מחסן גינה מומלץ – סקירת 7 מחסני גינה מעולים 2024 {מדריך רכישה וטיפים} Finder

מחסני גינה מומלצים שיספקו לכם שטח איחסון נוסף בחצר ויראו פשוט נהדר בנוף שלכם.

icon pos_1

ניתחנו

8 סקירות

ו-

791 ביקורות

בתחום

כלי עבודה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחסני גינה מומלצים

אם יש לכם בית עם גינה, אתם בטוח מבינים את הצורך במחסן, כזה שיכול להכיל את כל מה שאפשר, מהצעצועים של הילדים עד לאופניים וכלי עבודה ולפעמים אפילו יותר מזה. מחסני גינה מגיעים היום כמעט בכל צורה, גודל, חומר ועיצוב שרק תוכלו לדמיין. חלקם מיועדים לאחסון בלבד, וחלקם גדולים מספיק כך שתוכלו להיכנס וללכת בתוכם וחלקם פילו ניתנים להתאמה אישית.

דאגנו לכם להנחה של 5% באתר Ace בלעדי לגולשי פיינדר – לחצו לפרטים

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

בית עם גינה זה חלום של כמעט כל אחד … הילדים משתוללים על הדשא, הכלב אחריהם והמשחקים מפוזרים בכל הרחבה. אבל אם יש לכם בית עם גינה אתם בטח יודעים ששום דבר לא עמיד מפני מזג האוויר. הרבה פעמים דברים רבים מוצאים עצמם "זרוקים" בחוץ ונהרסים מימים רבים של גשם ושמש. הפתרון הקל, הנוח, והפשוט לאחסון של כל אלו הוא כמובן מחסן גינה. השוק היום רווי במחסנים כאלו ואפשר למצוא אותם בהמון חנויות "עשה זאת בעצמך". הם מגיעים בגדלים שונים, צורות שונות, עיצובים שונים וחומרים שונים. אז לפני שתרוצו לחנות הקרובה לרכוש אמחסן גדול לאחסן בו את האופניים ואת כלי העבודה, כדאי שתדעו מה אתם בדיוק מחפשים.

לוגו של הסקירה

בסיסי פשוט וזול: מחסן אוהל The YardStash IV

אם אתם אנשי קמפינג או רוצים לאחסן את האופניים בגינה, המחסן אוהל הזה הוא בדיוק הפתרון. הוא קל משקל, פשוט להרכבה וניתן לקחת אותו לכל מקום.

The YardStash IV

4.5 15

מתאים למטיילים שצריכים אחסון בנוסף לאוהל שינה

יתרונות

זול, קל להרכבה, נייד

חסרונות

עלול לעוף ברוח חזקה (חיזוק הבסיס לאדמה יכול לעזור), לא מתאים כמחסן קבוע

קנה עכשיו ב- Amazon

ה- The YardStash IV הוא חצי מחסן חצי אוהל. הוא מתאים מאוד למטיילים ולאוהבי הקמפינג שרוצים לאחסן ציוד מחוץ לאוהל השינה או אם אתם רוצים לשמור את האופניים שלכם בגינה ולהגן עלים מפני פגעי מזג האוויר. הוא אמנם מתויג כאוהל אופניים אך כמובן שניתן לאחסן בו גם דברים אחרים. הוא זול מאוד ביחס למחסני גינה. הוא עשוי מבד עבה שיחזיק מעמד מפני קרעים והמסגרת שלו עמידה וחזקה במיוחד. הוא מתאים לכל תנאי מזג האוויר אך עלול לעוף או להתעקם ברוחות חזקות במיוחד. גג המחסן גבוה בהשוואה למחסנים דומים באותה הקטגוריה. הוא קל משקל ופשוט במיוחד להרכבה. הוא לא דורש כלים מיוחדים ואפיל לא נחוצים שני אנשים לשם כך. המחסן כולל גם רצפה מובנית (ממש כמו באוהל). מנעול הבטיחות שמגיע איתו קטן ועדין ולכן מומלץ מאוד לרכוש מנעול נוסף כדי לאבטח אותו טוב יותר. אם אתם מחפשים מחסן נייד וזמני ולא רוצים לקבוע מחסן קבע בגינה, ה- The YardStash IV  הוא פתרון נהדר בשבילכם.

