מחמם מגבות מומלץ – הטובים ביותר לשנת 2024

ריכזנו עבורכם רשימה של מחממי מגבות מומלצים שיחממו אתכם אחרי המקלחות החורפיות

icon pos_1

ניתחנו

5 סקירות

ו-

116 ביקורות

בתחום

חשמל לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחמם מגבות מומלץ

אין כמו לצאת ממקלחת חמה בחורף קר לבד עדין שעוטף אתכם בחמימות נעימה. זה בדיוק הזמן להצטייד במחמם מגבות לאמבטיה. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

אנחנו יודעים שעכשיו שיא הקיץ, אבל תנסו להיזכר בחורף הקר, אתם במקלחת, המים החמים עליכם ואז מגיע הרגע שצריך לצאת. ואתם? אתם מושכים עוד קצת את היציאה, משתהים עוד כמה דקות מתחת לזרם המים החמים, כי הדבר הכי מבאס זה לצאת ממקלחת חמה לקור שבחוץ, להתעטף במגבת שכבר הספיקה להתקרר.

 

עכשיו, תדמיינו את אותה הסיטואציה, רק שבמקום להתעטף במגב קרה, אתם שולחים יד למתקן הזה שם על הקיר, ועוטפים את עצמכם במגבת חמימה ונעימה. המתקן הזה, מחמם מגבות לאמבטיה, הוא זה שיעשה הבדל של שמיים וארץ, ויוריד אץ סף התסכול ביציאה ממקלחת חמה בימים קרים.

 

מחמם מגבות עושה עבודה של כמה מוצרים בו זמנית. מעבר לעובדה בוא קודם כל ולפני הכל מתלה למגבות שמעוצב בצורה הטובה ביותר כדי שהמגבת תתייבש בצורה אופטימלית, הוא מסוגל להכיל יותר ממגבת אחת בו זמנית. אמנם זה משהו שנשמע שטותי, אבל מחמם מגבות עוזר מאוד בשמירה על רמת לחות נמוכה בחדר האמבטיה, מקום שידוע בלחות מוגברת ובכל מונע הצטברות נוזלים בקירות והופעת עובש. ואלה רק התפקידים "המשניים שלו'". כשמו כן הוא, התפקיד העיקרי שלו הוא לחמם עבורכם את המגבת, כדי שתצאו מהמקלחת לחיבוק עוטף וחם.

 

באופן כללי מחמם מגבות שממוקם באופן קבוע בחדר האמבטיה הוא לא רעיון חדש, הו קיים כבר המון שנים ואפשר למצוא דוגמאות רבות לכך בכל רחבי אירופה, אך היום יכולות החימום התגברו, העיצוב השתפר, והמידות הצטמקו, למרות זאת עדיין רוב מחממי המגבות מיוצרים ממתכת או חימר.

 

החורפים האחרונים בישראל הביאו איתם טמפרטורות נמוכות במיוחד, והצורך בחימום הבית בכלל ובחימום חדר האמבטיה בפרט הפך להכרחי בהרבה בתים. כמו כל שוק שבו הביקוש הולך וגדל, ההיצע מתחיל לגדול גם הוא, כשחברות רבות מבינות שלציבור יש צורך במוצר חדש-ישן.

 

אז אם הגעתם לרגע הזה שאתם ממש רוצים את המגבת שלכם חמימה ונעימה אחרי המקלחת, הגעתם למקום הנכון. הכנו עבורכם רשימה קצרה של מחממי המגבות המומלצים ביותר בשוק. התפקיד שלכם הוא לדעת בדיוק מה אתם מחפשים. אם אתם לא ממש יודעים איך לבחור, תמשיכו לגלול למטה ותמצאו את המדריך שלנו שיעזור לכם לעשות קצת סדר בבחירת מחמם המגבות הטוב ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר: מחמם מגבות דגם 'אנה' של קרמיק דיפו

בדיוק סיימתם שיפוץ? רוצים לשדרג את חדר האמבטיה שלכם? תתפנקו במחמם מגבות יוקרתי של קרמיק דיפו.

