שמיכת פוך זוגית: סקירת שמיכות פוך מומלצות 2024 | finder- קונים רק מומלצים

שמיכות הפוך המפנקות ביותר שתוכלו להתחמם איתן החורף, בגדלים, עובי ומחירים שונים.

icon pos_1

ניתחנו

15 סקירות

ו-

223 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שמיכת פוך זוגית מומלצת

החורף כבר פה והוא לא מתכוון להיעלם בקרוב. בין אם אתם אוהבים שמיכת נוצות, פלומה או מילוי סינטטי, עכשיו זה בדיוק הזמן להתחדש בשמיכת פוך מפנקת שתחמם אתכם בימים הקרים של החורף.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

שמיכת פוך איכותית ומחממת חשובה כמעט כמו מזרן טוב וכריות איכותיות, כדי להבטיח שינה איכותית, נעימה ומפנקת. אמנם נראה שבחירת שמיכת פוך היא משימה קלה, אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת ולחשוב עליהם לפני שבוחרים שמיכה.

 

שמיכות מגיעות עם דרגת חום משתנות. בחרו את דרגת החום בהתאם לצרכים האישיים שלכם, לרמת הקור בבית בימי החורף ובהתאם לאופי השינה שלכם. שימו לב למשקל השמיכה, משקלי השמיכות נעים בין 300-450 גרם למ"ר. גם השמיכות, כמו כמעט כל מוצר קיים, השתכללו עם השנים ועם הטכנולוגיה וכיום ישנם סוגים שונים של מילוי לשמיכות, ממילוי של נוצות אווז או ברווז דרך מילוי פלומה או ערבוב של יחסים משתנים ביניהם ועד למילויי סינטטיים כמו הולופייבר ומיקרופייבר.

 

המחירים של השמיכות משתנים בהתאם לתוכן המילוי כשאלו הסינטטיים זולים יותר מהשמיכות עם מילוי נוצות ופלומה. בחרו את מילוי השמיכה בהתאם לתקציב או לאלרגיות שונות. השמיכות הסינטטיות לרוב יהיו היפואלרגניות ויתאימו לאנשים עם נטייה לפתח רגישויות לחומרים שונים. כדי לעזור לכם לבחור את שמיכת הפוך הטובה ביותר עבורכם, הכנו לכם רשימה של שמיכות פוך מומלצות המשתנות לפי סוג המילוי. שיהיה לכולנו חורף חם ונעים.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: שמיכת פוך זוגית הולופייבר Nicoletti דגם 45945

שמיכה זוגית במחיר זול במיוחד עם מילוי הולופייבר היפואלרגני. תתאים לכם במיוחד אם התקציב שלכם מוגבל מאוד או אם אתם רוצים שמיכת חורף פשוטה נוספת לחדר אורחים או למקרה צורך.

Nicoletti דגם 45945

4.5 15

מתאימה לתקציב נמוך במיוחד או כשמיכה נוספת לחדר אורחים

יתרונות

קלה מאוד

זולה במיוחד

נוחה מאוד

יכולה להתאים לכל עונות השנה

חסרונות

לא מחממת כמו שמיכת פלומה או נוצות

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

שמיכת הפוך הזו של Nicoletti עם מילוי של סיבי הולופייבר, היפואלרגנית ומתאימה מאוד לאנשים עם נטייה לפתח אלרגיות לחומרים שונים. היא בנויה כך שתפיק חום באופן אחיד בכל חלקי השמיכה. היא רכה נעימה וגמישה במיוחד. מגיעה עם שקית וואקום לאחסון נוח במידת הצורך. מבין כל השמיכות המופיעות ברשימה היא הזולה מכולן באופן משמעותי. אם אתם מחפשים שמיכה זולה וטובה, כזו שתתאים לאירוח או כשמיכה נוספת בבית למקרי חירום, היא בהחלט עונה לכם על כל הדרישות.

לוגו של הסקירה

משי טהור – שמיכת BioCare של GETHA

אם גם אתם אוהבים להתפנק עם שמיכה מפנקת במגע נעים שתעניק לכם שינה חלומית זו השמיכה עבורכם.

