עריסה לתינוק מומלצת – עריסות הטובות ביותר לשנת 2024

מעריסה בעיצוב קלאסי ועד לעריסה משוכללת שמתנועעת לבד או הופכת לכיסא אוכל, פה תמצאו את העריסה שאתם צריכים.

icon pos_1

ניתחנו

7 סקירות

ו-

66 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על עריסה לתינוק מומלצת

בחודשים הראשונים של חייו, התינוק ישן רוב שעות היום. אחרי ששחה במשך תשעה חודשים בתוך בריכה בבטן של אמא, מיטה גדולה תהיה מאיימת מידי. עריסה לעומת זאת, מספקת את תחושת העיטוף והבטיחות שהניו בורן שלכם זקוק לה כרגע. עריסה לתינוק קטנה באופן משמעותי ממיטת תינוק בגודל רגיל (המלצות על מיטות ממש טובות לתינוק) ולכן משרה תחושת ביטחון גם על התינוק וגם על ההורה. יש גם מספר נדנדות מומלצות לתינוק שסקרנו בעבר.

 

בעולם אידיאלי, תינוק שרק נולד ישן בין 10 ל-18 שעות ביום ולכן חשוב שהוא ישן במקום בטוח ונוח וחשוב לא פחות שאתם, ההורים תוכלו להשגיח עליו גם כשהוא ישן. בעוד שאת מיטת התינוק קשה ומסורבל לתמרן בין חדרי הבית, עריסה לתינוק מיועדת בדיוק לכך. היא קטנה יותר וברוב המקרים ניידת. כך תוכלו להניח את התינוק לישון בכל מקום בבית, ולהמשיך לעשות את המטלות שלכם כשהוא קרוב אליכם הכי שאפשר.

 

היתרונות של עריסה לא מסתיימים רק בגודל שלה. ישנם דגמים שמגיעים עם תוספות כמו נענוע או מוסיקת רקע, וחלקן אפילו יוכלו לשמש אתכם בהמשך ככיסא אוכל או טרמפולינה.

 

כשיש מבחר כל כך גדול עם תכונות כל כך שונות אחת מהשנייה, זה מקשה על הבחירה. אנחנו פה כדי לעזור לכם לבחור את העריסה לתינוק שהכי תתאים לכם, לצרכים שלכם ולאופי המשפחתי שלכם. חוץ מרשימה של עריסות לתינוק המומלצות ביותר, תוכלו לקרוא את המדריך שלנו לבחירת עריסה לתינוק, ככה תוכלו לדעת בדיוק מה אתם צריכים.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

לבן
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
תגית רקע
הבחירה שלנו
בייבי האג 4 ב-1 אייר Chicco

עריסה, טרמפולינה, כיסא מוגבה וכיסא לישיבה ליד שולחן, כל אלו במוצר אחד. אם כבר תג מחיר גבוה, אז לפחות שיהיה שימושי לאורך זמן.

קנה עכשיו ב- KSP
לוגו של הסקירה

הכי קרוב שיש: עריסה מתחברת Cozi Sleeper BabySafe

אם אתם רוצים את התינוק שלכם הכי קרוב שיש אליכם, גם בזמן השינה, עריסה מתחברת היא הפתרון האידאלי.

Cozi Sleeper BabySafe

4.5 15

מושלם ללינה משותפת

יתרונות

גישה קלה ונוחה לתינוק בכל רגע נתון

ניידות נוחה במיוחד

מתקפלת בקלות ויכולה להיכנס לתיק נשיאה

כוללת מזרן רך ונעים

5 מצבי גובה שונים

חסרונות

יקרה

קנה עכשיו ב- KSP

בחודשים הראשונים אימהות רבות מספרות שהן רוצות כל הזמן להיות ליד התינוק, וזה הגיוני בהחלט, הרי רק הרגע הוא היה אצלך בבטן. הגישה של לינה משותפת תופסת תאוצה לאחרונה, מתוך הבנה שהתינוק זקוק לקרה של אמא, במיוחד בחודשים הראשונים.  בנוסף, ארגוני בריאות בעולם כולו ממליצים על לינה בחדר ההורים לפחות עד גיל שנה כדי למנוע מקרי מוות בעריסה.

 

עריסה מתחברת מציעה פתרון לכל אלו ביחד. למעשה מדובר בעריסה בגודל סטנדרטי, ההבדל בינה לבין עריסות אחרות היא שיש לה דופן אחת שניתנן לפתיחה, וחמישה מצבי גובה שונים, כך שבזמן שינה משותף, כשאת והתינוק ישנים ביחד, תוכלי להצמיד את העריסה למיטה שלך בגובה המתאים. היא מתחברת בעשרת רצועות שמגיעות מצורפות וכך מאפשרת גישה קלה נוחה ומהירה לתינוק.

