נדנדה לתינוק מומלצת – הטובות ביותר לשנת 2024

מכשירי הנדנדה לתינוק המומלצים ביותר בקטגוריה, שיאפשרו לכם להרגיע את התינוק וליהנות ממוצר אמין ושימושי

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

81 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על נדנדה לתינוק מומלצת

כשתינוק נולד אנחנו רק רוצים לחבק, לעטוף ולהרגיע אותו. שיזכה לחום ולאהבה, גם לתנועתיות שאפיינה את השהות שלו ברחם. במשך השנים הצורך לערסל (רשימת עריסות מומלצות לתינוק), לנדנד את התינוק ולהרדים אותו על הידיים, התברר כמעייף מאוד, שוחק ונוצר צורך במוצר שיספק פתרון לכך, שירגיע את התינוק בלי להתיש את ההורים.

 

כאן נכנסות לתמונה הנדנדות לתינוק. עם השנים התפתחו מוצרים אלו כך שהם הפכו גם לפריט עיצובי, גם לפינה מוזיקלית בבית, מרגיעה ומפנקת, שמעסיקה את התינוק ואף את הפעוט, כזו אשר יכולה להתאים לשלבים שונים בהתפתחות.

 

עיצוב במגוון צבעים וטקסטורות, בדים נשלפים שניתן לכבס, אפשרות לקיפול וניוד נוח, צעצועים נשלפים שניתן לקחת לפינות נוספות בחדר הילדים ובבית; כל אלו הן רק חלק מהשפע שמציעה כיום קטגוריית המוצרים הזו.

 

כמו שאתם בטח מתחילים להבין, מדובר בשוק מגוון של מוצרים. כאלו המתאימים לטווח גילאים גדול, מציעים חוויה של שפע מנגינות, תנוחות, מהירויות נדנוד וחלקים נשלפים, שיאפשרו למוצר ממש להתפתח ולגדול בבית יחד עם ילדכם.

 

אך איך נבחר בדיוק את הנדנדה לתינוק המתאימה עבורנו, מהם המותגים המובילים, כמה כסף נצטרך לשלם, מה נקבל ומה נכניס אלינו הביתה בתמורה לסכום שממנו ניפרד? כדי לענות על השאלות הללו ככל הניתן, לפניכם הסקירה הבאה.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

הכל כלול: מושב נדנדה נייד 2 ב-1 מבית Fisher Price

נדנדה יפה ומרשימה מ"בית טוב", עם מנגינות שירגיעו את התינוק שלכם וכזו שתעטוף אותו בבד רך ומפנק שניתן לכבס – והכל מתקפל בקלות בסיום השימוש, לניוד קל ונוח לכל מקום שרק תרצו.

מושב נדנדה נייד 2 ב-1 מבית Fisher Price

4.5 15

סוגר את כל הפינות במוצר אחד

יתרונות

6 מהירויות נדנוד

מנגינות וקולות טבע עם שליטה בעוצמה

רטט להרגעת התינוק

בד רך שניתן לכבס

מתקפל עם ידית נשיאה

חסרונות

רק 2 צעצועים תלויים

קנה עכשיו ב- Walla Shops

זהו מושב נדנדה נייח ונייד מבית פישר פרייס שמצא חן בעינינו ממגוון סיבות. מדובר במותג ותיק ומוכר שמוצריו הוכיחו את אמינותם לאורך השנים. מושב הנדנדה הזה מגיע בעיצוב מקסים, פשוט ויפה שמתאים גם כפריט יפה לפינת הילדים בבית מעבר לזמן השימוש.

 

בנוסף מדובר על מוצר שיהיה עבורכם פרקטי מאוד לשימוש. מושב הנדנדה שוקל 9 ק"ג ומתקפל עם ידית נשיאה, כך שתוכלו לנייד ולקחת אותו אתכם לאן שתצטרכו. ההורים שלכם שומרים על הילד, יוצאים מהבית? מושב הנדנדה הולך איתכם לכל אחת מהסיטואציות הללו שהוזכרו.

