בלנדר נינג'ה: סקירת בלנדרי נינג'ה מומלצים (מעודכן 2024) | Finder – בוחרים חכם

שוקלים לקנות בלנדר חדש? חברת נינג'ה מציעה מבחר של מכונות רב תכליתיות, שיעשו לכם חיים קלים במטבח. בדקנו ובחנו בעבורכם מספר רב של דגמים מבית המותג והרכבנו עבורכם את רשימת המומלצים:

icon pos_1

ניתחנו

31 סקירות

ו-

2251 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בלנדר נינג'ה מומלץ

חברת נינג'ה ידועה בבלנדרים ומכיני שייקים ברמה הגבוהה ביותר ולמרות שהקיץ נגמר, זו ממש לא סיבה להפסיק להכין שייקים טעימים. מלבד שייקים, המכשירים של נינג'ה נהדרים למגוון פעולות שונות במטבח ובהחלט יהפכו את החיים שלכם לקלים יותר. אז בשביל שלא תלכו לאיבוד בין כל החידושים, התכונות והטכנולוגיות בדקנו עבורכם דגמים רבים ולפניכם הדגמים המומלצים של השנה.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר

הטוב ביותר להכנת משקאות

הטוב ביותר להכנת מרקים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

הבלנדר הפך למכשיר בלתי נפרד מכל מטבח מאובזר. הוא מהווה דרך קלה להכנת שייקים, מרקים, ממרחים, מזון לתינוקות, בצקים ועוד מגוון משקאות ומאכלים בריאים וטעימים.

 

אם אתם מחפשים בלנדר חדש, מותג נינג'ה הוא בחירה מעולה. זו אחת החברות המובילות בשוק מכשירי החשמל למטבח, עם מוצרים איכותיים ועמידים לאורך שנים, במחירים שפויים. הבלנדרים שלהם נוחים לשימוש, קלים לניקוי, מהירים להפליא, והתוצאות… פשוט ללקק את האצבעות.

 

יש לנינג'ה המון דגמים של בלנדרים, והם מציעים מגוון טכנולוגיות, מתאימים להכנת סוגים רבים של מאכלים ומשקאות, ומגיעים בטווח רחב של גדלים ומחירים. עם כל כך הרבה דגמים זמינים, ההחלטה יכולה להיות מאתגרת, ולכן בחרנו וסקרנו עבורכם את הבלנדרים הטובים ביותר של חברת נינג'ה לשנת 2023.

 

לוגו של הסקירה

בלנדר הנינג'ה הטוב ביותר מכל הבחינות - Ninja IntelliSense 4 in 1 (דגם CT683)

בלנדר IntelliSense הוא מכשיר רב תכליתי, המגיע עם ארבעה כלי קיבול ו-12 תוכניות חכמות, ומאפשר לכם להכין שייקים, מיצים, גלידות, משקאות קפואים, סורבה, מחיות לתינוק, ממרחים, סלטים, מרקים, בלילות ובצקים. שכחנו משהו? אולי, אבל הבלנדר כנראה לא שכח, והוא יעשה הכל ברמה של מסעדת יוקרה.

Ninja IntelliSense (דגם CT683)

4.5 15

הכנת אוכל מעולם לא הייתה מהירה וקלה כל כך

יתרונות

12 תוכניות מובנות ואפשרויות חכמות מגוונות

קיבולת גדולה

נוח לשימוש ולניקוי

כותש קרח

מהיר ביותר

מנוע עוצמתי

מגיע עם שלושה מיכלים

להבים חדשניים

ספירלייזר

חסרונות

תופס הרבה מקום

לא מתאים לערבול מוצרים חמים

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- GROO

השתמשו במתכונים שבספר המצורף, או נסו מתכון מוכר ואהוב – בשני המקרים, אנחנו חושבים שתתפלאו לטובה מהתוצאה הטעימה של הבלנדר הזה. מערכת IntelliSense היא המוח של המכשיר, והיא יוצרת סדרה של מהירויות, פעימות והפסקות, וחוזרת עליהן באופן אוטומטי לקבלת כמעט כל מרקם אפשרי. הבלנדר מגיע עם שלושה מיכלי פלסטיק בגדלים שונים, ותכונות Smart Vessel Recognition מזהה את המיכל המוצב בבלנדר, ומתאימה אליו את התוכנית החכמה.