לוגו של הסקירה

מחסן עם דלת כפולה: SUNCAST BMS7400

עיצוב אופנתי במראה אבן שיקפיץ את מראה הגינה ויאפשר לכם לאחסן כל מה אתם צריכים במקום אחד מסודר וגדול. אם יש לכם מספיק מקום בגינה, אתם לא תתאכזבו מהמחסן הזה.

SUNCAST BMS7400

4.5 15

מחסן נהדר לכל מי שמחפש עיצוב אלגנטי ושטח אחסון גדול

יתרונות

מפתח גדול שמאפשר גישה נוחה, עמיד בפני תנאי מזג אוויר, הרכבה קלה, נראה מצוין, הרבה מקום אחסון

חסרונות

יקר, דרוש בסיס בנוי ויציב – רצוי במה בנויה, אין מדפים בנויים (ניתנים להוספה בתוספת תשלום)

קנה עכשיו ב- home garden
קנה עכשיו ב- home 360

אם אתם אוהבים עיצוב קלאסי, אתם בטוח תאהבו את העיצוב של ה- SUNCAST BMS7400. החלונות בהשראת האדריכלות הג'ורג'יאנית בשילוב עם ידיות בסגנון קלאסי עם טוויסט של מודרניות, הופכות את המחסן הזה לפריט עיצובי של ממש בגינה. אבל הוא לא רק יפה למראה אלא גם איכותי במיוחד. ה- SUNCAST BMS7400 עמיד במיוחד, בעל קיר כפול וקורות מתכת לתמיכה הגג. הוא מגיעה עם ידיות מתכת ננעלות וצירי מתכת לאבטחה כפולה. בנוסף יש לו פתחי אוורור עליונים, לאפשר סירקולציה טובה של אוויר ולמנוע הצטברות של אדים וכתוצאה מכך של עובש במחסן ובמוצרים המוחזקים בתוכו. בנוסף, יש לו חלונות קדמיים – לא נפתחים- כדי שיכנס דרכם אור. הוא מרווח מאוד ואפשר להכניס לתוכו כמעט כל דבר. היתרון הגדול של ה- SUNCAST BMS7400 הוא העובדה שיש לו דלת כניסה כפולה, כך שמפתח המחסן גדול המיוחד ומאפשר הכנסת ציוד כבר וגדול ללא בעיה כלל.  יש אפשרות לרכוש בנפרד מדפים, וו תליה או סלי אחסון המתאימים למחסן.

לוגו של הסקירה

מחסן גינה קטן דלת אחת: KETER Factor 6*4

אם אתם מחפשים מחסן גינה בגודל בינוני, ה- KETER Factor 6*4 הוא בדיוק מה שאתם צריכים. דלת נעילה אחת, שני חלונות צידיים וצוהר לכניסת אור, הופכים אותו ליעיל במיוחד.

KETER Factor 6*4

4.5 15

חזק ועמיד מפני תנאי מזג האוויר, רצפה נוחה וחזקה , מתאים לגינות קטנות

יתרונות

עמיד בפני תנאי מזג האוויר ואטום לגמרי מפני חדירת מים, יש פתחי אוורור וחלון לכניסת אור

