כורסת טלוויזיה מומלצת – הטובות ביותר לשנת 2024

בזמן שהטלוויזיה נותנת מנוחה לראש לכם, כורסת טלוויזיה טובה תיתן גם לגוף שלכם לנוח ולהתפנק. המומחים שלנו (לא פשוט להיות מומחה בצפייה בטלוויזיה על כורסא) עברה ובדקה את כל הביקורות והניתוחים של ספות ולהלן הרשימה הטובה ביותר של כורסות טלויזיה מושלמות!

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

327 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כורסת טלוויזיה מומלצת

שגרת היום-יום של רבים מאיתנו נוטה להיות עמוסה ומלחיצה, ולכן חשוב לנצל את שעות הפנאי בצורה מקסימלית. דבר קטן כמו לקרוא עיתון עם הקפה של הבוקר או לצפות בטלוויזיה אחרי העבודה יכול להיות ההפוגה הנדרשת שתעזור לכם להטעין את הסוללות של עצמכם, ובזמן הזה, שבו אתם לא חייבים שום דבר לאף אחד, חשוב שתרגישו בנוח. אבל כורסת טלוויזיה היא לא רק פריט שימושי, אלא גם רהיט שמהווה חלק אינטגרלי מעיצוב החדר.

 

נוחות וסגנון הם שני דברים סובייקטיביים מאוד, כך שהדגם המושלם משתנה מאדם לאדם. למרבה המזל, תוכלו למצוא מאות דגמים בשוק הישראלי, במגוון עצום של מידות, סגנונות, ומחירים. תמצאו כורסאות פשוטות וזולות, כורסאות עם הדום או עם מנגנון ריקליינר, כורסאות מתנדנדות, מסתובבות, ואפילו כאלה שעושות מסאז'. 

 

עם כל כך הרבה אפשרויות, בטוח שאחת מהן תתאים לכן בדיוק, אבל בשביל למצוא אותה, תצטרכו להסתכל על המון, המון, המון כורסאות ולבדוק אותן. או שבעצם, אתם יכולים להשאיר לנו את הבדיקה, ולקפוץ ישר לבחירת הדגם המושלם בשבילכם. לפניכם כורסאות הטלוויזיה הטובות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש כורסאות טלוויזיה המומלצות על ידי המומחים שלנו

הכורסה הכי יוקרתית

הכורסה המושלמת לאוהבי ההדומים

כורסת טלוויזיה הכי זולה

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בעולם המתפתח של עיצוב רהיטים, ישנו פריט אחד אשר עמד במבחן הזמן והותאם ללא הרף כדי לענות על הצרכים המשתנים של הצרכנים – כורסת הטלוויזיה. מעבר להיותו מושב פשוט, כורסת הטלוויזיה הפכה לסמל של נוחות והרפיה, כאשר היא משנה את האופן שבו אנו חווים את התוכניות והסרטים האהובים עלינו. לפני שבוחרים את הכורסה המתאימה ביותר לכם, שווה להתעמק בהיסטוריה, בחדשנות ובפופולריות המתמשכת של כורסאות הטלוויזיה, ולהבין מדוע הרהיטים האלה הפכו לחיוניים בסלון המודרני. סקרנו עבורכם כמה מהכורסאות האיכותיות ביותר שיש, וגיבשנו מדריך שיעזור לכם לבחור נכונה.

 

היסטוריה קצרה

את מקורה של כורסת הטלוויזיה ניתן לייחס לתחילת המאה ה-20, כאשר הכיסאות המרובעים הראשונים עשו את הופעת הבכורה שלהם. עם זאת, רק באמצע המאה ה-20 כיסאות אלה עברו שינוי, תוך התאמה לפופולריות הגוברת של הטלוויזיה. כשמשפחות התאספו סביב מכשירי הטלוויזיה שלהם, היצרנים זיהו את הצורך בישיבה שאפשרה לצופים להירגע וליהנות מתוכניות הטלוויזיה האהובות עליהם בתנוחה רגועה יותר.

 

הלייזי בוי

בשנות ה-50 וה-60 של המאה ה-20 הופיע כסא הלייזי בוי האייקוני, שהפך במהרה לשם נרדף לנוחות ופנאי. מודלים מוקדמים אלה כללו מנגנון מנוף פשוט שאיפשר למשתמשים להישען לאחור ולהרים את רגליהם – חידוש שחולל מהפכה במושג של ריהוט בסלון. ככל שהטכנולוגיה התקדמה, כך גם התכונות של מכשירי טלוויזיה, המשלבים בסיסי סיבוב, מסאז'רים מובנים ואפילו אלמנטים של חימום.

 

תכונות וחידושים מודרניים

כורסאות הטלוויזיה של היום רחוקים מאוד מראשיתם הצנועה והלא מספיק נוחה. היצרנים אימצו את ההתקדמות הטכנולוגית ואת העדפות הצרכן כדי ליצור מגוון רחב של אפשרויות אשר נותנות מענה לטעמים ולסגנונות חיים שונים. כמה מהתכונות הבולטות כוללות אלמנטים שכדאי לכולם להכיר:

 

מנגנוני שחזור הספק: כורסאות טלוויזיה מודרניות מצוידות לעתים קרובות במנגנוני ריפוד כוח, ובכך הן מבטלות את הצורך במנופים ידניים. זה מאפשר למשתמשים להתאים את הכיסא ללא מאמץ למיקום המועדף עליהם בלחיצת כפתור, ומציע חוויה חלקה ואישית יותר.

עיסוי וחימום מובנים: כדי לשפר את חוויית ההרפיה, רבים מהכורסאות מגיעות כעת עם יכולות עיסוי וחימום מובנות. תכונות אלה מספקות אלמנט טיפולי, המקדמים הקלה בלחץ ושחרור שרירים עייפים. זוהי הצעה מפתה מאוד עבור אלה המחפשים את הנוחות האולטימטיבית.

