סבון פנים : 5 הסבונים המומלצים ביותר | Finder

סבוני פנים הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של המון אנשים. יש כיום המון סוגים שונים, וכדי לבחור את הסוג הנכון, חשוב להבין מספר דברים. סקרנו עבורכם את 5 סבוני הפנים הטובים ביותר, וסייענו לכם עם מדריך מקיף של כיצד לבחור את הסוג הנכון ביותר עבורכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

קוסמטיקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על סבון פנים מומלץ

בין אם אתם מחפשים סבון פנים שמתאים לעור יבש, סבון פנים נגד אקנה או סבון פנים לניקוי עמוק, לפניכן כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכן לבחור את סבון הפנים המתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של סבוני פנים, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת סבוני הפנים המומלצים ביותר לפנים לשנת 2024.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

שלוש סבוני פנים המומלצים על ידי המומחים שלנו

סבון פנים הכי מגוון

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

סבון פנים הכי מתאים לעור רגיש

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

סבון פנים הכי טוב נגד אקנה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

סבוני פנים הם הגיבורים האלמוניים של שגרת טיפוח העור היומית שלנו. הם ממלאים תפקיד מרכזי בשמירה על העור שלנו נקי, בריא וקורן. עם זאת, בחירת סבון הפנים הנכון יכולה להיות משימה מורכבת, בהתחשב במגוון הרחב של אפשרויות זמינות בשוק. לכן, סקרנו עבורכם את 5 הסבונים הטובים ביותר בשוק, נעבור על היתרונות שלהם ונעזור לכם לבחור את הסבון המושלם עבור העור שלכם.

 

החשיבות של סבון פנים

לסבון פנים יש כמה יתרונות חשובים מאוד שכדאי להכיר. ראשית, המטרה העיקרית של סבוני פנים היא לנקות את העור. הם עוזרים להסיר לכלוך, זיהומים, שמן עודף, ואיפור, להבטיח כי העור שלך נשאר נקי. בנוסף, סבוני פנים מסוימים מכילים פילינג עדין שעוזר להסיר תאי עור מתים, ומקדם עור צעיר וקורן יותר. סבונים פנים רבים מנוסחים כדי לשמור על איזון ה- pH של העור, ומונעים ממנו להפוך יבש מדי או שמנוני מדי. לבסוף, סבוני פנים מגיעים בפורמולציות שונות כדי לספק סוגים שונים של עור ודאגות, כגון עור שמנוני, עור יבש, עור נוטה לאקנה ועור רגיש.

 

סוגי סבון פנים

  1. קרם ניקוי: קרם מבוסס סבון פנים הם עדינים ויש בהם הרבה לחות. הם בחירה מצוינת עבור עור יבש או רגיש, כפי שהם מספקים לחות בעת ניקוי.
  2. ג'ל ניקוי: סבוני פנים מבוססי ג'ל הם בדרך כלל קלים ומתאימים לעור שמנוני או נוטה לאקנה. הם מציעים ניקוי יסודי מבלי להשאיר שאריות כבדות.
  3. ניקוי קצף: סבוני פנים עם קצף יוצרים קצף עשיר שמנקה את העור עמוקות. הם עובדים היטב עבור סוגי עור רגילים עד שמנוניים.
  4. מים מיקלארים: מים מיקלארים הוא פתרון ניקוי עדין המכיל מיקרולים זעירים שמושכים ומסירים זיהומים. מתאים לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.

 

המרכיבים שצריך לחפש

בעת בחירת סבון פנים, לשים לב למרכיבים. הנה כמה מרכיבים עיקריים שכדאי לחפש: חומצה היאלורונית, אשר מהווה תחנת כוח של לחות אשר מסייעת לשמור על לחות בעור, ומשאירה אותו רך וגמיש. חומצה סליצילית היא יעילה לעור נוטה לאקנה, ואף עוזרת לפתוח נקבוביות ולמנוע פריצות. גליצרין שומר על העור לח ושמן עת התה ידוע בתכונות האנטיבקטריאליות שלו, והוא אף מועיל לעור נוטה לאקנה. לבסוף, אלוורה מרגיע את העור, מה שהופך אותו אידיאלי לעור רגיש או מגורה.

