מאוורר תקרה: 8 מאווררי תקרה מומלצים (מעודכן 2024) | Finder – קונים חכם

מאווררי תקרה מומלצים שישמרו עליכם קרירים בימי הקיץ החמים תחת תקציב נוח וחיסכון גדול בחשמל

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

211 ביקורות

בתחום

מזגנים וחימום לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מאווררי תקרה מומלצים

לא תמיד אנחנו רוצים להפעיל מזגן, לפעמים אנחנו פשוט רוצים שתהיה תחלופה של אוויר בחדר מבלי לקרר אותו. מאווררי התקרה מאפשרים בדיוק את זה. עם מגוון הולך וגדל של עיצובים וגדלים, כל אחד יכול למצוא את המאורר שהכי מתאים לו.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

60 אינטש 3 כנפיים
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מאווררי תקרה יכולים להיות תוספת או אפילו להוות תחליף למזגן בכל חלל בית. הם מספקים פתרון אוורר וסירקולציה של אוויר קבועה, הם טובים מאוד לשימוש גם בקיץ וגם בחורף והם מפזרים ביעילות רבה את האוויר בחדר. רבים מהם יכולים להחליף את גוף התאורה ולהפוך לפריט עיצובי ודקורטיבי בחלל החדר, בין אם מדובר בסלון או בחדר השינה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של מאווררי תקרה, העיצוב של חלק מהם כל כך חדשני שהם כלל לא נראים כמו המאווררים הקלאסיים.

 

שלא כמו מאוורר רגל או אפילו מאוורר תלוי, מאווררי תקרה מצריכים חיבורי חשמל פנימיים וההתקנה שלהם מורכבת יחסית ומומלץ מאוד להזמין חשמלאי מוסמך שיבצע את ההתקנה. יותר מכך, חברות רבות נוטות להתנות את האחריות על המוצר בהתקנה מתוך רשימת מתקינים מוסמכים שהן מספקות.

לוגו של הסקירה

מאוור התקרה הטוב מכולם: Venta HARMONYA

מאוורר התקרה הזה של חברת Venta המעולה יתאים לכל פינה בבית, החל מהסלון, דרך המטבח או חדר השינה וכלה במרפסת או בפרגולה בחצר שלכם. העיצוב הנקי והחלק שלו ישתלב טוב עם כל חלל, במיוחד עם שני הצבעים הקלסיים שבהם הוא מגיע- צבע עץ וצבע לבן מט.

Venta HARMONYA

4.5 15

מאוורר תקרה איכותי שטוב גם למרפסות

יתרונות

מנוע שקט

תאורת LED משולבת

5 מהירויות מובנות

אופציית כיוון הפוך

מתאים גם למרפסות

מנוע אינוורטר חסכוני

חסרונות

מגיע רק בשני צבעים

מחיר ממוצע

60 אינטש 3 כנפיים
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

המאוורר מגיע עם שלט אלחוטי המאפשר לכם שליטה על המאוורר מרחוק. במאוורר קיימות חמש מהירות מובנות המתאימות לכל מזג אוויר. המאוורר יהיה לכם שימושי גם בחורף הודות לטכנולוגית ההיפוך שבו המפזרת את האוויר החם ברחבי החדר ושומרת אותו מאוורר ונעים. במאוורר מותקנת תאורת LED המגיעה בשלושה צבעים: לבן, טבעי וצהוב חם.

 

במחיר שלא קורע את הכיס תוכלו לקבל מאוורר חזק שיתאים לכל חלל בבית. עם הספק אוויר חזק של 9000 מק"ש תוכלו להיות רגועים ובטוחים שהחדר יישאר מאוורר כל הזמן ככל האפשר. במאוורר גם מותקן מנוע אינוורטר חסכוני. זהו מאוורר שקט במיוחד בהשוואה למאווררי תקרה אחרים וקיים בו מנגנון נגד התזה.

 

לוגו של הסקירה

מאוור התקרה המשתלם ביותר: ElectroStar Star 7 44

ה- ElectroStar Star 7 44 בהחלט שווה את ההשקעה. עושה את העבודה בצורה מעולה  ולא יקרע לכם את הכיס. הוא אמין מאוד והחברה מספקת אחריות ל- 10 שנים.

