מקרר יין: 7 מקררי יינות מומלצים 2024 | Finder – מדריך לקנייה חכמה

אם אתם חובבי יינות, אתם בטוח שיודעים ש"יין משתבח עם שנים" רק אם נותנים לו את התנאים האופטימליים. מקרר יינות טוב  ישמור לכם על היין, יאריך את חייו וייתן לכם אפשרות ליהנות מיין משובח – תמיד.

icon pos_1

ניתחנו

17 סקירות

ו-

314 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מקרר יין מומלץ 2024

יין הינו אחד המשקאות המענגים, המרגיעים והחברתיים ביותר. חובבי היין, בין אם באופן מקצועי ובין אם למטרת הנאה בלבד, יודעים שמגוון יינות דורשים שמירה בקירור והגשתם בטמפרטורה הקרירה הנדרשת תורמת רבות להנאה משתיית היין. 

במידת האפשר, אין ספק שחובבי יין רבים היו שמחים אם היה בביתם מרתף יינות מרווח ומושקע, בו יוכלו לשמור מבחר יינות ולהשביחם עם השנים, תוך שמירה על הטמפרטורה והתנאים האידיאליים ליינות אלו. עם זאת, ברור שמרתף יינות אינו בהישג ידם של רוב האנשים ולכן ניתן ליהנות מתנאי שימור היין באמצעות מכשיר חלופי, ייעודי ליינות, יעיל, מעוצב וקומפקטי: מקרר היין. כיום מקרר יינות הינו הדרך הטובה והמומלצת ביותר לשמירת היינות בטמפרטורה הקרירה הנדרשת להם, בין אם לצרכי שימוש אישי והנאה מכוס יין מפנקת בסוף היום ובין אם לצרכי מכירת בקבוקי היין במסגרת העסק.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מקרר יין אינטגרלי

המתקדם ביותר

בעל 2 אזורי קירור

סמל הסטטוס החדש

פרטי ריהוט, מכשירי חשמל ואביזרים ביתיים רבים, נרכשים לא אחת כחלק מעיצוב הפנים של החלל. פריטים ואביזרים אלו יוצרים את הרושם אותו בעל הבית מעוניין ליצור על אורחיו ואת המיצוב בו בעל העסק מעוניין ומסייעים לבנות את התדמית הרצויה בעיניי המבקרים. לכן, בין אם הצורך בהם הכרחי ובין אם מעוניינים בהם לצרכי דקורציה, נרכשים פריטים רבים ומוצבים ומוצגים לראווה (ולגאווה) בפני אורחי הבית או העסק.

אחד ממכשירי החשמל המבוקשים בשנים האחרונות, המהווה גם פריט אופנתי הוא מקרר היינות. 

היין הוא אחד המשקאות הפופולאריים, המנחמים והאהודים ביותר הן במפגשים חברתיים, אירועים וארוחות משפחתיות, הן בקרב זוגות והן בקרב אלו המעוניינים לשבת בנחת ובשקט לבדם בסוף היום ולהתפנק עם המשקה האהוב עליהם. חובבי היין ומי שמרבים לשתות או להגיש יינות לאורחיהם, נדרשים למצוא מקום אחסון הולם למבחר הבקבוקים שברשותם, שיאפשר את הקירור הנדרש עבורם, ללא כל צורך לנסות ולאלתר עבורם מקום במקרר ועם היכולת להציגם ו"לשלוף" אותם בקלות בעת הצורך.

כך הפכו במרוצת השנים מקררי יינות ביתיים לנפוצים בבתים רבים, כתחליף לאחסונם של היינות בתוך ארונות יין או במקרר הביתי, שאינם בהכרח מתאימים לאחסונם. מקרר יין ביתי מאפשר לבעלי הבית להציג לראווה את יינותיהם וליהנות משטח אחסון ייעודי ואידיאלי עבור היינות האהובים, תוך שדרוג נראות המטבח או חדר האירוח עם פריט דקורטיבי יוקרתי. 

