קפסולות קפה: 5 קפסולות מומלצות ביותר | Finder

קפה הוא חלק משגרת יום של הרוב המוחלט של האנשים ולכן, קפסולות קפה צברו כל כך הרבה תאוצה בשנים האחרונות, כי הן מביאות גם איכות לצד הנוחות. ההתאמה של הקפסולה לחובב הקפה היא קריטית לחוויית קפה מושלמת ולכן, סקרנו עבורכם את 5 הקפסולות הטובות ביותר כיום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קפסולות קפה מומלצות

בין אם אתם מחפשים קפסולות קפה איכותיות, קפסולות קפה זולות או קפסולות קפה ממותג מוכר, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את קפסולות הקפה המתאימים ביותר עבורכם. אם אתם בכלל טיפוסים של פולי קפה, עשינו גם סקירה של המלצות על פולי קפה.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של קפסולות קפה שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת קפסולות הקפה המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

3 קפסולות קפה המומלצות על ידי המומחים שלנו

קפסולות קפה המוכרות ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קפסולות קפה עם הכי הרבה ערך לכסף

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קפסולות קפה המגוונות ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קפסולות קפה חוללו מהפכה גדולה בדרך בה אנו נהנים מכוס הקפה היומית שלנו. התרמילים הקטנים האלו זכו לפופולריות עצומה בשל הנוחות שלהם, האיכות העקבית ואפשרויות הטעם המגוונות שלהם. קפסולות קפה מציעות חוויית מהירה ונטולת טרחה, במה שהופך אותם לבחירה מועדפת עבור אנשים עסוקים ואוהבי קפה המעריכים כוס קפה מעולה ועקבית.

 

נוחות וקלאס

אחד היתרונות העיקריים של קפסולות קפה הוא הנוחות שהם מביאים. בלחיצת כפתור פשוטה, תוכלו לקבל כוס קפה טרייה וארומטית מוכנה תוך שניות ספורות. זה חשוב במיוחד עבור הבקרים הלחוצים, בין אם אתם מתכוננים לעבודה, מבדרים את האורחים שלכם, או פשוט משתוקקים להפסקת קפה. עקביות היא גורם נוסף שתרם לפופולריות של הקפסולות האלו. כל כמוסה נמדדת מראש כדי לספק את היחס המושלם, להבטיח פרופיל טעם עקבי וכוח עם כל כוס. בניגוד לשיטות בישול קפה מסורתיות הדורשות מדידה והתאמה של יחס הקפה למים, קפסולות קפה מספקות דרך מצוינת להימנע בפני תקלות בדרך להשגת עקביות בטעמים. האמינות הזו מוערכת על ידי חובבי קפה המעריכים חוויית קפה אמינה ומהנה.

 

טעמים שונים ומשונים

קפסולות קפה מציעות גם מגוון רחב של טעמים ותערובות שיתאימו להעדפות האישיות שלכם. בין אם אתם מעדיפים אספרסו נועז ואינטנסיבי, קפוצ'ינו חלק וקרמי, או קפה עשיר וטעים, יש כמוסות המתאימות כדי לספק לכל טעם. מותגים רבים מציעים מגוון רחב של אפשרויות, החל בקפה יחיד ועד תערובות מיוחדות, מה שמאפשר לכם לחקור ולגלות טעמים חדשים ללא צורך בידע נרחב או מיומנויות. הקפסולות אטומות, ומגנות על הקפה מפני חמצון ובכך שומרות על איכותו למשך תקופה ארוכה. זה הופך אותם לאידיאליים לבתים או משרדים שבהם אנשים רבים עשויים להיות בעלי העדפות קפה שונות.

