עגלת קמפינג מומלצת – הטובות ביותר לשנת 2024

לקמפינג בטבע או לחוף הים, כדי להקל על נשיאת הציוד, קחו אתכם עגלת קמפינג ופשוט תתחילו להעמיס ציוד. לצורך הבדיקה הצוות שלנו בדק, השווה ואפילו לקח לניסיון חלק מהעגלות הקמפינג ברשימה – הנה הרשמים שלנו

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

294 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על עגלת קמפינג מומלצת

לצאת לקמפינג בטבע או לחוף הים זאת בדרך כלל חוויה מהנה ומרגיעה. עם זאת, אין שום דבר כיף בלגרור טונות של ציוד כבד הלוך ושוב מהמכונית שלכם למיקום שהחלטתם להיות בו, על חוף הים, על גדת הנהר או באמצע היער.

 

הציוד לא מרגיש כל כך כבד כשמעמיסים אותו לרכב. אבל כשמגיעים למקום המיוחל וצריך להתחיל לסחוב אותו מהרכב, מבינים שלקחת את הכל בבת אחת זאת עבודה לא פשוטה, שלפעמים יכולה להכביד על האווירה. עגלת קמפינג תעשה לכם את החיים קלים יותר. תעמיסו אותה באוהלים, מזרונים ערסלים, צידניות ובכל הציוד שהבאתם איתכם.

 

הדרך למיקום הסופי מעולם לא הייתה קלה יותר. פשוט ונוח יותר לסחוב עגלה על גלגלים מאשר לסחוב את כל הציוד בידיים. תתחילו את הטיול שלכם בכיף ובנוחות, בלי הליכות הלוך ושוב מעייפות. אבל שני לפני שתרוצו לרכוש אחת, חשוב לדעת שלמרות שעגלות קמפינג דומות מאוד אחת לשנייה הן גם שונות אחת מהשנייה וכל עגלה נבנתה ותוכננה לצורך שונה, אם מבחינת משקל הנשיאה המקסימלי שלה או בצורת הגלגלים. הכנו לכם מדריך עם עגלות הקמפינג הטובות ביותר, שיקל  עליכם לבחור את העגלה הנכונה ביותר עבורכם לטיול הקמפינג הבא שלכם. תישארו איתנו.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

3 עגלות קמפינג המומלצות על ידי המומחים שלנו

חיית שטח

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

הזולה ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מקום טוב באמצע

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

חיית שטח: עגלת חוף מתקפלת I-CAMP V2.0

לא משנה אם זה חול, סלעים או משטח יציב, עגלת קמפינג I-CAMP V2.0 תעמוד בכל מבחן שתתנו לה.

I-CAMP V2.0

4.5 15

מתאימה לכל תנאי השטח

יתרונות

מסגרת פלדה

בד עמיד וחזק

צמיגי שטח נגד פנצ'רים שמתאימים לכל תנאי שטח

משקל נשיאה מקסימלי 80 ק"ג

נפל אחסון גדול

משטח קשיח

מתקפלת ונוחה לאחסון

ידית נשיאה טלסקופית

חסרונות

יקרה

קנה עכשיו ב- KSP

אם אתם רוצים לצאת ללילה בחוף הים או לילה בהרים, שווה לכם לשקול לקחת איתכם את עגלת הקמפינג I-CAMP V2.0. עם צמיגים נגד פנצ'רים ברוחב של 8.5 אניץ', היא תגיע איתכם לכל מקום שרק תרצו.

 

העגלה עצמה בנויה ממסגרת פלדה חזקה ועמידה, דפנות העגלה עשויים בד פוליאסטר 600D עמיד לחום וחזק במיוחד ובתחתית העגלה יש משטח קשיח מתקפל כדי שיהיה לכם נוח, קל ופשוט לסדר את הציוד בצורה הטובה ביותר.

 

ואם חשבתם לרגע שהגרירה שלה תהיה מסובכת, אז אל דאגה, I-CAMP חשבו גם על זה. העגלה מצוידת בידית משיכה טלסקופית ארגונומית שמחוברת ישירות לשלד העגלה ומספקת לכם שליטה מלאה וקלה ונוחות גרירה מקסימלית ואידאלים גם במשטחים הקשוחים ביותר.

 

עם נפח אחסון גדול במיוחד של 120 ליטר ומשקל נשיאה מקסימלי של 80 ק"ג אתם תוכלו בקלות להכניס אליה גם ציוד כבד. בנוסף, העגלה מצוידת בשני כיסים בדופן שלה לאחסון של פריטים קטנים יותר.