 

חיוני לעור יפה

סבוני פנים חיוניים לשמירה על עור בריא ויפה. עם הבחירה הנכונה, אתה יכול לנקות ביעילות, לחטא ולאזן את העור שלך. זכור להבין את סוג העור שלך ואת החששות הספציפיים שלך בעת בחירת סבון פנים, ולשים לב למרכיבים שלו כדי להבטיח שהם עונים על הצרכים של טיפוח העור שלך. שילוב של סבון הפנים הנכון בשגרה היומית שלכם יכול להוביל לגוון עור בהיר וזוהר יותר, שתהיו גאים להשוויץ בו.

לוגו של הסקירה

סבון פנים הכי מגוון: Cerave Hydrating Cleanser

CeraVe Hydrating Cleanser הוא סבון פנים עדין והידראולי המתאים לכל סוגי העור. הוא מסיר ביעילות לכלוך ואיפור תוך שמירה על מאזן הלחות הטבעי של העור. עם קרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית, זוהי בחירה מומלצת על ידי רופאי עור לניקוי יומיומי

Cerave Hydrating Cleanser
Cerave Hydrating Cleanser

Cerave Hydrating Cleanser

4.5 15

חלום לעור הפנים

יתרונות

פורמולה מאושרת על ידי דרמטולוג

כולל חומצה היאלורונית

מתאים לעור רגיש

ללא ריח

חסרונות

לא מסיר איפור כבד

קנה עכשיו ב- Amazon

Cerave Hydrating Cleanser הוא סבון פנים איכותי לטיפוח העור. סבון פנים זה הוא מומלץ על ידי רופאי העור רבים והוא נותן חוויית ניקוי עדינה אך יעילה. הוא משנה את כללי המשחק עבור אלה עם עור רגיש, שכן שהוא חופשי מניחוחות מעצבנים. חומצה היאלורונית וקרמידים חיוניים עוזרים לשמור על מאזן הלחות הטבעי של העור, ומשאירים את הפנים רעננות.

 

עם זאת, אם את מסתמכת על איפור כבד, ייתכן שתזדקקי למסיר איפור נוסף מכיוון ש-CeraVe לא מסיר לחלוטין מוצרים עמידים למים. עם זאת, לשימוש יומיומי ושגרות טיפוח העור, סבון הפנים הזה הוא בהחלט מנצח ונותן הרבה מאוד ערך להרבה מאוד אנשים, שכן הוא מתאים להרבה מאוד סוגים של עור.

לוגו של הסקירה

סבון פנים הכי מתאים לעור רגיש: Cetapil Gentle Skin Cleanser

Cetapil's Gentle Skin Cleanser הוא סבון פנים קלאסי. עם הנוסחה המיוחדת שלא מגרה את העור, היא מושלמת לעור רגיש. הוא מנקה ביעילות תוך שמירה על איזון ה- pH של העור. רופאי עור לעתים קרובות ממליצים עליו בשל טבעו העדין

Cetapil Gentle Skin Cleanser
Cetapil Gentle Skin Cleanser

Cetapil Gentle Skin Cleanser

4.5 15

המושיע של העור הרגיש

יתרונות

עדין על עור רגיש

מתאים לכל סוגי העור

שומר על איזון ה- pH של העור

חסרונות

לא ניתן להסיר איפור כבד

חסר מרכיבי לחות

קנה עכשיו ב- Amazon

Cetapil Gentle Skin Cleanser הוא סבון פנים קלאסי ואמיתית בעולם טיפוח העור. אם יש לך עור רגיש, זה הימור בטוח. הנוסחה נטולת הסבון הזו היא עדינה ואינה מפריעה לאיזון ה-pH הטבעי של העור. הוא מגוון, מתאים לסוגי עור שונים, ומומלץ לעתים קרובות על ידי רופאי עור עבור המון אנשים.

 

עם זאת, ייתכן שהוא לא יסיר באופן יעיל איפור כבד או מוצרים עמידים למים. בנוסף, הוא חסר מרכיבים עם לחות כמו חומצה היאלורונית, אשר לא יכול להשאיר את העור לח כמו אפשרויות אחרות ברשימה זו. עם זאת, עבור אלה המחפשים ניקוי אמין, עדין נכון, Cetapil נשאר בחירה מצוינת עם הרבה ערך.

