מנקה חלונות מומלץ – סקירת הטובים ביותר לשנת 2024

בשביל להבטיח שתיהנו מחלונות נקיים ומצוחצחים, בדקנו, בחנו והתנסנו בעבורכם בעשרות מנקי חלונות מבית מותגים שונים ואנו גאים להציג בפניכם את – מנקי החלונות המומלצים ביות.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

78 ביקורות

בתחום

חשמל לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מנקה חלונות מומלץ

חלונות הם חלק מאוד דומיננטי בכל מבנה, ולמרבה האירוניה, הם נוטים להתלכלך יותר מהרבה מאוד אלמנטים אחרים, לאור העובדה שהם חשופים לבחוץ. לכן, חשוב מאוד לנקות את החלונות בדרך איכותית, יעילה ובטוחה. הנה סקירה של מנקי החלונות הטובים ביותר בשוק.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

3 מנקי חלונות המומלצים על ידי המומחים שלנו

מנקה חלונות הכי חכם

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מנקה חלונות היקר ביותר

השווה מחיר

Ecovacs Winbot W1 PRO
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מנקה חלונות המגוון ביותר

השווה מחיר

Hobot R3
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
תגית רקע
הבחירה שלנו
מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S
מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S

מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S הוא פתרון יעיל ונוח לניקוי חלונות, ויטרינות ומשטחים חלקים אחרים בבית. המנקה מצויד במגוון טכנולוגיות מתקדמות המבטיחות ניקוי יסודי ללא מאמץ באמצעות שלט רחוק או אפליקציה

קנה עכשיו ב- KSP

הדומיננטיות של החלונות בכל סוג של בית או משרד היא גדולה מאוד. מעבר לכך שזהו מקור האור העיקרי שלנו בשעות היום, במרבית הבתים יש גם מרפסות עם דלתות גדולות, ובמטבחים אפשר למצוא גם כן חלונות גדולים במיוחד. גם הבנייה העכשווית היא כזו שמקדשת הרבה מאוד מוקדי אור, ולכן, השכיחות של חלונות היא גדולה יותר מבעבר.

 

כל הזכוכיות הללו מהוות לא רק אלמנט פרקטי של כניסת אור ואוויר אל החלל, אלא גם חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של הבית. הרבה אנשים משקיעים רבות בחלונות מעוצבים ואיכותיים שישתלבו ויחמיאו לעיצוב הפנים. לכן, חשוב לשמור על החלונות נקיים. בעבר, אנשים היו מנקים חלונות רק מהצד הפנימי, או מסתכנים ומנסים לנקות רק את הצד החיצוני בדרכים מפוקפקות. כיום, הפתרון כבר כאן, והוא פשוט מושלם.

 

צריך להיות בכל בית בישראל

מנקה חלונות חשמלי הוא מוצר שצריך להיות היום בכל בית בישראל, ללא קשר לגודל הבית, מספר החלונות, מספר הקומה או מבנה הבית. בכל בית יש המון חלונות, והם צריכים לקבל ניקוי יסודי מא' ועד ת', ובצורה אוטומטית. חלונות נוטים להתלכלך מאוד, אך מסיבות שונות. אם בבית נוגעים בהם ומלכלכים אותם ידנית, אזי שהחלק החיצוני שלהם מתלכלך בגלל שהוא, כמובן, חשוף לאוויר הפתוח.

 

הוא סובל מהגשם, מהאבק ומהשמש, וחשוב מאוד לנקות אותו באופן יסודי כדי לשמור על הלוק הנקי של הבית. מנקה חלונות חשמלי מביא לא רק יעילות, אלא גם בטיחות, וצריך לדעת להשתמש בו בצורה נכונה, ובמינון הנכון, על מנת לשמור על חלונות נקיים ובית נעים למראה.

