שעון שבת מומלץ – 3 שעוני השבת הטובים ביותר לשנת 2024 עם מדריך רכישה

שעון שבת הוא סוג של טיימר המיועד לדוד השמש. בימי החורף, אנחנו בטוחים שהייתם שמחים להגיע הביתה ולהיכנס למקלחת חמה אחרי יום עבודה מבלי להצטרך לחכות למים שיתחממו.

icon pos_1

ניתחנו

3 סקירות

ו-

125 ביקורות

בתחום

חשמל לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שעון שבת מומלץ

אמנם ארצנו הקטנטונת בורכה בימי שמש רבים גם בחודשי החורף, ועדיין, אנחנו מוצאים את עצמנו כל חורף מחדש, מחכים שהמים בדוד יתחממו כדי שסוף סוף נוכל להתקלח.

 

שעון שבת יעזור לכם לתכנן את זמני הדלקת וכיבוי הדוד, ואתם תוכלו ליהנות ממים חמים בדיוק כשאתם מתעוררים או ממש כשחזרתם מעבודה, או בעצם בכל זמן שתחליטו. כל מה שתצטרכו לעשות זה לכוון את הטיימר לזמן הרצוי, וזהו. הדוד יתחיל לפעול בשה שקבעתם לו. אבל איזה שעון שבת לבחור? מה הכי נוח ומה הכי טוב עבורכם?

 

אם אתם רוצים להפוך את הבית כולו לבית חכם, תוכלו להיעזר בסקירה שלנו על שקע חכם. אם כל מה שאתם רוצים זה מים חמים, הישארו איתנו, הכנו עבורכם רשימה קצרה שתעזור לכם להחליט מה כדאי לכם לבחור.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

קל, פשוט ונוח: שעון שבת אנלוגי 24 שעות מבית TIMEBACH

שעון שבת של TIMEBACH קל, נוח ופשוט לתפעול, ברגע שלומדים איך להשתמש בו.

שעון שבת אנלוגי 24 שעות מבית TIMEBACH

4.5 15

מתאים למי שמתקלח בשעות קבועות

יתרונות

תכנון הדלקה וכיבוי אוטומטים לאורך 24 שעות, 3 מצבי הפעלה שונים, נורית חיווי במצב דלוק, מנגנון איכותי מתוצרת גרמניה.

חסרונות

לוקח מעט זמן ללמוד לתפעל.

קנה עכשיו ב- KSP

אתם קמים בוקר ורוצים להיכנס להתקלח אבל המים קפואים מהלילה? בדיוק הרגע נכנסת הביתה מהעבודה ואין מים חמים בדוד? אתם יכולים להוריד לפחות דאגה אחת מליבכם. הגיע הזמן שתתקינו לכם בבית שעון שבת, ולא, זה לא לשומרי שבת בלבד.

 

שעון שבת קלאסי מבית TIMEBACH יעזור לכם לתכנן מראש את הדלקת וכיבוי הדוד. תוכלו לתזמן את זמני ההפעלה והכיבוי של הדוד בכל שעות היממה. לא תצטרכו יותר לדאוג אם שכחתם לכבות את הדוד או אם לא זכרתם בזמן להדליק אותו. השעון יעשה את העבודה בשבילכם.

 

בתחתית השעון יש נורית חיווי קטנה שתסמן לכם אם הדוד דלוק, והוא מגיע עם 3 מצבי הפעלה שונים. מצב דלוק וכבוי כמו דוד רגיל ומצב טיימר בו משתמשים כדי לתכנן את זמני הפעולה של הדוד.

לוגו של הסקירה

לנוחות תכנון מרבית: שעון שבת דיגיטלי OM-TIS-43D מבית Omega

שעון שבת דיגיטלי מבית Omega יקל עוד יותר על תכנון ותזמון המים החמים.

OM-TIS-43D מבית Omega

4.5 15

מתאים לכל מי שהשעון האנגולי מעט מסובך לו

יתרונות

הפעלה קלה ופשוטה , 20 תכניות קבועות, צג דיגיטלי, כולל מתג כיבוי והדלקה, מגיע עם נורית חיווי שדולקת בזמן הפעלה.

