מחבת חשמלית: סקירת מחבתות חשמליות מומלצות {2024} | finder – בחירה קלה

המחבתות החשמליות הטובות ביותר שיהפכו את החייכם במטבח לקלים יותר וטעימים יותר.

icon pos_1

ניתחנו

14 סקירות

ו-

2739 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחבת חשמלית מומלצת

מחבת חשמלית היא כמו המחבת הרגילה שלכם שאתם משתמשים בה על הכיריים, חוץ מהעובדה שהיא נוחה יותר, מלכלכת פחות  ומאפשרת שימושים רבים ושונים. המחבת החשמלית תוכננה במיוחד לבישול של אוכל יומיומיים כמו מחביתה ועד דגים ובשר ואפילו קינוחים כמו פנקייק וקרפ.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

יש כמה מכשירים שאחרי שאנחנו רוכשים אותם אנחנו לא מבינים איך הצלחנו להסתדר בלעדיהם. המחבת החשמלית היא אחד מהמכשירים האלו. אין לה תחכום מיוחד, או טכנולוגיות מרחיקות לכת. היא פשוט הופכת את הבישול במטבח למהיר יותר ויעיל יותר.

 

המחבת יכולה להחליף בקלות את המחבת שמונחת לכם על הכיריים והיא תעשה בשבילכם יותר. היא יכולה להיות טובה לצלייה, טיגון בישול אידוי ועוד. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחבר אותה לחשמל לקבוע את גובה הטמפרטורה הרצויה וזהו. אתם לא צריכים לחשוש שהאוכל יישרף או אם האש גבוהה מידי.

 

מחבת חשמלית היא פתרון מושלם אם אתם גרים בדירה קטנה או אם אין לכם מספיק שטח מטבח לתנור משולב עם כיריים. אם אתם סטודנטים שגרים במעונות, מחבת חשמלית היא כל מה שתצטרכו בשביל להכין לעצמכם אוכל חם וטרי בלי להתפשר על האיכות. אבל היא לא רק לסטודנטים, היא יכולה להיות שימושית ויעילה בכל מטבח, כי עם המחבת החשמלית אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו לחוויית בישול משופרת ומהירה.

 

אז קחו את הזמן שלכם ותעברו על הרשימה שהכנו עבורכם ותוכלו לבחור את המחבת החשמלית הטובה ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

הקלאסית: מחבת חשמלית Hemilton HEM-214

עם מנוע חזק ו5 דרגות חום שונות, אתם יכולים להחליף את כל המחבתות הרגילות שלכם באחת הזו של המילטון, ואתם לא תרגישו בחסרונן.

Hemilton HEM-214

4.5 15

מתאימה לכל שימוש, בכל בית, לבישול, טיגון וחימום

יתרונות

קלה ניקוי, חסכונית בחשמל, מתאימה לבישול ולטיגון

חסרונות

גדולה ותופסת מקום על השיש

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק

המחבת החשמלית הזו מבית המילטון היא קלאסית בכל המובנים, גם בצורה גם בהפעלה. היא תתאים לכל אחד, בכל בית, ולכל פעולה, מבישול תבשילים ועד חימום של האוכל שבמקרר.

 

עם הספק של 1500 וואט, 5 דרגות, חום שונות ותרמוסטט שמגיע ל 240 מעלות היא תדע להתמודד עם כל בקשה שלכם. בקוטר של 37 ס"מ תוכלו להכין ארוחה ל-4 אנשים בלי בעיה. שלא כמו מחבתות אחרות, ל- Hemilton HEM-214 יש עומק שמאפשר להכין בה אפילו מרק. גוף המחבת עשוי מטפלון והניקוי שלה הוא קל ופשוט, ואתם תמיד תוכלו לראות מה מצב האוכל גם כשתסגרו אותה, דרך מכסה הזכוכית שלה.

