שולחן מתקפל: סקירת 5 שולחנות מתקפלים (מעודכן 2024) | Finder

עכשיו, כשאפשר לחזור לאכול בחיק המשפחה והחברים, כדאי שתדאגו שיהיה לכם מקום לארח את כולם, ואם אפשר להיפגש כולם לפיקניק, אז כדאי שיהיה שולחן לשבת מסביבו.

icon pos_1

ניתחנו

13 סקירות

ו-

254 ביקורות

בתחום

קמפינג וטיולים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על שולחן מתקפל

בין אם אתם רוצים שולחן מתקפל לבית, כתוספת או כשולחן עיקרי ובין אם אתם רוצים לקחת אותו איתכם לפיקניק יומי או קמפינג לילי, כדאי שתכירו את מה שיש לשוק להציע לכם. ויותר חשוב, תשבו רגע לחשוב עם עצמכם, מה באמת אתם רוצים מהשולחן המתקפל שלכם. שולחן מתקפל איכותי וטוב, בהחלט יכול לשמש כרהיט עיקרי או תוספת נחמדה לבית, אבל אם אתם רוצים אותו בעיקר לשימוש בחוץ, כדאי שתדעו לבחור אחד שיחזיק מעמד בתנאי מזג אויר שונים.

 

אז כדי להקל עליכם את החיפוש, הכנו עבורכם מדריך מלא שיעזור לכם לדעת איך לבחור שולחן מתקפל, מה כדאי לכם לבדוק לפני ואילו שאלות לשאול את עצמכם, כדי שתוכלו לבחור את השולחן המתאים ביותר עבורכם. השוק מציעה מבחר לא קטן של שולחנות מתקפלים, לבית ולחוץ, אז הכנו לכם רשימה של השולחנות המתקפלים המומלצים ביותר שיכולים להתאים לכל אח.

נכתב ע״י

עומר זיו

כותב: עומר זיו

חי ונושם טיולים, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטרקים בארץ ובחו”ל, בעל מועדון המטיילים Let's Walk

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

399 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

590 ₪

מוצר לא נמצא במלאי
לוגו של הסקירה

המשתלם ביותר : שולחן צידנית CL-240 Climex

יוצאים לפיקניק ואתם לא רוצים להיסחב עם הרבה דברים על הידיים? השולחן המתקפל הזה מבית Climex הוא הפתרון האידאלי בשבילכם.

CL-240 Climex

4.5 15

מושלם לפיקניק בחוץ בלי להיסחב עם הרבה דברים

יתרונות

ורסטילי במיוחד ומתאים לשימושים שונים, מגיע עם 2 כיסאות, כולל צידנית לאחסון, נייד במיוחד, נוח לנשיאה, כולל מחזיק כוסות.

חסרונות

דורש מקום אחסון גדול, עלול להיות לא יציב במשטחים מסוימים.

קנה עכשיו ב- KSP
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- AZRIELI
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- GROO

אז סוף סוף החלטתם לקחת את המנגל החוצה ליער הקרוב, באזור שמותר להדליק בו אש כמובן. אבל אתם לא רוצים להיסחב עם כל הבית עליכם. אז תנו לנו להציע לכם את השולחן המתקפל הזה של Climex.

 

זה לא רק שולחן מתקפל! מדובר בצידנית עם נפח של 28 ליטרים הנפתחת לשולחן רחב ומגיעה עם תוספת של 2 כסאות. ואם זה לא מספיק לכם, אז תדעו שהשולחן הזה גם קל במיוחד לנשיאה. הוא מגיע עם 2 גלגלים בתחתית, מה שהופך את הסחיבה שלו, גם כשהצידנית מלאה באוכל, לקלה ופשוטה.

 

תוספת נחמדה שמצאנו בו היא מחזיק כוסות/בקבוקים ייעודי, כאשר השולחן פתוח, לנוחות מקסימלית ואחיזה טובה הרבה יותר של השתייה שלכם. הוא אמנם לא ארוך מאוד, 105 ס"מ במצב פתוח לגמרי, אבל הוא בהחלט יכול להספיק ל-2 אנשים בנוחות.

