ברז מטבח נשלף: 5 הברזים המומלצים ביותר | Finder

ברזי מטבח נשלפים הם הסטנדרט כיום ברוב המטבחים המודרניים. יש להם ערך פונקציונאלי ואסתטי והם נותנים מענה להמון בעיות. סקרנו עבורכם את 5 הברזים הנשלפים הטובים ביותר למטבח, כדי שתוכלו לבחור את המתאים ביותר לכם, בהתאם לצרכים שלכם

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על ברז מטבח נשלף מומלץ

בין אם אתם מחפשים ברז מטבח נשלף עמיד, ברז מטבח נשלף או ברז מטבח נשלף יוקרתי, לפניכם כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכם לבחור ברז מטבח נשלף המתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של ברזי מטבח, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת ברזי המטבח הנשלפים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש ברז מטבח נשלף המומלצים על ידי המומחים שלנו

ברז נשלף הכי עמיד

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

ברז נשלף הכי אסתטי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

ברז נשלף הכי מתקדם

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

ברזים נשלפים הפכו פופולריים יותר ויותר במטבחים מודרניים בשל הנוחות והרבגוניות שלהם. הברזים הללו מציעים שילוב של סגנון ופונקציונליות, ומגוון רחב של יתרונות שהופכים אותם לתוספת בעלת ערך לכל חלל המטבח. לפני שקונים ברז מטבח נשלף, שווה להתעמק בעולם הזה, לבחון את התכונות, היתרונות והשיקולים עד לבחירת הברז הנכון לצרכיך.

 

פונקציונליות וניקיון

ברזים נשלפים מתוכננים עם צינור נשלף שניתן למשוך, במה שמספק גמישות וקלות שימוש. היכולת למשוך החוצה את ראש הברז מאפשרת שטיפה ללא מאמץ של כלים, מילוי סירים גדולים יותר, והגעה קלה יותר לאזורים מרובים של הכיור. ניתן לתמרן את הצינור גם כדי להגיע אל מעבר לגבולות הכיור, מה שהופך אותו נוח לניקוי פריטי מטבח שונים. כמו כן, ברזים נשלפים מפשטים את תהליך הניקוי בכך שהם מאפשרים לך לכוון את זרימת המים בדיוק היכן שהיא נדרשת. יש גם ברזים עם הגדרות מתקדמות, כגון ריסוס מאוורר או זרם חזק, המציעות אפשרויות ניקוי יעילות למשימות שונות. הצינור החלק והגמיש מקל על ההגעה לחללים צרים ומבטיח ניקוי יסודי של הכיור והכלים.

 

יעילות ועיצוב

אחד היתרונות העיקריים של ברזים נשלפים הוא עיצוב חסכוני. שלא כמו ברזי מטבח מסורתיים עם מרססים צדדיים נפרדים, המרסס המשולב מבטל את הצורך בגופים נוספים, וחוסך שטח נגדי יקר. עיצוב קומפקטי זה תורם לסביבת מטבח נקייה ומאורגנת. בנוסף, ברזים נשלפים מגיעים במגוון רחב של סגנונות, גימורים ועיצובים, המאפשרים לך לבחור אחד שמתאים לאסתטיקה של המטבח שלך. בין אם אתם מעדיפים מראה מלוטש ומודרני או סגנון מסורתי יותר, יש ברז המתאים להשלים את עיצוב המטבח שלכם. מפלדת אל-חלד ועד ניקל מוברש, מגוון הגימורים מבטיח שתוכל למצוא את ההתאמה המושלמת להעדפות העיצוב שלך.

 

איך בוחרים?

בעת בחירת ברז מטבח נשלף, יש לשקול מספר גורמים. זה כולל את הבנייה והעמידות של הברז, קלות השימוש והתחזוקה, קצב זרימת המים, פונקציות הריסוס והאיכות הכוללת. חשוב גם להבטיח תאימות עם הגדרת האינסטלציה הקיימת ותצורת הכיור. בסופו של דבר, הברזים הנשלפים הם סטנדרט בהרבה מאוד מקומות כיום, אך זה לא אומר שצריך ללכת על משהו בסיסי או דיפולט. יש המון ברזים איכותיים שיכולים לתת ערך בהרבה מאוד צורות שונות.

