קרם לילה: 5 הקרמים המומלצים ביותר | Finder

רוצים לקום עם עור פנים רענן ולח? קרם לילה הוא הפתרון בשבילכם. בדקנו בעבורכם אינספור של קרמי לילה מכל הסוגים, השווינו תכונות ותוצאות ובהתבסס על הנתונים הגענו למסקנות לגבי המומלצות ביותר לכל תחום

icon pos_1

ניתחנו

50 סקירות

ו-

1000 ביקורות

בתחום

טיפוח ושיער

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קרם לילה מומלצים

קרמים ללילה הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת טיפוח העור עבור הרבה מאוד אנשים, גברים ונשים כאחד. הקרמים הללו מציעים יתרונות רבים עבור העור שלנו והם נועדו כדי להזין, לתקן ולחדש את העור בזמן שאנחנו ישנים. לקרם לילה יש תפקיד חשוב בשמירה על עור בריא וקורן. קרמים בלילה מספקים תזונה חיונית ומספקים לחות לעור.

 

אני והצוות המקצועי של האתר בדקנו לצורך הכנת הסקירה מגוון רחב של קרמים ללילה, שקללנו נתונים והכנו עבורכם את רשימת קרמי הלילה המומלצים ביותר לשנת 2024.

נכתב ע״י

אביגיל לאפין גרא

כותב: אביגיל לאפין גרא

כתבת עיצוב ואופנה, מעצבת פנים, מאפרת, צלמת ובעלת אתר הלייף סטייל "הפיה השחורה"

3 קרם לילה המומלצים על ידי המומחים שלנו

קרם לילה הכי מגוון

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קרם לילה הכי יוקרתי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

קרם לילה הכי מתאים לעור שמנוני

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

במהלך היום, העור שלנו חשוף לאלמנטים סביבתיים מזיקים כמו זיהום אוויר, קרני UV ותנאי מזג אוויר קשים. קרמים ללילה מלאים באלמנטים איכותיים כגון חומצה היאלורונית, קרמידים ונוגדי חמצון, על מנת לספק לחות שמחדשת את העור. הידרציה זו מסייעת בשיקום ושמירה על גמישות העור, מניעת יובש, וקידום עור קורן.

 

תיקון ושחזור תאים

במהלך השינה, תהליכי התיקון התאיים של הגוף פעילים יותר. קרמים בלילה ממלאים תפקיד מכריע בתמיכה בתהליכים הללו על ידי מתן חומרים מזינים חיוניים לתאי העור. מרכיבים כמו רטינול, פפטידים וגורמי גדילה עובדים כדי לעורר ייצור קולגן, אשר מסייע בהפחתת המראה של קווים דקים וקמטים. בנוסף, קרמים בלילה מסייעים בתיקון נזקים הנגרמים על ידי גורמי לחץ סביבתיים, ומקדמים עור צעיר יותר ומחייה יותר.

 

בעיות עור ואנטי אייג'ינג

קרמים בלילה יכולים לטפל בבעיות עור ספציפיות כמו גוון עור לא אחיד, אקנה, קמטים ועוד. הקרמים מלאים במרכיבים איכותיים כמו ויטמין C וחומצה קוג'ית, המסייעים בהבהרת העור, העלמת כתמים כהים והפחתת דלקות. בנוסף, קרם לילה משפיע מאוד בנושא של מניעת הזדקנות מוקדמת של העור. ככל שאנו מתבגרים, תהליכי התיקון הטבעיים של העור שלנו מאטים, וייצור הקולגן פוחת. קרמים בלילה המכילים נוגדי חמצון, ויטמינים ותמציות בוטניות עוזרים להגן על העור מפני לחץ חמצוני, ולהילחם בסימני ההזדקנות. שימוש קבוע של קרמים בלילה יכול לעזור לשמור על המראה הצעיר של העור, למזער את המראה של קמטים, קווים עדינים, ועור נפול.

 

תפקיד חיוני

קרמים בלילה ממלאים תפקיד חיוני בשמירה על עור בריא, מזין ומחודש. הם מספקים הזנה חיונית, הידרציה, ותומכים בתהליכי תיקון תאיים במהלך שעות הלילה. על ידי שילוב קרם לילה לתוך שגרת טיפוח העור שלנו, אנחנו יכולים לטפל ביעילות חששות ספציפיים, למנוע הזדקנות מוקדמת, ולשפר את הבריאות הכללית ואת המראה של העור שלנו. אימוץ החשיבות של קרמים בלילה מאפשר לנו להפיק את המירב משינת היופי שלנו ולהתעורר לגוון עור קורן יותר ומחייה יותר.

