מסחר בשוק ההון: 10 ברוקרים מומלצים | Finder

שוק ההון מעורר עניין רב בשנים האחרונות ומעניק לרבים את ההזדמנות לסחור, להרוויח "מהצד" וליהנות מהכנסה נוספת. ומה עושים כשמעוניינים להשקיע אבל אין את הידע או הזמן הנדרשים למסחר בשוק ההון? סקרנו ובדקנו והרכבנו לכם רשימה של ברוקרים – בתי השקעות מנוסים ומיומנים וחברות מוסמכות, שיסייעו גם לכם ליהנות מהזדמנויות השקעה!

icon pos_1

ניתחנו

28 סקירות

ו-

3499 ביקורות

בתחום

Uncategorized

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מסחר בשוק ההון

שוק ההון ושלל המושגים הקשורים לתחום זה מפחידים רבים ויוצרים מציאות בה רק בעלי הידע והניסיון נהנים מהיכולת להשקיע במניות, אופציות, אגרות חוב, מטבעות, חוזים עתידיים ומוצרים פיננסיים נוספים (גם אתם נבהלתם מהמושגים? אפשר להבין אתכם). כך, מי שחסרי ידע וניסיון בתחום נאלצים להישאר בצד ולהצטער על כך שאינם יכולים לקחת חלק בשלל ההזדמנויות המוצעות בשוק ההון. 

עם זאת ולמרות חוסר הידע, מצליחים כיום רבים להשקיע בשוק ההון, הודות לשירותיהם של הברוקרים, המיועדים לאפשר לכל אחד להשקיע באמצעות מומחים, אשר יסייעו להכווין גם אתכם כיצד להשקיע את כספכם. כל זאת, באמצעות כלים ייעודיים ופלטפורמות חדשניות, במקצועיות, יצירתיות ותוך ניצול ניסיון, ידע ומחקר שהצטברו בחברות אלה לאורך שנים רבות.

 

אז מדוע כדאי להיעזר בברוקר? מיהן החברות המציעות את שירותים אלו וכיצד מתחילים? אספנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לכם על מנת להתחיל להשקיע באמצעות מקצוענים ולהצטרף לחגיגת ההשקעות בשוק ההון.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מדוע גם לכם כדאי להיעזר בברוקר?

הצלחתם לחסוך כסף והוא פשוט שוכב בעו"ש או בתוכנית חיסכון עם ריבית אפסית? מעוניינים להתחיל להרוויח מהכסף שחסכתם אבל לא יודעים איך? מחפשים אפיקי השקעה אבל לא מבינים בתחום? בדיוק בשביל זה נועדו שירותי הברוקרים.

באמצעות חברות המתמחות בהשקעות במגוון רחב ביותר של אפיקים, תוכלו גם אתם ליהנות מהזדמנויות השקעה הנבחרות על ידי מיטב המומחים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את בית ההשקעות, את סכום הכסף אותו אתם מעוניינים להשקיע, את תחומי או מסלולי ההשקעה ולצאת לדרך. גם אם אין לכם ידע או ניסיון קודם בתחום, מומחים מהשורה הראשונה ישקיעו עבורכם את הכסף ויצרו גם עבורכם פוטנציאל לרווחים פסיביים. בנוסף, תוכלו לנצל את מערכות המסחר והאפליקציות הייעודיות למסחר עצמאי, המאפשרות לכל מי שמעוניינים בכך להתחיל להשקיע באופן עצמאי, גם אם מדובר בפעם הראשונה ולמטרות ניסוי וטעיה, כל סכום ובכל עת

 

הצלחתם לחסוך כסף והוא פשוט שוכב בעו"ש או בתוכנית חיסכון עם ריבית אפסית? מעוניינים להתחיל להרוויח מהכסף שחסכתם אבל לא יודעים איך? מחפשים אפיקי השקעה אבל לא מבינים בתחום? בדיוק בשביל זה נועדו שירותי הברוקרים.

באמצעות חברות המתמחות בהשקעות במגוון רחב ביותר של אפיקים, תוכלו גם אתם ליהנות מהזדמנויות השקעה הנבחרות על ידי מיטב המומחים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את בית ההשקעות, את סכום הכסף אותו אתם מעוניינים להשקיע, את תחומי או מסלולי ההשקעה ולצאת לדרך. גם אם אין לכם ידע או ניסיון קודם בתחום, מומחים מהשורה הראשונה ישקיעו עבורכם את הכסף ויצרו גם עבורכם פוטנציאל לרווחים פסיביים. בנוסף, תוכלו לנצל את מערכות המסחר והאפליקציות הייעודיות למסחר עצמאי, המאפשרות לכל מי שמעוניינים בכך להתחיל להשקיע באופן עצמאי, גם אם מדובר בפעם הראשונה ולמטרות ניסוי וטעיה, כל סכום ובכל עת.

