פסנתר חשמלי: 5 הפסנתרים המומלצים ביותר | Finder

פסנתרים חשמליים מהווים כלי נגינה איכותיים וכאלו שפונים למוזיקאים בכל הדרגים. יש כמות גדולה של פסנתרים חשמליים מכל מיני סוגים, ולכן, סקרנו עבורכם את 5 הטובים ביותר ובנוסף, סייענו לכם עם מדריך שיעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

מוסיקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על פסנתר חשמלי מומלץ

בין אם אתם מחפשים פסנתר חשמלי שמתאים למתחילים, פסנתר חשמלי מתקדם או פסנתר חשמלי ידידותי למשתמש, לפניכן כל עצות הרכישה שתצטרכו יחד עם ההמלצות המנצחות שלנו לשנת 2024, אשר יעזרו לכן לבחור את הפסנתר החשמלי המתאים ביותר עבורכם.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של פסנתרים, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת הפסנתר החשמליים המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש פסנתרים חשמליים המומלצים על ידי המומחים שלנו

פסנתר חשמלי הכי פשוט

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

פסנתר חשמלי הכי רב תכליתי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

פסנתר חשמלי הכי ידידותי למשתמש

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

פסנתרים חשמליים מילאו תפקיד משנה-צורה בעולם המוזיקה. כלים אלה התפתחו באופן משמעותי במהלך השנים, והציעו למוזיקאים מגוון רחב של צלילים, ניידות ואפשרויות הבעה שונות. הרבה אנשים מחפשים אחר הפסנתר החשמלי המושלם, וכדי לעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה, נתעמק בהיסטוריה ובמשיכה המתמשכת של פסנתרים חשמליים, ונבחן את השפעתם על תעשיית המוזיקה ומדוע הם נשארים בחירה פופולרית בקרב מוזיקאים מכל הז'אנרים. בנוסף, נסקור את 5 הפסנתרים החשמליים הטובים ביותר כיום בשוק.

 

הולדת הפסנתרים החשמליים

הרעיון של פסנתרים חשמליים החל בתחילת המאה ה-20, כאשר ממציאים החלו להתנסות בדרכים לחשמל פסנתרים אקוסטיים מסורתיים. בשנת 1929, "הפסנתר החשמלי" נרשם כפטנט על ידי ג'ורג' פורסטר והפך לאחד הפסנתרים החשמליים הראשונים הזמינים מסחרית. עם זאת, זו הייתה רק ההתחלה של מסע ארוך של חדשנות ושיפור. זמן קצר לאחר מכן, פסנתר חשמלי Wurlitzer עשה את הופעת הבכורה שלו, המציע צליל בהיר יותר כלי הקשה יותר, הפך מצרך באינספור הקלטות משנות ה-60 וה-70.

 

האבולוציה של הצליל

פסנתרים חשמליים התפתחו ללא הרף, תוך רתימת התקדמות טכנולוגית כדי להציע קשת רחבה יותר של צלילים. מודלים מוקדמים השתמשו בטכנולוגיה אנלוגית כדי ליצור את הגוונים שלהם, בעוד פסנתרים חשמליים מודרניים משתמשים במנועי קול דיגיטליים. שינוי זה איפשר רמה יוצאת דופן של התאמה אישית של הצליל, מה שמאפשר למוזיקאים לשחזר את המאפיינים של פסנתרים אקוסטיים שונים או לחקור שטחים קוליים חדשים לחלוטין. אחד המאפיינים המגדירים פסנתרים חשמליים הוא היכולת שלהם לחקות צלילי פסנתר אקוסטיים תוך מתן צלילים נוספים שפסנתר אקוסטי פשוט אינו יכול להפיק. החל מגווני פסנתר כנף קלאסיים לצלילי קלווינט פאנקי ומיתרים שופעים, פסנתרים חשמליים מספקים לוח צבעים רב-תכליתי למוזיקאים להתנסות בו.