לוגו של הסקירה

קרם הלילה הכי מגוון: CeraVe Hydrating

Cerave הוא קרם לילה שכולל קרמידים, חומצה היאלורונית, ואלמנטים נוספים שמסייעים לייצר לחות והגנה. הקרם כולל גם חומצה היאלורונית, אשר משפרת את מרקם העור. הוא קל ליישום, נספג מהר, מבלי להשאיר עור שמנוני בלילה

CeraVe Hydrating
CeraVe Hydrating

CeraVe Hydrating

4.5 15

מגן ומשדרג את העור

יתרונות

מקדם לחות והגנה

כולל חומצה היאלורונית

קל ליישום

חסרונות

מרקם כבד

קנה עכשיו ב- Amazon

קרם הלילה של Cerave הוא תוספת יוצאת דופן לשגרת טיפוח העור היומי. קרם הלילה הזה נרקח עם תערובת של מרכיבים מגוונים שעובדים יחד כדי להזין ולהחיות את העור בזמן השינה. הקרם כולל קרמידים, חומצה היאלורונית וניאקינאמיד, אשר מבטיחים שהעור יקבל את הלחות לה הוא זקוק, וכתוצאה מכך נראה עור חלק ובריא יותר. אחד המאפיינים הבולטים של קרם הלילה הזה הוא המרקם הקל שלו, מה שהופך אותו קל ליישום, ולכזה שנספג במהירות מבלי להשאיר שאריות שמנוניות. הנוסחה שלו מתאימה לכל סוגי העור, כולל עור רגיש.

 

בשימוש קבוע, אפשר לראות שיפור משמעותי במרקם הכללי ובמראה של העור. קווים עדינים וקמטים מופחתים באופן ניכר, והעור מרגיש לח ונקי. בנוסף, המרקם העדין של קרם הלילה המתחדש של Cerave העור הופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים עם עור רגיש או אנשים המעדיפים מוצרים נטולי ניחוח. Cerave הוא מומלץ עבור כל מי שמחפש לשפר את שגרת טיפוח העור הלילי שלו ולהתעורר לעור יפה ומחודש.

לוגו של הסקירה

קרם הלילה הכי עדין: La Roche-Posay Toleriane Ultra Night Cream

La Roche-Posay Toleriane Ultra Night Cream הוא קרם לילה הידוע בנוסחה העדינה שלו, אשר מתאימה לסוגי עור רגישים במיוחד. הקרם הוא ללא ריח ומספק לחות אינטנסיבית. הוא משחזר את הלחות ולא סותם נקבוביות

La Roche-Posay Toleriane Ultra Night Cream
La Roche-Posay Toleriane Ultra Night Cream

La Roche-Posay Toleriane Ultra Night Cream

4.5 15

קרם אידיאלי לעור רגיש

יתרונות

נוסחה המינימליסטית היא ללא ניחוח

אידיאלי עבור עור רגיש

לא סותם נקבוביות

חסרונות

לא אידיאלי לעור יבש ועבה

קנה עכשיו ב- Amazon

La Roche-Posay Toleriane Ultra Night Cream הוא קרם לילה מושלם עבור עור רגיש. הקרם מספק גם נוחות וגם יעילות, והנוסחה הקלה והמרגיעה שלו עובדת במהירות על העור. הוא מועשר בנוירוסנזין ובחמאת שיאה, המסייעים לתקן ולחזק את העור. לאחר השימוש, העור הרגיש ניזון, וללא סימנים של אדמומיות או גירוי. הקרם נקי מפראבנים, ניחוחות ואלכוהול, מה שהופך אותו מתאים אפילו לסוגי העור הרגישים ביותר. הקרם הוא גם לא קומדוגני, ולא סותם נקבוביות.

 

לאחר שימוש במשך כמה שבועות, העור שלכם נראה חלק יותר, מאוזן יותר ובריא יותר. העור רענן, ומרגיש לח לאורך כל היממה. הוא אינו אידיאלי לעור יבש ועבה, אך הוא עדיין יודע לספק תוצאות יוצאות דופן תוך מתן נוחות וטיפול ממוקד לעור רגיש.

