שעון ריצה: 5 שעוני ריצה מומלצים [2024] Finder – קונים חכם {כולל מדריך קנייה}

שעון ריצה מעולה שיעזור לכם להיות בבקרה לכל אורך הריצה, לשפר ביצועים ולהקשיב ללב.

icon pos_1

ניתחנו

62 סקירות

ו-

3491 ביקורות

בתחום

אימון וכושר

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שעון ריצה מומלץ

שעון ריצה מומלץ הוא בדיוק מה שיעזור לכם להיות בבקרה על הגוף שלכם במהלך הריצה, במיוחד על הדופק – יש שיקראו לו אפילו שעון דופק. כמובן, תלוי בדגם שאתם בוחרים, שעון ריצה מסוגל להרבה יותר מלמדוד רק את הדופק שלכם: הוא מודד מרחקים, שריפת קלוריות, קצב ואפילו את כמות ואיכות השינה שלכם. ככל שהדגמים מתקדמים יותר הם מדויקים יותר ומציעים מבחר יותר של אפשרויות שימושיות. לפניכם הדגמים הנבחרים לשנת 2024.

נכתב ע״י

דנה ישעיהו

כותב: דנה ישעיהו

עוסקת בתחום השיווק הדיגיטלי כבר למעלה מ12 שנים. בנוסף חובבת/מקצוענית בתחום הריצה והספורט – רצה מרתונים ומרחקים ארוכים (אחרי 12 מרתונים כבר). בעלת תעודה של מדריכת כושר. כתיבת תכנים בשני התחומים אני כבר עושה מעל ל10 שנים – מאוד אוהבת לחקור וללמוד על הנושאים שאני אוהבת

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

שעון הריצה או שעון הדופק הטוב ביותר יהיו שדרוג רציני במידה והשתמשתם עד היום בשעון ספורט מומלץ בסיסי. שעון הספורט הטוב ביותר, בניגוד לצמידי כושר, לא רק מגיע עם טווח חיישנים (חיישן קצב לב, מד תאוצה, ברומטר וכו') ו-GPS מובנה, אלא הם גם נוטים להיות מדויקים יותר ולרוב גם נראים טוב יותר.

 

לשעוני הריצה הטובים ביותר, למרות שמם, יש את היכולות לעקוב אחר הרבה יותר מסתם ריצה. הם יכולים לעקוב אחר אימון כושר, רכיבה על אופניים, שחייה, חתירה ועוד.

 

אם אתם מחפשים דרך לאבד שומן בטני, שעון ריצה עשוי להיות שימושי במיוחד. שעוני ריצה עוקבים אחרי קצב לב בזמן אמת, על פרק כף היד שלכם, ומסוגלים להעריך את הקלוריות ששרפתם במהלך היום, מה שנותן לכם תמונה ברורה יותר על צרכי האנרגיה שלכם.

 

אם את רוצים לרוץ עם מעקב צמוד ואמין שתמיד נמצא על היד שלכם, אלו הדגמים שכדאי לכם לקחת בחשבון.

לוגו של הסקירה

שעון הריצה הטוב ביותר מכולם: GARMIN FORERUNNER 245 MUSIC

ה- Garmin Forerunner 245 Musicהוא שעון הריצה האולטימטיבי נטול הפלאפון ועם GPS משל עצמו, עבור אצנים שמחפשים את הטוב ביותר תחת תקציב. שעוני ספורט מרובי תפקידים אחרים כמו ה- Garmin Fenix 6 Pro או ה- Polar Vantage V עשויים להציע יותר טריקים, אבל עבור המחיר שלו, ה- Garmin Forerunner 245 Musicבהחלט נחשב להשקעה משתלמת.

GARMIN FORERUNNER 245 MUSIC

4.5 15

האפשרות הטובה ביותר לאצנים תחת תקציב

יתרונות

הדור האחרון בחיישני קצב הלב

אחסון מוזיקה מובנה

חיי סוללה מדהימים

חסרונות

מסגרת הפלסטיק לא בדיוק משדרת יוקרתיות

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon

מערכת הייצוב+GPS+GLONASS+Galileo די מדויקת ושקטה, עוקבת אחרי התנועה שלכם בדיוק מרשים. הסוללה יכולה להחזיק עד 7 ימים במצב רגיל ו-6 שעות במצב GPS עם מוסיקה, מה שאומר שלא תצטרכו להטעין אותו יותר משלוש פעמים בשבועיים.

