קרם פנים – המומלצים ביותר לשנת 2024 | Finder

קיץ או חורף, גברים או נשים, לכל אחד יש סוג עור שונה וכל אחד צריך לבחור את קרם הפנים שהכי מתאים לו. מומחית האיפור שלנו אספה, בדקה ואפילו ניסתה חלק מהקרמים ולפניכם הסקירה המלאה והמקיפה שבה נקבע מיהו קרם פנים הטוב והמומלץ ביותר (תכל'ס ההחלטה קצת סובייקטיבית).

icon pos_1

ניתחנו

158 סקירות

ו-

4499 ביקורות

בתחום

קוסמטיקה

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קרמים לפנים מומלצים

זה אמנם נראה פשוט, אבל קרם הפנים הטוב ביותר צריך להעניק לחות לעור הפנים שלך מבלי לגרום לגירוי בעור או לבעיות אחרות. ובכל זאת, קנייה של המוצר הנכון היא הכל מלבד קלה. לא רק שיש כל כך הרבה סוגים של קרמים בשוק, אלא שהעור של כל אדם הוא ייחודי, מה שהופך את זה להרבה יותר קשה למצוא את ההתאמה המושלמת, ואם מכניסים בעיות עור קיימות ותקציב מוגבל, הבחירה רק הולכת ומסתבכת.

העיקרון הוא שקרם הפנים שטוב לאדם אחד יכול להיות הסיוט הגרוע ביותר של מישהו אחר. הכל תלוי בסוג העור שלך; לדוגמה, עור יבש יהיה זקוק קרם שמכיל מרכיבים כמו חומצה היאלורונית, בעוד שאם הפנים שלך שומניות למדי העור שלך יעדיף קרם שהוא על בסיס מים ולא קרם שמן.

המטרה העיקרית של קרם הפנים היא לשמור על הלחות של עור הפנים, והדרך לדעת שבחרת בקרם פנים נכון, היא רק אחת – כשעור הפנים שלך ירגיש רך, קטיפתי, רענן ומלא בלחות.

תכשירי הלחות הטובים ביותר לפנים הם פריט חובה לשגרת טיפוח העור היומיומית של כל כולם, גברים ונשים כאחד.

כדי לעזור ולהקל במעט על הבחירה בין שלל הקרמים המוצעים, הכנו עבורכם רשימה קצרה של קרם פנים מומלץ לסוגי עור שונים ולטיפולים שונים.ואם עדיין לא מרגיש לך בטוח לבחור אחד, אולי כדאי להציץ במאמר הקצר שיעזור לך לבחור את קרם הפנים הנכון ביותר עבורך.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מתאים במיוחד לשיקום עור הפנים

השווה מחיר

73.93 מ"ל
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

לעור רגיש

השווה מחיר

50.27 מ"ל
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מחומרים טבעיים

השווה מחיר

לעור יבש. 75 מ''ל
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

לוגו של הסקירה

לעור פנים שמן: NEUTROGENA HYDRO BOOST ג'ל מים

חברת NEUTROGENA מוכרת וידועה במוצרי הטיפוח האיכותיים שלה. סדרת המוצרים שלה של  HYDRO BOOST עוזרת להחזיר לעור הפנים את הלחות אבל שומרת עליו שלא יהיה שומני.

NEUTROGENA HYDRO BOOST ג'ל מים

4.5 15

מתאים לעור פנים שמן אך נטול לחות

יתרונות

 חומצה היאלורונית מגבירה לחות

נספג במהירות

מרקם עדין ורך

לא נוסה על בעלי חיים

ללא אלכוהול

נטול שומן

קרא עוד
חסרונות

עלול לגרות עור רגיש במיוחד בגלל הניחוח שהוסיפו בו

קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין
קנה עכשיו ב- Amazon

שורה תחתונה: קרם לפנים HYDRO BOOST ג'ל מים של חברת  NEUTROGENA מועשר בחומצה היאלורונית כדי להעניק לחות מוגברת ללא תחושת שומניות. הקרם רק ועדין והתכונות האלו מורגשות במריחה שלו על עור הפנים. הוא מתאים במיוחד לבעלי עור פנים יבש אך נוטים לשומניות.

נוסחת ג'ל המים שלו משאירה את עור הפנים לח ונעים אך ללא תחושה שומנית.

 

הקרם לא נוסה על בעלי חיים, אינו מכיל אלכוהול ונטול שומן. יחד עם זאת, אם העור שלך עדין ורגיש במיוחד ייתכן שהוא פחות יתאים לך בגלל שיש בו תוספת ריח שעלולה ליצור גירוי אצל מי שסובל מעור רגיש במיוחד.