דגם 'אנה' של קרמיק דיפו

4.5 15

להשלמת המראה היוקרתי של חדר האמבטיה

יתרונות

בטוח נגד כוויית

לא תופס מקום רב

ציפוי נגד חלודה

עיצוב עדכני

תקן הגנה מפני אבק ומים IP55

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Walla Shops

מחמם מגבות לאמבטיה מדגם  "אנה" של קרמיק דיפו הוא מכשיר עוצמתי במיוחד והוא אחד החזקים ברשימה עם הספק מכובד של  80w, הוא עשוי מתכת בצבע ניקל מבריק ויוקרתי, ווסת טמפרטורה דואג שהמחמם יהיה בטוח לשימוש ונגד כוויות, הטמפרטורה המקסימלית היא 55 מעלות כך שאין חשש בכלל לגעת בידיים חשופות במכשיר. הוא מסוגל לייבש מגבת לחה תוך כ- 45 דקות. ה"אנה" הוא מחמם מגבות שמעוצב בצורה פרקטית ומותקן באופן קבוע על הקיר ובמרחק של 12 סנטימטרים מהקיר. אחרי ההתקנה דרוש חיבור לחשמל באמצעות כבל החשמל היוצא בחלקו התחתון של המכשיר בצד שמאל.

 

בגלל שמדובר על מכשיר שאמור להיות ממוקם באמבטיה, יש ל"אנה" הגנה מפני מים ואבק בתקן IP55. הוא יכול להכיל כמות גדולה יחסית של מגבות, כך שגם אם אתם מספר נפשות גדול בבית, מכשיר אחד כזה יעשה את העבודה בצורה אופטימלית.

 

אז אם אתם ממש רוצים לשדרג את חדר האמבטיה שלכם, ויש לכם תקציב למחמם מגבות יוקרתי, תרשו לעצמכם להתפנק עם הדגם הזה.

לוגו של הסקירה

עיצוב עדין ומודרני: מחמם מגבות אלומיניום Hyundai דגם HAH-950

אם אתם מחפשים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, עם אפשרות לכיבוי והדלקה אוטומטית מתוזמנת, זה מחמם המגבות בשבילכם.

Hyundai דגם HAH-950

4.5 15

טכנולוגיה מתקדמת במחיר משתלם

יתרונות

מחיר נוח לכל כיס

התקנה קלה ופשטה

חסכוני בחשמל

עיצוב מודרני בקווים ישרים

עוצמתי

כולל טיימר מובנה

6 זרועות תלייה

חסרונות

תקן הגנת מים נמוך מהאחרים ברשימה

קנה עכשיו ב- Walla Shops

חברת Hyundai מוכרת מאוד לכולנו היום מתחום הרכב בעיקר, אבל לא רק. החברה הקוריאנית מייצרת כבר למעלה משבעה עשורים מוצרי חשמל בתחומים שונים, בין היתר יש לה את מחמם המגבות הזה מדגם HAH-950.

 

העיצוב העדין והאלגנטי שלו ממש תפס לנו את העין. הוא יכול להשתלב מצוין בכל סגנון עיצובי, הוא עדין למראה ומתקדם מבחינה טכנולוגית. יש בו הרבה מאוד מקום, 6 זרועות תלייה, שיכולות להספיק למשפחה גדולה. ואם אתם לא רוצים לתלו אותו על הקיר, תוכלו לקבע אותו לרצפה, כך או אחרת הוא מחייב חיבור קבוע.  

 

למחמם המגבות HAH-950 הספק גבוה ומכובד שעומד על 100W כזה שאמור לחמם או ליבש את המגבות שלכם בקלות רבה. המחמם הזה אמנם מגיע עם תקן הגנה נמוך מקודמו הרשימה, אבל תקן IP44 עדיין מצוין לחדרי אמבטיה ומגן מפני אבק ומים.

 

בשונה מהרבה מחממי מגבות שבדקנו, הדגם הזה מגיע עם טיימר מובנה שמאפשר הפעלה וכיבוי אוטומטים של 2-4 שעות.

