שעון חכם לילדים – 5 שעונים חכמים לילדים המומלצים ביותר לשנת 2024 | Finder

שעונים חכמים לילדים המספקים לידיים הקטנטנות אביזר אופנתי, שימושי ובטיחותי מסביב לשעון. בדקנו ובחנו עשרות שעונים חכמים לילדים מבית מותגים שונים והרכבנו סקירה אשר תסייע לכם בבחירת השעון המתאים. 

icon pos_1

ניתחנו

124 סקירות

ו-

735 ביקורות

בתחום

צעצועים ומשחקים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שעון חכם לילדים

שעונים חכמים מומלצים במיוחד לילדים; הם מתאימים לידיים הקטנות ולעור העדין, פשוטים מאוד לשימוש ומגיעים בצבעים צבעוניים ועליזים! אני והצוות בדקנו והשוונו לא מעט דגמים ולפניכם הדגמים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

שלושה שעונים חכמים לילידים מומלצים ביותר

השווה מחיר

KidiWatch Kidi One
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

שעונים חכמים הם לא רק בשביל מבוגרים. למעשה, כיום יש בשוק מגוון דגמים המיועדים לקהל הצעיר, ומציעים שלל אפשרויות להנאת הילד ולביטחונו. חלק מהדגמים יעניקו לכם מידע על מיקום הילדים ויאפשרו לכם לתקשר איתם גם כשהם מחוץ לבית, ואחרים מיועדים למעקב אחר פעילות גופנית. עם פונקציות כמו לחצן חירום, התראות על יציאה מאזור בטוח וצ'אט קולי, ההורים ירגישו רגועים יותר והילד יהיה בטוח.

 

כשמדובר במכשיר שילווה את ילדיכם לאורך כל היום, ויאפשר לכם לשמור עליהם מרחוק, חשוב לעשות את הבחירה הנכונה, ולשם כך בחרנו עבורכם את השעונים החכמים ואת צמידי הכושר הטובים ביותר לילדים לשנת 2023.

לוגו של הסקירה

שעון חכם הטוב ביותר עבור כל ילד: Kidiwatch Pro 2.1 דגם באטמן / LOL

Kidiwatch Pro 2.1 מגיע עם כל התכונות הנהדרות של שעון חכם לילדים במבנה עמיד במיוחד, ועם עיצוב של מותגים אהובים. עם תכונות כמו "גדר אלקטרונית", חסימת מספרי טלפון לא מוכרים, לחצן חירום ו-GPS מדויק, הילד תמיד יהיה במרחק לחיצת כפתור.

Kidiwatch Pro 2.1 דגם באטמן / LOL

4.5 15

טלפון, שעון, מצלמה ושומר ראש - הכל על פרק ידו של הילד

יתרונות

פונקציות רבות למעקב אחר מיקומו של הילד ולשמירה על ביטחונו

עיצוב עליז

נוח

חסרונות

לא מצאנו!

KidiWatch Kidi One
קנה עכשיו ב- Ivory
Kidiwatch One
קנה עכשיו ב- KSP
באטמן
קנה עכשיו ב- Last Price

מדובר בשעון חכם ממותג, מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד, אבל יש עוד הרבה סיבות לאהוב את המכשיר הזה. בראש ובראשונה זהו טלפון סלולרי, דרכו הילד יכול לתקשר אך ורק עם אנשים שההורים בוטחים בהם. מבדיקה שערכנו, הטלפון מאפשר תכנות של עד 15 אנשי קשר שונים, ומונע קבלת שיחות והודעות מכל מספר אחר. בנוסף ל-GPS המובנה, בעזרתו תדעו איפה הילד נמצא בזמן אמת, אפליקציית "גדר אלקטרונית" תאפשר לכם להגדיר אזורים בטוחים, ובמידה והילד עוזב את המקום, מיד תקבלו התראה על כך. אם הילד חש מצוקה או סכנה, הוא יוכל ללחוץ על כפתור ה-SOS, והמכשיר ישלח התראה בו במקום לכם, ולאנשי קשר לבחירתכם.

 

זה שעון גדול ועמיד, עם מסך מגע צבעוני ונוח לשימוש, והוא מגיע עם מד צעדים ומרחק, שעון מעורר, סטופר והיסטוריית מיקומים. בעזרת אפליקציית אלבום התמונות, הילדים יוכלו לשמור את הצילומים מרחוק ואת תמונות הסלפי שהם מצלמים. השעון מאפשר גם צ'אט קולי והאזנה מרחוק לסביבת המכשיר – כך שגם כשהילדים רחוקים, תמיד תהיו לידם.