 

בזמן שהעגלה לא בשימוש, או בנסיעה ברכב עד להגעה ליעד המבוקש, תוכלו לקפל אותה בקלות כמו אקורדיון ולאחסן אותה במקום מתאים. אמנם מדובר בעגלה יקרה יחסית , אבל אם אתם טיילים מנוסים, אוהבי טיולי מחנאות ומוצאים את עצמכם לא מעט פעמים באוהל ללילה או שניים, אנחנו ממצילים להשקיע בעגלה איכותית וטובה שתשמש אתכם לאורך זמן.

לוגו של הסקירה

הזולה ביותר: עגלת שטח מתקפלת של Playa

לא חייב להוציא סכום גבוה בשביל עגלה שתשרת אתכם נאמנה. עגלת קמפינג מתקפלת של Playa בהחלט תעשה את העבודה.

עגלת שטח מתקפלת של Playa

4.5 15

עגלה טובה במחיר נוח לכל כיס

יתרונות

זולה

מתקפלת ונפתחה בקלות

שני תאי אחסון לחפצים קטנים

משקל נשיאה עד 80 ק"ג

ידית נשיאה טלסקופית

חסרונות

לא מתאימה לכל המשטחים

גלגלים דקים

קנה עכשיו ב- KSP

לא כל האצבעות שוות ולא כל העגלות יקרות! תראו את עגלת הקמפינג המתקפלת הזאת של Playa. אז נכון, היא אמנם לא מתאימה לכל תנאי השטח, ואם להיות יותר ספציפיים, לא תוכלו לקחת אותה לטיול על סלעים, אבל לחוף הים או על משטח פחות קשוח, היא בהחלט תעשה את העבודה.

 

העגלה מגיעה עם מסגרת ברזל יציבה, צירים שעשויים מפלסטיק קשיח במיוחד ויהיו עמידים לאורך זמן. כיסוי העגלה עשוי בד פוליאסטר 600D איכותי ועמיד בחום. ניקוי העגלה קל ופשוט  מספיק להעביר מטלית לחה וזהו.

 

הידית הטלסקופית תעזור לכם לסחוב את העגלה והתוכן שבה בקלות רבה מהאוטו ועד ליעד שלכם. שני כיסים קטנים בדופן העגלה לנשיאת חפצים קטנים כמו ארנק, מפתחות טלפון וכו'. עם יכולת נשיאה של עד 80 ק"ג אנחנו בטחים שתוכלו להכניס את כל הציוד שלכם לעגלה ולהגיע לחוף מבטחים בקלות ויעילות.

 

אם אתם אוהבים לצאת לקמפינג או לים אבל לא צריכים עגלה לעבודות שטח כבדות, העגלה הזאת בהחלט יכולה להתאים לכם. וכשלא תצטרכו להשתמש בה, פשוט מאוד תקפלו אותה ותאחסנו אות במקום המתאים.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: עגלת שטח מתקפלת Camp&Go

עגלת קמפינג איכותית במחיר משתלם עם יכולת נשיאה מרשימה של עד 100 ק"ג. מושלמת לחוף הים.

עגלת שטח מתקפלת Camp&Go

4.5 15

המתאימה ביותר לנשיאת ציוד בחול

יתרונות

מחיר נוח

משקל נשיאה מרבי גבוה

גלגלי שטח רחבים

קיפול קל ונוח לאחסון בבית או באוטו

שני תאי אחסון לציוד קטן

ידית טלסקופית

כולל כיסוי לשמירה על העגלה

חסרונות

אין נעילת גלגלים

קנה עכשיו ב- Last Price

אם את רוב הקמפינג שלכם אתם מעבירים בחוף הים ולא ביער, כנראה שהעגלה הזאת של Camp&Go היא מה שאתם מחפשים. היא לא מאוד יקרה וביחס למחיר שלה תקבלו יכולת נשיאה מרשימה במיוחד של עד 100 ק"ג.

 

גלגלי השטח האיכותיים שלה ברוחב 7 אינץ' יהפכו את ההליכה עם בציוד בחוף הים למשחק ילדים של ממש.  ידית משיכה ארגונומית טלסקופית נוחה במיוחד לאחיזה תקל עליכם עוד יותר את המסע מהאוטו למיקום הסופי שלכם.