שמיכת BioCare של GETHA

4.5 15

BioCare – השמיכה היוקרתית עם המגע המפנק מבית GETHA

יתרונות

משי טהור 

מראה

חסימת קרינה

חסרונות

מחיר

קנה עכשיו ב- Getha

עם מגע מפנק של משי רך, תוכלו גם אתם ליהנות משינה נוחה ותחושת רכות העוטפת אתכם לאורך הלילה. המשי הטהור, ממנו עשויה השמיכה הינו בעל יכולת ויסות טמפרטורה ובעל מראה יוקרתי ובכך הופך את דגם BioCare לשמיכה המשלבת נראות אלגנטית ואיכות גבוהה ביותר.

השמיכה פותחה בעזרת טכנולוגיה מהפכנית וחדשנית שנועדה להגן מפני הקרינה האלקטרומגנטית הנפלטת ממכשירים אלקטרוניים בחדר השינה לאורך הלילה. חוטי ננו הארוגים בבד השמיכה חוסמים באופן יעיל גלים אלקטרומגנטיים הנפלטים ממגוון המכשירים הנמצאים בסביבת המיטה ומסייעים במניעת ההשפעות המזיקות של הקרינה הנפלטת ממכשירים אלו ובהם מכשירים ניידים, ראוטרים ועוד.

מידות: שמיכה זוגית בגודל 270X270.

לוגו של הסקירה

מילוי נוצות טבעי: שמיכת פוך זוגית מבית Frid דגם 577002

קשה לטעות כשבוחרים בשמיכות של פריד. עם ותק של כמעט 70 שנה פריד יודעים לייצר שמיכות איכותיות סינטטיות או טבעיות. עם שמיכת הפוך הזו במילוי נוצות תתכוננו לחורף חם במיוחד.

Frid דגם 577002

4.5 15

למי שרוצה להתפנק בשמיכת נוצות במחיר נוח

יתרונות

מחממת במיוחד

מחיר משתלם

איכותית ואמינה

חסרונות

לא מתאימה לאנשים עם אלרגיות

לא קלה לניקוי

כבדה מעט

קנה עכשיו ב- פריד

אפשר למצוא שמיכות נוצות של חברות רבות, אבל הדגם הזה של פריד מספק חבילה טובה של שמיכה איכותי מאוד במחיר נוח במיוחד. השמיכה הזוגית הזו של פריד בגודל 200 X 220 מגיעה במילוי של 100% נוצות שעברו תהליך של ניקוי, ייבוש וסטריליזציה  והיא תפורה ב- 36 קוביות. צורת התפירה הזו מבטיחה פיזור שווה של הנוצות וכתוצאה מכך פיזור שווה של החום מתחת לשמיכה. בד השמיכה עצמו עשוי 100% כותנה DOWNPROOF . היא אמנם מעט כבדה ושוקלת 1760 גרם, אבל היא תחמם אתכם טוב טוב בימים הקרים שיביא איתו החורף. ואם חשוב לכם לדעת, השמיכות של פריד הן תוצרת הארץ וברכישה שלהן, אתם תעודדו את התוצרת המקומית.

לוגו של הסקירה

‏מילוי מיקרופייבר: שמיכת פוך זוגית Vardinon דגם Dynasty

סיבי המיקרופייבר יאגרו את החום בתוכם ויחממו אתכם כל הלילה. הסיבים מחקים את החום של הפוך הטבעי, אבל זולים ממנו בהרבה.

Vardinon דגם Dynasty

4.5 15

מתאים לסובלים מאלרגיות או לטבעוניים שרוצים תחושה של פוך אמיתי

יתרונות

מתאימה לאלרגנים

מחיר נוח

מפנקת ומחממת

חסרונות

מתקררת במהירות

200X200
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

שמיכת הפוך הזוגית, דגם דיינסטי של ורדינון מגיעה עם מילוי של 100% סיבי מיקרופייבר צפופים, וציפוי בד 100% כותנה, ואתם יכולים להיות בטוחים שתעבירו את החורף הקרוב בחום ובנעימות. דרגת החום של השמיכה גבוהה ועומדת על 8. כן, אפשר למצוא דרגות חימום גבוהות יותר, אבל לא תמיד צריך. אם יש לכם נטייה להזיע מחום, אתם דווקא צריכים שמיכה עם דרגת חום לא גבוהה כל כך. תפירת השמיכה נעשתה בטכניקה ייחודית  ששומרת על פיזור שווה ונכון של סיבי המיקרופייבר משקל המילוי: 1,408 גרם.

