פולי קפה: 5 הפולים מומלצים ביותר | Finder

הקפה הוא חלק משמעותי מהחיים של כל אחד ואחת מאיתנו, ויש כאלו שרוצים לשדרג את החוויה עם פולי קפה איכותיים. יש כיום לא מעט סוגים של פולים ברמה גבוהה, ולכן, סקרנו עבורכם את חמשת פולי הקפה הטובים ביותר שאפשר להשיג כיום בישראל. אז רגע לפני שקולים ושותים, הנה הסקירה שלנו

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על פולי קפה מומלצים

בין אם אתם מחפשים פולי קפה חזקים, פולי קפה מאוזנים, או פולי קפה עם טעם מיוחד, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את פולי הקפה המתאימים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של פולי קפה, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת פולי הקפה המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלושת פולי קפה המומלצים על ידי המומחים שלנו

פולי קפה החזקים ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

פולי קפה הכי מאוזנים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

פולי קפה הכי יוקרתיים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

פולי הקפה, אותם זרעים קטנים וצנועים, מילאו תפקיד יוצא דופן בעיצוב תרבויות, כלכלות ושגרות יומיות ברחבי העולם. המסע של פולי קפה מצמח לספל הוא סיפור מרתק המשתרע על פני מאות שנים וממשיך להקסים חובבי קפה כיום. יש כיום המון סוגים של פולי קפה שמעניקים טעמים וארומות בשלל גוונים ולכן, לפני שבוחרים חשוב להבין את הנושא, כולל הטיפוח, העיבוד והטעמים המגוונים שהופכים את פולי הקפה לאחד המוצרים האהובים ביותר בעולם.

 

סוגי קפה

צמחי קפה, הידועים מדעית בשם Coffea, משגשגים באזורים עם תנאי אקלים ספציפיים. ערביקה ורובוסטה הם שני המינים העיקריים של קפה המעובד באופן מסחרי. Arabica, המוערך בשל טעמיו העדינים ותכולת הקפאין הנמוכה שלו, מעדיף גבהים גבוהים יותר עם טמפרטורות קרירות יותר. מצד שני, רובוסטה, הידוע בתכולת הקפאין הגבוהה שלו ובטעם החזק שלו, יכול לסבול אקלים חם יותר וגבהים נמוכים יותר.

 

פיתוח קלייה וטעם

פולי קפה ירוקים חסרים את הניחוחות והטעמים המוכרים הקשורים לקפה. תהליך הקלייה הוא זה שהופך את הפולים לקפה הריחני והטעים שאנו אוהבים. במהלך הצלייה, הפולים עוברים תהליכים כימיים מורכבים המייצרים מגוון רחב של טעמים, מפירות וטעמים עשביים ועד אגוזים ושוקולד. זמני הקלייה והטמפרטורות נשלטים בקפידה כדי להשיג את פרופיל הטעם הרצוי, בין אם זה צלייה מהירה עם חומציות בהירה יותר או צלייה כהה עם טעמים נועזים ומעושנים יותר. הרוקחים עשויים גם להשתמש בטכניקות שונות, כגון מיזוג סוגים שונים של פולים או צליית מקור יחיד, כדי ליצור תערובות קפה ייחודיות ומעניינות יותר.

 

לשתות ולהנות מהקפה

השלב האחרון במסע של פולי הקפה הוא הבישול, שבו פולי הקפה משולבים עם מים חמים כדי לחלץ את הטעמים והניחוחות שלו. ישנן שיטות בישול רבות, כל אחת עם המאפיינים הייחודיים שלה, כגון מכונות אספרסו, pour-over setups, מכונות דפוס צרפתיות, ועוד. בין אם אתם רוצים ליהנות לבד או בחברת אחרים, קפה הפך לחלק בלתי נפרד של טקסים חברתיים, שגרות יומיות, ורגעים מיוחדים. הקפה מחבר בין אנשים, מעורר שיחות, ומספק נוחות ואנרגיה. לכן, אנשים אוהבים לקנות פולי קפה כדי לשדרג את החוויה שלהם, אם כי הם צריכים לדעת מה לקנות.

 

חלק מאיתנו

פולי הקפה שזרו את דרכם לתוך מרקם האנושות, והותירו השפעה עמוקה על תרבויות וחברות ברחבי העולם. המסע של פולי הקפה ממשיך להקסים ולמרענן אנשים ברחבי העולם. א, בפעם הבאה שאתם מתענגים על כוס קפה, קחו רגע כדי להעריך את המסע המופלא שהפולים האלו עברו כדי להביא לכם את החוויה הייחודית והמענגת הזו. סקרנו עבורכם 5 מפולי הקפה הטובים ביותר שיש, כדי לתת לכם את התמונה המלאה לפני שאתם קונים ונהנים.