 

חוסך זמן ומונע סכנה

מנקי חלונות חשמליים מגיעים בכמה סוגים, כאשר רובם עובדים לבד לגמרי וחלקם צריכים סוג של עזרה. בתור אדם שיש לו בבית המון חלונות, כולל ויטרינה גדולה, זה משהו שחוסך לי המון זמן מדי שבוע, ובעיקר מונע ממני לטפס על החלונות והמעקות, ולהסתכן בנפילה.

 

מדובר במכשירים מופלאים שבלחיצת כפתור דואגים להחזיר את הברק לחלונות, ולהשכיח את כל נזקי האבק והמים שנצברים בחלונות. המנקים הללו יעילים מאוד, לא באמת רועשים, ועושים עבודה שאין לה תחליף. הרבה אנשים פשוט מזניחים את החלונות שלהם, אך עם הפתרונות המודרניים, אין שום סיבה לעשות זאת.

לוגו של הסקירה

הכי חכם: מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S

מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S הוא פתרון יעיל ונוח לניקוי חלונות, ויטרינות ומשטחים חלקים אחרים בבית. המנקה מצויד במגוון טכנולוגיות מתקדמות המבטיחות ניקוי יסודי ללא מאמץ באמצעות שלט רחוק או אפליקציה

מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S
מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S

מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S

4.5 15

הדור הבא של הניקיון

יתרונות

חכם וטכנולוגי

יסודי

התזה דו כיוונית

ניווט חכם

בטיחותי

קל לשימוש

חסרונות

יקר

רועש

לא מתאים לחלק מהמשטחים

קנה עכשיו ב- KSP

מנקה חלונות רובוטי דגם Smarter WS3S הוא פתרון מצוין למי שמעוניין לנקות את חלונות ביתם בצורה יעילה, נוחה, מתקדמת וחסכונית בזמן. המנקה מצויד במגוון טכנולוגיות מתקדמות המבטיחות ניקוי יסודי ללא מאמץ, וקל לשימוש באמצעות שלט רחוק או אפליקציה חכמה.

 

המנקה מצויד בכוח יניקה חזק של 2800Pa ובמערכת סחיטה כפולה, המבטיחים הסרת לכלוך, אבק וטביעות אצבעות בצורה יעילה. הוא מצויד בשני מיכלי מים, המאפשרים התזה של נוזל ניקוי הן לפני והן בזמן הניקוי, לקבלת תוצאות נקיות במיוחד. המנקה סורק את משטח החלון באמצעות חיישנים מיוחדים, ומתכנן מסלול ניקוי יעיל באופן עצמאי.

 

המנקה מצויד בחבל בטיחות המונע ממנו ליפול מהחלון, ומערכת גיבוי למקרה של הפסקת חשמל. ניתן להפעיל את המנקה באמצעות שלט רחוק פשוט לשימוש או באמצעות אפליקציה חכמה המאפשרת שליטה מתקדמת יותר. הוא קל משקל וקומפקטי, וניתן לאחסן אותו בקלות לאחר השימוש.

 

עם זאת, המנקה יקר יחסית למנקי חלונות רובוטיים אחרים בשוק, זמן הניקוי תלוי בגודל שטח החלון, ויכול להגיע עד 30 דקות לחלון בגודל ממוצע. בנוסף, המנקה מפיק רעש קל במהלך פעולתו, שעשוי להפריע לחלק מהאנשים. כמו כן, המנקה אינו מתאים לניקוי משטחים מחוספסים או לא אחידים. בסופו של דבר, הוא מהווה בחירה טובה למי שמעוניינים ליהנות מחלונות נקיים ללא מאמץ, ועם כל החידושים הטכנולוגיים בשוק.

לוגו של הסקירה

היקר ביותר: Ecovacs Winbot X

Ecovacs Winbot X הוא מנקה החלונות היקר והמשוכלל ביותר בשוק. עבור המחיר הגבוה תקבלו מנקה חלונות אוטומטי לחלוטין, עם תוכניות מוגדרות מראש, שלט אלחוטי ומגוון רחב של אפשרויות שיאפשרו לכם לקבל חלונות נקיים ללא מאמץ כלל.