 

עם קיבולת של 2.1 ליטר ומסך מגע, הוא קל לשימוש ונוח לניקוי. מערכת נפלאה של שישה להבי total crushing משתמשת בטכנולוגיות הבלעדיות של נינג'ה לריסוק מהיר ומדויק של כמויות רכיבים גדולות. צ'ופר נוסף, הספירלייזר מסלסל ירקות לצורה של פסטה, מה שנותן טאצ' יוקרתי לארוחת המלכים שהכנתם, וגם עשוי לגרום לילדים לרצות לאכול ירקות שהם סירבו לנסות לפני כן.

 

למרות שכמו שאר הבלנדרים של נינג'ה, גם ה-IntelliSense רועש, הוא לא מטרד גדול כמו מכשירים אחרים בגודל ובעוצמה דומים. לצערנו, הגיוון המדהים של המכשיר הזה לא כולל ערבול מוצרים חמים, ולכן תצטרכו לתת לירקות מבושלים להתקרר מעט לפני שתכניסו אותם למערבל.

לוגו של הסקירה

בלנדר הנינג'ה הטוב ביותר להכנת משקאות - Ninja Power Nutri Duo (דגם CB103)

ה-Ninja Power Nutri Duo הגיע לארץ לא מזמן, אבל הוא כבר מקבל את שבחי הביקורות בארץ ובעולם. הוא אמנם לא יכול לבשל מאכלים חמים, אך הוא מכין תערובות מעולות, ויכול להביא למרקמים מושלמים, בין אם אתם רוצים לרסק שקדים לממרח חלק כמו חמאה, לכתוש קרח לרסיסים שלגיים או להכין שייק סמיך במרקם משי.

 

Ninja Power Nutri Duo (דגם CB103)

4.5 15

בלנדר אישי שמעניק בריאות ורעננות עם כל לגימה

יתרונות

נוח לאחסון, לשימוש ולניקוי

מהיר ביותר

מנוע עוצמתי

להבים חדשניים

מיכל Power Nutri Bowl, שומר על הערך התזונתי של פירות וירקות

כותש קרח

כוס to go נוחה לנשיאה

חלקים מותאמים לשטיפה במדיח

חסרונות

מרעיש מאוד

לא מתאים לערבול חומרים חמים

קיבולת לא גדולה

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- GROO

הוא מתמחה בהכנת מילקשייקים וסמודיס, אבל תוכלו להכינו איתו גם ממרחים, רטבים וסורבה במגוון מרקמים. כמעט כל בלנדר, לא משנה עד כמה הוא יעיל ועוצמתי, לא מצליח להביא את הלהבים לכל חלק במיכל. לכן, יכול מאוד להיות שכבר התרגלתם לכך שחומרים מסוימים דורשים מכם לעצור את המכונה ולערבב קצת בעצמכם.

 

לחברת נינג'ה יש פיתוח חדש שעשוי לשנות את כללי המשחק: מיכל Power Nutri Bowl, בנפח 400 מ"ל, מגיע עם כנפי ערבול ייחודיות שדוחפות את הרכיבים כלפי מטה לכיוון הלהבים, לקבלת מרקם סמיך ואחיד בלי עבודה נוספת מצידכם. בנוסף למיכל הייחודי, קיימת כוס בנפח 700 מ"ל שגם היא עשויה פלסטיק איכותי. היא ניתנת לשטיפה במדיח, וצורתה מותאמת למחזיקי הכוסות ברכבים הישראלים, כך שתוכלו להכין לעצמכם שייק טעים ומרענן, ולקחת אותו איתכם לאן שתרצו. אבל למרות שהם נוחים מאוד לשימוש יום-יומי, כלי הקיבולת לא גדולים, ותוכלו להכין בהם מנה אישית בכל פעם.

