מובייל לתינוק מומלץ – סקירת הטובים ביותר 2024

לשינה מתוקה של התינוק, לשעשוע בזמן שהוא ער ואפילו בשביל עצמכם, לעוד חמש דקות של שקט, מובייל לתינוק ייתן לכם את כל אלו ועוד.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

51 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מובייל לתינוק מומלץ

הפריטים הטובים ביותר לחדר תינוקות הם כאלו שמשלבים פונקציונליות ועיצוב, אין סיבה לבחור רק אחד מהם. מובייל לתינוק הוא דוגמה טובה לכך. מצד אחד הם מספקים גירוי להתפתחות התינוק, הם יגרמו לו למשוך ידיים למעלה כדי להגיע אליהם, מה שעוזר לחיזוק השרירים, הם מפתחים קשר יד-עין שחשוב מאוד להתפתחות התינוק. מצד שני הם פריט יפה לקישוט.

 

בין אם אתם מחפשים מובייל לעגלה ובין אם למיטת התינוק, המבחר הוא עצום וההבדלים ביניהם יכולים להיות קטנים ולכן הבחירה הופכת לא פשוטה בכלל. כדי להצליח להפיק את המרב מהמובייל, צריך לזכור שתינוקות שזה עתה נולדו יכולים להתמקד בבירור רק בדברים שנמצאים כמטר אחד מהפנים שלהם. מובייל שיהיה גבוה מזה, יאבד את האפקטיביות שלו וכנראה שלא ימשוך את תשומת ליבו של התינוק, לפחות לא בתחילת חייו. מצד שני, חשוב שהם לא יהיו לגמרי בהישג יד בגילאים הרכים מאוד, כי זה יכול להיות מסוכן, במיוחד כשמדובר במוביילים קשיחים.

 

כדי לעזור לכם מעט בבחירת המובייל, הכנו עבורכם רשימה של כמה מהדגמים המומלצים ביותר בשוק. ואם אתם עדיין מתלבטים ולא לגמרי בטוחים מה הכי נכון עבורכם ועבור התינוק שלכם, תוכלו לקרוא בהמשך את מדריך הקנייה שלנו.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

לוגו של הסקירה

עיצוב עדין ורך: מובייל מוזיקלי עננים מבית Fisher Price

תנו לתינוק שלכם להיסחף לרוגע ולשלווה עם מובייל מוזיקלי עננים מבית Fisher Price.

מובייל מוזיקלי עננים מבית Fisher Price

4.5 15

מתאים לכל סגנון עיצובי

יתרונות

מחיר משתלם

כולל חיישן סאונד

עיצוב רך ונעים שמתאים לבנים ובנות

ניתן לשימוש בנגן לבד ללא המובייל (בשלב מתקדם יותר)

חסרונות

מצריך סוללות AA – רכישה בנפרד

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

מובייל מוזיקלי עננים מבית Fisher Price עוצב במיוחד כדי להעניק לתינוק שלכם רגעים ארוכים של רגיעה בעזרת אורות עדינים וצלילים רכים ונעימים. עיצוב העננים והבד הרך נותן תחושת רוגע נוספת וטיפות הגשם הצבעוניות שמסתובבות עוזרות לתינוק לחזק את שרירי העיניים ואת יכולות המעקב שלו בזמן תנועה. המובייל מגיע עם חיישן סאונד מובנה שמפעיל מחדש את התנועה והמוזיקה באופן אוטומטי כשהוא מזהה רעשי בכי אצל התינוק.

 

המובייל ניתן לפירוק בשלב מאוחר יותר וכך תוכלו להשתמש בחלק הקשיח כמכשיר סאונד ואורות בלבד. החיבור למיטת התינוק קל ופשוט. חברת פישר-פרייס מתמחה בייצור מוצרי תינוקות איכותיים כבר שנים רבות, וכמו הרבה מוצרים אחרים שלה, גם המובייל הזה מיוצר מחומרים איכותיים מאוד ומותאמים לשימוש אצל תינוקות וילדים.

