מכשירי אדים קרים מומלצים: 10 מכשירי אדים קרים מומלצים ביותר | Finder

יצירת סביבה בריאה ונכונה עבורנו ועבור משפחתנו צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של כולנו. זה נכון בעיקר עבור מי שיש לו ילדים, ומי שיש לו או לחברי משפחתו בעיות נשימה. מכשיר אדים קרים משפר את איכות האוויר ומעלה את כמות הלחות בחדר. הנה כמה מהטובים ביותר בישראל

icon pos_1

ניתחנו

25 סקירות

ו-

1584 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מכשירי אדים קרים מומלצים

בעיות נשימה הן בעיות נפוצות מאוד אצל הרבה אנשים, ובמיוחד אצל ילדים. קשיי נשימה יכולים לנבוע מהרבה מאוד סיבות, פנימיות וחיצוניות, ולכן, יש עליהן דגש רב מבחינה רפואית. כל הורה מכיר את מכשיר האינהלציה ויודע שצריך לנסות ולייצר סביבת נשימה איכותית עבורו ועבור הילד שלו. סביבת נשימה איכותית כוללת את הטמפרטורה הנכונה, אך גם את כמות הלחות הנכונה, כדי שהילדים לא יתייבשו ויוכלו לנשום אוויר איכותי ומפולטר. לכן, קיים מכשיר האדים הקרים, שמייצר לחות באופן מוגבר, ומפזר אותה בחדר בצורה שווה, למען אותה אווירה נכונה ובריאה לכל הנוכחים בחדר. יש כמה מכשירי אדים קרים שכדאי מאוד להכיר, ואף להשתמש בהם במגוון חדרים בבית.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר שיש

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

היעיל ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

הפשוט ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

יתרונות מול חסרונות

למכשירי האדים הקרים יש כמה יתרונות בולטים – הם זולים, הם יעילים, והם פשוטים מאוד להפעלה. למעשה, כל מה שצריך לעשות זה להכניס מים למיכל ולראות אותם מתאדים בעזרת מאוורר מיוחד. האדים מספקים כאמור לחות לחדר, ומאפשרים את פתיחת דרכי הנשימה בצורה אידיאלית. כאשר האוויר יבש ועומד, קשה ולא נעים לנשום, לבטח כאשר חולים או מתקשים לנשום. אוויר זורם ונעים מספק תחושת רעננות וחיוניות, החשובה לנו כל כך. עם זאת, החסרון הבולט והמובנה של המכשיר הוא הנושא של ניקיון המים. מים שעומדים זמן רב מביאים אליהם חיידקים, ויש אנשים של מנקים את המכשיר דיו. חשוב להחליף מים בכל יום, לא להתעצל, ולספק לבני הבית לחות איכותית ונקייה, ולא אוויר מלוכלך שיכול לגרום לאפקט ההפוך.

 

תחזוקה ואיכויות

מכשיר אדים קרים הוא מכשיר שנמצא כיום בהרבה מאוד בתים, הוא נוח ונעים לשימוש, ואם מתחזקים אותו, הוא עושה עבודה נהדרת לאורך זמן. יש כמה סוגים שונים של מכשירים שכדאי להכיר ובעיקרון, מדובר במכשיר מצוין, שיש לו ערך בכל בית, ולבטח כזה עם ילדים. השינוי שרואים אצל הילדים בכל הנוגע לנשימה איכותית הוא מיידי, כאשר יש פחות היווצרות של נזלת קשה, ופחות שיעולים. הוא אינו מכשיר שיכול להזיק, אם עושים עבודה טובה בתחזוקה שלו. כאמור, העדיפות היא לקנות מכשיר אחד לכל חדר בבית, אם כי צריך לדעת שיש כמה אופציות מצוינות שחשוב מאוד להכיר. הנה כמה מכשירי אדים קרים שיכולים לשנות את חייכם.

