מכונת ברד ביתית מומלצת – הטובות ביותר לשנת 2024

לקיץ (או אפילו לחורף) אין כמו ברד קר ומתוק – גם למבוגרים וגם לילדים. צוות הסוקרים שלנו בדק ובחן את מכונות הברד הביתי המובילות בשוק וריכז עבורכם את הטובות והמומלצות ביותר. כולל טיפים איך לבחור.

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

57 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכונת ברד ביתית מומלצת

השמש בשיאה ואיתה המעלות הגבוהות, הזיעה, הלחות וחוסר הנוחות. קיימות דרכים שונות להקל על המצב ואחת הדרכים מהפופולריות ביותר הן ברד, גלידה או משקה מרענן. אבל מה לעשות שאי אפשר לקנות כל יום ברד (או גלידה). בדיוק בשביל זה יש מכונות ברד ביתיות. לרוב, מכונת ברד ביתית תגיע עם פיצ'רים נוספים, כמו אפשרות להכנת גלידה או גרניטה.

 

כולנו מכירים את מכונות הברד המסחריות, אלא שרואים בכל דוכן פלאפל עם הברד שמסתובב שם בצבעים וטעמים שונים, אז למה לא ליהנות מאחת כזו בבית? נכון, המכונות המסחריות לא מעוצבות יפה במיוחד, ולרוב מגושמות מאוד, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה. אז חיפשנו וחיפשנו  ומצאנו! מכונות ברד ביתיות, קטנות או בינוניות, מעוצבות בעיצובים שונים ולצרכים שונים כדי שאתם תוכלו להתחיל להכין לעצמכם ברד קר מרענן וטעים בבית.

 

הפעולה של מכונת ברד פשוטה למדי, במקרים מסוימים יש זרועות פנימיות שמניעות את הנוזל בתנועות איטיות ועקביות ומקררות לאט לאט את כל המכיל,  ויש מכונות רבות שטוחנות קרח והופכות אותו למעשה לברד / גרניטה מרעננת, כמו בכל מוצר גם כאן חשוב לדעת מה בדיוק אתם מחפשים ורוצים ממכונת הברד  שלכם, ויש מנעד רחב מאוד של מחירים.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלוש מכונות ברד ביתיות המומלצות על ידי המומחים שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: מכונת ברד חשמלית ICE CRUSHER מבית GOLD LINE

אנחנו ממליצים לכם לדאוג להרבה קוביות קרח זמינות או פירות קפואים… הקיץ הזה הולך להיות מרענן במיוחד!

ICE CRUSHER מבית GOLD LINE

4.5 15

מרעננת וצבעונית במחיר זול

יתרונות

מחיר נוח

עיצוב רטרו מרענן

מהירה וקלה לתפעול

כוללת 6 כוסות פלסטיק רב פעמיות

רגליות נגד החלקה

חסרונות

כמות גריסה קטנה

קנה עכשיו ב- KSP

מכונת ברד ICE CRUSHER של גולד ליין מעוצבת בסגנון רטרו בצבעים מבריקים, אדום כהה ולבן קרם. ולהבדיל ממכונות קרח אחרות, היא לא מייצרת ברד בתהליך איטי יחסית של קירור מיכל וערבוב נוזל. היא כל כך פשוטה להפעלה שאפילו הילדים שלכם יוכלו להכין לעצמם כוס ברד טעימה בקלות ובפשטות.

 

כל מה שתצטרכו לעשות הוא למלא בחלקה העליון קוביות קרח או אפילו פריות קפואים, לכסות אותה במכסה השקוף הייעודי ולא לשכוח להניח בפתח היציאה את אחת מ-6 הכוסות הצבעוניות שמגיעות איתה, ללחוץ על כפתור ההפעלה וזהו! היא כבר תפעיל את הקסם שלה לבד. היא תרסק את הקרח או הפירות בעזרת הלהב שנמצאת בתחתית המכונה ותהפוך אותם לשבבים קטנים במרקם אוורירי וקליל.

