תנור אמבטיה: סקירת 5 תנורי אמבטיה מומלצים [2024] – Finder – קונים חכם יותר

תנורי אמבטיה מומלצים שיעזרו לכם להעביר את החורף בנעימים, בתקציב נוח ומקסימום בטיחות.

icon pos_1

ניתחנו

4 סקירות

ו-

36 ביקורות

בתחום

מזגנים וחימום לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על תנורי אמבטיה מומלצים

החורף כבר כאן וחדרי האמבטיה הופכים קרים יותר ויותר. זה בדיוק הזמן לבחור את תנור החימום הטוב ביותר לחדר האמבטיה שלכם, ולהפוך את זמן המקלחת בחורף לחמים יותר, נעים יותר ומהנה יותר. לפניכם תנורי האמבטיה המומלצים ביותר של השנה.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

מוצר לא נמצא במלאי

70 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

אם חדר האמבטיה שלכם קר בחורף, אתם מכירים את התסכול של היציאה אל הקור אחרי המקלחת החמה בחורף. בין אם מעולם לא היה לכם תנור חימום באמבטיה או אם החלטתם פשוט להחליף את התנור הקיים, כדאי לכם להתעדכן בהתפתחויות האחרונות בשוק החימום.

 

חשוב לדעת  שהשימוש בתנור חימום בחדר האמבטיה כרוך בסיכון מסוים שכן מדובר בחימום חדר רטוב ולח ולא כל תנור חימום מתאים לשימוש בחדרי אמבטיה, לכן חשוב מאוד לבחור תנור שיהיה בטיחותי, במיוחד אם יש לכם ילדים בבית. המלצת הבטיחות הראשונה בשימוש בתנור בחדר האמבטיה היא הרחקת תנורי חימום ממקור מים. העדיפות היא לרכישת תנור שניתן לתלות אותו על הקיר ובכך תוכלו למנוע מגע אפשרי עם מים.

 

היום קיימים בשוק טכנולוגיות שונות של תנורי חימום לאמבטיה, לכל אחד היתרונות והחסרונות שלו, וכל אחד יכול להתאים לסוג שונה של חדר אמבטיה. מחיר תנורי החימום נעים בין כמה עשרות שקלים ועד כמה מאות בודדות, כך שלא מדובר בהוצאה גדולה במיוחד. הכנו לכם רשימה של תנורי אמבטיה מומלצים המחולקת לפי סוג התנור ושיטת החימום. עקבו אחר הרשימה ובחנו מהו תנור האמבטיה הטוב והמתאים ביותר עבור חדר האמבטיה שלכם.

לוגו של הסקירה

פאנל חימום לאמבט: Midea NDK15-11B1

פאנל החימום נקרא לעיתים גם קונווקטור. הוא מפזר חום ביעילות בחלל החדר. ה- Midea NDK15-11B1 יעשה עובדה טובה של חימום נעים ולא יבש.

Midea NDK15-11B1

4.5 15

מתאים לחדרי אמבטיה גדולים

יתרונות

בטיחותי, מחמם ביעילות חללים גדולים, חסכוני בחשמל.

חסרונות

חימום איטי של חלל החדר, בגלל גודלו לא ניתן לתלות אותו מעל גובה הראש.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

ה- Midea NDK15-11B1 הוא פאנל חימום העובד מצויין בחדרים גדולים. הוא אמנם מתחמם לאט ומחמם את חלל החדר באיטיות, אך הוא ישמור על חום יציב לאורך זמן. הוא חסכוני בחשמל ומספק עוצמת חום גבוהה. פאנל החימום שלו מוגן מים ולכן הוא מתאים לחדרי אמבטיה.

