בלנדר מוט: סקירת 5 בלנדרי מוט מומלצים (מעודכן 2024) | Finder – לבחור נכון

בלנדר מוט מומלץ שיעזור לכם בפעולות הפשוטות והמהירות ביותר במטבח – בין אם מדובר בהקצפה זריזה או מעיכת מרק, הבלנדר מוט כאן בשבילכם.

icon pos_1

ניתחנו

21 סקירות

ו-

334 ביקורות

בתחום

מטבח

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על בלנדר מוט מומלץ

כשמדובר בטחינה מיידית של אוכל או בהקצפת ביצה אחת או מעט שמנת, לא תמיד יש כוח להוציא את הבלנדר השולחני או הידני ולעשות בלאגן במטבח. הפתרון הוא פשוט הרבה יותר, פשוט הושיטו יד לבלנדר הידני. הוא קל, קומפקטי ופשוט להפעלה, ומתאים לכל עבודות המטבח הקטנות בלי ללכלך יותר מידי. והוא אפילו העדיף ביותר לטחינה של מרקים חמים ישירות בסיר.

נכתב ע״י

שירי ברק

כותב: שירי ברק

עורכת וכותבת תוכן מאז שזוכרת את עצמי ועוסקת בזה כמקצוע כבר עוד מעט 15 שנים. מומחית בתחומים רבים אבל העיקריים הם תיירות (בעל הבלוג המראות), ילדים וחובבת מטבח ובישול מושבעת.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מזג האוויר מתקרר ועונת המרקים והממרחים הגיעה, ויחד איתה אתם תרצו שיהיה לכם זמין בלנדר מוט שיעזור לכם לטחון בקלות את מרק הבטטה הכתום והחם ישר בתוך הסיר, או את החומוס הביתי שהרגע סיימתם לבשל. בלנדר מוט אולי לא חזק כמו בלנדר עומד, אבל הוא בהחלט זמין יותר, ויכול להיות נוח יותר.

 

אתם יכולים להשתמש בו להכנת פירה או מרקים ישירות בסיר או להכין מיונז מהיר וקל, ולהחזיר אותו למגירה כשתסיימו. תוכלו להקציף איתו ביצה או שמנת רק בשביל הקפה שלכם , בקלות ובמהירות ובכלל, הוא תחליף שימושי מאוד לבלנדר העומד הגדול והמסורבל. אם השפים במסעדות הגדולות מחזיקים לפחות אחד כזה, למה שלכם לא יהיה אחד.

 

כמו כל מוצר חשמלי למטבח, יש סוגים רבים וחברות רבות שמתחרות על לב ( או יותר נכון בטן) הקהל ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להחליט איזה בלנדר מוט הכי נכון לסגנון הבישול שלכם.

לוגו של הסקירה

שילוב מנצח בין עוצמה ונוחות: Bosch MaxoMixx MS8CM6110

חברת בוש יודעת לייצר כלים חזקים, וזה לא משנה אם זה כלי עבודה לגינה או כלי עבודה למטבח. מנוע חזק ועוצמתי של W1000 ו12 מהירויות שונות יצליחו להתמודד עם כל סוג טחינה שתרצו.

Bosch MaxoMixx MS8CM6110

4.5 15

לכל סוגי העבודה במטבח, מטחינה וערבוב נוזלים ועד קיצוץ ירקות וקרח

יתרונות

בנוי להפליא, נוחות אחיזה מושלמת, מנוע חזק ועוצמתי, מהירות סיבובים גבוהה מאוד, אפשרות לטורבו, מתמודד עם כל סוגי המזון.

חסרונות

מגיע רק עם כוס מדידה, ללא אביזרים נלווים נוספים.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

קשה לטעות כשבוחרים מכשירים של בוש למטבח, וזה לא מפתיע שה- MaxoMixx MS8CM6110 בלנדר מוט עוצמתי במיוחד מופיע ראשון ברשימה. עם מנוע של W1000, 12 מהירויות שונות וכפתור טורבו, העבודה במטבח קלה מתמיד.