 

כל המכלול של מחמם המגבות HAH-950 מהעיצוב ועד המחיר, הופכים אותו, כנראה, למחמם המגבות המשתלם ביותר.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: מחמם מגבות חשמלי דגם ATL-6995 מבית Gold Line

מחפשים מחמם מגבות עם עיצוב שונה ובמחיר זול? מצאנו לכם אחד בדיוק בשבילכם. עיצוב בצורת S ובמחיר מפתיע!

ATL-6995 מבית Gold Line

4.5 15

עושה את העבודה במחיר זול במיוחד

יתרונות

עיצוב ייחודי

חסכוני בחשמל

מחיר זול במיוחד

תקן להגנה מפני מים גבוה

קל משקל

מגיע בשני צבעים לבחירה

חסרונות

קטן ביחס לאחרים

קנה עכשיו ב- אתר החברה

גולד ליין היא חברה מוכרת ומאוד נפוצה בארץ, היא מייצרת את רוב מוצרי החשמל הקטנים לבית ולמטבח, וכמו כל חברה שיודעת לזהות את השוק שלה, היא לא דילגה על מחמם מגבות לאמבטיה.

 

 הייחודיות של המחמם מגבות שלהם נמצא בעיצוב השונה. לא עוד עיצוב מלבני דמוי סולם, גולד ליין שינו את העיצוב הסטנדרטי והביאו לכם מחמם מגבות בצורת S  עם שני צבעים לבחירה, לבן או כסוף. מחמם המגבות הזה מיועד לתלייה קבועה על הקיר והחיבור לחשמל הוא באמצעות כבל היוצא מתחתית המחמם לשקע החשמל בקיר.

 

צריכת החשמל שלו נמוכה במיוחד והיא נובעת מהספק נמוך יסית של 45W אבל זה בהחלט הספק שמספיק ביחס לגודל המחמם. לא מדובר במחמם גדול מאוד, הוא יכול להתאים ל 2-3 מגבות לכל היותר. גם המחמם הזה כמו כל האחרים ברשימה מגיע עם תו תקן מוצאם לחדרי אמבטיה, במקרה הזה מדובר בתו תקן IP55.

 

אז אם יש לכם תקציב מוגבל יחסית ואתם מחפשים מחמם מגבות שיעשה עבודה טובה אבל לא יקרע לכם את הכיס, מחמם מגבות ATL-6995 מבית Gold Line הוא הפתרון בשבילכם.

לוגו של הסקירה

בלי חורים בקיר: מחמם מגבות אלומיניום ALMA PLUS מבית ATMOR

גרים בדירה שכורה? לא רוצים לקדוח חורים בקיר או ברצפה? הנה הפתרון בשבילכם לחימום מגבות בחורף.

ALMA PLUS מבית ATMOR

4.5 15

למה לקדוח אם אפשר פשוט להעמיד על הרצפה

יתרונות

לא מחייב לקדוח חורים בקירות

התקנה פשוטה וקלה ללא צורך בידע מקדים

כולל תקן הגנה מפני מים ואבק

חסרונות

צריכת חשמל גבוהה ביחס לאחרים

קנה עכשיו ב- Last Price

האחרון ברשימת המומלצים שלנו הוא מחמם מגבות של חברת Atmor. החברה מוכרת מאוד בארץ, במיוחד בכל מה שקשור בנושא חימום המים בבית וזה רק מתבקש שהיא תיתן פתרון הולם לייבוש וחימום מגבות בחדרי אמבטיה.

 

מחמם המגבות של החברה מדגם Alma plus עשוי אלומיניום במצע מט כסוף. ההבדל בין Alma plus לשאר מחממי המגבות שברשימה שלנו הוא בעובדה שחוץ מהאפשרות הברורה של התקנה קבועה על הקיר, הדגם הזה מאפר לכם לחבר לו רגליים בתחתית כך שתוכלו להניח ולנייד בלי להצטרך לקדוח חורים בשום מקום.