Ecovacs Winbot X

4.5 15

מנקה חלונות אופטימלי ואוטומטי לחלוטין

יתרונות

מרשים

מגוון רחב של אפשרויות

ניקיון מושלם

חסרונות

יקר

יכול להיות מסובך מדי לתפעול

Ecovacs Winbot W1 PRO
קנה עכשיו ב- KSP

Ecovacs Winbot X הוא מנקה החלונות האולטימטיבי. הוא חשמלי ואוטומטי לחלוטין, הוא מנקה את החלק הפנימי והחיצוני של החלון, והוא עושה זאת ביעילות, בשקט, ובצורה שהיא מושלמת. הוא מגיע עם אפשרות לבצע תכנות מוקדם ואוטומטי של תוכנית ניקיון, והוא כולל גם שלט אלחוטי ומגוון רחב של אלמנטים שהופכים אותו למאוד מגוון ויעיל. הוא אלחוטי לחלוטין, ללא צורך בחיבור לחשמל, והוא אפילו יכול לבחור ממגוון תוכניות ניקיון אוטומטיות ליעילות מוחלטת ללא יד אדם.

 

הרובוט מנקה את החלון ללא הגבלת גובה או עומק, הוא עובד עם כל סוגי הזכוכיות, לא משאיר שריטות, והוא אפילו קל ושקט מאוד. הוא עושה עבודה מקיפה על כל סוג של חלון, והוכיח יעילות גם על חלונות מחוספסים וסוגים אחרים של משטחים שטוחים. הוא נוח מאוד לשימוש, אם כי עבור הקהל המבוגר יותר, ההפעלה שלו עלולה להיות מורכבת מדי.

 

עם זאת, עם קצת הדרכה וחוש טכני בסיסי, מקבלים מכשיר מושלם שידאג לכם לחלונות נקיים ללא רבב, מבלי שתתערבו בעבודה שלו בכלל. והוא אפילו מרשים ונעים למראה, כך שהוא אינו מהווה מטרד לעיניים.

לוגו של הסקירה

המגוון ביותר: HOBOT 188

HOBOT 188 הוא אחד ממנקי החלונות האוטומטיים הטובים ביותר בשוק כיום. הוא מתאים לכל סוגי החלונות והזכוכיות, הוא מדמה פעולת ידי אדם והוא מתאים גם לקרמיקות ומקלחונים. הוא מכשיר מצוין ונמצא בסף התחתון של המחיר בקטגוריה שלו.

HOBOT 188

4.5 15

מנקה חלונות אוטומטי המציע פתרונות מגוונים

יתרונות

מגוון מאוד

זול ביחס לקטגוריה

לא משאיר סימנים

חסרונות

די מסיבי

יכול להיות מורכב להפעלה

Hobot R3
קנה עכשיו ב- Last Price

HOBOT 188 הוא מכשיר מנקה חלונות חשמלי אוטומטי מהטובים ביותר בשוק. היתרון הכי גדול שלו הוא המחיר, שהוא אינו זול, אך לעומת המתחרים החשמליים האוטומטיים, הוא בהחלט לא יקר מדי. הוא מציע ניקיון איכותי לכל סוגי החלונות, ללא קשר לעובי הזכוכית. הוא מדמה עבודה של ידי אדם, והוא מתאים גם למשטחים שטוחים אחרים כמו קרמיקות, שיש ומקלחונים. הוא עושה עבודה יסודית וכמעט לא משאיר סימנים על המשטח.

 

ההובוט מגיע עם סוללת גיבוי למקרה של הפסקות חשמל וכבל אבטחה עם כושר נשיאה של עד 150 ק"ג. הוא מצליח להגיע גם לאזורים מורכבים ופינתיים בחלון ונותן מענה ארוך טווח גם לאנשים שרוצים לנקות ויטרינות גדולות. הוא קל במיוחד ונוח לתפעול, אם כי אנשים שמתקשים טכנולוגית ייתכן שיתקשו מעט לתפעל אותו.

