מאוורר עומד: סקירת 5 מאוורים עומדים מומלצים (מעודכן 2024) | Finder

לימים צוננים ולילות נעימים – בואו למצוא את מאווררי העמוד הטובים ביותר לשנת 2024.  לצורך הכנת הסקירה בדקנו ובחנו בצורה מעמיקה עשרות מאווררי עמוד מבית מותגים שונים ולהלן המסקנות:

icon pos_1

ניתחנו

8 סקירות

ו-

248 ביקורות

בתחום

מזגנים וחימום לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מאוורר עמוד מומלץ

למרות המספר ההולך וגדל של בתים ממוזגים, מאווררים הם עדיין דרך יעילה ומשתלמת להישאר קרירים. קיימים סוגים רבים של מאווררים, כשלכל סוג יתרונות משלו, ומאוורר עמוד הוא אחד הפתרונות הניידים והגמישים ביותר לקירור יעיל של שטח לא קטן. זהו מכשיר, נייד, אמין ופשוט לשימוש, שמספק משב רוח צונן ונעים תוך שימוש מינימלי בחשמל. כיום, ניתן למצוא מאווררים בשלל גדלים וסגנונות. מאווררים פשוטים וזולים עומדים בחנויות לצד דגמים חדשניים עם מגוון פונקציות מפנקות. אז לפני שיסתחרר לכם הראש, בואו נעזור לכם למצוא את המאוורר המתאים לכם.

נכתב ע״י

אלון אלדורף

כותב: אלון אלדורף

אלון אלדורף – מומחה למוצרי חשמל ביתיים עם מעל 20 שנות ניסיון. טכנאי מכונות כביסה, מייבשי כביסה, מדיחים ותנורים. 

לוגו של הסקירה

מאוורר עמוד פופולרי במיוחד - Morphy Richards 16" Premium Breeze מורפי ריצ'ארדס

מורפי ריצ'ארדס הוא מותג פופולרי ואמין של מוצרי חשמל ביתיים, והחברה מביאה למאוורר Premium Breeze את כל האיכות והיעילות שהפכו אותה לשם גדול. זה דגם יעיל להפליא, והוא מציע אפשרויות קירור ופונקציות רבות במחיר משתלם.

Morphy Richards 16" Premium Breeze

4.5 15

מאוורר מעולה עם המון פונקציות ואפשרויות

יתרונות

עשיו חומרים איכותיים, זווית רחבה, הרבה מהירויות, שלושה מצבי רוח, טיימר, שלט, גובה מתכוונן.

חסרונות

במהירויות נמוכות שומעים את המנוע.

קנה עכשיו ב- Last Price

בקוטר 16 אינץ', ועם הספק של 28 וואט בלבד, עשרת הלהבים של המאוורר הזה פועלים ביעילות רבה, והראש שלו זז בזווית רחבה הדואגת לקירור של החדר כולו. תוכלו לבחור מבין שלושה מצבי רוח: משב רוח רגיל, בריזה – מצב המדמה משב רוח טבעי, ומצב שינה, בו המאוורר שומר על טמפרטורה נעימה תוך שימוש בפעימות אוויר בתדירות נמוכה.

 

יש לו 24 מהירויות, אבל זה לא אומר שהוא יביא את דורותי לארץ עוץ. המשמעות היא שבתוך הטווח הרגיל בו מאווררים עובדים, אתם תוכלו למצוא בדיוק את המהירות שמתאימה לכם, ולא תמצאו את עצמכם מתפשרים בין "עדיין קצת חם לי" לבין "יש למישהו סוודר?" הוא מגיע עם טיימר, שמאפשר לכם לחסוך בחשמל אם, למשל, לא תרצו שהמאוורר יפעל במשך הלילה, מבלי שתצטרכו לכבות אותו ידנית. על כל הפונקציות האלה תוכלו לשלוט דרך צג הבקרה הדיגיטלי, או דרך השלט הרחוק.

 

המאוורר הזה פועל על מנוע זרם ישיר (DC), מה שהופך אותו למשתלם במיוחד, אבל גם יוצר את החיסרון היחיד של הדגם הזה: הוא איננו שקט במיוחד, וכשהוא פועל על מהירות נמוכה, תשמעו את פעולת המנוע.