 

יש לו אפשרות לתליה על הקיר או להתקנה על גלגלים. בשל גודלו לא ניתן לתלות אותו מעל דלת חדר האמבטיה, אך כן ניתן לתלות אותו על הקיר. הוא מגיע עם 2 דרגות חום שונות (בורר מכני), תרמוסטט מתכוונן, והספק של W1500. אם חדר האמבטיה שלכם גדול, או אפילו אם אתם אוהבים חום לח ולא יבש, הדגם הזה יהיה מושלם עבורכם. מידות: 44 X 41.7 X 9.3  ס"מ.

לוגו של הסקירה

תנור אמבטיה אינפרא אדום: 98745 Cobra

הם נראים דומים לתנורי הספירלה הקלאסיים, אך עובדים בשיטת חימום שונה ובטוחה יותר. בעוד שלא כל תנוי האינפרא מתאימים לשימוש בחדרי אמבטיה, ה- 98745 Cobra דווקא כן.

98745 Cobra

4.5 15

מתאים לחימום חדרים בינוניים וקטנים

יתרונות

בטיחותי לשימוש, חום נעים ולא יבש, חסכוני בחשמל, 3 דרגות חום שונות, הפעלה ע"י משיכה בחוט.

חסרונות

חימום איטי, חום ממוקד ולא מפזר.

מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Walla Shops

תנור החימום לאמבטיה של  Cobra פועל בטכנולוגיית חימום אינפרא אדום המתבססת על קרינה אלקטרומגנטית. שלא כמו דגמים אחרים של תנורי אינפרא אדום הדגם הזה מותאם במיוחד לחדרי אמבטיה. הוא מתאים לתליה על קיר בלבד (לא ניתן להניח על ברצפה), ההפעלה שלו היא באמצעות משיכה בחוט וכבל החשמל שלו באורך של כ- 1.5 מטר, כך שגם אם אין לכם חיבור צמוד של חשמל הוא יכול להתאים.

 

התנור מגיע עם 3 גופי חימום מקוורץ ו- 3 דרגות חום שונות בהספק מירבי של W1500. יש לו נורית חיווי שתודיע לכם האם התנור דולק ואת עוצמת החום של התנור. הוא בטיחותי מאוד לשימוש ובעל מנגנון מיוחד מפני התחממות יתר.

לוגו של הסקירה

תנור ספירלה קלאסי: Hyundai HAHZ-2200

בעבר, ניתן היה לראות אותם כמעט בכל בית. הם הדגם הקלאסי והמוכר גם לחדרי האמבטיה, (תלויים) וגם לחימום חדרים שונים ביית (תנור עומד). ה- Hyundai HAHZ-2200 הוא דגם מותאם לחדרי אמבטיה.

Hyundai HAHZ-2200

4.5 15

מתאים לחדרים קטנים עד בינוניים בבתים ללא ילדים קטנים

יתרונות

חימום מהיר של חדר האמבטיה, עוצמת חום מירבית גבוהה.

חסרונות

רמת בטיחות נמוכה בהשוואה לדגמים אחרים, צריכת חמל גבוהה, עוצמת חימום אחת בלבד

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- הקונטיינר

תנור החימום הזה מבית Hyundai יחמם את חלל החדר במהירות רבה ובעוצמה גבוהה מאוד, עם הספק של W2200 האמבטיה שלכם תהיה חמה תוך דקות בודדות. הוא מגיע עם גוף חימום כפול ועם רפלקטור מנירוסטה שעוזר לפיזור יעיל של החום בחלל החדר. בנוסף, יש לו נורית בקרה שדולקת בזמן שהתנור עובד.

 

למרות שמדובר בתנור שניתן לתלייה על הקיר ולמראית עין אין לילדים אפשרות להגיע אליו, הוא עדיין פחות בטיחותי מתנורים אחרים ואם התנור יגיע בטעות במגע עם מים – זה עלול להיגמר באסון, לכן אם יש לכן ילדים קטנים בבית שעלולים להשפריץ מים על התנור, מומלץ מאוד לחשוב על דגמים אחרים ברשימה. 