לוגו של הסקירה

הקלאסי: שולחן פלסטיק מתקפל 2.4 מטר CAMPTOWN

הוא פשוט לפתיחה וסגירה, נוח לאחסון, ויציב מאוד. מה עוד אפשר לבקש משולחן מתקפל?

2.4 מטר CAMPTOWN

4.5 15

שילוב מושלם בין פשטות, יעילות ועמידות

יתרונות

קל, מהיר ונוח לפתיחה וסגירה, מנעולי בטיחות בתחתית השולחן, יציב מאוד, מחיר נוח, מגיע עם ידיות נשיאה, מנעול לסגירה חיצונית כאשר מקופל.

חסרונות

כבד.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

עם כל כך הרבה חגים והזדמנויות לאירוח, תמיד צריך עוד מקומות ישיבה מסביב לשולחן. אז תוסיפו לעצמכם את השולחן המתקפל הזה של CAMPTOWN.

 

כשהוא פתוח הוא 2.4 מטרים נוספים שיכולים להספיק לעוד 10 סועדים לפחות וכשהוא סגור, הוא לא תופס הרבה מקום אחסון. ואם החלטתם לקחת את המנגל החוצה ולהתפנק בפיקניק משפחתי, צרפו את השולחן המתקפל איתכם ותיהנו מישיבה סביב שולחן יציב, חזק ונוח.

 

זה שולחן מתקפל שיחזיק לכם שנים רבות. הגוף עשוי פלסטיק עמיד מאוד, קל ונוח לניקוי והרגליים עשויות מתכת. הוא עמיד בפני כתמים, מים שמש ושריטות. כמה שהוא פשוט ככה הוא יעיל.

לוגו של הסקירה

קומפקטי במיוחד: שולחן מתקפל למזוודה מבית S-FREE

מחפשים שולחן מתקפל, קל ונוח לפיקניק המשפחתי הקרוב? השולחן המתקפל הזה מבית S-FREE הוא הפתרון המושלם. הוא מתקפל למזוודה ומגיע עם 4 כסאות מובנים.

שולחן מתקפל למזוודה מבית S-FREE

4.5 15

מושלם לפיקניק משפחתי

יתרונות

קל ונוח לנשיאה, כולל 4 כסאות, נוח בגודל, קל לפתיחה ולקיפול, עמיד בפני גשם, קל ונוח לניקוי.

חסרונות

מאבד יציבות אחרי שימוש ממושך.

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- מאמא גורו

אז החלטתם לצאת לפיקניק משחפתי עם הילדים והבנתם שתצטרכו 10 ידיים כדי לסחוב את האוכל, הכיסאות, השולחן וציוד נוסף שתרצו? ל S-FREE יש פתרון בשבילכם, לפחות חלקי.

 

שולחן פיקניק מתקפל למזוודה שמצויד ב- 4 כיסאות מובנים. הוא בנוי ממסגרת אלומיניום חזקה, כולל נעילה לכיסאות ולשולחן  וגוף השולחן עשוי פלסטיק איכותי וחזק  מה שהופך אותו לשולחן עמיד בפני גשם וקל ונוח לניקוי.

 

השולחן מרווח למדי בהתחשב בקומפקטיות שלו. משטח השולחן בגודל 86 X 66 כשהוא פתוח. הכיסאות מחוברים לשולחן עצמו ומתקפלים לתוכו בסגירה. הוא אולי מעט כבד, כ- 8.5 ק"ג , אבל בהתחשב בזה שלא תצטרכו לסחוב איתכם גם כיסאות וגם שולחן ותחסכו לעצמכם הליכה הלוך ושוב לאוטו, זה בהחלט משתלם.

לוגו של הסקירה

מושלם לתנאי שטח: שולחן קמפינג מתקפל Commander XL I-CAMP

אם אתם מנוסים בפיקניק בשטח ויש לכם כבר קילומטראז' בהתארגנות זריזה, השולחן המתקפל של I-CAMP עם אזור אחסון מיועד יהיה פתרון מושלם בשבילכם.