 

הוא בנוי בצורה נוחה להפליא עם ידית אחיזה ארגונומית  Non-slip soft touch מעוצבת לאחיזה נוחה ובטוחה מאוד בזמן עבודה. רגלית הנירוסטה מגיעה עם ארבעה להבים לחיתוך יעיל במיוחד ותוצאות מרשימות גם במזונות קשים. מהיום לא תצטרכו עוד קוצץ במטבח – את כל פעולות הערבוב, קיצוץ וטחינה תוכלו לבצע במכשיר אחד.

 

הוא קל ופשוט לניקוי וניתן להכניס את רגלית הנירוסטה למדיח הכלים. בוש גם דאגו לבטיחות שלכם ובזכות מנגנון ייחודי לנעילה בטוחה תוכלו להיות רגועים שרגלית הנירוסטה לא תשתחרר בזמן העבודה, ובנוסף, כל חלקי הפלסטיק של המכשיר שבאים במגע עם מזון מגיעים ללא ביספנול A (BPA free). אתם תקבלו אותו עם מיכל ערבוב מפלסטיק שקוף, עם מדיד כמויות ומכסה, בנפח של 600 מ"ל.

 

נכון שהוא לא זול במיוחד, אבל גם לא יקר מאוד והוא בהחלט שווה את ההשקעה כי הוא יחזיק איתכם כמה שנים טובות ויהיה אחד הכלים השימושיים ביותר במטבח.

לוגו של הסקירה

3 ב- 1 הזול ביותר: Russel Hobbes Horizon

המחיר שלו מפתיע במיוחד וביחס להספק המנוע שלו, הוא עושה עבודה לא רעה בכלל. אם אתם לא צריכים בלנדר לעבודה קבועה וארוכה ודווקא מחפשים מכשיר זול לעבודות הכנה קלות, זה בדיוק מה שמתאים לכם.

Russell Hobbs Horizon

4.5 15

לשימושים מגוונים וקלים שלא דורשים עבודה מאסיבית

יתרונות

תג מחיר זול במיוחד, אמין ועמיד, מגיע עם מגוון של אביזרים נלווים, נוח לשימוש, קל ופשוט לניקוי במדיח הכלים

חסרונות

מנוע חלש ומתאים לשימושים קלים בלבד

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- GROO

אולי לא תוכלו לכתוש איתו קרח או לטחון ירקות קים במיוחד כמו גזר, אבל אם זה לא השימוש העיקרי שלכם בבלנדר מוט אין סיבה שהוא לא יתאים לכם. מנוע W500 נשמע אמנם חלש, אבל לעבודות מטבח שגרתיות וקלות הוא מתאים מאוד, מהכנה של טחינה וחומוס ועד קיצוץ ירוקת קלים, תוכלו להשתמש בו למרבית המעולות שלכם במטבח, ואפילו לא תצטרכו להוציא מאות שקלים.

 

בהתחשב במחיר הזול שלו, אתם מקבלים פה עסקת חבילה לא רעה בכלל. חוץ ממוט הבלנדר בעל 2 להבים הוא מגיע עם מקציף בלון, קערת קיצוץ בנפח של 500 מ"ל ומיכל ערבוב בנפח של 700 מ"ל.

 

ידית האחיזה נוחה מאוד ומתחברת בקלות לכל אחד מחלקי הבלנד. על הידית תמצאו את כפתורי המהירות ותוכלו לבחור באחת מבין 2 המהירויות בהם תרצו להשתמש. כל חלקי הבלנדר, חוץ מידית האחיזה, ניתנים לניקוי קל ופשוט במדיח הכלים.

 

אז אם השימוש שלכם בבלנדר הוא בסיסי ולא מחייב קיצוץ גס ואגרסיבי, הבלנדר מוט של ראסל הובס יעשה בשבילכם עבודה מעולה.