לוגו של הסקירה

לשלוף את התותחים הכבדים: ABSOLUE BX מבית LANCOME

קרם מבית היוצר של LANCOME שפותח במיוחד לטיפול ושיקום של עור פנים פגום, יבש ובמראה בוגר.

ABSOLUE BX מבית LANCOME

4.5 15

מתאים במיוחד לשיקום עור הפנים

יתרונות

מעניק תחושה קטיפתית לעור

בעל נוסחה ייחודית הכוללת בין היתר גליצרין, בטטת בר, אצות ים ועוד…

מכיל רכיב אנטי אייג'ינג מוגן בפטנט לתמיכה בקולגן ואלסטין

חסרונות

יקר במיוחד

73.93 מ"ל
קנה עכשיו ב- Amazon
50 מ"ל
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין

שורה תחתונה:קרם לחות לפנים מסדרת ABSOLUE של LANCOME עשיר בגליצרין ומורכב מנוסחה ייחודית הכוללת בין היתר בטטת פרא, אצות ים וסויה. כל אלו עוזרים לעור לשמור על הלחות לאורך זמן.

הנוסחה הייחודית של LANCOME עוזרת לשקם תאי עור ולחדש את מראה העור. הקרם מעניק לעור תחושה קטיפתית נעימה ויוקרתית. אמנם מדובר בקרם יקר, אבל אם העור שלך נפגם מסיבות שונות, הקרם הזה בהחלט יכול לעזור לך לשקם אותו, ולהחזיר לו את המראה הרענן והצעיר שהיה לו פעם.

לוגו של הסקירה

לעור רגיש: קרם המים של Tatcha

אם יש לך עור פנים רגיש, כזה שכל קרם שניסית בעבר לא עבד לך, אולי כדאי לך לנסות את קרם המים של Tatcha.

קרם המים של Tatcha

4.5 15

קרם על בסיס מים מושלם לבעלי עור רגיש

יתרונות

מספק לחות עמוקה אך קלת משקל

מצנן ומרענן

מבהיר ומעדן

חסרונות

לא מתאים לעור יבש במיוחד

50.27 מ"ל
קנה עכשיו ב- Amazon

שורה תחתונה: קרם המים של Tatcha, בעל נוסחה לא-קומדוגנית, או במילים פשוטות, לא סותם את נקבוביות העור, מצליח להיות גם קל משקל וגם עשיר בלחות. בחרבה מקפידים מאוד להשתמש ברכיבים שאינם גורמים לרגישויות ברוב סוגי העור ולכן הפורמולה שלהם לא מכילה פרבנים או חומרי ריח סינתטיים.

ההקפדה של החברה להשתמש ברכיבים נקיים, הופכת את הקרם הזה יעיל ובטוח לשימוש גם למי שסובל מעור רגיש במיוחד במיוחד למי שסובל מבעיות אקנה. ואם אתם רוצים להרגיש עוד קצת נוצצים, הקרם הזה מכיל גם קצת זהב 24 קראט.

לוגו של הסקירה

לכל סוגי העור: קרם פנים Regenerist של OLAY

אמנם קרמים כללים לרוב לא ימצאו עצמם ברשימת המומלצים, אבל הקרם הזה של OLAY שווה ממש ובאמת מתאים לכולם.

קרם פנים Regenerist של OLAY

4.5 15

מושלם כשכבה מגנה מתחת לאיפור

יתרונות

פורמולה שמתמקדת בסימני הזדקנות והופעת קמטים

עשיר ברכיבים מרגיעים שמעניקים לחות לכל סוגי העור

מחיר נוח לכל כיס

חסרונות

לעור רגיש – מומלץ לרכוש את הקרם ללא בישום

48.2 גרם, ללא בישום
קנה עכשיו ב- Amazon
50 מ"ל. ללא בישום
קנה עכשיו ב- סופר פארם אונליין

שורה תחתונה: אחת הסיבות העיקריות שהקרם הזה מתאים לכל סוגי העור היא שהוא מגיע בשתי גרסאות, אחת עם בישום ואחת ללא בישום, כך שגם את העור שלך רגיש במיוחד לתוספי ריחות בקרמים שונים, קרם פנים Regenerist של OLAY נותן מענה ראוי לנושא.

