חזיית הנקה: 5 חזיות הנקה מומלצות ביותר | Finder

הקושי שחוות אימהות רבות במהלך החודשים הראשונים שלאחר הלידה קשור להנקה. בדקנו בעבורכם אינספור של חזיות הנקה מכל הסוגים, השווינו תכונות וביצועים ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

מוצרי תינוקות

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על חזיות הנקה מומלצות

בין אם אתם מחפשים חזיית הנקה נוחה, חזיית הנקה איכותית או חזיית הנקה איכותית שתחזיק זמן רב, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור את חזיית ההנקה המתאימה ביותר עבורכן.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של חזיות הנקה, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת חזיות ההנקה המומלצות ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

חלי בילו

כותב: חלי בילו

יזמית, בלוגרית, מרצה, חיית רשת, יועצת עסקית לתחום הדיגיטל, אמא ל-3 ילדים מדהימים ובעלת האתר 2bmommy

3 חזיות הנקה המומלצות על ידי המומחים שלנו

חזיית הנקה הסגנונית ביותר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

חזיית הנקה מהבד הכי איכותי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

חזיית הנקה הכי משתלמת

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

החודשים הראשונים להורות הם קשים לכל המעורבים, ובמיוחד לאם, שצריכה להתמודד עם מחסור בשינה, וגם עם הנקה. עבור אמהות חדשות היוצאות למסע ההנקה שלהן, חזיית הנקה הופכת לבגד הכרחי. חזיות הנקה מומלצות אלו נועדו במיוחד כדי לספק נוחות, תמיכה ופרקטיות במהלך תקופת ההנקה, במה שהופך אותן לחלק חיוני בארון. השדיים עוברים שינויים משמעותיים במהלך ההריון וההנקה, וחזיות רגילות לא יכולות להכיל תנודות אלה בנוחות. חזיית הריון מעוצבת עם בדים רכים, מתלים ובנייה חלקה כדי להבטיח התאמה עדינה ונטולת גירוי. היעדר החוטים התחתיים והכללתם של רצועות כתף רחבות יותר עוזרים להפיץ משקל באופן שווה, להפחית את אי הנוחות ולמזער את הלחץ על הכתפיים והגב.

 

תמיכה חשובה

תמיכה היא היבט חיוני נוסף של חזיות הנקה, כמו שאפשר לראות במאמר הזה. השדיים הופכים מלאים וכבדים יותר במהלך ההנקה, והם דורשים תמיכה מספקת. חזיית שאיבה מספקת את ההרמה והתמיכה הנדרשות באמצעות תכונות כמו רצועות רחבות, גמישות איתנה והרצועות מתכווננות, וגם וו נשלף שעוזר לחלוץ את השד מבלי להוריד את החזייה, ובכך להצליח להניק או לשאוב בקלות. חזיות סיעוד מסוימות משלבות גם חוטי תיל נוספים לעיצוב ותמיכה, במיוחד עבור נשים עם שדיים גדולים יותר. התמיכה הנכונה יכולה להקל על אי הנוחות ולקדם יציבה טובה יותר, המסייעת במניעת בעיות כמו כאבי גב או שדיים נפולים.

 

נוחות

נוחות היא גורם מגדיר של חזיות הנקה. כאמור, קליפים הנמצאים על החזייה מאפשרים גישה קלה לשד להנקה או שאיבה, ללא צורך להסיר את החזייה כולה. הקליפים נועדו בדרך כלל להיות מופעלים ביד אחת, מה שהופך את כל פעולת ההנקה של התינוק למהירה ואפילו לדיסקרטית, בין אם אתן נמצאות בבית או בפומבי. גישה נוחה זו חוסכת זמן ומבטלת את הטרחה הכרוכה במאבק עם שכבות רבות של בגדים, ומבטיחה חוויית הנקה חלקה ונטולת טרחה.

 

מגוון סגנונות

חזיות הנקה מגיעות במגוון סגנונות כדי להתאים להעדפות וצרכים אישיים של כל אחת ואחת. חזיות מסוימות מציעות כיסוי ותמיכה מלאים, בעוד שאחרות מיועדות לשינה או לתמיכה קלה יותר במהלך פעילויות בעלות השפעה נמוכה. האסתטיקה של חזיות הנקה התפתחה במשך השנים, עם מותגים רבים המציעים כיום עיצובים אופנתיים ומסוגננים. חזיות הנקה זמינות במגוון צבעים, דפוסים ובדים, ומאפשרות לאמהות להרגיש בטוחות ונוחות בבחירת הלבוש שלהן.