חסרונות

הגג לא מתאים לעומס כבד – דורש ניקוי לעיתים דחופות מעומס עלים וענפים

קנה עכשיו ב- רוזנפלד
קנה עכשיו ב- מנמ

אם אין לכם גינה גדולה מאוד, אבל אתם עדיין צריכים מקום אחסון חיצוני לגינה, מחסן הגינה של כתר פלסטיק מדגם פקטור 4*6 הוא פתרון מצוין בשבילכם. כתר פלסטיק ידועים במוצרים האיכותיים שלהם כבר עשורים רבים, וגם במקרה הזה הם לא מאכזבים. כמו בכל המוצרים שלהם, גם במחסן הזה הם משתמשים בפלסטיק פוליאתילן המוגן מפני קרני UV בתוספת של חיזוקי פלדה כדי ליצור מחסן גינה קל משקל אך עמיד במיוחד. ה- KETER Factor 6*4 הוא מחסן קטן ומתאים לרוחות בינוניות עד מהירות של  65 קמ"ש מבלי להינזק. ברוחות חזקות יותר הוא עלול להתפרק – תלוי כמובן במיקומו ובמידת החשיפה שלו בגינה. רצפת המחסן חזקה במיוחד ומתאימה לאחסון של חפצים כבדים.

 

אמנם הוא מגיע עם דלת אחת אבל יש לו דלת משנית שנפתחת גם היא כדי לאפשר הכנסת ציוד גדול יותר. המחסן מגיע עם שני ווים לתליית מדפים (את המדפים צריך לרכוש בנפרד). לכתב פקטור 4*6 יש שני פתחי אוורור לתחלופת אוויר ומניעת הצטברות לחות. תקרת המחסן גבוה והיא מאפשרת תנועה חופשית וגישה נוחה בתוך המחסן. בנוסף, המחסן הזה קל מאוד להתקנה ולא דורש כלים כבדים במיוחד. ייתכן שתצטרכו מישהו שיעזור לכם בהרכבה, אך היא נעשית ללא מאמץ מיוחד ובעזרת כלי עבודה ביתיים שנגישים לכל אחד. הדגם הזה של כתר מגיע בגדלים שונים, כך שאם תרצו לרכוש מחסן מסדרת "כתר פקטור"  אך תרצו אחד גדול יותר, יש לכם את האפשרות.

לוגו של הסקירה

מחסן מתכת דמוי עץ עמיד במיוחד: Arrow WR1012

ה- Arrow WR1012 הוא מחסן מתכת עמיד מאוד, בעיצוב דמוי עץ מרענן שעוצב במיוחד כדי להגן בכל מצב על הציוד שלכם בגינה.

Arrow WR1012

4.5 15

מחסן גינה עמיד וחזק לכל מי שמחפש מחסן מתכת דמוי עץ

יתרונות

עמיד במיוחד, יציב וחזק, שטח ונפח אחסון גדולים מאוד, מפתח דלתות רחב, ציפוי עמיד בפני חלודה

חסרונות

כבד מאוד, התקנה מורכבת וארוכה – יתכן שיהיה צורך באיש מקצוע, מגיע ללא רצפה

קנה עכשיו ב- My Gan

חברת ARROW  (ארה"ב) היא בעלת שם עולמי עם למעלה  מ- 50 שנות ניסיון בייצור של מחסני גינה ממתכת. החברה ידועה בייצור המיוחד שלה למחסני גינה ממתכת, כאלה שעומדים במבחן הזמן. קירות המחסן מכוסים בציפוי ויניל המעניק למחסן יצבות ועמידות גבוהה במיוחד, הוא עמיד בפני חלודה וקורוזיה לאורך זמן. ה-  Arrow WR1012 עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר, גם כשמדובר ברוחות חזקות במיוחד.

 

עם נפח של כמעט 21 קוב תוכלו לאחסן בתוכו את כל ציוד הגינה שלכם ללא כל בעיה. ה- Arrow WR1012 מגיעה עם שתי דלתות ומפתח רחב במיוחד שיאפשר לכם להכניס את הציוד ללא קושי ובלי שום צורך בתמרונים. תקרת המחסן גבוה במיוחד ומאפשרת סביבה נוחה וגישה קלה לכל אזורי המחסן. בנוסף, בעיצוב המיוחד בדמוי עף הופך את המחסן לפריט נוי בגינה ואפילו ישפר את המראה שלה. אם יש לכם גינה גדולה שיכולה להכיל את גודל המחסן הזה, אתם לא תצטערו.

