עגלת בוגבו מומלצת – 4 העגלות הטובות ביותר לשנת 2024

עגלות שופעות בסטייל אישי, וטכנולוגיה מתקדמת במיוחד שהופכת כל טיול לחוויה יוצאת דופן. צוות המומחיות שלנו בחן ובדק את הדגמים השונים ולהלן הממצאים:

icon pos_1

ניתחנו

11 סקירות

ו-

1397 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

בין אם אתם הורים ותיקים ובין אם הורים טריים, בוודאי שמתם לב, שבכל מה שקשור לעולם התינוקות, ישנם כמה שמות בולטים יותר, כאלו שנמצאים ממש בקדמת הבמה. בכל מה שנוגע לשוק העגלות, bugaboo היא בהחלט אחד מהם. בזמן שחברות רבות מנסות להתרחב ולהתפרס על נתחי שוק גדולים ומגוונים יותר, בוגבו התחילה ונשארה יצרנית עגלות ילדים, ובזה היא מתמקדת.

 

נכון, ניתן למצוא גם סל-קל אחד בודד, אבל השוק העיקרי והמוחלט שלה הוא עגלות לתינוק.

 

ושלא תחשבו לרגע אחד שמדובר באיזה טרנד חדש וחולף. חדי העין הוותיקים  יותר בטח זוכרים את עגלת הבוגבו של מירנדה מ"סקס והעיר הגדולה". אמנם מדובר בחברה יחסית צעירה אבל כבר מאז שהוקמה נחשבו העגלות שלה לשם דבר. הן נחשבות שם מקביל לאיכות ונוחות משולבים בסטייל שופע. אז נכון, כמו בכל מוצר יש דגמים שיצאו כבר מהשוק (כמו הבוגבו באפלו), ואמנם הם נחשבו לטופ של הטופ, אבל אל דאגה, החברה לא הייתה מוציאה דגם כל כך טוב ופרקטי בלי להביא לכם את האח המשוכלל שלו.

 

אנחנו פה כדי לעזור לכם להחליט איזו עגלה של בוגבו הכי מתאימה למשפחה שלכם ובדיוק בשביל בדקנו בשבילכם את עגלות בוגבו הטובות ביותר. לפניכם התוצאה, רשימה של עגלות בוגבו הטובות, הפופולריות והמשתלמות ביותר. כדי לדעת מי מהן תתאים בדיוק בשבילכם, כדאי לכם להציץ במאמר שלנו שיעזור לכם לבחור את העגלה הטובה ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

חזקה, יציבה וקלה: בוגבו פוקס 3

הדור השלישי של הדגם שנחשב לספינת הדגל של החברה שעד היום נחשב כאחת העגלות המוצלחות ביותר של בוגבו. עם יכולת נסיעה בכל תנאי שטח.

בוגבו פוקס 3

4.5 15

מתאימה לנסיעה בכל תנאי שטח

יתרונות

מתאים מגיל לידה ועד 22 ק"ג

כולל עריסה

מושב נוח גם לפעוטות

נוח וקל לקיפול

כולל בולמי זעזועים

עיצוב ייחודי

מתאימה לתנאי שטח שונים

קרא עוד
חסרונות

מעט מסובכת להרכבה

קנה עכשיו ב- צוציק
קנה עכשיו ב- אתר החברה
קנה עכשיו ב- מוצצים

עגלת בוגבו פוקס 3 היא הדור השלישי והמעודכן ביותר מסדרת פוקס של בוגבו. Bugaboo Fox. דגם הדגל הרב-תכליתי והפופולארי הזה של בוגבו, שונה מה-Fox2 בבדים חדשים, משופרים ומרופדים יותר וכמובן, צבעוניות חדשה לכל חלק בעגלה, כולל מסגרת חדשה מאלומיניום משופרת. תוספת חלון פנורמי של כיס אוורור.

 

כל היתרונות של עגלות בוגבו מתרכזים בדגמי פוקס שלה, והדור השלישי אינו שונה. ה-Fox 3 קלה במיוחד, ממש כמו הקמיליון 3 (שמופיעה בהמשך) ושוקלת רק 9.9 ק"ג. כמו בדגם הבאפלו הוותיק, שכבר לא מיוצר יותר, הפוקס 3 יכולה להתמודד עם כל תנאי שטח ואפשר לתמרן איתה בקלות בכל מקום, גם על החול תודות לאפשרות נסיעה באמצעות 2 גלגלים (מצב מריצה).