 

להלן מידע על בתי השקעות המציעים מסלולי השקעות, כלי מסחר, צוותי ייעוץ ומנהלי השקעות שיפתחו בפניכם את הדלת לעולם שוק ההון.

לוגו של הסקירה

IBI בית השקעות

בית ההשקעות הוותיק מציע לכם אפשרויות מסחר עצמאי או משולב, כמו גם מבחר אפיקי השקעה ומוצרים פיננסיים. כך, תוכלו להתחיל להשקיע בהתאם להעדפותיכם או בהתאם להמלצות המומחים. 

בית ההשקעות IBI הינו בעל וותק וניסיון של כ – 50 שנים ולכן מציע ניסיון וידע רב של בעלי מקצוע וותיקים ומנוסים (לרבות של בית ההשקעות TALENT אשר פעילותו התמזגה עם IBI), כמו גם כלים ומערכות חדשניים ומתקדמים שפותחו לאורך שנים רבות. תיקי ההשקעות מנוהלים על ידי מומחים בתחום ובליווי אישי (המוצע למשקיעים סכום מינימלי נדרש) וללקוחות אף מוצעת אפשרות לניהול מקיף של כספים להשקעה ושל הנכסים הפיננסיים יחד.

IBI בית השקעות

4.5 15

יתרונות
  • ותק וניסיון של עשרות שנים
  • כלי מסחר חדשניים ומערכות מידע מתקדמות
  • אפשרויות מסחר באופן עצמאי או בניהול חיצוני
  • מבחר אפשרויות השקעה אלטרנטיביות
  • אפליקציית מסחר מתקדמת בעברית
קרא עוד
קנה עכשיו ב- אתר החברה

בין מבחר ההשקעות הרחב המוצע למשקיעים ניתן למצוא גם השקעות אלטרנטיביות בארץ ובחו"ל. מדובר בהשקעות במגוון תחומים, המאופיינים בחלקם ביציבות שעשויה להקטין את הסיכונים בהשקעותיכם ואת התנודתיות בתיק ההשקעות, כאשר אחד מהתחומים החמים בקטגוריית השקעה זו הינו תחום הנדל"ן. אז אם גם אתם רוצים ליהנות משוק הנדל"ן הרותח – כאן תוכלו להשקיע בנדל"ן מניב, לצידן של החברות המובילות בתחום.

 

בנוסף, בית ההשקעות מציע מערכות מסחר ייעודיות למסחר עצמאי ואפליקציה חדשנית ופשוטה לתפעול, בשפה העברית, באמצעותה ניתן לסחור בקלות בארה"ב. האפליקציה כוללת מערכות עדכונים מתקדמות לעיבוד נתונים וזיהוי מגמות והמלצות אנליסטים.

 

נשים יוכלו אף ליהנות מפורום פיננסי ייעודי לנשים, המציע פעילויות מגוונות להעשרת הידע בעולם הפיננסי, תוך מתן ליווי אישי ומקצועי.

לוגו של הסקירה

מיטב – בית השקעות

בית ההשקעות המוכר הינו אחד מבתי ההשקעות הגדולים ביותר בישראל ומציע מבחר רחב ומגוון של מסלולי השקעה ללקוחות פרטיים, בארץ ובחו"ל. בבית ההשקעות פתרונות השקעה ומסחר ללקוחות פרטיים, חברות, למעוניינים להשקיע את כספם באופן פסיבי ולסוחרים המעוניינים לפעול באופן אקטיבי על בסיס יומי.

מיטב – בית השקעות

4.5 15

יתרונות
  • אפשרות ניהול תיקי השקעות קטנים
  • מאגרי מידע עשירים, זמינים ומעודכנים
  • ניהול קרנות פנסיה והשתלמות, קופות גמל ותוכניות חיסכון
  • מערכת מסחר פשוטה ואינטואיטיבית
  • מפגשי העשרה אונליין למשקיעים

 

קרא עוד
קנה עכשיו ב- אתר החברה

בבית ההשקעות של מיטב מנוהלים תיקי השקעות גם עבור משקיעים המעוניינים להשקיע סכומי כסף קטנים יחסית, אך ניהול וליווי אישי של תיק ההשקעות יוצע למשקיעים סכום מינימלי של 300,000 ₪. כלל המשקיעים נהנים ממידע מעודכן וממאגרי מידע עשירים, הזמינים עבורם בכל רגע נתון ומיועדים לסייע בעת קבלת החלטות הנוגעות לפעילות המסחר. כמו כן, מציע בית ההשקעות ניהול קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, קופות גמל להשקעה ותוכניות חיסכון.

