מעשנת חשמלית מומלצת – סקירת הטובות ביותר 2024

הדגמים המומלצים ביותר עבורכם בקטגורית מעשנת חשמלית, לעישון בשר ושאר מטעמים בכל מקום בו תחפצו – בלחיצת כפתור פשוטה.

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

חשמל ואלקטרוניקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מעשנת חשמלית מומלצת

בעידן של היום, התודעה הקולינרית שלנו התפתחה בצורה משמעותית. כולנו צופים בתוכניות בישול, צורכים חומרי גלם איכותיים, אוכלים במסעדות שף, מחליפים מתכונים, מתעדים הכל ומעלים לרשת.

 

ארוחה היא כבר מזמן אינה סתם ארוחה, ורבים מאיתנו שואפים להגיע לרמות טעם ולמנות שלא היו מביישות את השפים הגדולים. גם בתחום של בשרים "על האש" זה כבר לגמרי לא מה שהיה. את מנגל האלומיניום והפחמים, החליף גריל גז איכותי ומתקדם כשלאחרונה, נושא הבשר המעושן צובר תאוצה בישראל.

 

עישון בשר זוהי טכניקה מורכבת שדורשת הבנה, ידע וניסיון. כדי להיכנס לתחום ולהוציא בשר מעושן טעים ואיכותי באמצעות לחיצת כפתור, בדרך זמינה ונגישה למשתמש המתחיל – או סתם כזה שרוצה לפנות את עצמו לשאר מטלות ולאירוח – על הצורך הזה בדיוק עונות המעשנות החשמליות.

 

אלו מאפשרות לקצר את התהליך, לתפעל את המעשנת בלחיצת כפתור ולעשן בשרים, עופות, דגים ועוד בחצר, בגינה או במרפסת, עם מוצר ידידותי, בעל עיצוב יפה וקל לתפעול, שעושה את העבודה עבורכם.

כדי לעשות עבורכם סדר, להכניס אתכם לעולם הזה ולהציג את הדגמים המומלצים ביותר בקטגוריה, ערכנו את הסקירה הבאה. אז הכינו מעט מקום ונקודת חשמל פנויה – ותתחילו ליהנות ממזון מעושן ברמה שלא היכרתם, אצלכם בחצר הבית.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

לוגו של הסקירה

איכותית ונגישה: Z-Grills ZPG-L6002B

מעשנת חשמלית בעיצוב קלאסי על גבי גלגלים נוחים לניוד, עם תא שבבים דחוסים גדול המאפשר בישול ארוך ומערכת שליטה עם צג דיגיטלי, המאפשרת לכם שליטה מלאה ונגישה על עוצמת החום לכל אורך אותו בישול ארוך, שמספק תוצאה מלאת ארומה וטעם.

Z-Grills ZPG-L6002B

4.5 15

לשלוט בעוצמה לכל אורך הבישול

יתרונות

זמן בעירה ארוך

מערכת בקרת חום דיגיטלית

מערכת הסרת שומנים, תא פלט גדול

רשת צלייה נוספת

גלגלים לניוד קל

עיצוב קלאסי

חסרונות

פחות מתאים לארוחות המוניות

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

חברת Z-Grills ידועה בישראל במעשנות המוצלחות שלה, כשהדגם הזה נחשב למומלץ במיוחד. מה הופך אותו לכזה? זו מעשנת שמגיעה בעיצוב קלאסי, עיצוב היושב על גלגלים גדולים וחזקים, שיאפשרו לכם לנייד אותה בקלות ממקום למקום.

 

בשורה התחתונה – את המעשנת אתם קונים הביתה בעיקר בגלל טעם הבשר – אבל לא רק. שתדעו שתוכלו להכין באמצעותה גם דגים, ירקות ועוד. את הארומה המיוחדת והטעם המבוקש כל כך, מפיקים בעזרת שני מאפיינים שמופיעים בדגם הזה ובגדול.

 

ראשית יש לה תא שבבים גדול ושבבי עץ פלט דחוסים. אלו מאפשרים לכם זמן בישול ארוך במעשנה, שעובד טוב-טוב על הבשר והמזון ומוציא אותם בטעם נדיר, כזה שיכול להיות מושג רק בהכנה ארוכה.

 

שנית, הכנה ארוכה הולכת מצוין גם עם הקפדה הדוקה, שליטה שלכם על הטמפרטורה לכל אורך הבישול. מעשנת זו כוללת מערכת שליטה מתקדמת, כזו המאפשרת בקרה מלאה על החום לכל אורך תהליך הבישול, באמצעות צג דיגיטלי ידידותי ונוח לתפעול.

