מערכת תופים: סקירת 4 מערכות תופים מומלצות (מעודכן 2024) | Finder

מערכות תופים מומלצות למתחילים ומקצוענים כאחד.

icon pos_1

ניתחנו

12 סקירות

ו-

1254 ביקורות

בתחום

מוסיקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מערכת תופים מומלצת

בין אם אתם מתחילים את מסע התיפוף שלכם, באמצע שלו או בכלל נכנסים לרמה של התיפוף המקצועי, חשוב להצטייד במערכת תופים מעולה שתגביר את הביצועים שלכם ותתאים לכם מכל הבחינות. לפניכם הדגמים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

קומפקטית ומתאימה למתחילים: Ludwig Breakbeats

מערכת תופים קטנה זו נחשבת בעיני רבים למערכת מושלמת לניידות, במות קטנות ואפילו לנגנים צעירים יותר מאז ההשקה שלה ב-2013. המערכת כוללת תוף בס 16"x14", שני טמטמים, אחד 10"x7" והשני 13"x13", וסנייר 14"x5". המעטפת עצמה מרגישה קשיחה, עם מחזיק טמטם כבד, חישוקים חלקים ומרים תוף בס יציב.

Ludwig Breakbeats

4.5 15

מערכת תופים מצוינת וקטנה

יתרונות

ניידת במיוחד, סאונד נהדר בעבור המחיר, סגנון מגניב.

חסרונות

תוף בס עשוי לזוז תחת תיפוף מאסיבי.

קנה עכשיו ב- לבמה
קנה עכשיו ב- דיאז

החלק הבולט כאן הוא תוף הבס – הוא נשמע ממש כמו תותח קטן. גם לסנייר יש הרבה אישיות ואפילו בכוונון נמוך הוא מוצא שילוב מוצלח של תגובה חדה וטונים מלאים. אם תסובבו אותו תיהנו מצליל פאנק וינטג' מובהק.

 

אז אם אתם מחפשים מערכת תופים יחסית קטנה שמתאימה גם למתופפים קטנים בגודלם או לבמות יחסית קטנות, זו יכולה להיות אפשרות נהדרת עבורכם.

לוגו של הסקירה

מחיר נוח ומתאימה לבמות: Yamaha Stage Custom Birch

ה- Yamaha Stage Custom הייתה מערכת בסיסית במחיר בינוני במשך כמעט שלושה עשורים והחברה המשיכה לפתח את המוצר כדי לשמור על הרלוונטיות שלו. הישגי העבר של חברה Yamaha בבניית מעטפות תופים מעץ ליבנה מדברים בפני עצמם. טבעות העץ המותאמות לבמה מגיעות בעובי של 6.6 מ"מ, ישרות בצדדים ומחוברות בקצוות עם התפרים האלכסוניים הייחודיים של Yamaha, בעוד הקצוות התומכים חתוכים בזהירות ל-45 מעלות.

Yamaha Stage Custom Birch

4.5 15

מערכת תופים מעץ ליבנה וסאונד נהדר

יתרונות

ערך נהדר לכסף, מבנה איכותי וטיפוסי של Yamaha, סאונד עוצמתי ומרוכז.

חסרונות

פחות מתאימה לנגנים עדינים.

קנה עכשיו ב- דיאז
קנה עכשיו ב- כלי זמר

פתוח לרווחה, תוף הבס ממש שווה את הכסף ומספק מהלומה מאסיבית של צליל נמוך. מדובר במהלומה מהדהדת ללא בושה עם דעיכה נושפת. הטמטמים נהדרים באותה רמה, מספקים צלילים מהירים ומלאים בווליום פועם. מעטפות התוף לרוב הופכות את התופים לממוקדים יותר והטמטמים מכווננים במהירות לנקודה בה זה מושג. הסנייר מספק ביצועים מבריקים כאשר הכוונון שלו נלקח בחשבון, הידוק להפקת צליל פיצוח פאנקי או שחרור לצליל חבטה מקיף ורחב.

 

חברת Yamaha ידועה היטב בתחום המוסיקה, כך שקשה מאוד לטעות כאשר בוחרים בכלי הנגינה שלה. מדוברת במערכת תופים שתוכלו להשתמש בה למשך זמן רב.

לוגו של הסקירה

למי שאוהב ווינטאג': Gretsch Catalina Club

ה- Gretsch Catalina Clubהיא אחת ממערכות התופים הפופולאריות והזלות ביותר בשוק – ועם מגוון אפשרויות גימורים שונות, תצורות תופים מגניבות ממש וסטייל וינטג' מושך במיוחד, קשה להגיד שאנחנו מופתעים.

Gretsch Catalina Club

4.5 15

מחיר נוח ומראה וינטג' מושך

יתרונות

ערך מצוין לכסף, תצורת תוף קיק 24" היא פשוט מפלצת, צליל וינטג', מראה מושך.

חסרונות

קשה לכוון.

קנה עכשיו ב- drumbite

שילוב האלמנטים הוינטג'יים עם חומרה מודרנית ואמינה הוא אחת המאפיינים הטובים ביותר של המערכת. כל תצורה, בין אם אתם מנגנים רוק קלאסי או פופ, מרוכזת סביב תוף בס עמוק של 14" – ומציעה צלילים חלקים וקופצניים. משולב עם קצוות תומכים של 30 מעלות, התופים הללו מספקים תהודה עשירה וחמה שעוזרת לנגינה שלכם.