 

הגלגלים הקדמיים גדולים (21.5 ס"מ) והם אלו שנותנים לעגלה את היציבות המושלמת שלה ואת יכולת התמרון. ואם כל זה לא מספיק, פוקס 3 מציעה קיפול בשני חלקים כמו גם קיפול כיחידה אחת. כמו הדונקי, העגלה מגיעה עם קיבולת משקל גובה של יחידת המושב (22 ק"ג) וסל אחסון גדול עשוי מבד רשת.

 

האמבטיה של הפוקס 3 גדולה ומרווחת וממוקמת בגובה של 59 ס"מ על המסגרת. את האמבטיה תוכלו בקלות לשים עם כיוון הנסיעה או כשהיא פונה אליכם. כטיולון, מומלץ להשתמש בה מגיל שישה חודשים. הוא רחב ונוח גם לילדים גדולים יותר ובלחיצת כפתור אחת קלה ופשוטה תוכלו לכוון את הטיולון לאחד משלושה מצבי השכיבה שלו.

 

רצועות הבטיחות בעלות 5 נקודות  וניתן לכוון בקלות את גובה החגורות באמצעות החלקה, ללא צורך לפתוח אותן כל פעם מחדש, מה שהופך את הושבת הילד לקלה ונוחה יותר. בוגבו פוקס 3 לא רק יפה אלא גם ידידותית לסביבה. האמבטיה והגגון עשויים מבדים שמיוצרים מבקבוקי PET ממוחזרים.

 

עושה רושם שלא סתם הפכה סדרת הפוקס לסדרת הדגל שלה בוגבו. כשיש כל כך הרבה יתרונות בעגלה אחת, קשה שלא להתאהב בה. 

לוגו של הסקירה

עגלה מודולארית משפחתית: בוגבו דונקי 5 מונו/תאומים/אחים

משודרגת מקודמתה, הדונקי 5 אפילו מלוטשת יותר, מאווררת יותר וקלה יותר לקיפול ולפתיחה ומתאימה לכל המשפחה

בוגבו דונקי 5 מונו/תאומים/אחים

4.5 15

מתאימה למשפחות עם אחים צמודים

יתרונות

נוחה לשימוש

ידיות מתכווננות

אמבטיה כפולה (תאומים) או אמבטיה + מושב (אחים) נוחים ומרווחים

קלה לקיפול

תחושת שליטה למרות הגודל

גלגלים גדולים ויציבים

מעבר קל בין עגלת מונו/תאומים/אחים

חסרונות

דורשת מקום אחסון גדול יחסית

אי אפשר לעבור איתה בכל דלת

מונו
קנה עכשיו ב- אתר החברה
תאומים
קנה עכשיו ב- אתר החברה
אחים
קנה עכשיו ב- אתר החברה

בוגבו דונקי 5 היא הגרסה העדכנית ביותר לשנת 2023 של סדרת דונקי. העגלה ניתנת להמרה מעגלת יחיד לעגלת אחים או עגלת תאומים, היא העגלה המושלמת למשפחה המתרחבת והיא מתאימה את עצמה בדיוק למה שאתם צריכים. היא יכולה לשמש אתכם עבור שלושה ילדים אם תוסיפו לה את הטרמפיסט. הדונקי 5 משופרת ומשוכללת מהדור הקודם שלה –דונקי 3 – יש לה אוורור משופר ,איכות בד חדשה – בד רך יותר ודוחה מים ומערכת ריפוד מעודכנת על החגורות.

 

השיפורים של הדונקי נמצאים גם במאפיינים טכניים כמו מסגרת מעודכנת לעגלה עם מיקום מושב/אמבטיה מעט גבוה יותר (57 ס"מ); מנגנון קיפול מחודש ומשוכלל שהופך את הפתיחה של העגלה לקה, נוחה, פשוטה ואינטואיטיבית מבלי ללחות על שום כפתור. זאת ועוד, היא מאפשרת קיפול כיחידה אחת, גם אם המושבים (עריסה/ טיולון) מחוברים!