 

ה- Garmin Forerunner 245 Musicגם תומך ב-Garmin Coach, מדריך אימון ניתן להתאמה שמסוגל לאמן אתכם לרוץ מרחק מסוים (5 ק"מ, 10 ק"מ או חצי מרתון) תוך זמן מסוים, המוגדר על ידיכם. התוכנית מתאימה את עצמה להספק האימונים וההתקדמות שלכם ועושה שינויים בהתאם.

 

אתם יכולים לבדוק את ההתקדמות שלכם ולעיין במידע מפעילויות קודמות על ידי שימוש באפליקציית Garmin Connect. באפליקציה אתם יכולים גם לאסוף תגים ומדליות עבור מגוון פעילויות, דרך מהנה לשמור על המוטיבציה!

 

אולם, ה- Garmin Forerunner 245 Musicיחסית קל, תכונה מצוינת אם אתם משתמשים בו לריצה, אבל אתם גם לא תקבלו את התחושה שמשהו יוקרתי ומשמעותי עטוף מסביב לפרק כף היד שלכם.

לוגו של הסקירה

שעון ריצה קל אך מגוון: GARMIN FORERUNNER 945

ה- Garmin Forerunner 945הוא פשרה מצוינת בין מאפיינים יוקרתיים למחיר נוח, בעוד אתם לא צריכים להתפשר עבורו על דבר. אנשים רבים יגידו "לקנות את הדגם הזה זה כמו לקנות את ה- Forerunner 935" ואתם יודעים מה? הם צודקים. אבל בעוד ה- Forerunner 945שמר על המראה והתחושה של ה- Forerunner 935, מבפנים הוא שונה לגמרי.

GARMIN FORERUNNER 945

4.5 15

שעון ריצה עם חיישנים מעולים

יתרונות

חומרה מחודשת לחלוטין

עושה שימוש בחיישן קצב הלב החדש של Garmin

Garmin Pay מוכן

זכוכית גורילה

שבב GPS של סוני

חסרונות

יקר

Garmin Venu 2
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Last Price

בתור התחלה, הוא משתמש בחיישן הלב האופטי Elevate של Garmin, שהוא יותר מדויק (אפילו מתחת למים) מהחיישן של ה-935. ה- Forerunner 945 גם עושה שימוש בשבב GPS חדשני שמנהל את חיי הסוללה טוב יותר וגם הוא מדויק יותר מקודמו בתפקיד.

 

ל- Forerunner 935 אין אחסון מוזיקה מובנה וגם לא Garmin Pay, לעומת ה- Forerunner 945. אתם כנראה לא תשתמשו במאפיינים הללו במרוץ, אבל הם די שימושיים בכל הנוגע לריצות יום יומיות ושגרת אימונים.

 

ל- Forerunner 945יש גם הרבה מהמאפיינים דור אחרון של Garmin, כולל PulseOx, Live Event Sharing, איתור תאונות ועזרה, מוניטור אנרגיה Body Battery, Training Load Focus ועוד. כמה מהמאפיינים הללו די בסיסיים, אבל זה בסדר, Garmin פשוט רוצה לפנות גם לקהל האצנים הפחות מקצועי.

 

ה- Garmin Forerunner 945מגיע גם עם מפות. נכון, מסך ה-1.2 אינץ' לא מפורט כמו הסמארטפון שלכם, אבל אם אתם רוצים להיפרד קצת ממסך הפלאפון אבל עדיין להצליח לנווט בסביבה שלכם, ה- Garmin Forerunner 945כאן בשבילכם.

לוגו של הסקירה

שעון ריצה עמיד במים עם סוללה מצוינת: POLAR VANTAGE V

ה- POLAR VANTAGE Vהוא שעון קצת מוזר. בתור התחלה היא נמכר לרוב בסכומי כסף נמוכים יותר משל ה- Garmin Forerunner 945או ה-Suunto 9 Baro הדומים לו, פלוס גדול עבור הרבה מאוד אנשים. הוא גם מכיל מאפיינים מיוחדים מאוד שעשויים להלהיב הרבה מאוד אצנים.