Commander XL I-CAMP

4.5 15

מתאים למנוסים בשטח

יתרונות

קל לנשיאה, מתקפל לתיק, מרווח, יציב, עמיד מפני גשם, קל לניקוי, מגיע עם שטח לאחסון מתחת לשולחן לציוד או מזון.

חסרונות

הרכבה מעט מורכבת.

קנה עכשיו ב- אתר החברה
דגם קטן יותר
קנה עכשיו ב- KSP

השולחן המתקפל הזה של I-CAMP יתאים לכם במיוחד אם אתם מנוסים בשטח. הוא בנוי אלומיניום ומתקפל לגודל קומפקטי במיוחד. רק להכניס אותו לתיק הנשיאה שלו ולקחת אותו איתכם.

 

במצב פתוח הוא באורך של 120 ס"מ מה שהופך אותו למרווח מאוד במיוחד בתנאי שטח. הוא יכול לשאת עד 100 ק"ג והוא כולל סל רשת גדול שנמצא בתחתית השולחן שמשמש כשטח אחסון נוח במיוחד לכלי, אוכל או כל דבר שתרצו ונכנס בו.

 

יכול להיות שההרכבה הראשונה לו תהיה מעט מסובכת, אבל ברגע לומדים איך להרכיב אותו נכון, הפעמים הבאות כבר יהיו הרבה יותר פשוטות מהירות וקלות. קל ופשוט לנקות אותו והוא עמיד בפני גשם. בקיצור, יש בו כל מה שקמפינג בשטח צריך משולחן, חוץ מכיסאות. לזה תצטרכו לדאוג בנפרד.

לוגו של הסקירה

למה להיות מרובעים?: שולחן מתקפל אובלי GO NATURE

לא חייבים שולחן מתקפל מרובע. השולחן המתקפל של GO NATURE מגיע בצורה אובלית שרק מוסיפה בטיחות בסביבת ילדים, כי אין לו פינות חדות.

שולחן מתקפל אובלי GO NATURE

4.5 15

מתאים לשימוש בחוץ וגם בבית

יתרונות

בטיחותי באזור ילדים בגלל הצורה העגולה, מתכוונן ל-3 גבהים, קל לניקוי, נוח ומהיר לפתיחה וסגירה, מרווח מאוד, רשת מתחת לשולחן לאחסון דברים שונים.

חסרונות

כבד מעט.

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- GROO

בעיצוב שונה מרוב השולחנות המתקפלים, השולחן המתקפל הזה עושה עבודה מעולה. הוא קל ונוח לפתיחה ולסגירה, מגיע עם ידית נשיאה וסוגרים לבטיחות נוספת ולילדים שלכם לא יהיו פינות חדות להיפגע מהן.

 

הוא מרווח מאוד ומתאים לשימוש גם בבית או בגינה וגם בחוץ, בשטח או בחוף הים. גובה השולחן מתכוונן ואתם תוכלו להחליט באיזה גובה תרצו אותו: 55 ס”מ / 65 ס”מ/ 70 ס”מ.

 

פלטת השולחן עשויה MDF חזקה ועמידה, קלה ונוח לניקוי. הרגליים ומסגרת השולחן עשויים אלומיניום איכותי. בנוסף תוכלו לאחסן מוצרים קטנים ובינוניים כמו טלפון, ספר או אפילו בקבוקי שתיה, על מדף רשת שנמצא מתחת לשולחן.

סיכום

איך לבחור שולחן מתקפל?

השולחנות המתקפלים  הטובים ביותר צריכים להיות לפני הכל קלים לנשיאה, במיוחד אם אתם מתכוונים לקחת אותם איתכם לטיול קמפינג או לארוחה בחיק הטבע. אז מה אתם צריכים לבדוק לפני שאתם בוחרים שולחן מתקפל? הכנו עבורכם רשימה של כמה מהדברים החשובים ביותר שצריך לקחת בחשבון כשבוחרים שולחן מתקפל.