 

לכם רק נשאר לבחור את סוג המזון המבוקש, ללחוץ על הכפתור ובתום כמה שעות תוכלו ליהנות מחוויית טעם ייחודית אצלכם בבית.

לוגו של הסקירה

מתקדמת ומאובזרת: net broil דגם SELECT

הדגם הזה עולה מדרגה בכל הקשור לדקדקנות בתהליך העישון וירידה לפרטי-פרטים. ממדידת טמפרטורה פנימית במזון, דרך אפשרות חיבור 3 מדחומים לנתחים שונים במקביל ועד אטם חיצוני השומר על החום והעשן – המעשנת הזו מצוידת בכל מה שצריך כדי להביא אתכם לתוצאה מושלמת.

net broil דגם SELECT

4.5 15

להוציא בשר בדיוק כמו שחלמתם

יתרונות

שטח צלייה ועישון גדול

אפשרות לאפיה

מערכת פיקוד דיגיטלי

טווח טמפרטורה לבחירה

אפשרות חיבור 3 מדחומים במקביל

מנוע שקט

חסרונות

מצריך קצת התעסקות

קנה עכשיו ב- גרופון
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

הדגם הזה עולה רמה נוספת לעומת הקודם שצוין, ומציע מגוון שכלולים ותוספות שיאפשרו לכם לעשן בשר ושאר סוגי מזון ברמה מקצועית גבוהה.

 

המעשנת מציעה שטח צליה ועישון גדול, המתפרס על שתי קומות שבהן ניתן לבצע לא רק עישון, אלא גם אפיה ובישול. אחד הדברים שתקבלו אם תרכשו את הדגם זוהי האפשרות לשלוט לכל אורך הדרך בתהליך העישון.

 

למעשנת זו ישנה מערכת פיקוד דיגיטלי מתקדמת. היא דואגת לפיזור אחיד של החום בתא העישון – שנע בטמפרטורות בטווח של בין 70 ל-26 מעלות – וניתן לבחור בה בין כמה תוכניות בישול.

 

זה לא מסתיים בכך והדגם כולל "רגש חום" המודד טמפרטורה פנימית במזון, וישנה אפילו אפשרות לחיבור שלושה מדחומים בו זמנית למדידת טמפרטורה ב-3 נתחים שונים, באותו הזמן.

 

עד כדי כך מאפשרת המעשנה הזו לרדת לפרטים ולשלוט בכל פרט קטנטן בתהליך, כדי שהבשר או מה שלא תכינו בה ייצא בדיוק, אבל בדיוק כמו שאתם רוצים.

 

בנוסף, ישנו אטם סביב דלת המעשנת, השומר על עוצמת הטמפרטורה והעשן, מנוע שקט ועצמתי, גלגלים מאסיביים לניוד קל של המעשנת וכיסוי חיצוני, להגנה עליה מפגעי מזג האוויר לאחר השימוש. כל מה שצריך כדי לספק לכם תוצאה איכותית, ידידותית למשתמש, ולשמור על חיי המוצר.

לוגו של הסקירה

פשוטה וקומפקטית: Z grills SMOKEY E

מעשנת קומפקטית ומדויקת, המאפשרת גם למי שאין להם יותר מדי מקום ליהנות מבשר מעושן ולקבל בהשקעה כספית לא גדולה, מעשנת איכותית של מותג מוביל אצלכם בבית.

Z grills SMOKEY E

4.5 15

מעשנת מושלמת למרפסת

יתרונות

קומפקטית

מתאימה למרפסות

דלת בדיפון כפול לשמירת טמפרטורה

3 מדפים לצלייה

אפשרות מעקב מדלת זכוכית

חסרונות

טווח טמפרטורה צר

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אחרי שנגענו בדגם מאובזר ומשוכלל, מלא בפונקציות מגוונות, עוברים לדגם "מינימליסטי" יחסית, שמציע בדיוק את ההיפך. לאפשר למי שיש להם מעט מקום בחצר ומעט תקציב להשקיע, ועדיין רוצים ליהנות ממעשנת איכותית.

 

מדובר במעשנת קומפקטית, פחות מחצי מטר על מטר, שתתאים לכם גם לחצר קטנה, מושלמת למרפסת. גם העיצוב שלה פשוט, נקי ואסתטי.

 

היא מאובזרת בשעון חום שתוכלו לכוון ופשוט לתת לבשר להתבשל, בזמן שאתם עוקבים מדי פעם אחר ההתקדמות דרך דלת הזכוכית, הבנויה בדיפון כפול לשמירה טובה על החום וננעלת ע”י סוגר קפיץ, לאטימה הרמטית. אין צורך לפתוח את הדלת בזמן התהליך.