 

בניגוד למתחרים, הוא אינו מגיע עם שלט או מערכות מורכבות של תוכניות ניקוי, אך המחיר שלו בהתאם ואנשים שלא זקוקים לגאדג'טים הללו, יכולים בהחלט להסתפק בו. מדובר במוצר נהדר שנותן ערך מצוין לקונה, כאשר הגיוון שהוא מציע מסייע לו להיות יעיל בכל רחבי הבית.

לוגו של הסקירה

הכי פשוט: מגב דו צדדי לניקוי חלונות Homax

מגב דו צדדי לניקוי חלונות Homax הוא כלי שימושי ידני לניקוי יעיל ומהיר של חלונות, הן מבפנים והן מבחוץ. המגב עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, ומאפשר ניקוי יסודי ללא טיפות או סימני מים

מגב דו צדדי לניקוי חלונות Homax
מגב דו צדדי לניקוי חלונות Homax

מגב דו צדדי לניקוי חלונות Homax

4.5 15

פשוט וקל לנקות

יתרונות

יעיל

נוח לשימוש

מונע סימני מים

רב תכליתי

זול

עמיד

קל לאחסון

חסרונות

ידני

חלקים קטנים

נדרש סבון

קנה עכשיו ב- Last Price

מגב דו צדדי לניקוי חלונות Homax הוא כלי יעיל ונוח לניקוי חלונות. המגב מאפשר ניקוי יסודי ללא טיפות או סימני מים, וחוסך זמן ומאמץ. מדובר במגב ידני, אך הוא פשוט, זול ועושה עבודה נהדרת המגב בעל שני צדדים, צד אחד עם ספוג וצד שני עם מגב גומי, המאפשרים ניקוי יסודי של כל לכלוך וכתמים.

 

המגב קל משקל וקל לשימוש, וניתן להגיע איתו בקלות גם לפינות גבוהות. ניקוי חלונות עם מגב דו צדדי Homax מהיר ויעיל יותר משימוש בשיטות ניקוי מסורתיות. המגב מותיר את החלונות נקיים ומבריקים ללא טיפות או סימני מים. ניתן להשתמש במגב לניקוי משטחים נוספים מלבד חלונות, כגון מראות, אריחים וזכוכית. המגב עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, ויכול לשמש לאורך זמן רב והוא מתקפל בקלות לאחסון נוח.

 

עם זאת, המגב אינו מתאים לניקוי חלונות עם מסגרות עבות או בליטות והוא כמובן ידני ולא אוטומטי כמו מגבים מתקדמים יותר. המגב מכיל חלקים קטנים שיכולים להיבלע על ידי ילדים קטנים. יש להשתמש בסבון ייעודי לניקוי חלונות יחד עם המגב. בשורה התחתונה, זהו מגב נוח וקל לשימוש, בעלות נמוכה.

לוגו של הסקירה

הידני הטוב ביותר: גליידר D3 AFC 2-28 מ"מ Tyroler טירולר

גליידר D3 AFC 2-28 מ"מ Tyroler טירולר הוא מנקה חלונות ידני איכותי, שמעניק גישה נוחה לצד החיצוני. הוא מאפשר לכוון את עוצמת המגנט בהתאם לעובי החלון והוא כולל מיקרופייבר חדשני על מנת להגיע לתוצאות איכותיות במיוחד.

גליידר D3 AFC 2-28 מ"מ Tyroler טירולר

4.5 15

מנקה החלונות הידני האיכותי והמגוון ביותר שנמצא בשוק

יתרונות

מתכוונן

איכותי

יעיל

זול

חסרונות

ידני

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין
קנה עכשיו ב- Ace

גליידר D3 AFC 2-28 מ"מ Tyroler טירולר הוא מנקה חלונות צו צדדי שנחשב למנקה הידני הטוב ביותר בשוק. הגליידר הוא מנקה חלונות מתקדם ומקצועי לניקוי חלונות שאין בהם גישה נוחה לצד החיצוני והמסוכן יותר, ובכך מעניק מענה נהדר, זול ונוח. פעולת הניקוי מתבצעת משני צדי החלון בו זמנית, והיא מאפשרת גישה נוחה ולא מסוכנת לנקות משטח חלון או ויטרינה חיצונית. ניתן לכוון את עוצמת המגנט של הגליידר על ידי פתיחה וסגירה של הגלגל, ובכך להתאים את המכשיר במדויק לעובי החלון.