 

מנוע בעוצמת 1,100W ושישה להבי HYBRID EDGE מסוגלים להתמודד גם עם רכיבים קשים במיוחד, ומתאימים לכתישת קרח ומוצרים קפואים, ולריסוק גזר, שקדים ואגוזים במהירות וביעילות. תמצאו כפתור Pulse, הנותן לכם שליטה ידנית על הערבול, ואת טכנולוגיית Auto IQ System, המאפשרת לכם לבחור מבין ארבע תוכניות חכמות לקבלת המרקם הרצוי בלחיצת כפתור אחת.

לוגו של הסקירה

בלנדר הנינג'ה הטוב ביותר להכנת מרקים - Ninja HOT&COLD (דגם HB153)

אחד הדגמים החדשים ביותר של נינג'ה, ה-HOT&COLD HB153 הוא בלנדר רב תכליתי נהדר. הוא עשוי חומרים איכותיים ועמידים, עם גוף חימום מובנה, המאפשר הכנת מאכלים חמים כמו מרקים, רטבים ופונדו, והוא משתמש בטכנולוגיות חכמות להתמודד עם מגוון רחב של חומרים ולהכין סוגי מאכלים רבים.

Ninja HOT&COLD (דגם HB153)

4.5 15

בלנדר רב תכליתי להכנת מרק חם, גלידה קרה, וכל מה שביניהם

יתרונות

מהיר ועוצמתי

מתאים למגוון רחב של מוצרים

12 תוכניות מובנות

כותש קרח

גוף חימום מובנה ומהיר המסוגל לבשל

תוכנית ניקוי עצמי

שומר על הערך התזונתי של פירות וירקות

חסרונות

כבד

אסור להרטיב את חלקו התחתון

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- פטקום
קנה עכשיו ב- GROO

יש לו מנוע חזק של 1,000W, שיכול להתמודד עם משימות מאתגרות כמו ריסוק קרח, והוא מייצר מחית חלקה גם ממרכיבים קשים במיוחד. הוא מגיע עם תוכניות ומצבים רבים, ומשתמש בטכנולוגיית Auto IQ System, הדואגת לכך שתקבלו את המרקם הרצוי בלחיצת כפתור.

 

זהו בלנדר מצוין להכנת מרקים. יש לו קנקן בנפח 1.75 ליטר, עשוי זכוכית איכותית המותאמת לערבול מוצרים חמים, וגוף חימום מובנה שמתחמם תוך זמן קצר, ומאפשר בישול מהיר ונוח. 12 תוכניות שף אוטומטיות ושלוש מהירויות ידניות מאפשרות לכם לייצר את כל סוגי המרקמים, אך הוא קצת מתקשה לעבד חלקיקים עדינים יותר, מה שמביא למרקם גרגרי מעט בעת הכנת מזונות כמו ממרח אגוזים. השייקים יוצאים סמיכים מאוד, דבר שלא כולם אוהבים.

 

הלהבים בנויים בטכנולוגיית Pro Extractor הייחודית של נינג'ה, המאפשרת קיצוץ מהיר ואפקטיבי מבלי שהפירות והירקות יאבדו מערכם התזונתי. בגלל גוף החימום המובנה, אי אפשר להכניס את מיכל הזכוכית למדיח כלים, וגם לא להשרות אותו במים, אך השטיפה שלו עדיין קלה תודות לתוכנית ניקוי עצמי המשתמשת בחום כדי להפוך את הניקוי לפשוט ככל האפשר. גם הבלנדר הזה מגיע עם חוברת מתכונים בעברית.

לוגו של הסקירה

בלנדר הנינג'ה הטוב ביותר להכנת כמויות גדולות - Ninja Professional (דגם BN653)

אם אתם מכינים אוכל ומשקאות לאנשים רבים, או משתמשים בבלנדר לעיתים קרובות, תרצו מכשיר שעושה את העבודה במהירות, עם מינימום מאמץ מצדכם. דגם Ninja Professional BN653 עונה על הדרישות האלה בצורה נהדרת. יש לו מנוע של 850W, קערת בעלת קיבולת של 2.1 ליטר וחלקים הניתנים לניקוי במדיח כלים.