 

החיסרון היחידי כאן הוא הקושי לכווננן את התופים האלה – במיוחד את הטמטמים. אבל עדיין, מדובר בתופים שנשמעים פשוט נהדר אם אתם מצליחים לכוונן אותם ובכנות, אם אתם מחפשים סאונד יבש ומלא הקושי בכוונון עשוי אפילו לשרת אתכם.

לוגו של הסקירה

Tama עם ערך נהדר: Tama Imperialstar

ערכות התופים של חברת Tama נבחרו על ידי מתופפים מתחילים ומתקדמים כמו מה שנראה מאז ומתמיד. המערכות מגוונות ונראות מעולה – אין פלא שכמעט כל מתופף מכניס אותן לרשימת המשאלות שלו, במיוחד את דגם ה- Imperialstar. תנו לנו לשפוך לכן מעט אור על הסיבה מדוע הוא מוצלח כל כך.

Tama Imperialstar

4.5 15

מערכת נהדרת גם למתחילים מבית מותג פופולארי במיוחד

יתרונות

מערכת ידידות למתחילים, גימורים מהממים יחסית למחיר, תוף בס 18" מאוד מגוון.

חסרונות

מעטפת עץ צפצפה לא נשמעת טוב כמו אלו מעץ ליבנה ומייפל.

קנה עכשיו ב- כלי זמר

כמו שכבר אמרנו, הגיוון המרשים של ה- Imperialstar הוא כנראה הנקודה הטובה ביותר שלו. מעטפות התוף של המערכת עמידות ב-100% ועשויות עץ צפצפה, מעניקות צליל איכותי ומדויק. הכיוונון כאן הוא קלי קלות. עם שתי תצורות עיקריות ושלושה גדלים של תופי בס לבחור מביניהם, הגיוון של המערכת הזו רק ממשיכה להגיע – מה שאומר שהמערכת יכולה להרגיש בבית גם בבתי קפה או במקומות צפופים אחרים.

 

החיסרון היחידי שמצאנו הוא שלמרות המחיר הנוח, המעטפות מעץ הצפצפה לפעמים חסרות באישיות שאתם עשויים למצוא מאלו העשויות מעץ ליבנה או מייפל. הן עדיין נשמעות בסדר גמור, ורלוונטיות מבחינה מוזיקלית, אבל פשוט חסר שם משהו. לאחר שזה נאמר, המערכת הזו מהווה תמורה נהדרת בעבור הכסף שלכם.

סיכום

למי מומלץ לרכוש מערכת תופים מקצועית?

חשוב לדעת מראש למי הכי מתאים לקנות מערכת תופים מקצועית. מערכות אלה אידיאליות למתופפים שיש להם כמות מסוימת של ניסיון – הסיבה לכך היא שהתופים מגיעים עם רכיבים מתקדמים הדורשים שימוש במיומנות כדי לפיק צלילים איכותיים. מיומנות כזו מתפתחת אחרי שניגנתם בתופים תקופה מסוימת ומתחילים צריכים להתאמן מעט לפני שהם ירגישו בנוח להשתמש בהם.

 

למתופפים מתחילים ומתקדמים מומלץ יותר לנגן על מערכות שלמות שלא דורשות מיומנויות מתקדמות כדי לתפעל. רוב התופים למתחילים ומתקדמים הם זולים יותר היות והם עשויים מעץ זול והם פשוטים לשימוש.

 

לכן, כאשר אתם בוחרים מערכת תופים חדשה, חשוב לקחת בחשבון את הרמה הנוכחית שלהם ואת הרמה אליה אתם שואפים להגיע.

שאלות ותשובות על מערכת תופים מומלצת

מה המחיר הממוצע של מערכת תופים?

מערכות התופים שתמצאו בסקירה שלנו נעות בין 2,500 ₪ ל-5,000 ₪, אבל כמובן שיש מערכות תופים הרבה יותר יקרות ומקצועיות שעולות מעל 10,000 ₪ ומגיעות גם לכמה עשרות אלפי שקלים.

מה זה אומר מעטפת עץ ומהם סוגי העץ הנפוצים ביותר?

מעטפת עץ של תוף היא בעצם החישוק הרחב עליו מולבש החומר שליו אתם מתופפים – למעשה מדובר בשלד של התוף. השלד הזה עשוי עץ, הפופולארי ביותר הם עץ ליבנה ועץ מייפל והם גם שמפיקים את הסאונד הטוב ביותר, אך ניתן למצוא גם מעטפות עץ שעשויות עצים אחרים, כמו עץ צפצפה.

מה זה אומר לכוונן את מערכת התופים?

כוונון מערכת תופים היא פעולה חשובה במיוחד אשר תקבע איך תשמע המערכת שלכם. ממש כמו לכוון גיטרה, רק שבמקום לכוון מיתרים אתם מכוונים תופים. אתם יכולים לשחרר או להדק את התופים עם מפתח מיוחד, כך שהלחץ מופחת או מוגבר עד שמגיעים לצליל הנכון. חשוב שכל תוף יהיה מתוך בכוון בצורה שווה.