לוגו של הסקירה

הפשוט ביותר: Yamayo יאמהיו YMH-28BL

מכשיר האדים הקרים של ימאהיו הוא מעשיר לחות קומפקטי, המסייע להעלאת אחוזי הלחות בחדר בצורה משמעותית. הוא מתאים לחדרים גדולים במיוחד, מספיק כמעט לכל הלילה ויש לו אפילו אופציה של תאורת לילה עבור הילדים, והכל במחיר מגוחך

Yamayo יאמהיו YMH-28BL

4.5 15

מכשיר אדים קרים זול, קל ונוח

יתרונות

קל לתפעול

קומפקטי וקטן

זול

חסרונות

לא מספיק ללילה שלם

ללא פונקציות מיוחדות

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP

מכשיר האדים הקרים של יאמהיו הוא אחד המכשירים הנפוצים ביותר בשוק הישראלי. היתרון הגדול ביותר שלו הוא המחיר הזול שלו, כאשר ברוב המקומות הוא עומד על סביב 70 שקלים בלבד. הוא מעשיר לחות קומפקטי ונוח לשימוש, המסייע להעלאת אחוזי הלחות בחדר. בניגוד למזגנים ורדיאטורים, המכשיר מעלה את אחוזי הלחות בחדר, ומשפר מאוד איכות הנשימה של הנוכחים. הטווח שלו גדול יחסית והוא מתאים לחדרים של עד 15 מ"ר, כלומר – חדרים ממוצעים ואפילו חדרי הורים עם תוספות. הוא מספיק לעבודה רצופה של כ-5 שעות, אך אם הוא פועל לפרקים ולא רצוף, הוא יכול להמשיך גם ל-10 שעות. יש לו פונקציה לתאורת לילה ומנגנון לכיבוי אוטומטי ברגע שהמים נגמרים או שהמכשיר נופל. הוא קל לניקיון ולתפעול, ובהחלט שווה את ההשקעה.

לוגו של הסקירה

הערך הטוב ביותר לכסף: מכשיר אדים קרים דוורון

מכשיר האדים הקרים של דוורון הוא מכשיר יעיל במיוחד, שמסייע למשתמש להשיג את הלחות האידיאלית עבורו. הוא אמין במיוחד, מגיע עם מנגנון בטיחות יעיל ובעיקר עם וסת הקובע את עוצמת שחרור האדים, בהתאם לרצון המשתמש. יעיל, אמין וטוב לאורך זמן

מכשיר אדים קרים דוורון

4.5 15

מכשיר אמין וידידותי למשתמש

יתרונות

קל לתפעול

ויסות עוצמה

פועל לאורך לילה שלם

חסרונות

ללא פיצ'רים מיוחדים

יחסית מאסיבי

קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין
קנה עכשיו ב- ToyLand

מכשיר האדים הקרים של דוורון הוא מכשיר מבוקש ונפוץ מאוד בישראל. הוא אינו יקר במיוחד, אך עדיין עולה ככפול ממכשיר היאמהיו הפופולארי. הוא מביא איתו בעיקר עמידות ואמינות, והוא יכול לפעול למשך 8.5 שעות (או לילה שלם במונחי ילדים). היתרון הגדול ביותר שלו הוא נושא ויסות העוצמה. המשתמש יכול לכוון לעצמו את העוצמה בה ישתחררו האדים ולמעשה, לשלוט על כמות הלחות בחדר. הוא יחסית מאסיבי, ובעל מראה ייחודי, אך הוא גם משמש כמנורת לילה עבור הילדים, אם ירצו בכך. הוא אינו מתקדם מדי, אך הוא עושה עבודה נהדרת לאורך זמן, ונחשב למכשיר שמתאים גם לחדרי ילדים וגם לחדרים אחרים בבית, כולל הסלון.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר שיש: Beurer בוריר LB12

