילות במגוון של בעיות עור, כולל קווים דקים וקמטים, צלקות אקנה ואקנה, היפרפיגמנטציה (כתמים כהים), מרקם עור לא אחיד, וקהות. סוג ועומק הפילינג שנבחר צריכים להתאים לחששות עור ספציפיים.

האם פילינג מתאימות לכל סוגי העור?

בעוד שיש פילינג שגובש לסוגי עור שונים, לא כל המוצרים מתאימים לכולם. חשוב לקחת בחשבון את סוג העור שלך (שמנוני, יבש, רגיש, שילוב) בעת בחירת פילינג. ייעוץ מקצועי לטיפוח העור יכול לעזור לקבוע את הפילינג המתאימה ביותר עבור סוג העור שלך.

האם יש זמן השבתה הקשור לפילינג?

זמן ההשבתה המשויך לפילינג משתנה בהתאם לסוג ועומק הפילינג. לפילינג שטחי יש בדרך כלל יש זמן השבתה מינימלי, בעוד פילינג בינוני ועמוק עשוי לדרוש מספר ימים עד שבוע להחלמה. זה חיוני לעקוב אחר הוראות טיפול לאחר פילינג כדי להבטיח ריפוי נכון ולמזער את זמן ההשבתה.

האם אני יכול לבצע פילינג לפנים בבית, או שאני צריך לחפש טיפול מקצועי?

פילינג שטחי הוא זמין לשימוש ביתי, אבל בדרך כלל מומלץ לקבל פילינג ממומחה עור מאומן או רופא עור. הם יכולים להעריך את העור שלך, לבחור את הפילינג המתאים, ולוודא שההליך נעשה בבטחה וביעילות. פילינג עמוק או בינוני צריכים להיעשות תמיד על ידי אנשי מקצוע כדי למנוע סיבוכים אפשריים.