 

כמו שכבר צוין כאן, המעשנת הינה קומפקטית, לא דורשת יותר מדי מקום ובתקציב שפוי – תאפשר לכם להכניס הביתה מוצר איכותי לעישון בשר, דגים וירקות.

 

גם טווח הטמפרטורה שלה לא מוגזם, נע בין 80 ל-150 מעלות, כך שזו לגמרי המעשנת להניח בה את הבשר ולתת לה לעבוד, על לקבלת התוצאה המושלמת. על כן היא מתאימה היטב לאנשים שלא רוצים להתעסק יותר מדי בתהליך, רק בהכנה ובהנאה מהתוצאה.

לוגו של הסקירה

מותאמת אישית: Trek Green Mountain Grills

מעשנת שמגיעה עם בקר WIFI דיגיטלי המאפשר לכם לשלוט מרחוק על תהליך העישון והצלייה באמצעות אפליקציה ייעודית, ליצור פרופיל בישול משלכם שאותו תוכלו לנהל לפי העדפות שלכם ואפילו לקבוע זמני הפעלה באמצעות טיימר.

Trek Green Mountain Grills

4.5 15

לקחת את החוויה לכל מקום

יתרונות

WIFI

שליטה מאפליקציה

טיימר

יצירת פרופיל בישול אישי

חיבור חשמלי לכל מקום

חסרונות

עיצוב מעט מגושם

קנה עכשיו ב- Last Price

אם אתם מחפשים מעשנת שתוכלו לקחת לכל מקום וגם לתפעל אותה ולשלוט בה מכל מקום, זה הדגם המתאים עבורכם.

 

הגישה של המעשנת לחשמל היא במתח עבודה של V12 או V220 והמשמעות היא שכך ניתן להפעיל אותה גם בשטח פתוח – בכל מקום שבו ישנה גישה לחשמל. היא שוקלת 31 קילוגרם כך שתוכלו לנייד אותה ולקחת אתכם את החוויה למגוון מקומות.

 

הגמישות וההתאמה לשימוש המועדף עליכם אינה מסתיימת כאן. המעשנת הזו מגיעה עם בקר WIFI וניתנת לתפעול באמצעות אפליקציה ייעודית, שבה תוכלו ליצור את הפרופיל האישי שלכם ולקבוע את הגדרות העישון והצלייה המועדפות עליכם. ניתן למשל אפילו להגדיר למעשנת זמני עבודה מראש באמצעות טיימר.

 

מדובר במעשנת ידידותית מאוד. מבחינת מערכת פנימית הבקרה על טמפרטורת המזון מתבצעת על ידי חיישן נירוסטה. חיצונית היא מצוידת במגש עבודה צידי ופונקציונלי עם ווי תלייה, כשמכסה המעשנת נשלף. הכל כדי שתוכלו ליהנות ממזון מעושן בכל מקום ולתפעל את המעשנת מכל מקום בו אתם נמצאים.

לוגו של הסקירה

עישון בקלות: בראדלי 4 מגשים Bradleysmoker

מעשנת בשיטה אוטומטית של הגדרת זמן וטמפרטורה, המאפשרת עישון ב-12 טעמים שונים וגם עישון קר שמתאים לדגים. מאפשרת לכל אחד להגיע לתוצאות ייחודיות ללא מאמץ מיוחד בשיטה איכותית ומתקדמת.

בראדלי 4 מגשים Bradleysmoker

4.5 15

להפוך כל אחד למעשן מקצוען

יתרונות

עישון אוטומטי ללא התעסקות

טבליות שבבי עץ ב-12 טעמים

אפשרות לעישון דגים קר

מערכת בקרה דיגיטלית

חסרונות

מעט נמוכה

קנה עכשיו ב- Ace
קנה עכשיו ב- Balko

ברכישת המעשנת הזו תוכלו ליהנות כאן בישראל ממעשנת של חברה קנדית משפחתית וותיקה שמציעה פטנט ארוך שנים לעישון הבשר. מטרת הדגם הזה היא להפוך כל לקוח למקצוען בעישון בשר ללא מאמץ.

 

המעשנת בנויה כך שאתם רק מגדירים לה זמן וטמפרטורה מראש והמערכת האוטומטית לוקחת את זה משם. אתם ממשיכים לכם בעיסוקים ובמטלות והיא עושה את העבודה עד להכנת הבשר בדיוק כמו שחלמתם.

