מקרן: 9 מקרנים מומלצים [2024] מי המקרן הטוב ביותר? | Finder

בשונה מפעם, מקרנים יכולים לעשות כל כך הרבה יותר מרק להציג תמונות מהחופשה האחרונה שלכם. בין אם אתם רוצים לראות סרטים, לעבוד, או לשחק במשחקי מחשב, אספנו רשימת מקרנים מומלצים שזמינים בשוק.

icon pos_1

ניתחנו

22 סקירות

ו-

2958 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרנים ביתיים מומלצים לשנת 2024

מחפשים את המקרן ביתי הכי טוב שיש ב-2024? אנחנו פה כדי לעזור. הצוות שלי ואני בדקנו כמה מהמקרנים הטובים ביותר מהשנה, מהשנה שעברה, ובעצם מרוב העשור האחרון, ראינו אינספור סרטים וסדרות, ואני שמח להכריז שיש לנו סופסוף מספר מנצחים ברורים.

 

אני יודע שהרבה מאוד אנשים מפחדים לעשות את המעבר ממסכי טלויזיה גדולים למקרנים, בגלל כל מיני סיבות או אי-הבנות בנושא, כמו לדוגמא שמסובך להגדיר אותם (לא נכון), או שקשה לתחזק אותם (גם, לא נכון). מקרנים הם חד משמעית הדרך הכי טובה לקבל את התמורה (והתמונה) הגדולה ביותר עבור הכסף שלכם.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר

השווה מחיר

חנות היבואן
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מקרן - vivitek dx273 - פרוייקט Finder Lab חוקר: האם זהו המקרן הטוב ביותר ב2024? 

לסיקור המלא »

השווה מחיר

כולל משלוח לארץ
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

MX535
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
תגית רקע
הבחירה שלנו
Vivitek DX-273

המקרן הזה הוא הרבה יותר מהעיצוב החלק והאסתטי שלו. אם אתם מחפשים מקרן שתוכלו להשתמש בו במגוון של אירועים ומשימות ועדיין להנות מתמונה איכותית ובהירה- זהו המקרן עבורכם.

חנות היבואן
קנה עכשיו ב- סיריוס

אנשים שמבינים בוידאו ובחווית צפייה, יודעים שמקרן הוא שדרוג משמעותי לכל מקום. מקרן הוא מכשיר שיכול לשפר מאוד את חווית הבידור שלך על ידי מתן חווית צפייה גדולה וסוחפת יותר. בין אם אתה נהנה לצפות בסרטים, לשחק במשחקי וידאו, או אפילו להעביר מצגות, מקרן יכול לקחת את החוויה שלך לשלב הבא.


דמיינו שאתם יכולים לצפות בסרטים האהובים עליכם על מסך גדול פי כמה מטלוויזיה רגילה. גודל התצוגה הגדול יותר של מקרן מאפשר לך לראות כל פרט בבהירות רבה יותר ולשקוע בתוך הווידאו בצורה אבסולוטית. המקרן מביא חוויה קולנועית ישר לתוך הבית שלך.


יתר על כן, מקרן אינו מוגבל לשימוש פנימי. אתה יכול להקים אותו גם בחצר האחורית שלך וליהנות מערבי סרטים בחוץ עם משפחה וחברים. חווית המסך הגדול מתחת לשמים הפתוחים מוסיפה רמה חדשה לגמרי של ריגוש וכיף למפגשים חברתיים.


בנוסף לבידור, מקרן הוא גם כלי מעשי למטרות עסקיות או חינוכיות. אם אתה מרבה להעביר מצגות או הרצאות, מקרן יכול לעזור לך להעביר את המסר שלך עם השפעה גדולה יותר. הוא מאפשר לך להציג את התוכן שלך על מסך גדול יותר, מה שמקל על הקהל שלך לראות ולהבין את המידע שאתה מציג.


יתר על כן, מקרן וידאו מומלץ מציעים גמישות רבה יותר מאשר טלוויזיות מסורתיות. ניתן להתקין אותם בקלות על התקרה או להציב אותם על שולחן, מה שנותן לך את החופש לבחור את המיקום הטוב ביותר עבורך באותה נקודה. הרבגוניות הזו מאפשרת לך ליצור חווית צפייה אישית ונוחה המותאמת לצרכים הספציפיים שלך בכל זמן נתון.

מקרן שטוב לכל מסך- Vivitek DX-273

המקרן הזה הוא הרבה יותר מהעיצוב החלק והאסתטי שלו. אם אתם מחפשים מקרן שתוכלו להשתמש בו במגוון של אירועים ומשימות ועדיין להנות מתמונה איכותית ובהירה- זהו המקרן עבורכם.

Vivitek DX-273

4.5 15

מקרן - vivitek dx273 - פרוייקט Finder Lab חוקר: האם זהו המקרן הטוב ביותר ב2024? 

יתרונות

מחיר זול יחסית, אפשרות הקרנה על גדלי מסכים שונים, משקל קל, אורך חיי נורה ארוך במיוחד, קיים תפעול בעברית, לרוב מגיע עם 5 שנות אחריות.

חסרונות

מאוורר מעט חזק, אין תמיכה בחיבור אלחוטי.