לוגו של הסקירה

מאוורר עמוד חדשני - שיאומי Xiaomi Mi Smart Standing Fan Pro

חברת שיאומי מביאה את הטכנולוגיה החכמה לשוק המאווררים, עם הדגם הזה, הנשלט באמצעות לוח בקרה או דרך אפליקציית Mi Home. זהו מאוורר אלחוטי, אפקטיבי ונעים, ולמרות שהקוטר שלו הוא 14 אינץ' בלבד, שבעת הלהבים שלו עושים עבודה מעולה בטווח השפעה של 14 מטרים.

Xiaomi Mi Smart Standing Fan Pro

4.5 15

הדור הבא של המאווררים הוא חכם ואלחוטי

יתרונות

אלחוטי, זווית רחבה, שליטה דרך אפליקציה, שלט, טיימר.

חסרונות

יקר.

דגם Standing Fan 2
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- P1000

כבר התרגלנו לעשות הכל דרך הטלפון: אנחנו משתמשים בו לקבלת שיחות, לגלישה במדיה חברתית, ואפילו לעבודה ולניהול שגרת היומיום שלנו. אז למה שלא נשתמש בו גם כדי לצנן את האווירה? עם המאוורר של שיאומי, הכל בשליטתכם, בלחיצה על לוח הבקרה, או דרך הסמארטפון.

 

תוכלו לכוון את זווית הראש שלו לגובה שתרצו, והוא יפזר אוויר נעים באזור רחב, עם זווית של 140°. ארבע מהירויות מאפשרות לכם להתאים את עוצמת הקירור להעדפות שלכם, והטיימר מאפשר לכם לתזמן את פעולת המכשיר. אחד היתרונות הגדולים של המאוורר הזה הוא הסוללה הנטענת, שמבטלת את הצורך בשקע חשמלי. תוכלו להעמיד אותו היכן שתרצו, בלי למעוד על חוטים חשמליים. הסוללה אמורה להחזיק כ-20 שעות, והיא נטענת באמצעות בסיס טעינה מיוחד. יצאתם מהבית, ואתם לא זוכרים אם כיביתם את המאוורר? אין בעיה. פשוט תיכנסו לאפליקציה, בדקו אם הוא כבוי, וכבו אותו, במידת הצורך.

 

לוגו של הסקירה

מאוורר עמוד מרענן - מצנן אוויר מדברי דיגיטלי Hyundai HAFC-210 יונדאי

בין אם אתם סובלים מיובש, מחפשים אווירה ערפילית או רוצים לשבת על המרפסת בנעימים גם בימי הקיץ החמים ביותר, ליונדאי יש פתרון מפנק ומרענן בשבילכם, בצורת מאוורר משולב עם מצנן. הוא מגיע עם כל הפונקציות היעילות של המאווררים החדשניים, ומוסיף להן גם לחות צוננת.

מצנן אוויר מדברי דיגיטלי Hyundai HAFC-210

4.5 15

פתרון צונן לחום וליובש

יתרונות

מיכל מים, פונקציית ערפל, טיימר, שלט, שלושה סוגי רוח, גלגלים.

חסרונות

לא נאה, מחיר גבוה.

קנה עכשיו ב- ענק הקניות
קנה עכשיו ב- הקונטיינר
קנה עכשיו ב- אליאס

לא סתם הגיהינום של דתות רבות הוא חם ויבש. השילוב של יובש וטמפרטורה גבוהה יכול להרוס גם את היום היפה ביותר. מצנן האוויר המדברי של יונדאי הוא אולי לא הדגם המסוגנן ביותר בשוק, אבל הוא בהחלט יחזיר ליום שלכם את היופי שלו, ויוסיף עוד קצת קסם בצורת ערפל.