 

המעשנת כוללת 12 שבבי עץ עם סוגי טעמים לבחירה, מעישון בניחוח עץ אלון, דרך וויסקי ועד מייפל. לצד העישון החם הרגיל, מי שאוהב דגים מעושנים ימצא בה גם אפשרות לעישון קר וארוך המאפשר להוציא בתוך כמה שעות דגים מלאי טעם מופלא.

 

מבחינת אורך החיים של המוצר, האיכות והעמידות, כל אלו כאן הם ברמה גבוהה כשהמעשנת עשויה שילוב של נירוסטה מלוטשת ופלדה. אלו מעניקות בידוד מלא בזמן העישון שנעשה על פני שטח של 40 מדפים המספיקים לכמות גדולה ולמשך זמן ארוך להשגת הטעם האידיאלי.

סיכום

מעשנת חשמלית – כל מה שחשוב לדעת

אחרי שרובנו עברנו לצלות בשר במנגל גז במקום מנגל הפחמים המסורתי, הדבר הבא בתחום העל האש והברביקיו הוא עישון בשר. למעשה, לא רק בשר כי אם גם עופות, דגים, ירקות ועוד. אחרי שיותר ויותר מסעדות עם מעשנות המציעות ללקוחות בשר מעושן נפתחו בישראל, הישראלים, כמו תמיד, מאמינים שהם יכולים לעשות זאת לא פחות טוב בעצמם, ורוצים לקחת את התענוג הביתה.

 

בעוד תפעול מעשנה דורש לא מעט הבנה, ידע וניסיון מקדימים, תחום שמתחיל לצבור תאוצה בישראל הוא המעשנות החשמליות. אלו נועדו להיות קלות ופשוטות יותר לתפעול עבור המשתמש הממוצע, ואם בוחרים מעשנת מתאימה יכולים ליהנות גם מתוצאה נפלאה בכל הכנה.

 

איך לבחור את המעשנת החשמלית המתאימה עבורכם? על מה לשים את הדגש ומאיפה בכלל מתחילים? הנה כמה קריטריונים משמעותיים שיעזרו לכם להבין מהן ההעדפות שלכם ומה מתאים עבורכם.

 

שטח צלייה – מן הסתם שטח צלייה גדול יותר יאפשר לכם לעשן כמות גדולה יותר של מזון בכל הפעלה. המעשנות בנויות ממדפים בהם מניחים את הנתחים ושאליהם מגיע העשן ומעניק למזון את הארומה הייחודית שלו. על כן שטח הפנים, כמות המדפים, הקומות והעומק שלהם משפיע על התוצאה הסופית – טעם המזון והבשר. כמובן ככל ששטח הצלייה גדול יותר כך גם גודלה של המעשנת וגודל המקום הייעודי שתצטרכו לפנות עבורה במקום בו תכננתם להציב אותה, וגם זה משהו שמומלץ לקחת בחשבון.

 

אורך זמן – בשר מעושן במעשנת שייך לתחום של הבישול האיטי. לכל מעשנת מסוגלות שונה לזמן בישול ארוך. בהמשך לסעיף הקודם, שטח תאי העישון וצפיפות שבבי העץ הם חלק מהמרכיבים שקובעים כמה המעשנת מצטיינת בזמן עישון ארוך, כזה שיעניק לבשר את טעם הארומה הייחודית שמזוהה עם הכנת בשר במעשנת.

 

טמפרטורה – מן הסתם כשמדובר בבישול ארוך ואיטי ובהפקת עשן חם שמחמם לאט לאט את המזון, יש משקל לטווח הטמפרטורה ולעוצמת החום שיודעת המעשנת להפיק. ככל שטווח הטמפרטורה רחב יותר כך תוכלו לקבל מענה לסוגים שונים של בישול בעוצמות שונות ולהפקת מגוון טעמים ייחודי בכל הפעלה.

 

שליטה ובקרה – בהמשך לסעיף הקודם, הכנת בשר ומזון במעשנת זהו תהליך. מאחר ומדובר בדרך כלל בהכנה מושקעת עם חומרי גלם שאינם זולים ובישול שנמשך על פני כמה שעות, נרצה לקבל שליטה על התהליך ואפשרות לבקרה בכל שלב. לכן מעשנות חשמליות מאובזרות במנגנוני ומערכות בקרה שונות, משליטה בטלפון הנייד, דרך צג דיגיטלי שמאפשר לבצע בקרה על התהליך ועד תוכניות הפעלה שונות, כל אלו יסייעו לכם להיות עם האצבע על הדופק מצד אחד ויפנו אתכם לעיסוקים נוספים בזמן ההכנה מן הצד השני.