 

איכות בד, קלות שימוש ועמידות

בעת בחירת חזיית סיעוד, חשוב לשקול גורמים כגון התאמה, איכות בד, קלות שימוש ועמידות. החזיות כיום הן איכותיות מאוד אם כי מומלץ למדוד את החזה במהלך ההריון מעת לעת וגם לאחר הלידה, שכן גודל השד עשוי להשתנות. בדים באיכות גבוהה הם חשובים כי הם נושמים ומשפרים את הנוחות, במיוחד במהלך יציאות ארוכות יותר מהבית. בנוסף, בנייה עמידה מבטיחה כי החזייה יכולה לעמוד בשטיפה ובלאי, ומספקת תמיכה ארוכת טווח.

 

מצרך חיוני

חזיות הנקה הן מצרך ארון חיוני עבור אמהות מניקות, והן מביאות איתן נוחות, תמיכה, ואפילו סטייל. עם ההתמקדות שלהם בנוחות, תמיכה וגישה קלה להנקה, חזיות הנקה מאפשרות לאמהות להזין את התינוקות שלהן תוך שמירה על הנוחות והביטחון שלהן. על ידי בחירת חזיות סיעוד הולמות ואיכותיות, אמהות מניקות יכולות לשפר את חוויית ההנקה הכוללת שלהן ולהתמקד ברגעים היקרים עם הקטנים והקטנות שלהן.

לוגו של הסקירה

חזיית הנקה הסגנונית ביותר: Hatch the Everyday Nursing Bra

החזייה של האץ' היא הבחירה המושלמת עבור אמהות שרוצות חזיית הנקה נוחה ואופנתית. היא עשויה מבד רך ונושם וזמין במגוון צבעים וגדלים. לחזייה יש מינימום רצועות ויש לה התאמה קלה לגוף, במה שהופך אותה מושלמת ללבוש יומיומי

Hatch the Everyday Nursing Bra
Hatch the Everyday Nursing Bra

Hatch the Everyday Nursing Bra

4.5 15

חזייה נוחה, אופנתית ועם מינימום חוטים

יתרונות

נוח ומסוגנן

מינימום רצועות

זמינה במגוון צבעים וגדלים

חסרונות

לא תומכת כמו חזיות אחיות אחרות

קצת יקרה

קנה עכשיו ב- Amazon

Hatch Everyday Nursing Bra היא חזיית הנקה שמביאה המון ערך לאמהות מניקות המבקשות לקבל נוחות, פונקציונליות, וסגנון. היא מעוצבת עם תשומת לב קפדנית לפרטים ויש לה תכונות מרשימות ומגוונות. אחת התכונות הבולטות של החזייה היא העיצוב החלק שלה. היעדר התפרים מבטיח התאמה חלקה ונוחה, מה שהופך אותה לכמעט בלתי נראית מתחת לבגדים. זה חשוב במיוחד עבור אמהות מניקות שרוצות להרגיש בטוחות ושלוות בזמן הנקה בציבור.

 

הקליפים הנוחים והנגישים מאפשרים גישה קלה ודיסקרטית להנקה, שכן עם יד אחת בלבד, ניתן לבטל את הקליפים, ולחלוץ את השד בדיסקרטיות. הבד של החזייה רך מאוד ועדין כנגד העור, ומונע כל גירוי או אי נוחות. החזייה מציעה גם התאמה גמישה, תוך התאמה לשינויים בגודל השד לאורך כל היום. החזייה עמידה במיוחד, עם מינימום רצועות, אך היא מעט יקרה ויש שיגידו שהיא אינה תומכת כמו חזיות אחרות. עם זאת מדובר בחזייה נהדרת שבין אם בבית או בנסיעות, היא מספקת את התמיכה והנוחות שאמהות צריכות, מבלי להתפשר על הסגנון.

לוגו של הסקירה

חזיית הנקה מהבד הכי איכותי: Bravado Designs Body Silk Seamless Nursing Bra

חזיית Bravado Designs Body Silk Seamless Nursing Bra היא בחירה מצוינת עבור אמהות שרוצות חזיית הנקה תומכת וחלקה. היא עשויה מבד רך ונושם ויש לה קאפ מעוצבת המספקת תמיכה מצוינת. לחזייה יש גם קליפ סיעודי חבוי שמקל על האכלה בדיסקרטיות

Bravado Designs Body Silk Seamless Nursing Bra
Bravado Designs Body Silk Seamless Nursing Bra

