מזוודות סמסונייט (Samsonite) 5 מזוודות סמסונייט מומלצות 2024 | FINDER

המזוודות המומלצות ביותר של חברת Samsonite הפופולארית בארץ ובעולם

icon pos_1

ניתחנו

8 סקירות

ו-

980 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מזוודות סמסונייט מומלצות

Samsonite – אחת החברות המצליחות ביותר כאשר זה מגיע למזוודות עמידות ואמינות. זה גם לא מזיק שכל דגם שהחברה מוציאה מעוצב אופנתי ומרשים כל כך. המזוודות מגיעות בגדלים, צורות וצבעים שונים, וללא ספק – כל אחד יכול למצוא דגם שיתאים בדיוק עבורו.

 

קל להרגיש מבולבלים מכל האפשרויות שיש בשוק עכשיו, לכן צמצמנו עבורכם את האפשרויות ורשימה קצרה ושימושית. כאן תוכלו לבחור את המזוודה הנכונה עבורכם לפי הצורך החשוב והדחוף ביותר שיש לכם, בין אם אתם נוסעים הרבה מטעם העסק, יוצאים לחופשות מפנקות באופן קבוע או אוהבים לטייל בעולם.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מבחינת תקציב: Samsonite Omni PC

שוקלת 3 ק"ג בלבד, ה-Omni pc זמינה בחמישה צבעים מושכים ומגיעה עם מנעול TSA מובנה לפתיחה קלה על ידי צוות חברת התעופה. המזוודה עשויה 100% פוליקרבונט חזק במיוחד ומצופה במרקם מיקרו-יהלום נגד שריטות. אין ספר שמדובר במזוודה עמידה ואיכותית, אשר מגיעה במחיר נהדר עבור התמורה.

Samsonite Omni PC
Samsonite Omni PC

Samsonite Omni PC

4.5 15

יתרונות

קלה מאוד, עמידה ונגד שריטות, מרווחת מספיק לטיול קצר עם אפשרות הרחבה, מתגלגלת בגלות, מחיר נוח.

חסרונות

אין ידית צדדית, לא גדולה מספיק בשביל להיות מזוודה יחידה בטיול ארוך.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
מחיר משתנה בהתאם לגודל
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk
לוגו של הסקירה

האופנתית ביותר: Samsonite Winfield 2 Fashion

נראית נהדרת ומעוצבת נפלא, ה-Winfield 2 עונה על כל הצרכים של הנוסע האופנתי. עשויה מ-100% פוליקרבונט (אחד החומרים העמידים ביותר שיכולים להרכיב מזוודה) ומגיעה במבחר מדהים של 13 צבעים שונים, אתם מקבלים מזוודה שימושית עמידה ואופנתית. מגיעה עם מנעול TSA מובנה.

Samsonite Winfield 2 Fashion

4.5 15

יתרונות

קלה יחסית לגודל, עמידה וחזקה, אופנתית ובעלת מראה יוקרתי, העיצוב מספק מרחב פנימי מקסימלי.

חסרונות

אין מנעולים להחלפה, אין שיכבה נגד שריטות.

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk
לוגו של הסקירה

המומלצת ביותר לנסיעות עסקים: Samsonite Prodigy

מעוצבת בצורה יוקרתית ומינימליסטית, לפניכם המזוודה מושלמת לנסיעות עסקים קצרות. ה-Prodigy חזקה במיוחד, עם ידית טלסקופית ומנעול TSA מובנה בכל תא. גלגלי הסיליקון מאפשרים נסיעה נוחה ואפשרות ההרחבה נוחה במיוחד אם אתם צריכים לארוז עוד כמה פריטים ברגע האחרון.

Samsonite Prodigy

4.5 15

יתרונות

מעוצבת נפלא, ניתנת להרחבה, תא קידמי למחשב, כיס לבגדים רטובים, מבנה עמיד, חזק וקל, מנעול על כל תא.