 

כיסוי העגלה עשוי בד 600D איכותי ועמיד לחום בציפוי PU, מה שהופך אותה למושלמת עוד יותר לקמפינג בים בימי הקיץ החמים. קחו בחשבון שלמרות שהקיפול שלה נוח מאוד, כשהיא מקופלת אין אפשרות להעמיד אותה, כך שחשוב שיהיה לכם מקום אחסון נוח בשבילה, באוטו או בבית.

 

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון, שהוא כנראה החיסרון היחיד שמצאנו בה, הוא שאין לה מעצורים בגלגלים כך שתצטרכו לדאוג למקום יציב או לדרך נוח לעצור אותה מבלי שהיא תברח לכם.

לוגו של הסקירה

לא רק לציוד: Radio Flyer All-Terrain 3-in-1

אם חשבתם שכל העגלות קמפינג נועדו לסחיבת ציוד בלבד, תחשבו שוב. העגלה הזאת יכולה לסחוב גם את הקטנים שלכם!

Radio Flyer All-Terrain 3-in-1

4.5 15

מושלם לנשיאת ילדים

יתרונות

גלגלי גומי שיכולים להתמודד עם כל שטח

3 פונקציות עבודה שונות ספסל

ידית טלסקופית לתמרון קל ונוח

חסרונות

לא מגיע עם צלייה לראש

קנה עכשיו ב- Amazon

אם אתם מחפשים עגלת קמפינג שמתאימה את עצמה באופן מושלם לילדים ולציוד ביחד, Radio Flyer All-Terrain 3-in-1 היא העגלה בשבילכם. זאת לא עוד עגלת קמפינג רגילה. היא מגיעה עם 2 מצבי שימוש שונים. האחד, במובן, עגלת נשיאה, המצב השני מאפשר הרכבה של שני ילדים והשלישי משמש כספסל ישיבה.

 

אמנם יכולת הנשיאה שלה נמוכה יחסית לשאר עגלות הקמפינג ברשימה שלנו ועומדת על כ-70 ק"ג, אבל הפיצ'רים הנוספים שיש בה בהחלט מחפים על משקל הנשיאה. היא מגיעה עם צמיגי גומי שלא רק מונעים פנצ'רים אלא מתאימים כמעט לכל משטח נסיעה.

 

היא מגיעה עם מגנון קיפול  ביד אחת והיא ותתאים בקלות לתא המטען באוטו שלכם. אם אין לכם הרבה מאוד ציוד לסחוב, אבל יש לכם שני ילדים שעלולים להתעייף מהדרך , תוכלו "להעמיס" את הזאטוטים יחד עם הציוד לתוך העגלה בלי לחשוש. היא מגיעה עם חגורות בטיחות לכל ילד כדי למנוע נפילות בדרך.  ואחרי שכבר הגעתם לידע המיוחל, תוכלו להפוך אותה לספסל ישיבה נוח וכיפי עבור הילדים. לכם יהיה שקט ולילדים היא תספק הנאה מובטחת.

לוגו של הסקירה

למשתמשים כבדים: TMZ All Terrain Wide Wheel Utility Folding Wagon

ידית משיכה מתכווננת משני הצדדים, נשיאה עד משקל כבד של 120 ק"ג ונפח אחסון של 90 ליטר, עגלת הקמפינג הזו של TMZ היא חלומו הרטוב של כל קמפר מתקדם.

TMZ All Terrain Wide Wheel Utility Folding Wagon

4.5 15

הטופ של הטופ בעגלות קמפינג

יתרונות

ידית משיכה ניתנת להרחבה עד 110 ס"מ

ידית דחיפה מתכווננת בצד השני

גלגלים מסתובבים

בלם רגל

יכולת נשיאה עד 120 ק"ג

נפח אחסון עצום

חסרונות

יקרה – במיוחד אם מוסיפים את עלות המשלוח

קנה עכשיו ב- Amazon

TMZ  חשבו על הכל כשהם ייצרו את עגלת  הקמפינג הזאת. מדובר בעגלת שטח לא פחות ממושלת! היא ניתן לקיפול בקלות, אבל אל תתנו לגודל המקופל שלה להטעות אתכם, היא מסוגלת לשאת עד 120 ק"ג בשטח אחסון של 90 ליטר. אז אם אתם קמפרים מנוסים, אוהבים לטייל בכל שטח אפשרי אבל לא אוהבים ללכת הלוך ושוב כדי להביא את כל הציוד, תפנקו את עצמכם בעגלת קמפינג הזאת.