לוגו של הסקירה

פולי קפה החזקים ביותר: Lavazza Gusto Forte

פולי הקפה של Lavazza Gusto Forte מציעים חווית קפה אינטנסיבית וחזקה במיוחד. לפולים יש גוף מלא ומרקם חזק המכיל פרופיל טעמים חזק. המרקם הקרמי מוסיף מגע של תחכום ויש בפולים מרירות נעימה שמטיבה עם החיך

Lavazza Gusto Forte
Lavazza Gusto Forte

Lavazza Gusto Forte

4.5 15

קפה חזק ואינטנסיבי במיוחד

יתרונות

חזק

מרקם קרמי

חסרונות

חזק מדי לחלק מהאנשים

יקר

קנה עכשיו ב- KSP

פולי הקפה של Lavazza Gusto Forte מציעים חוויית קפה נועזת ואינטנסיבית שתספק את אלה המחפשים כוס קפה חזקה במיוחד. הארומה של הפולים עשירה ומפתה, וכוללת מרקם מלא. פולים אלו מושלמים לאוהבי אספרסו המעריכים פרופיל טעמים חזק. אחד היתרונות הבולטים של Lavazza Gusto Forte הוא המרקם הקרמי יוצא הדופן שלה. כאשר הוא מבושל לכדי אספרסו, הוא יוצר שכבה קטיפה וקרמית לקפה.

 

הפולים מוסיפים מגע של תחכום לכל כוס. הצלייה הכהה של הפולים תורמת גם למרירות נעימה בתוך החיך, ומספקת קריאת השכמה לחושים שלך. עם זאת, העוצמה לא תתאים לאלה המעדיפים קפה מתון יותר. התעוזה של גוסטו פורטה עשויה לגבור על הניואנסים העדינים בטעם עבור אנשים מסוימים. בנוסף, המחיר עשוי להיות מעט גבוה יותר בהשוואה לפולי קפה אחרים בשוק. עם זאת, פולי הקפה של Lavazza Gusto Forte הם פולי קפה המומלצים לאספרסו המקיימים את הבטחתם לחוויית קפה חזקה ומלאת טעם.

לוגו של הסקירה

פולי קפה הכי מאוזנים: Gimoka Gusto Ricco

פולי הקפה Gimoka Gusto Ricco הם פולים המעניקים חווית קפה מאוזנת, המתאימה להרבה מאוד אנשים. הצלייה שלה היא ברמת בינונית, במה שיוצר מרקם חלק ונעים. אפשרות רב תכליתית גם למי שאוהב קפה עדין יותר

Gimoka Gusto Ricco
Gimoka Gusto Ricco

Gimoka Gusto Ricco

4.5 15

קפה מאוזן המתאים לכולם

יתרונות

מאוזן

מרקם חלק

הרבה טעמים

חסרונות

לא מתאים לאוהבי הקפה החזק

מרקם פחות קרמי

קנה עכשיו ב- KSP

פולי הקפה Gimoka Gusto Ricco מציעים חוויית קפה מעוגלת ומאוזנת, המתאימה למגוון רחב של טעמים. תערובת זו נרקחת בצלייה בינונית, ויוצרת הרמוניה מושלמת בין חוזק ומרקם חלק. זוהי אפשרות רב-תכליתית המתאימה הן לכוסות אספרסו והן למשקאות קפה שונים המבוססים על חלב, כך שכולם יכולים ליהנות ממנה. אחד היתרונות הבולטים הפולים הוא פרופיל הטעם העשיר והמורכב שלהם.

 

הפולים מתהדרים במגוון רחב של טעמים, כולל שוקולד, אגוזים ופירות, מה שמספק מסע מענג עם כל לגימה. עם זאת, עבור אלה המחפשים חוויית קפה נועזת במיוחד, Gimoka Gusto Ricco עלול להיות לא מספיק חזק. בנוסף, ההקרמה המיוצרת מפולים זו עשויה להיות לא צפופה כמו כמה מהאפשרויות האחרות. עם זאת, פולי קפה Gimoka Gusto Ricco הם בחירה מצוינת עבור אוהבי קפה המעריכים כוס מאוזנת וטעימה.