לוגו של הסקירה

איתכם בכל מקום: מובייל נייד חיות באחו מבית Tiny Love

במיטה, בעגלה, או פארק על משטח המשחקים, את המובייל הזה תוכלו לקחת לכל מקום בפירוק פשוט קל ונוח.

מובייל נייד חיות באחו מבית Tiny Love

4.5 15

צבעוניות מושלמת לתינוקות

יתרונות

מתחבר בקלות למיטה

לעריסה לעגלה ועוד

30 דקות נגינה רצופות

מחיר נוח

ניתן להפעיל תנועה גם ללא מוזיקה

חסרונות

אין שליטה בעוצמת הקול

קנה עכשיו ב- שילב

שלא כמו הרבה מוביילים אחרים בשוק, מה שהופך את מובייל חיות באחו מבית Tiny Love למיוחד הוא הניידות שלו. המובייל הזה עוצב במיוחד כדי שתוכלו לקחת אותו איתכם לכל מקום שתחליטו. המובייל מתחבר בשלוש דרכים שונות: עם זרוע קשת שמיועדת לחיבור למיטת תינוק, בעזרת קליפס ייעודי או עם רצועת סקוץ'.

 

הדמויות החייכניות מספקות עניין רב ותינוק, ומוזיקת הרקע תנעים לו את זמן המשחק. תיבת הנגינה במובייל מנגנת מוזיקה נעימה רציפה למשך 30 דקות, אבל תובלו בקלות, בעזרת כפתור MUTE להפסיק את פעולת הנגינה בזמן שתנועת המובייל ממשיכה לפעול כרגיל.

לוגו של הסקירה

לגעת בכוכבים: מובייל פרפרים עם שלט ומקרן תקרה fisher-price

תוכלו לפרק אותו ולהשתמש בו בכל דרך שתתאים לכם, ולהפעיל אותו מכל מקום עם השלט הרחוק.

מובייל פרפרים עם שלט ומקרן תקרה fisher-price

4.5 15

לאוהבי הטכנולוגיה המתקדמת

יתרונות

צלילים מגוונים כולל צלילי טבע ורעש לבן

מתאים לשימושים רבים בשלבי התפתחות שונים

כולל מקרן

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם אתם אוהבים גדג'טים וטכנולוגיה מתקדמת, ורוצים מוצר כזה גם עבור התינוק שלכם, מובייל פרפרים עם שלט ומקרן תקרה מבית fisher-price הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

 

מובייל מתקדם במיוחד המשלב לא רק צלילים ותנועה, אלא גם מקרן תקרה שיכול לשמש כמנורת לילה. המובייל כולל שירי ערס קלאסיים ועוד כ- 20 דקות של צלילים מרגיעים. אבל הטכנולוגיה שלו לא נעצרת כאן. ברוב המוחלט של מוביילים לתינוקות, תאלצו לקום לאחר זמן מסוים כדי להפעיל אותו מחדש, במקרה הזה, פישר-פרייס חשבו צעד אחד קדימה והגדילו להוסיף שלט רחוק. השלט מאפשר לכם, ההורים, להפעיל, לכבות ולהחליף  את המנגינות במובייל מרחוק.

 

המובייל עצמו ניתן לפירוק כך שבהמשך כשהילד גדל, תוכלו להשתמש רק במקרן כמנורת לילה. המחיר שלו אמנם יקר משאר המוביילים ברשימה שלנו, אבל בשביל טכנולוגיה מתקדמת לפעמים משלמים יותר. אם המחיר מתאים לתקציב שלכם, כדאי לכם לשקול לרכוש את המובייל הזה.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: מובייל סנסורי מבית Balibazoo

מובייל בצבעי שחור – לבן – אדום מותאמים במיוחד לניובורן, הבד הרך והנעים והציורים העדינים הם כל מה שהתיוק שלכם צריך בחודשים הראשונים.