 

העריסה המתחברת של BabySafe מגיעה עם תא אחסון בחלקה התחתון וכוללת מזרן רך ונעים. היא כל כך מרשימה, מעוצבת בטעם משובח ומתוכנן היטב כך שהיא נותנת מענה לכל מה שאפשר לחשוב עליו. אם לא די בכך שהיא מגיעה עם מצבי גובה שונים היא גם יכולה להתכונן כך שנוצר שיפוע קל למקרה שהקטן שלכם סובל מרפלוקס או במצבי גודש. בנוסף, זוג גלגלים שמאפשרים לנייד אותה בכל הבית בצורה קלה ונוחה. ואם חשבתם שתצטרכו להיפרד ממנה בפעם הבאה שתכלו לישון אצל ההורים, אז כנראה שתשמחו לגלות שהעריסה מתקפלת בקלות ונוחות ונכנסת לתיק נשיאה שמגיע איתה. בקיצור מדובר בעריסה לא פחות ממושלמת.

 

אתם שואלים מה החיסרון? המחיר שלה לא זול ביחס לעריסות רגילות. דבר אחד שחשוב לבדוק הוא את המיטה שלכם ולוודא שיש לכם מקום מתאים לחבר אותה.  

לוגו של הסקירה

בעיצוב קלאסי: עריסה מעץ דגם לילך מבית Twigy

כנראה שתוכלו לראות אותה בלא מעט בתים, הצורה הקלאסית והאהובה של עריסות לתינוק. עריסה מעץ עם גלגלים ואפשרות לנעילה.

דגם לילך מבית Twigy

4.5 15

כמו מיטת תינוק, אבל בקטן

יתרונות

ארבעה גלגלים לניידות קלה במיוחד

הרכבה קלה ומהירה

מגיעה בשני צבעים (לבן או שמנת)

נעילת גלגלים לשמירה מרבית על הבטיחות

חסרונות

לא כוללת מזרון

שימוש לזמן מוגבל

לבן
קנה עכשיו ב- KSP
שמנת
קנה עכשיו ב- KSP

לפעמים, אנחנו מעדיפים את העיצוב המקורי, לפני שנכנס לחיינו העידן המודרני, זה שמוסיף עוד ועוד שכלולים. אנחנו רוצים את הפשוט, המוכר והטוב. עריסה לתינוק דגם לילך של חברת Twigy, היא בדיוק זה. עיצוב קלאסי לא מתחכם ולא מתאמץ, כמה פשוטה ככה טובה.

 

עשויה מעץ איכותי ונותנת את המענה לשמו נועדה, מקום קטן, מחבק ונוח לתינוק שלכם בחודשים הראשונים לחייו. היא נראית ממש כמו מיטת תינוק, רק קטנה יותר. ארבעה גלגלים מחוברים לרגליים יעזרו לכם להעביר אותה בקלות בין הדרים, ושני המעצורים שעל הגלגלים יאבטחו ואתה במקום ויבטיחו את הביטחון המרבי לתינוק שלכם בשמן השינה.

 

שימו לב שהעריסה לא מגיעה עם מזרון, אז למחיר העריסה צריך לזכור להוסיף גם מחיר של מזרון תואם. היצרן ממליץ עליה לשימוש עד גיל שלושה חודשים, אך כמובן שזה תלוי תינוק ובכל מקרה חשוב לשים לב שהתינוק כבר לא גדול מידי בשביל העריסה.

לוגו של הסקירה

טכנולוגיה מתקדמת: עריסת מקרן מרגיעה מבית Fisher Price

העריסה הזאת מגיעה עם כל מה שיכולתם לחשוב עליו. Fisher Price הכניסו בעריסה הזאת כל אמצעי אפשרי להרגעת התינוק בזמן שהוא נמצא בה.

עריסת מקרן מרגיעה מבית Fisher Price

4.5 15

לנענע בלי ידיים

יתרונות

הרכבה קלה ופשוטה

אחסון קל ונוח, נוחה לניוד

מוביילים מובנים, דפנות רשת

נענוע עצמי

מנגינות רקע נעימות

מקרן מובנה מכוון לגג העריסה

חסרונות

יקרה

סוללות לא כלולות

קנה עכשיו ב- KSP

אם העריסה הקודמת ברשימה הייתה נטולת טכנולוגיה, זו בדיוק ההיפך ממנה.