 

ה- Arrow WR1012  ילווה אתכם שנים ארוכות, וכנראה שלא תצטרכו להחליף אותו אף פעם. קחו בחשבון – אמנם לוחות המחסן מגיעות מוכנות להרכבה קלה, אך מאחר ומדובר בלוחות כבדים ובמחסן מתכת, ייתכן שתצטרכו לבקש מאיש מקצוע שיעשה זאת. אם בכל זאת החלטתם להרכיב אותו לבד, תקראו לעזרת חבר, ובכל מקרה, נקטו אמצעי זהירות ועבדו עם כפפות עבוד כדי למנוע פציעות וחתכים. אם בחרתם לרכוש את המחסן הזה כדאי שתדעו שתצטרכו לעשות הכנות מקדימות. המחסן מגיע ללא רצפה ולכן תצטרכו להניח אותו על במה ייעודית- עדיף מבטון שתוכנן מראש לגודל המתאים או במת עץ. רוב המקומות מאפשרים הכנת משטח OSB מותאם בתוספת תשלום.

לוגו של הסקירה

מחסן עץ לגינה: Garden Top M371

אם אתם מעדיפים מחסן עץ, תעיפו מבט על ה-  Garden Top M371. עם עיצוב עדין ושמרני, ועץ באיכות גבוהה, המחסן הזה הוא בהחלט בחירה נכונה.

Garden Top M371

4.5 15

לכל מי שהחלום שלו הוא מחסן עץ יפייפה ומעוצב בגינה

יתרונות

עץ איכותי, עיצוב קלאסי ועדין, חזק מאוד ויכול לאחסן חפצים כבדים בקלות, שתי דלתות עם מפתח גדול

חסרונות

נדרשת תחזוקה מתמדת של העץ, המחסן רגיש לפגעי מזג האוויר

קנה עכשיו ב- My Gan

אם עקבתם אחר רשימת היתרונות והחסרונות של סוגי המחסנים והחומרים מהם הם עשויים והחלטתם שאתם רוצים מחסן עץ לגינה לכם, כזה שיקשט אותה אבל לא יבלוט, שיהיה מספיק גדול לאחסון חפצים שונים, אך לא מידי צועק – תסתכלו טוב על ה- Garden Top M371 כי הוא עשוי להיות האחד בשבילכם.

 

המחסן עשוי כולו מעץ אורן מלא ולכן המחסן צריך לעבור טיפול שנתי קבוע- מריחת העץ בשמן דק – מבפנים ומבחוץ כדי לשמור עליו. גג המחסן מורכב מלוחות OSB בעובי 19 מ"מ ומכוסה ביריעה לכיסוי הגג היוצרת בידוד מהגשם. ל- Garden Top M371 יש שני חלונות מפיברגלס שמכניסים אור למחסן אך הם לא ניתנים לפתיחה. ניתן להחליף את החלון, ולרכוש חלון תריס רפרפת מזכוכית שמגיע עם רשת – בתוספת תשלום. הנעילה הקיימת המחסן היא נעילה חיצונית בלבד של מנעול תלוי. שקלו לרכוש מנעול נוסף או אחד חזק יותר.

 

המחסן אינו מגיע עם מדפים, אך ניתן לרכוש בנפרד כונניות שיתאימו בגודל. המחסן אמנם מגיע עם רצפה פנימית אך יש להתקין אותו על משטח קשיח ומפולס. אם אין לכם שטח כזה בגינה, יש צורך לעשות הכנסה מוקדמת ולהכין רצפה המידות המתאימות, מבטון או מעץ. חלק מהחנויות מאפשרות הזמנה של סוגי רצפה שונים – בתוספת תשלום – רצפת PVC או רצפת עץ, בהתאם לתנאי השטח בגינה שלכם. ניתן להרכיב את המחסן לבד והוא אפילו מגיע עם הברגים הנדרשים – אין צורך בכלי עבודה מיוחדים להרכבה, אבל תפנו לעצמכם זמן כי זה ייקח כמה שעות טובות, כמובן שתמיד אפשר להזמין איש מקצוע שיבצע את הרכבת המחסן, ומאחר שמדובר במחסן עץ, אולי אפילו מומלץ.