 

ניידות ונגישות

פסנתרים חשמליים הוכיחו את עצמם כברכה למוזיקאים מבחינת ניידות ונגישות. פסנתרים אקוסטיים מסורתיים הם מסיביים ומסורבלים, מה שהופך אותם למאתגרים להובלה ולא מעשיים עבור הופעות חיות רבות. פסנתרים חשמליים, לעומת זאת, הם לעתים קרובות קומפקטיים וקלים משקל, מה שהופך אותם לאידיאליים להופעות, חזרות ומפגשי אולפן. יתר על כן, פסנתרים חשמליים מגיעים לעתים קרובות עם שקעים לאוזניות והיכולת להתאים את רמות עוצמת הקול, מה שמאפשר תרגול שקט מבלי להפריע לאחרים. נגישות זו הפכה את הפסנתרים החשמליים לכלי פנטסטי עבור סטודנטים ומוזיקאים חובבים, ומציעה אפשרות תרגול שקטה המעודדת פיתוח מיומנות.

 

מוזיקה מעוררת השראה

בין אם אתם פסנתרנים מקצועיים המחפשים כלי מוכן לבמה או מתחילים המשחיזים את כישוריכם בנוחות ביתכם, פסנתרים חשמליים ממשיכים לספק מסע מוזיקלי נגיש ומעורר השראה. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת יותר, אנחנו יכולים רק לצפות שפסנתרנים חשמליים יהפכו אפילו יותר מגוונים, ויבטיחו את נוכחותם המתמשכת בעולם המוזיקה. פסנתרים חשמליים הפכו פופולריים יותר ויותר הודות לגמישות שלהם, ניידות ויכולות סאונד מתקדמות. בסקירה מקיפה זו, נחקור חמישה פסנתרים חשמליים ממותגים שונים: JIKADA, MUSTAR, CADEME C-811D, RockJam, ו- Alesis.

לוגו של הסקירה

פסנתר חשמלי הכי פשוט: JIKADA Electric Piano

JIKADA מציע פסנתר חשמלי במחיר סביר עם עיצוב מלוטש ו-88 מקשים משוקללים, מה שהופך אותו מתאים הן למתחילים והן לנגני ביניים. הוא נותן תחושה של פסנתר אותנטי ויש לו רמקולים מובנים המספקים איכות צליל ברמה גבוהה

JIKADA Electric Piano
JIKADA Electric Piano

JIKADA Electric Piano

4.5 15

מצוין למתחילים ולנגני ביניים

יתרונות

זול

קלידים ריאליסטיים לתחושת פסנתר אותנטית

רמקולים מובנים המספקים איכות צליל

חסרונות

אפשרויות התאמה אישית מוגבלת של הצליל

אפשרויות קישוריות מינימליות (ללא MIDI או USB)

קנה עכשיו ב- Amazon

הפסנתר החשמלי של JIKADA מציע ערך יוצא דופן עבור המחיר שלו. יש לו 88 קלידים משוקללים, המחקים את התחושה של פסנתר אקוסטי. יש לו עיצוב מלוטש ומרשים, הוא נותן תחושה של פסנתר אותנטי, ויש לו אפילו רמקולים מובנים המספקים איכות צליל ברמה גבוהה מאוד. הוא יחסית פשוט, ומתאים למתחילים ולנגנים ברמה בינונית.

 

בעוד שאיכות הצליל לא יכולה להתחרות בדגמי פרימיום, מדובר בפסנתר הגון לתרגול ולביצועים קטנים. הוא חסר התאמה אישית מתקדמת של הקול ואפשרויות קישוריות, אך עדיין מדובר בפסנתר שנותן המון ערך למחיר שלו. יש לו קלידים ריאליסטיים, והוא מתאים להמון אנשים שרוצים להיכנס לעולם הזה ולרוץ איתו הרבה שנים, עד שמגיע הזמן לעבור לכלי של מקצוענים.