לוגו של הסקירה

רב תכליתי יוקרתי במיוחד: Braun MQ7075X

עיצוב יוקרתי, מנוע חזק ואביזרים נלווים לכל מטרה. הבלנדר מוט מדגם MQ7075X של בראון, ישאיר אתכם עם פה פתוח, ולא רק בגלל הטעימות של האוכל שתכינו בו.

Braun MQ7075X

4.5 15

לטחינה נוחה של מזון קשה וקרח ולעבודה אינטנסיבית במטבח

יתרונות

איכות בנייה גרמנית גבוהה מאוד, מנוע חזק ועוצמתי, אביזרים נלווים מרובים, נוח לאחיזה בזמן עבודה, מהירויות שונות לבחירה בהתאם לזוג המזון, ראשים מונעים התזה של מזון החוצה.

חסרונות

יקר.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
MQ7045X
קנה עכשיו ב- Last Price
MQ7035X
קנה עכשיו ב- Last Price

חברת BRAUN הגרמנית מייצרת מוצרים איכותיים, כאלו שמחזיקים שנים בלי להתקלקל והבלנדר מוט שלהם מדגם  MQ7075X לא שונה. עם מנוע עוצמתי של W1000 ומהירויות סיבוב גבוהות במיוחד, הוא יתמודד מצוין עם כל מה שתתנו לו לטחון.

 

הוא מצויד בטכנולוגיית ACTIVEBlade, ובזמן שהלהבים מסתובבים  הם גם נעים למעלה ולמטה וגורמים לתנועה מוגברת של המזון בתוך הכלי ולחיתוך וטחינה יסודיים יותר. ואם לרגע חשבתם שבחיר כזה , תקבלו מוצר בסיסי, אז תחשבו שוב.

 

הבלנדר הזה מגיע עם תוספות מעניינות במיוחד ומעבר לקערת מיקסר גדולה בנפח של 1.5 ליטר שמגיעה עם סכיני חיתוך ופריסה כמובן, הוא מגיע עם וו לישה, כן, כן כזה שתוכלו להכין איתו בצקים. עוד תקבלו איתו מקציף בלון וכוס מדידה עם נפח של 600 מ"ל.

 

לקוחות רבים מדווחים שאחד מהיתרונות הגדולים שלו הוא העובדה העיצוב המיוחד שלו מונע מהאוכל להתיז לכל עבר, גם אם תשתמשו בו ישירות בסיר הבישול. בנוסף, בראון דאגו לידית אחיזה אגרונומית נוחה מאוד גם כשמדובר בעבודה ממושכת, ולמערכת נוחה, קלה, מהירה ובטיחותית של החלפת האביזרים. את חלקי הבלנדר, מלבד ידית האחיזה, תוכלו להכניס למדיח הכלים לניקוי קל ופשוט בטמפרטורה של עד 30 מעלות.

 

אז נכון, המחיר שלו לא זול במיוחד, אבל אתם מקבלים פה מוצר שיחזיק לכם מעמד הרבה שנים, כזה שיכול להחליף לא מעט ממוצרי החשמל הקטנים שיש לכם במטבח, והוא אפילו לא תופס כמעט מקום על השיש.

לוגו של הסקירה

בלי תוספות: Sauter HB750 800W

בלנדר מוט איכותי, חזק ועוצמתי עם בורר מהירות בהתאם לסוג המזון שתבחרו. אם אתם לא רוצים אביזרים נוספים פרט לבלנדר, זה בדיוק הבלנדר בשבילכם.

Sauter HB750 800W

4.5 15

למי שרוצה בלנדר מוט בלבד בלי אביזרים נלווים

יתרונות

תג מחיר זול, ידית אחיזה נוחה, קומפקטי ונוח לאחסון, מנוע שקט ועוצמתי, ניתן לשימוש ישירות בסיר ומתאים גם למאכלים חמים, נעילת בטיחות, מגיע בשני צבעים.

חסרונות

מעט כבד לעבודה ארוכה ורציפה.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

אז הגעתם למסכנה שאין לכם צורך בכל האביזרים הנלווים וכל מה שאתם באמת רוצים זה בלנדר מוט חזק עוצמתי ואיכותי, שיקל עליכם א עבודת הטחינה במטבח? קבלו את הבלנדר של סאוטר מדגם HB750.