מובייל סנסורי מבית Balibazoo

4.5 15

מושלם לחודשים הראשונים

יתרונות

מחיר זול

צבעים רכים ועדינים

עיצוב מותאם לגיל לידה

קליפס ייעודי לתלייה בעגלה או סל-קל

חסרונות

מתאים לתקופה מוגבלת

ללא מוט חיבור למיטת תינוק

קנה עכשיו ב- KSP

מכירים את המשפט "דברים טובים באים באריזות קטנות", המובייל הסנסורי של  Balibazooעונה בדיוק על ההגדרה הזאת, כמה שהוא קטן, ככה הוא מלא הפתעות טובות.

 

עיצוב עדין ורך של קשת עם עננים מחייכים, שמש, כדור פורח וכוכב בצבעים שמותאמים בצורה מושלמת לתינוק שרק נולד. Balibazoo עיצבו את המובייל הזה בצורה עדינה ומושלמת שתתאים כבר מגיל לידה.

 

תינוקות שרק נולדו צריכים מעט מאוד גירויים צבעוניים, בגיל הזה, גיורי יתר דווקא עלול לעשות פעולה הפוכה, וצבעים עזים מידי יכולים שלא לעניין כלל את התינוק. במובייל הזה, לא רק הצבעים מותאמים, אלא גם הבד עצמו. הדמויות במובייל עשויות מבד במרקם רך ונעים.

 

אמנם הוא יתאים במיוחד לחודשים הראשונים, אבל בהתחשב במחיר שלו, הוא לגמרי שווה את ההשקעה. בנוסף, בהמשך התינוק שלכם יוכל לשחק בו כצעצוע רך לכל דבר.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר: מובייל מנגן ומקרין לתקרה 3 ב-1 Infantino

ל-Infantino 3-in-1 יש שלוש פונקציות שונות. מובייל מנגן ומקרין, מנורת לילה, ומנורת שולחן , כל אחד בשלב אחר, בהחלט הוצאה משתלמת.

מובייל מנגן ומקרין לתקרה 3 ב-1 Infantino

4.5 15

התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם

יתרונות

מוסיקה מרגיעה עם כיבוי אוטומטי של 20 דקות

שלושה מוצרים באחד

מחיר נוח

מתאים לשימוש גם ללא המובייל – כמנורת שולחן

חסרונות

עשוי כולו פלסטיק

תכלת
קנה עכשיו ב- KSP
ורוד
קנה עכשיו ב- KSP
אפור
קנה עכשיו ב- KSP

אם אהבתם את המובייל המקרין של פישר-פרייס, אבל המחיר שלו גבוה מידי בשבילכם? יש לנו את הפתרון המושלם, מובייל מנגן ומקרין לתקרה 3 ב-1 של Infantino.

 

לפני הכל מגיל לידה ועד גיל 5 חודשים הוא משמש כמובייל עם מוזיקה מרגיעה וצבעים נעימים בעיצוב כוכב וחיות שיעזור לתינוק שלכם לישון רגוע ושליו. תוסיפו את האור המרגיע שמגיע מהמקרן וקיבלתם את כל החבילה, במחיר משתלם.

 

מגיל 6 חודשים ועד גיל שנה וחצי, כשהתינוק שלם כבר לומד לעמוד, תוכלו להוריד את המובייל  התלוי, להצמיד את המנורה לסורגים של מיטת התינוק ולהשתמש בה כמנורת לילה עצמאית.

 

אחרי גיל שנה וחצי הילד שלכם כבר יוכל להשתמש בו כמנורת שולחן, ומקרן כמובן.

לוגו של הסקירה

מקום טוב באמצע: מובייל החלומות Chicco

מובייל איכותי מבית Chicco כולל תאורת שיוצרת אווירה קסומה בחדר התינוק עם 20 דקות של מוזיקה מרגיעה  אולי תוכלו לסיים את הקפה שלכם כשהוא עוד חם.

מובייל החלומות Chicco

4.5 15

עיצוב ספירלי עדין ומושלם

יתרונות

עיצוב רך ועדין

20 דקות של מוזיקה קלאסית ומנגינות נוספות

דמויות בד נעימות

הרכבה קלה ופשוטה

חסרונות

לא מצאנו

קנה עכשיו ב- KSP

מובייל החלומות הראשון שלי מבית Chicco מגיע בעיצוב עדין ורך כך שהוא יכול להתאים לכל סגנון בחדר התינוקות. בצבע תכלת מעודן שמשרה אווירה רגועה ושלווה, הוא יכול להתאים בקלות לחדר התינוק שלכם.