חנות היבואן
קנה עכשיו ב- סיריוס

אחד הדברים הכי טובים במקרן הזה הוא הדרך שבה הוא מתאים את הקרנת התמונה על משטחים שונים. לא משנה מה גודל המסך שלכם (החל מ-40 אינץ' ועד 300 אינץ') או צבע הקיר שעליו אתם מקרינים- המקרן הזה יתאים את התמונה עבורכם וידאג לכם לתצוגה איכותית. הדבר מתאפשר גם בזכות הנורה החזקה של המקרן, שיכולה להחזיק עד ל-10,000 שעות עבודה לפני שתצטרכו להחליפה.

 

המקרן קל מאוד יחסית למקרנים אחרים (2.6 ק"ג), מה שהופך את ההזזה שלו ממקום למקום לפשוט במיוחד. המקרן מגיע עם רמקול פנימי מובנה שירים גם את הסאונד שאתם שומעים לגבהים חדשים. במקרן קיימת אופציה לשנות את יחס התמונה. היחס הסטנדרטי הוא 3:4, אך במידה ותרצו לשנות ל-16:9 תוכלו לשנות זאת בקלות דרך המקרן עצמו. תוכלו לשנות את הגדרות המקרן דרך המקרן עצמו או דרך שלט ייעודי שמגיע יחד אתו. 

התפריט למשתמש שקיים במקרן כתוב בצורה ברורה והוא קל ונוח לתפעול וודאי תשמחו לשמוע כי קיימת אופציה להציג את התפריט בעברית..

לסקירה המלאה על מקרן vivitek dx-273 

לוגו של הסקירה

מקרן שנותן את התמונה הטובה ביותר – Optoma HD142x

ה-Optoma HD142X הוא אחד המקרנים הטובים ביותר שתוכלו למצוא היום בשוק במחיר נוח כל כך. המקרן אמנם לא תומך באיכות 4K, אבל התמונה שלו נראית טוב כל כך שרוב הסיכויים הם שבכלל לא תשימו לב.

Optoma HD142x

4.5 15

מגיע במחיר נוח וביצועים מעולים

יתרונות

איכות תמונה נהדרת ברזולוציית FHD, ניגודיות יציבה, צבע מדויק, תפעול שקט, חיי מנורה ארוכים, מחיר מצוין.

חסרונות

רמקולים בסיסיים, עיצוב פשוט, אפקט קשת, שלט בסיסי.

קנה עכשיו ב- Sound Shop
קנה עכשיו ב- Amazon

קופסה שחורה וקטנה זו הצליחה למלא ללא כל בעיה מסך בדיקה בגודל 120 אינץ', ולהפיק תמונה מפורטת ומדויקת כמו שתוכלו למצוא בטלוויזיה איכותית במיוחד.

 

מגוון ואיכותי במיוחד, ה-Optoma HD142X נותן תמורה נהדרת לכסף שלכם. מלבד חיי המנורה המפתיעים שלו (8,000 שעות), הביצועים שלו יחד עם הניגודיות היציבה והצבעים המדויקים, ישאירו אתכם עם פה פתוח – העבודה שהוא מציע רזולוציית FULL HD בלבד עשויה לאכזב כמה מכם, אך רובכם תהנו ממקרן מעולה ומפתיע במחיר שלו.

 

לסיכום, אם אתם מחפשים מקרן שתוכלו להוציא מהארון כדי ליהנות מדי פעם מערב סרטים או משחקים בלתי נשכח, אתם תגלו שקשה לנצח ה-Optoma HD142X הקומפקטי ובעל הערך הנהדר.

לוגו של הסקירה

מקרן שהתמקם במקום השני והמכובד – מקרן BenQ TK850

מקרן ביתי BenQ TK850 הוא דוגמא מעולה למקרן 4K HDR עם בהירות גבוהה מספיק כדי לספק חווית צפייה מרשימה במיוחד.

BenQ TK850

4.5 15

מקרן ביתי BenQ TK850 הוא מקרן HDR בהיר במיוחד. נכון שאין לו הרבה מאוד פיצ'רים חכמים, אבל אני מבטיח לכם...

יתרונות

כל כך בהיר, HDR מעולה, מצב ספורט

חסרונות

אין תוכנות סטרימינג, אין Dolby Vision או HDR10+, רעש וידאו מינימלי

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- פרינט דיל
MX535
קנה עכשיו ב- Ivory

המקרן TK850 של BenQ הוא מקרן באיכות 4K שמתאים לסלון שלכם, ובזכות שמע מוגבר, בהירות 3,000 לומן אדירה, ודגש על שידורי ספורט, הוא מספק חווית צפייה ייחודית ומתבלט מעל שאר המקרנים שקיימים בשוק.

 

המקרן מתגאה ב-HDR יוצא דופן, בהירות מדהימה, ומצב ספורט שמשתמש בטכנולוגיות חדשניות להחלקת תנועה והגברת ניגודיות כדי לשפר את חווית הצפייה בכדורגל, כדורסל, או כל ספורט אחר, ומתאים במיוחד לכל מי שאוהב לצפות במשחקים על מסך ענק.

 

המקרן TK850 מסוגל להקרין בבהירות 3,000 לומן, וכך לספק צבעים מלאי חיים ואיכות מדהימה עד לפרטים הקטנים, אפילו באור יום או עם תאורת סביבה בחדר. אני אישית מאוד התרשמתי מכמה התמונה בהירה וחדה, אפילו כשהפעלתי אותו בחדר מואר לגמרי!