 

ואם חשבתם שכל השכלולים האלו יבואו על חשבון משקל העגלה, אז תחשבו שוב. הדונקי 5 מציעה משקל נמוך למדי בהתחשב בכך שמדובר שעגלה "כפולה", רק 15 ק"ג לעגלת אחים/תאומים. הגגונים של העגלה מציעים הגנה מפני השמש ומגיעים עם מסנני קרינה 50+ UPF. שני חלונות רשת גדולים במיוחד המסייעים לאוורור אליהם מצטרפים שני סלי אחסון ענקיים; אחד סל צד ואחד תחתון שיכולים להכיל עד 10 ק"ג כל אחד! את האמבטיה תוכלו לחבר עם כיוון הנסיעה או נגדה, ואת הטיולון אפשר לכוון לאחד מתוך שלושה מצבי שכיבה אופטימליים.

 

הדונקי 5 מגיעה בשלושה דגמים. המונו מיועדת לילד אחד וכוללת שלדה אחת, אמבטיה, יחידת מושב (טיולון)  וסל קניות בצד. דגם "אחים" מיועד לאחים עם פער גילאים. גדם "תאומים" מיועד כמובן לתאומים וכולל שתי מסגרות עם שתי אמבטיות. תזכרו, שאם אתם בוחרים היום את הדונקי 5 מונות, תמיד תוכלו להרחיב אותה כשהמשפחה תגדל ובהתאם לצרכים שלכם.

לוגו של הסקירה

עגלה אורבנית מושלמת: בוגבו בי 6

בוגבו בי 6 היא העגלה המושלמת לטיולים בעיר. עם עיצוב קומפקטי, נוטפת סטייל וקלות תמרון, אתם לא תצטרכו יותר מזה.

בוגבו בי 6

4.5 15

חווית נסיעה אורבנית

יתרונות

קלה וקומפקטית

נוחה לתמרון וטיול בעיר

מתקפלת בקלות

גלגלים משופרים לנסיעה חלקה ונוחה

מתאימה לשימוש עד 22 ק"ג

סל אחסון גדול, כיוון זווית המושב נוחה

תפעול פשוט וקל

חסרונות

מגיעה ללא אביזרים נלווים (אמבטיה לדוגמה) – ניתן לרכישה בנפרד

ללא עריסה
קנה עכשיו ב- אתר החברה
כולל עריסה
קנה עכשיו ב- שילב

הבוגבו בי 6 יצאה בסוף 2020, והיא דור נוסף של קו Bee – עגלה מודרנית, עירונית, וקומפקטית. היא שונה מקודמתה, הבוגבו בי 5, בעיקר בגלגלים העוצמתיים שלה בגודל 17.8 ס"מ שמגיעים עם מערכת מתלים אופטימלית, ויעזרו לכם להתגבר על מהמורות ובורות במדרכות של העיר בקלות רבה.

 

יחידת המושב של הבוגבו בי 6 נמצא מעט גבוה יותר על השלדה (44 ס"מ מהקרקע). כמו כן התווסף ריפוד המושב הנושם והאוורירי החדש של החברה. החלק האחורי והפלסטי של יחידת המושב פתוח יותר מקודמו מה שמגדיל את האוורר בזמן הישיבה, ועם הקיץ החם של הארץ, הייתם רוצים יותר אוורור לילד שלכם. אמנם הבוגבו בי 6 לא מגיעה עם אמבטיה בערכה, אך ניתן להוסיף אותה ברכישה נפרדת, והעגלה כולה יכולה לשאת משקל של עד 22 ק"ג.

 

במילים אחרות, היא תלווה אתכם הרה מאוד זמן, ואולי אפילו עבור כמה ילדים. גם הגגון שלו עוצב מחדש, וכולל בדים בסגנון פשתן וחלונות רשת מאווררים בצדדיים. ידית הפגוש (הבר הקדמי) גם היא הוחלפה ושוכללה, עם מראה עור יוקרתי. העיצוב הפרקטי של הידית מאפשר לנתק אותה בקלות ואפילו לקפל אותה יחד עם העגלה עצה ביד אחת בקלות ובפשטות.

לוגו של הסקירה

לסגנון חיים מודרני: בוגבו קמיליון 3 פלוס

מושלמת להורים עסוקים באזורים עירוניים שמנהלים אורח חיים מודרני, בוגבו קמיליון 3 פלוס היא משוכללת יותר המדור הקודם. בין אם אתם יוצאים לסיבוב ברחוב או אם אתם נשארים בבית עם הקטן שלכם, זו עגלה שתעשה לכם ולתינוק שלכם טוב.