 

מערכת המסחר, מיטב טרייד, המשמשת את משקיעי בית ההשקעות, הינה מערכת פשוטה המאפשרת גם ללקוחות פרטיים ליהנות מיכולת ניהול מסחר שוטף ובאופן עצמאי לחלוטין. כך ,גם אם אין לכם ניסיון קודם, תוכלו בקלות להבין את אופן השימוש בה ולהתחיל לסחור.

 

מעבר לכך, המשקיעים מוזמנים ליהנות ממפגשי העשרה מקצועיים אונליין, לסוחרים ולמשקיעים, ללא כל עלות.

לוגו של הסקירה

פסגות

בית ההשקעות הוותיק, הוכתר בשנת 2017 לבית ההשקעות הגדול בישראל שניהל כספים עבור למעלה ממיליון לקוחות. כיום, החברה בעלת הוותק של כ – 60 שנים, עוסקת בניהול קרנות, ניהול תיקי השקעות, בשירותי מחקר וניתוח ובשירותי ברקראז'.

פסגות

4.5 15

יתרונות
  • בית השקעות וותיק
  • ניהול תיק השעות דיגיטלי בסכומים קטנים
  • מבחר מסלולי השקעה בארץ ובחו"ל
  • פלטפורמת מסחר מתקדמת
קנה עכשיו ב- אתר החברה

בפסגות תוכלו לנהל תיק השקעות דיגיטלי בהשקעה כספית נמוכה יחסית, המתחילה מ – 20,000 ₪ בלבד. כמו כן, תוכלו ליהנות גם מתיק השקעות מנוהל, המתופעל על ידי מחלקת מחקר, אנליזה ואסטרטגיה ייעודית, המורכבת מנבחרת המומחים של החברה. בין מבחר מסלולי ההשקעה המוצעים תוכלו לבחור את מידת החשיפה למניות, מסלולי השקעה מיוחדים, השקעות בחו"ל ואף תיק הכנסה קבועה, המאפשר לכם לקבל סכום כסף קבוע כל חודש, אותו תמשכו ואשר יועבר אוטומטית לחשבון הבנק שלכם.

 

פלטפורמת המסחר של פסגות, פסגות טרייד, תאפשר לכם להתחיל לסחור באופן עצמאי, במספר צעדים פשוטים ותספק מעטפת שירותים רחבה הכוללת סקירות ותובנות של מחלקות המחקר והאסטרטגיה, עדכונים שוטפים, תכנים כלכליים וליווי מקצועי לאורך שעות המסחר.

לוגו של הסקירה

אנליסט

בית ההשקעות של אנליסט פעיל יותר מ – 35 שנים ומציע גם הוא ניהול השקעות וליווי של מחלקת מחקר פנימי, מהמובילות במשק.

אנליסט

4.5 15

יתרונות
  • בעלי וותק וניסיון רב שנים
  • מומחים בניהול תיקי השקעות בארץ ובחו"ל
חסרונות
  • ללא מערכת מסחר עצמאית עבור משקיעים
קנה עכשיו ב- אתר החברה

תיק ההשקעות המנוהל של החברה מיועד למי שאין את הזמן או הידע הנחוצים לביצוע השקעות באופן עצמאי. לקוחות המנהלים את תיקי ההשקעות שלהם באמצעות החברה נהנים מהתאמה אישית של התיק למאפייניהם וצרכיהם, המבוצעת לאחר ניתוח, ייעוץ ותהליך קבלת החלטות מסודר.

 

החברה אינה מציעה מערכת מסחר עצמאית או אפליקציה ייעודית למעוניינים להשקיע ולסחור באופן עצמאי ומתמקדת בניהול תיקי השקעות של לקוחות החברה. וועדת ההשקעות של החברה, המורכבת ממומחים בתחומי ההשקעות והמחקר, מתכנסת פעם בחודש ומגבשת המלצות, על פיהן יבחרו מנהלי תיק ההשקעות שלכם את הרכב התיק.