מקרר יין ביתי יכול להתאים לכל בית ומוצע שמבחר רחב ביותר של גדלים ועיצובים ובמגוון מחירים, המתאימים בחלקם לכל כיס ומאפשרים לכל המעוניין בכל ליהנות מהמחיר, בין אם מדובר במקרר יינות קטן וצנוע לאחסונם של יינות בודדים ובין אם במקרר גדול, מסיבי ובולט לעין המתאים לאחסון אוסף של עשרות יינות מגוונים, בטמפרטורות שונות ובתנאים האידיאליים.

 

אז אם גם אתם חובבי יין המחפשים אחר המקרר המושלם לאוסף היינות שלכם, הגעתם למקום הנכון. קבלו את מקבץ מקררי היינות הטובים של השנה, הכוללים מקררי יין מומלצים למגוון צרכים, המיועדים לשימושים השונים, במבחר גדלים ועיצובים ועם מאפיינים ותג מחיר שונים.

לוגו של הסקירה

מקרר יין אינטגרלי: Vinopo NS-36B

ה- Vinopo NS-36B  ישמור לכם על היין בצורה הטובה ביותר, ישתלב נהדר  ויהיה פריט עיצובי מרענן במטבח.

Vinopo NS-36B

4.5 15

למי שמחפש מקרר יינות אינטגרלי אלגנטי למטבח

יתרונות

ניתן לשנות את כיוון פתיחת הדלת

רמת לחות של 65% ומעלה

מערכת בקרת אקלים

חסרונות

עלול להיות מעט רועש

קנה עכשיו ב- ענק החשמל
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- edepot
קנה עכשיו ב- SUPRIN

ה- Vinopo NS-36B הוא מקרר פרימיום עם מערכת קירור שעובדת בעזרת מדחס ומאפשרת טווח טמפרטורות של 5 – 18 מעלות צלזיוס. הוא מגיע עם תצוגת LCD במסך מגע המאפשר שליטה על פעולות המקרר, תאורת LED לבנה ודלת זכוכית בעלת שלוש שכבות המסננת את קרני ה- UV. העיצוב האלגנטי שלו מאפשר להתאים אותו לכל מטבח או חדר בבית והוא מאפשר  לאחסון עד 34 בקבוקים. ניתן לשלב אותו כמקרר אינטגרלי במטבח, אך אם תרצו תוכלו את אותו הדגם אך כמקרר עצמי. אם אתם מחפשים מקרר שישמור על היינות היקרים שלכם, ה-  Vinopo NS-36B יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים.

לוגו של הסקירה

קטן וזול: Landers BCW25

יש לכם מטבח קטן? אתם אוהבים יינות אבל לא אספנים גדולים? מספיק לכם מקרר קטן לכמה בקבוקים בודדים? ה- Landers BCW25 יכול בהחלט להיות התשובה.

Landers BCW25

4.5 15

מתאים למי שמחפש מקרר יינות זול, לאחסון מספר קטן של יינות

יתרונות

זול

קומפקטי- מתאים למטבחים קטנים

חסרונות

מספר קטן של בקבוקים

קנה עכשיו ב- SUPRIN
קנה עכשיו ב- electrica
קנה עכשיו ב- edepot

אם אתם לא צרכני יין גדולים, אבל בכל זאת תמיד אפשר למצוא אצלכם במטבח כמה בקבוקים טובים, ה- Landers BCW25 יכול להיות בדיוק התשובה לאחסון נכון של היינות שלכם. במחיר נמוך במיוחד ביחס לשוק, מדובר במקרר יינות קטן המיועד לאחסון של עד 8 בקבוקים (בשכיבה או שכיבה + עמידה – בהתאם לסידור המדפים). ל-  Landers BCW25 מסך מגע LCD  עם נעילת מקשים אוטומטית ותאורה פנימית עם מתג ON/OFF, כך שאם אתם שומרים שבת זה פלוס רציני בשבילכם. ל- Landers BCW25 תאורה פנימית והוא מצוייד בתרמוסטט לבקרת הטמפרטורה. אז אם אתם צריכים מקרר יינות קטן, לבית או למשרד, ה- Landers BCW25 בהחלט יכול להיות אופציה טובה.

