מזגן 2 כוח סוס: 5 מזגני 2 כ"ס מומלצים [מעודכן 2024] – Finder (כולל מדריך קניה)

הקיץ הישראלי רותח ואנשים זקוקים למזגנים איכותיים כדי לשרוד את החום והלחות. מזגנים של 2 כוחות סוס הם מזגנים עוצמתיים במיוחד, שיכולים להתאים לעבודה בחדר גדול במיוחד, או באזור ייעודי שבו נמצאים לרוב כמה אנשים.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

326 ביקורות

בתחום

מזגנים וחימום לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מזגן 2 כוח סוס מומלץ

מזגנים של 2 כוחות סוס הם פופולאריים מאוד בישראל, לאור העובדה שהם עוצמתיים במיוחד ומבטיחים אווירה נעימה בחללים גדולים במיוחד. אנשי המקצוע בישראל אומרים שמזגן של כוח סוס 1 עד 1.5 כוחות סוס, מתאימים לחדרים ממוצעים. מזגן 2 כוח סוס יכול להתאים לחדרים גדולים או לחללי עבודה ממוצעים. המזגנים הללו הם עוצמתיים ומתקדמים, ומגיעים עם פונקציות שעוזרות להתכונן למזג אוויר קיצוני במיוחד, בין אם הוא חם או קר במיוחד.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

אנשים נוטים לחשוב שמזגנים של 2 כוח סוס מעניקים סוג של מענה ביניים לא ריאלי. עם זאת, בתור אדם שברוב חדרי הבית שלו יש מזגני 2 כוחות סוס, אני יכול להגיד לכם שהם טועים לחלוטין. המזגנים הללו מתאימים מאוד לחדרים גדולים ולבטח חדרי שינה שכוללים חדרי אמבטיה ושירותים ואפילו חדרי ארונות. הם מתאימים למשרדים בהם יושב יותר מאדם אחד, ומעניקים מענה נפלא של יעילות וחסכון לאורך זמן, הן בבית והן במשרד.

לוגו של הסקירה

המתקדם ביותר: אלקטרה Platinum+ Inverter 230

מזגן אלקטרה Platinum+ Inverter 230 הוא אחד המזגנים המתקדמים והמשוכללים ביותר בשוק ה-2 כוח סוס. הוא מביא איתו מגוון רחב של מערכות, הוא בעל דירוג אנרגטי A, והוא יעיל גם בחורף וגם בקיץ, עם מערכת אנטי ייבוש ולחות.

אלקטרה Platinum+ Inverter 230

4.5 15

מזגן מתקדם ואיכותי, עם מגוון רחב של מערכות שמשדרגות את הפעילות שלו לאורך זמן

יתרונות

מעוצב, חדשני, בעל מגוון רחב של פונקציות, חסכוני.

חסרונות

ברף התחתון של 2 כוחות הסוס (כ-17,000 BTU).

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- הום סנטר

מזגן אלקטרה Platinum+ Inverter 230 הוא המזגן המתקדם ביותר שאפשר למצוא בשוק 2 כוחות הסוס. יש לא מגוון עצום של אפשרויות כדי לבצע פרסונליזציה מושלמת לרצונות של המשתמש. המערכת שלו מאפשר ייבוש מופחת בחורף, עבודה שקטה במיוחד, לוח LED מתקדם ומודים של SLEEP, אוטוסטארט וסטנדביי, לצד מערכת חשובה של גריעת לחות בקיץ. המנוע שלו עוצמתי במיוחד והוא מקרר ומחמם ביעילות גם בחדרים גדולים במיוחד. יש למזגן דירוג חיסכון A וסוללה עם ציפוי הידרופילי להארכת החיים שלה. הוא כולל אינוורטר והוא בהחלט מהווה רכישה טובה ומוצלחת לחדרים גדולים ומשרדים.