POLAR VANTAGE V

4.5 15

שעון ריצה ייחודי

יתרונות

חיישן קצב לב מדויק

אידיאלי לטריאתלון

חיי בטרייה מספקים

מאפיינים ייחודיים

חסרונות

מסך המגע + חמש הכפתורים ניווט עשויים להיות מבלבלים בהתחלה

קצת יקר

Pro
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- רוקי ספורט
קנה עכשיו ב- energym
קנה עכשיו ב- גיל ספורט

השעון נראה יותר כמו שעון אופנתי מאשר שעון ספורטיבי. מבחר הצבעי הרצועות שתוכלו לבחור לא עוצר בשחור או אפור, אלא יש לכם גם כתום בהיר, כחול ולבן. Polar לא רוצים שתשתלבו בהמון, הם רוצים שהשעונים שלהם יבלטו.

 

יש הרבה מה לאהוב ב- POLAR VANTAGE V. יש לו תצוגת מגע גדולה, חבויה תחת זכוכית גורילה ולא פחות מ-9 חיישנים מאחור. הוא משתמש במערכת מעקב GPS+GLONASS, שאמנם לא מהירה כמו זו של Garmin, אבל עדיין עושה עבודה מצוינת.

 

גם חיי הסוללה של השעון די טובים, עם מספיק כוח ל-40 שעות של מעקב, כך שאם אתם עושים שימוש בסיסי בשעון 2 טעינות בשבוע אמורות להספיק לכם.

 

וכמובן, ל- POLAR VANTAGE Vיש את כל מאפייני מעקב הכושר שתצטרכו ויותר, כמו מעקב שינה, Nightly Recharge (אשר מראה לכם כיצד הגוף שלכם מתאושש מלחץ או אימון), Serene (תרגילי נשימה מודרכים), מעקב צעדים ופעילות.

 

היות ומדובר בשעון של Polar, ה- POLAR VANTAGE Vמתרכז המון בהתאוששות, עם מאפיינים כמו Training Load Pro, אשר מודד הספק לב ושריר, הכל דרך פרק כף היד ללא צורך ברצועות חיצוניות.

לוגו של הסקירה

שעון הריצה הקל ביותר: COROS PACE 2

ה- COROS PACE 2הוא אחד משעוני הריצה הטובים ביותר ששוחררו ב-2020. הוא אולי מספק פחות מאפיינים בסיסיים מכמה שעוני Garmin, אבל מאפייני הריצה שמוצעים כאן ממש מדויקים. קודמו בתפקיד, ה-Pace, היה שעון טוב, אבל ה-Pace 2 שיפר את כל מאפייני המפתח כגון חיי סוללה וחיישנים, והוא עשה זאת מבלי שתצטרכו לשלם הרבה על כך.

COROS PACE 2

4.5 15

שעון ריצה קליל עם חיי סוללה מעולים

יתרונות

מסך מעולה

חיי סוללה ארוכים (גם במצב GPS)

מודד עוצמת ריצה על מפרק היד

קל כמו נוצה

חסרונות

חיישן אופטי לקצב הלב לא תמיד מדויק

לשבב GPS לוקח קצת זמן עד שהוא קולט את האות

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- Amazon
דגם קודם
קנה עכשיו ב- AZRIELI
COROS VERTIX GPS
קנה עכשיו ב- Amazon

עבורנו, החלק הטוב ביותר ב- COROS PACE 2הוא המסך. הוא חד, בהיר ופשוט כיף להסתכל עליו. מסך ה-LCD עם התצוגה שתמיד פועלת אולי נראה מעולה, אבל הוא לא אוכל את הסוללה: באופן מרשים, ה-Pace 2 מסוגל להמשיך לעבוד 30 שעות בין שתי טעינות במצב GPS. במצב רגיל הוא מסוגל לעבוד מעל שבועיים על טעינה אחת.

 

ה-Pace 2 עושה הכל נכון מבחינת מאפיינים בסיסיים, אבל גם לו יש כמה טריקים בשרוול. לדוגמה, הוא מודד את עוצמת הריצה דרך מפרק היד, ללא חיישנים נוספים. יש לו גם חיישני ABC (מד תאוצה, מד גובה ומצפן) כך שהוא יכול לעקוב טוב יותר בתנאי חוץ ולספק לכם את כל המידע הדרוש.

 

לפי Coros, ה-Pace 2 הוא גם שעון הריצה הקל ביותר בשוק היום: הוא שוקל רק 29 גרם וזה כולל גם את רצועת הניילון. ואם כל זה לא שכנע אתכם לקנות את ה- COROS PACE 2, אנחנו נספר לכם שהוא מקודם על ידי אליהוד קיפצ'וגה, אצן המרתון המהיר ביותר בעולם. אם הוא אוהב את Coros, אז גם אנחנו.