לוגו של הסקירה

פסנתר חשמלי הכי רב תכליתי: פסנתר חשמלי MUSTAR

הפסנתר החשמלי של MUSTAR הוא פסנתר מרשים עם עיצוב אלגנטי ומושך. הוא כולל פוליפוניה של 128 תווים, ומגוון רחב של צלילים מובנים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור מוזיקאים המחפשים רב-תכליתיות

פסנתר חשמלי MUSTAR
פסנתר חשמלי MUSTAR

פסנתר חשמלי MUSTAR

4.5 15

פסנתר מרשים ורב תכליתי

יתרונות

עיצוב אלגנטי ומבנה יציב

ספריית סאונד נרחבת עם 800+ קולות

ספירת פוליפוניה גבוהה מבטיחה צליל חלק ועשיר

חסרונות

מחיר גבוה

ממשק המשתמש יכול להיות מורכב למתחילים

קנה עכשיו ב- Amazon

הפסנתר החשמלי של MUSTAR הוא מוצר שבולט בזכות ספריית הקול המרשימה שלו ואיכות הבנייה החזקה והעמידה שלו. מוזיקאים המחפשים רב-תכליתיות יעריכו את אפשרויות הקול הנרחבות ואת ספירת הפוליפוניה הגבוהה, שיעזרו להם לייצר מוזיקה איכותית ומגוונת יותר. לספרייה יש מעל ל-800 קולות וספירת הפוליפוניה עם 128 תווים, מסוגלים לייצר מוזיקה מאוד מיוחדת.

 

המבנה של הפסנתר הוא אלגנטי ויציב, כך שהוא עמיד גם אם הוא מיועד להיות בשימוש בדרכים. הוא קומפקטי ומרשים מאוד, אך עם זאת, הוא יכול להיות יותר מדי עבור פסנתרנים מתחילים. הפסנתר הוא גם יחסית יקר, אך בסופו של דבר, מקבלים פסנתר חשמלי ברמה גבוהה, יפה וכזה שמאפשר למוסיקאים לייצר מוזיקה מגוונת.

לוגו של הסקירה

פסנתר חשמלי הכי ידידותי למשתמש: CADEME C-811D פסנתר חשמלי

CADEME C-811D משלב בין מחיר נוח לבין תכונות חיוניות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת למתחילים שלא רוצים להוציא הרבה כסף. יש לו עיצוב קומפקטי, הוא קל משקל וכמובן משקל פשוט וידידותי במיוחד

CADEME C-811D פסנתר חשמלי
CADEME C-811D פסנתר חשמלי

CADEME C-811D פסנתר חשמלי

4.5 15

מחיר נוח ותכונות חיוניות

יתרונות

זול

עיצוב קומפקטי וקל משקל

ממשק פשוט וידידותי למשתמש

חסרונות

מגוון קול מוגבל

המקשים עשויים להרגיש פחות מציאותיים לנגנים מתקדמים

קנה עכשיו ב- Amazon

הפסנתר החשמלי CADEME C-811D הוא פסנתר שפונה בעיקר לנגנים מתחילים בתחילת דרכם, שגם רוצים ללמוד וגם רוצים לקבל מוצר טוב במחיר מינימלי. העיצוב הקומפקטי והממשק הידידותי למשתמש של הפסנתר, הופכים את תחילת העבודה לקלה יותר עבור כל מי שרק מוצא את עצמו מתנסה ומנסה להשתפר.

 

הפסנתר משלב בצורה מושלמת בין תכונות חיוניות ובסיסיות לבין מחיר נוח. עם זאת, נגנים מתקדמים עשויים למצוא את אפשרויות הצליל שלו ואת תחושת הניגון המוכרת כחסרה מעט. מגוון הקול מוגבל יחסית, אך העיצוב הקומפקטי וקל המשקל יתאים להמון אנשים. הממשק הוא קל מאוד לתמרון, במה שמהווה יתרון עצום למתחילים. זוהי בחירה ידידותית לתקציב עבור אלה שרק מתחילים את המסע המוזיקלי שלהם.