 

הוא מגיע עם 4 דמויות מבד רך, תאורת לילה עדינה ו- 20 דקות של מוזיקה קלאסית ומנגינות מרגיעות נוספות שיעזרו לתינוק שלכם להירגע ולהתמסר לשינה עמוקה ונעימה. הצורה הספירלית העדינה, עוזרת לתינוק לעקוב אחד הדמויות המסתובבות מבלי לחוש גירוי יתר.

 

מובייל החלומות הראשון שלי מתחבר בקלות רבה למיטת התינוק ובנוסף, תוכלו להשתמש בתיבת הנגינה בנפרד, ובקלות רבה תוכלו לחבר אותה לעגלה בזמן טיול. אפשר לבחור להפעיל את המובייל עם או בלי מוזיקה. בהסתכלות של עלות מול תועלת, אנחנו יכולים להגיד שהוא בהחלט שווה את ההוצאה שלו.

סיכום

איך לבחור מובייל לתינוק?

מזל טוב ובשעה טובה, הרחבתם את המשפחה שלכם. כבר קניתם מיטה וקניתם מזרון ושידת החתלה ואפילו מצעים חדשים. מעולה, אתם כמעט מסודרים. למה כמעט? תינוקות מגיל לידה ועד גיל שלושה חודשים לפחות מבלים את רוב שעות היום שלהם במיטה או בעריסה.

 

בין אם בשינה או אפילו סתם בהייה באוויר, הם עדיין לא מסוגלים לזוז בכוחות עצמם ולכן, אנחנו ההורים רוצים להנעים להם את הזמן ולעזור להם להתפתח גם אם הם "רק" במיטה. מובייל לתינוק, איכותי ונכון עושה בדיוק את העבודה הזאת. עבור הורים רבים, מובייל לתינוק הוא פתרון מצוין להרבה מכשולים במיוחד בחודשים הראשונים להורות. בין אם אתם רוצים מובייל כדי לעזור לתינוק שלכם להיכנס לשינה עמוקה יותר או כדי שתוכלו ליהנות מעוד חמש דקות של רוגע בבוקר, לא משנה מהי הסיבה שבגללה אתם מחפשים מובייל לתינוק, כדאי לכם לדעת איזה מובייל הכי מתאים לכם ולתינוק שלכם.

 

שוק המוביילים מוצף במוצרים ולנסות למצוא את האחד זה לא תמיד משימה פשוטה. כמו תמיד, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לצמצם את רשימת המשאלות שלכם ולעזור לכם לעשות סדר בראש כדי שתוכלו להבין טוב יותר מה הצרכים שלכם. הכנו עבורכם מדריך קניה קצר עם הנקודות החשובות ביותר שצריך לדעת לפני שרוכשים מובייל לתינוק. הישארו איתנו.

 

תקציב – אמנם לא מדובר במוצר יקר במיוחד ולכן ייתכן שהתקציב שלכם יתאים גם למוצרים המשוכללים ביותר. מוביילים לתינוק נעים בין 70 שקלים לדגמים פשוטים ויכולים להגיע עד 300 שקלים (לפעמים קצת יותר) לדגמים המשוכללים ביותר. תזכרו, לא בהכרח מה שיקר יהיה מה שהכי נכון עבורכם.

 

גובה – כדי ליהנות מכל היתרונות שיש למובייל לתינוק להציע, חשוב לזכור שתינוקות מתחילים לראות דמויות ברורות לקראת גיל חודש. תינוקות בני יום יכולים להתמקד רק בדברים שנמצאים במרחק של עד כמטר מהם, ולכן שימו לב למיקום הגובה של המובייל. אם אתם קונים מובייל לניובורן, וודאו שמרחק הידית לא גבוה מידי, אך לא נמוך מידי כדי שלא יהווה סכנה בטיחותית. תמיד תוכלו לתלות את המובייל קורב אל התינוק בחודשים הראשונים ולהגביה אותו עם הזמן.