 

לשנות את חווית הקפה שלכם

קפסולות הקפה שינו ללא ספק את הנוף של שתיית הקפה, והן מציב אופציה נוחה ועקבית לכוס קפה מושלמת. עם קלות השימוש שלהם, מגוון רחב של טעמים, ואריזות שנועדו לשמור על רעננות, הן הפכו לבחירה הכרחית עבור אוהבי קפה רבים. סקרנו עבורכם את 5 הקפסולות האיכותיות והטובות ביותר שיש כיום בשוק, כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

קפסולות קפה המוכרות ביותר: Nespresso OriginalLine

Nespresso הוא מותג ידוע בשל מגוון רחב של קפסולות קפה. קפסולות OriginalLine מציעות חוויית קפה יוצאת דופן, שכוללת מגוון רחב של טעמים, עקביות וקלות שימוש המצריכה מאמץ מינימלי. נספרסו הוא ככל הנראה מותג הקפה המוכר בעולם

nespresso originalline
nespresso originalline

Nespresso OriginalLine

4.5 15

קפסולות איכותיות של המותג המוכר בעולם

יתרונות

מבחר עצום

עקביות

נוחות שימוש

חסרונות

יקרות

תאימות מוגבלת רק למכונות נספרסו

קנה עכשיו ב- Amazon

קפסולות קפה Naspresso OriginalLine הפכו לשם נרדף לנוחות ואיכות בעולם קפסולות הקפה. Naspresso OriginalLine מציעות מגוון רחב של טעמים ותערובות שיתאימו לכל טעם. האוסף כולל תערובות בלעדיות ומהדורות מוגבלות, המאפשרות לחובבי הקפה לחקור ולגלות טעמים חדשים. פולי הקפה מגיעים מאזורי גידול הקפה המובילים ברחבי העולם, ומבטיחים חוויית קפה באיכות גבוהה באופן עקבי. קפסולות נספרסו מיועדות לשימוש ללא מאמץ. הקפסולות תואמות למכונות Naspresso, הידועות בתפעול הידידותי למשתמש שלהן.

 

הקפסולות הן מעט יקרות בגלל שהן איכותיות וייחודיות כל כך, אך יש אנשים שבהחלט מוכנים לשלם על האיכות הזו. יש לציין כי הקפסולות מתוכננות במיוחד עבור מכונות נספרסו, ולא יתאימו לסוגים אחרים של מכונות קפה. עם זאת, זוהי מכונת קפה קפסולות מאוד פופולארית שנמצאת בהרבה בתים בישראל ובעולם. אנשים שאוהבים איכות ועקביות יהנו מאוד מהמוצר של נספרסו. עם מבחר טעמים נרחב ומסירות לאיכות, Naspresso OriginalLine מספקות חוויית קפה נוחה ומהנה.

לוגו של הסקירה

קפסולות קפה עם הכי הרבה ערך לכסף: Rosso Coffee

קפסולות לקפה של רוסו מספקות חוויית קפה מאוזנת וטעימה, עם פרופילי הטעם המרשימים והמחויבות לאיכות בכל אחת מקפסולות. התאימות עם מכונות קפה שונות והערך לכסף שהן מציעות משפרים עוד יותר את הכדאיות שלהן

Rosso Coffee
Rosso Coffee

Rosso Coffee

4.5 15

קפסולה זולה המתאימה למכונות רבות

יתרונות

טעמים מאוזנים

זול

תאימות לכל מכונה

חסרונות

מגוון מוגבל בטעמים

קנה עכשיו ב- Last Price

קפסולות למכונת קפה של רוסו מספקות חוויית קפה מאוזנת וטעימה, עם פרופילי טעם מגוונים ואיכותיים. הקפסולות מביאות טעמים מאוזנים, והן כוללות תערובת הרמונית של חומציות, מתיקות ומרירות. בין אם אתם מעדיפים כוס קלה יותר או חליטה חזקה יותר, רוסו מציעה אפשרויות שונות. בנוסף, הקפסולות של רוסו נועדו להיות תואמות למכונות קפה שונות. תאימות זו מאפשרת תהליך נוח והיא מבטיחה כי תוכלו ליהנות מכוס קפה איכותי ללא צורך בתבניות מורכבות או ציוד נוסף.

