כרית אורתופדית: סקירת 5 כריות אורטופדיות מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

5 כריות אורתופדיות שיהפכו את השינה שלכם לטובה ובריאה יותר.

icon pos_1

ניתחנו

16 סקירות

ו-

348 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כרית אורתופדית מומלצת

אין דבר חשוב יותר משנת לילה טובה ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לקבל את השינה שמגיעה לכם. חוץ ממזרן מומלץ, הפריט השני החשוב ביותר בשנת לילה טובה הוא כמובן הכרית – ואם היא אורטופדית, מה טוב. לפניכם הכריות האורטופדיות הטובות ביותר של השנה.

נכתב ע״י

שלמה בן ישי

כותב: שלמה בן ישי

בעלים של רשת חנויות ריהוט לבית ולגן. יבואן לשעבר של ריהוט. מומחה בתכנון ועיצוב חללים מסחריים וציבוריים.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

399 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 13

בדוק מחיר

אם אתם מתקשים להירדם בלילה, זזים מצד לצד וקמים בבוקר עם כאבי ראש וצוואר, סימן שהגיע הזמן להחליף כרית. כרית השינה שלכם היא אמנם פריט קטן בחדר השינה, אך ההשפעות שלה על שגרת היום-יום שלכם הן עצומות. חווית שינה איכותית היא השלב הראשון בדרך לשגרת יום בריאה וערנית, ולכן מומלץ להשקיע על כרית אורתופדית ונוחה, שתעניק לכם שינה נעימה ללא הפרעות.

 

מרבית בני האדם ישנים על הצד או על הגב, ולכן חשוב מאוד לבחור כרית גבוהה, על מנת שחוליות הצוואר יקבלו תמיכה ראויה לאורך כל הלילה. ללא תמיכה, החוליות עלולות להתעקם במהלך השינה, ולהוביל לשלל בעיות פיזיות כמו צוואר נוקשה, מיגרנות ועייפות.

 

יש מגוון כריות אורתופדיות מסוגים שונים ובמילויים שונים, מנוצות ועד ויסקו, חומר סינטטי שמתעצב לפי מבנה הראש. חשוב מאוד לרכוש כרית שמתאימה בדיוק לצורך שלכם, כדי שתיהנו משינה בריאה ונעימה ככל האפשר. הנה 5 כריות אורתופדיות מומלצות שכדאי לקחת בחשבון בפעם הבאה שתרצו לקנות כרית לשינה:

לוגו של הסקירה

הכי טובה: כרית ויסקו Ultra Cool של Aeroflex

כרית אורתופדית במילוי חומר VISCO גמיש, שמתאים עצמו למבנה הראש והצוואר ועל ידי כך מפחית את הלחץ והעומס במהלך השינה. הכרית מתאימה לכל מצבי השינה: שינה על הצד, שינה על הבטן ושינה על הגב, בזכות עיצוב ופיזור חומר הוויסקו שיוצר חללי אוויר בין הראש לכרית, לזרימת אוויר טבעית וחופשית.

ויסקו Ultra Cool של Aeroflex

4.5 15

כרית ויסקו בעלת אפקט קירור מרענן

יתרונות

מתאימה לכל מצבי השינה, בד מונע הזעה.

חסרונות

פחות מהנה בחודשי החורף.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הכרית עטופה בבד נעים וייחודי בעל אפקט קירור, שמעניק רעננות וזרימת אוויר בכל עת ומונע חימום יתר של הכרית והזעה בזמן השינה. חומר הוויסקו הגמיש משתנה בהתאם לתנוחה ולמבנה הראש והצוואר, כך שלא משנה באיזו תנוחה תהיו, תזכו לתמיכה מקסימלית ולשינה בריאה ללא הפרעות.

לוגו של הסקירה

הכי תומכת – כרית 2 Zones של GETHA

כרית בעלת עיצוב ייחודי אשר פותחה במטרה להעניק תמיכה מושלמת לצוואר, למניעת מתח וכאבים.

כרית 2 Zones של GETHA

4.5 13

2 Zones – הכרית התומכת עם העיצוב הייחודי מבית GETHA

יתרונות

מותאמת לכל תנוחות השינה

היפואלרגנית

טבעית ונטולת רעלים

חסרונות

מחיר

קנה עכשיו ב- Getha

כרית בעיצוב מיוחד, להתאמה אופטימלית לתמיכה בעורף, בצוואר ובכתפיים. הכרית מותאמת למי שמחליפים תנוחות במהלך הלילה ונוהגים לישון הן על הצד והן על הגב או הבטן. עם שקע המותאם לראש ושני צדדים אשר עוצבו בגבהים שונים, מעניקה הכרית תמיכה לחוליות הצוואר ולכתפיים, בזכות הצד הנמוך המיועד לשינה על הגב והצד הגבוה המיועד למי שמעדיפים שינה על הצד. בבחירה בצד המתאים, נהנים המשתמשים משינה נוחה ביותר הודות לתמיכה המושלמת וההתאמה לקווי המתאר של הצוואר והכתפיים.