 

הוא קומפקטי ולא יתפוס הרבה מקום, לא על משטח העבודה ולא במגירה. הוא מגיע בשני צבעים: שחור-אדום או לבן-כחול ויתאים לכם לסוגי מזונות שונים. הוא מתאים לטחינת מזון קר או חם, ישירות בסיר הבישול או בקערה.

 

מנוע ה W800 שלו עובד מצוין וטוחן גם אוכל קשה מעט ולהבי הבלנדר עשויים מתכת משוננת מפלדת אל חלד. אמנם תצטרכו לעזור לו ולערבב מידי פעם את האוכל כדי להגיע לכל האזורים, אבל בסופו של תהליך תקבלו מרק או ממרח במרקם רך ונעים.

לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר: Moulinex OptiChef 800W DD643127

מולינקס מייצרים מוצרי איכות למטבחים וזה רק מתבקש שהם יהיו ברשימת המומלצים. גם כשמדובר בבלנדר המוט שלהם, הם עושים עבודה מופלאה.

Moulinex OptiChef 800W DD643127

4.5 15

לשימוש יומיומי ועבודה מרובה, גם עם מזון קשה

יתרונות

מנוע חזק ועוצמתי שמתאים גם למרכיבים קשים, מגיע עם אביזרים נלווים, מהירויות שונות מאפשרות התאמה מדויקת לסוג המזון.

חסרונות

לא מצאנו!

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

בלנדר מוט Moulinex OptiChef משתלם מאוד בהתחשב בביצועים שתקבלו תמורת המחיר שלו. מנוע עם הספק של W800, 20 מהירויות שונות וכפתור טורבו מאפשרים עבודה קלה וללא מאמץ. להבי הבלנדר עם טכנולוגיית Powelix ייחודית ובלעדית יגבירו את עוצמת הערבוב ויתנו לכם תוצאות טחינה מושלמות גם כשמדובר במזון קשה כמו גזר או אפילו קרח.

 

הוא מצויד בכל מה שתחלמו שיהיה לכם בבלנדר מוט. ידית האחיזה הארגונומית נוחה במיוחד עם אחיזה רכה שנוחה גם בשימושים ארוכים ומצוידת במגן כנגד התזה של האוכל. הוא מגיע עם כוס מדידה בנפח של 800 מ"ל מיני קוצץ עם נפח של 500 מ"ל ומטרפה להקצפה.

 

הוא קטן ולא יתפוס מקום במטבח ויהיה לכם נוח לשימוש יומיומי. תתכוננו לחיים הרבה יותר קלים במטבח עם בלנדר מוט איכותי, בטיחותי ועוצמתי.

לוגו של הסקירה

בלנדר אלחוטי למקצוענים: KitchenAid KHB3581SR Pro - Sugar Pearl Silver

הערכה המושלת הזו של KitchenAid תהפוך אתכם לשפים אמיתיים. היא מגיעה עם 5 ראשים שונים שמאפשרים התאמה מושלמת לכל סוג מזון.

KitchenAid KHB3581SR Pro – Sugar Pearl Silver

4.5 15

לעבודה בכל אזור במטבח ולכל סוגי המזון

יתרונות

נוחות שימוש מרבית, אלחוטי ונייד, עוצמת מנוע וסיבוב מחקים במיוחד, מקצועי ואמין, מגיע עם 5 ראשים משתנים שמתאימים לצרכים ולסוגי מזון שונים, הפסקת פעולה אוטומטית.

חסרונות

יקר מאוד, גדול ומאסיבי, לא זמין בישראל.

קנה עכשיו ב- Amazon

זהו אחד מהבלנדרים הידניים האלחוטיים המקצועיים ביותר בשוק. ל- KitchenAid הזה יש עיצוב יפה עם ידית אחיזה רכה, והוא מגיע עם 5 ראשים מתחלפים ו-5 מהירויות טחינה שונות.