 

שמתי לב שיש קצת רעש בצללים אפורים ותמונות חשוכות, והעובדה שאין בכלל תוכנות סטרימינג עשויה לאכזב את חלק מהלקוחות, אבל בסה"כ ה-TK850 הוא מקרן מצוין לבית.

לוגו של הסקירה

מקרן יוקרתי במיוחד – מקרן LG דגם HU85LA CineBeam

רוצים לקבל מערכת קולנוע ביתית שלמה במכשיר אחד? מקרן ביתי HU85LA של LG הוא חוד החנית של טכנולוגיית ההקרנה הביתית, עם איכות תמונה 4K ורמקולים מובנים, והוא מספק חווית צפייה מדהימה.

LG HU85LA CineBeam

4.5 15

מקרן ביתי LG HU85LA מקרין תמונה באיכות 4K מטווח קצר במיוחד, עד 120 אינטש ממרחק של 18 ס"מ בלבד!

יתרונות

איכות תמונה מעולה, עיצוב מודרני

חסרונות

יקר, רמקולים בינוניים

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- רואים עולם

אתם רוצים לקנות מקרן לבית, אבל חייבים שהוא יהיה כמה שיותר קרוב לקיר בגלל שחסר לכם מקום בסלון? המקרן LG HU85LA יכול להקרין מסך עצום ממרחק כמה ס"מ בלבד מהקיר, באיכות תמונה גבוהה במיוחד.

 

אני יודע שהמקרן LG HU85LA לא זול בכלל, אבל אם נתחשב רגע בעובדה שמסכי טלויזיה בגדלי 100+ אינטש עולים עשרות אלפי שקלים, המחיר מתחיל להיות הגיוני, ואפילו משתלם יחסית אליהם. בנוסף, חשוב לזכור שמקרן תופס הרבה פחות מקום ממסך טלויזיה ענק, ויכול להיות שיהיה לכם הרבה יותר נוח להשתמש בו.

 

המקרן עצמו מורכב מחלקים איכותיים במיוחד, בעל עיצוב מלבני וחלק, ותוכלו להניח אותו בלי בעיה על השטיח או על השולחן בסלון שלכם. המקרן יקרין את המסך הענק על הקיר מולו בבהירות ובחדות. אם תעדיפו, תוכלו לתלות אותו מהתקרה, והוא יעבוד מעולה גם במצב זה.

 

ממרחק 6 ס"מ בלבד, המקרן יספק מסך בגודל 90 אינטש, וממרחק 18 ס"מ, תקבלו מסך בגודל 120 אינטש. איכות תמונה 4K שהמקרן מספק היא מהטובות שראיתי, עם ניגודיות צבעים גבוהה ובהירות מרשימה, וכשניסיתי לראות איתו חלק מהסרטים והסדרות האהובים עליי, הרגשתי כאילו אני בבית קולנוע פרטי. איכות השמע של המקרן לא מרשימה כמו איכות התמונה, והרמקולים מתקשים לדייק בתדרים הגבוהים, או לספק באסים נמוכים במיוחד.

לוגו של הסקירה

מקרן זול במיוחד-NeoPix Ultra 2

אם אתם בעלי תקציב מוגבל או סתם רוצים לחסוך אבל עדיין רוצים מקרן איכותי שיחזיק מעמד ויקרין את כל הסרטים והתוכניות האהובים עליכם- מצאנו עבורכם את המקרן המושלם. עם מחיר של פחות מ-2,000 שקל לא תצטרכו כלל להתפשר על ביצועים. 

Philips Neopix Ultra 2 NPX642

4.5 15

המקרן הזול ביותר שלא פוגע בביצועים

יתרונות

מערכת הפעלה נוחה לשימוש, חיבור לUSB, wi-fi ו- Bluethooth, מחיר זול, רזולוציית Full HD, אופציה לשיקוף מסך, לא תופס הרבה מקום.

חסרונות

לא מגיע בהרבה צבעים, עיצוב קצת ישן.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
דור ישן יותר
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

עם רזולוציית 1080 Full HD ותצוגת LED מתקדמת המקרן יציג לכם תצוגת צבע ותמונה מהגבוהות ביותר. מקור האור יחזיק לכם עד כ- 30,000 שעות. אם תשתמשו בו 4 שעות ביום הוא יוכל להחזיק לכם כמעט 20 שנה! בנוסף, צריכת החשמל שלו נמוכה בהרבה מצריכת החשמל של מקרנים אחרים כך שתוכלו גם להינות מהמקרן זמן רב וגם לשמור על הסביבה תוך כדי.

 

תן לחבר למקרן בקלות מגוון מכשירי מולטימדיה שונים כמו קונסולות משחקים, סטרימינג, חיבור USB ו-HDMI, מחשבים המחוברים ל- Apple TV ועוד. בנוסף, תוכלו בקלות לעשות שיקוף מסך מהנייד שלכם למקרן באמצעות הWi-fi כדי שתוכלו לראות את התכנים האהובים עליכם בכל דרך. המקרן מגיע עם רמוקלי סטריאו מובנים ומספק סאונד איכותי ביותר והיקפי כדי שתוכלו לשמוע היטב מכל פינה.

 

במקרן מותקנת מערכת הפעלה חכמה של חברת פיליפס המגיע עם מספר אפליקציות מותקנות מראש כמו Youtube ו- Netflix. תוכלו להוריד אפליקציות נוספות המותאמות לכם דרך חנות האפליקציות המותקנת בו. מערכת ההפעלה קלה ביותר לשימוש והפעלה ותתאים לכל אחד ולכל בית. 