 

לפרקטיות של המוצר מוסיפה גם העובדה שאת בד הנדנדה הרך תוכלו לכבס בקלות. הילד אכל בנדנדה, היא התלכלכה? לא קרה שום דבר. מכבסים ונהנים ממוצר כמו חדש. מעבר לכך היא מצוידת במנגינות שתוכלו לשלוט בעוצמה שלהן, מצב רטט שמרגיע את התינוק ושני צעצועים שיעסיקו אותו בזמן הישיבה או הנדנוד. בסופו של דבר אתם מקבלים כאן מוצר אמין, בטוח, פרקטי וידידותי מאוד לכם ולילדכם.

לוגו של הסקירה

מושלמת לקטנטנים: ‏טרמפולינה לתינוק Balloon Chicco צ'יקו

נדנדה בעיצוב קומפקטי ומתוק שמגיעה במגוון צבעים, שיכולים להתאים לבנים ובנות ולכל חלל מעוצב בו תבחרו להציב אותה. כוללת מגוון מנגינות, שירי ערש ורטט, מתקפלת בקלות והבונוס הגדול – בטיחותית מאוד ומותאמת לטווח גילאים גדול.

טרמפולינה לתינוק Balloon Chicco צ'יקו

4.5 15

הנדנדה לתינוק שגודלת עם ילדכם

יתרונות

מגוון מצבי שכיבה / ישיבה

מתאימה לטווח גילאים רחב

כרית פנימית נשלפת

מגוון קולות וצלילים

מתקפלת

עיצוב מקסים

קומפקטית

חסרונות

פחות מתאימה לבחוץ

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- גרופון

אם כבר בחרתם לרכוש ולהכניס הביתה נדנדה לתינוק, מה יותר טוב מלרכוש מכשיר בטוח וכזה שמתאים לשלבים השונים בהתפתחות ילדכם?

 

הנדנדה הזו שנקראת כאן טרמפולינה, תומכת ב-4 מצבים. מגיל לידה עד חצי שנה היא כוללת מצב שכיבה מותאם לתינוק. מגיל 10 חודשים ועד משקל של 18 קילוגרם תוכלו להושיב את הילד עליה בתנוחות שונות, כשאת הכרית הפנימית תוכלו לשלוף ולהסיר כדי לפנות לו יותר מקום, בהתאם לקצב הגדילה שלו. בהיבט הבטיחותי והחשוב כל כך, כוללת הנדנדה הזו חגורת בטן שתגן על הילד מנפילה חלילה.

 

מה תוכן המוצר? אז עם צ'יקו אתם מכניסים הביתה פריט של מותג אמין ומוכר שמציע כאן אורות, מוזיקה ושירי ערש – שיעסיקו את התינוק וירגיעו אותו בזמן השכיבה או הישיבה על גבי הנדנדה, הכוללת גם מצב רטט.

 

מה עוד שווה בה? מדובר במוצר קומפקטי מאוד שלא יתפוס לכם הרבה מקום בניגוד למוצרים מקבילים בשוק. הנדנדה מתקפלת בקלות בלחיצת ומגיעה בעיצוב מתוק במגוון צבעים שונים כמו גווני קרם, תכלת ועוד – כך שתוכלו להתאים זאת לבן, לבת ולעיצובים שונים בחדר הילדים או בחלל בו תבחרו להציב את הנדנדה החדשה שלכם.

לוגו של הסקירה

יוקרתית ומגוונת: ‏נדנדה לתינוק All Ways Soother Graco

נדנדה המדמה פעולת אם, מרגיעה ומרדימה את התינוק באמצעות מגוון מצבים ופונקציות, מנגינות ומהירויות שונות. המחיר שלה אמנם מעט גבוה בקטגוריה – אבל עם שפע האפשרויות שהיא מציעה זה לגמרי הגיוני.