 

בגלל שמדובר במכונה קטנה יחסית, היא לא מיועדת לעבודה מאסיבית רציפה, אלא להכנת כוס או שתיים בכל פעם. אם אתם רוצים יותר משתי כוסות, מומלץ לתת לה לנוח בין פעולה אחת לשנייה, או פשוט להמשיך לחפש מכונת ברד שתאפשר לכם להכין כמות גדולה יותר.

לוגו של הסקירה

משולבת ומשתלמת: מכשיר להכנת גלידה Nemox Gelato Harlequin

היא קומפקטית וחסכונית במקום אחסון או על משטח העבודה, ועדיין מאפשרת להכין כמות מכובדת של ברד או גרניטה.

Nemox Gelato Harlequin

4.5 15

לא תרגישו שהיא שם

יתרונות

קומפקטית

מתאימה לכמות מנות גדולה ביחסת לגודל שלה

קערת פלדת אל חלד

מעוצבת

מתפקדת גם ככלי הגשה

הכנה מהירה

חסרונות

צריך להקפיא את מיכל הערבול מראש

קנה עכשיו ב- Last Price

מכונת ברד Nemox Gelato Harlequin מסוגלת לעשות כמה דברים שונים, המכונה הזו כמו מכונות ברד קלאסיות עובדת באמצעות שתי זרועות הנעות לאט בתוך תא הקירור והופכות בעצם את הנוזל בתהליך איטי לברד או גלידה. המכונה ללא המכסה מעוצבת כדלי ולאחר ההכנה תוכלו להשאיר את הברד המוכן בפנים ולהשתמש בה בתור כלי הגשה מעוצב ויפה.

 

למרות הגודל הקטן והקומפקטי שלה היא מכילה כליטר וחצי נוזל. הכמות הזו יכולה להספיק להכנת 6-8 מנות ברד בכל פעם. חשוב לזכור שבגלל שמדובר בתהליך הקלאסי של הכנת ברד, זמן העבודה שלה יחסית ארוך והיא דורש עבודה של בין 20 דקות לחצי שעה עד שהברד מוכן.

 

בנוסף, להכנת ברד (או גלידה) תצטרכו לדאוג להקפיא מראש את קערת הערבול (ללא נוזל כמובן). אז אם אתם רוצים להיות ספונטניים בהכנת הברד, כדאי למצוא לה מקום קבוע במקפיא כדי להיות מוכנים תמיד.

לוגו של הסקירה

להרגיש בדיינר אמריקאי: מכשיר ביתי להכנת ברד Ariete 78

עם עיצוב מושלם בסגנון דיינר אמריקאי, היא לא רק תרענן לכם את הקיץ, היא גם תרענן את המטבח כולו.

Ariete 78

4.5 15

מושלמת לכמות קטנה של ברד

יתרונות

מעוצבת

חסכונית

להב פלדת אל-חלד

חסרונות

מיכל קטן

יקרה מעט

קנה עכשיו ב- Last Price

גם מכונת ברד  Ariete 78 כמו ה- ICE CRUSHER של גולד ליין, עובדת בשיטה של ריסוק קרח, מה שהופך את ההכנה לפשוטה וקלה במיוחד. העיצוב שלה העיף אותנו ישר לדיינר אמריקאי, ואנחנו אהבנו את זה!

 

היא אמנם לא תוכל להספיק לכם לייצור של ברד בכמויות גדולות, אבל עם מנוע בעצמה של W30 היא תאפשר לכם להכין כמה כוסות של ברד קר, צונן ומרענן. כל מה שתצטרכו הוא להכניס את קוביות הקרח למיכל ולהפעיל את המכונה. הלהבים שעשויים מפלדת אל – חלד יכתשו את הקרח לברד ותוך 30 שניות תוכלו ללגום מכוס ברד צוננת בטעמים שאתם בוחרים.