Ninja Professional (דגם BN653)

4.5 15

בלנדר גדול ויעיל שעושה את כל העבודה בשבילכם

יתרונות

מהיר מאוד

קל לשימוש

שומר על הערך התזונתי של פירות וירקות

החלקים ניתנים לשטיפה במדיח

בעל קיבולת גדולה

חסרונות

מרעיש מאוד

850W BN650EU
קנה עכשיו ב- KSP

הבלנדר הזה מסוגל לערבל כמויות גדולות במהירות וביעילות. יש לו ארבע תוכניות חכמות אוטומטיות ושלוש מהירויות הפעלה ידניות, והוא מגיע עם לוח מגע מואר ונוח לשימוש וספר מתכונים בעברית. תודות לקיבולת הגדולה ולתוכניות השימושיות, המערבל הזה מאפשר לכם להכין מגוון ענק של מאכלים, בצקים, ממרחים, כאשר כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכניס את המצרכים, לסגור את המיכל, וללחוץ על הכפתור הנכון. בסיום העבודה, תוכלו לשים את הקערה, הלהבים והדיסקים במדיח.

 

חברת נינג'ה פיתחה להבים ייחודיים הקוצצים במהירות תוך שמירה על הערך התזונתי של המאכלים. לצידם, תמצאו גם להבים ייעודיים להכנת בלילות, בצקים ועוגות. המכשיר מגיע עם שני דיסקים ייעודיים – אחד לריסוק ואחד לגירוד. תוכנית SLICE משתמשת בשני הדיסקים לריסוק וחיתוך ירקות במהירות, תוכנית CHOP משלבת חיתוך עם השהיות מתוזמנות, לקיצוץ אחיד של החומרים. להכנת ממרחים ורטבים בעלי מרקם אחיד, תוכלו להשתמש בתוכנית PUREE, ותוכנית MIX מערבלת בצקים ובלילות, ומיועדת להכנת לחמים, עוגות ומאפים.

לוגו של הסקירה

בלנדר הנינג'ה המשתלם ביותר - Ninja Auto IQ (דגם BL480)

זהו בלנדר מקצועי, מהיר ויעיל, עם ביצועים נהדרים, והוא נותן תמורה נהדרת עבור המחיר שלו. טכנולוגיית Auto IQ מספקת תוכניות חכמות המשתמשות בתבניות חוזרות של ערבול, פעימות והפסקות ליצירת בלילה אחידה ביעילות, מבלי שתצטרכו לעמוד מעליו, לפקח על העבודה ולשנות תוכניות.

Ninja Auto IQ (דגם BL480)

4.5 15

בלנדר יעיל ששווה הרבה יותר ממה שהוא עולה

יתרונות

מהיר

קומפקטי

פשוט להפעלה

קל לניקוי

מנוע עוצמתי

להבים מעולים

שומר על הערך התזונתי של פירות וירקות

כותש קרח

כוסות מתאימות לנשיאה

חסרונות

קיבולת קטנה

פחות מתאים לקיצוץ ירקות

רועש

קנה עכשיו ב- עולם הקולנוע
קנה עכשיו ב- BUG
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

הבלנדר הזה מתמודד בקלות עם סוגי פירות שונים, ומפיק מחיות ושייקים במהירות מדהימה, כאשר כל ערבול לוקח פחות מחצי דקה. לצערנו, הוא לא מתמודד עם ירקות רכים באותה יעילות. הוא כותש קוביות קרח בלי בעיה, ומערבב אותן עם שאר החומרים ליצירת מרקם אחיד, קריר ומרענן. מנוע בעוצמת 1,000W מסובב את הלהבים במהירות של 20,000 סיבובים לדקה, ולהבי Pro Extractor קוצצים את המוצרים בצורה השומרת על הערך התזונתי שלהם.

 

הוא קטן יחסית, ולא תופס יותר מדי מקום על השיש. שתי הכוסות – בנפח 500 מ"ל ו-650 מ"ל, עשויות פלסטיק נטול BPA, מעוצבות כך שתוכלו לקחת אותן ממקום למקום, לשים אותן במחזיק הכוסות שברכב, וליהנות מהשייק גם בדרך. אך הגודל של הכוסות הוא גם הסיבה לכך שלא תוכלו להכין שייק לכל המשפחה במכה אחת, ותצטרכו להכין מנה אחת כל פעם. לשמחתנו, המכשיר פועל במהירות ובקלות גדולות כל כך, שהמטרד הזה הוא מינימלי.