 

העריסה מגיעה עם  מוביילים מקסימים תלויים מובנים, רטט עדין ורך שמופעל בנגיעה שלכם ואחר כך ממשיך עצמאית, אורות וצלילים מרגיעים, מקרן אור שמקרין כוכבים ושמיים על הגג של העריסה עיצוב מודרני  והבטיחות והאמינות של Fisher Price. מה עוד אפשר לבקש בעריסה!?

 

העריסה הזו של Fisher Price מביאה את מיטב הטכנולוגיה ויחד איתה רוגע ושלווה לתינוק שלכם כשהוא נמצא בה. ואתם? תוכלו להיות רגועים כי תוכלו לראות אותו בקלות דרך דפנות הרשת. יתרון נוסף של דפנות הרשת הוא שהן נושמות וכך, גם בימי הקיץ החמים יש לתינוק אוורור מספק דרך  הדפנות.

 

בגלל שמדובר במוצר לא קטן, בכל זאת, התינוק שלכם ישן בו, Fisher Price דאגו שתוכלו לקפל אותה בקלות רבה כשלא תשתמשו בו או אם תרצו לקחת אותלו איתכם, היא מתקפלת לגובה של פחות מ-15 ס"מ כך שתוכלו להכניס אותה אפילו מתחת למיטה.

 

תג המחיר של העריסה יקר, אבל אם חושבים על כל מה שאתם מקבלים בה, ואם היא עומדת בתקציב שלכם, אולי היא תהיה שווה את ההשקעה.

לוגו של הסקירה

הוורסטילית ביותר: עריסה בייבי האג 4 ב-1 אייר Chicco

עריסה, טרמפולינה, כיסא מוגבה וכיסא לישיבה ליד שולחן, כל אלו במוצר אחד. אם כבר תג מחיר גבוה, אז לפחות שיהיה שימושי לאורך זמן.

בייבי האג 4 ב-1 אייר Chicco

4.5 15

לא רק עריסה

יתרונות

ארבעה מוצרים שונים במוצר אחד

יציב ועמיד לאורך זמן

קל לניוד בבית

קצת צעצועים שמשמיעים צלילים

כולל רעשי רקע אורות וצלילים

4 מצבי גובה שונים

דפנות רשת לזרימת אוויר טובה

חסרונות

יקרה

מומלץ לרכוש מזרן עבה יותר (רכישה בנפרד)

קנה עכשיו ב- KSP

אם העריסה הקודמת הרשימה אתכם, חכו שתשמעו על עריסת בייבי האג 4 ב-1 אייר של Chicco. ייתכן שתחליטו להגדיל מעט את התקציב שלכם כדי לרכוש אותה. אחרי הכול היא כנראה תחסוך לכם כמה מאות שקלים על מוצרים אחרים.

 

העריסה הזאת היא בעצם ארבעה מוצרים שונים והיא תוכל לשמש אתכם גם כשהתינוק שלכם לא ישן בה יותר. במצב עריסה אתם מקבלים עריסת תינוק משוכללת ביותר, עם קירות רשת שמאפשרים זרימת אוויר מושלמת לתינוק, קשת של צעצועים אלקטרונים הכוללת צלילים מרגיעים מוסיקת רקע ואורות נעימים שיעסיקו את התינוק שלכם בעירות וינעימו את השינה שלו. יש לה 4 מצבי גובה שונים כדי שתוכלו להיות תמיד בקשר עין עם התינוק שלכם.

 

מצב טרמפולינה כולל רצועות בטיחות מתאימה מגיל 6 חודשים ומגיעה עם משענת גב מתכווננת ל-3 מצבים שונים. מצב כיסא גבוה, ממש כמו כיסא אוכל, כשכבר תתחילו בטעימות ותרצו שהילד שלכם יישב יחד איתכם בשולחן. תוכלו לרכוש בנפרד ערכת מגש אוכל וכיסוי נשלף וכך להפוך את העריסה לכיסא אוכל עם כל התוספות הנחוצות.

 

מצב כיסא ראשוני לישיבה ליד שולחן נמוך כשתרצו לתת לילד לצייר או לשחק על שולחן, כל מה שתצטרכו זה להנמיך את העריסה עד הסוף וזהו, היא פשוט הופכת לכיסא ילדים קטן ונוח במיוחד.

 

העריסה עצמה מגיעה עם גלגלים לניוד קל ונוח והם ניתנים לשימוש בכל ארבעת המצבים, כמובן שהם מצוידים במעצורים כדי לאפשר שימוש בטוח בעריסה בכל אחד מהמצבים שלה.