 

המחיר שלה אולי קצת גבוה ביחס לכמות שהיא מציעה, אבל העיצוב שלה כל כך מושלם שאם יש לכם תקציב בשבילה, היא תעזור לכם לעבור את הקיץ החם בכיף, ותישאר איתכם כנראה עוד תקופה אורכה.

לוגו של הסקירה

מכונה שילדים אוהבים: Slush Puppie 9047

אם יש לכם ילדים קטנים בבית, Slush Puppie כנראה תהיה הבחירה המועדפת עליהם.

Slush Puppie 9047

4.5 15

מותאמת בצורה מושלמת לילדים

יתרונות

מיכל גדול

עיצוב מרענן וצבעוני

עיצוב מושלם שילדים אוהבים

חסרונות

נדרשת הרכבה

קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

הילדים חוגגים יומולדת בקיץ? או שאולי הם סתם אוהבים לארח הרבה חברים? רוצים להרשים את החברים שלהם מכונת ברד Slush Puppie היא בדיוק מה שאתם מחפשים.

 

Slush Puppie בעצם מרסקת קוביות קרח לברד, מה שחוסך זמן הכנה מראש וכל מה שהיא דורשת מכם זה כמות מספיקה של קוביות קרח, כי ברגע שתתחילו, אתם לא תרצו להפסיק. ההכנה כל כך פשוטה וקלה שכל מה שצריך לעשות זה להכניס קרח למיכל, להוסיף סירופ לטעמכם  להכניס את המכל למקום המיועד לסגור את המכסה ולא לשכוח להניח כוס בפתח היציאה. תוך כמה שניות תוכלו ליהנות מברד מעולה בהכנה ביתית.

 

slush puppy מכילה כמות של כ 1.1 ליטר והיא מגיעה עם 4 כוסות וקשיות. היא מכונה מושלמת לאירועים ומסיבות, והיא מעוצבת ממש כמו מכונות הברד הגדולות בפארקים, רק בקטן יותר. תוכלו לבחור את גודל הטחינה שאתם מעדיפים, טחינה גסה או דקה.

 

מה שמפתיע במיוחד במכונה, זה שאין לה כפתור הפעלה. כ, כן. זה אולי נשמע מוזר, אבל זה מה הופך אותה לסופר בטוחה עבור הילדים. היא לא יכולה לעבוד סתם כך. כדי להפעיל אותה חייבים לסגור את המכסה היטב ולסובב אותו כדי שהוא ינעל במקום, רק כך היא תעבוד.

 

חשוב לדעת שהיא לא מגיעה מוכנה להפעלה, ברגע שתקבלו אותה תצטרכו להרכיב אותה קודם, אבל חוץ מזה, אנחנו ממש ממש אהבנו אותה, וגם הילדים!

לוגו של הסקירה

היוקרתית ביותר: Margaritaville Tahiti Margarita

וואו!! המכונה הזאת פשוט צועקת יוקרה ברמה הגבוהה ביותר. כדאי שתכינו את הכיס בשבילה. היא אמנם יקרה מאוד אבל מצדיקה את המחיר לשה בהחלט.

Margaritaville Tahiti Margarita

4.5 15

חוויה שהאורחים שלכם לא יכחשו

יתרונות

6 הגדרות שונות לבחירה

מייצרת 3 כוסות בפעם אחת

חזקה במיוחד

מתאימה לעבודה מרובה

חסרונות

יקרה מאוד (במיוחד אם מוסיפים את עלות המשלוח)

קנה עכשיו ב- Amazon

אם אתם אוהבים לארח אצלכם הרבה ומחפשים איך לשדרג את האירוח שלכם ברמה או שתיים,  Margaritaville Tahiti היא מכונת הברד שתעשה את ההבדל בין אירוח רגיל לאירוח מושלם, והיא אחת ממכונות הברד הטובה ביותר שתמצאו. היא אחת המכונות המובילות ביותר בשוק, והיא מדורגת גבוה מאוד ברשימות ההמלצות, והמחיר שלה בהתאם.