בוגבו קמיליון 3 פלוס

4.5 15

פרקטיות במיטבה מבלי להתפשר על סטייל

יתרונות

קלה ופשוטה להרכבה ופירוק

החלפה בין מושה לעריסה בלחיצה קלה

סל אחסון פרקטי ונוח לגישה

ידית אחיזה משודרגת

3 מצבי תנוחה

אפשרות לשינוי כיוון המושב-עם או נגד כיוון הנסיעה

חסרונות

משקל מקסימלי נמוך ביחס לדגמים אחרים (9 ק"ג)

קנה עכשיו ב- אתר החברה

הבוגבו קמיליון 3 פלוס היא המשך ישיר לקמיליון 3 הפופולרית, שיצאה בסוף 2018. למרות שהמרכב זהה, יש פרטים רבים נוספים של העגלה האגדית הזו שעודכנו ושופרו כדי להגיע לעיצוב מודרני ופונקציונלי.

 

כמו עגלות אחרות של בוגבו, הקמיליון ניתנת כעת להתאמה אישית בכמה מובנים. סל אחסון בעיצוב משופר שמציע לא רק סטייל אלא גם נוחות ופונקציונליות הוא פתוח ומאוורר תודות לבד הרשת ממנו הוא עשוי ועם קיבולת של 5 ק"ג (כ-24 ליטר) הו בהחלט יכול להספיק לכל סיבוב בעיר. גם המושב וגם העריסה מתנתקים בקלות רבה יותר מאשר בדגמי קמיליון הקודמים ובנוסף יכולים לעמוד על הקרקע באופן עצמאי.

 

כמו בכל עגלות המותג, המושב והעריסה מתלבשים על אותה מסגרת, ולכם נשאר רק ללחוץ אותם לתוך השלדה בקלות ובמהירות. גם חגורות הבטיחות עברו שדרוג וכעת ניתן לכוונן אותן ביד אחת על ידי משיכה פשוטה למעלה או למטה.

 

דגם הקמיליון נחשב לאחד הדגמים הנפוצים ואהובים ביותר בקרב הורים במיוחד למי שגר בעיר.

סיכום

איך לבחור את עגלת בוגבו הטובה ביותר בשבילי?

לפני הכל, Bugaboo – נעים להכיר. בוגבו היא חברת עיצוב הולנדית, שהתחילה את צעדיה הראשונים אי שם בשנת 1994 על ידי מקס בארנברוג ואדוארד זאן. בראנברוג התחיל את הרעיון כפרויקט סיום בזמן שלמד באקדמיה הולנדית לעיצוב. חברת Bugaboo התפתחה במהירות והחלה לייצר עגלות אופנתיות בעיצובים ייחודיים לא נראו לפני כן. העגלה הראשונה שלה, Bugaboo Classic, החלה לשוטט ברחובות הולנד בסביבות 1999.

תחילה, בוגבו לא הצליחה למצוא הצלחה עולמית אך כשהשיקה את Bugaboo Frog בשנת 2001 הכל התחיל להשתנות. הדגם זכה במהירות לפופולריות באנגליה, ובהמשך משך את תשומת הלב של הפקת הסדרה המצליחה "סקס והעיר הגדולה". אחרי ההופעה של עגלת בוגבו בסדרה, היא הפכה לעגלה מבוקשת גם בארה"ב.

 

למרות שבוגבו היא חברה צעירה יחסית, שעדיין פועלת כדי להטביע את חותמה בשוק העולמי, ההצלחה שלה רוקעת שחקים והיא ממשיכה להיות בראש המצעדים עם עגלות שמשלבות עיצוב יפהפה והנדסה פונקציונלית.

 

בחירת העגלה הנכונה יכולה להיות מכריעה ובחירה לא נכונה יכולה להיות מאכזבת. עם כל כך הרבה אפשרויות, בין כל כך הרבה חברות הבחירה יכולה להפוך למתסכלת ביותר.  בין כל החברות הבולטות בשוק, יש אחת בולטת במיוחד – בוגבו והמדריך הזה יעזור לכם לבחור את הבוגבו הנכונה ביותר עבורכם. עגלה לתינוק הופכת לחלק גדול מהחיים שלכם, ועגלות – בדיוק כמו משפחות – מגיעות בכל הצורות והגדלים, וחשוב שהעגלה שלכם תתאים לצרכים הייחודיים שלכם כמשפחה.

 

הנה כמה מהדברים החשובים ביותר שכדאי לבדוק לפני שתבחרו את הבוגבו המושלמת שלכם.