אחרי השימוש הראשון, כבר לא תרצו להשתמש בשום קרם אחר. הנוסחה של קרם הפנים Regenerist של OLAY פותחה במיוחד כדי לטפל באזורים שנוטים לסימני גיל. הוא עובד במיוחד על אזור העיניים,קו הלסת והצוואר. הוא עשיר בחומצה היאלורונית, אמינופפטידים, B3, וניאצינאמיד. ואם כל אלו לא מספיקים, הקרם נספג בקלות בעור בזכות טכנולוגיה חדשנית שהופכת את המרקם שלו מקרם לנוזל במגע עם עור הפנים.

לוגו של הסקירה

מחומרים טבעיים: קרם פנים Weleda Skin Food

ללא ניסויים בבעלי חיים ועשוי מחומרים אורגנים טבעיים, קרם הפנים מסדרת Skin Food של וולדה, מבטיח לטפל גם בסוגי העור העקשניים ביותר.

קרם פנים Weleda Skin Food

4.5 15

מתאים לעור קשה, יבש וסדוק

יתרונות

לא נוסה על בעלי חיים

מכיל חומרים טבעיים

לא מכיל וזלין או חומרי צבע וריח מלאכותיים

ללא חומרים משמרים

מתאים גם לסוגי העור הקשים ביותר

מחיר נוח

קרא עוד
חסרונות

עלול לגרום לרגישות קלה או לגירוי (לבדוק רגישות לרכיבי התכשיר)

לעור יבש. 75 מ''ל
קנה עכשיו ב- KSP
5 מ"ל
קנה עכשיו ב- Amazon

שורה תחתונה: אם עור הפנים שלך נוטה ליובש ולהתקלפות, קרם הפנים הזה יציל וירגיע את העור שלך מיידית. לא סתם הוא תופס מקום של כבוד אצל הרבה אנשים. לפני הכל מדובר בחברה שמאז הקמתה דואגת לייצר מוצרי טיפוח שונים מחומרים טבעיים ועם סדרת סקין פוד הם הגדילו לעשות והקרם מיוצר מחומרים אורגנים. עם חומצות שומן חיוניות, שעוות דבורים, לנולין, שמן שקדים מתוקים, כולסטרול ויטמין E, הוא עושה עבודה מצוינת, מספק לחות לעור יבש ומשאיר אותו במראה בריא וזוהר.

 

קרם הפנים סקין פוד הפך למוצר הדגל של החברה וזכה להצלחה עולמית. הוא מיועד להזנה עמוקה של העור ולטיפול בסוגי העור העקשניים ביותר. לאחר ההצלחה הגדולה של סקין פוד, יצאה בחברה בהמשך לסדרה, וכעת ניתן להשיג גם את הקרם בגרסה הקלה שלו – סקין פוד לייט.

 

הפורמולה החדשה קלה ורכה יותר, נספגת במהירות בעור ומשאירה אותו רך, חלק ונעים לאורך זמן. גם הקרם החדש, כמו קודמו בסדרה עשוי מחומרים אורגניים טבעיים. חברת וולדה לא מבצעת ניסויים בבעלי חיים ולא מוסיפה חומרים משמרים או חומרי צבע וריח מלאכותיים למוצרים שלה, ואתם מקבלים את ההזנה הטובה ביותר שהצמחים בקרם יכולים לספק לכם.

סיכום

איך לבחור קרם פנים מותאם לעור הפנים?

אז החלטת לשדרג את שגרת הטיפוח שלך ולהעניק לעור שלך מראה צעיר, רענן וזוהר? מצוין!

לפני שממהרים לקנות את קרם הפנים הראשון שנתקלים בו, כדאי מאוד להכיר כמה עובדות חשובות ולקחת כמה דברים בחשבון לפני שרוכשים אותו.

אם כבר ניסית בעבר קרם פנים והתאכזבת, כנראה שהייתה אי התאמה בין מרכיבי הקרם לסוג העור שלך. אנחנו כאן בשביל לפתור את ההתלבטות ולחשב מסלול מחדש.

 

סוג העור

הגורם המכריע בקביעת סוג קרם הפנים לרכישה, הוא סוג העור שלך. לא חייב שתהיה לך קוסמטיקאית קבועה שרוקחת עבורך קרם ייעודי, גם קרם גנרי בחנויות הפארם יכול לעשות עבודה מצוינת, כל עוד מתאימים את הקרם לעור הפנים ולנסיבות האישיות.

 

  • לסוגי עור שמנים: מומלץ לחפש קרם פנים על בסיס מים ולא על בסיס שמנים. רכיבים כמו חומצה היאלורונית, או חומצה גליקולית, יעשו עבודה טובה יותר בשימור הלחות בעור.
  •  לסוגי עור יבשים: מומלץ להשתמש בקרמים על בסיס שמנים כמו חמאת שיאה שיספקו את השומן הנחוץ לעור יבש ועדיין ישמרו עליו לח ונעים.