לוגו של הסקירה

החכם ביותר: תדיראן ALPHA INVERTER 240

מזגן תדיראן ALPHA INVERTER 240 הוא המזגן היקר ביותר בז'אנר 2 כוחות הסוס, והוא מצליח להיות מגוון מאוד, יעל, וחכם במיוחד. יש לו מערכת פיזור אוויר תלת מימד ומערכת EVELASTING מתקדמת לצד אינטוורטר.

תדיראן ALPHA INVERTER 240

4.5 15

מזגן חכם במיוחד, שמצליח לנצל את היכולות שלו לפרסונליזציה מושלמת למשתמש, ולפיזור אוויר אולטימטיבי

יתרונות

חכם ומתקדם, מעוצב, פרסונליזציה מתקדמת.

חסרונות

יקר באופן יחסי לקטגוריה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops

מזגן תדיראן ALPHA INVERTER 240 הוא המזגן החכם ביותר שאפשר למצוא בישראל. יש לו מגוון מערכות מתקדמות וייעודיות אשר הופכות את השימוש בו לחווייתי ופרסונלי. המזגן אומנם ברף הנמוך יחסית של 2 כוח סוס, אך היעילות והמערכות המתקדמות שלו הופכות אותו לרכישה כדאית, למרות המחיר היקר יחסית שלו. למזגן יש מערכות של שליטה בתריסים, טיימר, מנגנון SLEEP ושלט רחוק להקלת השימוש. הוא כמובן מזגן אינוורטר והוא מעוצב בצורה חדשנית ויפה לעין, במה שמהווה בונוס גדול מאוד עבור אנשים ששמים דגש על עיצוב פנים משולב.

לוגו של הסקירה

העוצמתי ביותר: טורנדו SMART-22X SQ

מזגן טורנדו SMART-22X SQ הוא המזגן העוצמתי שאפשר למצוא בקטגוריות 2 כוחות הסוס.  הוא מגיע עם מערכת WIFI מובנית, מערכת הגנה מתקדמת ודירוג אנרגטי גבוה, שהופך אותו למשתלם מאוד ביחס למחיר שלו.

טורנדו SMART-22X SQ

4.5 15

מזגן חזק במיוחד, עם למעלה מ-20 אלף BTU, והוא מצליח לייצר איכות ועמידות לאורך זמן

יתרונות

עוצמתי, מערכת WI FI, זול יחסית.

חסרונות

ללא מערכות מתקדמות כמו מתחריו.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- אלמ - ALM
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

מזגן טורנדו SMART-22X SQ הוא מזגן חזק במיוחד, שנמצא ברף העליון של 2 כוחות הסוס, עם למעלה מ-20 אלף BTU. הוא מגיע עם מערכת WIFI מתקדמת שמאפשרת לקבוע מראש את זמן ההדלקה והכיבוי, גם כאשר אתם מחוץ לבית. יש לו מערכת הגנות מתקדמת, מול מתח גבוה, מתח נמוך וזרם גבוה, אשר עוזרים לו להאריך חיים בצורה משמעותית. הוא בעל דרג אנרגטי גבוה (A), שלט מתקדם ונוח לשימוש, והוא מצליח לייצר עוצמה כדי לקרר או לחמם את החדר במהירות מקסימלית.

לוגו של הסקירה

הזול ביותר: Haier BUZZ20

מזגן Haier BUZZ20 הוא המזגן הזול ביותר בארץ בקטגוריה של 2 כוחות סוס. הוא קטן באופן יחסי, אך מייצר כ-19 אלף BTU בצורה מרשימה מאוד. הוא יעיל מאוד גם בחורף וגם בקיץ ויש לו מגוון מצבים שמשפרים את חווית השימוש.

Haier BUZZ20

4.5 15

מזגן שבא עם תג מחיר נוח מאוד, והוא מספק הרבה עוצמה, עם מינימום משחקים ומערכות מתקדמות

יתרונות

זול לקטגוריה, עוצמתי, יעיל.