לוגו של הסקירה

יוקרתי ומעוצב: Ip Industrie C501

אם יש לכם תקציב גדול, אתם אוהבים יוקרה, ומחפשים מקרר אלגנטי ומעוצב, כזה שיתאים לעיצוב הבית כולו, כנראה שה- Ip Industrie C501 הוא התשובה. אתם רק תצטרכו לפנות לו מקום.

Ip Industrie C501

4.5 15

מתאים למי שאוהב עיצוב אלגנטי, יוקרה ויש לו תקציב גבוה

יתרונות

קל לנשיאה

מתאים מאוד לקמפינג

חסרונות

יקר

גדול מאוד

לא אינטגרלי

אזור קירור אחד

קנה עכשיו ב- edepot
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

אם אתם שולקים לרכוש את -Ip Industrie C501  אתם בטח חובבי יין גדולים – ואם הייתה לכם אפשרות, הייתם בונים מרתף יינות. יש לכם את היין המועדף עליכם, ואתם רוצים לשמור על איכות, טריות ובכלל, לאפשר ליינות שלכם את התנאים הטובים ביותר שיוכלו לקבל.  ה- Ip Industrie C501   מתאים לאחסון של עד 150 בקבוקים אותם תוכלו לחלק בין ארבעת מדפי העץ, אותם תסדרו לפי הצורך שלכם ובהתאם לתכולה. הוא מגיע עם תאורה פנימית לכל מדף ומערכת לבקרת לחות. טכנולוגיית הקירור שלו עובדת על מדחס – זו אמנם הטכנולוגיה הינה, אך לחום הארצישראלי, שיטת המדחס כנראה עדיפה. דבר אחד שמעט מאכזב במקרר הזה, הוא שלמרות הגודל שלו וכמות הבקבוקים הגדולה שהוא יכול להכיל, הוא מאפשר רק טמפרטורה אחת קבועה לכל המקרר. היינו מצפים ממקרר כזה שיהיו לו 2 אזורי קירור.

לוגו של הסקירה

אינטגרלי עם 2 אזורי קירור: Normande JC132E

אם אתם אספני יינות ותיקים ויש לכם סוגים שונים של יינות בבית, אתם בטח תרצו לשמור על כל בקבוק בצורה האופטימלית שלו. ה- Normande JC132E מאפשר לכם לעשות בדיוק את זה.

Normande JC132E

4.5 15

למי שרוצה לאפשר את הטמפרטורה הנכונה לכל סוג יין

יתרונות

שני אזורי קירור נפרדים

מחיר נוח בהשוואה לדגמים מאותה קטגוריה

חסרונות

שיטת קירור – מדחס עלול להרעיש מעט לאחר תקופה

קנה עכשיו ב- dailysale
קנה עכשיו ב- חשמל במחירים
קנה עכשיו ב- Mall4All
קנה עכשיו ב- Last Price

ה- Normande JC132E  יאפשר לכם לקרר כל סוג של יין בהתאמה אישית, עד 40 בקבוקים. יינות לבנים ומבעבעים זקוקים לטמפרטורת קירור שונה מאלו האדומים, אז אם אתם מחזיקים יינות מכמה סוגים שונים, אתם תרצו להתאים את הטמפרטורה הנכונה לכל יין וזה בדיוק מה שעושה במקרר הזה. בשני אזורי קירור נפרדים, 5-10 מעלות צלזיוס בחלק העליון ו- 10-18 מעלות צלזיוס בחלקו התחתון מאפשרים מיקום נכון לכל סוג של יין.

 

אבל זה עוד לא הכל. ה- Normande JC132E מגיע עם תרמוסטט דיגיטלי שמאפשר את ניהול הטמפרטורה, ושומר על לחות של 50%-80%. עם עיצוב אלגנטי, דלת זכוכית חסינה משולבת נירוסטה, מדפי עץ איכותיים ותאורת לד המקרר הזה יהפוך בקלות לחלק אינטגרלי מהמטבח המעוצב שלכם. אז אם אתם רוצים לשמור טוב על היינות שלכם, ולתת לכל יין את הטיפול המתאים, כדאי שתיקחו בחשבון את המקרר הזה.