 

תוכלו לדחוף או למשוך את העגלה באחת משתי הידיות שלה שנמצאות שתי קצוות העגלה. ידית אחת היא ידית משיכה טלסקופית שנפתחת עד לאורך של 110 ס"מ. הידית השנייה נראית כמו ידית של עגלת תינוק, עם יתרון משמעותי גדול, גם היא מתכווננת והיא מושלמת לדחיפת העגלה.

 

הודות למסגרת ברזל קשיחה ובד אוקספורד 600D עמיד בפני חום, העגלה מסוגל לשאת משקל גבוהה מאוד. 4 גלגלים גדולים ומתכווננים הופכים את הניווט וההיגוי לקלים הרבה יותר, והמעצור בגלגלים האחוריים הופכים אותה לבטיחות ואתם תוכלו להיות רגועים שהיא לא תברח לשום מקום.

 

במצב מקופל, היא שטוחה כמעט לגמרי והאחסון שלה נוח מאוד. כדי למנוע פתיחה לא רצויה שלה, תוכלו להשתמש בנעילה המובנית. המינוס היחיד שמצאנו בה הוא המחיר שלה. המחיר שלה בפני עצמו לא יקר ביחס למה שתקבלו ממנה, אבל אם מוסיפים את עלות המשלוח המחיר שלה מוכפל, מה שהופך אותה לעגלה הכי יקרה ברשימה.

 

אם יש לכם תקציב בשבילה ואתם יוצאים לטייל לעיתים דחופות, שווה בהחלט לשקול לרכוש אותה, למרות המחיר.

כיצד דרגנו עגלות קמפינג מומלצות?

בשביל לבצע את הסקירה ולהרכיב רשימה של עגלות קמפינג מומלצות בדקנו ובחנו עשרות עגלות שונות. שמנו דגש על פרמטרים כמו: נוחות השימוש: האם העגלה מתקפלת? האם היא קלה ונוחה לניוד?, מידות, משקל העגלה, הגלגלים, טיב ואיכות החומרים מהם עשויה העגלה ועוד.. 
את המידע לקחנו הן מהמפרטים של העגלות והן מחוות דעת והמלצות – הצוות שלנו (אשר חלקו כולל חובבי קמפינג רציניים) אף התנסה בחלק מהעגלות.. שקללנו את כל המידע וכך הרכבנו את הסקירה.  

סיכום

קמפינג אמור להיות חוויה מהנה, אך לפעמים ההתארגנות עם הציוד והסחיבה של הציוד לאתר הקמפינג יכולים לפגום בהנאה. בדיוק בשביל זה יש עגלות קמפינג במגוון סוגים כדי לאפשר לסחוב בקלות את הציוד לאתר הקמפינג ובחזרה.

 

איך לבחור עגלת קמפינג?

עגלת קמפינג יכולה להיות מוצר שימושי מאוד עבור לא מעט משפחות, מטיילים  מושבעים , אוהבי קמפינג או פשוט עבור כל מי שיש לו הרבה ציוד לסחוב ממקום למקום. בחיים של היום, במרדף האינסופי שבו אנחנו מנסים להקל על עצמנו גם במטלות פשוטות יותר, עגלת קמפינג בהחלט יכולה לעשות לכם חיים קלים כשמדובר ביציאה מהבית לטיול לחוף הים או לקמפינג לילי. במקום לסחוב ציוד בידיים הלוך ושוב, פשוט מעמיסים את כל הציוד במקום אחד.

אז איך תדעו איזו עגלת קמפינג הכי טובה לכם? בשביל זה אנחנו פה, נעשה לכם סדר על מה חשוב להסתכל ומה כדאי לבדוק כדי שאתם תוכלו להחליט איזו עגלת קמפינג עונה בצורה הטובה ביותר לצרכים האישיים שלכם.

 

מטרת השימוש – אין דינה של עגלה אחת זהה לעגלה שנייה. חשוב מאוד לפני הכל להבין טוב מה יהיה השימוש העיקרי שלכם בעגלה. עגלה עם גלגלים גדולים ורחבים תתאים לשימוש בתנאי שטח קשים כמו משטח סלעי או חול הים. לעומת זאת, עגלה עם גלגלים צרים תתאים בעיקר למשטחים סלולים יותר, גם לא לגמרי חלקים.

 

חומרי הבנייה – בין אם בד העגלה, או השלד שלה, חשוב לשים לב שהיא עשויה מחומרים חזקים ואיכותיים. לא הייתם רוצים שהיא תתפרק לכם אחרי שימושים אחדים. חשוב לבדוק שהעגלה תהיה בנויה מחומרים עמידים לתנאי מזג אוויר שונים. לרוב בד פוליאסטר עם 600D לפחות ייתן ביצועים טובים ויבטיח עמידות שימוש. מסרת פלדה תוסיף גם היא לעמידות העגלה.