לוגו של הסקירה

בלנדר הנינג'ה הקטן ביותר (שאפשר לקחת לדרך)-Ninja QB3001

אם היו אומרים לכם שאתם יכולים לחסוך בכלים לשטיפה ובזמן, לא הייתם קופצים על ההזדמנות? בבלנדר הזה של חברת נינג'ה זו בכלל לא בעיה! הבלנדר הקומפקטי הזה מגיע עם מכסה נוסף בעל פתח לשתייה ממש כמו בבקבוקים רב פעמיים, כדי שתוכלו לקחת אתכם את השתייה שלכם לכל מקום בקלי קלות.

Ninja QB3001

4.5 15

יתרונות

זול יחסית

הספק גבוה

יכול לעבד מוצרים קפואים

הכלי ניתן לרחיצה במדיח כלים

הכלי יכול להפוך לספל נסיעות

מתאים למגוון רחב של שימושים

חסרונות

נפח יחסית קטן

קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ivory

נכון שהקיבולת של הבלנדר הזה קטנה יותר ממה שאנחנו רגילים לראות, אבל זה שהגודל קטן לא אומר שהאיכות נפגעה. במכשיר הזה תוכלו להכין כל מה שתרצו החל משייקים של פירות וירקות לפתוח את היום, דרך אוכל כתוש לתינוקות, אייס קפה, ואפילו להכין מיקס עשבי תיבול לארוחת הערב. עם הספק חזק ביותר של 700 וואט יהיו לכם את כל הכוח והכלים שתצטרכו לכל סוג של ארוחה.

 

גם ניקיון המכשיר לא יהווה בעיה. כלי הקיבול עצמו עמיד לשטיפה במדיח כלים כך שתוכלו ישר להכניס אותו למדיח אחרי השימוש ולקבל כלי מבריק כמו חדש. חשוב לזכור לפני ההכנסה למדיח להפריד את כלי הקיבול ממכסה הלהבים, משום שהוא לא ניתן לניקוי במדיח. הבלנדר הזה יתאים לאלו שלא זקוקים לכמויות גדולות או לאלו שגרים בדירות קטנות ומעטות באפשרויות אחסון ועדיין רוצים להתפנק עם שייק פירות בבוקר או אייס קפה עם חברים אחר הצהריים.

 

 

כיצד ביצענו את הדירוג של בלנדרי נינג'ה?

בכדי לבצע את הדירוג, בדקנו בקפידה לא מעט פרמטרים כמו: קיבולת המיכל, הספק, תכונות, נוחות השימוש ומחיר. לקחנו בחשבון גם את הצרכים המשתנים והשימושים אותם אתם מייעדים לבלנדר שלכם. 
את המידע לקחנו ממפרטים כאשר בחלק מהבלנדרים התנסנו בעצמו ובנוסף, גם אספנו חוות דעת ממשתמשים. ערכנו שקלול של כל אותו המידע וכך הרכבנו את הסקירה ובחרנו את הדגמים שנמצאו כמומלצים ביותר. 

סיכום

מדריך לקניית בלנדר נינג'ה

לחברת נינג'ה יש מבחר בלנדרים מגוונים ושימושיים במחירים מעולים. לא משנה מה המטרה שלשמה אתם מחפשים בלנדר, תוכלו למצוא דגם של נינג'ה שיעשה את זה ביעילות, בקלות, ועם תוצאות טעימות. יש המון בחירות מעולות, אבל לא כל בחירה היא הנכונה עבורכם. אז איך איזה מהבלנדרים של נינג'ה לקנות? הנה כמה פרמטרים שכדאי לקחת בחשבון כשאתם בוחרים בבלנדר המתאים לכם:

 