לוגו של הסקירה

מילוי פלומה: שמיכת פוך זוגית 10-14 Frid Exclusive

אם יש לכם בעיית בידוד בבית, אם אתם סובלים באופן קיצוני מקור, או סתם אם בא לכם לפנק את עצמכם בשמיכה איכותית ויוקרתית, תעיפו מבט על ה- Frid Exclusive.

10-14 Frid Exclusive

4.5 15

מתאימה במיוחד למי שסובל מקור ורוצה שמיכה סופר חמה ומחממת

יתרונות

מעטפת מכותנה באיכות גבוהה

מחממת ביותר

שומרת על חום פנימי גם אם יצאתם מהמיטה

חסרונות

יקרה מאוד

קשה לניקוי

200X220
קנה עכשיו ב- פריד

אם אתם סובלים מקור באופן קיצוני, וכמובן שאם יש לכם תקציב לכך, תרשו לעצמכם להתפנק בשמיכת פוך מדגם Exclusive של חברת פריד. מילוי פלומה רך ונעים הרבה יותר ממילוי הנוצות, אבל הוא גם יקר…ומאוד. השמיכה מגיעה בשלוש דרגות חום שונות: 10-14 שמתאימות למצבים שונים בהתאם לבידוד הקור בבית ולרמת הקור ממנה אתם סובלים.

 

הפלומה בשמיכה עברה תהליך  ניקוי, ייבוש וסטריליזציה ברמה גבוהה. בד השמיכה עשוי מ- 100% כותנה DOWNPROOF והיא תפורה בקוביות של 6X6 כדי להבטיח פיזור אחיד ושווה של הפלומה ופיזור אחיד של החום. אז אם היא עומדת בתקציב שלכם, אל תהססו ותרשו לעצמכם ליהנות מפינוק אולטימטיבי לחורף קר.

לוגו של הסקירה

מילוי דמוי פלומה: שמיכת פוך זוגית מבית Frid דגם Soft

ה- Frid Soft במילוי "דמוי פלומה" מיוחדת של חברת פריד מדמה את מילוי הפלומה של החברה בעזרת טכנולוגיה מיוחדת. אם אין לכם תקציב לשמיכת הפלומה שלהם, שווה לכם לבדוק את הדגם הזה.

Frid דגם Soft

4.5 15

מתאימה למי שרוצה שמיכת פלומה אבל התקציב שלו נמוך

יתרונות

רכה

גמישה ומחממת ביותר

מחיר זול בהשוואה לשמיכת פלומה טבעית

מתאימה לטבעונים

חסרונות

כבדה יותר מהמקבילה הטבעית

150/200
קנה עכשיו ב- פריד

חברת פריד השקיעה הרבה מאמצים כדי לאפשר ללקוחות שלה שמיכה עם מילוי סינטטי שתרגיש בדיוק כמו שמיכת פלומה אמיתית. הם הצליחו לייצר סיב סינטטי "דמוי פלומה" ברמה גבוהה מאוד שמדמה את מילוי הפלומה הן מבחינת גמישות החומר והן מבחינת הרכות.

 

המילוי עשוי מסיבים חלולים מצופים בסיליקון שיוצרים בידוד ברמה גבוהה ושומרים על חומר המילוי לאורך זמן. השמיכה תפורה בדיוק כמו המקבילה הטבעית שלה, קוביות גדולות של 6X6 שמאפשרות גמישות גבוהה ופיזור אחיד של המילוי ובנוסף מגבירות את רמת הבידוד של השמיכה.

 

בד מעטפת השמיכה עשוי מ- 100% כותנה סרוקה שהופכת את הבד לרך וזוהר עם תחושה של משי. השמיכה אמנם כבדה מעט ושוקלת כ- 1800 גרם, אבל המשקל הגבוה דווקא מעיד על איכות המילוי ורמת הבידוד הגבוהה. עם הדגם הזה תוכלו ליהנות מאיכות וחימום ברמה של מילוי פלומה אמיתי, במחיר של מילוי סינטטי.