 

אז כמו שאמרנו, אמנם היא לא זולה, אבל אם מתחשבים בזה שהיא בעצם משמשת לכל כך הרבה צרכים ונותנת מענה גם בהמשך, אולי שווה לחשב מסלול מחדש ולבדוק שוב אם היא תחסוך לכם הוצאות אחרות בעתיד.

לוגו של הסקירה

לא רק בבית: תיק החתלה נפתח לעריסה Infanti

מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם ליום טיול ארוך בחוץ עם התינוק שלכם, עריסה מושלמת לישיבה בפארק או לטיול בחוץ שהיא בעצם תיק החתלה.

תיק החתלה נפתח לעריסה Infanti

4.5 15

הפתרון המושלם לטיול בחוץ

יתרונות

תיק החתלה

נשיאה קלה ונוחה על הגב

מחיר זול

מושלם לטיול בחוץ

חסרונות

לא מתאים לשימוש קבוע

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

העריסה הזו שונה משאר העריסות שראיתם ברשימה שלנו, אפשר להתייחס אליה קצת כמו עריסת בונוס כי לא מדובר בעריסה רגילה אלא בתיק החתלה שהופך לעריסה. כן, כן, שמעתם נכון. אז בטיול הקרוב שלכם לפארק, אל תשכחו לקחת אותו איתכם. אם אתם שואלים אותנו, שווה לרכוש אחד כזה כתוספת. בין אם תחליטו לרכוש עריסה אחרת ובין אם לא, התיק-עריסה הזה יהפוך את הזמן שלכם בחוץ לקל ופשוט בהרבה.

 

כל מה שאתם צריכים לטיול בחוץ נמצא במקום אחד. המוצצים, הבגדים להחלפה, הבקבוקים (אם יש), חיתולים להחלפה וגם העריסה! כל אלו על הגב שלכם, וזהו, לא צריך עוד כלום. בנוסף התיק מגיעה עם משטח החתלה נשלף ובעיצוב אופנתי. הוא מתאים לתלייה על העגלה כמו כל תיק החתלה אחר.

 

בחלקו האחורי יש רוכסנים שנפתחים והופכים אותו לעריסה ניידת קטנה וכיפית. אז נכון, הוא לא מאוד שימושי בבית, אבל היי, לא תמיד אנחנו בבית.

סיכום

איך לבחור עריסה לתינוק?

הורים רבים בוחרים לקנות עריסה לתינוק למרות שמדובר בהוצאה כספית שתהיה שימושית לחודשים בודדים בלבד. לה? כי לעריסה יש הרבה מאוד יתרונות בחודשים האלו שהרבה הורים רואים בהוצאה הזו הכרחית וחשובה, ואנחנו מסכימים. המעבר של התינוק מהמקום הקטן שלו בבטן של אמא לעולם הגדול הוא לא פשוט, ואנחנו כהורים רוצים לדאוג לשמור עליו כמה שאפשר. עריסה עוזרת לנו לעשות את זה במצורה טובה ובטוחה. היא שומרת על התינוק ונותנת לו תחושת בטיחות דווקא בגלל שהיא קטנה יותר. עריסה, שלא כמו מיטת תינוק, ניתן להזיז ולנייד בקלות ייתרה וכך התינוק שלכם קרוב אליכם תמיד.

 

אז איך בוחרים עריסה לתינוק? כזאת שתתאים בדיוק בשבילכם? יושבים וחושבים טוב על התכונות שלכם כמשפחה, מה הבחירות ההוריות שאתם מאמינים בהן, בין אם מדובר בלינה משותפת ובין אם אתם רוצים עריסה משוכללת תוכלו למצוא הכול. כדי לעזור לכם לכוון ולמקד את המחשבות שלכם הכנו עבורכם מדריך קצר עם הנקודות החשובות ביותר שכדאי לשים לב אליהן לפני שרוכשים עריסה. ארחי שתקרו את המדריך שלנו, כבר תדעו טוב יותר איזו עריסה מתאימה לכם.

 

תקציב – איך לא, כמו תמיד, התקציב הוא אחד הדברים שינחה אתכם בבחירת העריסה. עריסות יכולות לנוע בין 400 שקלים לזולות יותר ולהגיע גם עד 1000 שקלים ויותר.

 

גודל בעוד שרוב העריסות ל תינוק קטנות בהרבה ממיטת תינוק רגילה, עדיין תרצו לחשוב על גודל העריסה לפני הרכישה. בין אם אתם קונים לפני או אחרי שהקטן שלכם מגיע, הקדישו זמן לחשוב היכן אתם מתכננים להשתמש בעריסה. בדקו טוב את המדידות של החלל כדי להבטיח שאתם לא קונים עריסה לא מתאימה. קחו בחשבון שיש עריסות מתקפלות ורובן ניידות אז בדקו יותר מחלל אחד.