 

תקציב – בסופו של דבר, הבחירה הנכונה ביותר תהיה חייבת להתאים לתקציב שלכם ואתם הרי בטוח רוצים להוציא את הטוב ביותר שאתם יכולים מהסכום שהחלטתם עליו. גם אם אין לכם תקציב גבוה, זה לא אומר שלא תוכלו למצוא שולחן מתקפל שיהיה מעולה לצרכים שלכם. המחיר הגבוהה ביותר לא בהכרח מצביע על הטוב ביותר. בסופו של יום, לכל אחד מאיתנו צרכים שונים ותקציב שונה ולכן, חשוב להגדיר תקציב ולאחר מכן להתאים את השולחן לצורך שלנו בהתאם לתקציב.

 

יציבות – לא הייתם רוצים לקנות שולחן שיתהפך לכם אחרי שתניחו עליו 2 כוסות ו- 4 צלחות. לא בשטח ובטח לא בחצר בבית אם החלטתם לארח חברים. שולחן מתקפל טוב צריך לאפשר לכם להישען עליו מבלי שתדאגו שהוא יתהפך או שיפלו ממנו הדברים.

 

גודלחשוב מאוד לגעת איזה גודל שולחן אתם מחפשים. אתם תרצו  מידה כזו שתאפשר לכם מספיק מקום להניח אוכל ולישיבה מסביב, ואולי אפילו כסאות ישיבה מחוברים, אך יחד עם זאת שיהיה קל ונוח לנשיאה ויתאים בגודל שלו למקום המיועד. שולחנות בגודל 1.8 מטר ו 2.4 מטר הם הנפוצים ביותר בשוק אשר יכולים להתאים בקלות עבור 6 עד 8 מבוגרים. תוכלו למצוא גם דגמים של שולחן מתקפל קטן יותר, הכל תלוי בצורך האישי שלכם.

 

עמידות – רוב האנשים רוצים לקחת את השולחן המתקפל החוצה, לקמפינג, למנגל או סתם להוסיף שולחן בגינה לכמות גדולה של אורחים.  כשאתם מחפשים שולחן, וודאו שהשולחן שאתם בוחרים יכול להתאים לתנאי מזג אוויר שונים. בדקו את הגימורים של השולחן, אם הוא מצופה חומר עמיד או אם הוא עשוי פלסטיק כזה שיוכל להחזיק לאורך זמן בשינויים של חום וקור, קיץ וחורף. אם בחרתם בשולחן מתקפל מעץ, בדקו היטב שהציפוי שלו יכול להחזיק לכם מעמד לכמה עונות לפחות.

 

משקל – רוב האם אתם מחפשים תוספת לגינה, המשקל אולי פחות רלוונטי, אבל אם אתם רוצים שולחן מתקפל לארוחה בחוץ, בדקו את משקל השולחן, אל תשכחו שצריך גם לסחוב אותו ולפעמים מדובר בהליכה ארוכה, כך שחשוב שהוא יהיה קל, נוח ונייד, אך עדיין כזה שתוכלו להניח עליו מספיק דברים והוא יוכל לשאת את משקל הכלים והאוכל שיהיו מונחים עליו.

 

עיצוב – כשמדברים על עיצוב לא מדובר רק על היופי של השולחן אלא גם על הפרקטיות. חלק מהשולחנות מגיעים עם כסאות מחוברים ולחלקם יש רגליים רחבות. שימו לב לעיצוב הרגליים במיוחד. הרגליים יקבעו את מידת היציבות של השולחן. אם בחרתם בשולחן שמגיע עם כסאות, בדקו את עיצוב בכיסאות עצמם ואת רגלי הכיסאות והשולחן ביחד. חשבו על כמה תרחישים אפשריים בהם תשתמשו בשולחן והאם הוא יוכל להתאים בכל אחד מהתרחישים האלו.

 

תוספות ובטיחות – בכל שולחן תוכלו למצוא משהו ייחודי. חשבו האם התוספות שאלו שוות לכם את התוספת במחיר. בדקו האם השולחן מגיע עם אפשרות נעילה. בהרבה שולחנות יש אפשרות לנעול את השולחן בחלקו התחתון בעזרת קליפסים ובכל לאבטח אותו. וודאו שבשולחן שבחרתם יש אפשרות כזו ובכל תבטיחו לעצמכם לפחות אמצעי בטיחות אחד.   

שאלות ותשובות על שולחן מתקפל

שולחן מתקפל עגול או מרובע?