סיכום

איך לבחור את הפוך המושלם?

כולנו מכירים את הרגע הזה- יש גשם בחוץ, אתם אחרי יום עבודה מעייף והדבר היחיד שבא לכם לעשות זה להיכנס למיטה ולהתכרבל עם מי שאתם אוהבים מתחת לשמיכת פוך רכה ונעימה, בעדיפות עם כוס קפה או שוקו חם בצד.  על מנת לעזור לכם לממש את הרגע המתוק הזה הכנו לכם הסבר קצר עם כמה טיפים מעולים שיעזרו לכם לבחור את השמיכה שתחמם אתכם בחורף הקרוב.

 

אז איזה סוגי שמיכות יש?

 

היצרנים מבדילים בין סוגי שמיכות פוך בעזרת סוג המילוי שלהם. כיום משתמשים בעיקר בשלושה סוגים של מילויים- מילוי נוצות ברווז, מילוי נוצות אווז ומילוי סינטטי. מילוי נוצות האווז הוא המילוי המוכר והמושמש ביותר למילוי שמיכות פוך. הרכב פוך שכזה משתמש בנוצות הקטנות והצפופות של האווז שעוזרות לו להתחמם גם בימי החורף הקשים ביותר. מילוי זה הוא לרוב גם המילוי היקר ביותר. מילוי נוצות ברווז יביא לתוצאות חום דומות לאלו של האווז אך במחיר מעט זול יותר. בשני המקרים יש יותר ביקוש לנוצות לבנות , משום שהן פחות בולטות מתוך השמיכה אך פעמים רבות משתמשים גם בנוצות כהות יותר. השימוש בנוצות בהירות או כהות יותר לא משפיע על החום הנפלט ועל איכות השמיכה ובשני המקרים תקבלו שמיכה חמה ואיכותית. מילוי סינטטי הוא האופציה הטובה ביותר לאלו שרוצים להימנע מקניית מוצר עם נוצות והאיכות שלו לא נופלת מאלו. לרוב, אותו מילוי מורכב מתרכובת של כמה סוגי בדים וביניהם צמר, פוליאסטר, כותנה ואקרילן.

 

אז, איזה סוג הכי טוב? זה לגמרי תלוי בכם. במידה ואין לכם הגבלת תקציב ואתם מחפשים אחר השמיכה המחממת ביותר שתחזיק זמן רב אז שמיכה במילוי נוצות אווז תהיה הבחירה האידיאלית עבורכם. אם אתם כן מוגבלים בתקציב אבל בכל זאת רוצים שמיכה טובה שבעזרת טיפול נכון תחזיק הרבה מומלץ ללכת על שמיכת במילוי נוצות אווז. המילוי הסינטטי יהיה הבחירה הטובה ביותר לאלו שאלרגיים לנוצות או קשה להם עם השימוש בנוצות מסיבות אידיאולוגיות. השמיכה תהיה מעט כבדה יותר בהשוואה לשמיכה במילוי נוצות אך גם היא תחמם אתכם מעולה בלילות קרים.

 

אז, איזה סוג הכי טוב? זה לגמרי תלוי בכם. במידה ואין לכם הגבלת תקציב ואתם מחפשים אחר השמיכה המחממת ביותר שתחזיק זמן רב אז שמיכה במילוי נוצות אווז תהיה הבחירה האידיאלית עבורכם. אם אתם כן מוגבלים בתקציב אבל בכל זאת רוצים שמיכה טובה שבעזרת טיפול נכון תחזיק הרבה מומלץ ללכת על שמיכת במילוי נוצות אווז. המילוי הסינטטי יהיה הבחירה הטובה ביותר לאלו שאלרגיים לנוצות או קשה להם עם השימוש בנוצות מסיבות אידיאולוגיות. השמיכה תהיה מעט כבדה יותר בהשוואה לשמיכה במילוי נוצות אך גם היא תחמם אתכם מעולה בלילות קרים.