חסרונות

קצת יקרה.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- אלטר
לוגו של הסקירה

הטובה ביותר לשליחה (Checked Baggage): Samsonite Hi-Fi

קשיחה וגדולה במיוחד, ה-Hi-Fi מושלמת לשליחה בבטן המטוס ללא דאגה שהציוד שלכם יפגע מהמכות והתזוזות המלוות לטיפול במטען המטוס. המזוודה מגיעה במספר גדלים וצבעים ייחודים, כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו את המזוודה המושלמת עבורכם. עם 4 גלגלי סיליקון בולמי זעזועים ומנעול TSA מובנה, מדובר במזוודה המושלמת לטיול ארוך.

Samsonite Hi-Fi

4.5 15

יתרונות

מחיר מצוין יחסית לערך, אחריות בינלאומית של 5 שנים, קלה ועמידה (רק 4 ק"ג למזוודה ענקית). מנעול TSA מובנה, עיצוב מצוין – פנימי וחיצוני.

חסרונות

גדולה מאוד, הצבעים הבהירים יותר נשחקים מהר.

קנה עכשיו ב- אלטר
לוגו של הסקירה

המזוודה הרכה הטובה ביותר: Samsonite Citybeat

מגיעה בשלושה גדלים שונים, ה-Citybeat קלה, נוחה לנסיעה ומגיעה בעיצוב מודרני אופנתי במיוחד עם 4 צבעים שונים ומנעול TSA מובנה. היא מגיעה כמו כל מזוודות Samsonite עם אחריות בינלאומית של 5 שנים ועשויה מפוליאסטר חזק עמיד במים. יש 2 ידיות, עליונה וצידית, ורצועות פנימיות שישמרו על כל הציוד שלכם מהודק היטב למקום.

Samsonite Citybeat

4 15

יתרונות

נסיעה נוחה וקלה לניווט, עשויה פוליאסטר עמיד במים, מגיעה עם מנעול TSA מובנה למקסימום בטיחות, מעוצבת נהדר ומגיעה בשלושה גדלים וארבע צבעים שונים. מחיר נוח.

חסרונות

עמידה פחות ממזוודה קשיחה.

קנה עכשיו ב- אלטר
לוגו של הסקירה

המזוודה הקשיחה הטובה ביותר: Samsonite Flux

מלבד היתרונות הלא משתנים של Samsonite, כגון האחריות הארוכה, המנעולים המובנים וגלגלי הסיליקון הקלים לניווט – ל-Flux מראה מעט עתידני ואפשרויות בחירה מרובות, בין אם בגודל ובין אם בצבע. המזוודה עשויה 100% פוליפרופילן עמיד במיוחד, אך קל יחסית, מה שיאפשר לכם ליהנות ממזוודה עמידה, אך קלה ופשוטה לניווט.

Samsonite Flux

4.5 15

יתרונות

קלה במיוחד, עיצוב מעניין, ניתנת להרחבה עם רוכסן נסתר, גלגלים עם סיבוב של 360 מעלות נוחים לגלגול ונסיעה.

חסרונות

כיס רוכסן אחד בלבד, הפוליפרופילן לא חזק כמו הפוליקרבונט.

קנה עכשיו ב- emanuel
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- אלטר
לוגו של הסקירה

מתחת לכיסא המומלצת ביותר: Samsonite Base Boost UnderSeater

מזוודה קומפקטית במיוחד שאפשר להכניס מתחת למושב, למי שאוהב לטוס עם מטען קל במיוחד ולצאת מהמטוס בלי להתעכב במעבר ולשלוף את הטרולי מתא המטען. ה-Underseater קטנה ואלגנטית במיוחד ותקנית עבור מרבית חברות התעופה כמטען עליה למטוס חינמי (אפילו בחברות ה-LOW COST.

Samsonite Base Boost UnderSeater

4.5 15

יתרונות

קומפקטית מספיק כדי לעלות לכל מטוס, שוקל רק 1.7 ק"ג, עיצוב יפה ואלגנטי, עשויה פוליאסטר חזק עמיד במים, 5 שנות אחריות.

חסרונות

רק 2 גלגלים כך שניתן לגרור רק כאשר מוטה הצידה.

קנה עכשיו ב- emanuel
סיכום

למה דווקא מזוודות של סמסונייט?