לוגו של הסקירה

מקרן מעולה לתמונות בהירות – מקרן BenQ TK800M

מקרן ביתי BenQ TK800M הוא הבחירה הבהירה והזולה יותר מבין דגמי BenQ ברשימה שלי, אבל אין לו את טווח הצבעים והניגודיות המרשימים שיש ל-TK850.

BenQ TK800M

4.5 15

מקרן ביתי BenQ TK800M מתקשה להציג בפירוט רב צללים ותמונות חשוכות, אבל מסוגל להציג תמונות בהירות בפירוט מרהיב וצבעים מלאי...

יתרונות

תמונה באיכות 4K/HDR חדה, מסך גדול, בהיר וצבעוני, מציג תנועה בדיוק רב

חסרונות

מתקשה להציג צללים ותמונות חשוכות, מרעיש גם במצב Eco

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- PC Market

נקודת המכירה העיקרית של המקרן TK800M היא שהוא תומך באיכות 4K מדומה, בזכות טכנולוגית XPR שמשתמשת בשבב DLP עם איכות 1920×1080 ומציגה את אותה התמונה בארבעה הבהובים סופר מהירים כדי ליצור את האשליה שלתמונה יש יותר מ-8 מיליון פיקסלים.

 

למרבה הפלא, זה עובד! אפילו עם תבניות לבדיקת איכות תמונה נדמה שהתמונה באמת באיכות 4K.

 

עוד דבר מיוחד במקרן BenQ TK800M הוא שהוא מציג מסך כל כך בהיר, מה שאומר שאפילו עם תוכן באיכות נמוכה הוא מצליח לספק תמונות מרהיבות, גם בתנאים לא מושלמים. תוכלו אפילו להשתמש בו בחדר עם קירות לבנים או חלונות ענקיים, ועדיין להנות ממסך מוקרן ענקי באיכות גבוהה.

 

ועם כל הדברים הטובים שיש לי לומר על המקרן, כן חשוב לדעת שהאיכות שלו נופלת בצללים ובתמונות חשוכות מאוד, וטווח הצבעים הכללי שלו מוגבל מכיוון שהוא משתמש בגלגל צבעים – שמים לב לזה במיוחד באיכות HDR. עוד דבר שיכול לקרות עם המקרן הזה הוא שחלק מהאנשים יראו "קשתות", אבל זו בעיה ידועה שיש למקרני DLP עם שבב יחיד.

לוגו של הסקירה

מקרן מעולה לקולנוע ביתי – מקרן Sony VPL-VW550ES

עם תג מחיר גבוה מאוד, ה-VPL-VW550ES אולי לא מתאים לכולם, אבל אם אתם רוצים לראות סרטים באיכות הטובה ביותר בבית שלכם ולהרגיש כאילו אתם יושבים באולם קולנוע – המקרן הזה יכול לתת לכם את מה שאתם מחפשים.

Sony VPL-VW550ES

4.5 15

מקרן ביתי VPL-VW550ES של Sony מספק איכות 4K/HDR אמיתית, עם צבעים ריאליסטיים מלאי חיים, ומסוגל להקרין מסך עצום – עד...

יתרונות

צבעים אמיתיים, שיפור מרשים מ-SD ל-HD, קל להגדרה ושימוש, מסך מוקרן ענק

חסרונות

יקר, יכל להיות בהיר יותר

קנה עכשיו ב- TM Audio
קנה עכשיו ב- פרינט דיל

ה-VW550ES של Sony הוא אחד המקרנים המובילים בעולם מבחינת היכולת שלו להציג איכות 4K אמיתית, ולא באמצעות זיוף האיכות עם טכנולוגית XPR, כמו המקרן TK800M של BenQ. תנו לי להגיד לכם שאפשר לשים לב להבדל באיכות בין מקרן שמזייף 4K לבין מקרן שמציג זאת באמת, וקשה לי לתאר כמה יפה וחדה התמונה שהמקרן הזה מספק.

 

המקרן עצמו שוקל 14 קילו, אז כדאי מאוד שתמצאו לו מקום קבוע כדי שלא תצטרכו להזיז את המפלצת הזאת לעולם. אם תרצו לכוון את העדשה, להזיז את המסך, או לסדר את ההגדרות של המקרן, תוכלו לעשות בעזרת השלט הקטן והנוח שלו מבלי לזוז מהספה.

 

ל-VW550ES יש שמונה מצבים מוגדרים מראש לצפייה, בנוסף למצב משתמש שבו אתם יכולים להגדיר את הכל בעצמכם. מאוד אהבתי את המצב "Cinema Film 1" לצפייה בסרטים, והמצב Motionflow שהוגדר במיוחד להתמודד עם תנועה הפך את חווית הצפייה בשידורי ספורט וטבע ליוצאת מהכלל.

 

קשה מאוד למצוא מקרן שמשתווה ליכולות של ה-VW550ES, ואני חושב שמי שיכול להרשות לעצמו לקנות את המקרן, ויש לו קיר מספיק גדול להקרין עליו מסך 300 אינטש, יהנה מכל רגע.