 

גליידר D-3 AFC מתאים לחלונות עם זכוכית בודדת וכפולה בעובי 2-28 מילימטר, שהם החלונות הנפוצים ביותר בבתים בישראל. הגליידר מגיע עם 2 מטליות מיקרופייבר איכותיות, אשר משלימות את הניקיון ומגיעות לתוצאות מרשימות במיוחד במינימום מאמץ. ייתכן שתאלצו להתאמן קצת על המכשיר לפני שתגיעו לתוצאה רצויה, אך לא מדובר בתורה שלמה, אלא פשוט בהבנה של התהליך. הגליידר עשוי ממתכת ,ABS ,גומי טבעי, ומגנט ייחודי והוא עמיד לכימיקלים, שמנים וחומרי חיטוי.

 

הוא כולל 4 מגבים איכותיים עשויים 100% גומי טבעי והוא מתאים למגוון רחב של חלונות. אם רוצים לחסוך במכשיר חשמלי ועדיין לקבל איכות, זה המכשיר בשבילכם.

לוגו של הסקירה

הערך הכי טוב לכסף: Karcher קרשר WV6

Karcher קרשר WV6 הוא מנקה חלונות אוטומטי נטען, שתומך במשטחים שטוחים בצורה אופטימלית. הוא אוטומטי לחלוטין, מאפשר לפזר חומר ניקוי על החלון וללכת לנוח. הוא קל, שקט ואפילו רלוונטי למשטחים נוספים כמו אמבטיות ושיש.

Karcher קרשר WV6

4.5 15

מנקה חלונות אוטומטי ומגוון, אשר חוסך זמן ומאמץ

יתרונות

אוטומטי לחלוטין

קל

שקט

יעיל

חסרונות

זמן הטענה ארוך

ללא תכנות מוקדם

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- KSP

Karcher קרשר WV6 הוא מנקה חלונות אוטומטי איכותי והוא מנקה החלונות החשמלי הראשון שפותח על ידי חברת קרשר הנהדרת. הוא מייצר תמיכה אופטימלי בניקיון של משטחים שטוחים, לרבות חלונות כמובן. ההפעלה של המכשיר היא פשוטה מאוד, ולאחר הטענה של 3 שעות, מרססים קצת מים וחומר ניקוי על החלון, ונותנים למכשיר לעשות את שלו.

 

הוא מנקה את החלון משני צידיו ביעילות מרבית, וכמעט לא משאיר סימנים. למכשיר את תוכנית מוגדרת מראש כמו למכשירים המתקדמים יותר, אך הוא בהחלט נותן תמורה נהדרת לכסף שכן הוא סוס עבודה בקטגוריית ביניים.

 

השואב כמעט ולא משאיר סימנים על החלונות, אם כי הוא עדיין לא מושלם, בניגוד למכשירים המתקדמים והיקרים יותר. החלון מתנקה יחסית במהירות, אם כי זה לא פקטור חשוב, כי לא אתם מנקים את החלון עצמו. חשוב לציין כי ניתן לחבר את מנקה החלונות למוט טלסקופי ולהגיע למקומות גבוהים יותר, כמו חלונות גבוהים וויטרינות.

 

המנקה אוסף את המים המלוכלכים לתוך מיכל בחלקו הקדמי, אותו ניתן לרוקן במהירות ובקלות. מדובר במכשיר קל מאוד, שקט, וחווית המשתמש היא נעימה מאוד. מדובר במוצר מגוון בו ניתן להשתמש לא רק על חלונות, אלא גם על קירות אמבט, שיש, מראות ועוד.