 

נייד או נייח? – חלק מהדגמים יכולים להתפרק ולהפוך למובייל לעגלה וכך אתם מקבלים שני מורים במוצר אחד. אחרים מיועדים לחיבור למיטה בלבד בעוד שקיימים דגמים שמיועדים לעגלות בלבד. אלו המיועדים לעגלות לרוב יהיו בצורת קשת או עם קליפס בקצה. כמובן שהמוביילים המשולבים יהיו יקרים יותר. קחו זאת בחשבון.

 

תוספות טכנולוגיות –  תכונות נוספות כמו שירי ערש, אורות ותנועה יכולות להיות מושכות לתינוקות. לרוב מובייל עם אורות ושירים מתפרק, ויוכל לשמש אתכם גם בהמשך, אך כמובן שדגמים אלו יקרים יותר.

 

עיצוב – אחרי שבחרתם את כל המאפיינים האחרים, הגיע הזמן להסתכל על העיצוב, והאפשרויות בלתי נגמרות. המלצה שלנו, תנסו לבחור דגם ניטרלי ככל הניתן, כך תוכלו תמיד להשתמש בו, גם  עם הילדים הבאים שיגיעו והוא גם יכול להתאים לכל חלל עיצובי.

שאלות ותשובות על מובייל לתינוק מומלץ

למה צריך מובייל לתינוק?

למובייל תינוקות יש למעשה שימושים רבים. ייתכן שתגלו שהוא מרגיע את התינוק שלכם, הודות לתנועתו העדינה. מובייל מוזיקלי שמשמיע צלילים רכים יכול אפילו להרדים את התינוק. מהצד השני, מובייל לתינוק גם תורם להתפתחות ראייה ומיומנויות מוטוריות  כי הוא מגרה את החושים שלו. מכיוון שהם נועדו למשוך את העין, תינוקות צופים בהם ובסופו של דבר גם ינסו לתפוס אותם.

מובייל לתינוק באמת עוזר לו לישון?

כמו בכל דבר, זה מאוד תלוי בתינוק. יש תינוקות שייהנו מהמוזיקה המרגיעה, התנועה הספירלית והאורות הרכים והצפייה במכלול יעזור להם להירדם. מהצד השני, יכול להיות שהמובייל דווקא יעורר את התינוק שלכם. אם זה אכן המקרה, עדיף שתשתמשו בו דווקא בשעות שהתינוק מתעורר ומחפש תעסוקה.

האם מובייל לתינוק הוא מוצר בטיחותי?

כמו בכל מוצר לתינוקות, ישנם סיכונים בטיחותיים שלא תלויים בהכרח במוצר, אבל חשוב להיות מודעים אליהם. כדי למנוע סכנות שעלולות לצוץ עם מובייל לתינוק חשוב לנקוט כמה צעדים. חשוב להתקין את המובייל הרחק מהישג ידו של התינוק לוודא שהוא מחובר בצורה מאובטחת למיטה. תנסו למשוך אותו לאחר ההתקנה, אם הוא לא מתנתק הוא מחובר טוב. בנוסף, תוודאו שאין חלקים קטנים ורופפים שעלולים ליפול למיטת התינוק כדי למנוע סכנות חנק. כאשר התינוק שלכם כבר עומד, מומלץ לנתק את המובייל מהמיטה. תינוקות סקרנים מטבעם וסביר מאוד שהוא ינסה למשוך אותו.

באיזה גיל כדאי לקנות מובייל לתינוק?

מובייל לתינוק מיועד לשימוש כבר מגיל לידה, כל עוד אתם מוודאים שהוא מותקן בצורה נכונה ומחובר בצורה בטיחות למיטה או לעריסה. חלק מהדגמים מיועדים גם לשימוש בגיל מאוחר יותר, אפילו עד גיל שנתיים, חשוב לשים לב להוריד את המובייל ממיטת התינוק כשהוא מתחיל לעמוד מטעמי בטיחות.