Bravado Designs Body Silk Seamless Nursing Bra

4.5 15

חזייה נושמת ונעימה למגע העור

יתרונות

תומכת וחלקה

בד רך ונושם, קליפ סיעודי מוסתר

זמינה במגוון גדלים

חסרונות

מעט יקר

לא מסוגננת כמו חזיות הנקה אחרות

קנה עכשיו ב- Amazon

Bravado Designs Body Silk Seamless Nursing Bra היא בחירה יוצאת דופן עבור אמהות מניקות המבקשות את השילוב האולטימטיבי של נוחות, תמיכה, ורבגוניות. עם העיצוב החדשני והתכונות המתקדמות שלה, היא הפכה לפופולארית מאוד. החזייה בנויה בצורה מאוד חלקה, ללא תפרים והיא מבטיחה התאמה חלקה ונטולת גירוי, מה שהופך אותה מושלם לעור רגיש. הבד הנמתח של החזייה מתאים עצמו לשינוי גודל השד, ומספק התאמה נוחה וגמישה התומכת בתנודות.

 

הקליפים בחזייה הם קלים לשימוש, עם מנגנון שחרור ביד אחת ומאפשרים גישה נוחה להנקה. הבד הרך של החזייה מרגיש עדין על העור, ומספק חוויה מרגיעה ונוחה. הרצועות הניתנות לכוונון וסגירות מרובות של וו-ועין מאפשרות התאמה אישית, ומבטיחות תמיכה ונוחות מיטביות לאורך כל היום. החזייה היא זמינה במגוון רחב של דגמים, אך היא מעט יקרה ולא מסוגננת כמו חזיות הנקה אחרות, אך היא מצטיינת בנוחות, פונקציונליות, וסגנון ומהווה בחירה נהדרת לנשים רבות.

לוגו של הסקירה

חזיית הנקה הכי משתלמת: Kindred Bravely Simply Sublime Seamless Nursing Bra

Kindred Bravely Simply Sublime Seamless Nursing Bra היא חזיית הנקה מצויינת עבור אמהות שרוצות חזיית נוחה ובמחיר סביר. היא עשויה מבד רך ונושם וזמינה במגוון גדלים. מדובר בחזיית סטרפלס עם התאמה אישית, מה שהופך אותה מושלמת ללבוש יומיומי.

Kindred Bravely Simply Sublime Seamless Nursing Bra
Kindred Bravely Simply Sublime Seamless Nursing Bra

Kindred Bravely Simply Sublime Seamless Nursing Bra

4.5 15

חזייה נוחה ובמחיר סביר

יתרונות

נוחה, זולה

נושמת

סטרפלס

חסרונות

לא תומכת כמו חזיות אחרות

קצת מגושמת

קנה עכשיו ב- Amazon

Kindred Bravely Simply Sublime Seamless Nursing Bra היא חזייה נהדרת עבור אמהות מניקות המחפשות חזייה המציעה נוחות, תמיכה ופונקציונליות. היא זכתה למוניטין בשל העיצוב המתחשב שלה ותכונות יוצאות דופן. הבנייה שלה היא חלקה והיעדר התפרים מבטיח התאמה חלקה ונטולת גירוי, ומבטל כל אי נוחות או שיפשוף. הבד מרגיש עדין מאוד כנגד העור, ומספק חוויה יוקרתית ונוחה לאורך כל היום. לחזייה יש קליפים אותם אפשר לשחרר ביד אחת ולייצר מעבר חלק בין שגרה להנקה.

 

נוחות היא בראש סדר העדיפויות של החזייה, שכן הרצועות הרחבות מתכווננות והרצועות התומכות מציעות הרמה ויציבות אופטימליים, החזייה מקלה על הלחץ על הכתפיים ונותנת תמיכה נחוצה מאוד לשדיים כבדים יותר. הבד הנמתח של החזייה מתאים לשינויים בגודל החזה, ומבטיח התאמה גמישה ונוחה לאורך כל מסע ההנקה. היא מעוצבת וזולה באופן יחסי, ולמרות שהיא אינה תומכת כמו חזיות אחרות וטיפה מגושמת, היא מציעה פיצ'רים כמו נוחות יוצאת דופן ותכונות רב-תכליתיות הופכים אותה לבחירה נהדרת למי שלא רוצה להתפשר על סגנון או נוחות.