 

קיבולת – כשאנחנו אומרים קיבולת אנחנו מתכוונים גם לנפח וגם למשקל הנשיאה המקסימלי של העגלה. תחשבו טוב איזה סוג ציוד ומהי כמות הציוד שתצטרכו לסחוב, וכך תוכלו לדעת מה המשקל המקסימלי הטוב ביותר עבורכם. המלצה שלנו היא בכל מקרה, לא לסחוב באופן קבוע את המשקל המקסימלי , אלא תמיד לסחוב מעט פחות כדי להאריך את חיי העגלה.

 

תַקצִיב – בין אם יש לכם תקציב מוגדר לרכישה או לא, רוב הסיכויים שיש לכם סכום שאתם מוכנים להוציא על עגלת קמפינג. חשוב לזכור שלא בהכרח שהעגלה היקרה ביותר היא גם זו שתהיה הכי נכונה וטובה לצרכים שלכם. יכול מאוד להיות שדווקא עגלה בתקציב נמוך תענה בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם.

 

כיסים ותאים – ככל המרבה הרי זה משובח! גם העגלה שבחרתם יכולה להכיל עד 120 ק"ג של ציוד, זה תמיד נוח שיש כיסים ותאי אחסון קטנים בצדדים כדי שלא נזרוק את הטלפון או המפתחות בתוך כל ערמת הציוד.

 

תוספות – כל תוספת יכולה להיות רלוונטית יותר או פחות, זה כבר תלוי בכם. ידית טלסקופית תאפשר סחיבה נוחה יותר של העגלה, ואם אתם משחפה, אז עגלה שמתאימה גם לילדים וכוללת חגורות בטיחות כנראה שתתאים לכם יותר מעגלת קמפינג אחרת. בדקו את התוספות הקטנות (אם קיימות) בכל עגלה שתבדקו, תרשמו לכם נקודות בצד, ובסוף תחליטו מה סדר העדיפויות האישי שלכם.

 

מהי בעצם עגלת קמפינג

עגלת קמפינג, הידועה גם כעגלת שירות מתקפלת, היא כלי רב תכליתי ונוח שנועד לסייע לחניכים בהובלת הציוד, האספקה והציוד שלהם בקלות על פני שטחים שונים. עגלות אלה כוללות בדרך כלל עיצוב מתקפל, המאפשר לקפל אותן, כאשר אינן בשימוש, לאחסון קומפקטי והובלה קלה. עם גלגלים יציבים, מסגרת עמידה וחלק פנימי מרווח, עגלות קמפינג אידיאליות להובלת חפצים כבדים או מגושמים כגון אוהלים, שקי שינה, צידניות וציוד בישול אל אתר הקמפינג וחזרה.

רבגוניות ופונקציונליות: עגלות קמפינג מגיעות במגוון גדלים ועיצובים כדי לתת מענה לצרכים והעדפות שונות. דגמים מסוימים מצוידים בידיות מתכווננות לאחיזה ושליטה נוחים, בעוד שאחרים עשויים לכלול מחזיקי כוסות מובנים, כיסי אחסון, או אפילו חופה לנוחות נוספת. בין אם אתם הולכים לפסטיבל מוזיקה, לטיול חוף או לטיול קמפינג בסוף השבוע, עגלת קמפינג מציעה פתרון פרקטי להובלת החפצים החיוניים שלכם בקלות.

עמידות ויציבות: עגלות קמפינג בנויות מחומרים עמידים כגון פלדה או אלומיניום, הן בנויות לעמוד בתנאי חוץ קשים ועומסים כבדים. הגלגלים נועדו לנווט בשטחים שונים, מחופים חוליים ועד שבילים סלעיים, מה שמבטיח הובלה חלקה ויציבה של החפצים. עגלות קמפינג רבות מגיעות גם עם קיבולת משקל הנעה בין 45 ל-150 קילו, ואפשר לבחור איזה משקל מתאים לכם כמו למשל עגלת קמפינג 100 ק"ג כך שהן מתאימות לנשיאת מגוון רחב של ציוד קמפינג מבלי להתפשר על הביצועים.