 

הקפסולות של רוסו מעניקות תמורה טובה לכסף, כאשר הן גם זולות יחסית וגם מתאימות לרוב המוחלט של מכונות הקפה. הקפסולות משלבות בין איכות ומחיר נוח, ועושות זאת בצורה נהדרת. הקפסולות באות במגוון קטן יחסית של טעמים, אך אנשים שאוהבים את הטעמים הסולידיים והמוכרים, ולא מעדיפים הרפתקאות קולינריות יוצאות דופן, יראו בהן הרבה מאוד ערך ויבינו כי מדובר בקנייה טובה ואיכותית מאוד.

לוגו של הסקירה

קפסולות קפה המגוונות ביותר: קפסולות סטארבקס

ענקית הקפה העולמית, שיתפה פעולה עם נספרסו כדי ליצור ליין קפסולות קפה משלהם. הקפסולות מביאות טעם אהוב ומוכר מחו"ל, הכולל תערובות פופולאריות ומגוונות. הן מציעות דרך נוחה ליהנות מהטעם המוכר של קפה סטארבקס בבית

קפסולות סטארבקס
קפסולות סטארבקס

קפסולות סטארבקס

4.5 15

קפה שמביא ניחוחות נעימים מחו"ל

יתרונות

טעם מוכר ואהוב

מגוון עצום

זמין

חסרונות

יקר

תאימות מוגבלת

קנה עכשיו ב- Amazon

סטארבקס, ענקית הקפה העולמית, נכנסה לעולם קפסולות הקפה, ומציעה דרך ליהנות מהתערובות הייחודיות שלהם גם בבית. עם מגוון רחב של תערובות זמין, כל אחד יכול למצוא את הטעם שמתאים לו. המותג המוכר מהווה בונוס ענק, אם כי הקפסולות האלו מעט יותר יקרות בגלל אותו חיבור למותג. התאימות של הקפסולות מוגבלת למכונות קפה ספציפיות (במיוחד של נספרסו), אך אם אתם אוהבים את הטעם של סטארבקס, זה משהו ששווה לעשות התאמות בשבילו, בדיוק כמו חובבי קפסולות עלית בישראל.

 

המגוון של הקפסולות הוא גדול, וכולל תערובות פופולריות של סטארבקס, המספקות מבחר אפשרויות שונות וייחודיות עבור חובבי קפה. הטעמים של סטארבקס מוכרים, והחיבור עם נספרסו רק מוסיף לאיכות ולקלות השימוש. מדובר במותג פרימיום ברמה גבוהה, בו המחיר משחק תפקיד. אך אם אתם רוצים לקבל טעימה מחו"ל על בסיס יום יומי, ולא לוותר על איכות, הקפסולות של סטארבקס הן בדיוק בשבילכם.

לוגו של הסקירה

קפסולות קפה עם הטעם העשיר ביותר: ג'ייקובס Classico

ג'ייקובס הוא מותג ידוע בעולם הקפה, הידוע במחויבותו לאיכות ולטעמים עשירים. הוא מציע טעם ייחודי ויוצא דופן, תאימות למגוון רחב של מכונות קפה ובעיקר איכות. ג'ייקובס היא אמינה עבור חובבי קפה המחפשים נוחות וטעם יוצא דופן בכל כוס

ג'ייקובס Classico
ג'ייקובס Classico

ג'ייקובס Classico

4.5 15

טעם יוצא דופן העשיר בטעמים

יתרונות

טעם ייחודי

נוח לשימוש

מותאם להרבה מכונות

חסרונות

יקר

מגוון יחסית מוגבל

קנה עכשיו ב- Last Price

קפסולות הקפה של ג'ייקובס מספקות חוויית קפה מענגת עם טעם יוצא דופן, אשר ייחודי לאחד ממותגי הקפה המוכרים בעולם. מסירותו של המותג לאיכות ניכרת בטעמים העשירים שקפסולות הקפה שלו מספקות. בעוד מגוון הטעמים עשוי להיות מוגבל במקצת, נוחות השימוש מבטיחה כי אוהבי קפה יכול בקלות למצוא תערובת אהובה ולהשתמש בה במגוון רחב של מכונות. מדובר במותג יקר יחסית, אך זה הגיוני לאור הפופולאריות של ג'ייקובס בעולם והמוניטין של החברה ששמה הולך לפניה.