ElectroStar Star 7 44

4.5 15

מתאים למי שמחפש מאוור איכותי תלוי לחדר בגודל סטנדרטי

יתרונות

שקט

הפעלה עם שלט

כולל תאורה

6 דרגות מהירות שונות

חסרונות

מתאים רק לפנים הבית

ההתקנה ניתן רק ע"י מתקינים של החברה, אחרת האחריות היא על מנוע בלבד

קנה עכשיו ב- המאיר
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP

חברת STAR מובילה בתחום מאווררי התקרה והיא המומלצת ביותר על-ידי הרוב המוחלט של החשמלאים (82.4% לפי אתר מדרג) וה- ElectroStar Star 7 44 הוא המשתלם ביותר בבחינת עלות מול תועלת. אם אתם מחפשים מאוור תקרה שקט ואמין – הדגם הזה עונה על הדרישות. הוא מתאים לחדרים סגורים בלבד, בין 9 ל12.9 מ"ר. הוא מגיע עם תאורת לד 20W LED, 3000K, באור צהוב והוא ניתן להרכבה לבחירתכם, עם או בלי תאורה.

 

יתרון משמעותי של ה- ElectroStar Star 7 44 הוא השלט שמגיע איתו ומאפשר שליטה מלאה על המאוורר כולל כיבוי והפעלה של האור, עמעום האור וכיוון 6 דרגות המהירות שלו. שימו לב לגובה התקרה, המאוורר אמנם לא צמוד תקרה אך המרחק מהתקרה לא גדול ועומד על 24 ס"מ. הוא שקט מאוד ועוצמתי למרות שהוא בעל 3 כנפיים בלבד.

 

חשוב שתדעו שהחברה מספקת רשימה של מתקינים מוסמכים מטעמה על מנת שתינתן לכם אחריות מלאה ומורחבת על המאוורר, אם בכל זאת תעדיפו להתקין לבד או על-ידי מתקין חיצוני האחריות שתינתן תהיה על המנוע בלבד.

לוגו של הסקירה

מאוור התקרה הזול ביותר: Semicom SM-1010/42WW

ה- SM-1010/42WW מבית Semicom הוא פתרון מצוין וזול לאוורר של החדר.

Semicom SM-1010/42WW

4.5 15

מתאים למי שמחפש מאוור תקרה פשוט וזול לחדרי הבית

יתרונות

זול

מנוע שקט

חסרונות

אחריות לשנה אחת בלבד

התקנה מסורבלת

לא מתאים לפרגולות

קנה עכשיו ב- חשמל ניסני
Parisled SM-1017B/42CT
קנה עכשיו ב- KSP

אם אתם מחפשים מאוורר פשוט ונוח מבלי לקרוע את הכיס ה- SM-1010/42WW של חברת Semicom הוא התשובה. עם עיצוב עדין ושלוש כנפיים המאוורר הזה ינעים את השהות בחדר. כנפי המאוורר מגיעות בשני צבעים, לבן/ עץ וניתן להתקין אותן בשני הכיוונים לפי בחירת הצבע הרצוי.

 

הוא מגיע עם תאורת לד אור קר (לבן) 4000K בהספק של W25 ושלט רחוק לשליטה על כיבוי והדלקה ועל מהירויות האוורר. קחו בחשבון שהחברה נותנת אחריות לשנה אחת בלבד, והתקנת המאוורר מסורבלת ולכן, אם החלטת לקרוא למתקין, תוסיפו את עלות ההתקנה למחיר הסופי.

לוגו של הסקירה

מאוורר התקרה יוקרתי ובעיצוב חדשני: VENTO AURA 48

ה- VENTO AURA 48 הוא לא סתם עוד מאוורר תקרה, הוא פריט עיצובי של ממש ואף אחד לא יוכל להתעלם מהנוכחות שלו בחדר.

VENTO AURA 48

4.5 15

מתאים לנועזים במיוחד שאוהבים עיצוב ייחודי וחדשני

יתרונות

עיצוב חדשני וייחודי

3 מהירויות אוורור

מנוע חסכוני בחשמל

מתאים לחוץ ופנים

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- הקונטיינר

אוהבים עיצובים מיוחדים וחדשניים? יש לכם אפשרות להיפרד מכמה אלפי שקלים בתקציב על מאוורר התקרה? אתם רוצים מאוורר עם תאורה שיבלוט בחדר ויהיה פריט עיצובי משמעותי? אם עניתם כן על כל השאלות האלו, אתם לגמרי צריכים לשקול את ה- VENTO AURA 48. עם העיצוב הייחודי שלו במראה מרשים ויוקרתי אף אחד לא יוכל לפספס אותו. ה- VENTO AURA 48  הוא מאוורר תקרה איכותי ומתקדם.