 

גודל המשפחה שלכם – ההבדל בבחירה בין עגלת מונו לבין עגלת תאומים או עגלת אחים תלויה בכמה ילדים יש לכם. אם יש לכם ילד אחד והרחבת המשפחה לא על הפרק בשלב זה, עגלת מונו (יחיד) תספיק. אם אתם מצפים לתאומים אז עגלת תאומים תהיה פתרון יעיל ונוח. אנחנו מבטיחים לכם שזה בלתי אפשרי לדחוף שתי עגלות במקביל. יחד עם זאת, הורים רבים מתכננים להביא ילדים נוספים. אם גם לכם יש תכנון לכמה ילדים, כדאי לבחור עגלה שיכולה בעתיד להפוך מעגלת יחיד לעגלת אחים, כמו הדונקי 5.

 

אבל לא רק גודל המשפחה העתידית חשוב, אם כבר יש לכם ילדים, כדאי לקחת בחשבון את הגיל שלהם כי עגלת תאומים לא דומה בצורה שלה לעגלת אחים. וכמובן שלכל אחת מהעגלות ניתן להוסיף "טרמפיסט" כך שאם יש ילד גדול יותר הוא יכול לעמוד על משטח הטרמפיסט, מה שאומר שאם יש לכם שלושה ילדים בגילאים שונים, כנראה שהדונקי 5 תהיה הכי יעילה עבורכם, היא היחידה שתוכל להכיל שלושה ילדים ביחד.

 

סגנון החיים שלכם – אורח החיים שלכם הוא אחת הקריטריונים החשובים בבחירת עגלה. אין משקל עגלה לחיים אורבניים שווה למשקל עגלה לטיול קבוע ביער. חשוב שתשאלו את עצמכם איפה בעיקר אתם מטיילים? האם חשוב לכם שהעגלה תתאים לכל מקום ולכל תנאי שטח, אפילו לחוף הים?  תשובה על השאלות האלה תוכל לתת לכם כיוון לעגלה שמתאימה בדיוק לסגנון החיים שלכם.

 

אחרי שבחנתם את שני הקריטריונים האלו, אפשר להתחיל לחקור לעומק ולהסתכל על מאפיינים יותר ספציפיים כמו:

  • התאמה לגיל – אם אתם רוצים עגלה שתהיה איתכם מהלידה ועד גיל מאוחר תחפשו עגלה שתאפשר לכם להחליף את המושבים בקלות באותו בסיס, כך התינוק שלכם יוכל להיות באמבטיה וכשיגדל תוכלו להעביר אותו בצורה חלקה ונוחה למושב טיולון. הבוגבו פוקס 3 יכולה להיות מעולה בשביל זה. היא מתאימה מגיל לידה ועד 22 ק"ג ומתאימה לכל תנאי השטח.
  • עם או נגד כיוון הנסיעה – מושב מתהפך מאפשר לכם לבחור אם התינוק שלכם יפנה אליכם או יהיה עם הפנים לכיוון הנסיעה ויראה את מה שקורה בעולם סביבו. בעוד שבגיל לידה התינוק נמצא בתוך האמבטיה והנוחות של כיוון הנסיעה היא יותר עבורכם ועבור השקט הנפשי שלכם כי זה מאפשר לכם לראות אותו בתוך האמבטיה, בגיל מאוחר יותר, הסקרנות שלהם גדלה והם רוצים לראות מה קורה שם בחוץ. בין אם מדובר בעגלת יחיד או עגלת אחים, לבוגבו יש את כל התשובות גם לנושא הזה.
  • בלמים – אנחנו בטוחים שבטיחות התינוק שלכם תמיד עומדת בראש סדר העדיפויות ולכן חשוב לבחור עגלה עם בלמים לא פחות ממעולים וכאלה שקל ונוח לתפעל.
  • עמידות – הסיבה הפשוטה שעמידות היא תכונה חשובה בעגלה היא בעובדה שכנראה העגלה הולכת ללוות אתכם הרבה שנים, ולכן חשוב לוודא שהיא לא מאבדת מהאיכות שלה אחרי שימוש קצר.
  • נוחות תמרון – זה לא משנה אם אתם מסתובבים ברחובות צפופים או מטיילים בשבילים מיוערים – יכולת תמרון היא המפתח ליציאה וטיול מהנה לכל הרפתקה! חפשו עגלה שתאפשר לכם נסיעה חלקה, כזו שקל לכם לדחוף אותה וקל לתמרן איתה בכל מקום. כל העגלות של בוגבו מציעות ידית אחיזה מתכווננת כדי להקל עליכם ולאפשר לכם להתאים את הידית בצורה הנוחה ביותר עבורכם. בבוגבו בי 6 תמצאו בנוסף גם מתלים לגלגלים שבולמים זעזועים והיא עגלה אורבנית מושלמת, כזו שלא תרגישו איתה את הבורות במדרכה.
  • מידות – חשוב למדוד את העגלה בשני מצבים, פתוח וסגורה. פתוחה, כדי שתדעו שהיא נכנסת לכם בפתח הדלת וסגורה, כדי לוודא שהיא תיכנס לכם בתא המטען של האוטו. בנוסף, אם תרצו לאחסן אותה בתוך הבית, חשו שתדעו שבאמת יש לכם מקום מתאים בגודל לאחסון שלה.