 

מרכיב חיוני למטבח

ברזים נשלפים הפכו למרכיב חיוני במטבחים מודרניים, המציעים נוחות, פונקציונליות וסגנון. יכולתם להאריך ולמשוך את המרסס, יחד עם הגדרות ריסוס מתכווננות, הופכים אותם לכלי בעל ערך למשימות מטבח שונות. על ידי בחירת ברז מושך שמתאים לצרכים שלך ותואם את העיצוב של המטבח שלך, אתה יכול לשפר את חוויית הבישול והניקוי שלך תוך הוספת מגע של אלגנטיות למרחב של המטבח. שקול את התכונות, האיכות והתאימות בעת בחירת ברז נשלף, וליהנות מהיתרונות שהוא מביא לשגרת המטבח היומיומית שלך. בחרנו עבורכם 5 ברזים נשלפים מומלצים למטבח אשר יודעים לתת את הערך המוסף. נותר לכם רק לבחור את המתאים ביותר לכם.

לוגו של הסקירה

ברז מטבח נשלף הכי עמיד: ברז מטבח נשלף שגיב

ברז מטבח נשלף Sagiv דגם S2000 הוא ברז נשלף נמוך, אשר מציג חוזק ועמידות נגד נזילות. יש לו 2 מצבי זרימה, הוא מיוצר מפליז תקני בציפוי ניקל מבריק ולא מחליד, והוא עמיד לשנים רבות ובנוסף, קל מאוד לניקוי

ברז מטבח נשלף שגיב
ברז מטבח נשלף שגיב

ברז מטבח נשלף שגיב

4.5 15

ברז נשלף עמיד וחזק

יתרונות

עמיד

שני מצבי זרימה

קל לתחזוקה

חסרונות

מראה פשוט

קנה עכשיו ב- Last Price

הברז המטבחי הנשלף מדגם S2000 של Sagiv הוא ברז מדהים שמותאם במיוחד לצרכים המודרניים של מטבח. הוא מתאים לכל סוגי המטבחים ומציע פתרונות חכמים ויעילים לשימוש היומיומי. אחת התכונות המרשימות של הברז הזה היא חוזקו ועמידותו המדהימים. הוא עשוי מפליז תקני, ונבנה כדי להחזיק לשנים רבות ולעמוד בפני נזילות ורטיבות. בנוסף, הברז מגיע עם ציפוי ניקל מבריק שאינו מחליד, ובכך מתמודד בצורה יעילה גם בשימוש אינטנסיבי.

 

הברז מצויד בשתי מצבי זרימה שונים, המאפשרים לך להתאים את הזרימה לפי הצורך. בין אם אתה רוצה זרימה חזקה לשטיפת כלי מטבח מוצקים, או זרימה עדינה יותר., הברז קל לניקוי ותחזוקה, מה שהופך את השימוש בו לפשוט ונוח לאורך זמן. הוא פשוט במראהו אך בסופו של דבר הוא עמיד, יעיל ומודרני שיתאים בצורה מושלמת לכל מטבח.

לוגו של הסקירה

ברז מטבח נשלף הכי אסתטי: ברז מטבח נשלף Aquila

ברז מטבח AQUILLA הוא ברז נשלף הכולל 2 מצבי זרימה ומפסק השהייה מנגנון קרמי Sedal. הוא כולל גם מערכת ייחודית למניעת נזילות מהמנגנון ומגיע עם זוג צינורות באורך 70 ס”מ. הוא מגיע עם גימור שחור מט משולב נחושת