לוגו של הסקירה

מקרן חום קרמי: ATL1402 Gold line

החום של מקרן חום הוא גבוה וממוקד כתוצאה משילוב של גוף חימום ורפלקטור. עיצוב ה- ATL1402 Gold line מזכיר את הצורה העגולה המוכרת של מאוורר רגיל.

ATL1402 Gold line

4.5 15

מתאים לחדרים קטנים

יתרונות

מתחמם במהירות, חסכוני בחשמל, הפעלה באמצעות משיכה בחוט, ניתן לתלייה בגובה.

חסרונות

חום ממוקד ולא מתפזר, מתאים לחדרים קטנים בלבד.

מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Walla Shops
מקרן חום על עמוד
קנה עכשיו ב- KSP

המקרן הקרמי של גולד ליין עושה עבודה מצויינת בחדרים קטנים אך לא יתאים לחדרים גדולים או בינוניים. טכנולוגיית החימום שלו מאפשרת לו להתחמם במהירות. גוף החימום הקרמי בתוספת רפלקטור אחורי עוזר בהגברת מהירות החימום, אך חשוב לזכור שזהו חום ממוקד שלא מתפזר במהירות.

 

מקרן החום הזה מאפשר לכם לבחור את דרגת החום הרצויה (W400/ W800) והוא מגיע עם מנגנון מפני התחממות יתר. ההדלקה שלו פשוטה ובטוחה ונעשית על-ידי משיכת חוט. הוא בטיחותי לשימוש ומגיע עם רשת הגנה צפופה כי לא לאפר מגע ישיר עם מנגנון החימום, ודפנות המקרן קרות כדי למנוע את התחממות המקרן. הוא מיועד לתליה על הקיר בלבד לכן בדקו שיש לכם מקום בטוח וגבוה מספיק לתלות אותו.

לוגו של הסקירה

מפזר חום: Hemilton HEM-852/853

החום של מקרן חום הוא גבוה וממוקד כתוצאה משילוב של גוף חימום ורפלקטור. עיצוב ה- ATL1402 Gold line מזכיר את הצורה העגולה המוכרת של מאוורר רגיל.

Hemilton HEM-852/853

4.5 15

מתאים לחימום מקומי או כתוספת לחימום קיים, במיוחד בבתים על ילדים קטנים

יתרונות

חימום מהיר, בטוח למגע חיצוני.

חסרונות

חום מקומי בלבד, מרעיש, לא חסכוני בחשמל.

853
קנה עכשיו ב- Last Price
852
קנה עכשיו ב- Walla Shops
853
קנה עכשיו ב- חשמל נטו
852
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

מפזר חום נחשב לבטיחותי ביותר מבחינת מגע חיצוני ולכן אם יש לכם ילדי קטנים בבית שעלולים לגעת במכשיר או להתיז לכיוונו מים, יכול להיות שזה הפתרון הבטוח ביותר עבורכם. ה- HEM-852/853 של המילטון הוא מפזר חום עוצמתי בעל 2 דרגות חום עם חום מקסימאלי של W2200/W2000 (בהתאם לדגם). הוא מגיע עם מנגנון טרמי המגן מפני התחממות יתר והוא חסין להתזת מים. הפעלה בטיחותית וקלה בעזרת משיכת חוט. החיסרון של מפזר חום הוא בעובדה שהחימום שלו הוא נקודתי בלבד. ולכן הוא מתאים מאוד כתוספת לחימום קיים או לחימום של חדרים קטנים מאוד.

שאלות ותשובות על תנורי אמבטיה מומלצים

מהם תנורי אמבטיה וכיצד הם פועלים?

תנורי אמבטיה, הידועים גם כמחממי אמבטיה או רדיאטורים לשירותים, הם מכשירי חימום המיועדים במיוחד לשימוש בחדרי אמבטיה. הם נועדו לספק חום ונוחות בסביבות אמבטיה קרירות, במיוחד במהלך חודשים קרים. תנורי האמבטיה מגיעים בסוגים שונים, כולל תנורי חימום חשמליים, רדיאטורים על הקיר ומחממי מגבות. תנורי חימום חשמליים בחדר האמבטיה בדרך כלל יש אלמנט חימום בתוך היחידה שמייצר חום כאשר מופעל. רדיאטורים המותקנים על הקיר מחוברים למערכת החימום המרכזית של הבית ומשתמשים במים חמים או אדים כדי לחמם את חדר האמבטיה.