 

אם סוג העור שלך לא ידוע לך, מומלץ לבקר אצל רופא עור או קוסמטיקאית, לפחות פעם אחת.

 

חומרים שומרי לחות

העור שלנו עשוי משכבות רבות שנהוג לחלק לשלוש קבוצות עיקריות: שכבת העור העמוקה (השומן התת-עורי), השכבה החיצונית (אפידרמיס) ושכבת הביניים (הדרמיס). בעוד שעבור שתי השכבות הקיצוניות יש דרכים רבות לקבל לחות, שכבת הביניים – הדרמיס – היא זו שהכי קשה לה לקבל ושמור על לחות. קרם פנים טוב ידע לשנות את המצב. חומריNatural moisturize Factors) NMF ) כמו חומצה היאלורונית, מסוגלים לחדור גם לשכבה הבינונית של העור וכך לשמור על העור לח ונעים לאורך זמן

 

צרכים

במקרה הזה חשוב לשים לב אם אתם צריכים קרם יום או קרם לילה, קרם כשכבה מגנה מתחת לאיפור או אולי בכלל קרם שכולל הגנה מפני קרני UV. כל אלו הם משתנים אישיים ולכן חשוב להתאים את הקרם לצורך האישי שלכם.

 

מחיר

להבדיל מהרבה מוצרים אחרים בהם אנחנו ממליצים להתחיל מתקציב ידוע מראש, פה חשוב להגיע עם ראש פתוח לדעת שמדובר בהשקעה לטווח ארוך. כמו תמיד, לא מה שזול יעלה ביוקר בהמשך ולא בהכרח מה שהכי יקר יהיה הכי נכון עבורך. מחירים של קרם פנים יכול לנוע בין עשרות שקלים ועד אלפים. הכל תלוי ברמת הפעילות של הקרם וכמובן בנסיבות האישיות.

 

חשוב לזכור, אם יש לכם עור רגיש, שווה להשקיע בקרם שפותח במיוחד לשם כך ולא מכיל חומרים משמרים או חומרי ריח שונים שיש להם נטייה לפיתוח רגישויות שונות.

שאלות ותשובות על קרמים לפנים מומלצים

באיזו תדירות כדאי להשתמש בקרם פנים?

ברוב המקרים, שימוש של עד פעמיים ביום יכול להראות תוצאות תוך זמן קצר. עם זאת, זה עשוי להשתנות בהתאם למידת היבש או השמנוניות של העור שלך, היובש או הלחות של הסביבה שלך, ומוצרים אחרים שבהם אתם משתמשים שיכולים להשפיע על מחסום העור. ככל, מומלץ לקרוא את הוראות השימוש שמצורפות לכל תכשיר, ואם יש שאלות נוספות, לפנות לאיש מקצוע – רופא עור או קוסמטיקאית, כדי לקבל תשובה וודאית.

מה ההבדל בין סרום לקרם פנים?

הסרום הוא למעשה תוסף לקרם הפנים. הוא עשוי ממולקולות מרוכזות אבל קטנות יותר שמסוגלות לחדור לשכבות עור צפופות יותר. הוא לא מהווה תחליף לקרם הפנים אלא שכבה ראשונה שעוזרת לאזן בעיות עור עמוקות יותר. קרם הפנים עוזר "לנעול" את הסרום בשכבות העור ובעצם יחד הם יוצרים את הטיפול המושלם למי שסובל מעור יבש במיוחד, מאקנה או בעיות פיגמנטציה למשל. את הסרום צריך למרוח לפני קרם הפני,  לעסות איתו בעדינות את העור ולעזור לו לחדור לשכבות הפנימיות של העור, רק לאחר מכן, יש למרוח את קרם הפנים.

אפשר להשתמש בקרם ידיים בשביל הפנים?

לא מומלץ להשתמש בקרם ידיים בשביל הפנים. רוב הקרמים לידיים סמיכים מאוד ולא בהכרח מתאימים לעור הפנים. סמיכות וצפיפות הקרם לידיים עלולה לסתום בצורה אגרסיבית מידי את הנקבוביות של עור הפנים, וזה עלול להביא לתוצאות הפוכות מהרצוי.

כשיש מגוון כל כך רחב של קרמים לפנים, במנעד מחירים מאוד גדול, חבל להסתכן ועדיף להשתמש בקרם ייעודי ובהתאם לסוג העור שלכם.