ברז מטבח נשלף Aquila
ברז מטבח נשלף Aquila

ברז מטבח נשלף Aquila

4.5 15

ברז מודרני ואסתטי

יתרונות

יפה

קל לחיבור

מונע נזילות

חסרונות

מעט יקר

קנה עכשיו ב- Last Price

ברז מטבח נשלף Aquila הוא ברז מטבח מתקדם המציע מגוון תכונות חכמות ועיצוב מודרני. הברז מתגאה בשני מצבי זרימה שונים שמאפשרים לך לבחור את הזרימה המתאימה לצרכיך היומיומיים. בזכות המנגנון הקרמי של Sedal ומערכת המניעה נזילות, הברז נשמר יבש ומונעות נזילות מעולם המנגנון. הברז מגיע עם זוג צינורות באורך 70 ס"מ, המאפשרים חיבור קל ונוח לשימוש גם במטבחים שוליים.

 

הגימור השחור המט משולב נחושת של הברז מעניק מראה מודרני ומרהיב למטבח. הצינורות בעלי חומרים איכותיים ועמידים שישרתו אותך לאורך זמן. עיצוב הברז ייחודי ומרשים, מאפשר שימוש נוח ופשוט בזכות מנגנון הנשלים. בנוסף, חומרי היצוק המשמשים לייצוב הברז מבטיחים עמידות גבוהה ואיכותית. הוא מעט יקר ביחס לברזים אחרים, אך מדובר בברז מדהים המציע תכונות מתקדמות ועיצוב מודרני. עם שני מצבי זרימה, מפסק השהייה, מנגנון קרמי ומערכת למניעת נזילות, הברז מספק חווית שימוש יעילה ונוחה.

לוגו של הסקירה

ברז מטבח נשלף הכי מתקדם: ברז מטבח נשלף B&W

הברז נשלף של B&W הוא ברז עם פית “פעמון” בעלת 2 מצבים, גוף יצוק Gravity Casting, מנגנון קרמי ספרדי Sedal מקורי ועוד מגוון פיצ'רים מתקדמים. יש לו גימור כרום ושחור, ואפשרות לשנות בין שתי מצבי הזרימה בקלות

ברז מטבח נשלף B&W
ברז מטבח נשלף B&W

ברז מטבח נשלף B&W

4.5 15

ברז מתקדם עם פיצ'רים מעניינים

יתרונות

מערכת מתקדמת של מצבי זרימה

מרשים

עמיד

חסרונות

פחות מתאים למטבחים מסורתיים

קנה עכשיו ב- Last Price

הברז נשלף של B&W הוא ברז הנשלף עם פית "פעמון", המספקת חווית שימוש מרעננת ומתקדמת למטבח. הברז מגיע עם פית "פעמון" שהיא פיצ'ר מודרני ויחודי המאפשר לך לשנות בין שתי מצבי זרימה שונים בקלות. בעזרת הפיה, תוכל לבחור בין זרימת מים רגילה לזרימת מים עם איוורור, מה שמספק לך את הגמישות להתאים את השימוש לצרכים המיוחדים שלך בכל פעם. מבנה הברז יצוק וחזק עם גוף Gravity Casting המבטיח איכות ועמידות לאורך זמן.

 

המנגנון הקרמי Sedal מספק פעולה חלקה ומדויקת של הברז, ומאפשר פתיחה וסגירה קלה אשר מסייעת במניעת נזילות לחלוטין, כך אתה יכול להיות בטוח שהברז ישמור על יובש ויספק חווית שימוש ללא נזילות מיותרות. הברז מגיע עם זוג צינורות באורך 50 ס"מ שמספקים חיבור נוח ופשוט. יתרה מכך, הברז מעוטר בגימור כרום ושחור המעניק לו מראה מודרני ואלגנטי. הוא מעט יקר, ולא מתאים למטבחים מסורתיים, אך הוא ברז חכם ומודרני שנותן המון ערך למשתמש.