לוגו של הסקירה

שעון חכם הכי כייפי לילדים - VTech Kidizoom DX3

שעון Kidizoom DX3 הוא לא רק מכשיר טלפון ו-GPS, אלא גם גאדג'ט מגניב מלא פונקציות ואפשרויות. ישנן מצלמות כפולות המאפשרות לילדים לצלם תמונות וסרטונים בקלות, אפקטים מיוחדים, ומשחקים חינוכיים שיעשירו את הילדים ויעסיקו אותם במשך שעות רבות.

VTech Kidizoom DX3

4.5 15

שקט נפשי עבורכם - הנאה גדולה עבור הילדים

יתרונות

שעון-טלפון קל לשימוש

מגיע עם משחקים חינוכיים ופונקציות רבות

חסרונות

עמידות נמוכה במים (לא מתאים לשחייה או למקלחת)

קנה עכשיו ב- Amazon

העיצוב יפה ועדין, בוורוד או כחול, והילד יוכל לבחור מבין 55 תצוגות מסך שונות ומגוונות. השעון מגיע עם טיימר, שעון מעורר, לוח שנה, מחשבון ומד צעדים. בנוסף לפונקציות הבסיסיות, משחקים חינוכיים שפותחו על ידי Vtech יעניקו לילד שעות רבות של הנאה ולמידה. מצלמה אחת נמצאת במיקום מושלם לסלפי, והשנייה ממוקמת כך שהילד יכול לצלם תמונות וסרטונים בנוחות.

 

הילד ייהנה משימוש באפקטים של תמונות, מסגרות ומסננים. יש גם רשמקול מובנה, ואפשרות להוסיף אפקטים משתנים להקלטה, וגם מהם אין לנו ספק שהילדים ייהנו מאוד.

 

עם מסך מגע בהיר וידידותי בגודל 1.44 אינץ', הילד יבין בקלות כיצד לתפעל את השעון. הוא חסין לרטיבות, אם כי אינו עמיד למים, ותצטרכו להוריד אותו בזמן הרחצה.

 

 

 

בסרטון: כיצד לבחור שעון חכם שיתאים לילדכם

לוגו של הסקירה

שעון חכם לילדים שמותאם לצרכים שלכם שעון חכם: UWatch PRO

שעון UWatch PRO מגיע עם פונקציות רבות, והחברה נותנת לכם את הבחירה בחייגן רגיל, כרטיס סים ואחריות, כך שתוכלו להחליט בדיוק מה מתאים לכם ולילדיכם, ולא תצטרכו לשלם על דברים שלא תשתמשו בהם.

UWatch PRO

4.5 15

שעון חכם שיתאים את עצמו לרצונות שלכם

יתרונות

שעון-טלפון

סוללה מעולה

אפשרות לבחור את החבילה המתאימה עבורכם

חסרונות

עמידות נמוכה במים

UWatchY
קנה עכשיו ב- uwatch

השעון מגיע עם מסגרת מרובעת בעלת פינות מעוגלות. קיימים שלושה צבעים לבחירתכם: הגרסה לבנות (בצבעים ורוד וסגול), והגרסה לבנים (בצבעים תכלת וכחול) שתיהן בהירות, צבעוניות וחמודות. לילדים גדולים יותר, או כאלה שלא אוהבים את הצבעים האלה, קיימת גם גרסה בוגרת יותר – בצבעים שחור ואדום.

 

מבדיקה שערכנו, הסוללה חזקה ועמידה במיוחד, ולמרות שהילד לא יוכל להיכנס עם השעון למקלחת או לבריכה, הוא עמיד ברטיבות קלה, ולא תצטרכו לחשוש מגשם. דרך האפליקציה תוכלו לשמור במכשיר עשרה מספרי טלפון, כך שהילד יוכל להיות בקשר עם בני משפחה וחברים. אם תרצו, תוכלו לבחור גם בחייגן רגיל, ואז תהיה לילד אפשרות להתקשר למספרי טלפון נוספים. עם ה-GPS המובנה תדעו בדיוק איפה הילד בכל זמן נתון. בנוסף, תוכלו להגדיר טווח ביטחון, והשעון ישלח התראה במקרה והילד יוצא מן האזור המוגדר. פונקציות נוספות של השעון הן מצלמת HD, מד צעדים הכולל היסטוריית מיקומים, פונקציית האזנה מרחוק, לחצן מצוקה, ומצב "אל תפריע", המונע קבלת שיחות והודעות בזמן הלימודים.