לוגו של הסקירה

המכשיר השלם ביותר: לייפהייט Click 51002

לייפהייט Click 51002 הוא מנקה חלונות חשמלי ידני שמגיע עם סט שלם של חומרי ניקוי, המאפשר ניקיון יסודי יותר. למכשיר יש מסבן ומקרצף והוא עובד בכל הזוויות על מנת להשיג את הניקיון האופטימלי. הוא מגוון מאוד ושימושי גם על משטחים שטוחים אחרים כמו מקלחונים ושיש.

לייפהייט Click 51002

4.5 15

מנקה חלונות עם מגוון רחב של כלים לשדרוג הפעולה

יתרונות

חשמלי

מגוון

מנקה ללא סימנים

חסרונות

ידני

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ace
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין

לייפהייט Click 51002 הוא מכשיר מנקה חלונות חשמלי ידני הכולל סט משלים של מסבן ומקרצף שמשאיר את החלונות שלכם ללא רבב. המכשיר הוא חשמלי ואיכותי מאוד, אך העבודה היא עדיין ידנית. יש להתיז חומר ניקוי או מים וסבון ולהתחיל לעבור עם המכשיר. המכשיר לא רק מנקה את המשטח הרטוב, אלא גם מייבש אותו והוא מאפשר לעבוד בכל הזוויות כדי להגיע לכל נקודה על החלון שלכם.

 

למכשיר יש מצב חיסכון באנרגיה ולכל התוספים יש אופציה להתחבר לסדרת המוטות בקליק אחד בלבד. למכשיר יש מיכל גדול המאפשר בקלות לרוקן את המים ולנקות אותו. המכשיר הוא שימושי על כל משטח חלק ושטוח כמו חלונות, מראות, מקלחונים, אריחים, דפנות מקלחונים ועוד.

 

למכשיר יש ביצועים מרשימים מאוד והוא יודע לנקות מבלי להשאיר סימנים. הוא עוצמתי במיוחד, קל לשימוש ומהווה חוויה עבור כל מי שרוצה לנקות את החלון שלו עם מינימום מאמץ, אך לא באופן אוטומטי.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: FIX פיקס 81967

מנקה החלונות FIX 81967 הוא מנקה חלונות חשמלי ידני וקטן, אך נוח מאוד ועושה עבודה נהדרת. הוא פשוט מאוד, בלי טריקים מורכבים, אך כזה שאפשר לסמוך עליו ובעלות השולית שלו, לקבל חלונות נקיים ומצוחצחים במינימום עבודה.

FIX פיקס 81967

4.5 15

מנקה חלונות זול, נוח ויעיל במיוחד

יתרונות

זול מאוד

עיצוב ארגונומי

קל ונוח לשימוש

חסרונות

לא אוטומטי

מופעל ע"י סוללות

קנה עכשיו ב- Last Price

מנקה החלונות FIX 81967 הוא מנקה חשמלי, אך ידני, הנותן מענה נהדר לאנשים שרוצים לשלם מעט ולקבל הרבה. הוא זול מאוד, פשוט מאוד לתפעול ועושה עבודה נהדרת, ללא הרבה מאמץ. הוא כולל שני מיכלים מובנים, 1 למים נקיים או למים עם סבון והשני הוא לפסולת ולמים שנשאבו. הוא מגיע גם עם מטלית שפשוף נשלפת, מתג התזה וכוסית מדידה, על מנת לאפשר למשתמש להכין את עצמו לשימוש ולמקסם את יכולות העבודה שלו.

 

ההפעלה של המכשיר נעשית באמצעות סוללות 4 יחידות AA שאינן כלולות באריזה, ויש לשים לב שיש לכם כאלו בבית למקרה שהן יתרוקנו. העיצוב של המכשיר הוא ארגונומי, נוח ויעיל לשימוש, וזה משהו חשוב מאוד כאשר מחזיקים כלי עבודה למשך זמן רב. הוא קל משקל ונוח לתפעול, והוא אפילו אינו רועש מדי. הוראות השימוש בו הן פשוטות, וכוללות מילוי מים במיכל העליון, ריסוס על המשטח, ושפשוף קל בעזרת המברשת. לאחר מכן, מפעילים את השאיבה ומנגבים כך שהמים והלכלוך נשאבים למיכל התחתון. בסופו של דבר, תקבלו חלון נקי ומצוחצח, שכיף להסתכל עליו.