חסרונות

ללא מערכות מתקדמות.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- טרקלין חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

מזגן Haier BUZZ20 הוא מזגן 2 כוחות סוס שזול בכ-40 אחוזים מרוב מתחריו בקטגוריה. הוא עוצמתי מאוד עם למעלה מ-19 אלף BTU והוא מצוין גם לחימום וגם לקירור ישיר. הוא מגיע עם שלט נוח, מצב טורבו של קירור מהיר של החדר ופעולה של הפעלה שקטה. הוא מפזר אוויר למרחק גדול מאוד, הוא בעל דירוג אנרגטי A והוא גם יעיל מאוד. יש לו תצוגת LED ברורה, מצב ייבוש לגריעת לחות בקיץ וכפתור נעילת פונקציות בשלט. ציפוי הידרופילי על הסוללה מאריך את חייה בצורה משמעותית. זוהי קנייה טובה לאנשים שלא מחפשים להתחכם, ומחפשים הרבה כוח במעט כסף.

סיכום

איך לבחור את מזגן 2 כוחות הסוס המתאים לכם ביותר?

בחירת מזגן 2 כוחות סוס תלוי בשני פרמטרים עיקריים – גודל החדר ורמת ההתעסקות בפונקציות השונות. מזגן 2 כוח סוס הוא גדול מדי לחדר השינה הממוצע, אך טוב מאוד לסלון, למשרד בו יושבים כמה אנשים ולחדרים גדולים במיוחד כמו חדרי שינה עם חדר ארונות גדול. אם מחפשים רק עוצמה, כמו שמזגן Haier BUZZ20 מביא איתו את בעיקר כוח, במינימום כסף. עם זאת, אם מחפשים אחר חווית שימוש, יעילות ופונקציות מתקדמות שעוזרות לייצר פרסונליזציה, מזגנים כמו טורנדו SMART-22X SQ, אלקטרה Platinum+ Inverter 230, או ה-תדיראן ALPHA INVERTER 240 מביאים איתם אפשרויות שונות. שימו לב לדירוג האנרגטי, לתצוגת ה-LED ולשלט כאשר אתם קונים מזגן, כדי לייצר שימוש נוח יותר ואפילו חסכוני לאורך זמן.

שאלות ותשובות על מזגן 2 כוח סוס מומלץ

מה המחיר הממוצע של מזגן 2 כוחות סוס?

ברוב המקרים, מזגני 2 כוח סוס של החברות המובילות בישראל יעלו כ-3,000 עד 4,000 שקלים. המזגן של האייר הוא מעט יוצא דופן, אך הוא אינו מתקרב ברמתו למתחרים הגדולים שלו, שכן הוא מייצר רק עוצמה, ללא פונקציות מתקדמות.

לאילו חדרים מתאים מזגן 2 כוח סוס?

לא מדובר בחדרי שינה סטנדרטיים, בהם יכולים להספיק מזגנים עם 1 כוח סוס. אלו חדרים גדולים יותר, ובמיוחד סלונים של אנשים שבחרו לא להתקין מזגן מיני מרכזי, או שאין באפשרותם לעשות זאת. גם חדרי שינה גדולים במיוחד, עם חדרי ארונות, נישות, מרפסות סגורות וחדרי שירותים, יכולים להתאים למזגן כה גדול ועוצמתי.

עד כמה חשובות המערכות המתקדמות במזגני 2 כוח סוס?

המערכות המתקדמות הן קריטיות לאנשים שמחפשים חיסכון, עבודה נקייה, חווית שימוש, ואלמנטים כמו ייבוש הלחות ועוד. יש אנשים שמחפשים רק עוצמה, בעיקר במשרדים, אך כאשר אתם בבית, נסו להשקיע ולחפש מזגן שלא רק יקרר או יחמם, אלא ייצר אווירה נעימה לאורך זמן.

האם העלות של שימוש במזגן 2 כוח סוס גדולה ממזגנים של 1 כוח סוס?

כן, המזגנים הגדולים יותר צורכים יותר חשמל. עם זאת, עם המערכות המתקדמות והיעילות, העלות של השימוש במזגנים היא נמוכה בהרבה מבעבר.