 

שני דברים שחשוב לבדוק לפני הרכישה

 

  • בדומה למוצרים רבים, כיום ניתן לכבס גם את שמיכות הפוך, אך חשוב לקרוא היטב בהוראות היצרן לפני שעושים זאת. אם אתם עומדים להשתמש בשמיכה בכל ימות השנה תצטרכו לכבס אותה לעיתים קרובות יותר מה שיכול להוביל לפגיעה ברכות ובאיכות שלה. כדי לחסוך בכביסות, מומלץ לשמור על השמיכה שלכם נקייה כמה שאפשר ולהשתמש בסדין (כיסוי שמיכה) באופן קבוע. במידה ואתם משתמשים בשמיכה בימי החורף בלבד חשוב לאחסן אותה כשהיא מקופלת היטב ויבשה במקום אטום כדי שהרכות שלה תוכל להישמר עד החורף הבא.

 

  • בהמשך לסוגי המילוי שפירטנו מקודם יש חשיבות גם לצפיפות המילוי בתוך השמיכה. ייתכן כי תיתקלו במושג "כוח מילוי" על אריזות של שמיכות. המושג מתייחס ליכולת של מילוי השמיכה לבודד את האוויר ובכך לייצר חום מתחתיה. ככל שמספרו של כוח המילוי גבוהה יותר, כך יכולת בידוד הקור של השמיכה גבוהה יותר ולכם יהיה חמים יותר. אם אתם מחפשים שמיכה שתשרת אתכם בימי חורף קפואים חפשו אחר שמיכה בעלת כוח מילוי גבוהה, ואם אתם מחפשים שמיכה לקיץ או לעונות המעבר שקלו לקנות שמיכה בעלת כוח מילוי נמוך יותר.

שאלות ותשובות על שמיכת פוך זוגית מומלצת

כל כמה זמן צריך להחליף שמיכת פוך?

על פי מרבית היצרנים, אורך החיים של שמיכות פוך נע בין עשר שנים לחמש- עשרה שנים. זה יכול להשתנות מעט בהתאם לסוג המילוי ובהתאם לסוגי הטיפול והניקוי שאתם מעניקים לשמיכה שלכם.

כל כמה זמן מומלץ לכבס את שמיכת הפוך?

באופן כללי, מומלץ לשטוף את השמיכה שלכם כמה שפחות, משום שזה יכול לפגוע במילוי שלה ובכך לפגוע ביכולת שלה לחמם. אם בכל זאת תרצו לשטוף אותה, ממליצים לשטוף פעם אחת בין חמש לשבע שנים של שימוש. אם תשמרו על השמיכה נקייה ומסודרת במהלך השימוש, כנראה שלא תצטרכו להגיע למצב שמצריך שטיפה.

לפני שאתם מכניסים את השמיכה למכונת הכביסה ואם מדובר בשמיכת פוך אז לא כדאי לכבס אותה במכונה, אלא לשלוח אותה לניקוי יבש. קראו את הנחיות הכביסה המצורפות לשמיכה ודאגו לבדוק מול היצרן או המשווק כדי לדעת איך לכבס או לשטוף אותה.

האם ניתן לייבש את שמיכת הפוך במייבש כביסה?

במידה ושטפתם את שמיכת הפוך שלכם, ניתן לייבש אותה במייבש כביסה, אך חשוב לשים לב שהמייבש שלכם הוא בעל קיבולת גדולה במיוחד ושמצב ההפעלה הוא על "מצב נמוך". הייבוש של השמיכה במייבש ייקח זמן רב במיוחד, לכן אם אתם קצרים בזמן עדיף לשקול דרכים אחרות.

האם שמיכת פוך מספיק מחממת בלילות קרים?

ברור! צפיפות המילויים השונים, בין אם נוצות ובין אם סינטתי, כולאים את החום בתוך השמיכה ויוצרים חימום אופטימלי מתחת לשמיכה. אם בכל זאת קר לכם, תוכלו לשים עוד שמיכה דקה מתחת ולחמם את עצמם עוד יותר.

יש היום מגוון רחב של שמיכות פוך במשקלים שונים, גם כאלה שמיועדות לטמפרטורות נמוכות ולכן יהיו כבדות יותר.