הכרית מעוצבת ומיוצרת מ – 100% לטקס טבעי, במבנה "תא פתוח" עם נקודות אוורור, המסייעות לנידוף לחות, זיעה והצטברות ריחות ותורמים לתחושת הניקיון והרעננות. כמו כן, הכרית טבעית (אינה מכילה חומרים רעילים), ידידותית לסביבה והיפואלרגנית, הדוחה את קרדית האבק ועמידה מפני חיידקים, וירוסים ופטריות. 

רמת קשיחות: הכרית אלסטית ובעלת דרגת רכות בינונית.

לוגו של הסקירה

הכי בריאה: כרית Copper feel של Sealy

כרית אורתופדית מבית Sealy בעלת טכנולוגיה ייחודית וחדשנית. בזכות שילוב סיבי נחושת בבד הכרית, מזיקים כמו חיידקים, וירוסים וקרדיות אבק אינם יכולים להתקיים בסביבת הכרית, ועל ידי כך מובטחת שינה בריאה במיוחד.

כרית Copper feel של Sealy

4.5 15

בעלת טכנולוגיה פורצת דרך לשינה בריאה יותר

יתרונות

לא מאפשרת לחיידקים וקרדיות אבק להתקיים בסביבתה.

חסרונות

פחות רכה מכריות אחרות באותו סדר גודל של מחיר.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- sleep net

בד הכרית נשלף וניתן לכיבוס, לכרית עצמה יש תעלות אוורור אשר מווסתות את זרימת האוויר ושומרות על טמפרטורה נכונה לטובה שינה איכותית ורציפה. הכרית מתאימה לכל תנוחות השינה: שינה על הגב, על הבטן או על הצד.

לוגו של הסקירה

זולה ואיכותית: כרית VISCO MEMORY של ניקולטי

כרית אורתופדית מבית Nicoletti שעשויה מחומר ויסקו אלסטי, בעל תכונת זיכרון ייחודית שזוכרת את מבנה הצוואר והראש ומגיבה בצורה אידאלית לשינויים בתנוחה. הכרית מתאימה לכל מצבי השינה: על הגב, על הבטן או על הצד.

כרית VISCO MEMORY של ניקולטי

4.5 15

לאנשים שמתפשרים על מחיר, אבל לא על איכות

יתרונות

מחיר נוח. מתאימה לכל מצבי השינה.

חסרונות

פחות עמידה לאורך זמן.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

כרית הוויסקו האורתופדית של Nicoletti מתאימה לכל מצבי השינה. היא מתאימה את עצמה למבנה הצוואר והראש ומגיבה בצורה מעולה לתזוזות רבות במהלך השינה, כך שתמיד תזכו לתמיכה בריאה במהלך השינה. זוהי כרית מומלצת מאוד לאנשים שהשינה שלהם חשובה להם, אך אינם רוצים להוציא הרבה כסף עבור כרית אורתופדית.

לוגו של הסקירה

הכי יוקרתית: כרית TEMPUR original של Hollandia

כרית אורתופדית יוקרתית שתוכננה ועוצבה על ידי המוחות הגדולים ביותר בעולם רפואת השינה. המבנה הארגונומי הייחודי שלה מענקית תמיכה מושלמת לחוליות הצוואר ומפחית עומסים ולחצים. כרית TEMPUR מונעת כאבי צוואר, גב וראש ומאפשרת נשימה קלה יותר במהלך הלילה, לשינה עמוקה, בריאה ורציפה.

Hollandia TEMPUR original

4.5 15

יוקרה, פינוק ואיכות תוצרת דנמרק

יתרונות

מבנה ארגונומי לתמיכה מושלמת בכל חוליות הצוואר ובכתפיים.

חסרונות

פחות מתאים עבור מי שישן על הבטן. יקרה מאוד בהשוואה לכריות דומות אחרות.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הכרית האורתופדית היוקרתית של הולנדיה מיוצרת על ידי חברת TEMPUR הדנית. היא מעוצבת כך שהחלק התחתון גבוה יותר מהעליון, כאשר בחלק האמצעי ישנו שקע שמתאים לראש. על ידי כך הכרית מבטיחה תמיכה מקסימלית בכל תנוחה ותזוזה של הגוף. הכרית בעלת תאי ויסקו גמישים, ובעזרת הבד הנשלף והניתן לכיבוס אפשר להבטיח אריכות ימים לכרית המעולה הזו.