לוגו של הסקירה

פסנתר חשמלי הכי טוב למתחילים: פסנתר חשמלי RockJam

RockJam מציעה פסנתר חשמלי מומלץ למתחילים עם תכונות בסיסיות, מה שהופך אותו מתאים למוזיקאים מתחילים או אלה המחפשים כלי תרגול פשוט. המחיר שלו זול, הוא קומפקטי ומאפשר ללמוד את היסודות בקלות

פסנתר חשמלי RockJam
פסנתר חשמלי RockJam

פסנתר חשמלי RockJam

4.5 15

מצוין ללימוד יסודות

יתרונות

מחיר זול במיוחד

עיצוב קומפקטי וקל משקל

טוב למתחילים ללמוד את היסודות

חסרונות

אפשרויות צליל מוגבלות

מקשים עשויים להרגיש פחות אותנטיים בהשוואה לדגמים מתקדמים יותר

קנה עכשיו ב- Amazon

פסנתר חשמלי RockJam הוא אופציה ידידותית לתקציב למתחילים המחפשים מכשיר לא מסובך וקל, כדי ללמוד את היסודות של לימוד על פסנתר. הוא קומפקטי וקל לאחסון, מה שהופך אותו לאידיאלי לחללים קטנים, ועבור אנשים שהמוזיקה היא תחביב עבורם ולא מרכז חייהם, לפחות בנקודת הזמן של הקנייה של המוצר.

 

הוא בסיסי, אך עם ממשק ידידותי מאוד, שמאפשר ללמוד את אמנות הניגון בצורה קלילה. עם זאת, אפשרויות הצליל המוגבלות שלו ותחושת המקשים הפחות ריאליסטית עשויות שלא לספק מוזיקאים מנוסים יותר. עם זאת, כאשר אתם מוזיקאים מתחילים בתחילת דרככם, זהו הפסנתר החשמלי האידיאלי עבורכם כדי לרכוש את הידע הנצרך לשנים הראשונות.

לוגו של הסקירה

פסנתר חשמלי הכי מתקדם: אלסיס פסנתר חשמלי

אלסיס מציעה פסנתר חשמלי בקטגוריה הבינונית, עם מגוון רחב של תכונות, כולל פוליפוניה גבוהה, קולות מרובים ואפשרויות קישוריות, המתאימים לנגנים בינוניים עד מתקדמים. יש לו גם אפשרויות קישור מקיפות שמסייעות מאוד לחוויה

אלסיס פסנתר חשמלי
אלסיס פסנתר חשמלי

אלסיס פסנתר חשמלי

4.5 15

פסנתר מתקדם עם מגוון פיצ'רים

יתרונות

איכות צליל מעולה

רבגוניות

חווית ניגון מציאותית

אפשרויות קישור מקיפות

חסרונות

מחיר גבוה

תכונות שלא מתאימות למתחילים

קנה עכשיו ב- Amazon

הפסנתר החשמלי של אלסיס הוא כלי רב-תכליתי המיועד לנגנים בינוניים ומתקדמים, כדי לספק להם תחושה ריאליסטית ואפשרות לייצר מוזיקה איכותית במיוחד. יש לו 88 מקשים בעלי משקל מלא המספקים חוויית ניגון מציאותית. יש לו גם אפשרויות קישוריות מקיפות, כולל MIDI ו-USB, כך שניתן לבצע איתו מספר רב של פעילויות.

 

תחושת המקשים הריאלית, מגוון הקול הרחב ואפשרויות הקישוריות הנרחבות הופכים אותו לכלי רב עוצמה למוזיקאים ברמה בינונית ומתקדמים כאחד. עם זאת, המחיר שלו גבוה יחסית ויש לו תכונות מתקדמות שהן קצת קשות עבור מתחילים. בסופו של דבר, מדובר במכשיר עם איכות צליל מעולה, הוא רבגוני, ונותן חווית ניגון מציאותית, כך שהוא מתאים למוזיקאים שרוצים לקחת את המוזיקה שלהם צעד אחד קדימה.