חסרונות

דורש הגדרת זמן ותכניות

קנה עכשיו ב- KSP

אם לא הצלחתם להסתדר עם ההפעלה של השעון האנלוגי, אל תדאגו. שעון שבת דיגיטלי יכול להיות בדיוק הפתרון בשבילכם. שעון שבת דיגיטלי של Omega  פשוט יותר להפעלה יומיומית ומאפשר הגדרה של עד 20 תכניות קבועות עם שילובי ימים שונים ושעות שונות לאורך כל שעות היממה.

 

הוא מגיע עם צג דיגיטלי קטן שיראה לכם את השעה ואת בתכניות אותן אתם בוחרים. אחרי ההתקנה תצטרכו לתכנת אותו ולקבוע לו את התכניות, אבל אחרי ההגדרה הראשונה, הל הופך להיות פשוט יותר.

 

אם אתם חוזרים הביתה בשעות קבועות, או אם יש לכם שעות קבועות למקלחות, שעון שבת כזה יכול בהחלט להקל עליכם ואתם תצטרכו לזכור דבר אחד פחות. אל תשכחו להזמין בעל מקצוע להתקנת השעון, ולקרוא את הוראות היצרן היטב כדי לתכנן ולהבין טוב את השעון.

לוגו של הסקירה

לזמן קצוב: שעון שבת 120 דקות Omega OM-TIS-43C

לא רוצים להדליק מראש את הדוד אבל עדיין חוששים לשכוח אותו דלוק? שעון שבת קצוב מבית אומגה הוא בדיוק מה שאתם מחפשים.

Omega OM-TIS-43C

4.5 15

מתאים למי שחושש לשכוח את הדוד דלוק

יתרונות

כיבוי אוטומטי לאחר פקיעת הזמן המוקצב, נורית חיווי המסמנת שהדוד דלוק, נוח ופשוט להפעלה.

חסרונות

מאפשר עד 120 דקות של עבודה בלבד.

קנה עכשיו ב- KSP

שעון שבת טיימר מבית Omega מתאים למי שאין לו שעות קבועות בהן הוא מתקלח. בין אם שעות החזרה מהעבודה שונות בכל יום ובין אם מכל סיבה אחרת, אתם מעדיפים שלא לתכנן מראש את הדלקת הדוד אבל עדיין חוששים שתשכחו לכבות אותו, השעון הזה הוא במיוחד עבורכם.

 

המנגנון שלו פשוט מאוד. מדובר בטיימר קצוב למקסימום של 120 דקות הפעלה, כך מרגע שהפעלתם את הדוד, המקסימום שהוא יעבוד יהיה שעתיים שלאחריהן הוא יכבה באופן אוטומטי.

 

אז נכון, אולי לא יהיה לכם מים חמים ישר כשתכנסו הביתה, אבל לפחות לא תשלמו חשבון חשמל מנופח רק כי שכחתם את הדוד דולק.

סיכום

מה צריך לדעת לפני שקונים שעון שבת?

שעון שבת הוא לא מוצר יקר במיוחד, המחירים שלו נעים בין 50-100 שקלים. ועדיין, לא הייתם רוצים לזרוק כסף לפח. שעון חכם הוא בעצם סוג של מפסק חכם שמתחבר ישירות בתוך הקיר והוא יחליף לכם את השקע הקיים של דוד החשמל. תוכלו לכוון אותו מראש לשעה (או שעות) מוגדרות, וכך תוכלו ליהנות ממים חמים בדוד, גם אם לא הדלקתם אותו מראש, וחשוב יותר, לא תצטרכו לזכור לכבות אותו. הוא יעזור לכם לחסוך בצריכת החשמל, ויכול להוזיל לכם את חשבון החשמל אם משתמשים בו נכון. אז מה בכל זאת צריך לדעת לפני שבוחרים שען שבת לדוד?