 

מידות וניידות – ישנן מעשנות קומפקטיות ואחרות גדולות יותר. כפי שכבר צוין, גודל המדפים ושטח הפנים של המעשנת משפיע על איכות התוצאה וטעם הבשר, אך זה גם משפיע על הגודל הכולל. בסופו של דבר זה מה שקובע כמה מקום תצטרכו בשביל המעשנת ואיפה תוכלו להציב אותה. מעשנות גדולות יכולות להיות מקצועיות מאוד ולהתאים לארוחות גדולות ורבות משתתפים. מעשנות קטנות יותר יתאימו למרפסות קטנות ולמי שרוצים ליהנות מחוויית העישון "בקטנה" ובתקציב נמוך יותר. מרבית המעשנות מגיעות גם עם גלגלים כדי שתוכלו לנייד אותן, כשגם למשקל המעשנת ולמתח החשמלי שהן צורכות יש השפעה על האפשרות שלכם לנייד אותן ממקום למקום או להציב בנקודה אחת קבועה.

 

עיצוב וכיסוי – כמוצר שנציב בדרך כלל בחצר או בגינה, ישנה חשיבות למעשנת שהעיצוב שלה כולל מכסה ושניתן לכסות אותה באמצעות כיסוי, שיגן עלייה מפניה משקעים או שמש ישירה ועוצמתית. ישנן מעשנות בעיצוב קלאסי, אחרות סולידיות יותר וגם בעיצוב גס ופראי יותר. הכל עניין של העדפה אישית ומיקום שבו תציבו את המעשנת, אך בעוד העיצוב הוא לגמרי מותרות, כיסוי מפני גשם ושמש הוא עניין ששווה יותר להתעכב עליו ומשפיע על אורך החיים של המוצר.

שאלות ותשובות על מעשנת חשמלית מומלצת

למה לקנות מעשנת חשמלית?

מעשנת חשמלית מתאימה למי שרוצה ליהנות מבשר, עופות ודגים מעושנים אך אין לו את הזמן, הפנאי וההבנה המספקת כדי להתעסק בתהליך עישון במעשנת פחם. מעשנת חשמלית מאפשרת ליהנות ממזון איכותי וטעם ייחודי בפחות מאמץ, בלחיצת כפתור ובדרך נקייה הרבה יותר. מרבית הדגמים ניתנים לניוד, קלים להפעלה ומאפשרים תוצאה רצויה בדרך נקייה.

מעשנת חשמלית או גריל גז?

זוהי שאלה נפוצה, מאחר וגריל גז ומעשנת חשמלית שניהם פתרונות מתקדמים יותר לצליית בשר, כזה שלא כולל שימוש בפחמים ונחשב לנקי ומודרני יותר. שניהם חוסכים ב"עבודה המלוכלכת" שהיא התעסקות בפחמים וחומרי הדלקה שונים. בשניהם ההדלקה פשוטה, כשהיתרון במעשנת החשמלית היא העובדה שמדובר בדרך כלל במוצרים שעושים את העבודה עבורכם בלחיצת כפתור ומפנים אתכם לשאר המטלות ולאירוח, בעוד גריל גז דורש מפעיל ידני שעומד לצידו ומתפעל אותו. בנוסף למעשנת יישנו יתרון והוא בטעם הבשר הייחודי והארומתי שהיא יודעת לספק.

כמה עולה מעשנת חשמלית?

טווח המחירים של מעשנת חשמלית נע מאלפים בודדים ועד למעלה מעשרת אלפים שקלים. הכל תלוי במידת ההשקעה הרצויה מבחינתכם. אם אתם מחפשים מעשנת מקצועית, עם מגוון טעמים ואפשרויות ולהכנת כמויות גדולות של מזון, תצטרכו תקציב גדול שיתאים לכך. אם אתם רוצים לקבל את המינימום של החוויה, תוכלו למצוא מעשנת צנועה ופשוטה בתקציב שפוי שיאפשר לכם להיכנס לתחום וליהנות מאפשרות זמינה להכנת בשר מעושן בקלות.

איזה בשר ניתן לעשן בה?

מעשנת חשמלית מתאימה למגוון סוגים של בשר ולא רק. תוכלו לעשן באמצעותה גם עופות, דגים, ירקות ועוד. מומלץ להתחיל מבשר שמנוני יותר שנכנסים לתחום כדי שיוכל לספוג את הטעמים ולהגיע לתוצאה הרצויה. אסאדו ואנטריקוט לדוגמה הם בשרים שמתאימים מאוד לעישון. גם עישון של דג סלמון או אפילו של עוף שלם יכול להעניק לחם חוויית טעם ייחודית ועשירה בארומה.