לוגו של הסקירה

שעון הריצה הטוב ביותר לריצות ארוכות: SUUNTO 9 BARO

ה- Suunto 9 Baroפחות או יותר זהה ל- Suunto 9 מלבד שני גורמי מפתח: ל-Baro יש ברומטר – כפי ששמו מרמז – והוא גם מגיע עם זכוכית קריסטל עמידה לשריטות. עבור שני המאפיינים האלו, אתם תצטרכו לשלם בערך 20% יותר, אבל זה שווה את זה.

SUUNTO 9 BARO

4.5 15

שעון ריצה מעולה במיוחד לאלו שאוהבים לרוץ בשטח

יתרונות

אפשרויות לניהול חיי סוללה

ברומטר

זכוכית קריסטל ספיר

חסרונות

די גדול ומגושם

קנה עכשיו ב- KSP
דגם טיטניום
קנה עכשיו ב- רוקי ספורט

המאפיינים הנוספים של ה- Suunto 9 Baroיוערכו במיוחד על ידי אצני שטח ומטיילם שמתפסים על הרים שמעוניינים להיות במעקב על הגובה. אפילו טוב יותר, ה- Suunto 9 Baro כולל התרעת סערות, כך שתוכלו למצוא מחסה בזמן או לדלג על אימון באתו היום, תלוי במצב הרוח שלכם.

 

המאפיינים המצוינים שמגיעים עם ה- Suunto 9 Baroלא גובים מחיר מחיי הסוללה המצוינים של השעון, בונוס נוסף עבור אלו מכם שאוהבים לרוץ בשטח, אבל עושים זאת לטווחי זמן ארוכים ללא אפשרות הטענה. אנחנו מבינים שהשעון הזה מתאים לאצנים מאוד ספציפיים, אבל עבורם, בהחלט מדובר בשעון הכי טוב שאפשר לקנות.

שאלות ותשובות על שעון ריצה מומלץ

מה המחיר הממוצע של שעוני ריצה?

כל שעון ריצה בסיסי עם GPS ומדידות דופק בסיסיות יכול לעלות פחות מ-1,000 שקלים. עם זאת, אם אתם רוצים חוויה קצת יותר מקצוענית ורצינית, המחירים של שעונים איכותיים מתחילים מ-1,500 ₪ ויכולים להגיע גם לאזור ה-4,000 ₪. ייתכן כי הדרך הנכונה היא לעבוד בצורה הדרגתית, ולהשתדרג עם הזמן בהתאם לכמות הזמן והמחשבה שמשקיעים בריצה.

איזה פיצ'רים כדאי לחפש בשעוני ריצה?

כמו בכל מכשיר דיגיטלי כיום, שווה לחפש את ההתממשקות ואת הנתונים המתקדמים. המטרה היא לעבוד בצורה מסונכרנת, ונוחה מאוד לשימוש. לכן, שימו לב שהשעון מתחבר לטלפון הסלולרי ולמחשב שלכם, על מנת שתוכלו לעשות איתו יותר מרק קבלת נתונים. תוכלו לשמוע מוזיקה, לענות לשיחות, ואפילו לבדוק נתונים מתקדמים כמו איכות שינה, דופק במנוחה ועוד. כל אלו יעזרו מאוד לחוויית הריצה שלכם.

האם יש שעוני ריצה מותאמים עבור סוגים שונים של ריצות?

אנשים שעושים הליכון. השעונים המתקדמים יודעים לקחת גם את הפקטור הזה בחשבון כאשר הם נותנים לך את המידע הטוב והמהימן ביותר בנוגע לריצה שלכם. המענה של כל שעון הוא שונה, וחשוב לזכור שהמשטח עליו אתם רצים, והמרחקים שאותם אתם בוחרים לכם, הם פקטורים שחייבים לקחת בחשבון.

אילו דברים קטנים יש לקחת בחשבון כאשר קונים שעוני ריצה?

הדברים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל בשעוני ריצה איכותיים. למשל – גודל ואיכות הרצועה, אורך חיי הסוללה, התממשקות עם הטלפון, נראות ועוד. כאשר קונים פריט כל כך יקר ושימושי, חשוב לשים לב לכל פרט קטן בו.