בסיס סיבוב ונדנוד: כורסת טלויזיה מסתובבת ומתנדנדת מוסיפה שכבה נוספת של פונקציונליות לחווית הישיבה. תכונות אלה מאפשרות למשתמשים לסובב או להתנדנד בעדינות קדימה ואחורה, כאשר הן מספקות אלמנט דינמי לחוויית הישיבה. זה מושך במיוחד עבור אלה שנהנים מאפשרות ישיבה אינטראקטיבית יותר.

טכנולוגיות מתקדמות: מפתחי הכורסאות שומרים על הקצב המהיר של העידן הדיגיטלי. יכ כיום כורסאות טלוויזיה מצוידות בטכנולוגיה משולבת כגון יציאות USB, רפידות טעינה אלחוטיות, ואפילו קישוריות Bluetooth. זה מאפשר למשתמשים לטעון מכשירים, להזרים מוסיקה, או לחבר את הכורסאות שלהם למערכות בית חכמות לחוויית בידור מלאה.

 

פופולריות מתמשכת

ניתן לייחס את הפופולריות המתמשכת של כורסאות טלוויזיה לרצון האנושי המולד לנוחות וסטייל בתוך החום של הבית. בעולם מהיר שבו מתח ועייפות הם דברים נפוצים, הפיתוי לשקוע אל תוך כורסא מפוארת בסוף היום הוא בלתי נשלט. בנוסף, ככל שמערכות הבידור הביתיות ממשיכות להתקדם, כורסת הטלוויזיה נותרה מרכיב חיוני בסלון, ובכך היא משפרת משמעותית את חוויית הצפייה הכוללת, וגם את הנושא של המנוחה לאחר יום עבודה ארוך.

 

רב תכליתיות

יתר על כן, הרב-תכליתיות של כורסאות טלוויזיה מבטיחה את הרלוונטיות שלהם על פני דמוגרפיה שונה והרבה מאוד אנשים. בין אם מדובר במענה לאנשים צעירים המחפשים עיצובים מלוטשים ומודרניים, או דווקא עבור משפחות שנמצאות בחיפוש אחר אפשרויות מרווחות וידידותיות למשפחה, היצרנים הוכיחו שהם הסתגלו לטעמים והעדפות מגוונים. היכולת להתאים אישית תכונות, בדים ועיצובים תורמת אף יותר למשיכה הגדולה של כורסאות טלוויזיה, כאשר אפשר לשים אותם במגוון חדרים שונים.

 

ההשפעה על הבריאות והרווחה

מעבר לערך הבידורי שלה, כורסת הטלוויזיה נקשרה עם השפעות חיוביות על הבריאות והרווחה. כורסאות ארגונומיות מספקות תמיכה לעמוד השדרה, מקלות על לחץ על מפרקים מסוימים ומקדמות זרימת דם תקינה. הכללת אלמנטים של עיסוי וחימום מוסיפה מימד טיפולי, ומציעה הקלה לאנשים המתמודדים עם כאב כרוני או בעיות הקשורות ללחץ.

 

הכי נכון לסלון

כורסת הטלוויזיה עברה כברת דרך ארוכה מאז ראשיתה הצנועה, והפכה לסמל של נוחות והרפיה. ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתקדם, התכונות והעיצובים של המכוונים הללו ככל הנראה יתאימו את עצמם כדי לענות על הצרכים המשתנים של הצרכנים. בין אם זה הנוחות של שכיבה, היתרונות הטיפוליים של עיסוי וחימום, או שילוב של טכנולוגיה מודרנית, כורסאות טלוויזיה צפויות להישאר מצרך מרכזי בסלון ברחבי העולם. ככל שאנו ממשיכים לתעדף נוחות ורווחה בבתים שלנו, כורסת הטלוויזיה עומדת כעדות לקשר המתמשך בין סטייל לפונקציונאליות בתחום של עיצוב רהיטים.

לוגו של הסקירה

הכורסה הכי יוקרתית - כורסת טלוויזיה אורתופדית דגם BUFFALO מבית אירופלקס Aeroflex

כבר ממבט ראשון, הכורסה הזאת תעשה לכם חשק לצנוח לתוכה ולהתפנק בנוחות. וברגע שתצנחו, תראו שיש בה את כל מה שתרצו: היא אורתופדית, מרווחת, נוחה, מרופדת ונעימה, והיא מסתובבת, מתנדנדת, מתכווננת ונפתחת.

Aeroflex BUFFALO

4.5 15

כורסת הטלוויזיה האולטימטיבית

יתרונות

אורתופדית

מנגנוני סיבוב

נדנוד וריקליינר

עשויה מחומרים איכותיים

מרווחת

חסרונות

תופסת הרבה מקום

יקרה

בז'
קנה עכשיו ב- Last Price
שחור
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- גרופון

זו כורסה אורתופדית בעלת שלדה יציבה ואיתנה העשויה עץ אלון עם חיזוקי פלדה וריפוד מבד פוליאסטר נעים שדוחה נוזלים וכתמים. היא מסתובבת סיבוב של 360 מעלות ויש לה ריקליינר בעל מנגנון פתיחה קל לתפעול המופעל באמצעות הידית שבצד הכורסה, ומאפשר לכם לעבור ממצב ישיבה למצב הישענות במהירות ובקלות. בגב המשענת תמצאו שלוש כריות המעניקות תמיכה מלאה לראש ולגב.

 

משענות היד שלה מעניקות לה רוחב של 105 ס"מ, ובאורך 98 ס"מ וגובה 97 ס"מ, הכורסה הזו לא תתאים לחדרים קטנים, במיוחד כשתפתחו את הריקליינר (129 ס"מ) ואפילו יותר כשתביאו אותה למצב שכיבה מלא (171 ס"מ), שבו היא נפתחת לזווית של  178 מעלות. אבל העומק והרוחב הפנימיים של המושב – שניהם 59 ס"מ – יאפשרו לכם להתרווח בנוחות בכל תנוחה שתבחרו.