איך בחרנו פסנתר חשמלי מומלץ מבין מאות הפסנתרים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של פסנתר חשמלי זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא אפשרויות וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

 

תלוי בתקציב, תלוי בטעם האישי, תלוי בנוחות השימוש, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך בוחרים את הפסנתר החשמלי הטוב ביותר עבורכם?

בסקירה מקיפה זו, בחנו חמישה פסנתרים חשמליים ממותגים שונים, שכל אחד מהם עונה על צרכים ותקציבים שונים. הפסנתרים החשמליים JIKADA ו-CADEME C-811D מציעים אפשרויות במחיר סביר למתחילים, כאשר הפסנתרים הראשונים מספקים תחושת מפתח אותנטית יותר. פסנתר חשמלי MUSTAR מרשים עם ספריית הקול הנרחבת שלו אבל מגיע במחיר גבוה יותר. הפסנתר החשמלי של רוקג'אם הוא בחירה בסיסית וידידותית לתקציב למוזיקאים מתחילים, ואילו הפסנתר החשמלי של אלסיס בולט כאפשרות רב-תכליתית לנגנים בינוניים עד מתקדמים. גם פסנתר חשמלי רולנד או פסנתר חשמלי YAMAHA מהווים בחירה איכותית, בסופו של דבר, הפסנתר החשמלי הנכון עבורך יהיה תלוי ברמת המיומנות, בתקציב ובצרכים המוזיקליים הספציפיים שלך. כעת, נעזור לכם לבחור את הפסנתר הנכון ביותר עבורכם, בהתאם למשתנים השונים שיש לקחת בחשבון.

 

מטרה והרגשה

שקול אם אתה צריך כלי לתרגול בבית, הופעות חיות, הקלטות, או שילוב של כל אלה. פסנתרים שונים מספקים מענה לצרכים שונים, כמו כן, התחושה של המקלדת היא אחד הגורמים הקריטיים ביותר בבחירת פסנתר חשמלי או אורגנית לצורך הדוגמה, בדיוק כמו בקניית שולחן מחשב לגיימינג. האם אתם צריכים צליל משוקלל או חצי משוקלל? יש לכם שולחן מתקפל להניח את הפסנתר עליו או לא? חשוב לקחת הכל בחשבון.

 

איכות צליל וניידות

פסנתרים חשמליים מגיעים עם מגוון צלילים וצלילים מובנים. שקול את האיכות של צליל הפסנתר, כמו גם צלילים אחרים כמו מיתרים, איברים, וסינתיסייזרים. אם אתם נותנים עדיפות לצלילי פסנתר אותנטיים, חפשו פסנתרים עם דוגמאות פסנתר באיכות גבוהה. בנוסף, הגודל וניידות של הפסנתר החשמלי הם שיקולים מכריעים. אם השטח מוגבל, בחר בדגם קומפקטי וקל משקל שניתן לאחסן או להעביר בקלות. מצד שני, אם אתם מתכננים לבצע הופעה חיה או דורשים פסנתר להקלטת אולפן, ייתכן שתרצו מכשיר גדול יותר.

 

אפשרויות קישוריות ותקציב

פסנתרים חשמליים מודרניים מציעים אפשרויות קישוריות שונות שיכולות לשפר את החוויה המוזיקלית שלכם. חפש פסנתרים עם חיבורי MIDI ו- USB כדי להתחבר למחשבים, התקנים חיצוניים או תחנות עבודה של שמע דיגיטלי (DAWS). לבסוף, התקציב שלך הוא גורם משמעותי בקביעת איזה פסנתר חשמלי לבחור. פסנתרים חשמליים מגיעים במגוון רחב של מחירים, החל באפשרויות ידידותיות לתקציב המתאימות למתחילים ועד לדגמים מתקדמים המשמשים מוזיקאים מקצועיים. 

 

מותג ותכונות נוספות

בדוק את המוניטין של המותג והמודל שאתה מעוניין בו. קרא ביקורות של לקוחות ובקש המלצות ממוזיקאים מנוסים. מותג מבוסס היטב הוא לעתים קרובות בחירה אמינה יותר. לבסוף, שקול תכונות נוספות שעשויות להיות חשובות לך, כגון יכולות הקלטה, מטרונומים מובנים, מצבי שיעור ומסכי תצוגה דיגיטליים.

