סקירת מוצר

POLK magnifi mini

4.5

לפי 15 ביקורות

מקרן קול איכותי שיעניק לכם חוויית צפייה קולנועית בכל חדר בבית.

יחס מחיר ערך טוב

מוצר זוכה פרסים

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

רקע והקדמה

POLK magnifi mini הוא רמקול חכם המשלב יכולות שמע מרובות ואיכות צליל נהדרת. עם פקדים אלחוטיים כמו בלוטות' ו-WiFi, הרמקול החכם הזה הופך להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. בעיניי (או יותר נכון באוזניי) זו מערכת שמע שתוכל לשדרג כל סלון ואפילו חללים גדולים יותר.

איך מגיע ה-POLK magnifi mini

(15% מהציון הכללי)

10 מתוך 10

כשהגיע המשלוח של POLK, קיבלתי קופסה די גדולה, בתוכה ידעתי שיש רמקול משובח עם סאב וופר לא קטן. כשפתחתי את הקופסה גיליתי בסה"כ שני חלקים עיקריים: סאב וופר בגודל בינוני ורמקול קטן וקל משקל.

       

אני חייב להודות שהופתעתי ממשקל הרמקול. לרוב, כשמוצר קל מדי זה לא מבשר טובות אודות איכותו, לכן ציפיתי מהמקרן קול הזה להיות די כבד – אבל עוד נגיע לחלק הזה.

יחד עם הרמקול תוכלו למצוא בקופסה:

  • 2 כבלי מתח (אחד לסאב ואחד לרמקול) וזוג כבלי מתח נוספים עם חיבור אמריקאי, בהם לא השתמשתי, אבל תמיד טוב שיש כבל מתח נוסף.
  • כבל נוסף המקשר בין הרמקול לסאב.
  • כבל AUX אחד – לחיבור מכשיר חיצוני בכבל (לא כולם אלחוטיים).
  • שלט רחוק – תמיד טוב.

 

POLK magnifi mini - איך העיצוב?

(20% מהציון הכללי)

9 מתוך 10

עיצוב הרמקול די פשוט וברור, על אף גודלו הקטן הכפתורים שעליו גדולים למדי, ברורים ולא משאירים מקום לשאלה או אי הבנה. הפונקציונליות שלהם עושה את העבודה בצורה טובה, אך בכל זאת העדפתי להשתמש בשלט כדי שאוכל להתחבר ככל האפשר לצרכן הביתי שמקבל את המוצר ולרוב יעדיף לא לקום יותר מדי.

 

התקנה, חיבורים והתממשקויות

(25% מהציון הכללי)

9.5 מתוך 10

את הרמקול והסאב חיברתי באופן זריז יחסית. הרמקול נדלק מהר וללא בעיות או סיבוכים מיותרים, מה שכבר סימן לי שמדובר ב"מכשיר לרציניים". את המכשיר תוכלו לחבר לכבל HDMI (מעולה לטלוויזיות, מקרנים, מחשבים וכו) ויש בו גם כניסה לכבל תקשורת אינטרנטית וכניסת USB להשמעה מכרטיס זיכרון.

כמה מקרן הקול הזה באמת טוב?

(30% מהציון הכללי)

9 מתוך 10

החלטתי להתחיל את הניסיונות מלמטה למעלה – עם כבל AUX המוכר והאהוב. חיברתי את קצה הכבל השני למחשב והפעלתי מוזיקה.

אחד הדברים הראשונים שהבחנתי בו (ואני מאמין שגם אתם) הוא עומק התדרים. אם יש משהו מעולה שעשו ב-POLK זה השילוב בין הסאב לרמקול. הטיימינג שלהם יוצר אחידות מוזיקלית יוצאת דופן – כזו שתגרום לכם לעצום עיניים ולצלול עם השיר לעולם של דמיון. הטרבל חד, מדויק ואיכותי בזכות איזון מעולה של באסים עמוקים וחלקים שיוצאים מהסאב וופר הצמוד. פשוט שלמות.

אחרי ה-AUX עברתי למבחן הבלוטות'. חיברתי את המחשב הנייד שלי והפעלתי סרט (שהוקרן במקרן VIVITEK dx273), ונהניתי מפתיחה עם המון בס שגרם לכיסא שלי לרעוד שהעצימה משמעותית את חוויית הצפייה שלי בסרט. צלילי היריות שרקו לידי כאילו נכחתי בסרט, רעש הצעדים של הגברת עם העקבים גם הוא היה ריאליסטי להפליא והשאיר אותי פשוט מרוגש ופעור פה. נראה אתכם נרדמים מול הטלוויזיה שוב.

כמה הוא קטן – ככה הוא מפתיע | מקרן קול מעולה מבית POLK | תמונה: צוות פיינדר

בחנתי באופן דומה את אופציית השימוש ב-WiFi ולא התאכזבתי. השמע לא נפגם ולו במעט. הסרט המשיך להפיק צלילים מאוד מדויקים גם כשבחנתי אותו בווליום נמוך יותר. החוויה עברה בצורה מאוד טובה מרחוק ומקרוב, באמת מכל מקום בחדר (הגדול יחסית).

POLK magnifi mini - מה אנחנו חושבים עליו

(10% מהציון הכללי)

10 מתוך 10

השילוב האיכותי בין הרמקול לסאב שוב עשו את שלהם וקשה מאוד לא לפרגן ל-POLK על עבודה נפלאה.
אני חייב להגיד שאני מאוד מופתע, המחיר בכלל לא היה בשמיים וניתן לרכוש את המכשיר ב-1,900-2,000 ₪.

עוד דבר שהפתיע אותי היה הביצועים של רמקול כל כך קל וקטן. ביחס לגודלו הקטן ה-magnifi mini מייצר המון ווליום, ו-ווליום מאוד איכותי. אפשר להשתמש בו כמעט בכל מצב – החל ממוזיקת רקע ביתית בזמן שאתם שוטפים כלים או לקולנוע ביתי ועד ללהקפיץ את כל האורחים שלכם במסיבת בריכה גרנדיוזית. ה-magnifi mini הוא מקרן קול מומלץ ביותר לכל מי שמחפש סאונד ללא גבולות.

 

לחנות היבואן
לחנות היבואן
POLK magnifi mini
לחנות היבואן