לוגו של הסקירה

הכורסה המושלמת לאוהבי ההדומים - כורסא והדום דגם לילי מבית לאונרדו LEONARDO

דגם לילי של לאונרדו הוא בדיוק מה שאתם צריכים אם אתם רוצים להרים את הרגליים בסוף היום. הוא יפה, מרופד, מגיע במגוון צבעים, וכשיגיעו חברים, ההדום הגבוה יוכל להפוך בעצמו למושב נוסף.

דגם לילי מבית לאונרדו

4.5 15

תנו לרגליים שלכם מנוחה אמיתית

יתרונות

צבעים לבחירה

מחיר טוב

בד נעים ועמיד

מרווחת

ההדום יכול לשמש ככיסא נוסף

חסרונות

ללא מנגנוני נדנוד

סיבוב או הישענות

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- גרופון

הכורסה וההדום מרופדים שניהם בבד קטיפתי ונעים למגע, באחד מארבעה צבעים: שחור, אפור, כתום או צהוב. הבד עבה במיוחד, מה שהופך את הריפוד לנוח ועמיד. מתחתיו תמצאו ספוג סגול איכותי ורך וספוג כחול קשיח ותומך עם רצועות אלסטיות באריגת שתי וערב.

 

יש לה בסיס מברזל שחור ורגליים מעוצבות וחזקות עשויות עץ מלא. העומק והרוחב החיצוניים של הכורסה הם 89 ס”מ, והגובה המלא שלה הוא 97 ס"מ, כשהעומק הפנימי הוא 57 ס"מ. גובה הרגליים 29 ס"מ, וכשתוסיפו את הריפוד ומילוי הספוג העבה והנוח, גובה הישיבה שלה הוא 44 ס"מ. גובה ההדום זהה, כך שתוכלו לשבת כשהרגליים שלכם ישרות. עומק ההדום 59 ס"מ ורוחבו 89 ס"מ, כך שהוא מרווח במיוחד ויכול לשמש כמושב עצמאי.

לוגו של הסקירה

כורסת טלוויזיה הכי זולה: Rosso Italy TV Recliners RSM-1074

כורסת הטלוויזיה Rosso Italy TV Recliner RSM-1074 מבטיחה חווית צפייה קלאסית ונוחה במחיר זול. עם העיצוב המלוטש שלה, היא מבטיחה מגוון אפשרויות שונות, שכוללות גם בד נושם, אפשרויות כוונון ואף מקום לשלט

Rosso Italy TV Recliners RSM-1074
Rosso Italy TV Recliners RSM-1074

Rosso Italy TV Recliners RSM-1074

4.5 15

נוחות בזיל הזול

יתרונות

עיצוב אלגנטי

מתכוונן

זול

מקום לשלט

חסרונות

אין אופציות לצבעים שונים

ללא אופציות מתקדמות

קנה עכשיו ב- Last Price

כורסת הטלוויזיה Rosso Italy TV Recliner RSM-1074 היא כורסה נוחה ומיוחדת, אותה אפשר להשיג בסכום נמוך מאוד לעומת המתחרים. יש לה משענת גב המתכווננת כמעט עד מצב שכיבה, משפרת את תמיכת הגב ומספקת חוויית ישיבה אורטופדית, עם כריות אורטופדיות מותאמות. הכסא המרופד בבד נעים, נושם ואיכותי, ואין חשש מזיעה או הדבקה לגוף. הכסא מגיע עם הדום מתכוונן המספק אפשרות להנחת הרגליים, מוסיף לנוחות השימוש ומעניק חוויית ישיבה מושלמת. זוהי ספת שזלונג מצוינת ומתאימה לכמה מקומות בבית.

 

עם תכנון אורטופדי ומושב רחב, הכסא מתאים לישיבה ממושכת וגם מתאים לחדרי ישיבות יוקרתיים. יתר על כן, יש לו גם משענות ידיים לתמיכה נוספת למען נוחות המשתמש. כיסי הצד המיועדים להנחת שלט הטלוויזיה או הפלאפון מוסיפים לנוחות השימוש ומקנים למשתמש שליטה נוספת על מכשירי הבידור שלו.

 

בנוסף, ניתן להשתמש בכסא זה ככיסא גיימינג, שכן הוא מאפשר ישיבה בזוויות שונות, ובכך הוא משדרג את חוויית הגיימינג בזכות התמיכה האורטופדית והנוחות המרבית. אפשרויות הצבע שלו מוגבלות, והוא אינו מגיע עם פיצ'רים מיוחדים, בסך הכול, הכסא מצטיין בעיצוב פונקציונלי וביכולתו להתאים לצרכי ישיבה שונים, מהז'אנר המשפחתי והמותאם לילדים ועד לשימוש יוקרתי בחדרי ישיבות או חדרי מגורים מסודרים.

לוגו של הסקירה

כורסת טלוויזיה הכי עמידה: GAROX BRON

כורסת הטלוויזיה GAROX BRON מציעה אפשרות נוחה ואיכותית, המציע עיצוב אורתופדי, שילדה חזקה ומספר שכבות לייצור נוחות מקסימלית. יש לה הדום נשלף, השילדה עשויה מעץ מלא ומדובר במוצר איכותי ועמיד במיוחד

GAROX BRON
GAROX BRON

GAROX BRON

4.5 15

נוחות בשילוב עמידות

יתרונות

עיצוב חזק

נוח

דוחה נוזלים

ספוג איכותי

חסרונות

חסר תכונות מתקדמות כגון עיסוי

אפשרויות התאמה אישית מוגבלות

קנה עכשיו ב- Last Price

GAROX BRON היא כורסת טלוויזיה מצוינת ונוחה במיוחדת. היא מעוצבת עם דגש על אורטופדיה ונוחות לכל תושבי הבית. היא מגיעה עם הדום נשלף המוסיף לכוונון האישי והנוחות. עם מראה מודרני המאפיין בקווים נקיים, הכורסה מתאימה לכל סגנון עיצוב. שילדת הכורסה עשויה מעץ עם חיזוקי מתכת, מה שמספק יציבות וחוזק. המושב מורכב משכבות עבות של ספוג וקפיצי פוקט איכותיים, אשר מספקים ישיבה נעימה ותמיכה אורטופדית. 