 

אם הילדים שלכם שובבים במיוחד, או נוטים לתאונות, תוכלו לבחור באחריות מקיפה הכוללת נזקי חבלה ורטיבות, ובמקרה של פגיעה משמעותית במכשיר, תקבלו מכשיר חדש.

לוגו של הסקירה

שעון חכם לילדים ספורטיבים: צמיד פעילות Fitbit Ace

ה- Fitbit Ace הוא צמיד פעילות באמצעותו תוכלו, ביחד עם הילדים, לעקוב אחר הפעילות הגופנית שלהם, ולהחדיר בהם מוטיבציה לאורח חיים בריא יותר. עם חיי סוללה של עד 5 ימים, זהו שעון מושלם לענוד כל השבוע בבית הספר.

Fitbit Ace

4.5 15

צמיד המעניק לילד מוטיבציה להתעמלות והופך כושר גופני למשחק מהנה

יתרונות

מעקב כושר ושינה ותגמולים על השגת מטרות

חסרונות

ללא שיחות טלפון, הודעות או לחצן מצוקה

קנה עכשיו ב- BUG

אלגנטי וקל משקל, השעון החכם הדקיק הזה נועד לעקוב אחר הצעדים היומיומיים ולהפוך את הפעילות הגופנית למהנה על ידי הצבות מטרות ומתן תגמולים ותגים. הוא ישלח לילד תזכורת לזוז, ייתן לו תמריצים להגיע ל -60 דקות של פעילות יומיומית, ובמשך הלילה הוא יעקוב אחר מהלך השינה של הילד.

 

הילד יוכל להתאים אישית את לוח השעון לעיצוב המועדף עליו, ולהיכנס בכל זמן לחשבון שלו, לצפות בהתקדמות שלו ובתגים שהוא אסף. אם גם לכם יש שעון חכם מבית Fitbit, תוכלו להקים חשבון משפחתי דרכו תעקבו גם אתם אחר ההתקדמות של הילדים.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר בתחום שעוני הילדים החכמים: Kidiwatch Junior LBS

במידה ואינכם מרגישים את הצורך לבדוק את המיקום המדויק של הילד, שעון Kidiwatch Junior הוא אפשרות נהדרת, עם מירב הפונקציות שתמצאו ב- Kidiwatch Pro, ובמחיר נמוך בהרבה.

Kidiwatch Junior LBS

4.5 15

שעון-טלפון שיעניק לכם שקט נפשי בתקציב נמוך

יתרונות

טלפון מובנה

פונקציות רבות לשמירה על ביטחון הילד

מחיר נמוך

חסרונות

ללא GPS

ללא "גדר אלקטרונית"

קנה עכשיו ב- office depot
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

עם מסך מגע צבעוני ואפליקציה קלה לתפעול, זהו שעון ומכשיר טלפון נהדר לגילאים שנתיים עד עשר שנים. כמו ב- Kidiwatch Pro, גם כאן תמצאו טלפון נייד שיכול להתקשר ולקבל שיחות והודעות רק ממספרים נבחרים, לחצן מצוקה ואפשרות להאזנה מרחוק. המכשיר מגיע עם פנס, שעון מעורר, משחק מתמטיקה ונעילת שיחות בשעות הלימודים. הילד יכול לצלם תמונות סלפי, וגם אתם תוכלו לצלם תמונות מרחוק בעזרת השעון. במקום ה-GPS, תמצאו בשעון הזה שירות סלולרי מבוסס מקום (LBS), אשר מאתר את מיקומו הכללי של הילד, אך איננו מצביע על מיקום מדויק. ההבדל הזה מתבטא בהוזלה משמעותית, ובמחיר אטרקטיבי ביותר.

איך דירגנו שעונים חכמים לילדים?

כאשר מדובר בשעונים חכמים לילדים לכל אחד יכולים להיות דרישות וצרכים שונים בנושאים כמו: עיצוב, בקרת הורים, תקציב, תכונות ועוד.. אני והצוות המקצועי בחנו מספר רב של שעונים חכמים לילדים, בדגש על הצרכים השונים. 
שמנו דגש על פרמטרים כמו: מצלמה, היסטוריית מיקומים, מד צעדים, צ'ט קולי ועוד.. ובהתבסס על כל אותם הפרמטרים בחרנו ועבורכם את השעונים החכמים לילדים אשר נמצאו כמומלצים. 

שאלות ותשובות על שעון חכם לילדים

האם מותר שעון חכם בבית ספר?

התשובה לשאלה הזו משתנה על פי מוסד הלימודים של הילד. 

מומלץ לנהל שיחה פתוחה בנושא עם הנהלת המוסד ולהסביר את הצורך.