מהם היתרונות של שימוש בתנור אמבטיה?

יש מספר יתרונות לשימוש בתנור אמבטיה:

נוחות וחום: תנורי אמבטיה מבטיחים סביבה חמימה ונעימה יותר לשימוש בשירותים בעונות הקרות יותר.

חימום מהיר: מחממי אמבטיה חשמליים יכולים לספק חום כמעט מיידי, ומחממים במהירות את החלל.

מגבות ובגדים יבשים: מחממי מגבות משרתים את המטרה הכפולה של ייבוש מגבות חימום, ומבטיחים שהן חמות וכיפיות לאחר אמבטיה או מקלחת.

מניעת לחות ועובש: על ידי שמירה על חדר אמבטיה חם ויבש, תנורי אמבטיה יכולים לסייע במניעת לחות וצמיחת עובש, במה שחשוב במיוחד באזורים לחים.

צריכת אנרגיה: חלק מתנורי האמבטיה המודרניים מתוכננים להיות חסכוניים באנרגיה, וצורכים רק את הכוח הדרוש כדי לשמור על טמפרטורה נוחה.

התקנה קלה: מחממי אמבטיה חשמליים הם בדרך כלל קלים להתקנה וניתן להרכיב אותם על קירות או להניח אותם על הרצפה ללא צינורות מורכבים.

אילו שיקולי בטיחות יש לקחת בחשבון בעת שימוש בתנור אמבטיה?

בטיחות היא בעלת חשיבות עליונה בעת שימוש בתנורי אמבטיה:

  1. עמידות למים: יש לוודא כי תנור האמבטיה מעוצב במיוחד לשימוש בחדר האמבטיה ויש לו עמידות מים נאותה למניעת סכנות חשמליות.
  2. מיקום נכון: הנח את התנור הרחק ממקורות מים כגון כיורים, אמבטיות ומקלחות, כדי למנוע התזת מים על היחידה.
  3. הגנת ילדים: אם יש לך ילדים, שקול מודלים עם תכונות חסינות ילדים כדי למנוע כוויות מקריות או חבלה.
  4. הגנת חימום יתר: בחר בדגמים המצוידים באמצעי כיבוי אוטומטיים או בהגנה מפני התחממות יתר כדי למנוע מהיחידה להתחמם מדי.
  5. אוורור: אוורר היטב את חדר האמבטיה כדי למנוע הצטברות של אדים וכדי להבטיח זרימת אוויר טובה.

מהם הסוגים השונים של תנורי אמבטיה הזמינים בשוק?

ישנם מספר סוגים של תנורי אמבטיה המתאימים לצרכים שונים:

  1. מחממי אמבטיה חשמליים: אלה הם תנורי חימום עצמאיים המתחברים לשקע חשמל ומספקים חום ישיר לחדר האמבטיה.
  2. רדיאטורים מותקנים על הקיר: כשהם מחוברים למערכת החימום המרכזית, רדיאטורים אלה משתמשים במים חמים או בקיטור כדי לחמם את חדר האמבטיה.
  3. מחממי מאוורר: תנורי מאוורר הם תנורי חימום חשמליים המפיצים אוויר חם לחדר האמבטיה, ומספקים חימום מהיר.
  4. תנורי חימום תת-אדום: תנורי אמבטיה אינפרה-אדומים פולטים קרינה אינפרה-אדומה המחממת עצמים ישירות, ומציעה חום יעיל וממוקד.
  5. חימום תת רצפתי: זה כרוך בהתקנת גופי חימום מתחת לרצפת האמבטיה, אם כי זה נותן חום אחיד ועדין.