 

הכורסה מגיעה עם ריפוד דמוי עור איכותי הדוחה נוזלים, והיא דומה מאוד למוצר כמו כורסאות טלוויזיה מעור אמיתי. הטקסטורה שלה רכה, נעימה ומשדרת תחושת יוקרה, ונושא העמידות הוא קריטי, כאשר היא מסוגלת לעמוד במשך הרבה מאוד זמן. היא מספקת חווית ישיבה איכותית ומתמשכת. היא ללא תכונות מקדמות ואין לה אפשרויות התאמה אישית גדולות, אך באמצעות החומרים המשובחים והבנייה העמידה, כורסת הטלויזיה הזו מציעה קלאס, נוחות והנאה לאורך זמן.

לוגו של הסקירה

כורסה זולה וקומפקטית - כורסא מעוצבת ונוחה - דגם יורק מבית הום דקור HOME DECOR

הכורסה הזו נוחה ואלגנטית בלי להיות בומבסטית. היא מוכיחה את הטענה שיש יופי בפשטות, והמחיר שלה קומפקטי לא פחות ממנה. אז בין אם יש לכם חדר קטן, תקציב נמוך או שאתם פשוט מעדיפים עיצוב בסיסי יותר, דגם יורק של הום דקור הוא בחירה מעולה.

דגם יורק מבית הום דקור

4.5 15

למי שמחפש כורסה קטנה ונעימה במחיר נמוך

יתרונות

קומפקטית

מחיר טוב

משתלבת כמעט עם כל סגנון עיצוב

חסרונות

ללא מנגנוני שכיבה או סיבוב

דורשת הרכבה עצמית

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- גרופון

ברוחב 65 ס"מ, עומק 77 ס"מ וגובה 80 ס"מ, הכורסה הזאת תתאים לכל חדר, מבחינת המידות והעיצוב כאחד. יש לה רגלי ברזל שחורות בסגנון מודרני ובד הפוליאסטר הנעים והקטיפתי, בצבע שחור או קפוצ'ינו לבחירתכם, לא ישתלט על החדר, אבל בהחלט יוסיף למראה שלו. תצטרכו להרכיב אותה בבית, אבל המשווקים טוענים שההתקנה פשוטה מאוד, וזה דבר נוסף שמאפשר לכורסה הזאת להגיע במחיר נחמד כל כך.

לוגו של הסקירה

הכורסה הכי מפנקת - כורסת טלוויזיה מעור כולל עיסוי - דגם דום מבית אל-כל

אם אתם רוצים פינוק אמיתי בסוף היום, דגם דום של אל-קול הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. בנוסף לריפוד הנעים ולמנגנוני הנדנוד, הפתיחה והסיבוב שמאפשרים לכם להציב אותה בתנוחה האופטימלית עבורכם, הכורסה הזו תעניק לכם עיסוי מרגיע להפגת לחצים בסוף היום.

דום מבית אל-כל

4.5 15

הפינוק המושלם מול הטלוויזיה

יתרונות

מנגנון סיבוב ונדנוד

ריקליינר

עיסוי

חימום

מבנה אורתופדי

חסרונות

יקרה

לא מתאימה לאנשים שזכויות בעלי חיים חשובות להם

קנה עכשיו ב- גרופון
קנה עכשיו ב- עולם הקולנוע

זו כורסה בעלת מבנה פנימי אורתופדי ומסגרת יציבה ממתכת מגולוונת. יש לה מנגנון חזק ויציב המאפשר לכם לסובב אותה 360 מעלות, להתנדנד ולפתוח את הריקליינר בקלות ובפשטות. גולת הכותרת של הכורסה הזו היא מנגנון העיסוי המשלב שלושה סוגי מסאז': פולס, רטט וגלים, באזורי הגב העליון, הגב התחתון, הירכיים והרגליים.

 

העיסוי פועל בשתי עוצמות לבחירתכם: מצב בינוני ומצב נמוך. היא מגיעה עם שלט נוח לשימוש שאיתו תוכלו לשלוט על כל פעולות העיסוי וגם על אופציית החימום (כן, גם את זה היא מציעה לכם). בחלקה הקדמי תמצאו ריפוד מעור בונדר לדר. מסביב, הריפוד הוא מעור סינתטי. את שני הבדים תוכלו לנקות בקלות באמצעות מטלית לחה. הרוחב שלה הוא 88 ס"מ, העומק הוא 94 ס"מ, הגובה 104 ס"מ והרוחב הפנימי שלה הוא 48 ס"מ.

לוגו של הסקירה

כורסה קלאסית דמויית עור - כורסת ריקליינר מעוצבת דגם LEONARDO/ORELLA מבית My Casa מיי קאסה

עבור אנשים רבים, כורסה מעור נחשבת לרהיט הקלאסי שיעמוד מול הטלוויזיה. דגמי ORELLA ו-LEONARDO של My Casa מציעים לכם את המראה והתחושה היוקרתיים של עור במחיר נמוך יותר, מבלי לפגוע בבעלי חיים.

My Casa דגם LEONARDO/ORELLA

4.5 15

תחושה של עור במחיר זול ובמצפון נקי

יתרונות

מנגנון ריקליינר

מחיר טוב

שני צבעים לבחירה

חסרונות

לא קלה לניקוי

קנה עכשיו ב- Last Price

אם אתם מעדיפים כורסה מעור אמיתי, הדגם הקודם בסקירה בוודאי יעניין אתכם, אבל אם אתם רוצים, מטעמי טעם, מצפון או תקציב, כורסה מבד דמוי עור, הדגמים האלה הם בדיוק בשבילכם. שני הדגמים הם למעשה אותה כורסה בצבעים שונים: ORELLA בחום שוקולד ו-LEONARDO בחום כהה.