לוגו של הסקירה

אינטראקטיב ישראל

אינטראקטיב ישראל הינה אחת מחברות הברוקראז' הגדולות בישראל. החברה מציעה אחת מפלטפורמות המסחר המובילות, המאפשרת מסחר דיגיטלי בעשרות שווקים ברחבי העולם, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית.

אינטראקטיב ישראל

4.5 15

יתרונות
  • חברת בוקראז' ידועה, יציבה וחדשנית
  • מערכת מסחר מתקדמת ביותר לסוחרים עצמאיים
קנה עכשיו ב- אתר החברה

אם אתם מנוסים במסחר או אם אתם פשוט מעוניינים לפעול בעצמכם, ללא התערבות חיצונית, זוהי המערכת בשבילכם. עם טכנולוגיית המסחר המתקדמת, תוכלו גם אתם ליהנות מהשקעה בשלל בורסות ברחבי העולם, בחשבון מסחר מפוקח ומבוקר ולסחור במבחר אינסופי של מניות, אופציות, מטבעות חוץ, אגרות חוב, חוזים עתידיים ועוד.

 

זהו אחד הברוקרים המתקדמים ביותר מבחינה דיגיטלית וטכנולוגית המציע גם קבלת מידע עדכני ומקיף בזמן אמת, התאמה אישית של המערכת למשתמש ומגוון רחב של כלים ופיצ'רים אשר יהפכו את פעילות המסחר שלכם לנעימה ויעילה יותר. 

סיכום

כך תבחרו את הברוקר המתאים ביותר עבורכם

אם החלטתם שברצונכם להיעזר בברוקרים לניהול תיק ההשקעות שלכם, ישנם מספר קריטריונים חשובים ביותר שעליכם לקחת בחשבון, על מנת לוודא את התאמת הברוקר לצרכיכם ותוכניותיכם.

ראשית – בדקו את הוותק והניסיון של החברה. עליכם לוודא שהאנשים שבידיהם תפקידו את כספיכם הינם האנשים הנכונים והמתאימים, בעלי הידע, הניסיון והמקצועיות לנהל את כספיכם. שאלו את נציגי החברה כיצד מתקבלות ההחלטות הנוגעות לאפיקי ההשקעה השונים המתקבלות בחברה, אילו מחקרים מתבצעים על ידי האנליסטים, מהם תחומי ההשקעה והאפיקים הפופולאריים בהם משקיעה החברה ואל תהססו לשאול גם לגבי הניסיון והרקע האישי של מנהל תיק ההשקעות המיועד שלכם.

וודאו שניהול תיק ההשקעות שלכם יבוצע בהתאם למטרותיכם. חשוב שמנהלי התיק יתאימו את הפעילות לאופי שלכם, לרמת הסיכון שאתם מוכנים לקחת בהשקעותיכם ולתכניותיכם לטווח הקרוב או הרחוק, הנוגעות לסכומי הכסף המושקעים.

חשוב לא פחות מכל אלו הוא נושא הזמינות והיחס האישי. וודאו שתוכלו לקבל מענה מהיר ומקצועי בעת הצורך ויחס אישי, סבלני ומקצועי. מדובר בהשקעה כספית העשויה להסתכם בעשרות ובמאות אלפי שקלים אותם חסכתם לאורך תקופה ארוכה ובעמל רב ומחובתכם לוודא כי הכסף המושקע נמצא בידיים טובות וכי מובטח לכם שקט נפשי ומענה אנושי בכל עת.

 

שימוש בברוקר הינו כרטיס הכניסה שלכם לעולם ההשקעות והזדמנות עבורכם להצטרף למעגל המשקיעים, הנהנים מהזדמנויות רבות ומפוטנציאל רווח אינסופי. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בהשקעה לכל דבר אשר דורשת גם מכם להיות מעורבים, להישאר עם אצבע על הדופק ולהבין שכמו שקיימות בה הזדמנויות רבות – קיימים בה גם סיכונים.

שאלות ותשובות על מסחר בשוק ההון

האם צריך להעביר לברוקר השקעות את הכסף פיזית?

לא, ברוקרים רבים מאפשרים לכם להשאיר את הכסף בחשבון הבנק שלכם ורק לתת להם הרשאת פעולות על הכסף (משיכת הכסף אינה אחת הפעולות). בצורה זו הם יכולים "לעבוד" על הכסף שלכם אבל הוא נמצא עדיין אצלכם.

המשך לקרוא...