 

הודות למנוע רוטורי עצמתי וחסכוני בחשמל, יש לו פעולת אוורר שקטה לחלוטין. להבדיל מכל מאוורר תקרה אחר, העיצוב המיוחד שלו הכניס את כנפי האוורר בתוך בית המאוורר ולכן הוא כלל לא נראה כמו מאוור תקרה, אלא כמו גוף תאורה. הוא מגיע עם 3 עצמות מהירות שונות ושלט שמאפשר שליטה מלאה בכיבוי הדלקה וכיוון המהירות. הוא מגיע עם 10 שנות אחריות על המנוע. אבל זה לא הכל, אם אתם מחפשים מאוורר לפרגולה או למרפסת שלכם, תוכלו להתקין אותו גם בחוץ.

 

קחו בחשבון שבהתקנה בחוץ תקבלו 5 שנות אחריות על המנוע. תוכלו לבחור באחד מבין 2 הצבעים הקיימים לדגם: לבן-כרום או חום-אגוז.

לוגו של הסקירה

מאוורר חוץ לפרגולה/ מרפסת בנויה: Hyundai Berlina 52

אם אתם מחפשים מאוורר תלוי למרפסת או לפרגולה שלכם ה- Hyundai Berlina 52 הוא פתרון זול ומצוין, בתנאי שהוא לא יעבוד שעות נוספות.

Hyundai Berlina 52

4.5 15

מתאים למי שמחפש מאוורר פשוט למרפסת או פרגולה בשימוש לעיתים רחוקות

יתרונות

זול

10 שנות אחריות על המנוע

יחסית עמיד בתנאי מזג האוויר

חסרונות

בלאי גבוה

רועד לאחר מספר שימושים

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

בימי הקיץ החמים של ישראל, לפעמים קשה לשבת בחוץ בלי אוורר. מאווררי התקרה מאפשרים פתרון גם לאוורר החוץ וחלק מהדגמים מאפשרים התקנה בפרגולות או מרפסות בנויות. בעוד שרבים מהם עולים לא מעט, ה- Hyundai Berlina 52 מנצח מבחינת המחיר והוא פתרון זול ויעיל לאוורר בחוץ. הבעיה היא שהוא לא חזק מספיק לעבודה מאומצת, אז אם אתם לא מפעילים אותו שעות רבות הוא יהיה פתרון טוב ויעשה את העבודה. הוא מגיע עם גוף תאורה מובנה בעל 2 נורות 27E  הניתנות להחלפה בנורות לד או נורות EL.

 

יש לו 3 מהירויות אוורר שונות והוא מופעל בשיטה הישנה והמוכרת על-ידי חוטי משיכה. החברה מספקת שנה אחריות על המאוורר עצמו ו-10 שנות אחריות על המנוע.

לוגו של הסקירה

מאוורר צמוד תקרה: טיטניום בריז Swingfans

גם לבתים עם תקרות נמוכות יש פתרונות אוורור. חברת Swingfans  מציעה פתרון כזה עם מאוורר צמוד תקרה מדגם טיטניום בריז, בעיצוב עדין ומודרני.

טיטניום בריז Swingfans

4.5 15

מתאים לבתים עם תקרה נמוכה

יתרונות

25 שנות אחריות על המנוע

כולל שלט

אפשרות הפעלה לשני הכיוונים

חסרונות

יקר

מתאים רק לפנים הבית

קנה עכשיו ב- חשמל ניסני

גם אם אין לכם תקרה נמוכה ואתם עדיין מעדיפים מאוורר צמוד תקרה על פני התלוי, ה- טיטניום בריז Swingfans יכול לתת לכם מענה. בעיצוב מודרני ועדין ובעל 4 כנפיים, המאוורר הזה יכול להפוך בקלות לפריט עיצובי בחדר. הוא מגיע בצבעים שונים ובשילובים שונים לבחירה מתוך המגוון הקיים בחברה, וכולל אפשרות להוספת תאורת לד. הוא מגיע עם שלט המאפשר שליטה מלאה על מגוון הפונקציות של המאוורר- כולל שעון שבת- בלחיצת כפתור.

 

תודות למנוע DC המתקדם שלו ישלו פעולה שקטה. ה- טיטניום בריז Swingfans  בעל 6 מהירויות אוורור שונות והוא כולל מצב חורף ויכול עבודה בשני הכיוונים. מומלץ להזמין מתקין מורשה של החברה לצורך התקנה וקבלת אחריות מלאה על המוצר הכוללת 25 שנות אחריות על המנוע ושנה אחריות על החלקים והאלקטרוניקה עם שירות בבית הלקוח.