לוגו של הסקירה

קרם הלילה הכי יוקרתי: Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil

Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil הוא שמן לילה יוקרתי ויעיל המכיל תערובת של רטינול ותמציות בוטניות. הוא מסייע להפחית את המראה של קווים עדינים, קמטים, ואת גוון העור אחיד. ובנוסף, הוא חודר עמוק לעור כדי להרגיע ולהזין אותו

Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil
Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil

Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil

4.5 15

קרם לילה יוקרתי ומלא בחומרים מזינים

יתרונות

תמצית בוטנית מרגיעה

חדירה עמוקה

חסרונות

רטינול לא טוב לחלק מהאנשים

יקר

קנה עכשיו ב- Amazon

Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil הוא קרם לילה המהוה מוצר טיפוח עור יוקרתי וחדשני שזכה למוניטין מרשים מאוד בזמן קצר. הקרם מאפשר טיפול ייחודי המבוסס שמן עם תערובת של מרכיבים רבי עוצמה שמשדרגים את העור במהלך הלילה. המרכיב העיקרי בשמן הוא רטינול, שמסייע להפחית את המראה של קווים עדינים, קמטים וגוון עור לא אחיד, אך יכול להיות גם לא בריא לאנשים מסוימים, כך שכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמקבלים את ההחלטה. בשילוב עם שמנים מזינים אחרים כגון אבוקדו, צ'יה, ועוד, הקרם מרגיע, משדרג ומחדש את העור.

 

לשמן יש מרקם עשיר אך הוא קליל ונספג במהירות, מה שמשאיר את העור רך וגמיש. עם הזמן, אפשר להבחין בשיפור משמעותי במרקם ובזוהר הכולל של העור. אחת התכונות הבולטות של הקרם הוא יכולתו לספק תוצאות גלויות מבלי לגרום לגירוי או ליובש. הוא מתאים לסוגי עור שונים, ובמיוחד לעור רגיש. הוא קצת יותר יקר, אך הכמות בבקבוק גדולה והוא מספיק לתקופה ארוכה. הוא בהחלט שווה את ההשקעה עבור מי שרוצה לראות תוצאות מהירות וטובות.

לוגו של הסקירה

קרם לילה שהכי מתאים לעור שמנוני: Neutrogena Hydro Boost Gel-Cream

Neutrogena Hydro Boost Gel-Cream הוא קרם לילה קליל המתאים במיוחד לאנשים עם עור שמנוני או שילוב. המרקם הג'לטיני שלו נספג במהירות לעור ומספק לחות מידיית. יש בו חומצה היאלורונית והנוסחה היא נטולת שמן ולא סותמת נקבוביות

Neutrogena Hydro Boost Gel-Cream
Neutrogena Hydro Boost Gel-Cream

Neutrogena Hydro Boost Gel-Cream

4.5 15

קרם המתאים לאנשים עם עור שמנוני

יתרונות

מרקם קליל וג'לטיני

תוצאות מיידיות

כולל חומצה היאלורונית

חסרונות

לא פרקטי נגד עור יבש מאוד

ניחוח אינטנסיבי

קנה עכשיו ב- KSP

ה-Neutrogena Hydro Boost Gel-Cream הוא קרם במרקם ג'לטיני ומרענן, אשר מספק בוסט של לחות לעור, ומשאיר אותו רך וקורן. התכונה הבולטת של הקרם היא נוסחת קרם הג'ל הייחודית המספקת תחושה משלבת את התחושה הקלה של ג'ל עם כוח הלחות של קרם. הקרם מחליק ללא מאמץ על העור, נספג במהירות ולא משאיר שאריות שמנוניות. נוסחת החומצה ההיאלורונית מחלחלת עמוק את העור, מחדשת את הלחות ומשפרת את המרקם.

 

Neutrogena Hydro Boost Gel-Cream מתאים לכל סוגי העור, כולל עור שמנוני ושילוב. הוא מספק את האיזון המושלם של הידרציה מבלי לסתום נקבוביות או לגרום לנזקים. הוא גם עובד טוב כבסיס לאיפור, מפני שהוא משאיר גימור חלק וטהור. לאחר שימוש למשך תקופה, תקבלו עור שחום יותר, ניזון, וגמיש יותר. הוא מגיע עם ריח די אינטנסיבי שיכול להפריע לאנשים, והוא פחות פרקטי לאנשים עם עור יבש בצורה קיצונית, אך הוא עושה עבודה נהדרת עבור הרוב המוחלט של האנשים.

לוגו של הסקירה

קרם לילה עם הכי הרבה ערך לכסף: Olay Regenerist

קרם הלילה Olay Regenerist הוא קרם לילה פופולארי מאוד שמשלב בין תכונות אנטי אייג'ינג מתקדמות לבין מחיר נוח. הקרם עשיר בחומרים איכותיים שמשאירים את העור לח וגמיש. הוא נספג במהירות והוא זול ביחס למתחרים

Olay Regenerist
Olay Regenerist

Olay Regenerist

4.5 15

קרם זול ופופולארי שמתאים לכל אחד

יתרונות

מצטיין בהוספת גמישות לעור

זול

זמין

חסרונות

שאריות שמנוניות לאחר המריחה

קנה עכשיו ב- Amazon

קרם לילה Olay Regenerist הוא אופציה אמינה ויעילה עבור אנשים המחפשים לחדש את העור שלהם בזמן שהם ישנים. הקרם מכיל תערובת חזקה של מרכיבים מרכזיים כגון ניאקינאמיד, פפטידים, וחומצה היאלורונית. מרכיבים אלה עובדים יחד כדי להוסיף לחות לעור הפנים ולהפחית את המראה של קווים עדינים וקמטים. הוא מצטיין במיוחד בהוספת גמישות לעור, הוא זול יחסית והוא זמין במרבית החנויות.