 

קודם כל חשוב שתזכרו, מדובר בחיבור ישיר לתשתית החשמל, ולכן תצטרכו לקחת בחשבון את מחירה התקנה. לפי אתם מדרג, מחיר התקנה של שעון שבת נע בין 300-400 שקלים, תלוי בסוג השעון. השוק אמנם לא מוצף בחברות שמספקות שעון שבת , אך עדיין קיימים כמה סוגים עיקריים שכדאי לכם להכיר.

 

שעון טיימר – הוא בעצם שעון שמגיע עם מספר דקות מוגבל, בדרך שלל 120 דקות, והוא יזכור לכבות לכם את הדוד לבד. במקרה של שעון שבת טיימר אבל תצטרכו לדליק אותו מתי שתרצו, והטיימר יכבה אותו ל]י הגדרת הזמן שבחרת.

 

 שעון שבת אנלוגי – זה הסוג הקלאסי והמוכר ביותר של שעון שבת לדוד. בשעון הדיגיטלי תוכל  להגדיר באיזו שעה בדיוק, מתוך 24 שעות, תרצו שהדוד יתחיל לעבוד ולכמה זמן. הוא יתחיל לפעול ויפסיק לבד, גם אם לא תהיו בבית. מתאים במיוחד למי שיש לו שעות קבועות שבהן הוא רוצה מים חמים.

 

שעון שבת דיגיטלי, – הסוג הזה עובד ממש כמו אחיו האנלוגי, רק עם מסך קטן דיגיטלי. גם פה תוכלו להגדיר שעה ומשך זמן מדויקים וקבועים מראש.

 

השקע החכם– זה הסוג המתקדם ביותר. הוא מתחבר למכשיר הסמארטפון שלכם. אפשר להפעיל אותו גם אם אתם לא בבית ובעצם מתי שתרצו תוכלו לקבוע לו זמני כיבוי והדלקה. הוא מתאים בעיקר למי שאין לו שעות קבועות בהן הוא חוזר הביתה.

שאלות ותשובות על שעון שבת מומלץ

מה ההבדל בין טיימר לשעון שבת?

אמנם נשמע שמדובר באותו מוצר, אך המהות של השניים שונים לגמרי. הטיימר, או בשמו העברי – שעון עצר- יכבה בשבילכם את דוד החשמל במידה ושכחתם, אבל את פעולת ההדלקה תצטרכו בכל זאת לבצע בעצמכם. שעון שבת לעומת זאת, הוא חכם יותר מטיימר, הוא מותקן ביחד עם המפסק של הדוד והוא מאפשר לכם לתזמן את ההדלקה והכיבוי של הדוד לפי שעות מוגדרות מראש. אתם לא תצטרכו להדליק או לכבות את הדוד. מרגע שהגדרתם  לו שעה מסוימת הוא יעשה את העבודה בשבילכם.

האם אפשר להתקין לבד שעון שבת?

לא מומלץ. אלא אם אתם אנשי מקצוע, חשמלאים מוסמכים או טכנאי דודים מומחים. שעון השבת חייב להיות מותקן בתוך הקיר ולהיות מחובר למפסק הבוילר שלכם. על מנת למנוע נזקים חמורים, הן במערכת החשמל הביתי והן נזקי גוף, כמו התחשמלות בזמן ההתקנה או אפילו בעתיד, צריך להזמין איש מקצוע להתקנת שעון שבת. קחו בחשבון את עלות ההתקנה אם תחליטו להחליף את מפסק הדוד לשעון שבת.

שכחתי לכוון את השעון, האם הדוד יעבוד כל היום?

תלוי בסוג השעון. בשעון שבת הקלאסי יש כפתור המאפשר להשאיר את הדוד דלוק, כבוי או במצב טיימר. אם השארתם את השעון במצב דלוק, התשובה היא כן. הוא ידלוק קבוע בדיוק כאילו היה מתג דוד רגיל. אם השארתם על מצב טיימר אבל לא קבעתם שעה, הוא יישאר כבוי.