לוגו של הסקירה

סבון פנים הכי טוב נגד אקנה: Ziaja Manuka Tree Purifying Face Cleansing Gel

Ziaja Manuka Tree Cleansing Gel רותמת את כוחה של תמצית עץ המאנוקה. ג'ל נטול סבון זה מסיר ביעילות זיהומים ושמן עודף, מה שהופך אותו לאידיאלי לעור נוטה לאקנה. הוא מציע ניקוי מרענן שמשאיר את העור שלך מרגיש ממריץ

Ziaja Manuka Tree Purifying Face Cleansing Gel
Ziaja Manuka Tree Purifying Face Cleansing Gel

Ziaja Manuka Tree Purifying Face Cleansing Gel

4.5 15

מטהר מן הטבע

יתרונות

תמצית עץ מאנוקה לטיהור

תכונות אנטיבקטריאליות

מתאים לעור נוטה לאקנה

זול

חסרונות

עשוי להיות יבש מדי עבור סוגי עור יבשים

ניחוח חזק

קנה עכשיו ב- KSP

Ziaja Manuka Tree Purifying Face Cleansing Gel היא סבון פנים עוצמתי וטבעיו. עם תכונות אנטיבקטריאליות של תמצית עץ Manuka, הוא מהווה חלום שהתגשם עבור אלה עם עור שנוטה לפתח אקנה. הוא מסיר ביעילות זיהומים ושמן עודף מבלי לייבש יתר על המידה את העור.

 

עם זאת, הוא לא יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבור אלה עם עור יבש, שכן הוא יכול להיות די יבש בעצמו. כמו כן, ניחוח חזק יכול להיות דוחה עבור אלה עם אפים רגישים. עם זאת, אם אתם לא רוצים להוציא הרבה כסף על סבון פנים ואתה מחפש ניקוי יעיל עבור עור נוטה אקנה, אפשרות זו היא אפשרות מושכת מאוד.

לוגו של הסקירה

סבון פנים הכי טוב לניקוי עמוק: Neutrogena Deep Clean Facial Cleanser

סבון הפנים של ניוטרוג'ינה הוא אופציה איכותית אך עדינה לניקוי עמוק. הוא חודר לנקבוביות כדי להסיר לכלוך ושמן, מה שהופך אותו לאידיאלי לעור שמנוני ונוטה לאקנה. עם ריח טרי ופורמולה נטולת שמן, הוא משאיר את העור מרגיש רענן וחדש

Neutrogena Deep Clean Facial Cleanser
Neutrogena Deep Clean Facial Cleanser

Neutrogena Deep Clean Facial Cleanser

4.5 15

דינמו לניקוי עמוק ויסודי

יתרונות

פעולת ניקוי עמוקה

מתאים לעור שמנוני ואקנה

ריח מרענן

זול

חסרונות

עשוי להיות קשה מדי עבור עור רגיש

מכיל ניחוח

קנה עכשיו ב- KSP

Neutrogena Deep Clean Facial Cleanser הוא סבון פנים שמהווה בחירה טובה עבור אלה המשתוקקים לניקוי יסודי. פעולת הניקוי העמוקה שלו מושלמת לעור שמנוני ונוטה לאקנה, ומסירה ביעילות לכלוך ושמן עודף. הריח המרענן מוסיף לחוויה הכוללת, ומשאיר את העור שלך כשהוא מרגיש רענן וחי.

 

עם זאת, הוא לא יכול להיות האפשרות הטובה ביותר עבור עור רגיש, שכן שהוא יכול להיות די קשה ויבש. הכללת ניחוח עשויה להיות גם חסרון עבור אלה עם רגישות לניחוחות. עם זאת, אם אתה מחפש אפשרות סבירה ויעילה ניקוי עמוק, Neutrogena מספקת מוצר איכותי במיוחד, ממותג אמין ובעל שם.