 

יש לו תצוגת LED ושלט, איתם תוכלו לשלוט בשלוש המהירויות שלו, סוגי הרוח והטיימר – שמאפשר לכם לכוון את זמן פעולת המאוורר בטווח של עד 7.5 שעות. הוא מגיע עם מיכל מים בנפח של 2.8 ליטר, שיספק לכם קרוב ל-10 שעות של קירור מרענן ונעים, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש בגינה או על מרפסת. כשתרצו להיכנס לתוך הבית, תוכלו לקחת אותו איתכם בקלות, תודות לארבעת הגלגלים שבבסיס שלו. בנוסף לרוח רגילה ורוח טבעית, יש לו גם מצב שינה, שיאפשר לכם להירדם בנעימים ולהתעורר כמו חדשים.

לוגו של הסקירה

מאוור עמוד גדול - דגם 8147 Super Breeze מבית מונסטר Monster

כשאתם רוצים לצנן מקום רחב במהירות וביעילות, הגודל דווקא כן קובע. בקוטר 20 אינץ' ועם חמישה להבים מעוצבים, המאוורר הזה מבית מונסטר אולי בגודל מפלצתי, אבל הוא דווקא נעים למראה, והממדים שלו מאפשרים פיזור אוויר קריר ונעים בזווית רחבה, ועם טווח השפעה גדול.

8147 Monster Super Breeze

4.5 15

מאוורר גדול, עוצמתי ויעיל

יתרונות

אחריות מורחבת, טווח השפעה גדול.

חסרונות

ללא פונקציות מיוחדות.

קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- שופרסל ONLINE

לא מדובר במכשיר נחבא אל הכלים, ואין לו פונקציות מעודנות כמו בריזה או מצב שינה. זהו מאוורר גדול שמטרתו לעשות רוח גדולה בטווח גדול, והוא עושה את העבודה הזאת בגדולה. מנוע בהספק של 80 וואט שולט על חמש הכנפיים הגדולות, ובסיס עגול מחוזק מחזיק את המבנה בצורה עמידה ובטיחותית, ומאפשר לראש המאוורר להסתובב מימין לשמאל ביציבות, ולפזר אוויר קריר למרחק. יש לו שלוש מהירויות הפעלה, ומוט טלסקופי מתכוונן, אותו תוכלו להציב בגובה המתאים לכם.

לוגו של הסקירה

מאוורר עמוד זול במיוחד - 16 אינטש 3 מהירויות גולד ליין Gold Line דגם ATL-912C

אם אתם לא עומדים לכוונן את המאוורר באמצעות הטיימר, להשתמש בשלט, באפליקציה ובמצבי רוח שונים, אז אין סיבה שתשלמו עבור כל התוספות האלה. לגולד ליין יש מכשיר מעולה לכל מי שרוצה מאוורר פשוט ואמין.

Gold Line דגם ATL-912C

4.5 15

פשוט מאוורר

יתרונות

זול, קל לשימוש, ידית נוחה לנשיאה, אחריות מורחבת.

חסרונות

ללא פונקציות מיוחדות.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- GROO

הוא נאה, זול ופשוט, בקוטר 16 אינץ'. המוט הטלסקופי שלו מתכוונן לגובה בו תבחרו, וראש המאוורר מסתובב לשמאל ולימין עם ארבע כנפי המתכת, שמסתובבות בהספק 70 וואט, ומאווררות את החדר כולו ביעילות, בלי לגרום לחשבון החשמל לזנק. ידית נשיאה נוחה מאפשרת לכם לקחת אותו מחדר לחדר בקלות. אין לו מצב שינה או טיימר, אבל הוא עדיין מאפשר לכם בחירה בין שלוש מהירויות, והוא בחירה נהדרת לכל מי שמחפש מכשיר זול שפשוט יעשה את העבודה.

סקרנים כיצד בצענו דירוג של מאווררי עמוד?

יש לא מעט פרמטרים אשר אמורים להשפיע על בחירת מאוורר עמוד ובין היתר: הנתונים השונים וההתאמה לסביבה, נוחות השימוש והשליטה, מחיר ואחריות..
בשביל לבצע את הסקירה בדקנו עשרות מאווררי עמוד מבית מותגים שונים, לקחנו מפרטים מהאתרים הרשמיים של המותגים, אספנו חוות דעת והמלצות, שקללנו את המידע וכך הרכבנו את הסקירה. 