לוגו של הסקירה

עיצוב מרענן: מאוורר תקרה סטאר 4 Star

היום, עם הטרנד ההולך וגדל של עיצוב כפרי בבית, ה-סטאר 4 ישלים לכם את המראה העיצובי של הבית עם מראה וינטג' יוקרתי.

מאוורר תקרה סטאר 4 Star

4.5 15

מתאים לאוהבי הרטרו והווינטג' שרוצים מאוורר שישדרג את החלל

יתרונות

עיצוב ייחודי שמתאים לבית בסטייל רטרו

נוח מאוד לילדים

חסרונות

יקר

מתאים לשימוש פנימי בלבד

לבן
קנה עכשיו ב- Last Price
חום
קנה עכשיו ב- Last Price
לבן
קנה עכשיו ב- KSP

העיצוב המיוחד של ה-4 Star הוא שגרם לו להיכנס לרשימה שלנו. העיצוב הכפרי/ וינטג'/ רטרו שלו מתאים מאוד לגל העיצובי בסגנון זה והמאוורר הזה לגמרי יכול להשלים לכם את המראה הכולל. הוא מתאים לחדרים עד 13 מ"ר וכולל גוף תאורה עם נורת הלוגן אחת של W100 שניתנת לשדרוג לתאורת סטארלייט עם 2 נורות לד של עד W15 כל אחת או שתי נורות EL של W26.

 

ה-סטאר 4 Star מגיע עם מפסק קיר המותאם לקופסא 55 אך החברה מאפשרת שירוג שלו – בתוספת תשלום- לבחירתכם בין מפסק קיר שניתן להתאמה בקופסא רצויה או אפילו לשלט.

לוגו של הסקירה

מאוורר תקרה קלאסי: Alloy 42 Westinghouse

ה- Alloy 42 של Westinghouse הוא מאוורר תקרה נהדר, חזק ואמין. הוא לגמרי שווה את ההוצאה עליו, והיא לא תגרום לכם לרוקן את הכיסים.

Alloy 42 Westinghouse

4.5 15

מתאים למי שאוהב עיצוב קלאסי ומוכן להפעיל את המאוורר בחוטים

יתרונות

מחיר זול יחסית

אחריות ארוכה

גוף תאורה מובנה

מגיע בגוונים שונים

חסרונות

הפעלה באמצעות חוטי משיכה

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price

לא חייבים להוציא הון עתק כדי לקבל מאוורר תקרה מעוצב ודקורטיבי. המותג האמריקאי Westinghouse מציג את ה- Alloy 42 מאוורר בקורט 42 אינץ' עם מנוע עוצמתי ויעילות אנרגטית. הוא מתאים מאוד לחדרי ילדים מאחר והוא מופעל בשיטה הישנה, עם חוטי משיכה כך שהילדים לא יכולים "לשחק" עם המאוורר וההפעלה שלו היא בשליטתכם בלבד.

 

ל-Alloy 42 Westinghouse שלוש מהירויות הפעלה שונות ואפשרות להפעלת מצב חורף בו המאוורר עושה פעולה הפוכה ודוחף את האוויר הקר למעלה ובכך משמר את החום בחדר.

 

המאוורר הזה מגיע עם גוף תאורה מובנה ותודות למנוע חזק הפעולה שלו שקטה ויעילה. הוא מתאים לשימוש פנימי בלבד ומגיע עם 3 כנפיים עשויות MDF וניתנות לבחירה מבין המגוון הקיים: גימור הגוף בצבע לבן מגיע עם כנפיים בצד אחד לבנות ובצד השני בצבע מייפל, במאוורר עם גימור גוף שחור צבע הכנפיים הוא שחור מצד אחת ואפור כהה בצד השני. החברה נותנת שירות מעולה של  15 שנות אחריות על המנוע ונוסף שנתיים אחריות על חלקי המאוורר ואחריות בבית הלקוח כך שלא תצטרכו להיגרר לחנויות.

סיכום

איך לבחור את מאוורר התקרה הטוב ביותר עבורכם?

שלא כמו במאוורר עומד, כשמדובר במאוורר תקרה, צריך לבדוק כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם לפני הקניה. מאווררי תקרה יכולים להגיע לסכומים של אלפי שקלים וחשוב שתדעו לפני הכל מה התקציב שעומד ברשותכם. קחו בחשבון שסביר להניח שתקראו לאיש מקצוע שיבצע את התקנת המאוורר, לכן הוסיפו את סכום ההתקנה לתקציב. אחרי שהחלטתם על תקציב, יש כמה דברים שתצטרכו לבדוק, כדי להגיע מוכנים לרכישה וכדי שלא יהיו הפתעות, הכנו לכם רשימה קצרה של כל מה שחשוב לשים לב אליו בקניית מאוורר תקרה:.