 

הבלנדר הזה שימושי בכל כך הרבה מובנים שזה כמעט ולא נתפס איך הצליחו לחשוב על הכל. חלקי הבלנדר, מלבד יחידת הסוללה כמובן, ניתנים לשטיפה קלה ונוחה במדיח הכלים. 2 מתוך 5 הראשים הם מוטות ערבוב בשני אורכים שונים, כך שתולכו לטחון מרק גם בכלים העמוקים ביותר מבלי שיתיז לכם הכל החוצה. הוא מגיע בנוסף גם עם מקצפת בלון, להקצפה של ביצים ושמנות. כל החלקים מגיעים במזוודה נוחה מאוד שחוסכת מקום אחסון.

 

העובדה שהבלנדר הזה אלחוטי מאפשרת לכם לנוע בקלות יתרה במטבח מבלי לחשוב על אזור עבודה שקרוב לשקע החשמל. כמובן שבין עבודות מומלץ להטעין אותו כדי לא להיתקע באמצע, אבל גם כאן KitchenAid ניסו לעזור לכם ודאגו למנגנון אוטומטי שמפסיק את עבודת הבלנדר לאחר 60 שניות של חוסר פעילות. אם אתם רוצים להרגיש כמו השפים הגדולים במטבח מקצועי וי/ש לכם את התקציב בשבילו, תפנקו את עצמכם באחד כזה.

סיכום

איזה בלנדר מוט כדאי לכם לרכוש?

בלנדר מוט טוב צריך לדעת לענות לכם על צרכים בסיסיים במטבח. טחינה של מרקים או ממרחים שונים, הכנת רטבים וקיצוץ ירקות אלו הדברים הבסיסיים שכל בלנדר מוט איכותי צריך להצליח לעשות ללא מאמץ. בלנדר מוט ממש טוב יגיע עם תוספות ואביזרים נלווים שיעזרו לכם ביותר פעולות במטבח ויפתור אתכם מהצורך להוציא מערבל ידני או עומד רק בשביל ביצה אחת. אז על מה אתם צריכים להסתכל, ומה חשוב לדעת לפני שאתם בוחרים בלנדר מוט? הכנו לכם מדריך שיעזור לכם להבין איזה בלנדר מוט הוא הנכון ביותר עבורכם.

 

תקציב: לפני הכל תחליטו מה התקציב שעומד לרשותכם בבחירת בלנדר מוט. נכון שלא מדובר באלפי שקלים, אבל מנעד המחירים שלהם נע בין 200 שקלים ויכול להגיע גם ל 1000 שקלים, לכן חשוב לדעת כמה תרצו להשקיע בו.

 

הספק מנוע ומהירות סיבוב: בלנדר מוט מגיע בהספקי מנוע שונים. הממוצע עומד של W500 לדגמים פשוטים ומגיע עד W1000 בדגמים החזקים. ולמרות שההיגיון אומר שככל שהספק המנוע גבוה יותר כך הוא יהיה חזק יותר, צריך לקחת בחשבון, יחד עם הספק המנוע, גם את מספר הסיבובים לשנייה של המנוע. ככל שמספר הסיבובים גבוה יותר, כך הוא יוכל להתמודד עם מזון קשה יותר. שילוב של מהירות גבוהה, הספק גבוה ולהבים חדים יהפכו את הבלנדר לכל יכול.

 

אביזרים נלווים: מלבד בלנדר המוט עצמו, רוב המארזים יגיעו יחד עם כוס מדידה בנפח של בין 500 מ"ל ל- 800 מ"ל. יחד עם זאת, תצטרכו לחשוב, בהתאם לשימוש שלכם במטבח, אם תרצו לרכוש בלנדר שמגיע עם אביזרים נוספים כמו מטרפת בלון להקצפה של ביצים ושמנת מתוקה, מיני קוצץ ירקות, כותש קרח ועוד. כמובן שככול שיהיו יותר אביזרים נלווים מחיר הבלנדר יעלה.