לוגו של הסקירה

מחסן גינה נמוך: KETER Store It Out Ultra

אם יש לכם גינה קטנה או אם אין לכם הרבה דברים לאחסן,  אבל אתם עדיין רוצים מחסן לגינה ומעוניינים שהוא לא יבלוט, ה- KETER Store It Out Ultra יכול להיות פתרון מושלם עבורכם.

KETER Store It Out Ultra

4.5 15

לכל מי שמחפש יחידת אחסון קטנה ועמידה לחצר

יתרונות

קטן, קל להרכבה, נוח ופשוט לשינוע, עמיד מפני תנאי מזג האוויר, "גג" המחסן נפתח בקלות בנוסף לדלתות הקדמיות

חסרונות

לא מאוד מאובטח

קנה עכשיו ב- אולסייל
קנה עכשיו ב- AZRIELI

עם קיבולת מרשימה של 2000 ליטר הוא יכול להיות המקום המושלם לשים בו את ציוד הגינה שלכם. אפילו את מכסחת הדשא תוכלו להכניס בפנים תודות לשתי דלתות קדמיות שנפתחות במלואן ולגג המחסן שמאובזר במנגנון פתיחה עם בוכנה הידראולית ומאפשר אחסון קל ונוח במחסן, שלמרות שהוא נמוך שאי אפשר להיכנס לתוכו, עדיין אפשר להכניס אליו חפצים גדולים. ה- KETER Store It Out Ultra הוא לא מחסן הגינה הטיפוסי. שלא כמו מחסני הגינה הגדולים והמוכרים, המחסן הזה הוא נמוך במיוחד ועדיין מרווח מספיק. ה- KETER Store It Out Ultra עשוי מפלסטיק איכותי מה שהופך אותו לעמיד במיוחד בפני כל תנאי מזג האוויר וכמובן שהוא לא דורש תחזוקה מיוחדת. הוא אטום לחלוטין מפני חדירת מים ושומר על תכולתו יבשה ומאווררת. 

לוגו של הסקירה

*מחסן בונוס: מחסן בבניה אישית אצל נגר

הכי כיף לשבת עם נגר ולעצב בדיוק את המחסן שאתם חולמים עליו בגינה. הוא  בטוח יתאים לכם ולצרכים שלכם וישרת אתכם בצורה המתאימה ביותר – חוץ מזה שהוא נראה נהדר בחצר.

מחסן בבניה אישית אצל נגר

4.5 15

כל מי שמעוניין שמחסן העץ שלו יראה בדיוק כמו שהוא רוצה

יתרונות

מתאים בדיוק לכם, לתנאי השטח ולצרכים האישיים שלכם

חסרונות

יקר מאוד, זמן עבודה ממושך

אם עברתם על כל הרשימה שלנו ועדיין לא הצלחתם לבחור את המחסן שהכי אהבתם, תזכרו תמיד שתוכלו לחפש נגר שיכין לכם את מחסן החלומות שלכם בהתאמה אישית ומדויקת לצרכים שלכם, לטעם הספציפי שלכם, ובגודל ובצורה המתאימה ביוצר עבורכם. אל תמהרו להחליט לבחור באופציה הזו. מפתה כמה שתהיה, גם בבניית מחסן אישית אצל נגר יש מינוסים. ראשית, למצוא איש מקצוע אמין, שיעמוד בזמנים ובהבטחות זו לא עבודה פשוטה. זמן הכנה של מחסן כזה הוא ארוך יותר מאשר במחסני גינה להרכבה עצמית. מחסן שכזה יהיה מחסן עץ, וידרוש טיפול שנתי קבוע ותחזוקה קבוע כדי להבטיח את שלמותו ולשמור עליו מפני פגיעות. וסביר מאוד שהעלות שלו תהיה יקרה בהרבה (מאוד) מכל מחסן גינה רגיל. יחד עם זאת, אתם תרוויחו מחסן בעיצוב אישי עם  הכוונה וחשיבה על כל הפרטים, עד הקטנים ביותר.

סיכום

איך לבחור את המחסן לגינה הטוב ביותר עבורכם?

