מיקרופון אלחוטי: סקירת 3 מיקרופונים אלחוטיים מומלצים [2024] | Finder

הבחירה שלנו למכשירים שיהפכו את הביצועים שלכם לחופשיים ונהדרים יותר.

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

741 ביקורות

בתחום

מוסיקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מיקרופון אלחוטי מומלץ

מחפשים מיקרופון אלחוטי מומלץ שלא יסתבך לכם בין הרגליים בעוד אתם מבצעים את שלכם על הבמה? הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו למצוא את המיקרופונים האלחוטיים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

רק מיקרופון
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

החופש לבטא את עצמכם – זו הנקודה העיקרית של מיקרופונים אלחוטיים. כן, הם יותר נוחים. כן, הם מונעים מכם למעוד על כבל בזמן הופעה או ביצוע. וכן, אתם כבר לא תפרקו את ערכת התופים בכל פעם שתרוצו לצד השני של הבמה.

 

אבל אלו רק דברים פרקטיים. אתם הפכתם למוסיקאים מפני שרציתם לחשוף את העבודה היצירתית שלכם ללא גבולות. כל העולם הוא במה, אז למה להגביל את עצמכם רק לכמה מטרים ממנה?

 

מיקרופונים אלחוטיים נטו להיות כבדים, מסורבלים, רועשים ולא אמינים. אולם היום, האיכות – אפילו בחלק הזול יותר של השוק – כמעט טובה בדיוק כמו מה שמציעים המיקרופונים החוטיים.

 

 לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של השנה.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכולם: Shure GLXD24R/SM58

ערכה זו היא חלק ממערכת GLX-D המתקדמת של Shure, שהיא בדיוק הנקודה בה החברה האמריקאית הופכת להיות רצינית עם המוצרים האלחוטיים שלה.  קפסולת המיקרופון היא מ-SM58 – אולי אחד המיקרופונים Live האייקונים ביותר בכל הזמנים – כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאיכות הסאונד שתקבלו תהיה מצוינת.

Shure GLXD24R/SM58

4.5 15

מיקרופון אלחוטי מצוין מבית חברת Shure הנהדרת בתחום

יתרונות

סאונד SM58 אגדי, משדר אלחוטי, ניתן לנהל יחידות מרובות באופן מרוכז, מסד 19 אינץ'.

חסרונות

אות 2.4GHz לא מתאים לכל אחד.

קנה עכשיו ב- speed of sound
רק מיקרופון
קנה עכשיו ב- כלי זמר

מדובר במיקרופון בעל מראה דיסקרטי עם מתג של כיבוי/הפעלה ומסך קטן וצבעוני שמראה את מצב הסוללה. הטווח כאן הוא 30 מטר והסוללה יכולה להחזיק לכם עד 16 שעות. אפשר לטעון את הסוללה דרך הלוח הקדמי של מקלט ה-GLXD24R.

 

ה-GLXD24R היא יחידה מטוקטקת הכוללת מסך LCD נוח לקריאה אשר מציג מידע על הערוץ, רמות וחיי סוללה נותרים. היא בנויה היטב ממתכת יצוקה, כך שהיא אמורה לתת לכם שנים של שירות אמין, במיוחד אם תשמרו עליה היטב. יש כפתור אחד של הגדרה אוטומטית או שאתם יכולים להכניס ערוץ ולקבל גישה ידנית להגדרות.

 

עד כה הכל טוב – אבל החיים האלחוטיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים אם תחברו את ה-GLXD24R לאחד מהמוצרים האלחוטיים האחרים של החברה. אז אם אתם מחפשים מיקרופון אלחוטי מעולה, תנו הזדמנות לדגם הזה, הוא לא יאכזב.

לוגו של הסקירה

הכי כיף בזוג: Behringer ULM302MIC

המנטרה של חברת Behringer היא "מאפיינים כפולים בחצי מהכסף" – ומדובר בסלוגן שמתאים נהדר לערכה האלחוטית שלפניכם.

Behringer ULM302MIC

4.5 15

למי שמחפש שני מיקרופונים במחיר של אחד

יתרונות

זול, שני מיקרופונים, פשוט לשימוש, איכות דיגיטלית.

חסרונות

אין סוללה ניתנת להטענה.

קנה עכשיו ב- KSP

מאפיינים כפולים מתייחסים כמובן לעובדה שיש שני מיקרופונים ובהתחשב בעובדה שמיקרופון אחד של Shure (שלדעתנו יש לו ערך מדהים ביחס למחיר) עולה כמו כל הערכה הזו יחד – אפשר להגיד שהחברה הצליחה במשימת חציית המחיר.

 

באופן לא מפתיע, ה- ULM302MICגדוש מאפיינים כמו מוצרים מתחרים של חברות אחרות כמו Shure או Sennheiser, אבל אם אתם תחת תקציב הדוק, הוא עושה את העבודה. תפעול ה-2.4GHz הוא באופן כללי די פשוט והמשדר הדיגיטלי אומר שיש מעט מאוד הפרעות פולשניות או צפצופים.

 

ההתקנה היא אוטומטית והטווח קרוב ל-60 מטרים. מאוד חבל שסוללה ניתנת להטענה אינה כלולה כאן, היות והעלויות של סוללות AA יכולות להצטבר והן גם פחות ידידותיות לסביבה.