הסיבה המרכזית מדוע להשקיע במזוודות של סמסונייט היא המוניטין שהמוצרים של החברה צברו לאורך השנים; המזוודות שלהם הן בין העמידות ביותר שאפשר למצוא בשוק ובתור בעלים של שתי מזוודות סמסונייט, גם אני יכולה להעיד על האיכות שלהן. כל אחד מהמוצרים של החברה בנוי כדי להחזיק מעמד, אפילו אם אתם לא המשתמשים הזהירים ביותר.

 

תשומת הלב לעמידות היא אפילו חשובה יותר כאשר חושבים על ההתנהלות הגסה במטען כאשר מעלים ומורידים אותו מבטן המטוס. המזוודות של סמסונייט שומרת היטב על כל הציוד שלכם ואתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו אותה חזרה בחתיכה אחת.

 

אולם, עמידות היא לא היתרון היחידי של מזוודות סמסונייט. המזוודות שלהן הן ללא ספק המעוצבות ביותר בשוק, כאשר כמעט כל המוצרים שלהן מגיעים לנקודה המושלמת הזאת בין יוקרתיות ושימושיות שכל כך הרבה אנשים מחפשים.

 

ואם כבר הזכרנו יוקרתיות, בטח כבר שמעתם על מותגים כמו American Tourister, High Sierra ו-Hartman נכון? ובכן, מה אם הייתי אומרת לכם שכל אותם מותגים שייכים למותג אב אחד גדול, והשם של אותו מותג הוא סמסונייט. מה תגידו על זה?

 

בסך הכל, מזוודות של סמסונייט וגם תיקים הם אפשרות נהדרת עבור כל מי שמחפש שימושיות ברמה הגבוהה ביותר ועמידות לאורך זמן, מבלי להתפשר על עיצוב ויוקרתיות.

 

מה לחפש כאשר קונים מזוודת סמסונייט?

בעוד כל המזוודות שציינתי בסקירה למעלה ישרתו אתכם היטב, עדיין נשארת העובדה שייתכן ויהיו מספר דגמים שישרתו אתכם טוב יותר מדגמים אחרים, בהתחשב בגודל ובצרכים האישיים שלכם.

 

מסיבה זו, חשוב שתדעו לשפוט ולהחליט האם המזוודה שאתם שוקלים לרכוש היא המזוודה המתאימה ביותר עבורכם.

 

ואלו הם כל הדברים שעליכם לקחת בחשבון כדי לעשות את ההחלטה:

 

  1. גודל

הדבר הראשון שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים מזוודה הוא האם היא גדולה מספיק כדי להכיל את המטען שלכם. בחירת מזוודה עם מספיק מכל לכל הדברים שלכם הופכת את פעולת האריזה והפירוק של המזוודה להרבה יותר פשוטה, מבלי שתצטרכו לדחוס הכל ולחשוש כל הדרך שהיא עלולה להתפוצץ ולפזר את כל הרכוש שלכם מסביב. אף תיק או מזוודה לא יחזיקו מעמד לאורך זמן אם יידחסו אותם בצורה כזו, וגם הציוד שדחסתם בפנים לא יהיה במצב הכי טוב כאשר תפתחו סוף סוף את המזוודה במלון.

 

אולם, גם חשוב לא לרכוש מזוודה שגדולה יתר על המידה ממה שאתם צריכים. אחרת אתם פשוט תצטרכו לגרור מזוודה כבדה וגדולה, ולהתקשות איתה כל הדרך, כשאתם לא באמת צריכים את כל המקום שיש לה להציע. מצד שני, יש אנשים שמעדיפים מזוודה גדולה על אחת בינונית או קטנה, היות ואתם יכולים למלא רק חצי ממנה ובשאר להשאיר מקום לקניות וחפצים שיצטרפו בהמשך הדרך – יתרון שכדאי לשקול.

 

יש דרך נוספת ליהנות ממקום שאפשר להוסיף לו רכישות בהמשך היא מזוודה מתרחבת, אחת שאפשר, באמצעות רוכסן שנפתח, להגדיל את תכולת המזוודה או לסגור את הרוכסן ולהקטין אותה לממדים נוחים יותר. דרך נוספת לפתור את בעיית הגודל היא לרכוש סט מזוודות, הכולל 3 מזוודות בשלושה גדלים שונים ובכך ליהנות מכל העולמות.