מטרת המכשיר – השאלה הראשונה שאתם צריכים לענות עליה היא מה תרצו לעשות עם הבלנדר? אם למשל, אתם מתכוונים להכין בעיקר מרקים חמים, שימו לב שבחרתם בבלנדר שמתאים לערבול מצרכים חמים. פחות חשוב, במקרה הזה, לדאוג לכותש קוביות קרח.  אם, לעומת זאת, אתם מתכננים להכין רק שייקים, בלנדר שמכין בצקים ומרקים הוא כנראה מיותר. להכנת להכין משקאות קפואים תצטרכו מכונה עוצמתית עם להבים חזקים. בלנדר משפחתי דורש מיכל גדול, ולשייקים אישיים אולי תעדיפו כוס של מנה אחת. הגדירו את הצרכים שלכם, והתאימו את המכונה לדרישותיכם.

 

הספק המנוע – הספק המנוע נמדד בוואט, והוא אחת האינדיקציות הטובות ביותר ליכולותיו של המכשיר, כאשר מכשיר בעל הספק גבוה יותר הוא עוצמתי ויעיל יותר. הבלנדרים שבחרנו בסקירתנו מגיעים עם הספק וואט שנע בין 850-1,100W, ואם אתם מתכננים לקצוץ גזרים או לכתוש קרח, כדאי שתבחרו באחד הדגמים בהם מנוע עוצמתי חובר ללהבים מעולים ולטכנולוגיות הבלעדיות של המותג. שימו לב שהספק גבוה צורך יותר חשמל מהספק נמוך, אבל מצד שני, הפעולה של מכשיר עוצמתי מהירה, מה שאומר שעם בלנדר חזק במיוחד תשתמשו במכשיר – ובחשמל – לזמן קצר יותר.

 

קיבולת – בשביל להכין משקה אישי תצטרכו כלי קטן בהרבה מזה שתצטרכו בשביל מרק לכל המשפחה או מרגריטות לכל החבר'ה. אז ללכת תמיד על הכי גדול? ממש לא. אמנם מכל קטן לא יאפשר לכם להכין מנות גדולות, אבל במכל גדול לא תוכלו לערבל כמויות קטנות ביעילות. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר לבדוק הוא שגודל כלי הקיבול של הבלנדר יתאים לצרכים שלכם. חלק מהדגמים מגיעים עם מיכלים בגדלים שונים, מה שעוזר לכם להתאים את הבלנדר כל פעם לכמויות המתאימות.

 

מידות – כפי שציינו, חשוב לבחור במכשיר עם קיבולת שתתאים לכם. מצד שני, צריך גם לזכור ששטח מיותר הוא לא מצרך שתמצאו ברוב המטבחים, ולכן כדאי שתחשבו היכן יעמוד המכשיר בזמן השימוש בו, והיכן תאחסנו אותו בתום השימוש, ותבחרו מכשיר שיתאים למקום המיועד. אם יש לכם מטבח קטן ואתם מכינים כמויות גדולות, כדאי לכם לבחור מכשיר עם קיבולת יפה שמעוצב בקומפקטיות ומאפשר אחסון קל של כל האביזרים במקום קטן.

 

אביזרים – יש המון דברים שאפשר לעשות עם בלנדר של נינג'ה, ודגמים שונים מגיעים עם מגוון אביזרים שיכולים לעזור לכם. הנה כמה אביזרים ששווה לשים לב אליהם:

 

  • כוס מנה – אם אתם מתכננים להשתמש בבלנדר שלכם לעתים קרובות להכנת מנות בודדות של משקאות, אנחנו ממליצים לכם לחפש דגם שמגיע לפחות עם כוס אחת למנה אחת. זה יאפשר לכם להכין את המשקה ופשוט לשתות, אם בבית או בדרך, בלי להתעסק במזיגות, שפיכות וניקויים.
  • דוחס – עוד אביזר שעשוי להפוך את החיים לקלים קצת יותר הוא הדוחס (Tamper). זה כלי פשוט ויעיל שעוזר לכם לדחוף מוצרים עקשניים לכיוון הלהב בקלות ובבטחה, בלי להסיר את המכסה. יש דגמים שמגיעים עם דחסן, בעוד שאחרים מציעים אותם כאביזר אופציונלי, הנמכר בנפרד.
  • כותש קרח – עם האביזר הזה, הכנת משקאות צוננים ואפילו קפואים, תהפוך לקלה כמו לחיצה על כפתור.