לוגו של הסקירה

חזיית הנקה עם הערך הטוב ביותר לכסף: Motherhood Maternity Seamless Clip Down Nursing Bra

חזיית Motherhood Maternity Seamless Clip Down Nursing Bra היא בחירה מצוינת עבור אמהות שרוצות חזיית הנקה בסיסית, ובמחיר סביר. היא עשויה מבד רך ונושם וזמינה במגוון גדלים. לחזייה יש קליפ סיעודי חבוי, שמקל על הנקה בחשאי

Motherhood Maternity Seamless Clip Down Nursing Bra
Motherhood Maternity Seamless Clip Down Nursing Bra

Motherhood Maternity Seamless Clip Down Nursing Bra

4.5 15

חזייה בסיסית ונוחה, במחיר זול

יתרונות

בסיסית ובמחיר סביר

בד רך ונושם

זמין במגוון גדלים

חסרונות

לא תומכת כמו חזיות אחרות

מעט מגושמת

קנה עכשיו ב- Amazon

Motherhood Maternity Seamless Clip Down Nursing Bra היא חזיה שמציעה חוויה בסיסית, אך אמינה ובמחיר סביר. היא מתאימה עבור אמהות מניקות המחפשות נוחות ופונקציונלית. הבנייה שלה היא חלקה ומבטלת תנוחת אי נוחות או גירוי. הבד מתוח, ויש לה קליפים המשתחררים עם יד אחת, אשר יכולים לסייע בפרקטיות של הנקה בחוץ. הקליפים הם חזקים ומאובטחים, להבטיח כי החזייה נשארת במקום במהלך ההנקה.

 

הנוחות היא אלמנט מרכזי בחזייה, שכן הרצועות הרחבות מתכווננות מספקות תמיכה אופטימלית ומחלקות משקל באופן שווה, וכך מפחיתות את הלחץ על הכתפיים. הפס התחתון האלסטי מציע יציבות ומסייע לשמור על התאמה נוחה. היא אינה יוקרתית, ואפילו מעט מגושמת. היא לא תומכת כמו חזיות מתקדמות יותר, אך היא מציעה תמורה טובה למחיר הזול שלה. היא מציעה פתרון אמין ופונקציונלי עבור אמהות שרוצות לחסוך, אך עדיין לקבל ערך.

לוגו של הסקירה

חזיית הנקה הכי מתקדמת: Kindred Bravely Organic Cotton Nursing & Sleep Bra

Kindred Bravely Organic Cotton Nursing & Sleep Bra היא בחירה מצוינת עבור אמהות שרוצות חזיית הנקה שמצטיינת גם בזמן שינה. היא עשויה כותנה אורגנית רכה ויש לה התאמה קלה לגוף. החזייה כוללת גם כרית הנקה מובנית כדי לעזור לך להימנע מרטיבות

Kindred Bravely Organic Cotton Nursing & Sleep Bra
Kindred Bravely Organic Cotton Nursing & Sleep Bra

Kindred Bravely Organic Cotton Nursing & Sleep Bra

4.5 15

חזיית הנקה מתקדמת עם פיצ'רים חדשניים

יתרונות

נוחה ותומכת

עשויה כותנה אורגנית רכה

כרית סיעוד מובנית

חסרונות

לא מסוגננת כמו חזיות סיעוד אחרות

מעט יקרה

קנה עכשיו ב- Amazon

חזיית ההנקה Kindred Bravely Organic Cotton Nursing & Sleep Bra הא בחירה נהדרת עבור אמהות מניקות המבקשות נוחות, קיימות, ורב תכליתיות. עם בד כותנה אורגני ועיצוב מתחשב, חזייה זו מספקת תמיכה יוצאת דופן ונוחות הן להנקה והן לשינה. חומר הכותנה האורגני ממנו עשויה החזייה הוא לא רק רך ועדין להפליא נגד העור, אלא גם מבטיח כי אין שימוש בכימיקלים מזיקים או מגרים הבאים במגע עם האם או התינוק. הפס הרחב של החזייה מספק תמיכה עדינה ללא כל לחץ לא נוח. הרצועות המתכווננות מאפשרות התאמה אישית, ומבטיחות נוחות אופטימלית לאורך היום והלילה.

 

כאמור, החזייה נועדה לספק תמיכה ונוחות לא רק במהלך ההנקה, אלא גם במהלך השינה. התמיכה העדינה והרכות של החזייה הופכים אותה לבחירה מצוינת לבגדי לילה, המספקים נוחות ותמיכה במהלך החודשים הראשונים של ההנקה. החזייה לא יפה או מסוגננת כמו המתחרות והיא מעט יקרה בגלל הפיצ'רים המתקדמים שלה, אך היא בחירה נהדרת כי היא מעניקה נוחות אופטימלית גם ביום וגם בלילה.

איך בחרנו חזיות הנקה מומלצות לנשים מבין מאות החזיות בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של חזיית הנקה זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא חזיות הנקה וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את חזיית ההנקה הטובה ביותר עבורך?