לוגו של הסקירה

פולי קפה הכי יוקרתיים: MAURO PREMIUM

פולי הקפה של מאורו פרימיום מציעים חווית קפה נהדרת, עם פרופיל טעמים עמוקה וארומה מופלא. יש בפולים הללו שילוב טעמים נפלא, והם נצלים במומחיות על ידי מומחי הקפה הגדולים בעולם. הם מתאימים לאספרסו ולקפה עם חלב כאחד

MAURO PREMIUM
MAURO PREMIUM

MAURO PREMIUM

4.5 15

קפה יוקרתי הנרקח באיכות פרימיום

יתרונות

יוקרתי

מגוון

שילוב טעמים נאה

חסרונות

יקר

טעם מתון

קנה עכשיו ב- KSP

פולי הקפה של מאורו פרימיום מציעים חוויית קפה יוצאת דופן שעולה בקנה אחד עם שיווק הפרימיום שלהם. תערובת איטלקית זו מענגת את החושים עם פרופיל הטעמים העמוק והארומטי שלה, כאשר היא מתגאה בשילוב מושלם של מתיקות, עושר וחומציות עדינה. הפולים צלויים במומחיות כדי להוציא את הטוב ביותר בכל כוס, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור חובבי אספרסו וחובבי קפה עם חלב כאחד.

 

אחד היתרונות הבולטים של פולי קפה מאורו פרימיום הוא הגיוון שלהם. בין אם הם מבושלים כמו שוט של אספרסו או קפוצ'ינו, או עם קצת חלב, הפולים מסוגלים לספק באופן עקבי כוס קפה טעימה וקטיפתית. כיאות לקפה פרימיום, הפולים הללו די יקרים והם עלולים שלא להתאים לאנשים שאוהבים טעמים עזים, שכן הטעם יחסית מתון. עם זאת, פולי קפה מאורו פרימיום מציעים חוויית קפה מענגת ומספקת עבור אלה שמוכנים להשקיע באיכות מעולה.

לוגו של הסקירה

פולי קפה הכי עקביים: Kimbo Espresso Vending

פולי הקפה Vending Kimbo Espresso מציעים איכות בכל כוס, עם התאמה מושלמת לקפה אספרסו. הפולים הם אמינים ועקביים, ועמידים לאורך זמן, כך שמי שמשתמש בהם יכול לצפות לאותה כוס קפה איכותית בכל קלייה

Kimbo Espresso Vending
Kimbo Espresso Vending

Kimbo Espresso Vending

4.5 15

פולים עמידים ואמינים במיוחד

יתרונות

עקבי

אמין

נוח

חסרונות

נתפס כפחות איכותי

קנה עכשיו ב- KSP

פולי הקפה Vending Kimbo Espresso מספקים פתרון נוח ועקבי לאלו הזקוקים לכוס אספרסו חזקה באופן עקבי, במיוחד במכונות קפה אוטומטיות. הפולים מעוצבים במיוחד לשימוש מסחרי, ומבטיחים תהליך בישול חלק ויעיל תוך שמירה על פרופיל טעם הגון. אחד היתרונות הבולטים שלKimbo Espresso Vending הוא האמינות שלהם והעקביות שלהם.

 

הפולים נועדו לעמוד בדרישות של שימוש בנפח גבוה, מה שהופך אותם מתאימים לסביבות עמוסות כמו משרדים, קפיטריות, ומרחבים ציבוריים. הפולים מייצרים אספרסו הגון עם פרופיל טעם מתון, ומושכים קהל רחב של שותי קפה. עם זאת, ההתמקדות בעמידות ובנוחות עלולה לפגוע בעומק הטעם, שעלול להיתפס כחסר מורכבות וייחודיות עבור אלה שמעריכים חוויות קפה מעודנות וניואנסיות. עם זאת, מדובר בבחירה מצוינת עבור מי שרוצה בדיוק את אותה כוס אספרסו בכל יום לאורך זמן.

לוגו של הסקירה

פולי קפה עם המרקם הכי טוב: Segafredo Intermezzo

פולי הקפה אינטרמצו של Segafredo מציעים חווית קפה מאוזנת ואיכותית. הקפה הוא מלא גוף, עם מרקם מעניין, ועם הרבה עוצמה. הפולים מתאימים להרבה סוגים של קפה, ומייצרים פרופיל טעם חלק ומספק בכל כוס

Segafredo Intermezzo
Segafredo Intermezzo

Segafredo Intermezzo

4.5 15

קפה חזק עם פרופיל עקבי

יתרונות

חזק

עקבי

מרקם נעים

חסרונות

טעם מונוטוני

קנה עכשיו ב- KSP

פולי הקפה אינטרמצו של Segafredo מציעים חוויית קפה מענגת ומאוזנת היטב, התופסת את המהות של מסורת האספרסו האיטלקית. התערובת הכהה הזו מספקת טעם עשיר ומלא גוף, מה שהופך אותה לבחירה מושלמת עבור חובבי אספרסו ואלה הנהנים מכוס קפה חזקה. אחד היתרונות הבולטים של Segafredo Intermezzo הוא הגיוון שלו. הפולים מתאימים לכוסות קפה מגוונות, כולל אספרסו, קפוצ'ינו ולטה, ומעניקים באופן עקבי פרופיל טעם חלק ומספק. למעשה, אלו הם פולי קפה מומלצים לקפוצ'ינו שכדאי מאוד לנסות.