לוגו של הסקירה

הכי משתלמת: זוג כריות שינה ויסקו Xenon

כדי למנוע מצב בו אחד מבני הזוג מקופח וישן על כרית פחות טובה, מומלץ לקנות זוג כריות אורתופדיות במחיר של כרית אחד. הכרית האורתופדית של Xenon עשויה מיחידה אחת של חומר ויסקו גמיש, אשר מגיב באופן מושלם לשינוי תנוחות במהלך השינה.

זוג כריות שינה ויסקו Xenon

4.5 15

2 כריות ויסקו במחיר של כרית אחת

יתרונות

מחיר משתלם. בד אלוורה נושם ונעים.

חסרונות

פחות עמידה, אחרי מספר חודשים נפח הכרית יורד והיא מאבדת מהאיכות שלה.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- מאמא גורו

כרית Xenon מתאימה לכל עונות השנה בזכות ריפוד בד אלוורה, ויש לה תכונת זיכרון המתאימה את עצמה לתנוחת הראש והצוואר, בזכות מבנה מקומר וכושר התאוששות גבוה במיוחד. הכריות מרופדות בבד ג'רסי שמונע הזעה והפרעות נשימה במהלך הלילה, לשינה בריאה ורציפה.

שאלות ותשובות על כרית אורתופדית מומלצת

האם כרית אורתופדית מועילה לשינה ולבריאות?

התשובה הקצרה היא כן. התשובה הארוכה יותר היא שכרית אורתופדית משפרת את ההרגשה בצוואר ובשכמות בצורה כמעט מיידית. העומס מתחלק בין מקומות רבים יותר בגוף ואפשר לחוש במהרה את העובדה שישנים טוב יותר, קמים עם פחות כאבים בגוף, ויש פחות כאבים מעומעמים וישירים בצוואר, בגב העליון וגם בכתפיים. ההרגשה הטובה עוברת במורד כל הגוף, ואפשר להרגיש שיפור גם במקום הכואב ביותר בגוף עבור רוב האנשים – הגב התחתון.

איך בוחרים את הכרית האורתופדית הטובה ביותר עבורכם?

לכל אחד יש רגישות שונה לגבי הכריות שלו, והדרך האופטימלית היא לבחור כרית שמרגישה קשיחה, אך לא קשיחה מדי עבורכם. הכרית אמורה לערסל את הראש שלכם ולספק בראש ובראשונה נוחות. מרבית האנשים יגיבו הכי טוב למילוי ה-"SLOW REBOUND MEMORY FOAM" וזה בהחלט חומר שאפשר לנסות ולבקש מאנשי המקצוע בחנות. המטרה היא לקבל איזושהי סוג של התנגדות ולא לשקוע בתוך הכרית. השילוב הנכון הוא בין נוחות לבין תמיכה, וזאת יש לזכור.

מה ההבדל בין כריות אורתופדיות לכריות רגילות?

ההבדל הוא גדול ומהותי. הכריות האורתופדיות החכמות מאפשרות לייצב את הגוף בצורה אופטימלית. הן "מתקנות" מנחים לא נכונים במהלך השינה, ונותנות תמיכה בצוואר, בשכמות ובכתפיים. כריות רגילות הן פשוט כריות שמגביהות את הראש בצורה לא מאוזנת, ולפיכך יוצרות מנח לא נכון שמסתכם בכאבים שמקרינים על כל הגוף – מהצוואר ועד לברכיים. כריות אורתופדיות פשוט מאפשרות לגב לנוח, וזה משהו שלא מתאפשר עם כריות רגילות. הכריות האורתופדיות תומכות בגוף, הן נוחות, מערסלות, ומחלקות את העומס בצורה שווה בגוף.

מה טווח המחירים של כריות אורתופדיות?

טווח המחירים של כריות אורתופדיות הוא מאוד גדול, כאשר הכריות הפשוטות מתחילות מכמה עשרות שקלים והכריות החדשות והאיכותיות יותר יכולות להגיע גם לסכום של 4 ספרות. ככל שעולים במחיר מקבלים פיצ'רים איכותיים יותר, כולל אפשרויות מתקדמות שמשפרות את השינה עם עזרים טכנולוגיים. זכרו שמדובר בהשקעה חד פעמית, שכן כרית טובה יכולה להחזיק מעמד במשך שנים רבות, כך שההשקעה פה בהחלטה משתלמת.