 

הוא יכול להיות פתרון מושלם לדירות שכורות, בהם בדרך כלל בעלי הדירות לא מסכימים לשוכרים לקדוח בקירות בכלל ובקרמיקה בפרט, או בכלל פתרון עבור מי שפשוט לא אוהב לקדוח.

 

ל-Alma plus הספק מכובד שעומד על 100W וגם הוא מצויד בטיימר לתזמון אוטומטי של הפעלה וכיבוי עם אפשרות לבחירה של שעתיים או ארבע שעות. הוא גדול מספיק גם למשפחות גדולות ומגיע עם 6 זרועות לתלייה.

 

כמו האחרים ברשימה גם ה Alma plus מגיע עם תקן הגנה מפני מים ואבק. המחיר שלו לא גבוה במיוחד ובהתחשב בזה שלא תצטרכו לקדוח ותוכלו לקח אותו אתכם לחדרים שונים או להעביר אותו בין דירות, הוא בהחלט משתלם.

סיכום

איך לבחור מחמם מגבות לאמבטיה?

אנחנו כמעט בטוחים שבפעם האחרונה שהיית במלון מפנק בחו"ל נתקלת במחמם מגבות ואחד הדברים שעברו לך בראש זה "אני רוצה כזה לבית!". אפשר להפסיק לפנטז, ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, מכשירי היוקרה של פעם הופכים לזולים ומעשיים יותר עבור הבית.

 

אז לכל מי שלא יודע, מחמם מגבות הוא בדיוק מה שזה נשמע: מכשיר חשמלי  ששומר על חום מגבות האמבטיה שלך ו מספק חום נעים לחדר האמבטיה . אם נמאס לך לצאת מהמקלחת לחדר אמבטיה קר, מחמם מגבות כזה יהיה פתרון מושלם בשבילך.

 

מחמם מגבות טוב יהפוך את חווית המקלחת שלך לקצת יותר מהנה ויכול להיות יעיל במיוחד אם יש לך משפחה גדולה והרבה מגבות לייבוש. מחממי מגבות משמשים, בין היתר,  להפחתה של  הלחות בחדר האמבטיה, ומפחיתים את הסיכון להתפתחות עובש.

 

בזמן שמחממי מגבות צוברים פופולריות לשימוש ביתי, עדיין יש הרבה שאלות סביבם. אם אתם רוצים לשדרג לעצמכם את המקלחת אבל לא יודעים איך בדיוק לבחור מחמם מגבות מתאים. הגעתם למקום הנכון. הנה רשימה של מה שהכי חשוב לבדוק לפני שקונים מחמם מגבות לאמבטיה.

 

תקציב – בין אם שיפצתם עכשיו את הבית ובין אם אתם סתם רוצים לשדרג את חדר האמבטיה, חשוב לשבת ולהבין מראש מה התקציב שלכם וכמה הייתם מוכנים להשקיע במחמם מגבות. בגלל שהמחיר של מחמם מגבות נע בין כמה מאות שקלים ויכול לתפס עד למעלה מאלף שקלים, ובסופו של דבר, לא מדובר במוצר חובה בכל בית ולכל אחד יש תקציב אחר, לפני שתתחילו לחפש, תקבעו לעצמכם תקציב.

 

מיקום – כן, אנחנו יודעם שהוא יהיה בחדר האמבטיה, אבל איפה בדיוק? קחו בחשבון שאתם צריכים אותו במרחק מסוים מחיבור החשמל לקיר. יכול להיות שהמיקום שלו יגביל אתכם ויצמצם לכם את אפשרויות הבחירה. אבל לא רק מיקום השקע חשוב, אלא גם שטח הפנים הפנוי שיש לכם בקיר. לכן בדקו טוב את המיקום שאתם מעוניינים בו. אולי בכלל משתלם לכם לבחור מחמם מגבות עומד ולא מקובע לקיר.