לוגו של הסקירה

מקרן מעולה לצפייה בחדר חשוך – מקרן BenQ HT2050

הרבה מאוד מקרנים ביתיים, אפילו כאלה שיקרים פי כמה מ-HT2050 של BenQ, מתקשים להציג צללים ותמונות כהות באיכות גבוהה, אבל המקרן הזה מצליח לעשות זאת באופן מרשים במיוחד. אם תשתמשו בו בחדר חשוך, תוכלו להנות מחווית צפייה נפלאה ומאיכות תמונה גבוהה מאוד.

BenQ HT2050

4.5 15

עם יכולת להציג צבעים בהירים וכהים בפירוט מצוין, ואיכות תמונה גבוהה מאוד, המקרן ביתי BenQ HT2050 הוא בחירה מעולה במחיר...

יתרונות

איכות תמונה מעולה, ניגודיות גבוהה במיוחד, מסוגל להציג צללים ותמונות חשוכות בפירוט רב

חסרונות

מקרנים מתחרים באותו טווח מחירים מספקים טווח צבעים רחב יותר

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Sound Shop
קנה עכשיו ב- פרינט דיל

לרוב למקרנים ביתיים איכותיים יש עוצמת הארה נמוכה יותר ממקרנים זולים, בעיקר בגלל שהם מתוכננים להציג צבעים כהים באיכות הרבה יותר גבוהה, וה-HT2050 עושה בדיוק את זה – עם הארה בעוצמת 2,200 לומן, המקרן מספק איכות גבוהה מאוד גם בתמונות חשוכות.

 

פיצ'ר מאוד נוח ב-HT2050 הוא שלעדשה שלו יש יכולת לכוון את הזווית האנכית שלה, ובעברית – גם אם תניחו את המקרן ככה שהוא יהיה בזווית לקיר (מלמטה או מלמעלה), תוכלו לכוון את העדשה ולקבל מסך מלבני מושלם מבלי לעוות את התמונה. בנוסף לכך, בזכות העדשה תוכלו להניח את המקרן יחסית קרוב לקיר, ועדיין לקבל מסך 120 אינטש ענק. המקרן BenQ HT2050 תומך בטכנולוגיית 3D, אבל תצטרכו לקנות משקפי תלת מימד בנוסף אליו כדי להנות מהפיצ'ר המגניב הזה.

 

בשורה התחתונה, אם חסכתם קצת כסף ואתם רוצים לפנק אתכם ואת המשפחה שלכם בחוויה קולנועית בלי לקום מהספה בסלון שלכם – המקרן BenQ HT2050 הוא בדיוק מה שאתם צריכים.

לוגו של הסקירה

מקרן מעולה לחדרים קטנים – מקרן Viewsonic PJD7828HDL

עם תאימות לאיכות Full HD, תמונה בהירה במיוחד, וניגודיות מצוינת, מקרן ביתי PJD7828HDL של Viewsonic מצליח להתחרות במקרנים יקרים ואיכותיים ממנו, ולספק חווית צפייה מעולה בחדרים קטנים בזכות העדשה שתוכננה במיוחד להקרין מסך גדול מטווח קצר.

Viewsonic PJD7828HDL

4.5 15

מקרן ביתי Viewsonic PJD7828 מספק חווית צפייה טובה מאוד במחיר משתלם, והוא יתאים לכם במיוחד אם יש לכם חדר קטן...

יתרונות

מקרין מסך גדול מאוד ממרחק קצר יחסית, תמונה בהירה מאוד, ניגודיות מרשימה

חסרונות

טווח צבעים מוגבל, שלט לא נוח

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- TM Audio
דגם PG703X
קנה עכשיו ב- Walla Shops
PX701HD
קנה עכשיו ב- Last Price

מקרנים לרוב צריכים הרבה מאוד מקום כדי לפעול, אבל כאלו שיש להם עדשות מותאמות לטווח קצר יכולים לספק תמונה מוקרנת ענקית גם ממרחק קצר מאוד מהמסך או הקיר שמולם. המקרן Viewsonic PJD7828HDL שומר על יחס של כמעט 1:1 בין המרחק שלו מהקיר לגודל המסך המוקרן – כך שבמרחק 3 מטרים מהקיר, המקרן יספק מסך 120 אינטש ענק.

 

למקרן יש חיבור מותאם במיוחד למקלות סטרימינג כמו ה-Roku Express או ה-Amazon Fire TV Stick, עם אפשרות לטעינה צמודה, מה שהופך אותו למושלם אם אתם רוצים להשתמש במקל כזה כדי לראות סרטים וסדרות – לא תצטרכו להתמודד עם כבלים מעצבנים, פשוט חברו את המקל סטרימינג והתחילו להנות!

 

אפילו אם החדר שלכם קטן יחסית ולא חשוך לגמרי, המקרן PJD7828HDL של Viewsonic יספק לכם תמונה בהירה וחדה באיכות Full HD, אבל אני מציע לכם לצרף אליו מערכת רמקולים נפרדת כדי להנות מאיכות שמע טובה יותר מזו שהרמקולים המובנים מספקים.

לוגו של הסקירה

מקרן קטן וקומפקטי – מקרן Anker Nebula Capsule II Mini

Anker מובילה את שוק המקרנים הניידים בשנים האחרונות עם מקרנים איכותיים, וה-Capsule II ממשיך את שורת ההצלחות ומספק חווית צפייה מעולה בחבילה קטנה במיוחד.

Anker Nebula Capsule II Mini

4.5 15

מעולם לא היה פשוט כל כך להקרין את הסרטים האהובים עליכם באיכות גבוהה מאשר עם ה-Capsule II, במיוחד בזכות העובדה...