 

קפסולות הקפה של ג'ייקובס מספקות כוס קפה מענגת וארומטית. המחויבות של המותג למיקור פולי קפה באיכות גבוהה מבטיחה חוויה עשירה וטעימה עם כל לגימה. בין אם אתה מעדיף תערובת קלה וחלקה או אחת שהיא יותר נועזת וחזקה, ג'ייקובס מציעה מגוון רחב של טעמים כדי לספק העדפות טעם שונות. עם האיכות והמחויבות שלהם לספק חוויית קפה מספקת, ג'ייקובס היא בחירה מצויינת עבור חובבי קפה המחפשים טעם ייחודי ויוצא דופן.

לוגו של הסקירה

קפסולות קפה עם הטעמים העזים ביותר: L'or ristretto

L'OR הוא מותג הידוע בתערובות קפה פרימיום, וקפסולות Ristretto הם אינם יוצאים מן הכלל. הם מביאים טעם עז ואינטנסיבי של קפה, עם פולים באיכות הגבוהה ביותר. האריזה מאוד מושקעת והתאימות למכונות רבות משלימה את החוויה

L'or ristretto
L'or ristretto

L'or ristretto

4.5 15

קפסולות עם טעם נועז ואינטנסיבי

יתרונות

טעמים נועזים

איכות גבוהה של פולים

תאימות למגוון מכונות

חסרונות

יקר

מגוון מוגבל

קנה עכשיו ב- Last Price

קפסולות הקפה L'OR Ristretto מציעות חוויית קפה נועזת ואינטנסיבית עם תערובת מעוצבת בקפידה ופולים איכותיים במיוחד. פרופיל הטעם החזק ומלא הגוף, בשילוב עם הנוחות של תאימות ואריזה אטרקטיבית, הופך את L'Or Ristretto לבחירה איכותית עבור אלה המעריכים כוס קפה חזקה.  L'Orמתגאה בשימוש רק בפולי הקפה המשובחים ביותר בתערובת ריסטרטו שלהם. הפולים נבחרים בקפידה ונקלים בשלמות, וכתוצאה מכך נוצר קפה פרימיום איכותי במיוחד.

 

הקפסולות מציעות חוויית קפה מפנקת עם פרופיל טעם נועז. עם זאת, חשוב לציין כי המגוון של הטעמים הוא די מוגבל ביחס למתחרים ומדובר במותג שהוא יקר יחסית. אם אתם נהנים מטעמים נועזים ומוכנים להתמכר לקפה באיכות גבוהה, קפסולות הקפה L'Or Ristretto בהחלט שוות ניסיון כדי לקבל חוויית קפה אינטנסיבית ומספקת.

איך בחרנו קפסולות קפה מומלצות מבין מאות הקפסולות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של קפסולות קפה זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא קפסולות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את קפסולות הקפה הטובות ביותר עבורכם?

עבור חובבי קפה, הבחירה בקפסולות קפה היא די מורכבת. עם מגוון כל כך גדול של אפשרויות, חשוב מאוד לעשות את הבחירה המדויקת והנכונה. אחד הגורמים הקריטיים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת קפסולות קפה הוא פרופיל הטעם. קפסולות שונות מציעות פרופילי טעם שונים, החל מטעמים מתונים ופירותיים ועד טעמים חזקים ואינטנסיביים. יש לשקול את ההעדפה האישית שלכם ולהתנסות עם טעמים שונים, אפילו כמו קרמל, שוקולד, הדר, או גווני אגוזים. מומלץ גם לקרוא ביקורות של לקוחות או לנסות חבילות דגימה כדי לקבל מושג על פרופילי הטעם לפני להתחייב לכמות גדולה יותר.

 

עוצמה

רמת העוצמה של קפסולות הקפה קובעת את חוזק וגוף הקפה. קפסולות קפה מסומנות בדרך כלל עם סולם עוצמה מספרית, המציין את תעוזתו של הקפה. אם אתם מעדיפים טעם מתון יותר, רצוי לבחור כמוסות עם רמות עוצמה נמוכות יותר (1-6), בעוד אלה המחפשים חוויה חזקה ואינטנסיבית, צריכים ללכת על רמות אינטנסיביות גבוהות יותר (7-12). חשוב גם לקחת בחשבון את הרגישות לקפאין ואת כוח הקפה הרצוי כדי למצוא את ההתאמה המושלמת.