לוגו של הסקירה

המתקדם ביותר : Caso WineChef Pro 40

ה- Caso WineChef Pro 40 משנה את כללי המשחק! זה המקרר עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שמאפשר שליטה על המכשיר באמצעות אפליקציה וחיבור לרשת האלחוטית.

Caso WineChef Pro 40

4.5 15

מתאים למי שמחפש נוחות מירבית וטכנולוגיה מתקדמת

יתרונות

שני אזורי קירור שונים

עיצוב יוקרתי

שליטה נוחה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת

חסרונות

מעט יקר

קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- Last Price

מקרר יין מפואר עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. ה-  Caso WineChef Pro 40 מאפשר שליטה על פונקציות המקרר בעזרת חיבור לרשת ה-  Wi-Fi בשילוב עם אפליקציית Caso WineControl-App. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת שליטה נוחה כמעט מכל מקום. האפליקציה מנטרת ומדווחת אחרי שגיאות בהפעלה, כך שתמיד אתם יכולים להיות עם היד על הדופק. בנוסף לזה, ה- Caso WineChef Pro 40 מגיע עם שני אזורי קירור שונים, לשמירה אופטימלית על סוגי יין שונים. דלת המקרר עשויה זכוכית כפולה עם בידוד לבטיחות. הוא כולל תאורת LED פנימית הניתנת להחלפה, מסך תצוגה LED כדי שתוכלו לדעת בדיוק את הטמפרטורה במקרר ומדפי עץ נשלפים. אם אתם אוהבים קידמה וטכנולוגיה ורוצים את הנוחות המירבית בכל מה שקשור למקרר היינות שלכם, ה- Caso WineChef Pro 40 הוא לגמרי התשובה.

 

 

לוגו של הסקירה

אלגנטי וגדול במיוחד - Dunavox DX-166.428DBK

מותג Dunavox היודע, הינו מותג עטור פרסים, המציע מגוון מקררי יינות איכותיים, מקצועיים, פונקציונאליים ומאופיינים בעיצוב מינימליסטי אך בטוב טעם.

Dunavox DX-166.428DBK

4.5 15

יתרונות

שני אזורי קירור

קיבולת

מראה אלגנטי

פשטות תפעול

חסרונות

מחיר וגודל (אך שניהם נלקחים בחשבון כשהמקרר נועד לשמש עסקים)

קנה עכשיו ב- סלון אפי

השימוש במקררים הגדולים של המותג נעשים הן לשימוש עצמי בבתים פרטיים והן במסעדות ובתי עסק נוספים בהם מוגשים יינות בתדירות גבוהה ואשר נדרשים לזמינות ולעיתים אף לתצוגה בפני הקהל.

קירור היינות בדגם זה נעשה באמצעות מדחס ובהתאם לטמפרטורה הרצויה בשני אזורי הטמפרטורה הנפרדים שמספק המקרר, יחד עם בקרת לחות. הטמפרטורה ניתנת להגדרה באמצעות תצוגה דיגיטלית ומסך מגע נוחים, פשוטים ואינטואיטיביים לשימוש.

דגם ה DX-166 הינו אחד המקררים המרווחים, אך עם זאת היעילים מבחינת הגודל ושטח האחסון. המקרר מאפשר אחסון של עד 164 בקבוקי יין בורדו (0.75 ליטר) במדפי עץ טלסקופיים, הנשלפים בנוחות ומאפשרים אחסון של 12 בקבוקים בכל מגירה. תאורת לד פנימית מאירה את המדפים והיינות ומעניקה מראה אלגנטי עדין, הנשקף מבעד לדלת הזכוכית הכהה (הכוללת מסנן קרינה UV להגנה על היינות).

המקרר מגיע בצבע שחור אלגנטי ונירוסטה, נעים למראה ומאפשר את מיקומו במסעדות ועסקים גם באזורי מתן השירות וקבלת הלקוחות.

מידות המקרר: גובה – 1770 מ"מ, רוחב – 595 מ"מ, עומק – 680 מ"מ. משקל המקרר 102 ק"ג.