 

סוגים שונים של עגלות קמפינג

בכל הנוגע לבחירת עגלת קמפינג, ישנם מספר סוגים שונים הזמינים בשוק, כל אחד מציע תכונות והטבות ייחודיות שיתאימו לצרכים והעדפות שונות של קמפינג. אחד הסוגים הפופולריים הוא עגלת קמפינג מתקפלת סטנדרטית, שהיא רב-תכליתית ומעשית לשימוש כללי בקמפינג. עגלות אלה כוללות בדרך כלל מסגרת עמידה, גלגלים יציבים וחלק פנימי מרווח להובלת ציוד על פני שטחים שונים. אפשרות נוספת היא עגלת שטח, המעוצבת עם גלגלי שטח גדולים יותר כדי לנווט בקלות משטחים מחוספסים ולא אחידים. עגלות אלו הן אידיאליות למטיילים באזורים מרוחקים או במדבר שבהם עגלות סטנדרטיות עלולות להתקשות לצלוח את השטח.

למי שיש דרישות ספציפיות, קיימות עגלות קמפינג מיוחדות המותאמות לפעילויות שונות. לדוגמה, עגלת חוף מעוצבת עם גלגלים רחבים וידידותיים לחול ותחתית רשת למניעת הצטברות חול, מה שהופך אותה לעגלה לחוף הים המושלמת לטיולים בחוף. מצד שני, עגלת דיג עשויה להגיע מצוידת במחזיקי חכות, קופסאות ציוד ותא קריר עבור דייגים המעוניינים להעביר את ציוד הדיג שלהם אל שפת המים. בנוסף, כמה עגלות קמפינג כוללות ספינות בד נשלפות לניקוי קל, כידון מתכוונן לנוחות מותאמת אישית, וגלגלים עם שחרור מהיר לאחסון קומפקטי.

 

למי כדאי להשקיע בעגלת קמפינג

עגלת קמפינג יכולה להיות השקעה רבת ערך עבור מגוון רחב של חובבי פעילות חוץ, ממטיילים מזדמנים ועד להרפתקנים ותיקים. אם אתם יוצאים לעיתים קרובות לטיולי קמפינג או פעילויות חוץ הדורשות הובלת ציוד למרחקים, עגלת קמפינג יכולה להקל משמעותית את העומס ולייעל את תהליך העברת הציוד. משפחות עם ילדים צעירים יכולות להפיק תועלת מעגלת קמפינג על ידי הובלת צעצועים, חטיפים וחפצים חיוניים אחרים, מה שהופך את החוויה לנוחה ומהנה יותר עבור כולם. בנוסף, מבוגרים או אנשים עם בעיות ניידות יכולים ליהנות מעגלת קמפינג כפתרון מעשי לנשיאת חפצים כבדים מבלי להתאמץ.

אנשים שנהנים לחקור אתרים שממוקמים מחוץ לשבילים או לעסוק בפעילויות כגון דיג, טיולים רגליים או טיולי חוף יכולים גם להפיק תועלת מעגלת קמפינג המותאמת לצרכים הספציפיים שלהם. הנוחות של עגלה ייעודית להובלת ציוד מיוחד כמו ציוד דיג או אביזרי חוף יכולה לשפר את החוויה ולאפשר לבלות יותר זמן בפעילויות פנאי. יתר על כן, חובבי פעילות חוץ שמעריכים ארגון ויעילות במערך ציוד המחנאות שלהם יעריכו את יכולות האחסון של עגלת קמפינג, מה שיאפשר להם לשמור על הציוד שלהם מאורגן בצורה מסודרת ונגיש בקלות במהלך הטיול שלהם. בסופו של דבר, השקעה בעגלת קמפינג יכולה להציע נוחות ופרקטיות עבור מגוון רחב של אנשים, מה שהופך אותה לתוספת כדאית לכל אוסף ציוד חוצות.

 

תכונות מיוחדות בעגלות קמפינג

בכל הנוגע לעגלות קמפינג, ישנו מגוון רחב של מאפיינים מיוחדים המייחדים אותן ומתאימות לצרכים והעדפות שונות. תכונה מרכזית אחת שיש לחפש היא סוג הגלגלים, עם אפשרויות החל מגלגלי פלסטיק סטנדרטיים ועד צמיגים פניאומטיים לכל שטח שיכולים להתמודד עם שטח גס בקלות. בנוסף, יש עגלות קמפינג שמגיעות עם ידיות מתכווננות, ומאפשרות למשתמשים להתאים אישית את הגובה לגרירה נוחה. תכונה חשובה נוספת שיש לקחת בחשבון היא קיבולת המשקל של העגלה, שכן היא תקבע כמה ציוד ואספקה היא יכולה להעביר בבטחה. עגלות קמפינג מסוימות מציעות גם עיצובים מתקפלים לאחסון ותחבורה קלות כאשר אינן בשימוש.