יתרונות

עיצוב מצוין, Android TV מובנית, חיבור HDMI בגודל מלא

חסרונות

יקר, יכל להיות יותר בהיר, לא ניתן להפעיל עליו ישירות Netflix

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- BUG

חלק מהמקרנים בעולם נועדו להיות ניידים – ומעט מקרנים עושים את זה טוב יותר מה-Anker Nebula Capsule II Mini, או ה-Capsule II בקיצור.

 

המקרן הקטנטן הזה, בגודל וצורה של פחית קולה, דומה הרבה יותר לחבילת בטריות מאשר למקרן עוצמתי, אבל כולנו יודעים שמראה יכול להטעות. ה-Capsule II מאוד איכותי יחסית לגודלו, ומסוגל לספק איכות תמונה 720p עם איכות שמע חזקה – שיפור משמעותי לעומת דגמיה הקודמים של Anker. אני יודע שקשה להשוות אותו למקרני 4K/HDR שנמצאים ברשימה שלי, אבל בקטגוריה שלו הוא המנצח הבלתי מעורער.

 

הופתעתי לגלות שלמרות הגודל שלו, ל-Capsule II יש חיבור HDMI בגודל מלא, ולא את חיבור ה-mini-HDMI החלופי – בנוסף לחיבור USB וחיבור הטענה USB-C, מה שמאפשר לכם להפעיל את המקרן ובו-זמנית לחבר אותו למקל סטרימינג כמו ה-Roku Express או ה-Amazon Fire TV Stick.

 

בנוסף לכך, תוכלו להשתמש ב-3,600 תוכנות שמגיעות מותקנות מראש על פלטפורמת Android TV החכמה. עם זאת, בגלל ענייני אישורים משפטיים מסובכים, אין אפשרות להריץ את שירות הסטרימינג הגדול מכולם, Netflix, על המכשיר, ותצטרכו לחבר מכשיר חיצוני שמסוגל להריץ את השירות בעצמו כדי לקבל גישה ל-Netflix במקרן.

סיכום

הסוגים השונים של מקרנים

בבואכם לבחור מקרן, חשוב להבין את הסוגים השונים הקיימים כיום בשוק. ישנן מספר וריאציות של מקרנים, כאשר כל אחד מעוצב כדי להתאים לצרכים ולהעדפות ספציפיות.


סוג נפוץ אחד של מקרן הוא מקרן LCD (Liquid Crystal Display). מקרני LCD משתמשים בשלושה לוחות LCD נפרדים להפקת תמונות. הם ידועים בצבעים מרהיבים, באיכות תמונה חדה וברמות בהירות גבוהות. זה הופך אותם לאידיאליים עבור מצגות ושימוש פנימי מכל מיני סוגים.


מקרני DLP (Digital Light Processing) הם בחירה פופולרית נוספת. הם משתמשים במכשיר micromirror דיגיטלי כדי ליצור תמונות. מקרני DLP ידועים ביחס הניגודיות המצוין שלהם, מה שמביא ליחס איכותי בין צבע שחור עמוק לבין צבע לבן בהיר. לעתים קרובות הם מועדפים עבור מערכי קולנוע ביתי וחובבי סרטים שרוצים חוויה קולנועית.


למי שמחפש אפשרות ניידת וקומפקטית, מקרני פיקו הם בחירה מצוינת. מקרני מיני אלו הם קטנים מספיק כדי להיכנס לכיס שלך, מה שהופך אותם לניידים מאוד. למרות שהם עשויים שלא להציע את אותה בהירות ואיכות תמונה כמו מקרנים גדולים יותר, הם מושלמים למצגות תוך כדי תנועה או לשימוש מזדמן.


מקרנים קצרים נועדו להקרין תמונות גדולות ממרחק קצר. זה שימושי במיוחד בחדרים קטנים או בחללים מוגבלים שבהם אתה רוצה לקבל חווית מסך גדול ללא צורך בהרבה מקום. ניתן למקם את המקרנים הללו קרוב יותר למסך או לקיר, למזער צללים וליצור חווית צפייה סוחפת יותר.


לבסוף, מקרני לייזר צוברים פופולריות בשל מקור האור המתמשך שלהם ודרישות התחזוקה הנמוכות שלהם. במקום להשתמש במנורות מסורתיות, מקרני לייזר משתמשים בדיודות לייזר להפקת תמונות. הם מציעים דיוק צבעים מצוין, רמות בהירות גבוהות ותוחלת חיים ארוכה יותר בהשוואה לסוגים אחרים של מקרנים.

 

כיצד להשוות מקרנים

בעת השוואה בין מקרן מומלץ כזה או אחר, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון, אשר יכולים לעזור לך לקבל החלטה מושכלת. הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הרזולוציה. הרזולוציה קובעת את הבהירות והחדות של התמונה. מקרנים ברזולוציה גבוהה יותר, כגון אלו עם רזולוציית 1080p או 4K, יספקו יותר פרטים ותמונה חדה יותר. עם זאת, חשוב לציין שהרזולוציה צריכה להתאים לתוכן שתציג. אם אתה צופה בעיקר ב-DVD או מזרים תוכן בסטרימינג, מקרן ברזולוציה נמוכה יותר עשוי להספיק.


גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא בהירות המקרן. הבהירות נמדדת בסולם לומנס וקובעת עד כמה המקרן יכול להציג תמונות בתנאי תאורה שונים. אם אתם מתכננים להשתמש במקרן בחדר מואר היטב או במהלך היום, מומלצת רמת בהירות גבוהה יותר. עבור מערכי קולנוע ביתי או חדרים חשוכים, רמת בהירות נמוכה יותר עשויה להספיק.


יחס ניגודיות הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון. יחס הניגודיות מודד את ההבדל בין החלק הכהה והבהיר ביותר בתמונה. יחס ניגודיות גבוה יותר יביא לצבעים חיים יותר ואיכות תמונה טובה יותר. אם אתם מחפשים מקרן שיכול לספק צבעים שחורים עמוקים וצבעים לבנים בהירים במיוחד, בחרו ביחס ניגודיות גבוה יותר.


יש לקחת בחשבון גם אפשרויות קישוריות. בדוק אם למקרן שאתה רוצה יש את היציאות והחיבורים הדרושים לחיבור להתקנים שלך, כגון יציאות HDMI, VGA או USB. בנוסף, שקול אם המקרן תומך בקישוריות אלחוטית, מה שיכול להקל על החיבור והזרמת תוכן.


לבסוף, שקול את העמידות והאמינות הכללית של המקרן. חפש מקרנים של מותגים מוכרים המציעים תנאי אחריות טובים ותמיכת לקוחות. קריאת חוות דעת ובדיקת תוחלת החיים של המקרן יכולה גם לתת לכם מושג על ביצועיו לטווח ארוך.

 

היתרונות של מקרנים ביתיים

מקרנים מומלצים ביתיים מציעים מספר יתרונות שיכולים לשפר את חווית הבידור שלך. בראש ובראשונה, מקרנים ביתיים יכולים לספק גודל מסך גדול בהרבה בהשוואה לטלוויזיות מסורתיות. עם מקרן, תוכלו ליהנות מחוויה קולנועית בנוחות של ביתכם. בין אם אתה צופה בסרטים, משחק במשחקי וידאו או מציג מצגות, גודל המסך הגדול יותר יוצר חוויה סוחפת ומרתקת יותר.

 

יתרון נוסף של מקרנים ביתיים הוא הרבגוניות שלהם. שלא כמו טלוויזיות בגודל קבוע, מקרנים יכולים להתאים בקלות את גודל המסך כך שיתאים לצרכים שלך. אתה יכול להקרין תמונות על קיר ריק או להשתמש במסך נייד לנוחות נוספת. גמישות זו מאפשרת לך ליצור חווית צפייה מותאמת אישית בהתאם לתוכן ולשטח הפנוי.


בנוסף לגודל המסך הגדול יותר, מקרנים ביתיים מציעים גם איכות תמונה טובה יותר. מקרנים רבים תומכים היום ברזולוציות בחדות גבוהה, כגון 1080p או אפילו 4K. זה אומר שאתה יכול להנות מתמונות מדהימות עם פרטים חדים וצבעים מרהיבים. חלק מהמקרנים כוללים גם תכונות מתקדמות כמו HDR (טווח דינמי גבוה) לשיפור הניגודיות ודיוק הצבעים.


יתרה מכך, מקרנים ביתיים הם לרוב חסכוניים יותר מרכישת טלוויזיה גדולה. עם מקרן, אתה יכול להשיג חוויה של מסך גדול מבלי לשבור את הכיס. למקרנים יש גם תוחלת חיים ארוכה יותר בהשוואה לטלוויזיות, מה שהופך אותם להשקעה טובה לטווח הארוך.


לבסוף, מקרנים ביתיים הם ניידים וקלים להתקנה. אתה יכול להעביר את המקרן מחדר לחדר בקלות או אפילו לקחת אותו איתך ללילות סרטים בחוץ. הגדרת מקרן כרוכה בדרך כלל בחיבור למקור מתח ולהתקנת המדיה שלך במהירות, ואתה מוכן לצאת לדרך.

 

למי כדאי לשקול לקנות מקרן ביתי?

ישנן מספר קבוצות של אנשים שיכולות להפיק תועלת מרכישת מקרן ביתי מומלץ ואיכותי. ראשית, חובבי סרטים שנהנים מהחוויה הסוחפת של צפייה בסרטים על מסך גדול, ימצאו שמקרן ביתי הוא השקעה מצוינת. עם מקרן, הם יכולים לשחזר את האווירה של בית קולנוע בסלון שלהם, להחיות את הסרטים האהובים עליהם עם אמצצעים חזותיים מדהימים וחוויה קולנועית גדולה מהחיים.


שנית, גיימרים יכולים לשפר מאוד את חווית המשחק שלהם עם מקרן ביתי. בין אם הם משחקים במשחקי קונסולות או מחברים את המחשב האישי שלהם, גיימרים יכולים ליהנות מחוויה סוחפת ומושכת יותר מבחינה ויזואלית על מסך גדול יותר. התצוגה הגדולה יותר מאפשרת פירוט רב יותר ושדה ראייה רחב יותר, מה שמקל על המשחקיות ועל ההרגשה בתוך עולם המשחק.


גם מורים ומרצים יכולים להפיק תועלת מבעלי מקרן ביתי. עם מקרן, הם יכולים להעביר מצגות, הרצאות או מפגשי הדרכה עם השפעה רבה יותר. גודל המסך הגדול יותר מקל על הקהל לעקוב ולתפוס את המידע המוצג. מקרנים מאפשרים גם תכונות אינטראקטיביות, כגון ציור או הדגשה על התמונה המוקרנת, מה שמשפר עוד יותר את חווית ההוראה או ההצגה.