כיצד דירגנו מנקי חלונות מומלצים?

הטכנולוגיות החדשניות היגעו גם לעולם מנקי החלונות. כך שלצד מנקי החלונות הקלאסיים שכולם מכירים, ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מכשירי ניקוי מתקדמים וחדשניים. 
בשביל להרכיב את הרשימה בדקנו את כל סוגי מנקי החלונות, החדישים והוותיקים יותר, שמנו דגש על תכונות שונות כמו גם על הצרכים השונים: תקציב, גודל החלונות, תדירות הניקוי וכו..
בחלק מהמנקים התנסנו בעצמו ובחלק אחר לקחנו את המידע מהאתרים הרשמיים של היצרנים. בנוסף, אספנו גם חוות דעת והמלצות. שקללנו את כל המידע וכך הרכבנו את הרשימה. 

סיכום

איך לבחור מנקה החלונות הטוב ביותר עבורכם?

החלונות בבתים פרטיים ובמשרדים הם מועדים לפורענות. הם מתלכלכים מבפנים ומבחוץ ובהרבה מאוד מקרים הם נשארים מלוכלכים הרבה מאוד זמן, מבלי שמישהו שם לב לעניין, גם אם יש מנקה במקום. חלונות מלוכלכים מפריעים להרבה מאוד אנשים, אך הם קשים מאוד לניקוי, ואם מחליטים לנקות את החלק החיצוני, זה אפילו הופך לסיפור מאוד מסוכן.

 

לכן, מנקה חלונות איכותי הוא חשוב מאוד, וכדאי מאוד להחזיק אחד בכל בית. השאלה היא באיזה מנקה בוחרים. כדי לבחור היטב, צריך לבצע בחירה כשכל המידע הרלוונטי בידיכם. השאלות המרכזיות הן עד כמה אתם רוצים לעבוד, ועד כמה אתם רוצים שהחלונות שלכם יהיו נקיים.

 

להתחיל בקטן

הבחירה במנקה חלונות ידני היא בחירה שהרבה אנשים לוקחים, לאור הערך הרב והמחיר הזול של המכשירים. בשביל כמה מאות שקלים בלבד, אפשר לקבל מכשירים איכותיים כמו גליידר D3 AFC 2-28 מ"מ Tyroler טירולר או FIX 81967, ולהתחיל לעבוד, אך ביעילות מקסימלית. המכשירים הללו מהווים שדרגו מהותי מעבודה ידנית עם מגב ומטלית, ואפשר לראות הבדלים כבר מהפעם הראשונה. תראו שהרבה יותר קל לכם לעבוד והניקיון הוא איכותי יותר. עם זאת, העבודה היא עדיין ידני, והרבה אנשים רוצים לעבור לשדרוג אוטומטי ונוח יותר.

 

לעבור הלאה

אם אתם רוצים לעבוד קצת פחות קשה, קטגוריית הביניים היא בשבילכם והמוצרים הכלולים בה מהווים קנייה מאוד פופולארית בז'אנר. ה-לייפהייט Click 51002 וה- Karcher קרשר WV6 הם מכשירים חשמליים מעולים, שדורשים מכם עבודה מינימלית. הרבה יותר קל ונוח לעבוד כך, ולקבל תוצאות מושלמות. המכונות מייצרות מצב של מינימום מאמץ, ומקסימום תוצאות, ותוכלו לקבל לא רק את החלונות שלכם נקיים ומושלמים, אלא גם משטחים אחרים. היכולת לקבל בית נקי ולא לעבוד קשה בשביל זה, זה משהו שהרבה מאוד אנשים מחפשים כיום.