 

הטעם הוא אינטנסיבי ומוכר, עם טעם לוואי נעים ומתמשך, מה שמשאיר רושם בלתי נשכח. עדיין מדובר בפרופיל טעם די מונוטוני ומוכר, ופחות מתאים לחיך המחפש הרפתקאות. עם זאת, פולי קפה אינטרמצו של Segafredo הם בחירה מצוינת עבור אנשים המעריכים חוויית אספרסו קלאסית ואמינה. עם טעם מאוזן ורבגוניות, הפולים משרתים קהל רחב של חובבי קפה מכל הסוגים.

איך בחרנו פולי קפה מומלצים מבין מאות הסוגים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של פולי קפה זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא סוגים שונים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בטעם האישי, תלוי בכמות הקפאין, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את פולי הקפה הטובים ביותר עבורכם?

בחירת פולי הקפה הנכונים היא חיונית ליצירת כוס הקפה המושלמת שמספקת את בלוטות הטעם שלכם וממריצה את היום שלכם. עם אינספור סוגים, מקורות ופרופילי קלייה זמינים, חשוב לבחור את הכוס המתאימה ביותר לכם. לכן, סקרנו עבורכם את חמשת הסוגים הבולטים וכעת נסייע לכם לבחור בצורה הטובה ביותר.

 

העדפת הטעם

פולי הקפה מציעים מגוון רחב של פרופילי טעם, מפירות ופרחים ועד אגוזים ושוקולדים, ואפילו טעמים ארציים ומתובלים. הבנת העדפת הטעם שלך היא הצעד הראשון בבחירת פולי הקפה הנכונים. אם אתם נהנים מכוס בהירה ותוססת עם חומציות בולטת, בחרו פולים עם צלייה קלה עד בינונית כמו גימוקה ומאורו. עבור אלה המעדיפים גוף מלא יותר וטעמים עמוקים יותר, חזקים יותר, פולים עם צלייה בינונית עד כהה, כמו לבאצה וסגפרדו עשויים להיות מושכים יותר. ניסויים עם רמות צלייה שונות היא דרך מרגשת לחקור את ספקטרום הטעמים של הקפה.

 

פולים שלמים וטחינה טרייה

בחיפוש אחר קפה פולים מומלץ מגלים כי פולי קפה שלמים שומרים על הטעמים והניחוחות שלהם טוב יותר מאשר קפה טחון. השקיעו במטחנת בר איכותית וטחנו את פולי הקפה שלכם ממש לפני הבישול כדי להבטיח את הספל הטרי ביותר והטעים ביותר האפשרי. טחינת הפולים מיד לפני הבישול מאפשרת לך לשלוט בגודל הטחינה, ומיטוב שיטת הבישול המועדפת עליך.

 

אריזה

פולי קפה רגישים לאור, אוויר ולחות, אשר יכולים לפגוע באיכות שלהם לאורך זמן. חפשו פולי קפה המאוחסנים בשקיות אטומות לאטום מחדש עם שסתומים חד-כיווניים. שסתומים אלה מאפשרים לגזים המשוחררים על ידי הפולים להימלט מבלי לאפשר לאוויר להיכנס, תוך שמירה על רעננות הפולים.

 

מסע אישי מרגש

בחירת פולי הקפה הנכונים היא מסע אישי ומרגש של חקירה. על ידי קביעת העדפות הטעם שלך, הבנת זנים פולי קפה ומקורותיו, בדיקת רעננות, ובחירת המותג הנכון, תוכלו לבחור את פולי הקפה המושלמים שמתאימים לטעמכם. קבלו את ההרפתקה בכיף, ועם כל כוס שתכינו לעצמכם, התענגו על הטעמים הייחודיים והמגוונים שיש לעולם הקפה להציע.

שאלות ותשובות על פולי קפה מומלצים

האם אפשר לטחון פולי קפה בבית, והאם יש ההבדל בטעם?

כן, אתה יכול לטחון פולי קפה בבית, וזה יכול להשפיע באופן משמעותי על הטעם של הקפה שלך. טחינת פולי קפה ממש לפני הבישול מבטיחה את הכוס הטרייה ביותר והטעימה ביותר האפשרית. גודל הטחינה משפיע על קצב המיצוי במהלך הבישול, ושיטות בישול שונות דורשות גודל טחינה ספציפי לקבלת תוצאות אופטימליות.