לוגו של הסקירה

ברז מטבח נשלף הכי חווייתי למשתמש: Delta Faucet

דלטה ידועה בעיצובים חדשניים ובביצועים אמינים. הברזים הנשלפים שלהם כוללים טכנולוגיות מתקדמות כמו Touch2O ו-ShieldSpray אשר נועדו לשפר את חווית המשתמש. הברז הוא מרשים, איכותי ומאוד פופולארי

Delta Faucet
Delta Faucet

Delta Faucet

4.5 15

ברז נשלף עם חווית משתמש מתקדמת

יתרונות

טכנולוגיות מתקדמות

נוחות שימוש

מגוון רחב של עיצובים

חסרונות

מעט יקר

ראש פחות עמיד

קנה עכשיו ב- Amazon

ברזי Delta Faucet נשלפים נחשבים מאוד עבור העיצוב החדשני שלהם והביצועים אמינים שלהם. אחד היתרונות העיקריים של Delta Faucet הוא הטכנולוגיות המתקדמות שלה, כגון Touch2O ו-ShieldSpray. טכנולוגיית Touch2O מאפשרת למשתמשים להפעיל ולכבות את הברז במגע פשוט, ומספקת נוחות ויעילות במים. התכונה ShieldSpray מציעה זרם חזק של מים לניקוי יעיל תוך הפחתת התזה.

 

הברז הנשלף של דלתא הוא גם עמיד ובנוי עם חומרים באיכות גבוהה והנדסה מדויקת, כדי להבטיח ביצועים ארוכי טווח. Delta Faucet מציע גם מגוון רחב של עיצובים וגימורים המתאימים לסגנונות מטבח שונים. הברזים יקרים יחסית, והראש שלו פחות עמיד מאחרים, אך בסך הכל, ברזים נשלפים של Delta Faucet ידועים בתכונות החדשניות שלהם, בעמידות ובעיצובים מסוגננים. הם מציעים נוחות ויעילות במטבח, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור מטבחים רבים.

לוגו של הסקירה

ברז מטבח נשלף הכי יוקרתי: Kohler

קוהלר היא מותג אמין המציע ברז מטבח נשלף עם עיצובים מדהימים ופונקציות רב-תכליתיות. הברזים של קוהלר ידועים בזכות חומרי הגלם איכותיים וההנדסה המדויקת שלהן. הברזים הם כמעט ללא פגמים ונותנים מענה ארוך טווח

Kohler
Kohler

Kohler

4.5 15

ברז מושלם אסתטית ופונקציונאלית

יתרונות

מתקדם

מרשים

נוח לשימוש

חסרונות

יקר במיוחד

קנה עכשיו ב- Amazon

הברז הנשלף למטבח של קוהלר זוכה לשבחים על העיצוב המסוגנן שלו ועל הפונקציונליות הרב-תכליתית שלו. אחת התכונות הבולטות שלו היא הבנייה האיכותית שלו, תוך שימוש בחומרים באיכות גבוהה המבטיחים ביצועים ארוכי טווח. הברז הנשלף של קוהלר כולל טכנולוגיות חדשניות כמו שסתומי דיסק קרמיים, המספקים פעולה חלקה ואמינה.

 

יתרון נוסף של הברזים הנשלפים של קוהלר הוא העיצוב הארגונומי שלהם, המציע יכולת תמרון קלה ושימוש נוח. ראש הריסוס מספק מגוון אפשרויות ריסוס, ומאפשר ניקוי יעיל ומילוי של סירים ומחבתות גדולים. הברזים של קוהלר יקרים במיוחד ומתאימים למטבחים מתקדמים וחדשניים. עם זאת,  הברז של קוהלר הוא עמיד במיוחד, מגיע עם עיצוב מודרני ותכונות ידידותיות למשתמש. קוהלר מהווה בחירה איכותית עבור אלה המחפשים אפשרות ברז אמין ואסתטי במטבח שלהם.

איך בחרנו ברז מטבח נשלף מומלץ מבין מאות הברזים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של ברז נשלף למטבח זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא ברזים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את ברז המטבח הנשלף הטוב ביותר עבורכם?