מכשיר האדים הקרים של בוריר הוא המכשיר האידיאלי עבור משתמשים קז'ואלים או כאלו שלוקחים איתם את המכשיר לדרכים. הוא קל מאוד לשימוש, עם פעולה בטוחה מאוד וטכנולוגיה מתקדמת שמסייעת להשיג את כמות הלחות האידיאלית. המכשיר הטוב ביותר בשוק כיום

Beurer בוריר LB12

4.5 15

מכשיר האדים הקרים האידיאלי לשימוש בכל עת

יתרונות

מערכת מתקדמת

ניתן להשתמש עם בקבוק רגיל

עם תו תקן

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP

מכשיר האדים של בוריר הוא ללא ספק מכשיר האדים הטוב והמתקדם ביותר בשוק. הוא מכשיר קטן וקומפקטי, המתאים לאנשים שמשתמשים בו בבית, במשרד, ואפילו בנסיעות. היתרון הגדול בו הוא האפשרות להשתמש גם בבקבוק פלסטיק סטנדרטי כמיכל, ולמעשה, לעבוד גם בדרכים ובנסיעות. למכשיר יש טכנולוגיית אולטרסאונד לחות, אשר מאפשר להשיג את כמות הלחות האידיאלית בכל מקום. המכשיר פועל ברצף ללא מגבלה, והוא שקט במיוחד, ועם מנגנון בטיחות יעיל. הוא מגיע עם שקע מואר ומאפשר לראות את גובה המים בבקבוק, על מנת להבין אם צריך למלא אותו. מתאים לחללים גדולים (20 מ"ר), והוא כולל גם 2 מתאמי בקבוקים, מברשת ניקוי, מתאם חשמל ותיק אחסון. מכשיר שעושה עבודה נהדרת לאורך זמן, ולא בכדי הוא נותן את המענה הטוב ביותר.

לוגו של הסקירה

היעיל ביותר: מכשיר אדים קרים MEDIC SPA

מכשיר האדים הקרים של מדיק ספא הוא מכשיר יעיל ואמין מאוד. המכשיר אופטימלי לחדר ממוצע של 15 מ"ר אם כי ניתן גם לווסת את העוצמה שלו בצורה פשוטה. הוא שקט במיוחד, עם מנגנון בטיחות יעיל ונוח מאוד לשימוש לאורך זמן. וגם המחיר סביר לחלוטין.

MEDIC SPA

4.5 15

מכשיר אדים קרים שקט, נוח לשימוש ויעיל לאורך זמן

יתרונות

עמיד

בטיחותי

עם וסת לעוצמה

חסרונות

ללא פונקציות מתקדמות

מעט מאסיבי

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- epharma

מכשיר האדים הקרים של מדיק ספא הוא מכשיר נהדר עם מגוון רחב של יתרונות. הוא מכשיר שמציג בעיקר אמינות, שכן הוא יכול לעבוד לאורך זמן, ללא הפרעות, בגלל מיכל גדול יחסית, של 3 ליטרים. הוא מגיע עם מנגנון בטיחות איכותי, כך שאין ממה לחשוש כאשר מפעילים אותו בחדר והולכים לישון. הפעולה של המכשיר היא שקטה במיוחד, והוא מגיע עם פילטר קרמי קבוע, סמן הוספת מים וכמובן – מיכל נשלף. הוא מתאים לחדר ממוצע של 15 מ"ר, והוא יעשה עבודה טובה גם בחדרים שהם מעט גדולים יותר. הוא מעט מאסיבי ולא נעים לעין, וגם לא בא עם פונקציות מיוחדות או אורות מהבהבים, אך הוא עושה עבודה מצוינת לאורך זמן, ובמחיר שהוא יחסית נוח לקטגוריה שלו.

סיכום

איך לבחור את מכשיר האדים הקרים הטוב ביותר עבורכם?