 

ואם אתם חוששים שתצטרכו להוציא עליה סכומי עתק, אז הסירו דאגה מליבכם, לא מדובר בהוצאה גדולה, כמה עשרות שקלים בלבד והחיים שלכם במטבח יראו אחרת. אז תכינו לעצמכם מקום במטבח, כי ברגע שתתחילו להשתמש בה, אתם לא תרצו להפסיק.

לוגו של הסקירה

מתאימה לכל מטרה: מחבת חשמלית Selmor SE-961

זה שיש לכם מטבח קטן ואין בו מקום לכיריים, לא אומר שאתם צריכים לאכול בחוץ כל יום. עם ה- Selmor SE-961 תוכלו להכין לעצמכם כל מה שתרצו על בסיס יומי ואפילו לא תצטרכו להתאמץ בניקוי שלה.

Selmor SE-961

4.5 15

מצוינת למי שאין לו מקום במטבח לתנור משולב ורוצה ליהנות מאוכל טרי כל יום

יתרונות

דפנות קרות לאחיזה בכל מצב, גוף נירוסטה, קוטר גדול

חסרונות

דורשת הרבה מקום אחסון

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל

המחבת החשמלית הזו מבית Selmor מגיעה בקוטר של 36 ס"מ, וכמו קודמתה ברשימה, תקל עליכם בכל עבודות הבישול במטבח. היא רב שימושית ותתאים לבישול, טיגון, צלייה, אידוי, חימום וקלייה. היא מגיעה עם ציפוי קרמי לניקוי קל ופשוט.

 

הבסיס של ה-Selmor SE-961 עשוי מפלסטיק ובעלת דפנות קרות כדי לאפשר לכם לאחוז במחבת גם כאשר היא חמה. היא מגיעה עם תרמוסטט לוויסות וקביעת טמפרטורת החום הרצויה עם חום של עד 190 מעלות ומנוע של 1500 וואט שיוכל לעמוד בכל משימה שתבקשו ממנו. דרך מכסה הזכוכית תוכלו לבדוק את מצב האוכל שבמחבת.

לוגו של הסקירה

בעיצוב מודרני יוקרתי: מחבת חשמלית מלבנית Universe NRI-9045

מחבת חשמלית לא חייבת להיות מאסיבית ועגולה. המחבת החשמלית של חברת Universe  מעוצבת בצורה עדינה, עם מסגרת דמוי עץ שתוכל להשתלב נהדר במטבח המודרני.

Universe NRI-9045

4.5 15

מתאים למי שלא מוכן להתפשר על עיצוב מודרני ונקי

יתרונות

עיצוב מלבני עדין, הספק גבוה מאוד, קלה לניקוי.

חסרונות

אין אפשרות כיסוי, מתאימה לחימום וצלייה אך לא לבישול.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price

ה-Universe NRI-9045 היא מחבת גריל קרמית, "מנגל" אם תרצו לקרוא לה ככה. אמנם לא תוכלו להכין בה מרקים או תבשילים שדורשים שוליים עמוקים, אבל תוכלו לצלות בה כל דבר שתרצו, מפילה דג ועד סטייק וירקות.

 

עם הספק של 1800 וואט היא תעמוד בכל דרישה. יש לה משטח צלייה רחב בגודל של 43 X 23 ס"מ והוא מחולק לשני חלקים. צד אחד משטח צלייה חלק וצד שני שטח צלייה עם פסים. משטח הצלייה כולו מגיע עם ציפוי מיוחד המונע את הדבקות האוכל למשטח.

 

מסגרת המחבת עשויה מדפנות קרות כדי שתוכלו לאחוז בה מבלי להיכוות. להשלמת הנוחות, הוסיפו לתחתית המחבת מיכל לאיסוף הנוזלים. את הטמפרטורה שתרצו תוכלו לבחור בעזרת בקר הטמפרטורה. הניקוי שלה קל ונוח, היא מתפרקת לחלוטין וניתן לשטוף ולנקות כל חלק שלה בנפרד.

 

אז אם אתם רוצים מחבט שתשלים לכם את העיצוב הנקי במטבח שלכם ותוכל לעזור לכם בחימום ובישול יומיומיים, ה-Universe NRI-9045  היא בדיוק המחבת בשבילכם.