נדנדה לתינוק All Ways Soother Graco

4.5 15

הנדנדה המושלמת להרדמת התינוק

יתרונות

מדמה פעולות אם

8 מצבי נדנוד

16 תנועות הרגעה

15 מנגינות

3 מצבי ישיבה / שכיבה

מושב ומובייל נשלפים

לשימוש גם על הקרקע

חסרונות

מתאימה רק עד גיל שנה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

נדנדה לתינוק של מותג ידוע ומוכר (גרקו), מוצר יוקרתי יותר מהאחרים – כשהבונוס הגדול עבורכם נוגע לסוגיה אחת מרכזית וחשובה – הרדמת התינוק. מי מאיתנו לא מחפש בשלבים הראשונים להתפתחות התינוק פתרונות נוספים ומרגיעים שיעזרו לקטנטנים להירדם?

 

במוצר הזה מבית גרקו לקחו את הנושא צעד קדימה ויצרו נדנדה בעלת מנגנון שמדמה את התנועה שבה מרדימים ההורים את התינוק וכך, מספקים לנו מוצר שווה במיוחד – כזה שמרדים את התינוק בדיוק כמוכם, בזמן שאתם פנויים למטלות ומשימות אחרות. כאלו שכידוע לא חסרות.

 

מעבר לנושא הרדמת התינוק, מה עם המוצר בזמן שהתינוק ער? גם בנושא הזה הנדנדה של גרקו מציעה מצב רטט בשלושה מצבי ישיבה שכיבה ועם טרמפולינת צעצועים, שתבדר ותעסיק את הקטנטנים בזמן שהידיים שלכם מקבלות קצת חופש ומנוחה.

 

לסיכום, הנדנדה הזו של גרקו היא בעיקר כזו שנותנת לכם מגוון פתרונות: 8 מצבי נדנוד, 6 מהירויות שונות, שפע של 15 מנגינות ושני כיווני ישיבה שונים – כל אלו יאפשרו לכם להתאים לכל שלב ותקופה במהלך השנה הראשונה של ילדכם, את המצב בנדנדה שירגיע אותו.

לוגו של הסקירה

חדשנית ומתקדמת: נדנדה חשמלית BabyMichel TY008

נדנדה להפעלה בחיבור USB או על ידי סוללות, עם מנגנון המזהה את משקל הילד ומתאים עבורו נדנוד שקט. מאפשרת לשלוט בעוצמת המוזיקה, בזמן ההפעלה, כוללת מגוון מנגינות וניתן לקיפול קומפקטי וקל לניוד.

נדנדה חשמלית BabyMichel TY008

4.5 15

דגם מעודכן עם שליטה בכל פרט

יתרונות

מנגנון נדנוד חשמלי שקט

מזהה את משקל הילד ומתאים את עוצמת הנדנוד

5 מהירויות נדנוד ו-12 סוגי מנגינות

שליטה בעוצמת המוזיקה

טיימר כיבוי אוטומטי

קיפול קומפקטי

חסרונות

עיצוב משעמם

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- צוציק

אם אתם אוהבים להיות מעודכנים ולרכוש את המוצרים הטכנולוגיים והמתקדמים ביותר, דגם הנדנדה לתינוק הזה אמור להתאים בדיוק עבורכם. זו נדנדה חשמלית, שמופעלת בחיבור USB למחשב או למטען של טלפון נייד. עוד היא יכולה להיות מופעלת באמצעות סוללות.

 

אחד המאפיינים המיוחדים והשווים בה, הוא שמנגנון הנדנדה מזהה את משקל הילד ומתאים את עוצמת הנדנוד בהתאם למשקלו. הנדנדה הזו מתאימה מגיל לידה ועד משקל של 9 קילוגרם של הילד. אם תרכשו אותה אתם ודאי כאלו שאוהבים לשלוט בפרטים הטכניים הקטנים וכאן, תוכלו לבחור בין 12 סוגי מנגינות לתינוק, לשלוט בעוצמה שלהם, לקבוע טיימר כיבוי ל-3 אפשרויות זמן שונות ולבחור גם בין 5 מהירויות נדנוד שונות.