סיכום

דגשים בבחירת מאוורר עמוד

 

הנה כמה דברים שצריך לקחת בחשבון כשקונים מאוורר עמוד חדש.

 

גודל החדרטווח ההשפעה משתנה בין דגמי מאווררים שונים, וחשוב לבחור בדגם שיקרר ביעילות את השטח הרצוי. כדאי למדוד את מידות החדר – או החדרים – בהם תרצו שהמאוורר יעמוד, כדי שלא ייווצר מצב בו תבחרו במאוורר קטן מדי לחלל שלכם, וכדי שלא תוציאו סכום כסף גדול עבור מאוורר חזק, ותגלו שהוא גדול מדי עבור החדר הקטן שלכם.

 

כיוון הרוח המאווררים המודרניים מגיעים עם עמוד טלסקופי המאפשר לכם לכוון את גובה המאוורר. אם תרצו למקם את המאוורר בחדר בו ישבו כמה אנשים, וודאו שבחרתם בדגם בעל ראש מתכוונן. לחלל גדול יותר, כדאי לבחור בדגם שמאפשר הטייה של ראש המאוורר לזווית האפקטיבית ביותר.

 

מספר מהירויות המאווררים המודרניים מאפשרים לכם לבחור מבין כמה מהירויות, וכך להתאים את עוצמת הרוח להעדפותיכם. קיימים מאווררים המגיעים עם שלוש או ארבע מהירויות, וכאלה המגיעים לשש מהירויות ואף יותר.

 

תכונות נוספותהמאווררים של היום מציעים אפשרויות נוספות יעילות, כגון טיימר, שלט וסוגי רוח שונים. אם לא תשתמשו בפונקציות האלה, חבל להוציא סכום גדול על מאוורר חדשני מאוד, אבל אם אתם נוטים לשכוח לכבות את המאוורר, או אוהבים לישון עם מאוורר פועל, עדיף לבחור בדגם בעל טיימר או כזה שמגיע עם מצב שינה. התכונות האלה יקלו עליכם, ויעזרו לכם להימנע מבזבוז אנרגיה ומהתעוררות עם צוואר תפוס.

 

שאלות ותשובות על מאוורר עמוד מומלץ

האם עדיף מאוורר עמוד או מאוורר תקרה?

הכל תלוי בצרכים שלכם. מאווררי תקרה מגיעים בקוטר גדול הרבה יותר, והם יוצרים תזוזת אוויר אפקטיבית באזור רחב, תוך צריכת חשמל מינימלית. מאווררי עמוד פועלים בשטח קטן יותר, אך הם ניתנים להעברה ממקום למקום, ואינם מצריכים התקנה מורכבת על ידי חשמלאי. בנוסף לכך, הם משתלמים מאוד, גם במחיר ההתחלתי שלהם, וגם בצריכת החשמל.

מה ההבדל בין מאוורר עמוד למאוורר מגדל?

מאווררי מגדל הם מסוגננים יותר, והם כמעט תמיד יהיו עמוסים בפונקציות. לעומתם, מאווררי עמוד מגיעים בדגמים פשוטים או חדשניים, הם עוצמתיים יותר ומתאימים לקירור חללים גדולים, תודות לראש המסתובב שלהם ולעמוד הטלסקופי המאפשר התאמה אופטימלית של גובהם.

מהו מצב שינה?

בחום כבד קשה להירדם, וקשה עוד יותר לישון שינה עמוקה. אבל משב אוויר חזק עלול לגרום לכם להתעורר מצוננים או עם כאבי שרירים. אחת הדרכים הבריאות לתפוס שינה טובה היא עם מאוורר בעל מצב שינה. במצב זה, המאוורר מדמה משב רוח טבעי, ופועל בסדרה של פעימות רוח קלות עד בינוניות, כדי לשמור על טמפרטורה נמוכה בחדר.

האם מאווררי עמוד הם רועשים?

הדבר תלוי בדגם עצמו. בעיקרון, מאוורר נחשב לשקט כאשר רמת הרעש שלו היא מתחת ל-60 דציבלים.