בחירת הברז הנשלף הנכון עבור המטבח שלך היא החלטה חשובה שיכולה לשפר הן את הפונקציונליות והן את הסגנון של המטבח. יש כיום מגוון רחב וחשוב לבדוק את כל האופציות לפני שמקבלים החלטה. כאמור, סקרנו עבורכם את הברזים המובילים בשוק על מנת לעזור לכם לנווט בתהליך בחירת הברז המושלם למטבח שלכם.

 

עיצוב ואיכות

לפני קניית הברז, קחו בחשבון את העיצוב והסגנון הכללי של המטבח שלכם בחר ברז המשלים את האסתטיקה הקיימת, בין אם היא מודרנית, מסורתית או מעבר. שקול את הגימורים, כגון נירוסטה, ניקל מוברש, או כרום, כי יהיה בהרמוניה עם העיצוב של המטבח שלך. הברזים של קוהלר ודלטה הם מרשימים יותר מזה של שגיב, לצורך הדוגמה, אך הם גם עולים בהתאם. כמו כן, השקעה בברז משיכה עמיד ואיכותי היא חיונית לשביעות רצון ארוכת טווח. חפש ברזים עשויים מחומרים חזקים כגון פליז או פלדת אל-חלד, המציעים עמידות בפני קורוזיה. בדוק תכונות כמו שסתומי דיסק קרמיים, הידועים בביצועים האמינים שלהם ואריכות ימים.

 

פונקציות ויעילות

שקול את התכונות והפונקציות הספציפיות שחשובות לך. חפש ברזים עם מנגנון צינור מתקפל חלק וקל לשימוש. חשוב להעריך את אפשרויות הריסוס, כגון זרם אוורור ורסס רב עוצמה, המאפשרים שימוש רב תכליתי במשימות מטבח שונות. שקול את טווח ההגעה והגובה של הזרבובית, וודא שהיא תכיל את הכיור שלך ותספק מרווח נאות. כמו כן, חפש פיצ'רים מתקדמים כמו הפעלה במגע כדי לשדרג את חווית השימוש. בנוסף, שימו לב ליעילות המים של הברז ולקצב הזרימה שלו. כדי למקסם את השימוש בברז ובמים.

 

התקנה וייעוץ מקצועי

בדוק את דרישות ההתקנה והתאימות של הברז הנשלף עם הכיור והצנרת הקיימת. ודא שתצורת ההרכבה של הברז מתיישרת עם החורים שנקדחו מראש של הכיור או שקול לבחור דגם שניתן להתקין עם אפשרות של חור בודד. חשוב גם לאשר תאימות עם קווי אספקת המים שלך ואלמנטים נוספים בכיור, כגון מכשירי סבון או מסנני מים. בנוסף, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע אם אין לכם את הידע המספק. אנשי מקצוע איכותיים יספקו מידע חשוב וטיפים כיצד לבצע את ההתקנה בצורה הטובה ביותר.

 

ברז אופטימלי למטבח

בחירת הברז המושלם עבור המטבח שלך כוללת התחשבות באלמנטים כגון עיצוב, איכות, פונקציונליות, יעילות מים ותאימות. על ידי הערכת גורמים אלה ולקיחת בחשבון את הצרכים וההעדפות הספציפיים שלך, אפשר  לבחור ברז נשלף למטבח מומלץ אשר משפר את הפונקציונליות של המטבח שלך ומשלים את הסגנון שלו. השקיעו בברז איכותי שיעמוד בדרישות השימוש היומיומי ויספק פתרון נוח ויעיל לצרכי הבישול והניקוי שלכם.

שאלות ותשובות על ברז מטבח נשלף מומלץ

האם ברזים נשלפים מתאימים לכל סוגי הכיורים?

ברזים נשלפים בדרך כלל תואמים את רוב הכיורים, אבל חשוב לקחת בחשבון את המימדים ואת דרישות ההתקנה. ודא כי לכיור שלך יש את החורים המתאימים או תצורת חור יחיד התואמת להרכבת הברז. בדיקת תאימות חיונית כדי להבטיח התאמה ופונקציונליות מתאימות.