 

  1. משקל

בעוד המשקל הכולל של המטען שלנו לרוב פרופורציונאלי למספר הבגדים שאנחנו אורזים לחופשה או לטיול (ובהתאמה גם למספר ימי החופשה), המשקל של המזוודה עצמה הוא גורם חשוב. רבים מאיתנו נאבקים להישאר מתחת למגבלת המשקל, לא מעוניינים לשלם את הקנס הכספי בשדה התעופה. רכישת מזוודה קלה היא הדרך הטובה ביותר לשמור על מטען עם משקל נמוך, בעוד אתם אורזים כל מה שאתם רוצים וצריכים, ללא התפשרות. ואפילו אם אתם מתכננים לחרוג מגבולות המשקל, בגלל כל הדברים שאתם מתכננים לקנות ולהביא חזרה לארץ, הקלילות של המזוודה יכולה להקל על הסחיבה שלה ועל ההתנהלות הכוללת איתה.

 

  1. חומר

למרות שקיימים מגוון בדים וחומרים אשר משתמשים בהם כדי ליצור מזוודות היום, כמעט כל המזוודות נופלות לשתי קטגוריות עיקריות: מזוודה קשיחה ומזוודה רכה (מבד). כפי ששמותיהן מרמזים, ההבדל העיקרי בין שתי המזוודות הוא הקשיחות של החלק החיצוני, כאשר במזוודות קשיחות החלק החיצוני עשוי לרוב מחומר קשיח אך גמיש כגון פלסטיק ABS, PVC ופוליקרבונט, בעוד מזוודות רכות עשויות רובן מבד כמו ניילון.

 

יש הרבה יתרונות למזוודות קשיחות כאשר אתם מטיילים או נמצאים בחופשה. היתרונן עיקרי הוא החלק החיצוני הקשה והעמיד ששומר על כל תכולת המזוודה. מזוודות מסוג זה הן קשיחות במיוחד, עד שהדגמים הטובים ביותר שלהן יכולות לשרוד בקלות נפילה משתי קומות! מה שאומר שאין לכם שום סיבה לדאוג לחפצים שלכם עם חלק חיצוני קשיח כל כך שיגן עליה.

 

אבל זה לא אומר שלמזוודות בד אין יתרונות משלהן. מלבד המראה הקלאסי שהן מספקות (בניגוד למזוודות הקשיחות), מזוודות בד מתרחבות בקלות היות והבד הרך מאפשר מתיחה של דפנות המזוודה כדי להכניס כמה שיותר דברים פנימה. ולהיפך, אם אתם מחפשים מזוודה קטנה, שלא תתפוס הרבה מקום, ניתן לדחוס מזוודות בד כך שיתאימו בדיוק לגודל המבוקש – מאפיין שבעל מזוודה קשיחה יצטרך להסתדר בלעדיו. אולם, מזוודות בד יותר קשות לתחזוק, במיוחד כאשר זה מגיע לניקוי אינטנסיבי אחרי חופשה או טיול ארוכים. בניגוד למזוודות בד, מזוודות קשיחות רק דורשות ניגוב קצר עם מגבון לח כדי להסיר את הלכלוך שהצטבר – וזה הכל.

 

בקצרה, בחירה בין מזוודה קשיחה למזוודה מבד היא החלטה לגמרי אישית, המתבססת על המאפיינים שחשובים לכם והצרכים שלכם בזמן שאתם נמצאים בטיול או בחופשה. אולם, אני ממליצה ללכת על האופציה הקשיחה, בזכות העמידות שאתם מקבלים איתה.

 

  1. ניידות

אל תקנו מזוודה בלי גלגלים. נקודה.

 

גם אם אתם חושבים שגלגלים על מזוודה נראים קיטשיים, אתם פשוט תצטרכו להתרגל ולקנות מזוודה שיש לה זוג גלגלים מתפקד. מפני שלמרות שזה לא נראה כמו מאפיין חשוב כאשר אתם רוכשים מזוודה, הגלגלים הופכים את ההתנהלות והסחיבה של המזוודה לכל כך יותר פשוטה ונוחה. אפילו אם אתם מתכננים שמישהו אחרי יסחוב את המטען שלכם בשדה התעופה, אתם עדיין תצטרכו לגרור אותה בעצמכם אל השדה ומהשדה, ואז יגיע הרגע שתודו לעצמכם שרכשתם מזוודה עם גלגלים.