 

בהביט הבטיחותי והחשוב כל כך עבורכם ההורים, יש לנדנדה חגורת בטיחות, כשמנגנון הנדנוד שקט ולא מפריע לתינוק לשקוע בשינה רגועה. בנוסף את דגם זה של נדנדה לתינוק תוכלו לקפל ולנייד אתכם לכל מקום, כשבנוסף כרית הראש ניתנת להסרה והבד הפנימי של הנדנדה לתינוק הוא כזה שקל מאוד לנקות אותו.

סיכום

נדנדה לתינוק – מה חשוב לקחת בחשבון?

אז כמו שבטח כבר הבנתם – נדנדות לתינוק הן היום עולם תוכן שלם. בשוק יש שפע מוצרים מומלצים ואיכותיים של חברות מובילות. חלקם יתאימו לצעדים הראשונים ויעזרו להרדים במקומכם את התינוק, יאפשרו כך לכם להתפנות למטלות נוספות בבית.

 

מוצרים אחרים בקטגוריה, יעסיקו ויבדרו את התינוק והפעוט מה שיפנה אתכם לזמן חשוב לא פחות. כדי לבחור נדנדה לתינוק שתהיה אידאלית עבורכם, תספק לכם מגוון פתרונות ותהיה בחירה מוצלחת עבור המשפחה שלכם. יש כמה דברים ששווה להתעכב עליהם.

 

נוחות: בסופו של דבר צריך שלתינוק יהיה נוח בנדנדה. חפשו מוצרים עם כמה מצבי ישיבה או שכיבה, עם כרית תומכת ומפנקת אך גם כזו שנשלפת, כדי שתוכלו להשתמש במוצר לאורך זמן כמה שיותר ממושך גם כשהתינוק גדל. שלא יגביל אתכם מבחינת אורך התקופה. בנוסף מוצרים הכוללים חגורת אבטוח כלשהי כמו אלו המוכרות לנו מכיסאות התינוק ברכב, אלו הם מוצרים מומלצים אשר יספקו לכם "ראש שקט" גם בהיבט הבטיחות.

 

תוכן: בסופו של דבר מה שמעסיק את התינוק ומרגיע אותו במוצרי נדנדה לתינוק אלו הן המנגינות, מצבי התנועה השונים והרטט. ככל שתרכשו נדנדה לתינוק הכוללת מצבים שונים, מהירויות שונות, שפע של מנגינות ומובייל צעצועים מגוון ככל האפשר, כך תדעו שאתם מכניסים הביתה נדנדה לתינוק שתרגיע אותו, תעסיק אותו ותפנה אתכם לשאר עיסוקים. כמובן שלא צריך שפע גדול מדי של מנגינות ומהירויות שיבלבלו את הקטנטנים, התינוק מתרגל לכמה בודדות שמרגיעות אותו והחזרה עליהן הופכות להרגל ושגרה נעימה.

 

פרקטיות: חלקים נשלפים, משקל לא כבד מדי, קומפקטיות, אפשרות קיפול. כל אלו הם פרמטרים חשובים כשאנו ניגשים לבחור נדנדה לתינוק שנכניס הביתה. אלו, כמובן יחד עם עיצוב כזה, שיוכל להתאים לבנים, בנות ולכל חדר בו תציבו את הנדנדה. חשבו שיש לכם נדנדה לתינוק קלה לנשיאה ומתקפלת בלחיצת כפתור. זה אומר שתוכלו לנייד יחד אתכם ועם התינוק את הנדנדה למגוון מקומות. כך שאם זו נדנדה שהילד נרגע או נרדם בה בקלות, הרווחתם גם כשאתם יוצאים מהבית. מעבר לזה, חשוב כפי שצוין שהעיצוב והיכולת לשלוף כריות וצעצועים יהיו גם כן חלק מהמוצר, משום שבמצב כזה המוצר לא מוגבל ולא מגביל אתכם, מבחינת משך השימוש כשהתינוק גדל וצריך לפנות יותר מקום או להסיר פריטים, שכבר פחות מעניינים אותו ומתאימים לגילו.