יתר על כן, חומרים וציפויים עמידים למים יכולים להיות תכונה חשובה עבור עגלות קמפינג, ומבטיחות שהציוד יישאר יבש ומוגן במקרה של גשם או לחות בלתי צפויים. מחזיקי כוסות מובנים, כיסי אחסון ותכונות ארגוניות אחרות יכולים גם לשפר את הפונקציונליות של עגלת קמפינג, ולספק אפשרויות אחסון נוחות לפריטים קטנים יותר כמו בקבוקי מים, מפתחות או טלפונים. עגלות קמפינג מסוימות מגיעות אפילו עם צידניות מובנות או תאים מבודדים, המושלמות לשמירה על טריות המזון והמשקאות במהלך טיולים בחוץ. בסך הכל, התכונות המיוחדות שנמצאות בעגלות קמפינג נועדו לשפר את הנוחות, העמידות והרב-גוניות, מה שהופך אותן לכלים חיוניים עבור כל חובב חוצות שמעוניין לייעל את חווית הקמפינג שלו.

 

מה אפשר לאחסן בעגלת הקמפינג 

עגלת קמפינג מציעה מקום אחסון בשפע עבור מגוון ציוד חיוני ואספקה הדרושים לטיולי שטח. מציוד קמפינג מגושם ועד לפריטים אישיים קטנים יותר, הרבגוניות של עגלת קמפינג מאפשרת להעביר את כל מה שצריך בקלות. פריטים גדולים כגון אוהלים, שקי שינה וכיסאות קמפינג ניתן לארוז בעגלה בצורה מאובטחת, ולשחרר את הידיים והכתפיים לנסיעה נוחה יותר. ציוד בישול כמו כיריים ניידות, סירים וכלים יכולים גם להיות מאוחסנים בנוחות בעגלה, מה שמבטיח שיש לכם את כל הכלים הדרושים להכנת ארוחות באתר הקמפינג.

בנוסף לציוד קמפינג, עגלת קמפינג יכולה להכיל צידניות מלאות במזון ומשקאות, מה שמבטל את הצורך לשאת צידניות כבדות ביד. מיכלי מים, ערכות עזרה ראשונה וציוד חירום יכולים גם להיות מאורגנים בצורה מסודרת בעגלה, ולספק ציוד למקרה של מצבים בלתי צפויים. חפצים אישיים כגון בגדים, מוצרי טיפוח ואלקטרוניקה יכולים להיות מאוחסנים בבטחה בתאים או כיסים בתוך העגלה, ולשמור על החפצים מאובטחים ומוגנים במהלך הטיולים. בסך הכל, יכולת האחסון של עגלת קמפינג הופכת אותה לפתרון פרקטי להובלת מגוון רחב של פריטים, המאפשרת לכם ליהנות מחוויית קמפינג מאורגנת ונוחה יותר.

 

כיצד לבחור את עגלת הקמפינג המושלמת עבור הצרכים שלכם

בעת בחירת עגלת הקמפינג האידיאלית ליציאות שלכם, קחו בחשבון גורמים כגון גודל, קיבולת משקל ועמידות. קבעו את כמות הציוד שאתם בדרך כלל מביאים לטיולי קמפינג כדי להבטיח שהעגלה יכולה להכיל את החפצים שלכם מבלי להיות מגושמים מדי או מסורבלים לתמרון. חפשו עגלת קמפינג עם מסגרת יציבה וגלגלים אמינים שיכולים להתמודד עם שטח גס ומשטחים לא אחידים, המספקים יציבות וקלות תנועה במהלך הטיולים בחוץ.

שימו לב לקיבולת המשקל של עגלת הקמפינג כדי להבטיח שהיא תוכל לתמוך בפריטים שאתם מתכננים להעביר מבלי לפגוע בביצועים שלה. בחרו בעגלה עם ידיות מתכווננות ואפשרויות אחסון מגוונות, כגון תיקים או תאים נשלפים, כדי להתאים אישית את העגלה כך שתתאים לצרכים הספציפיים שלכם. העריכו את מנגנון הקיפול של העגלה כדי להבטיח שניתן לאחסן אותה בצורה קומפקטית כאשר אינה בשימוש, מה שהופך אותה נוחה להובלה ואחסון בין טיולי קמפינג.