 

כמובן שיש עוד כמה מאפיינים, כמו מקום אחסון בעגלה וכיסוי גשם ושמש. כל העגלות של בוגבו שנמצאות ברשימה שלנו נותנות מענה הולם לכל אחד מהם ועוד. עם העגלה הנכונה והילד חגור, אתם מוכנים לנסיעה.

שאלות ותשובות על עגלת בוגבו מומלצת

האם עגלת Bugaboo שווה את הכסף?

כמו שבטח שמתם לב, יש לעגלות בוגבו תג מחיר גבוה, ולמרות שאנחנו חושבים שהסיבות מוצדקות, המחיר שלהן עלול להרתיע לא מעט הורים, במיוחד כשמדובר באחת ההוצאות הגבוהות שמתלוות לשלל ההוצאות לפני הלידה. אבל התשובה על השאלה הזאת היא לחלוטין אישית. כל ההורים רוצים את הבטיחות והנוחות המקסימלית עבור הילד שלהם וחלקם מוכנים לשלם עבור זה סכום גבוה. זה לא אומר שאין עגלות בטוחות ונוחות גם בסכומים נמוכים יותר, אבל אם אתם רוצים תכונות נוספות מעבר לבטיחות ונוחות אז המחיר יהיה בהתאם. בשורה התחתונה, אם יש לכם את התקציב לעגלה של בוגבו, אנחנו בהחלט חושבים שהיא נותנת תמורה בולמת למחיר.

מתי אפשר לעבור משימוש באמבטיה (עריסה) למושב?

העריסה מתאימה מגיל לידה ולילד שעדיין לא יכול לשבת בלי עזרה ושלא יכול לזחול ולהוליך את עצמו בעזרת הידיים או הברכיים. המשקל המקסימלי לשכיבה בעריסה הוא 9 ק”ג (בערך גיל חצי שנה). לאחר מכן ניתן להעביר את התינוק למושב. זכרו שיש לכם עגלות שיכולות לשאת עד 22 ק"ג כך שלא תצטרכו לרוץ ולרכוש עגלה נוספת.

האם אפשר להעלות את עגלות בוגבו למטוס?

בגלל הגול שלה, לא תוכלו לעלות איתה למטוס, אבל זה לא אומר שלא תוכלו לקחת אותה אתכם לטיול בחול. תוכלו לקחת אתכם את העגלה עד לשער המטוס, ושם הצוות האווירי ייקח את העגלה לתא המטען של המטוס, לא לפני שהוא יסמן אותה כמובן, ואתם תוכלו לקבל אותה בירידה מהמטוס ביעד שלכם. מומלץ ליידע כבר בדלפק הצ'ק אין, כך יוכלו לסמן אותה יחד עם כל המזוודות שלכם, ובכל מקרה, מומלץ ליצור קשר עם חברת התעופה איתה תטוסו ולקבל את המידע המדויק ביותר עבור החברה הספציפית.

איך לנקות את עגלת בוגבו?

לפי המלצת החברה, את שלדת העגלה אפשר לנקות במגבת רכה ומים פושרים ולאחר מכן לנגב המגבת יבשה את המים הנותרים. מומלץ להשתמש במברשת רכה כדי לנקות שאריות חול ולכלוך מהמנגנונים וצינורות ההזזה של המסגרת. בכל הנוגע לניקוי שאר חלקי העגלה והבדים שלה, יש לקרוא את הוראות הניקיון המצורפות לדגם הספציפי שרכשתם.