 

הם עשויים מבד PVC איכותי דמוי עור וריפוד הספוג שלהם משולב עם סיבים במשענת הגב ועם קפיצים במושב, מה שמעניק לכם שילוב אידיאלי של תמיכה ונוחות. ברוחב 76 ס"מ, עומק 89 ס"מ וגובה 104 ס"מ, לכורסה הזאת יש  מסגרת יציבה מעץ מלא איכותי ומנגנון ריקליינר פשוט ונוח לשימוש.

לוגו של הסקירה

כורסה ייחודית ומסוגננת - כורסת טלוויזיה דגם בוסטון בצבע אפור מבית מיי דיזיין MYDESIGN

לאלה מכם שאוהבים עיצוב ייחודי ולא מחפשים כורסת טלוויזיה סטנדרטית אנחנו ממליצים להסתכל על דגם בוסטון של מיי דיזיין. המראה שלו מקרין שילוב של נוחות, יוקרתיות וייחודיות שמצליחה להיות מודרנית ועדינה בו זמנית.

דגם בוסטון מבית MYDESIGN

4.5 15

להתרווח בסטייל

יתרונות

יפה, מיוחדת

מרווחת

בד נעים במיוחד

קלה לניקוי

חסרונות

ללא מנגנוני סיבוב, נדנוד או ריקליינר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- גרופון

בצבע שישתלב כמעט בכל חדר, בד הקטיפה הרך והנעים של כורסת בוסטון מוסיף תחושה יוקרתית לכורסה היפה הזו. הבד עצמו קל לניקוי, ודורש מכם רק לעבור עליו עם מטלית לחה. יש לה רגליים איתנות ממתכת זהובה, אבל הן נוטות להחליק קצת, כך שמומלץ למקם אותה על שטיח או משטח מחוספס אחר.

 

המחיר שלה הוא במקום טוב באמצע וגם המידות שלה (גובה 95 ס"מ, עומק 78 ס"מ ורוחב 95 ס"מ) נמצאות בנקודה מאוזנת שלא משתלטת על החדר כולו ועדיין מאפשרת לכם להתרווח בכיף.

איך דרגנו כורסאות טלוויזיה מומלצות?

כאשר מדובר בכורסת טלוויזיה לכל אחד יכולים להיות הצרכים שלו: לגבי סוג הכורסה, לגבי הפונקציות (ורמת הפינוק שלה) ולגבי המחיר – וטווח המחירים של כורסאות טלוויזיה הינו רחב. 
אז לקחנו בחשבון את כל אותם הצרכים ובחנו עשרות כורסאות טלוויזיה מבית מותגים מובילים. 
יש לא מעט פרמטרים אותם בחנו בכדי להרכיב את רשימת הכורסאות המפנקות ובין היתר: סוג ואיכות החומרים (הן של הריפוד והן של השילדה), פונקציות, עיצוב, אפשרויות עיסוי וכמובן, מחירים.  
בחלק מהכורסאות יצא לנו להתנסות ובחלק אחר בדקנו מפרטים, דיברנו עם מומחים ונעזרנו בחוות דעת והמלצות של משתמשים. 

סיכום

מדריך לבחירת כורסת טלוויזיה

החיפוש אחר כורסת הטלוויזיה האידיאלית הוא מסע מלא בנוחות, סגנון ופונקציונליות. כורסאות טלויזיה אורטופדיות למשל, משמשות כנקודת רגיעה בחדרי מגורים רבים. בחירת הכורסא הנכונה היא החלטה הדורשת שיקול דעת זהיר. אחרי שסקרנו את הכורסאות הטובות בשוק, גיבשנו עבורכם מדריך מקיף אשר נועד להסיר את המסתורין מהתהליך, להציע תובנות לגבי הגורמים העיקריים שיש להרהר בהם וצעדים שיש לנקוט כאשר יוצאים למסע בחיפוש אחר כורסת הטלוויזיה המושלמת שלך.

 

הדבר החשוב ביותר הוא שיהיה לכם נוח בזמן שאתם יושבים בכורסה, ונוחות היא דבר סובייקטיבי שלא נקבע על ידי גורם אחד, אלא על ידי שילוב של המון פרמטרים. אז תעברו על המדריך שלפניכם, ואל תשכחו לקחת בחשבון את ההעדפות והצרכים של כל האנשים שישבו על הכורסה דרך קבע.

 

ריפוד הריפוד של הספה ישפיע על המראה שלה, נעימות המגע שלה, העמידות שלה ועל הדרך שבה תצטרכו לנקות אותה, כך שזה אחד הדברים העיקריים שתצטרכו לשים לב אליהם.

 

המחיר של כורסאות עם ריפוד בד רגיל נמוך ביחס לכורסאות אחרות, אבל קשה יותר לנקות אותן. אם אתם מתכוונים למקם את הכורסה ליד החלון, הימנעו מחומרים טבעיים, כי הם עלולים לדהות באור שמש חזק. במקומם, בחרו בבד סינטטי.

 

בדי מיקרופייבר הם חזקים, עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי, מה שהופך אותם לבחירה נהדרת במקרה שילדים ישתמשו בכורסה ולבתים שבהם יש חיות מחמד. קטיפה וקנבס הם בדים נוספים שיוכלו להחזיק מעמד שנים רבות. גם עור הוא בחירה מעולה מבחינת עמידות וקלות ניקוי, ובנוסף, יש לו תחושה נעימה מאוד, אבל ריפוד כזה יקפיץ את מחיר הכורסה. בד דמוי עור גם הוא עמיד, והוא זול יותר מעור אמיתי, אבל קשה יותר לניקוי. בד נוסף שהתחושה שלו מפנקת במיוחד הוא משי, אבל הוא הרבה פחות עמיד והרבה יותר קשה לניקוי מרוב הבדים האחרים, כך שהוא מתאים יותר לספות שיעמדו במיקום שבו ישתמשו בהן פחות ולא לכורסאות שישבו עליהן כל יום.