 

סיכום

כך תבחרו את מקרר היין שלכם

אז החלטתם לרכוש מקרר יין ביתי וכעת אתם מתלבטים באיזה מקרר לבחור? ריכזנו עבורכם מספר קריטריונים חשובים אותם עליכם לבחון טרם הבחירה במקרר:

 

  • קיבולת וממדים – בייחוד כשמדובר במקרר לשימוש ביתי יש לרכוש מקרר המתאים לצורך. אם אתם חובבי יין מושבעים המחפשים פתרונות אחסון לעשרות בקבוקים, בחרו את המקרר עם הקיבולת הרצויה ועם הממדים המתאימים לחלל בו בכוונתכם למקמו. לעומת זאת, אם ברשותכם מספר יינות בודדים ואתם נוהגים לשתות מהם או להגיש אותם לעיתים רחוקות, ייתכן שרכישת מקרר יינות אינה כדאית עבורכם או לחלופין שתוכלו להסתפק במקרר יינות קטן.

 

  • טכנולוגיית קירור היינות – כיום, קיימות שתי טכנולוגיות קירור: מדחס וקירור תרמו-אלקטרי. המדחס הינה השיטה הפופולארית, בעוד התרמו אלקטרית הינה שיטה מתקדמת יותר המעניקה מספר יתרונות על פני המדחס ובהם פעולה שקטה יותר, היעדר רעידות וחסכון בחשמל.

 

  • טמפרטורה ולחות – בקרת הטמפרטורה משמשת לשמור על איכותם של היינות ולוודא שיוחזקו בטמפרטורה האידיאלית עבורם. במקררים מסויימים אף מוצעת האפשרות ליצור שני אזורי טמפרטורה שונים, לאחסון יינות הדורשים טמפרטורות שונות. דרישה נוספת לשמירה על איכותו של היין היא השמירה על רמת הלחות הרצויה, הנחוצה למניעת עובש, לשמירה על עמידותו ואיכותו של פקק השעם ואף לשמירה על איכות התווית של היין.

 

  • רעידות – רבים אינם יודעים זאת, אבל רעידות עלולות לפגוע באיכות היין. מקררים הרועדים כתוצאה מעבודת המדחס עלולים לגרום לפגיעה באיכותם של היינות המאוחסנים בהם לאורך תקופה ארוכה. ניתן לבחון את מידת הרעידה של המקרר באמצעות מגע פשוט בו. 

 

  • הצללה – גם אור ישיר עלול לפגוע ביינות. לכן, מקררים רבים מצויידים בדלת המסננת את האור, עם זכוכית כהה ומסנני קרינה. 

 

  • עיצוב – מקרר היינות משמש כאמור גם כפריט עיצובי לכל דבר ועניין. לכן, בחנו את מבחר המקררים המתאימים לצרכיכם וודאו שהמקרר הנבחר מתאים לעיצוב של החלל בו מיועד להיות ממוקם.

 

  • מחיר ואחריות – ישנם מגוון מקררים במגוון מחירים. הקפידו לבחור מקרר העונה לצרכיכם והימנעו במידת האפשר מרכישת מקרר יקר יותר ללא כל סיבה מוצדקת. השוו מחירים בין המותגים השונים והחנויות השונות וודאו כי עם הרכישה ניתנת לכם גם אחריות למקרה הצורך.

 

לסיכום, רכישת מקרר יינות אינה דומה לרכישת מוצרי חשמל אחרים, שכן מעבר לאחסון יינות עליו להעניק גם את התנאים המתאימים לשמירה על היינות ועל איכותם ובמקביל הוא נתפס בימינו כפריט עיצובי ותדמיתי הנדרש לתרום בין היתר גם למיצוב ולתדמית בעליו.

אז אם גם אתם חובבי יין או בעלי עסק המגיש יין או אף מציגו לאורחים, מקרר יינות הינו הפתרון המושלם עבורכם. הגדירו לעצמכם את דרישותיכם מהמקרר, בחנו את התאמתו לצרכיכם מבחינת הקריטריונים השונים והתחילו ליהנות מאוסף היינות שלכם כפי שלא נהניתם מעולם.

 

לחיים!