 

המקור

פולי הקפה מקורם מאזורים שונים ברחבי העולם, כל אחת מחבילות הפולים מציעה את המאפיינים הייחודיים שלה. חלק מהקפסולות מציעות תערובת של פולים מאזורים שונים, בעוד אחרות מתמקדות באפשרויות ממקור יחיד. קפסולות ממקור יחיד מדגישות את הטעמים והניואנסים הספציפיים של אזור מסוים, ומאפשרות לחוות את טעם ספציפי ומוכר. אם אתם נהנים לחקור מקורות קפה שונים ופרופילי הטעם הייחודיים שלהם, בחרו בקפסולות ממקור יחיד.

 

תאימות

לפני רכישת קפסולות קפה, יש לוודא שהן תואמות למכונת הקפה שלכם. למותגים ומודלים שונים יש דרישות ספציפיות, ולא כל הכמוסות תואמות אוניברסלית. יש לבדוק את האריזה או עיין בהנחיות היצרן כדי להבטיח התאמה. בנוסף, ודא אם הכמוסות מתאימות הן לאספרסו והן לקפה ארוך יותר. חלק מהמותגים היקרים יותר נשארים נאמנים למכונות שלהם, בעוד מותגים אחרים מאפשרים ייצור אוניברסלי כדי להתאים לכמה שיותר מכונות. זה משהו שבהחלט יש לקחת בחשבון.

 

מחיר וערך

למחיר יש משמעות בכל קנייה, וכמובן גם בקפסולות קפה, שיכולות להיות יקרות יחסית. חשוב לשקול את התקציב בעת בחירת הקפסולות ולזכור כי המחירים יכולים להשתנות באופן משמעותי בין מותגים וכמויות. בנוסף, יש להעריך את העלות לקפסולה ולהשוות אותה לאיכות ולטעם כדי לקבוע את הערך הטוב ביותר עבור הכסף שלכם.

 

אז מה עושים?

בעולם קפסולות הקפה, מותגים מובילים הללו מביאים ערך שונה. Naspresso OriginalLine Capsules מציע מבחר רחב ואיכות עקבית, אך יכול להיות יקר יותר. קפסולות של רוסו מספקים תאימות מקסימלית, אך הם מוגבלים מאוד בטעמים. Starbucks של Nespresso Capsules מציעים טעמים מוכרים אך הם מוגבלים בתאימות. אצל ג'ייקובס יש טעם מאוד ייחודי ואינטנסיבי, אך המחיר הוא יקר יחסית וקפסולות הקפה של L'OR מספקות טעמים נועזים ושיטות עבודה מורכבות, אך גם הן יקרות ובאות עם בעיות תאימות.

 

הבחירה הנכונה

בסופו של דבר, הבחירה של מותג קפסולת הקפה תלויה בהעדפות האישיות שלכם, בתקציב ובתאימות של מכונת הקפה שלכם (לסקירה המקצועית שלנו על מכונות קפה – לחצו כאן). חשוב לקחת בחשבון גורמים כגון העדפות טעם, וכמובן להתנסות כמה שיותר על מנת להגיע לבחירה הנכונה ביותר. על ידי שקילת היתרונות והחסרונות של כל מותג, אפשר לקבל החלטה מושכלת שמתאימה לרצונות חוויית הקפה שלכם. זכרו, כוס הקפה המושלמת היא סובייקטיבית, וחקירת מותגים שונים יכולה להיות מסע מרגש למצוא את המשקה האידיאלי שלכם.

שאלות ותשובות על קפסולות קפה מומלצות

איך קפסולות קפה עובדות?

קפסולות קפה פועלות על ידי הכנסת הקפסולה למכונת קפה תואמת. כאשר המכונה מופעלת, מים חמים עוברים דרך הקפסולה, מוציאים את הטעמים והניחוחות משטח הקפה. לאחר מכן, הקפה הנוצר זורם לתוך כוס.