לוגו של הסקירה

המשתלמת ביותר: מחבת חשמלית כפולה ATL-236 GOLD LINE

מחבת המולטי גריל של GOLD LINE שונה מכל מחבת חשמלית שהכרתם. היא מתאימה לבישולים, לצלייה ואפילו לאפייה. והיא לא תופסת הרבה מקום.

ATL-236 GOLD LINE

4.5 15

פתרון מצוין למי שאין לו מקום על משטח העבודה

יתרונות

שני משטחי עבודה נפרדים, בקרת חום לכל משטח בנפרד, טיימר לכיבוי אוטומטי.

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- Walla Shops
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

העיצוב הייחודי והטכנולוגיה השונה שלה הופכת את המחבת הזו למיוחדת במיוחד. לא סתם היא נקראת MULTI-GRILL. היא מגיעה עם שתי אפשרויות בישול ומנוע של 1800 וואט. במצב סגור היא מתאימה לאפייה, להכנת פיצות, עוגות פשטידות ועוד, ובמצב פתוח יש לה שני משטחים פעילים והיא משמשת כמחבת חשמלית כפולה, לצלייה, בישול וטיגון.

 

היא מגיע עם שני תרמוסטטים נפרדים  וכפתורי שליטה על עוצמת החום הרצויה לכל צד של המחבת כמו גם טיימר לכיבוי אוטומטי. משטח המחבת מצופה בציפוי NON-STICK המאפשר שימוש מופחת בשמן וניקוי קל ופשוט. בנוסף, בכל צד יש מערכת שמספקת פיזור חום אחיד. קוטר כל אחד מהמשטחים הוא 30 ס"מ ואתם מקבלים מחבת בגודל כפול, אך קטנה וחסכונית במקום.

לוגו של הסקירה

העמוקה ביותר: Presto 06857 16-inch Electric Foldaway Skillet

המחבת החשמלית Presto 06857 בגודל 16 אינץ' בנויה מעולה ומתוכננת לשימוש נוח ויעיל. המחבת הזו תהיה תוספת מרעננת לאוסף מוצרי החשמל במטבח שלכם.

Presto 06857

4.5 15

מתאים למשפחות גדולות ולמי שמארח הרבה

יתרונות

פיזור חום שווה בכל המחבת, בקרת טמפרטורה נוחה, קלה ופשוטה לניקוי- ללא הבסיס ניתן להכניס אותה למדיח הכלים.

חסרונות

אין טיימר לעצירה אוטומטית של הבישול, נטייה לבלאי גבוה לציפוי ה-Non-stick

קנה עכשיו ב- Amazon

כשעצבו את ה-Presto 06857 חשבו על כל פרט ופרט בנוחות השימוש. ידיות המחבת מחוברות לבסיס והמחבת עצמה ניתנת להסרה כדי לאפשר ניקוי קל ונוח שלה, אפילו במדיח הכלים. הידיות מתהפכות והמחבת הופכת קומפקטית במיוחד ונוחה לאחסון בכל ארון.

 

יש לה פייה בפינה שמאפשר מזיגה של נוזלים או ניקוי נוזלים בצורה פשוטה וקלה ומיועדת גם כמעמד לכף הבישול או המזיגה. מכסה עשוי מזכוכית מחוסמת שמאפשר לראות את התקדמות הבישול. שטח המחבת גדול במיוחד והשוליים עמוקים מספיק גם כדי להכין בה מרקים. היא מתאימה מאוד למשפחות גדולות או לאנשים שאוהבים לארח הרבה. היא מצוינת גם ככלי הגשה לאחר ההוצאה שלה מהבסיס.

 

ה-Presto 06857 מגיעה עם בקרת טמפרטורה נוחה מאוד וחלוקת חום אחידה לכל חלקי המחבת. ציפוי Non-stick שמונע מהאוכל להידבק למחבת, אך חשוב להקפיד להשתמש רק בכפות עץ או סיליקון כדי לא לגרום לבלאי של הציפוי.