 

היתרונות של בעלות על עגלת קמפינג

בעלות על עגלת קמפינג מומלצת כדי לשפר משמעותית את חווית הטיולים שלכם על ידי מתן נוחות, יעילות וארגון במהלך הטיולים. עם עגלה לסחיבת ציוד, אתם יכולים להעביר ללא מאמץ את כל הציוד, האספקה והציוד מהרכב לאתר הקמפינג, ולבטל את הצורך בנסיעות מרובות הלוך ושוב. זה לא רק חוסך זמן ואנרגיה אלא גם מאפשר להתמקד בהנאה בחיק הטבע ללא הטרחה של נשיאת משאות כבדים.

יתר על כן, עגלת קמפינג מאפשרת לשמור על ציוד הקמפינג מאורגן בצורה מסודרת ונגישה בקלות, מה שמקל על מציאת מה שאתם צריכים בעת הקמת אתר הקמפינג או הכנת ארוחות. תאי האחסון והכיסים בעגלת קמפינג מאפשרים לסווג את הציוד, מבטיחים שלכל דבר יש את מקומו ומקטינים את הסיכוי של חפצים ללכת לאיבוד או שלא יהיו במקומם. בנוסף, הרבגוניות והפונקציונליות של עגלת קמפינג הופכים אותה לכלי רב ערך עבור פעילויות חוצות שונות מעבר לקמפינג, כגון פיקניק, טיולים או השתתפות באירועי חוצות.

להשלמת חווית הקמפינג שלהכם אפשר ליהנות ממוצרים נוספים שיעצימו את החוויה ויקלו עליכם בשטח כמו צידנית לקמפינג, כיסא קמפינג, אוהל לפתיחה מהירה וערסל לטיולים להגברת ההנאה והשלווה.

שאלות ותשובות על עגלת קמפינג מומלצת

איזו עגלת קמפינג הכי טובה?

אין עגלה אחת שהכי טובה ומתאימה לכולם. לכל אחד יש צרכים שונים ושימושים שונים. אבל אם לסכם בכמה מילים אז עגלת הקמפינג הטובה ביותר תהיה גדולה מספיק כדי לשאת את כל האספקה ​​והציוד שלכם. היא גם תהיה עמידה בפני חום ותתאים לתנאי מזג האוויר. היא תהיה קלה ונוחה לנשיאה ולשימוש. היא תקל עליכם את עבודת הסחיבה. ובסך הכל תהפוך את חוויית הטיול לנעימה הרבה יותר.

איזו עגלת קמפינג הכי מתאימה לחוף הים?

עגלות קמפינג שהכי טובות לחול הים  הן אלו עם צמיגים רחבים. לצמיגים גדולים יותר יש יותר שטח פנים ויש להם פחות סיכוי לשקוע. הם צריכים גם להיות בעלות עיצוב דריכה אגרסיבי. זה מאפשר להם להשיג אחיזה ולהתגלגל ביעילות. לבסוף, חשוב לשים לב שיהיה קל לנקות אותם. לא הייתם רוצים להביא את כל החול אליכם הביתה.

האם ניתן להוביל ילדים בעגלת קמפינג?

האפשרות להסיע ילדים בעגלה מתקפלת תלויה מאוד בדגם העגלה שלכם. לא כל עגלת קמפינג חזקה מספיק ומתאימה להחזיק ילד אחד או שניים, ועדיף לא להסתכן בכך במקרה הזה. עם זאת, יש עגלות קמפינג שמיועדות בדיוק בשביל זה -  לסחוב ילדים בגיל צעיר מבלי לסכן את הילדים או את העגלה כמו למשל עגלת Radio Flyer All-Terrain 3-in-1 שנמצאת אצלנו ברשימה.

איך מנקים ושומרים על עגלת הקמפינג?

אנחנו בטוחים שאתם רוצים לשמור על העגלה שלכם שתשרת אתכם כמה שיותר זמן וכדי להצליח לעשות את זה, צריך לשמור עליה ולדאוג לנקות אותה טוב. תהליך הניקוי יכול להיות שונה מעגלה לעגלה. אנחנו ממליצים לשאוב את החול, הלכלוך והפסולת מבפנים, ואז לנקות את הבד באופן נקודתי עם חומר ניקוי ריפודים או סבון ומים פשוטים. אם היא לא מאוד מלוכלכת ייתכן שמטלית לחה תעשה את העבודה. בכל מקרה תמיד הכי טוב והכי מומלץ זה לקרוא את הוראות היצרן בנושא הניקיון כדי להימנע משימוש בחומרים שיהרסו אותה.