 

מטרת השימוש – זה אולי נשמע מובן מאליו הרי העריסה מיועדת לכך שהתינוק ישן בה, כמה עוד מטרות יכולות להיות בה? ובכן, כדאי לחשוב על כך שתקבלו את המרב תמורת הכסף שלם.

 

חלק מהעריסות מתאימות לטיולי קמפינג ואחרות מתאימות לחיבור ישיר לאפשר לינה משותפת בצורה בטיחותית כמו ה- Cozi Sleeper של BabySafe שנמצאת הרשימה שלנו. לכן, בעוד שאתם רוצים קודם כל לשמור על שינה בטוחה של התינוק, תחשבו גם על אורח החיים שלכם ואם תוכלו להשתמש בעריסה למטרות אחרות מחוץ לבית. אם המשפחה שלכם אוהבת לטייל, תחשבו על עריסות שיהיו ידידותיות לנסיעות ויכולות להתקפל בקלות.

 

תוספות ושיפורים –  עריסות רבות  הן יותר מסתם מקום שינה לתינוקות, הודות לעיצובים המודרניים ולתוספות רבות שהן מביאות איתן. חלק מהתכונות הנוספות כוללות משחקים, אורות, מוזיקה ואפילו את האפשרות לנענוע עצמי . התוספות והשיפורים  האלו אמנם אינם הכרחיים אבל בהחלט יכולים להועיל, בין אם כשאתם בזמן טיול  או רק מנסים לגרום לתינוק לישון בבית.

 

עיצוב – אחרי שחשבתם על כל מה שחשוב מבחינה עקרונית, תוכלו לבחון את עניין העיצוב. רוב העריסות יתאימו לכל סגנון וגם אם לא, אלך תשכחו, שבסופו של יום עריסה היא מוצר לשימוש לזמן מוגבל.

שאלות ותשובות על עריסה לתינוק מומלצת

לאיזה גיל מתאימה עריסה לתינוק?

רוב העריסות לתינוק מגיעות עם התוויית גיל והן מתאימות מגיל לידה ועד גיל שלושה-ארבעה חודשים, תלוי ביצרן. אבל הגיל המרבי שבו הילד הקטן שלכם יכול לישון בעריסה יהיה תלוי בגורמים אחרים חוץ מהגיל שלו כמו, המשקל שלו ואבני הדרך ההתפתחויות שאליו הוא הגיע. שימוש שחורג מהמלצות היצרן עלול להוביל לפציעה, במיוחד אם ילדכם חורג ממגבלת המשקל והגיל  או הגיע לאבני דרך מסוימות.

הדבר הנכון ביותר לעשות הוא ביסודיות את הוראות היצרן וליישם אותן. חלק מהיצרנים יורו על הפסקת השימוש בעריסה ברגע שהתינוק מתחיל להתגלגל, מה שיכול לקרות מהר מאוד לאחר הלידה עבור חלק מהתינוקות.

האם עריסה היא מוצר חובה לתינוק?

בעוד שעריסה לתינוק היא מוצר שימושי ביותר, הוא בהחלט לא מוצר חובה. יחד עם זאת, עושה רושם שרוב ההורים דווקא מעדיפים לשים את התינוק העריסה בחודשים הראשונים מכל הסיבות שכבר הוזכרו בסקירה שלנו. זה נכון שתינוק יכול להתחיל לישון במיטת תינוק מיד לאחר הלידה, אבל עריסה מספקת לו מקום בטוח יותק בגלל הגודל הקטן שלה. בנוסף, בשוק קיימות עריסות שיוכלו לשמש אתכם גם אחרי החודשים הראשונים ואפילו עד של מאוחר יחסית, כך ששווה בכל זאת לבדוק האם העריסה היא שימושית עבורכם.

מתי צריך להעביר את התינוק מעריסה למיטת תינוק?

אחרי שתקראו את הוראות היצרן יהיה לכם קל יותר לדעת, אבל באופן כללי, באזור גיל שלושה או ארבעה חודשים העריסה כבר לא מתאימה לשינה ושכיבה של התינוק. הסיבה הפשוטה היא שהיא פשוט הופכת להרבה פחות בטיחותית. בגיל הזה הרבה תינוקות כבר יודעים להתהפך ומכיוון שלעריסה יש דפנות נמוכות ביחס למיטת תינוק, הדבר הופך למסוכן. לכן, ברגע שהתינוק שלכם מתהפך הגיע הרגע להיפרד מהעריסה.