 

מהירויות – בשביל להגיע למרקמים שונים עם מצרכים שונים, לא רק סוג הלהבים משנה, אלא גם מהירות הסיבוב. לרוב הבלנדרים יש לפחות 2 מהירויות, גבוהה ונמוכה, אך לאחרים עשויה להיות שליטה מדויקת של 3 או יותר במרקם ובעקביות. תכונת ה-pulse גם היא שימושית מאוד. עבור רוב האנשים, בלנדר עם 3-5 מהירויות מספיק.

 

אפשרויות – בנוסף למהירויות, בלנדרים רבים מגיעים עם הגדרות שמאפשרות לכם לבחור גם את סוג המיזוג והערבול שאתם רוצים, ולחלק מהבלנדרים היוקרתיים יש ממשקי שליטה ייחודיים המאפשרים לך לבחור את המזון הספציפי שאתם מכינים. הבלנדרים שבסקירה מציעים בין 4 ל-12 תוכניות חכמות, להתמודדות עם מגוון מוצרים ולהפקת מגוון תוצאות. אם אתם מתכוונים להכין סוגים שונים של משקאות ומאכלים בעזרת הבלנדר, חשוב שתבחרו במכשיר שיספק טווח רחב של אפשרויות.

 

טכנולוגיות – הבלנדרים של חברת נינג'ה עושים הרבה יותר מלקצוץ ירקות, וכדאי שתשימו לב ליתרונות הנוספים שהטכנולוגיות שלהם מעניקות: בלנדרים מסדרת Nutri Ninja, למשל, משתמשים בטכנולוגיית FreshVac השואבת את החמצן מהמיכל לפני הערבול, ובכך מונעת חימצון של הרכיבים התזונתיים – דבר התורם לאורח חיים בריא בצורה משמעותית. לעומתם, בלנדרים מסדרת IntelliSense מגיעים עם כמה מכלים בגדלים שונים, ומסוגלים לזהות את המיכל בו בחרתם, ולהתאים אליו את פעולת הערבול – מה שהופך אותם למושלמים עבור כל מי שמחפש מכשיר רב תכליתי שיעשה את רוב העבודה לבדו.

 

קלות ניקוי – חלק גדול מהאביזרים הנלווים שמגיעים עם הבלנדר ניתנים לשטיפה במדיח כלים. אבל לפני שתכניסו את כל המיכלים והלהבים לתוך המדיח, חשוב לבדוק שהם אכן מותאמים לכך. בנוסף, יש לזכור שהבסיס של הבלנדר, ומיכלים המגיעים עם גוף חימום מובנה, דורשים שטיפה ידנית ללא השרייה במים.

 

זכוכית או פלסטיק – מבין הדגמים שהצגנו כאן, רק בלנדר HOT&COLD HB153 מגיע עם קנקן זכוכית, כשכל האחרים מגיעים עם קנקן פלסטיק ללא BPA. לשני החומרים יתרונות וחסרונות, והבחירה תלויה בצרכים ובהעדפות שלכם. מכלי פלסטיק הם קלי משקל בהשוואה לכלי זכוכית, אבל יש להם נטייה לספוג ריחות וכתמים, דבר שקנקני הזכוכית לא עושים. שימו לב גם שערבול מוצרים קשים כמו אגוזים וקוביות קרח עשוי, עם הזמן, לשרוט את כלי הפלסטיק. זה אמנם יפגע קצת במראה שלו, אבל זה לא אמור להשפיע על הביצועים.

 

משקל – כשמדובר בבלנדר, דווקא יש יתרונות משמעותיים למכשיר כבד: המשקל תורם ליציבות שלו, ושומר עליו במקומו בזמן שהוא פועל, גם במהירויות הגבוהות ביותר. מצד שני, לא תרצו שהוא יהיה כבד כל כך שתצטרכו לקרוא לחבר שיעזור לכם להעביר אותו לצד השני של המטבח. אפילו אם הוא יעמוד על השיש דרך קבע, אתם עדיין רוצים את האפשרות להזיז אותו, ואם הוא יצטרך לעבור ממגירה לשיש ובחזרה, חשוב אפילו יותר שהוא יהיה נוח להרמה, אחרת, יכול להיות שתמצאו את עצמכם עם מכשיר מעולה שלא תשתמשו בו, משום שאין לכם כוח להוציא אותו ממקום האחסון.