 

בנוגע למספר הגלגלים האופטימלי שכדאי שיהיו על המזוודה שלכם, יש הרבה דעות בנושא. זוג גלגלים בחלקה התחתון והאחורי של המזוודה הוא הרבה יותר אסתטי מארבעה גלגלים בבסיס המזוודה, אבל אופציית ארבעת הגלגלים היא לרוב הרבה יותר נוחה וניידת (ואולי אפילו מהנה) לשימוש. לכו על האפשרות הראשונה אם אסתטיקה חשובה לכם. אחרת, אופציית ארבעת הגלגלים  היא הרבה יותר עדיפה ותעשה לכם את החיים להרבה יותר קלים.

 

  1. עמידות

עמידות היא דאגה נוספת שחשוב להתייחס אליה כאשר אתם יוצאים לקנות מזוודה חדשה. זה לא סוד שמזוודות יכולות להגיע למחירים מרקיעי שחקים, במיוחד אם אתם מעוניינים לרכוש מוצרים איכותיים כמו אלה שיש לסמסונייט להציע, לכן מומלץ מאוד לרכוש מזוודה שתחזיק לכם מעמד לפחות כמה שנים טובות. אחרי הכל, אם אתם הולכים להשקיע סכום מכובד של כסף במזוודה חדשה, אתם רוצים לקבל תמורה שתחזיק לכם להרבה זמן.

 

כפי שכבר ציינתי, אם עמידות היא הדאגה מספר 1 שלכם בכל הנוגע למטען ומזוודות, מזוודה קשיחה היא הפתרון עבורכם. מלבד החומר של המזוודה, אתם צריכים גם לבחון את הגלגלים ואת הידיות שלה, היות והם יכולים להיהרס אם המזוודה מלאה ואתם גוררים אותה בגרם מדרגות. אתם גם צריכים לבדוק את הרוכסנים, ולראות אם הם איכותיים ומהסוג שמחזיק הרבה זמן מעמד או כאלה שיהרסו אחרי מספר שימושים, במיוחד אם אתם אוהבים לפוצץ את המזוודה שלכם.

 

כמובן, קשה לבדוק את העמידות של כל אלו דרך האינטרנט, כך שהדרך הכי טובה לקבוע אם המזוודה עמידה ומומלצת, היא לקרוא ביקורות באינטרנט מאנשים שכבר רכשו את הדגם או לעבור על הסקירה שהכתבתי לכם למעלה.

 

רמז: אם 3 אנשים לפחות דיווחו על בעיה דומה במזוודה, כדאי לכם להתרחק מהמוצר שאתם בודקים.

 

  1. כיסים

בעוד רובנו כלל לא טורחים להשתמש בכל הכיסים במזוודה שלנו ממילא, היות ואנחנו פשוט דוחפים הכל לתא הגדול של המזוודה, יש אנשים שיחלקו על העניין ויגידו שכיבים הם מאפיין חשוב מאוד במזוודה.

 

אם יש לכם הרבה כיסים במזוודה, אתם יכולים לארגן טוב יותר את הבגדים והחפצים שאתם מכניסים פנימה. מה שמקל מאוד כאשר אתם צריכים לשלוף חולצה או גרביים במהירות מהמזוודה, וגם הופך את פעולת האריזה והפירוק שלה להרבה יותר פשוטה ונוחה.

 

נכון, אתם אולי תבלו קצת יותר זמן בארגון הדברים שלכם כאשר אתם תתחילו לארוז, אבל לטווח הארוך אתם ממשם תהנו מכל הסדר הזה ומהעובדה שלא תצטרכו לרוקן את כל המזוודה כדי למצוא סוודר אחד.

 

לכן, מספר סביר של כיסים הוא בהחלט מאפיין חשוב שכדאי לחפש כאשר בוחרים מזוודה חדשה, אבל אני בהחלט מבינה אם תחליטו לשכוח מכל הסעיף הזה מפני שאתם מלכתחילה מעולם לא ממש השתמשתם בכיסים של המזוודה הקודמת שלכם.