בחירת מחסן לגינה נשמע אולי דבר פשוט, אך לפני הרכישה אתם צריכים לחשוב טוב מהם הצרכים שלכם או במילים אחרות, מה אתם מתכוונים לאחסן בו, באיזה מיקום הוא יהיה בדיוק, ומה תנאי מזג האוויר אותו הוא יצטרך לשרוד. הנה רשימה של כמה מאפיינים עיקריים עליהם תצטרכו לענות כדי להחליט, איזה מחסן גינה הוא הטוב ביותר עבורכם?

 

גודל – כשאתם חשבים על גודל מחסן הגינה, קחו בחשבון, בנוסף לשטח האחסון הרצוי,  גם את גובה  המחסן. חשבו על מה שאתם צרכים לאחסן וחשבו אם יתאים לכם מחסן גבוה או אולי יחידת אחסון נמוכה ורכה. חשבו על המיקום בו תניחו את המחסן וכמה מקום הוא יתפוס.

 

דלות המחסן – צורת הדלת והגודל שלה הוא דבר נוסף שתרצו לשקול ברכישת מחסן גינה. מחסני גינה מגיעים עם אופציות שונות לפתיחה. אם מדובר במחסן קטן עם דלת אחת, מחסן גדול עם שתי דלות או אפילו מחסן עם נמוך עם פתיחה עילית, הבחירה של כל אחד מאלו משתנה בהתאם לצורך שלכם ולמה שאתם רוצים לאחסן. וודאו שדלת המחסן רחבה מספיק כדי שתוכלו להכניס לתוכה את מה שתרצו.

 

נעילת בטיחות – מחסני גינה מגיעים עם או בלי נעילה. אם בחרתם מחסן גינה עם נעילה בדקו את סוג ואיכות הנעילה. נעילה חשובה לא רק כהגנה מפני גניבות. אם יש לכם ילדים קטנים בבית, אתם תרצו לדאוג לבטיחות שלהם. נעילת המחסן חשובה מאוד לשם כך.

 

הרכבה – רוב מחסני הגינה מפלסטיק קלים ופשוטים להרכבה והם לא ידרשו מכם כלים כבדים. אם החלטת לרכוש מחסן גינה העשוי ממתכת כדאי שתנקטו במשנה זהירות. לוחות המתכת דקים וחדים במיוחד, השתמשו בזוג כפפות עבודה איכותיים ועמידים או שתזמינו איש מקצוע לבצע את ההרכבה.  מעבר להרכבת המחסן עצמו תצטרכו לוודא שיש לו משטח יציב ובטוח, אדמה, ריצוף או במה – תלוי בסוג המחסן שתבחרו. התייעצו עם המוכרים העת הרכישה.

 

חומר המחסן – מחסני גינה עשויים משלושה חומרים עיקריים:

  1. עץ – מחסני עץ ניתנים להזמנה לפי גודל או בגודל קבוע. הם חזקים מאוד אך לא תמיד יהיו עמידים בכל תנאי מזג האוויר. בנוסף, קחו בחשבון שהרכבה של מחסן כזה עלולה להיות מורכת והיא לרוב תדרוש כלי עבודה מקצועיים להרכבה, לכן תצטרכו איש מקצוע לכך. קחו בחשבון את תוספת המחיר של הרכבת מחסן עץ למחיר המחסן עצמו.
  2. פילואתילן (פלסטיק) – מחסני פלסטיק לרוב יהיו מיוצרים מפלסטיק שעמיד מפני קרני UV מה שהופך אותו לעמיד לאורך זמן וחזק מפני תנאי מזג האוויר. מחסני הפלסטיק יהיו קלים במשקל יחסית למחסני עץ או מתכת ויהיו קלים ופשוטים יותר להרכבה. הם מגיעים בגודל קבוע ולא ניתנים לשינוי והתאמה אישית.
  3. מתכת- מחסני מתכת אמנם יחזיקו מצוין בשמש ולא ישנו צורה מהחום, אך הם עלולים להחליד עם הזמן. הם עמידים מאוד אך גם נוטים להתחמם.