לשתי הצורות האלו יש יתרונות והבחירה שלכם צריכה להיות מותאמת לשימוש ולצורך האישי שלכם.  אם יש לכם ילדים קטנים ואתם רוצים למזער נזקים אפשריים של פציעות, היינו ממליצים לכם ללכת על שולחן עגול, נטול פינות חדות שיכולות להיות מסוכנות יותר כשילדים רצים מסביב. אם לעומת זאת אתם צריכים את השולחן לשימוש ביתי ורוצים להציב אותו בפינת החדר, כנראה שיהיה עדיף לכם לקחת שולחן מתקפל מרובע כדי שהוא יוכל להתאים בצורה מושלמת לפינה. מעבר לכך, חשבו כמה אנשים תאכלו מסביב לשולחן והאם אתם רוצים אותו לשימוש בבית או בכלל לשטח.  האם יש לכם מקום אחסון גדול או מוגבל ובאיזו תדירות תשתמשו בו. כל השאלות האלו יוכלו לעזור לכם טוב יוצר להחליט איזה שולחן מתקפל לבחור. עגול או מרובע, לדעתנו, זו השאלה האחרונה.

שולחן מתקפל מעץ או מפלסטיק?

שולחנות מתקפלים מעץ אמנם מספקים גימור אופנתי ועכשווי ואולי אפילו לא תצטרכו לשים עליהם מפה או כיסוי לעיצוב, אבל הם הרבה פחות פרקטיים כשמדובר בשולחן לשימוש בחוץ. העץ לא עומד טוב כמו פלסטיק במבחן מזג האוויר. שמש וגשם ישירים יגרמו לבלאי גבוה מאוד של העץ.  הם יכולים להיות טובים לכם אם אתם לא מתכוונים להשתמש בהם הרבה, ורוב הזמן הם יהיו מאוחסנים במקום מתאים, אבל אם אתם רוצים שולחן עמיד יותר, שתוכלו להשתמש בו הרבה, לנקום אותו בקלות (אפילו בצינור של מים) וכזה שיחזיק לכם הרבה שנים, ההמלצה שלנו – שולחן מתקפל מפלסטיק.

 

כמה עולה שולחן מתקפל ?

המחירים של שולחן מתקפל יכולים להיות נמוכים מאוד. תוכלו למצוא שולחן מתקפל אפילו ב- 79 שקלים. מצד שני, מחיר שולחן מתקפל יכול להגיע גם עד 1500 שקלים. המחיר הממוצע לשולחנות מתקפלים, במיוחד אלו המיועדים לקמפינג נע בין 250 שקלים ל- 500 שקלים. המחיר משתנה בהתאם למה שיש לשולחן להציע. חלקם מגיעים עם כיסאות (מובנים או כתוספת) חלקם עם אפשרויות אחסון שונות וחלקם רק שולחן.

איך לנקות שולחן מתקפל ולשמור עליו לאורך זמן?

כמו הרבה מוצרים אחרים,  שולחן מתקפל דורש תחזוקה וטיפול נכון אם אתם רוצים להמשיך ולהשתמש בו לתקופה ארוכה. רק שלא כמו הרבה מוצרים אחרים, התחזוקה של  שולחן מתקפל לא דורשת הרבה, המיוחד אם מדובר שולחן פלסטיק, מכיוון שמדובר בעיקר בעבודות ניקיון. יחד עם זאת, חשוב מאוד לקרוא את הוראות היצרן בנושא הניקיון. לרוב תמצאו בחוברת את ההסבר המדויק איך לשמור על השולחן לאורך וזמן, ובעיקר תוכלו לדעת באילו חומרים את יכולים להשתמש לצורך הניקון מפלי לפגוע בחומר ממנו עשוי השולחן. תדאגו לייבש את השולחן לחלוטין לפני שאתם מקפלים אותו ומחזירים אותו לאחסון. שאריות מים עלולות ליצור עובש בפלסטיק וחלודה בחלקי המתכת. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא את הברגים. בכל פעם כשאתם פותחים את השולחן, ורגע לפני שאתם סוגרים אותו, בדקו שאין ברגים משוחררים ואם כן, הדקו אותם.