 

גודל – בהקשר ישיר לפרמטר הקודם, הגול במקרה הזה, כן קובע! התאימו את גודל המתלה לחדר האמבטיה ולכמות המגבות הצפויה שתצטרכו לייבש. קחו בחשבון, גם אם אתם משפחה גדולה, זה לא אומר שאתם צריכים לייבש ולחמם במקביל כמות גדולה של מגבות, בסופו של דבר, המגבות היבשות יכולות לחכות על מתלה רגיל.

 

עיצוב – כל אחד ומה שהוא אוהב. אי אפשר להגדיר מה יפה יותר ומה יפה פחות כי היופי הוא בעיניי המתבונן ולכן, תעברו על שלל העיצובים שקיימים ותבחרו את זה שהכי מתאים לקו העיצובי של חדר האמבטיה שלכם.

 

תוספות – רוצים להיות מוכנים מראש? צריכים טיימר לכיבוי והדלקה? בדקו אם קיים כזה בגדם שאתם מעוניינים בו. בנוסף, אולי קיימות תכונות נוספות שחשובות לכם. אפשרות להטות את המתלים השונים, או בכלל תרצו מחמם נייד כדי לא לקדוח חורים? תרשמו לעצמכם את כל התוספות שמצאתם ותכינו רשימה לפי סדרי העדיפויות שלכם, על מה תוכלו לוותר ועל מה אתם לא מוכנים להתפשר.

שאלות ותשובות על מחמם מגבות מומלץ

כמה עולה מחמם מגבות לאמבטיה?

המחיר של מחממי מגבות לאמבט נע בקצוות מאוד רחוקים. הזולים עולים כ- 200 שקלים, אבל הם יכולים לתפס גם עד אלפי שקלים. תזכרו שלא תמיד היקר ביותר הוא בהכרח הטוב ביותר בשבילכם. חשוב יותר להבין את האפשרויות שכל אחד ממחממי המגבות נותן לכם, מה הזמן הדרוש לייבוש מגבת לחה? , מה הצריכה החשמלית? מהם מנגנוני ההגנה? ועוד שאלות רבות נוספות שיעזרו לנו מאוד להבין את מנעד המחירים והאיכויות בים כל מחממי המגבות, מעבר לכך יש גם את ההיבט העיצובי שבימנו משפיע רבות ומשנה משמעותית את מחיר המחמם.

האם מחמם מגבות לאמבטיה בטוח לשימוש?

כמו שכבר ציינו בתחילה מחמם מגבות לאמבט הוא רעיון לא חדש בכלל, בעבר רובם היו מיוצרים מחרס ומחוממים ע"י מים, כיום הרוב עשויים מתכות שונות ובכולם יש מנגנוני הגנה ואבטחה מפני התחשמלות, כוויות ועוד, כמובן שיש כאלה אשר מוצלחים יותר וכאלה שקצת פחות, אבל באופן כללי מחמם מגבות הוא מוצר בטוח מאוד לשימוש שיהפוך את חוויית המקלחת בחורפים הקרים לחוויה טובה מרעננת ונוחה הרבה יותר.

איך מתקינים ומפעילים מחמם מגבות לאמבטיה?

ברוב המקרים התקנה של מחמם מגבות לאמבט היא לא מסובכת או מורכבת לרוב ישנם בין 4-8 תושבות המתחברות לקיר בצד אחד ומתחברות למחמם המגבות בצד שני, כל זאת מתבצע באמצעות ברגים המצורפים באריזה, ההתקנה אמורה להתבצע במקום יבש יחסית בחדר האמבט וכמובן בקרבת שקע חשמל לחיבור, ברוב המקרים ישנו תקע המחובר למחמם המגבות והוא יוצא בדרך כלל מחלקו התחתון ומשם מתחבר לחשמל.

ההפעלה של מחממי מגבות לאמבט היא אפילו קלה ונוחה יותר , לאחר חיבור המכשיר לחשמל ניתן להפעילו באמצעות מתג הפעלה הממוקם לרוב על גוף מחמם המגבות, במקרים מסוימים גם ניתן להפעיל את מחמם המגבות באמצעות טיימר עד 4 שעות לפני ההפעלה.