 

הערך המוסף: אפשרות רטט, מהירויות שונות ושליטה בעוצמת הקול של המנגינות. אלו יסייעו לכם לייצר לילדכם חוויה נעימה ומותאמת אישית, כזו שתספק בדיוק את פס הקול והעוצמה שמרגיעים אותו במיוחד, מאפשרים לו לנוח ולהירדם ולכם את הראש השקט אותו חיפשתם כשפניתם לרכוש נדנדה לתינוק.

שאלות ותשובות על נדנדה לתינוק מומלצת

למה מומלץ לרכוש נדנדה לתינוק?

הצורך להחזיק את התינוק על הידיים, לנדנד אותו, להרגיע ולהרדים על הידיים שוחק גם את ההורה וגם את התינוק. זו פעולה שהחזרה עליה מעייפת מאוד ולכן, יש למצוא פתרונות ידידותיים לשני הצדדים, שיאפשרו לכם לתת לידיים לנוח בזמן שהתינוק נרגע, נח ונרדם. נדנדה לתינוק מציעה בדיוק את זה. מקום להניח בו את התינוק, להרגיע אותו כשהוא עטוף בבד מפנק ומוזיקה מרגיעה, שומע שירי ערש או משחק, נח ונהנה בזמן שאתם נותנים לגוף שלכם לנוח או לעסוק במטלות אחרות שדורש הטיפול בתינוק.

כמה עולה נדנדה לתינוק?

מוצרי נדנדה לתינוק יכולים לעלות ממאות בודדות של שקלים ועד אלפים בודדים. המחיר תלוי במותג אותו תבחרו לרכוש עבור ילדכם, תלוי גם עד כמה מדובר במוצר יקר של אותו מותג וכמה פונקציות ותוספות הוא כולל. נדנדה לתינוק יקרה יותר לא בהכרח תתאים יותר לצרכים שלכם ולכן, שווה לבדוק מראש מה בדיוק אתם מחפשים, מה הכרחי ומה מיותר עבורכם. האם מחפשים רק להרדים את הילד או גם לבדר אותו? עד איזה גיל תרצו שיתאים המוצר? שאלות אלו יסייעו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.

איך לבחור נדנדה לתינוק?

בשוק יש מגוון של נדנדות לתינוק וכדי לבחור את המתאימה ביותר עבורכם, שאלו את עצמכם עד כמה תרצו להשקיע סכום גדול, עד איזה גיל תרצו שהנדנדה תתאים, אילו פונקציות ושכלולים אתם חייבים ועל מה תוכלו לוותר. גם לגודל המוצר ולעיצוב יש חלק בבחירה. זכרו שכדי שהמוצר יהיה מוצלח, הוא צריך להיות ראשית נעים ונוח לישיבה / שכיבה לילדכם. שנית, פשוט ונוח להפעלה עבורכם ואם אפשר – נדנדה דינמית, שניתן להחליף בה חלקים ותוכניות כדי שהמוצר יהיה רלוונטי לאורך זמן. כמובן שגם למותג יש חשיבות ורצוי לבחור מותג אמין ומוכר.

לאילו גילאים מתאימה נדנדה לתינוק?

נדנדות לתינוק מתאימות כיום מגיל לידה ועד שנה ואף יותר. יש למשל נדנדות לתינוק שניתן להסיר בהם כריות פנימיות עד שניתן להושיב בהן ילד עד משקל של למעלה מ-15 קילוגרמים. נדנדות כאלו יתאימו מעבר לגיל שנה ועל חלקן, הילד אף יוכל לעלות בעצמו כשיתחיל בצעדיו הראשונים, אך זכרו שבגילאים מתקדמים כמו שנתיים ומעלה, נדיר שמשתמשים במוצר זה והוא מיועד בעיקר עבור השנה הראשונה בחייו של ילדכם.