 

המכשירים שעובדים בשבילכם

השלב הבא הוא כמובן הקטגוריה הגבוהה ביותר – החשמלית והאוטומטית. מבין כל המכשירים החשמליים האוטומטיים אין כל ספק כי ה- Ecovacs Winbot Xהוא כמובן הטוב והאיכותי ביותר. מדובר בהתגשמות כל החלומות של אוהבי החלונות הנקיים, עם מערכת שפשוט דואגת לכם, כמעט ללא מגע יד אדם. עם כמה הגדרות בסיסיות, תוכלו לקבל מכשיר שעושה את כל העבודה בשבילכם, ואפילו לא שואל אתכם שאלות. גם ה-HOBOT 188 הוא מכשיר מופלא, אך מדובר בצעד אחד אחורה מאקובאקס, שכן הוא אינו מגיע עם תוכניות מוגדרות או שלט רחוק.

 

הפתרון האופטימלי

בסופו של דבר, אנשים לא תמיד מבינים את החשיבות של חלונות נקיים, וברגע שהם מבינים, קשה מאוד לחזור אחורה. יש משהו בחלון נקי שמאוד משדרג את הלוק של כל החלל, בין אם מדובר על סלון, מטבח, חדר שינה או אפילו משרד. הערך הוא גדול מאוד והשאלה היא, עד כמה מוכנים ללכת רחוק בשביל זה. עם המכשירים החדשניים הללו, אפשר קודם כל להוריד את אלמנט הסכנה של ניקיון חיצוני של חלונות מהפרק.

 

לאחר מכן, אפשר להתקדם עד למצב בו מקבלים חלון נקי כל הזמן, ללא מאמץ או עבודה אמיתית. אפשר להגיע לשם במכה אחת או בהדרגה, אך בסופו של דבר, זה בלתי נמנע שתרצו חלונות נקיים עם מינימום מאמץ פיזי מבחינתכם. לכן, מנקי חלונות אוטומטיים וחשמליים אכן נותנים את הפתרון המושלם.

שאלות ותשובות על מנקה חלונות מומלץ

מה המחיר הממוצע של מנקי חלונות?

קשת המחירים של מנקי החלונות היא די גדולה, מכיוון שמדובר בכמה קטגוריות שונות. הקטגוריה הנמוכה של מנקים ידניים מציגה מוצרים זולים מאוד, ברמת הכמה מאות שקלים. בקטגוריית הביניים כבר עולים לאזור האלף שקלים, ובקטגוריה הגבוהה, של המנקים החשמליים האוטומטיים, אפשר לראות גם מוצרים בגובה של 2,500 ₪.

האם מנקי חלונות באמת עובדים?

הרבה מאוד אנשים הם סקפטיים מאוד לגבי היעילות של מנקי חלונות. בשורה התחתונה – כן, הם עובדים, והם עושים עבודה מצוינת. לא מדובר במוצר חדשני וחסר ניסיון, אלא במוצרים מוגמרים שתוכננו בקפידה, ויודעים לספק עבודה פשוט מושלמת, ללא סימנים, ללא נזקים ובעיקר לייצר ניקיון ארוך טווח, בקלות.

עד כמה משמעותי נושא ההתאמה לחלון?

ההתאמה לחלון היא חשובה מאוד, מכיוון שיש מנקים עם הגבלה של משקל, עובי זכוכית או גובה. ככל שתקנו מוצרים איכותיים יותר, ההגבלות הללו לא יחולו עליכם. בעל מקרה, חשוב לעבודה בזהירות ולפי ההנחיות על המוצר.

איך מנקי החלונות עובדים?

לכל מנקה חלונות יש את השיטות שלו, אך בבסיס, הם למעשה גורפים מים וחומרי ניקיון אל תוך מיכל ייעודי, אותו תצטרכו לרוקן בסוף השימוש. המנקים הידניים הם נוחים מאוד לשימוש, אך עדיין ישנה עבודה. עם המנקים האוטומטיים, תצטרכו רק להגדיר תוכנית עבודה ולשבת רגל על רגל בזמן שהמכשיר עובד.