 

  1. בטיחות

למרות שרובנו לא באמת אורזים במזוודות שלנו משהו שאחרים ייצרו לגנוב, ואת מה שכן שווה לגנוב אנחנו לרוב ניקח במטען היד שלנו – כאשר יש מנעול או מנגנון בטיחות כלשהו על המזוודה, זה הרבה יותר מרגיע. הבגדים שלנו ושאר החפצים האישיים אולי לא שווים הרבה כסף, אבל אנחנו עדיין נעדיף שאף אחד לא יקבל גישה אליהם מלבדנו.

 

וזה כאשר אנחנו לא סוחבים פריטים חשובים במטען שלנו, אם הכנסתם משהו חשוב למזוודה, המנעול הופך מאופציה נחמדה לחובה.

 

אז אם אתם מעדיפים לא להיות בלחץ כל רגע בו המזוודה לא נמצאת בטווח הראייה שלכם, עדיף פשוט לרכוש מזוודה עם מנגנון נעילה. תסמכו עלי, יהיה לכם הרבה יותר קל להירדם במטוס ככה.

שאלות ותשובות על מזוודות סמסונייט מומלצות

עדיף מזוודה קשיחה או מזוודה מבד?

התשובה לשאלה זו תלויה לחלוטין בהעדפה האישית שלכם. אני אישית חושבת שמזוודה קשיחה מעניקה רמת עמידות ששווה להשקיע בה, אבל יש כאלו שיעדיפו את הנוחות והסטייל של מזוודה מבד. לכן, אם עמידות ושמירה על החפצים שלכם נמצאות בראש סדר העדיפויות שלכם, מזוודה עמידה היא הבחירה עבורכם. אולם, אם אתם רוצים סטייל, אסתטיקה ואפשרות דחיסה למקומות קטנים, מזוודת בד תיתן לכם יותר במקרה הזה.

איך אני מאתחל מנעול TSA?

כל מנעול TSA מגיע על כפתור אתחול חבוי בתוך חור קטן ליד לוח הקומבינציה. כדי להכניס צירוף מספרים משלכם למזוודה, ראשית כוונו את המנעול לצירוף הישן שלו (לרוב 000). השתמשו בעט כדי ללחוץ על הכפתור החבוי עד שתשמעו קליק. לאחר מכן הכניסו צירוף חדש משלכם. לאחר שהגדרתם אותו, לחצו על כפתור הפתיחה עד שתשמעו קליק נוסף. הצרוף החדש שלכם נקבע, מזל טוב!

אם בחרתי מזוודה קשיחה, האם היא תהיה עמידה מספיק?

מזוודות קשיחות יותר ממזוודות בד, אבל חשוב לבדוק גם את הגלגלים, הידיות ואת הרוכסנים, על מנת להחליט אם מזוודה היא עמידה או לא. אם המזוודה עצמה עמידה, אבל הרוכסנים שלה יישברו אחר שתפוצצו את המזוודה במתנות או אחד הגלגלים יישבר כאשר תרדו עם המזוודה במדרגות, המזוודה אינה מספיק עמידה. חברת סמסונייט מייצרות מזוודות איכותיות במיוחד, עם רמת עמידות גבוהה, זו אחת הסיבות שהסקירה הזו נכתבה עליהן.

האם חובה לבחור מזוודה עם גלגלים?

מומלץ מאוד. אני לא מכירה הרבה אנשים שקונים מזוודות בלי גלגלים, מהסיבה הפשוטה שהם הופכים את חוויית הסחיבה וההתנהלות עם המזוודה לכל כך יותר נוחה. הגלגלים מאפשרים לכם לגרור את המזוודה על פני מגוון משטחים, במקום שתצטרכו להרים אותה לכל מקום או לשבור את הגב.

אם אתם רוצים מקסימום נוחיות, אני ממליצה על מזוודה עם 4 גלגלים. אם אתם מחפשים קצת יותר סטייל ופחות שימושיות, גם 2 גלגלים יעשו עבודה טובה.