 

נוחות: כשמדובר בנוחות צריך להתייחס לכמה דברים. הראשון הוא כמובן ידית האחיזה של הבלנדר משום שזהו החלק הראשי והשמיש ביותר בבלנדר. בנוסף לנוחות האחיזה חשבו על נוחות האחסון, בין אם בחרתם בלנדר בלבד או כזה שמגיע עם אביזרים נוספים, חשבו היכן תאחסנו אותו וכמה מקום הוא יתפוס במטבח. דגמים לא מעטים מגיעים עם תושבת שמתחברת בברגים לקיר וכך תוכלו לתלות את הבלנדר עצמו ולחסוך מקום אחסון.

 

עיצוב: אחרי שהבנתם מה הצורך שלכם מבלנדר המוט, הסתכלו גם על העיצוב שלו. בלנדרים שונים מגיעים בעיצובים שונים, גדלים שונים וצבעים שונים. אם עיצוב הבלנדר חשוב לכם, התאימו אותו לטעם האישי שלכם.

שאלות ותשובות על בלנדר מוט מומלץ

בלנדר מוט אלחוטי או רגיל?

כשבוחרים בלנדר מוט חשוב לשים לב למספר השקעים במטבח ולמיקום שלהם, אם יש לכם מספר רב שלשקעים והם ממוקמים באזורים שונים במטבח כך שלא משנה היכן תעבדו תוכלו לחבר את הבלנדר ולעבוד איתו בנוחות, אז בחרו לכם בלנדר רגיל. אם יש לכם מחסור בשקעים שקלו לרכוש בלנדר מוט אלחוטי, כדי שתוכלו להתנייד איתו במטבח. קחו בחשבון שבלנדר אלחוטי לרוב יהיה חלש יותר מבלנדר רגיל ויקר יותר ממנו, אבל אם תחליטו לבחור את הבלנדר האלחוטי של KitchenAid שנמצא ברשימה שלנו, תקבלו מכשיר אלחוטי עוצמתי עם חיי סוללה ארוכים.

 

האם קל לנקות בלנדר מוט?

בין אם יש לכם מדיח כלים ובין אם לא, בלנדר מוט לרוב יהיה קל ופשוט לניקוי. אם אתם ממש לא רוצים לנקות אותו ביד, חפשו דגם שניתן לניקוי במדיח הכלים ויש הרבה כאלו. בדקו לפני כן שחלקי הפלסטיק, אם קיימים, הם ללא ביספנול A (BPA FREE). קחו טיפ קטן מאיתנו, לפני השטיפה, במדיח או ביד, מלאו את כוס המדידה או קערה עמוקה במים עם טיפת סבון ובזהירות הפעילו את הבלנדר בפנים, כך תבצעו שיפה ראשונית גם לחלק הפנימי של ראש הבלנדר והלהבים.

 

למה בלנדר מוט משמש?

בלנדר מוט הוא תחליף קל, נוח, וקומפקטי לבלנדרים העומדים הרגילים והגדולים. הוא יכול לטחון, להקציף ואפילו לקצוץ בקלות ובמהירות בלי יותר מידי בלאגן במטבח. שלא כמו הבלנדר הרגיל, בלנדר מוט ניתן לעבודה בכל כלי וכך תוכלו לטחון את מה שתצטרכו בלי להעביר את המזון מכלי לכלי, כולל מרקים חמים בסיר הבישול.

האם כפתור הטורבו הכרחי?

בוודאי, במיוחד בדגמים שמגיעים עם 2 מהירויות בלבד. כפתור הטורבו מגביר את מהירות סיבוב המנוע ובכך מרסק ומערבב מזון קשה יותר או חתיכות מזון שלא נטחנו עדיין. מומלץ תמיד לבחור בלנדר מוט שמגיע עם כמה שיותר מהירויות לבחירה ובנוסף גם מהירות טורבו, כך תוכלו להבטיח טחינה וריסוק גם של המזונות הקשים ביותר בלי מאמץ ובלי לחשוש לשלמות הבלנדר.