לוגו של הסקירה

סבון פנים הכי יוקרתי: L'Oreal Paris Revitalift Filler Cleansing Micellar Water

L'Oreal Paris Revitalift Filler Cleansing Micellar Water הוא סבון פנים המציע חווית ניקוי יוקרתית. ספוג עם חומצה היאלורונית, הוא מסיר ביעילות איפור וזיהומים, ומחדיר לחות אל תוך העור. הוא סבון פנים מומלץ לעור בוגר אשר משאיר את הפנים שלך לחות ורעננות

L'Oreal Paris Revitalift Filler Cleansing Micellar Water
L'Oreal Paris Revitalift Filler Cleansing Micellar Water

L'Oreal Paris Revitalift Filler Cleansing Micellar Water

4.5 15

מאתגר את ההזדקנות

יתרונות

מכיל חומצה היאלורונית

מסיר איפור ביעילות

מתאים לעור בוגר

יוקרתי

חסרונות

יקר

עשוי שלא להיות מתאים לעור שמנוני או נוטה לאקנה

קנה עכשיו ב- KSP

L'Oreal Paris Revitalift Filler Cleansing Micellar Water הוא בחירה יוקרתית בעולם המים המיקלאריים. הסבון חדור בחומצה היאלורונית, והוא לא רק מסיר את האיפור ביעילות, אלא גם מספק דחיפה של לחות לעור, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת עבור סוגי עור בוגרים. הפנים שלך ירגישו לחות וצעירות לאחר השימוש.

 

עם זאת, אפשרות זו נמצאת בצד היקר יותר בהשוואה לאפשרויות ניקוי אחרות ברשימה זו. בנוסף, הוא לא יכול להיות הבחירה הטובה ביותר עבור אלה עם עור שמנוני או נוטה לאקנה, שכן הוא נוטה לכיוון נוסחה לחה יותר. עם זאת, אם אתה מחפש לפנק את העור שלך תוך כדי ניקוי, L'Oreal Paris Revitalift Filler Cleansing Micellar הוא בחירה מענגת.

איך בחרנו סבון פנים מומלץ מבין מאות הסבונים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של סבון פנים זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את סבון הפנים הטוב ביותר עבורכם?

סבון הפנים הנכון עבורך בסופו של דבר תלוי בסוג העור שלך ובצרכים הספציפיים שלך. CeraVe ו-Cetapil הם מאושרים על ידי דרמטולוג עבור עור רגיש, בעוד Ziaja Manuka הוא סבון פנים מומלץ לאקנה ולאנשים עם עור שמנוני. Neutrogena Deep Clean מציע ניקוי עמוק לעור שמנוני, ו- L'Oreal Paris הוא סבון המספק חוויית ניקוי לכל גיל. שקול את הדרישות הייחודיות של העור שלך בעת בחירת סבון הפנים האידיאלי עבור שגרת טיפוח העור היומית שלך לצד אלמנטים כמו קרם לילה או קרם אנטי אייג'ינג לדוגמה. 

 

לבחור נכון

סבון פנים הוא מרכיב בסיסי של כל שגרת טיפוח העור, המשמש כאבן הפינה של עור בריא וקורן, בדיוק כמו סרום או מסקרה טובה. לכן, לאחר הסקירה, אנו מספקים מדריך שנועד לפשט את התהליך על ידי מתן תובנות יקרות על איך לבחור את סבון הפנים המושלם שמתאים לסוג העור שלך.

 

הכר את סוג העור שלך

לפני היציאה למסע כדי למצוא את סבון הפנים האידיאלי, חשוב להבין את סוג העור שלך. אם העור שלך נוטה להיות מבריק ושמנוני, ונוטה לאקנה או לשחורים, בחר סבון פנים מומלץ לעור שמן שנועד לשלוט בשמן עודף ללא ייבוש יתר. עור יבש מצריך סבון לפנים מומלץ עם מרכיבים לחות כמו גליצרין או חומצה היאלורונית. ועור רגיש מצריך סבון פנים היפואלרגני ונטול ניחוחות כדי למזער את הסיכון לתגובות שליליות. יש גם סבונים מאוזנים מכל מיני סוגים.