 

מילוי – הריפוד הוא מה שתראו ואיתו תבואו במגע, אבל הנוחות האמיתית נמצאת מתחתיו. שימו לב לאיכות הספוג ולרמת הקשיחות שלו. אם אתם אוהבים תחושה קפיצית, תוכלו לקבל אותה מכורסה עם… ניחשתם – קפיצים. קפיצים טובים צריכים להיות יציבים וממוקמים קרוב זה לזה לתמיכה טובה. שימו לב שקפיצי פוקט (מבודדים) נוחים יותר ממערכת קפיצים.

 

כורסה רכה שממש תוכלו לשקוע בה היא מושלמת עבור חלק מהאנשים, אבל יש כאלה שמעדיפים ריפוד קשיח יותר. שימו לב שקשישים, אנשים הסובלים מכאבי גב או מקשיי ניידות יצטרכו כורסה קשיחה כדי שיוכלו להתיישב בה ולקום ממנה בנוחות.

 

עיצוב – המראה של כורסת הטלוויזיה ישפיע על המראה של החדר כולו, אז חשוב לבחור בדגם שיתאים לסגנון שלכם ויוסיף לעיצוב הכללי של החדר. מהבחינה הזאת יש יותר אפשרויות משנוכל למנות, ורק אתם יכולים להחליט מה מתאים לכם. אבל אל תדאגו, עם כל העיצובים והדגמים בשוק, לא תצטרכו להתפשר על הסגנון המועדף עליכם.

 

מידות חיצוניות – כל האפשרויות, היופי, הנוחות והעמידות של כורסה לא יעזרו לכם אם היא לא תתאים לחלל שבה היא אמורה לעמוד. לכן, תמדדו את המקום שבו היא תעמוד. מדדתם? יופי. עכשיו תמדדו שוב. ואז תוכלו להיות בטוחים שתבחרו בדגם שיתאים לחלל ברוחב, בעומק ובגובה שלו. אם הכורסה נפתחת ונשענת, אל תשכחו לבדוק מה המידות המלאות שלה כשהיא במצב שכיבה.

 

מידות פנימיות – המידות החיצוניות של הכורסה יגידו לכם אם היא תתאים לחדר, אבל המידות הפנימיות שלה הן מה שתרגישו כשתתיישבו בתוכה. אם אתם מעדיפים מושבים מרווחים מאוד או אם הגזרה שלכם רחבה, בחרו בכורסה שהרוחב הפנימי שלה יעניק לכם את הנוחות שאתם מחפשים, ואל תשכחו לבדוק שגם העומק הפנימי שלה יתאים להעדפות שלכם.

 

איכות המסגרת – את בד הריפוד ניתן להחליף כשהוא נשחק, אבל את המסגרת הפנימית של הכורסה אי אפשר. לכן, חשוב לבחור בדגם בעל מסגרת פנימית מוצקה ואיכותית. בכורסאות זולות יותר תמצאו שלדה מפלסטיק או ממתכת, אבל כורסה איכותית באמת תגיע עם מסגרת מעץ מלא: אלון, לבנה או בוק, ואם היא גם מחוזקת במתכת, זה רק יוסיף ליציבות. שימו לב שלעומת העצים שמנינו כאן, שלדות מעץ אורן הן חסכוניות, אך לרוב הן מתחילות להתעקם ולהתנדנד תוך חמש שנים בערך.

 

משקל מקסימלי – חשוב לבדוק את המשקל המקסימלי שהכורסה תוכל להחזיק, במיוחד אם עומדים לשבת עליה אנשים כבדים.

 

אפשרויותכורסאות הטלוויזיה של היום יכולות לעשות הרבה יותר מסתם לשבת שם, ויש המון דגמים שמציעים לכם פונקציות נוספות לפינוק ולנוחות מושלמים. כמובן שככל שהמנגנון מסובך יותר ועמיד יותר, הדבר יתבטא גם במחיר הדגם.

 

  • הישענות – הרבה מאוד דגמים מגיעים עם ריקליינר – מנגנון הישענות שמאפשר לכם לכוונן את זווית המשענת לתנוחה שבין ישיבה לשכיבה. רוב הפעמים, המנגנון כולל גם הדום נשלף שמרים את הרגליים שלכם בזמן שאתם נשכבים. אם אתם רוצים כורסת ריקליינר, חשוב לוודא שהמנגנון פשוט לשימוש ושתהיה לכם גישה נוחה לידית או לכפתור שמפעילים אותו.
  • סיבוב – כורסאות טלוויזיה רבות מגיעות עם אפשרות לסיבוב על ציר, חלקן הגדול אפילו עד 360 מעלות. זה מאפשר לכם להסתובב, לדבר, להסתכל ולצפות על כל נקודה בחדר מבלי לקום מהמושב הנוח.
  • נדנוד – כורסאות עם מנגנון נדנוד בהחלט יכולות להוסיף לתחושה המרגיעה שמגיעה לכם בסוף יום מלחיץ.

 

קיימות גם כורסאות שמגיעות עם שלט המאפשר לכם להפעיל חימום פנימי, עיסוי ועוד. לא משנה באילו סוגי מנגנונים בחרתם, חשוב שהם ייבנו מחומרים איכותיים ויהיו עמידים ואמינים, כדי שתוכלו להנות מהם במשך שנים רבות.

 

מחירקבעו תקציב מראש. אין ספק ששווה להשקיע בספה איכותית, נוחה ויפה. אחרי הכל, מדובר ברהיט שתסתכלו עליו ותשתמשו בו כל יום. למרות זאת, יקר יותר הוא לא תמיד טוב יותר, בעיקר כשמדובר בהעדפות אישיות. אל תשכחו שעם כל כך הרבה דגמים בשוק, תוכלו למצוא כמה כורסאות שיענו הדרישות שלכם מבחינת נוחות, מראה ואפשרויות, ואז המחיר יכול להפוך לגורם שיעזור לכם לעשות את הבחירה.