 

מכונת הברד הזו מגיעה עם שלושה מיכלי ערבוב נפרדים, כל אחד מכיל  כ-680 גרם של משקה צונן ומרענן כך שתוכלו להכין מספר טעמים או משקאות שונים בבת אחת אם תרצו. לכל אחד מהמיכלים יש הגדרות ובקרות משלו, מה שאומר שאתם יכולים להכין מרגריטה תותים באחד, ברד בטעם קולה באחר, ובכלל שייק פירות באחרון!

 

תוכלו לבחור באחד מתוך  6 המרקמים השונים שהמכונה מציעה . המכונה עשויה מחומרים איכותיים ביותר כדי להבטיח שהיא תחזיק מעמד לאורך זמן. אז אם אתם המארחים של החבורה, ואתם רוצים לשדרג את האירוח שלכם ולתת לאורחים שלכם הרגשה של בר טרופי, זאת בדיוק המכונה בשבילכם.

 

וכמו שהיא מפנקת ככה היא גם עולה, היא המכונה הביתית היקרה ביותר ברשימה שלנו אבל אם יש לכם תקציב בשבילה, אתם לא תצטערו!

כיצד בצענו דירוג של מכונות ברד מומלצות?

את הסקירה (הכיפית הזאת יש לומר :)) בצענו תוך לקיחה בחשבון של הצרכים המשתנים מהמכונה כמו: סוג השימוש, תדירות השימוש, כמות הכוסות הרצויות ועוד.. 
בחנו לא מעט פרמטרים שיש להם חשיבות והשפעה על הבחירה כמו: עיצוב המכונה, מספר התאים במכונה, מחירים, פונקציות ועוד..
את רוב המידע אספנו מהמפרטים (ובחלק מהמכונות אף התנסנו בעצמנו) מעבר לכך, אספנו גם חוות דעת והמלצות של משתמשים – שקללנו את כל המידע וכך הרכבנו את הסקירה. 

סיכום

איך לבחור את המכונה המתאימה עבורכם

אנחנו יודעים שחם לכם, אבל לפני שתרוצו לרכוש מכונת ברד, כמו בכל מוצר אחר, חשוב להבין ולהכיר את הצרכים שלכם, מה אתם בדיוק רוצים ממכונת הברד, להשוות בין מכשירים לבדוק היטב מה התקציב ורק אחר כך לקנות את המכונה המושלמת עבורכם. כדי לעזור לכם להחליט איזה מכונת ברד הולכת לרענן לכם את הקיץ, הכנו לכם מדריך קנייה קצר, אז הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת מכונת הברד האידאלי בשבילכם.

 

תקציב – מכונות ברד מגיעות בגדלים ובמחירים שונים מאוד אחת מהשנייה. הזולות יותר נעות בין 150-200 שקלים בעוד היוקרתיות ביותר יכולות להגיע גם ל- 2000 שקלים ומעלה. בגלל שתקציב הו עניין אינדיבידואלי, ולא פחות חשוב מכך, מה אופן השימוש שלכם המכונה, כדי לחשוב קודם כל עבור מי ובאיזו תדירות תשתמשו בה. אם מדובר בשימוש מאסיבי, גם מכונה ב-400 שקלים כנראה לא תספיק, לכן בחישוב התקציב צריך להיות ריאליים גם בנוגע לאופן השימוש.