 

להתחיל לנגן

בחירת הפסנתר החשמלי המושלם כרוכה בהתחשבות זהירה בצרכים הספציפיים שלך, סגנון הנגינה, התקציב והתכונות החשובות לך ביותר. על ידי לקיחת הזמן לחקור ולבדוק מודלים שונים, אתה יכול למצוא את הפסנתר החשמלי שלא רק עונה על הדרישות המוזיקליות שלך, אלא גם מעורר ומשפר את חוויית הנגינה שלך. זכור כי הבחירה שלך צריכה בסופו של דבר להתאים את המטרות המוזיקליות שלך ואת השאיפות שלך, כדי להבטיח שנים של נגינה מהנה בפסנתר.

שאלות ותשובות על פסנתר חשמלי מומלץ

מהו פסנתר חשמלי, ובמה הוא שונה מפסנתר אקוסטי?

פסנתר חשמלי, הידוע גם כפסנתר דיגיטלי, הוא כלי נגינה המשכפל את הצליל והתחושה של פסנתר אקוסטי. שלא כמו פסנתרים אקוסטיים, פסנתרים חשמליים משתמשים בטכנולוגיה אלקטרונית כדי להפיק צלילים, מה שהופך אותם לניידים יותר, רב-תכליתיים ולעתים קרובות, גם יותר זולים.

מהם היתרונות העיקריים בבחירת פסנתר חשמלי על פני פסנתר אקוסטי?

פסנתרים חשמליים מציעים מספר יתרונות, כולל ניידות, היכולת להשתמש באוזניות לתרגול שקט, מגוון רחב של צלילים וצלילים מובנים, אפשרויות קישוריות דיגיטלית להקלטה ולייצור מוסיקה, ולעתים קרובות גם מחיר זול יותר לעומת פסנתרים אקוסטיים.

האם קיימים סוגים שונים של פסנתרים חשמליים, וכיצד הם משתנים מבחינת צליל ותכונות?

כן, ישנם סוגים שונים של פסנתרים חשמליים, כל אחד עם סט משלו של תכונות ומאפייני צליל. הסוגים הנפוצים כוללים פסנתרי במה, אשר נותנים עדיפות לניידות ולביצועים; פסנתרים דיגיטליים ביתיים, המיועדים לשימוש ביתי ולתרגול; ופסנתרים היברידיים, המשלבים אלמנטים דיגיטליים ואקוסטיים לחוויית משחק ייחודית. הבחירה תלויה בצרכים הספציפיים שלך.

מהו פוליפוניה בהקשר של פסנתרים חשמליים, ומדוע היא חשובה?

פוליפוניה (באנגלית: Polyphony) הוא המספר המרבי של צלילים או קולות בו-זמניים שפסנתר חשמלי יכול להפיק. זה חיוני עבור ניגון יצירות מורכבות יותר. פסנתרים חשמליים מציעים בדרך כלל ספירות פוליפוניות הנעות בין 32 ל-256 או יותר. ספירות פוליפוניות גבוהות יותר חיוניות לפסנתרנים מתקדמים וליצירות מורכבות.

איך בוחרים את הפסנתר החשמלי הנכון לרמת המיומנות שלי ולמטרות המוזיקליות שלי?

בחירת הפסנתר החשמלי הנכון כרוכה בחשיבה על גורמים כגון רמת המיומנות שלך, שימוש מכוון, תקציב, פעולת מקלדת (משוקללת, משוקללת למחצה, או ללא משקל), איכות צליל וצלילים, גודל וניידות, אפשרויות קישוריות ותכונות נוספות. זה חיוני כדי לבדוק מודלים שונים, לקרוא ביקורות, ולבקש עצה ממוזיקאים מנוסים כדי לקבל החלטה מושכלת שמתאימה לשאיפות המוזיקליות שלך.