 

משענת ידסגנון משענת היד הוא דבר שרוב האנשים לא חושבים עליו, אבל זה לא צריך להיות כך. עיצוב משענות הידיים משפיע על המראה הכולל של הכורסה ועל הנוחות שלה כאחד. אז חשוב להסתכל עליהן, לראות שאתם אוהבים את העיצוב שלהן ולשאול את עצמכם אם תרצו משענת גבוהה או נמוכה, קשיחה או מרופדת.

 

אורך האחריותאורך האחריות שהיצרן נותן על מוצר יכול להוות אינדיקציה די טובה לעמידות שלו, אבל זה לא תמיד המצב. בישראל, רוב החברות נותנות שנת אחריות אחת, לאו דווקא בגלל איכות הכורסה, אלא פשוט מכיוון שזאת הנורמה. עם זאת, אנחנו עדיין ממליצים לכם לבדוק את אורך האחריות, במיוחד אם תבחרו בכורסה עם ריקליינר או מנגנונים אחרים, ותוודאו שיהיה לכם למי לפנות במקרה שהם יתקלקלו

 

ניידות – פה ושם תצטרכו להזיז את הכורסה, בין אם זה בשביל לשנות את המיקום שלה או לנקות מתחתיה, אז אל תשכחו לשים לב למשקל שלה ולקלות שבה אפשר להזיז אותה.

 

סגנון והעדפות – בחירת כורסת טלוויזיה המשתלבת בצורה חלקה עם העיצוב הקיים והסגנון האישי שלך היא קריטית. חשבו על האסתטיקה הכללית של מרחב המחיה שלכם – האם הוא מודרני, קלאסי או אקלקטי? האם אתם צריכים כורסאות טלויזיה לקשישים או כורסת טלויזיה קטנה? האם אתה מעדיפים כורסת טלויזיה אירופלקס או כורסת טלוויזיה גדולה למשל? לכל דבר יש משמעות בחדר. החדרים מעוצבים במגוון עיצובים, החל בעיצוב מלוטש ועכשווי וכלה בעיצוב מסורתי על-זמני. 

 

נוחות וארגונומיה – בליבה של המשיכה של כורסת טלויזיה מודרנית וחדשנית, עומדת הבטחת הנוחות שלה. יש להעריך את רמת הריפוד, את איכות הריפוד, ואת העיצוב הארגונומי הכולל. יש לקחת בחשבון את עומק המושב, גובה משענת הגב ואת התמיכה הניתנת לאזור המותן והגב התחתון. במידת האפשר, בדוק את הכורסה בחנות כדי להעריך את רמת הנוחות שלה וכדי לוודא שהיא עונה על ההעדפות האישיות שלך. זכור, כורסה נוחה היא לא רק כזו שמעניקה שקיעה לתוך כריות קטיפה אלא גם כזו שנותנת תמיכה נאותה עבור הגוף שלך במהלך תקופות ארוכות של שימוש.

 

תכונות נוספותמעבר לתכונות הבסיסיות שיש בכל כורסה, יש לשקול את התכונות הנוספות שיכולות לשפר את חוויית השכיבה שלך. חלק מהכורסאות מגיעות עם אלמנטים משולבים של עיסוי וחימום, ומציעות סוג של מימד טיפולי. כורסאות אחרות עשויות לכלול טכנולוגיה מובנית כמו יציאות USB, רפידות טעינה אלחוטיות, או קישוריות Bluetooth, הנותנות מענה לצרכן המתמצא בטכנולוגיה. יש להעריך אילו תכונות מתיישרות עם אורח החיים וההעדפות שלך, ולהבטיח כי הכורסא משמשת לא רק כמושב נוח, אלא גם כמו רהיט תכליתי ורבגוני.

 

קרא ביקורות ובקש המלצות – לפני קבלת החלטה סופית בנושא קניית כורסת הטלוויזיה המושלמת, יש לקרוא ביקורות של צרכנים אחרים שרכשו אותה או מוצר דומה לה. ביקורות ועדויות מקוונות יכולות לספק תובנות חשובות לגבי הנוחות, העמידות והסיפוק הכללי של המשתמשים. בנוסף, חפשו המלצות מחברים או בני משפחה אשר עשויים להיות בעלי ניסיון ממקור ראשון עם מותגים או מודלים מסוימים. איסוף מידע ממקורות מרובים מסייע בקבלת החלטה מושכלת ומבטיח כי הכורסא שנבחרה עומדת בציפיות שלך. זה נכון לא רק לכורסאות, אלא גם בנושא של שולחן סלון יפה או שמיכת פוך חמימה לצורך הדוגמה.

 

החלטה חשובה ונוחהבחירת כורסת טלוויזיה היא החלטה חשובה, הרבה מעבר לאסתטיקה גרידא. ההחלטה משפיעה על יצירת מקום בו אפשר להירגע וליהנות מהתוכניות או הסרטים האהובים עליך. על ידי התחשבות בגורמים כגון סגנון, נוחות, גודל, מנגנוני השכבה, תקציב, ותכונות נוספות, אתה יכול לצאת למסע של מציאת הכורסה המושלמת שלא רק משלימה את מרחב המחיה שלך, אלא גם הופכת לכס המלכות שלך. קח את הזמן שלך, חקור את האפשרויות שלך, ומצא את הכסא המתאים ביותר להעדפות שלך, על מנת להפוך את הסלון שלך למקלט של רוגע וסגנון.

 

מה צופן העתיד?

כורסאות טלוויזיה מתכווננות: כורסאות טלוויזיה מתכווננות מגיעות עם מגוון רחב של אפשרויות התאמה, כולל זווית הגב, זווית המושב, גובה הכריות ועוד. אפשרויות אלו מאפשרות לך למצוא את התנוחה הנוחה ביותר לצפייה בטלוויזיה, גם אם יש לך בעיות בריאות או מגבלה בניידות.