בחירת חזיית ההנקה הנכונה היא קריטית עבור אמהות מניקות שכן היא מספקת נוחות, תמיכה ונוחות במהלך התקופה המיוחדת הזו. עם מגוון רחב של אפשרויות זמין, אפשר בהחלט להתבלבל ולא לדעת במה לבחור. כדי לעזור לפשט את התהליך, הנה כמה טיפים שיעזרו לכן לבחור את החזייה הנכונה ביחס לצרכים שלכן.

 

התאמה נכונה ופונקציונאליות

ההתאמה הנכונה הוא חשובה מאוד בבחירת חזיית הנקה. במהלך ההריון וההנקה, השדיים עוברים שינויים בגודל ובצורה, ולכן חשוב. לחפש אחר חזייה המציעה רצועות מתכווננות, סגירות מרובות של ווים, קליפים נוחים, וכן פס תחתון גמיש כדי להתאים לתנודות אלה ולהבטיח התאמה נוחה ותומכת. בבחירת חזיות הנקה מידות גדולות לעיתים באות בחשבון, בהתאם לחזה של האישה. לכן, חשוב לשים את זה בראש, ולבחור חזייה המתאימה למידות גדולות. בנוסף, החשיבות של הגישה הקלה היא קריטית, עם קליפים מיוחדים או קאפ ניתן להסרה. החזייה צריכה להיפתח ולהיסגר באופן מלא מבלי לגרום לאי נוחות או לקושי. גישה קלה היא חיונית להנקה נוחה ודיסקרטית, במיוחד במסגרות ציבוריות.

 

נוחות ותמיכה

נוחות היא בעלת חשיבות עליונה בעת בחירת חזיית הנקה. חשוב לחפש אחר חזיות העשויות מבדים רכים ונושמים שמרגישים עדינים כנגד העור. בנייה חלקה יכולה למזער גירוי ושיפשוף, ולתת התאמה נוחה. הימנעו מחזיות תת-חוטיות מכיוון שהן יכולות להגביל את זרימת החלב ולגרום לאי נוחות. בחרו רצועות כתף רחבות יותר שמחלקות משקל באופן שווה ומקלות על הלחץ על הכתפיים והגב. השדיים דורשים תמיכה מספקת במהלך ההנקה. חפשי חזיות תומכות המספק יציבות. רצועות גומי רחבות וכוסות מעוצבות יכולות להציע תמיכה נוספת, במיוחד עבור חזה גדול יותר. רמת התמיכה הנדרשת עשויה להשתנות בהתאם לגודל החזה ולצורה, ולכן בחרו בחזייה המציעה את האיזון הנכון עבורכן.

 

עמידות ורב תכליתיות

חזיות הנקה עוברות כביסה וסופגות בלאי, ולכן חשוב לבחור חזייה עמידה. חשוב לבדוק את איכות הבד, התפרים והסגרים כדי להבטיח שהן בנויות להחזיק מעמד למשך תקופה. חזיות הנקה באיכות גבוהה שומרות על צורתם ועל תמיכתן גם לאחר כביסה מרובה, ומבטיחות אריכות ימים לאורך מסע ההנקה. בעוד הפונקציונליות והנוחות הן המפתח, אל תתעלמו מהסגנון והרבגוניות של חזיית ההנקה. הן מגיעות במגוון עיצובים, צבעים ודפוסים, ומאפשרות לך למצוא חזיות התואמות את הסגנון האישי שלך. קחו בחשבון את המלתחה שלכם ואת סוג הבגדים שאתן לובשות בדרך כלל כדי שיהיה לכן גם נעים בעיניים. חזיות סיעוד מסוימות מציעות רצועות ניתנות להמרה או ריפוד נשלף, ומספקות צדדיות לתלבושות ואירועים שונים.

 

לבחור נכון

בחירת חזיית ההנקה הנכונה חיונית לאמהות מניקות כדי להבטיח נוחות, תמיכה ופרקטיות. על ידי התחשבות בגורמים כגון התאמה נכונה, גישה קלה, נוחות, תמיכה, עמידות, וסגנון, את יכולה למצוא חזיית הנקה שעונה על הצרכים הספציפיים שלך. חזיית הנקה מתאימה ונוחה תשפר את חוויית ההנקה שלך, ותאפשר לך להתמקד בקשר המיוחד עם תינוקך.

שאלות ותשובות על חזיות הנקה מומלצות

למה חזייה "בסיסית" היא טובה לנשים אחרי ההריון?

למרות המינוח הבעייתי, מרבית הנשים לאחר הריון רוצות משהו פשוט ונוח. הן לא רוצות להתגנדר ולהיראות טוב, אלא פשוט שיהיה להן נוח כאשר הן עם התינוק בבית ובחוץ, ולא רוצות הרבה מעבר לכך.