 

התאמה לבעיות ספציפיות

בנוסף לסוג העור שלך, שקול את בעיות העור הספציפיים שייתכן שיש לך: אם אתה נוטה לפריצה של אקנה, בחר בסבון פנים עם מרכיבים כמו חומצה סליצילית או בנזואיל פרוקסיד כדי למקד חיידקים הגורמים לאקנה. עבור עור מזדקן, חפשו סבונים בפנים המכילים נוגדי חמצון, פפטידים או רטינול כדי להילחם בקווים עדינים ובקמטים. אם יש לך בעיות עם גוון עור לא אחיד או כתמים כהים, שקול סבון פנים עם מרכיבים כמו ניאקינאמיד או ויטמין C עבור השפעות הבהרה.

 

המרכיבים חשובים

תמיד לבדוק את רשימת המרכיבים של סבון פנים כדי להבטיח שהוא מתיישר עם מטרות טיפוח העור שלך: הימנע מכימיקלים קשים, חפש מרכיבים מועילים עם מרכיבים מזינים כגון אלוורה, קמומיל או שמנים טבעיים לתוספות. שקול רמות pH וחפש חומרים מאזנים.

 

שקול את סגנון החיים שלך

הפעילות היומיומית והסביבה שלכם יכולים להשפיע גם על בחירת סבון הפנים שלכם: אם אתה פעיל פיזית או לעתים קרובות בחוץ, בחר בסבון פנים עמיד לזיעה וקרם הגנה חשבו על האקלים בו אתם חיים. אקלים יבש עשוי לדרוש סבון פנים יבש יותר, בעוד אקלים לח עשוי להפיק תועלת מפורמולציות בקרת שמן.

 

צעד חיוני

בחירת סבון הפנים המושלם היא צעד חיוני להשגת עור בריא וקורן. על ידי הבנת סוג העור שלך, טיפול בבעיות ספציפיות, בחינת מרכיבים, ובהתחשב באורח החיים שלך, אתה יכול לבחור בביטחון סבון פנים אשר עונה על הצרכים האישיים שלך.

שאלות ותשובות על סבון פנים מומלץ

מה המטרה העיקרית של שימוש בסבון פנים בשגרת טיפוח העור?

המטרה העיקרית של שימוש בסבון פנים בשגרת טיפוח העור היא לנקות את העור. סבוני פנים עוזרים להסיר לכלוך, זיהומים, שמן עודף ואיפור מפני השטח של העור, ומבטיחים שהוא נשאר נקי וחופשי מנקבוביות סתומות.

האם סבון הפנים הלא נכון יכול להחמיר בעיות עור כגון אקנה או יובש?

כן, שימוש בסבון הפנים הלא נכון יכול להחמיר את בעיות העור. לדוגמה, שימוש בסבון פנים קשה על עור יבש יכול להוביל ליובש נוסף וגירוי. שימוש בסבון פנים עם הרבה לחות על עור שמנוני יכול להוביל לפריצות של אקנה. חשוב לבחור סבון פנים המותאם לסוג העור הספציפי שלך.

האם סבונים טבעיים או אורגניים לפנים טובים יותר לעור בהשוואה לאפשרויות סינתטיות?

לא בהכרח. היעילות של סבון פנים תלויה בניסוח שלו ובכמה טוב הוא מתאים לסוג העור ולצרכים שלו. סבוני פנים טבעיים או אורגניים יכולים להיות בחירה מצוינת עבור אלה המעדיפים אותם, אבל אפשרויות סינתטיות עם המרכיבים הנכונים יכולות גם לספק ניקוי יעיל ויתרונות בטיפוח העור.

האם סבון פנים יכול להחליף מוצרי טיפוח אחרים כמו מסיר איפור או פילינג?

חלק מסבוני הפנים, במיוחד מים מקליארים, יכולים להסיר ביעילות איפור. עם זאת, עבור איפור כבד או עמיד למים, בדרך כלל מומלץ להשתמש במסיר איפור ייעודי. סבוני הפנים יכולים לספק פילינג קל, אבל עבור פילינג אינטנסיבי יותר, מוצר ייעודי הוא נחוץ.

האם חשוב לבצע מעקב אחר קרם לחות לאחר שימוש בסבון פנים?

כן, מומלץ בדרך כלל לעקוב אחר קרם לחות לאחר שימוש בסבון פנים. ניקוי יכול להסיר את העור של שמנים טבעיים ולחות, קרם לחות עוזר לחדש ולנעול במים. בחירת קרם לחות שמתאים לסוג העור שלך חשובה לשמירה על בריאות העור ואיזון.