 

גובה התקרה: כדי לשמור על בטיחות השימוש ועל יעילות המאוורר בדקו את גובה התקרה בחדר בו תרצו להתקין את המאוורר.  חברות רבות מציעות מאווררים צמודי תקרה כך שיתאימו גם לבתים עם תקרות נמוכות, אחרות מציעות עיצובים מיוחדים בהן כנפי המאוורר מוסתרות.

 

גודל חלל החדר: התאימו את גודל הכנפיים של המאוורר לגודל חלל החדר. חללים גדולים דורשים כנפיים גדולות יותר כדי לאפשר זרימת אוויר יעילה יותר לכל חלל החדר. שני גדלי עיקריים הם 42 אינץ' ו52 אינץ'. קיימים אם מאווררים קטנים יותר לחדרים קטנים במיוחד.

 

אזור ההתקנה: כיום ישנם מאווררים רבים הניתנים להתקנה בפרגולות בנויות ומרפסות, כך שאתם לא צריכים לוותר על הישיבה בחוץ בימים החמים, גם לכך יש פתרון.

 

נוחות השימוש: או במילים אחרות, מה הפונקציות שכל מאוורר מספק לכם, וכמה הוא יענה עלך הצרכים והנוחות שלכם. שלא כמו בעבר, שאת מאווררי התקרה, עם או בלי תאורה, היו מפעילים דרך שני חוטים הנתלים ממרכז המאוורר, כיום השוק רווי בהצעות ייעול, שהנוחה שבהם היא אפשרות לשליטה על המאוורר בשלט רחוק. כך, בדיוק כמו בהפעלת המזגן לא תצטרכו לקום במיוחד כדי לתפעל את המאוורר. פונקציה נוספת היא אפשרות הפעלת המאוורר לשני הכיוונים, ימין ושמאל, מה שמעניק כיסוי נרחב יותר של אזור האוורר, הפונקציה הזו חשובה מאוד בימי החורף כיוון שהפעלה הפוכה של הכנפיים תדחוף את האוויר הקר כלפי מעלה ובעצם תעזור לשמור על חדר חם. . עוד אופציות שקיימות במאווררי התקרה הן שינוי זווית המאוורר, אופציה לשעון שבת, תאורה משתנה ועוד ועוד. אתם צריכים להחליט מהן הפונקציות עליהן לא תרצו לוותר מבחינת נוחות שימוש וכך תדעו אילו מאפיינים לחפש במאוורר התקרה.

 

אחריות: פרט חשוב מאוד במאווררים היא תקופת האחריות והתניות האחריות, רוב החברות מתנות את האחריות על המאוורר בהתקנה דרך רשימת מתקינים מוסמכים שלהן. יכול להיות שהדבר ייקר מעט את מחיר המאורר, אך יחד עם זאת תקבלו את האחריות המורחבת המקסימלית האפשרית. רוב החברות נותנות 10 שנות אחריות על המנוע ושנה אחריות על שאר החלקים. ויש אפילו חברות שנותנות 25 שנות אחריות על המנוע.

שאלות ותשובות על מאווררי תקרה מומלצים

האם השימוש במאוורר תקרה זול יותר מהשימוש במזגן?

כן! הרוב המכריע של המאווררים כיום צורכים משמעותית פחות חשמל מאשר מזגנים.

באיזה גובה צריך לתלות את המאוורר?

מומלץ לתלות את המאוורר כך שהלהבים יהיו במרחק של 20 סנטימטרים מהתקרה ובמרחק של 45 סנטימטרים מהקירות. בכל מצב, מומלץ לתת לאיש מקצוע להתקין את המאוורר שלכם.

כל מאוורר תקרה מתאים לכל חלל?

התשובה לצערנו היא לא. לא כל מאוורר תקרה מותאם לכל חלל וזה תלוי בפרמטרים רבים, גם בהספק החשמל שלו, בחומרים ממנו הוא בנוי ועוד. לפני הקנייה חשוב לבדוק לאלו חדרים וחללים הוא מתאים, במיוחד אם אתם מחפשים מאוורר למרפסת. 

האם הפעלה של מאוורר תקרה ומזגן יחד יקרר את הבית מהר יותר?

אנחנו מצטערים לנפץ לכם את המיתוס הזה, אבל התשובה היא לא. מעבר לכך שחבל על חשבון החשמל שלכם, הפעלה בו זמנית של המזגן ושל המאוורר תגרום לפעולה ההפוכה.