בנוסף, משפחות שנהנות לבלות זמן איכות ביחד יכולות ליהנות ממקרן מומלץ לגינה או לפטיו. בין אם זה צפייה בסרטים, משחק במשחקים אינטראקטיביים או שיתוף תמונות וסרטונים, מקרן יכול ליצור חוויה משותפת לכל המשפחה. זה מאפשר דרך סוחפת ומושכת יותר להתחבר וליהנות מתוכן מולטימדיה יחד.

 

האם אני יכול לחבר מקרן לטלפון הסלולארי?

כן, אפשר לחבר מקרן לטלפון סלולרי, וזו דרך נוחה לשתף תוכן מהמכשיר הנייד שלך על פני מסך גדול יותר. רוב המקרנים המודרניים מגיעים עם אפשרויות קישוריות מרובות, כולל HDMI, USB וקישוריות אלחוטית, המאפשרת לחבר את הטלפון הסלולרי למקרן.


אחת הדרכים הקלות ביותר לחבר טלפון סלולרי למקרן היא באמצעות כבל HDMI. לסמארטפונים רבים יש יכולות פלט HDMI, המאפשרות לך לחבר את הטלפון ישירות למקרן באמצעות כבל מתאים. שיטה זו מבטיחה חיבור יציב ואיכותי, ומספקת ויזואליה חדה וברורה.


לחילופין, ניתן להשתמש בחיבור אלחוטי כדי לחבר את הטלפון הסלולרי למקרן. חלק מהמקרנים תומכים בשיקוף מסך אלחוטי, המאפשר לך לשקף את מסך הטלפון שלך על המקרן ללא צורך בכבלים. תכונה זו זמינה בדרך כלל במקרנים התומכים ב-Wi-Fi או בעלי טכנולוגיית שיקוף מסך מובנית.


אפשרות נוספת היא להשתמש בחיבור USB. בחלק מהמקרנים יש יציאות USB המאפשרות לחבר את הטלפון הסלולרי ישירות למקרן באמצעות כבל USB. שיטה זו שימושית במיוחד אם לטלפון שלך אין פלט HDMI אך תומך בקישוריות USB.


אם למקרן שלך אין אף אחת מאפשרויות הקישוריות האלה, אתה עדיין יכול לחבר את הטלפון הסלולרי שלך באמצעות מתאם או דונגל. ישנם מתאמים שונים זמינים בשוק שיכולים להמיר את האות של הטלפון שלך לפורמט התואם למקרן. מתאמים אלה מתחברים בדרך כלל ליציאת הטעינה של הטלפון ומספקים פלט HDMI או VGA לחיבור למקרן.

 

חיבור מקרן לטלוויזיה: איך עושים את זה?

ישנן מספר דרכים לחבר מקרן לטלוויזיה שלך, המאפשרות לך ליהנות מחוויה קולנועית ישירות בסלון שלך. להלן שלוש שיטות נפוצות לחיבור מקרן לטלוויזיה שלך:

 

חיבור HDMI

השיטה הפשוטה ביותר היא להשתמש בחיבור HDMI. גם למקרנים וגם לטלוויזיות יש בדרך כלל יציאות HDMI, כך שתוכל לחבר אותם באמצעות כבל מתאים. כל שעליך לעשות הוא לחבר קצה אחד של הכבל ליציאת יציאת HDMI בטלוויזיה שלך ואת הקצה השני ליציאת כניסת HDMI במקרן שלך. הקפד לבחור את מקור כניסת ה-HDMI הנכון במקרן שלך, ואתה אמור לראות את תצוגת הטלוויזיה שלך מוקרנת על המסך הגדול.

 

חיבור VGA

אם לטלוויזיה או למקרן שלך אין יציאת HDMI, תוכל להשתמש בחיבור VGA במקום זאת. VGA הוא תקן וידאו ישן יותר, אך עדיין נפוץ במכשירים רבים. כדי לחבר את הטלוויזיה והמקרן באמצעות VGA, תזדקק לכבל VGA. חבר קצה אחד של הכבל ליציאה המתאימה בטלוויזיה שלך ואת הקצה השני ליציאת כניסת VGA במקרן שלך. ייתכן שתזדקק גם לכבל שמע כדי לחבר את פלט השמע מהטלוויזיה למקרן שלך אם ברצונך ליהנות מצליל דרך הרמקולים של המקרן.

 

חיבור אלחוטי

אפשרות נוספת לחבר את הטלוויזיה והמקרן היא באמצעות חיבור אלחוטי. מקרנים וטלוויזיות מודרניות רבות תומכות בקישוריות אלחוטית, מה שמאפשר לך להזרים תוכן מהטלוויזיה שלך למקרן ללא צורך בכבלים. כדי להגדיר חיבור אלחוטי, תצטרך לוודא שגם הטלוויזיה וגם המקרן מחוברים לאותה רשת Wi-Fi. לאחר מכן, עקוב אחר הוראות היצרן להפעלת שיקוף מסך או סטרימינג אלחוטי בטלוויזיה ובמקרן שלך. לאחר החיבור, תוכל להציג בקלות את תוכן הטלוויזיה שלך במקרן באופן אלחוטי.