לוגו של הסקירה

כל מה שצריך במכשיר אחד: Rode Performer Kit

החבילה הנפלאה שהיא ה- Rode Performer Kitכוללת מיקרופון קונדנסר TX-M2 ורסיבר RX-DESK. במחיר הזה, זה די מפתיע למצוא מיקרופון קונדנסר איכותי כלול. קופסת המתכת מרגישה די עמידה, הדחקת הרעש מבוצעת מצוין ודפוס הסופר-קרדיוד שלו דוחה כל צליל לא רצוי.

 

ה-TX-M2 יכול לעבוד ברצף עד כ-10 שעות על ידי הסוללה הכלולה, אבל אתם יכולים להחליף אותה עם שתי סוללות AA אם תעדיפו.

Rode Performer Kit

4.5 15

כל מה שאתם צריכים – שום דבר שאתם לא צריכים

יתרונות

פשוט לשימוש, מיקרופון קונדנסר איכותי כלול, ניתן להרחבה, חיי סוללה של 10 שעות.

חסרונות

אות 2.4GHz לא מתאים לכל אחד.

קנה עכשיו ב- shechter music

רסיבר ה- RX-DESK עושה שימוש באות 2.4GHz מוצפן בשני ערוצים בו זמנית, מעדיף אוטומטית את האחד עם האות החזק יותר. הטווח המקסימלי שלו מאוד מרשים וכולל 91 מטרים, וההתאמה למכשירים קלה כל כך – ברמת לחיצה על כפתור. ברגע שהוא מתחיל לעבוד, תצוגה דיגיטלית קטנה מעדכנת אתכם בסטטוס האות ובמצב הסוללה, ומזהירה אתכם מגבהים חדים מדי.

 

מדובר בערכה פשוטה למדי שמאוד קל להתקין. היא עשויה למשוך את אלו שמחפשים פתרון קל ומהיר להפקות קטנות. אולם, אם הצרכים שלכם יגדלו תדעו שאתם יכולים להתקין 8 ערכות בו זמנית.

סיכום

איזה מיקרופון אלחוטי כדאי לקנות?

לפני שאתם רצים לחנות כדי לקנות מיקרופון אלחוטי חדש, יש כמה גורמים שעליכם לקחת בחשבון לפני שאתם נותנים לקופאי את כרטיס האשראי.

 

אחד מהגורמים הללו הם האם המיקרופון הבא שלכם יהיה מיקרופון קונדנסר או דינמי? למיקרופונים קונדנסר יש תגובת תדר רחבה הקולטת צליל מפורט מאוד – לרוב חם ועשיר עם עקצוץ מיוחד בסוף – אשר מחמיאה להרבה זמרים, זו הסיבה שעושים בהם שימוש בהרבה אופני הקלטות. אולם, היכולת שלהם לקלוט כל רעש קטן היא לא כל כך מבורכת כאשר זה מגיע לבמות והופעות רועשות במיוחד. הסוג הזה גם לרוב די עדין ויקר.

 

לעומתו, מיקרופונים דינמיים מתרכזים בטווח הבינוני. מה שחסר להם בפירוט, הם מפצים על ידי הענקת ביצוע ללא הפרעות ורעשים. הם גם מאוד עמידים ולא עולים הרבה.

שאלות ותשובות על מיקרופון אלחוטי מומלץ

מה המחיר הממוצע של מיקרופון אלחוטי?

אם אתם מחפשים מיקרופון איכותי, לא סביר שהרכישה שלכם תהיה פחות מ-1,000 ₪ וסביר יותר להניח שהיא גם תעבור את ה-3,000 ₪. אולם, אם אתם מחפשים מיקרופונים זולים ולא מצפים לביצועים טובים במיוחד, אתם תמיד יכולים לרכוש מיקרופון זול במחיר נוח יותר.

למה דפוס פולרי חשוב בבחירת מיקרופון?

למיקרופונים המעוצבים לשימוש בהופעות חיות יש לרוב אחד משלושה דפוסים פולריים: קרדיואיד, סופר-קרדיואיד והיפר-קרדיואיד. קרדיואיד וסופר-קרדיואיד פולאריים מאוד בשימוש על במות, היות והם דוחים רעשי רקע וצפצופים כגון כלים או זמרים אחרים. מיקרופון היפר-קרדיואיד שימושי כדי לדחות כמעט את כל רעשי הרקע, אך כדי שזה יעבוד על הזמר לשיר ישירות אל תוך המיקרופון.

למה כדאי לבחור במערכות 2.4GHz?

מבחינה חוקית, ניתן לעשות שימוש במערכות מיקרופון אלחוטי שעובדות על 2.4GHz כמעט בכל מדינה בעולם. הן קלות להתקנה ולרוב נותנות ערך טוב לכסף שלכם. יש כאן גם כמובן חסרונות. אם ה-2.4GHz נשמע לכם מוכר זה מפני שגם מכשירי בלוטות' ורשת ה-WIFI שלכם עובדים על אותו התדר. לרוב מדובר במרחב מאוד צפוף, כך שאתם יכולים להיתקל בבעיות רעש וגם לא למצוא מספיק ערוצים זמינים כדי לחבר מספר של מכשירים. הוא גם עובד רק לטווחים קצרים.