 

מטרת השימוש – או במילים אחרות, מה כמות הברד שתרצו להכין בישיבה אחת. מכונות ברד מגיעות בגדלים שונים ולמטרות שונות. אם אתם מחפשים מכונה עבור הילדים או מכונה ביתית פשוטה באופן יחסי, ייתכן שמוכנה זולה, כזו שתכין כוס או שתיים בכל הפעלה, תהייה יותר ממצוינת עבורכם. לעומת זאת, אם אתם רוצים מכונת ברד לאירוח קבוע או לכמות גדולה, תצטרכו לבחור אחת עם מיכל גדול ויכולת עבודה לארוך זמן רב יותר.

 

צורת ההכנה – למכונות ברד מסוימות יש מערכת קירור מובנית ואחרות משתמשות בקוביות קרח או פירות קפואים כדי לשמור אותן קרירות לפרקי זמן ארוכים יותר. אם אתם רוצים מכונה שהיא קלה לעבודה ובלי הרבה הכנה מראש, כנראה שמכונת ברד גורסת תתאים לכם. אם בכל זאת אתם רוצים את השיטה הקלאסית להכנת ברד, אנחנו ממליצים לבחור דווקא מכונה עם מערכת קירור מובנית.

 

תוספות – או, איזה משקאות תרצו שהמכונה תכין. כשאתם עומדים לפני בחירת המכונה, חשוב  שתשקלו איזה אופציות הכנה היא מספת. חלק מהמכונות מסוגלות להכין ברד בלבד, בעוד שאחרות יכולות לספק לכם גם שייק פירות או אפילו לייצר גלידה.  חשוב לזכור לבחור לפי הדרישות והצרכים שלכם.

 

ושיהיה לכם קיץ קר, צונן ומרענן!

שאלות ותשובות על מכונת ברד ביתית מומלצת

האם ניתן להכין ברד כמו במסעדות ובתי הקפה במכונה הביתית?

יש מכונות ביתיות שיהיו מסוגלות להכין ברד טוב ברמה גבוהה ולספק מוצר סופי שמזכיר מאוד ברד של מכונה מקצועית ותעשייתית, מומלץ להבין בדיוק את פעולת המכונה ולחפש את המכונה המתאימה לכם ביותר. כדי לקבל מרקם צפוף וסמיך מומלץ להצטייד במכונה עם זרועות נעות, ואם אתם רוצים ברד יותר גס כמו גרניטה או שבבי קרח אז מכונה שגורסת קרח היא הבחירה המתאימה.

כמה עולה מכונת ברד?

מכונות ברד ביתיות יכולות לנוע בין 450-1500 ש"ח, זה טווח גדול מאוד ואפשר למצוא מגוון מאוד רחב של מכונות מסוגים שונים שאת חלקם כבר ראיתם ברשימה שלנו. במחירים הנמוכים המכונות לרוב מספקות קצב עבודה איטי או הספק נמוך ביחס לשאר, כמו בבחירה של כל מוצר חשוב מאוד להבין מה הצורך שלכם ומה תהיה תדירות השימוש. מאוד יכול להיות שמכונה זולה היא הבחירה הנכונה בשבילכם, אם אתם רוצים מידי פעם ליהנות מכוס ברד קרה. לעומת זאת אם אתם מארחים הרבה וחושבים שלמכונת ברד יהיה תפקיד עיקרי אז מומלץ להצטייד במכונה מקצועית יותר ועמידה  לעבודות מרובות.

כמה זמן לוקח להכין ברד?

הזמנים להכנת ברד די משתנים ממכונה למכונה, יש מכשירים שדורשים הכנת קרח או הקפאת במיכל, ויש מכשירים שפשוט לוקח להם זמן להכנת הברד עצמו, הזמנים נעים בין 20-45 דקות, הרבה תלוי כמובן בכמות ובסוג המכונה, חישוב הזמנים  לא כולל כמובן את זמן ההקפאה שבדרך כלל עומד על לילה שלם. בכל מקרה, חשוב לזכור שברוב המכשירים ומכונות הברד יש כמה צעדים מקדימים  שצריך לעשות כדי להתכונן להגשת הברד המרענן.