 

רעש – כשלהב מסתובב 25,000 סיבובים לדקה, הוא למעשה נע במהירות של כ-430 ק"מ לשעה, כך ששקט הוא לא יהיה. המנוע, הלהבים והמזון שאתם מעבדים מוכרחים לעשות קצת רעש, וככל שלבלנדר יש יותר כוח, כך הוא רועש יותר. למרות זאת, חלק מהבלנדרים בעלי הביצועים הגבוהים מתוכננים עם חומרים איכותיים שיכולים להפחית את הרעש. אם הרעש מפריע לכם מאוד, ואם אתם מתכננים לבלות הרבה מאוד שעות עם האוזניים ליד הבלנדר, שווה לחפש בלנדר מהסוג הזה.

 

בקרה – מה עדיף, כפתורים או חוגה? צג דיגיטלי או מסך מגע? אין בחירה אחת נכונה, מדובר אך ורק בהעדפות שלכם. בסופו של דבר, חשוב שהשימוש בבלנדר יהיה נוח וקל עבורכם. אם אתם חובבים מושבעים של חוגות, כדאי לכם לדעת שבחברת נינג'ה דווקא לא מתים עליהן, כך שלא תמצאו את האפשרות הזאת בדגמים שבסקירה הזו. אבל עם כל היתרונות שהם מציעים, לא היינו פוסלים אותם על הסף רק בגלל זה.

 

תקציב – בלנדרים מגיעים בטווח רחב של מחירים, כשאביזרים ותכונות מיוחדות מעלים את מחיר המכשיר. לכן, חשוב לזכור את הצרכים שלכם, ולבחור לפיהם מכשיר שיעניק לכם את האפשרויות שמתאימות לכם. כשזה מגיע לתמורה עבור מחיר, בלנדרים של נינג'ה הם בחירה חכמה, כך שבעזרת המדריך שלנו, אין לנו ספק שתוכלו למצוא בלנדר מעולה בלי לחרוג מהתקציב שלכם.

שאלות ותשובות על בלנדר נינג'ה מומלץ

אילו יתרונות יש לבלנדרים של חברת נינג'ה?

חברת נינג'ה מציעה בלנדרים מהירים וקלים לשימוש, עם תכונות חכמות וטכנולוגיות מתקדמות במחירים טובים. יש להם מגוון רחב של דגמים המתאימים להכנת משקאות ומאכלים רבים ומגוונים. הם עמידים במשך שנים, נוחים לשימוש ומעניקים תמורה נהדרת עבור המחיר.

האם בלנדרים של נינג'ה מתאימים להכנת מיצים?

בין כל התוספות, הלהבים והמיכלים, לא תמצאו אביזרים המיועדים ספציפית לסחיטת מיצים, אבל למרות זאת, הבלנדרים של נינג'ה עושים עבודה נפלאה גם במחלקה הזאת. אם תוסיפו קצת מים לפירות כשתערבלו אותם, תוכלו לקבל מרקם של מיץ, במקום של מילקשייק.

האם בלנדרים של נינג'ה רועשים מאוד?

מכשירים מהסוג הזה הם אף פעם לא שקטים, והבלנדרים של נינ'גה אינם יוצאי דופן. הם אמנם רועשים, אך תודות למהירות המדהימה בה הם פועלים, לא תצטרכו לשמוע אותם לזמן רב, והמטרד בהחלט שווה את התוצאה הטעימה והבריאה.

האם הבלנדרים של נינג'ה פשוטים לשימוש?

מטרתו של הבלנדר היא להפוך את העבודה במטבח לקלה יותר, והמכשירים של חברת נינג'ה הם פשוטים לתפעול. למרות זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות המצורפות למכשיר, מאחר וכל דגם שונה מעט.