 

כורסאות טלוויזיה חכמות: כורסאות טלוויזיה חכמות כוללות תכונות מתקדמות, כגון שליטה קולית, טעינה אלחוטית ותצוגה מובנית. שליטה קולית מאפשרת לך לשלוט בטלוויזיה שלך, במכשירי השמע שלך ובתכונות אחרות של הכורסה באמצעות קולך. טעינה אלחוטית מאפשרת לך להטעין את המכשירים שלך, כגון הטלפון החכם שלך, מבלי שתצטרך לחבר אותם לחשמל. תצוגה מובנית מאפשרת לך לצפות בטלוויזיה מבלי שתצטרך לקום מהכורסה שלך.

 

כורסאות טלוויזיה עם מסך מובנה: כורסאות טלוויזיה עם מסך מובנה כוללות מסך טלוויזיה מובנה בגב הכורסה. מסך זה מאפשר לך לצפות בטלוויזיה מבלי שתצטרך לקום מהכורסה שלך. כורסאות אלה הן בחירה נהדרת עבור אנשים שרוצים להימנע מהתעסקות עם מכשירים אלקטרוניים נוספים.

 

חידושים אלה מאפשרים לאנשים ליהנות מחוויית צפייה בטלוויזיה נוחה ואינטראקטיבית יותר. הם נהדרים עבור אנשים בכל הגילאים ובכל רמות הפעילות.

שאלות ותשובות על כורסת טלוויזיה מומלצת

איך אדע אם הגיע הזמן לקנות כורסה חדשה?

כורסאות טלוויזיה איכותיות מחזיקות מעמד הרבה שנים, אבל יש סוף לכל דבר, וזה כולל גם את החיים של הרהיטים האהובים עלינו. אם ריפוד הכורסה שלכם מתחיל להשתפשף ולהתבלות, אם אתם מרגישים שהספוג או הקפיצים מתיישנים ומאבדים מהגמישות ומהנוחות שלהם, או אם אתם מתחילים לשמוע חריקות מדאיגות כשאתם מתיישבים או זזים בכורסה הישנה שלכם, כנראה שהגיע הזמן לשינוי, ואם כבר, אולי אפילו שדרוג.

כמה עולה כורסת טלוויזיה?

טווח המחירים של כורסאות טלוויזיה רחב מאוד, כשכורסה ללא מנגנונים מיוחדים העשויה מחומרי גלם זולים כמו שלדת מתכת ובד פשוט, יכולה לעלות פחות מ-600 ש"ח וכורסה מחומרי גלם איכותיים עם מנגנונים חשמליים מתוחכמים ואמינים יכולה להגיע ל-8,000 ש"ח. בתוך הטווח הזה, תמצאו המון דגמים טובים יותר וטובים פחות שמחירם הממוצע ינוע בין 1,000 ל-4,000 ש"ח.

כמה שנים מחזיקה מעמד כורסת טלוויזיה?

אורך החיים הממוצע של כורסה נע בין 7 ל-15 שנים. באופן כללי, כורסת הטלוויזיה שלכם תחזיק מעמד יותר זמן אם היא עשויה מחומרי גלם איכותיים, אבל זה תלוי גם בתחזוקה שלה. אם יקפצו עליה ילדים ואם תעבירו אותה מדירה לדירה כמה פעמים, החיים שלה יהיו קצרים יותר.

איך מנקים כורסת טלוויזיה?

כדי שהריפוד יאריך שנים וישמור על מראה טוב ותחושה נעימה, חשוב לנקות אותו על בסיס קבוע והדרך הנכונה לעשות זאת תלויה בבד שממנו הריפוד עשוי. תוכלו למצוא את כל שיטות הניקוי הטובות ביותר לבדים שונים באתר היצרן או ברשת.

מהם היתרונות העיקריים של בחירת בכורסת טלוויזיה על פני אפשרויות ישיבה מסורתיות?

היתרונות של בחירת כורסא טלוויזיה על פני אפשרויות ישיבה מסורתיות הם רבים. ראשית, כורסת טלוויזיה מציעה נוחות שאין דומה לה עם הכריות המרופדות שלה, העיצובים הארגונומיים, והיכולת להתכוונן לזוויות שונות ובכך לספק תמיכה אופטימלית לגוף. בנוסף, כורסאות טלוויזיה מודרניות רבות מגיעות עם תכונות מתקדמות כגון מנגנוני השכבה, עיסוי ואלמנטים חימום, מה שמעלה את חוויית ההרפיה. הן נועדו לשפר את ההנאה הכוללת מצפייה בטלוויזיה או השתתפות בפעילויות פנאי אחרות. יתר על כן, הרבגוניות של כורסאות טלוויזיה, עם בסיסים מסתובבים ונדנדות, מוסיף אלמנט דינמי לישיבה, מה שהופך אותן לבחירה מועדפת עבור אלה המחפשים נוחות ופונקציונליות במרחבי המגורים שלהם.

עד כמה חשובה ההתאמה של כורסת טלוויזיה לסלון?

ההתאמה המדויקת של כורסת הטלוויזיה לסלון היא גורם מפתח לחווית הצפייה ולנוחות היומיום שלך. כאשר הכורסה מתאימה למבנה החדר, היא משדרת אווירה נעימה ומשתלבת בצורה אסתטית עם שאר רהיטי הסלון. בנוסף, התאמה טובה עשויה להשפיע על הארגונומיה של הישיבה, מספקת תמיכה מושלמת לגב ומבטיחה שתהיה ביכולת ליהנות מהצפייה בטלוויזיה לאורך זמן, ללא תחושת עייפות או חוסר נוחות. מבחינת העיצוב, ההתאמה של הכורסא לסלון יכולה להוסיף לחדר מראה אסתטי וליצור אווירה נעימה ומרוכזת. בחירה זו גורמת לחדר להרגיש כמו יחיד ושלם, וכזה שמאחד פריטי ריהוט ויוצר חווית סלון ייחודית שמתאימה לך ולסגנון החיים שלך.