למכשיר אדים קרים יש תפקיד מאוד ספציפי בבית. הוא אמור לעזור להעלות את כמות הלחות בכל עת, ובמיוחד בימים יבשים, וכתוצאה מכך, לשפר את האווירה בבית ואת הבריאות של האנשים הנמצאים בו. כפי שניתן לראות, המחירים של מכשירי האדים הקרים הם אינם יקרים מדי, והערך שהם נותנים הוא משתנה בהתאם למחיר. לכן, עוד לפני הקנייה, חשוב מאוד להגדיר את הצרכים שלכם ולקנות את המכשיר המתאים ביותר לכם. יש שיגידו שעדיף לקנות מכשיר זול ופשוט יחסית, ואז להתקדם, ויש שיגידו שהם מאמינים בקונספט ועדיף לקנות את הכי טוב על ההתחלה. כל אחד עם ההעדפות שלו.

אם החלטתם להתקדם בבייבי סטפס, המכשיר של ימהאיו הוא המכשיר האידיאלי. תמורת מחיר פעוט תוכלו להיחשף לפעולת המכשיר באופן כללי, ולהחליט אם הוא עושה את העבודה שלו נאמנה לפיה ציפיות שלכם. מדובר במכשיר זול ופשוט, ואחרי שרואים שהוא עובד, ורוצים יותר, אפשר להתקדם למכשירים כמו המדיק ספא שנחשב ליעיל ונוח מאוד, או לדוורון, שנותן ערך גדול עבור הכסף, ומכניס אתכם לעולם המכשירים המתקדמים. שני המכשירים הם מצוינים ועושים עבודה טובה, אך אם אתם רוצים ללכת עד הסוף, אין כל ספק שהבוריר הוא בשבילכם.

מכשיר הבוריר הוא הדובדבן שבקצפת עבור מכשירי האדים הקרים. הוא נותן מענה מושלם ומדויק למי שרוצה לייצר עוד לחות בבית, ולפתוח את דרכי הנשימה של הילדים שלו ושל שאר הנוכחים בבית. הוא מכשיר מתקדם וטכנולוגי ולמעשה, מהווה את חוד החנית בתחום. העבודה עם מכשיר אדים קרים מצריכה סבלנות מפני שהתוצאה הסופית היא אינה מדידה או ויזואלית. חשוב לתת למכשיר זמן לעשות את שלו, ולראות איך פתאום כל בני הבית נושמים טוב יותר, ומרגישים טוב יותר לאורך זמן. הבחירה במכשיר הנכון היא חשובה גם בפרמטרים כמו גודל החדר, כמות האנשים בבית ומבנה הבית, אשר חייבים גם הם לבוא בחשבון.

שאלות ותשובות על מכשירי אדים קרים מומלצים

מה המחיר הממוצע של מכשיר אדים קרים?

 מכשירי אדים קרים מתחילים ממחירים מצחיקים של כמה עשרות שקלים, ויכולים להגיע עד 250 או 300 ₪ במקרה הקיצוני. לא מדובר במכשיר אקסקלוסיבי לעשירים, אלא במכשיר שלא מזיק שיהיה בבית של כל אחד.

מה בעצם עושה מכשיר אדים קרים?

מכשיר אדים קרים מסייע להעלאת הלחות בחדר בו הוא נמצא. הוא מסייע עם יובש, מנקה את האוויר ותורם לאווירה נעימה יותר בחדר.

האם יש סכנה במכשיר אדים קרים?

אין סכנה ממשית, מפני שלכל המכשירים המומלצים יש מנגנוני כיבוי אוטומטיים. דבר נוסף אליו צריך לשים לב – להחליף את המים בכל שימוש, שכן מים שעומדים זמן רב אוספים חיידקים.

האם מכשיר אדים קרים תורם גם למבוגרים או גם לילדים?

מכשיר אדים קרים יכול לתרום לכל אחד מאיתנו. הוא משפר את האוויר במקום בו אנחנו נמצאים ותורם באותה מידה גם למבוגרים וגם לילדים. כמובן שהוא עושה עבודה טובה יותר עבור אנשים חולים או כאלו שיש להם קשיי נשימה כאלו ואחרים.