 

קל ליישם אותו, והוא נספג במהירות לתוך העור, אם כי הוא משאיר שאריות שמנוניות לעיתים. הקרם הוא יחסית זול לעומת אפשרויות אחרות בשוק, אך הוא מביא הרבה מאוד ערך לכסף.. כשהתעוררתי, העור שלי הרגיש רך יותר ונראה קורן יותר. קרם לילה Olay Regenerist מספק תוצאות מרשימות בהתעסקות מינימלית. הוא משתלב בשגרת הטיפוח ונותן מענה מעולה למשתמש.

איך בחרנו קרם לילה מומלץ מבין מאות הקרמים בשוק

שאלה מעולה! אז בחירה של קרם לילה זו באמת משימה לא פשוטה. גם כי יש מלא קרמים וגם כי התשובה היא – שזה תלוי.

תלוי בתקציב, תלוי בשימוש, תלוי בסוג עור הפנים, תלוי בהעדפות, תלוי במותג – ותלוי בעוד מגוון רחב של פרמטרים נוספים שאת כולם כמובן בדקנו. סקרנו מאות מוצרים, חלקם בשימוש אישי, חלקם דרך נתונים אותם אספנו מפלטפורמות אינטרנטיות שונות והגענו למסקנות המוצגות כאן.

סיכום

איך לבחור את קרם הלילה הטוב ביותר עבורכם?

בחירת קרם הלילה הנכון עבורכם היא חיונית להשגת תוצאות טיפוח העור האופטימליות. יש כאמור המון אפשרויות וחשוב לראות מה מתאים לכם בהתאם לכמה פרמטרים שונים. ראשית, הבנת סוג העור שלכם זה הצעד הראשון. יש אנשים עם עור רגיש וחלק ואחרים עם עור עבה וקשיח יותר. יש גם אנשים עם עור שמנוני וכל אחד צריך קרם אחר. כך למשל,La Roche-Posay Toleriane Ultra Night Cream מתאים למי שיש לו עור עדין, ו- Neutrogena Hydro Boost Gel-Creamמתאים לאלו עם עור שמנוני.

 

מה המטרה?

לפני שקונים קרם לילה, חשוב להבין מה רוצים ממנו. בין אם זה הוספת לחות, אנטי אייג'ינג, הבהרה, או מלחמה באקנה. בנוסף, חשוב לבדוק היטב את רשימת המרכיבים של הקרמים. חפשו מרכיבים מרכזיים כגון חומצה היאלורונית, רטינול, ניאקינאמיד, נוגדי חמצון ופפטידים. כך למשל, Cerave הוא הקרם המגוון ביותר, עם הכי הרבה חומרים פעילים, אשר יודע לטפל ביותר בעיות. חשוב גם להימנע ממוצרים המכילים מרכיבים מזיקים כגון פרבנים, סולפטים, וניחוחות מלאכותיים.

 

מרקם, ספיגה ומבחן

המרקם והספיגה של קרם לילה ממלאים תפקיד משמעותי בשימושיות שלו. חשוב לבחור מרקם שמרגיש נוח על העור, בין אם זה ג'ל, קרם, או שמן מזין. כמו כן, חשוב לבדוק עד כמה מהר הקרם נספג לתוך העור, כדי שלא יציק לקראת או במהלך השינה. לפני הקנייה, חשוב לבצע מבחן קטן על העור, כדי לראות האם הקרם מייצר אלרגיות כלשהן.

 

שיקולי עלות

טיפוח עצמי עולה כסף, ולכן, חשוב לקחת בחשבון את הסכום שאתם מוכנים להוציא על קרם לילה. Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil הוא הכי יוקרתי ויקר, ומנגד,   Olay Regeneristמביא הכי הרבה ערך לכסף. חשוב לזכור כי המחיר לא תמיד מצביע על יעילות, ויש אפשרויות במחיר סביר המספקים תוצאות יפות.

 

ליהנות מעור פנים חדש

מציאת קרם הלילה הנכון הוא מסע אישי, אז חשוב לקחת את הכל בחשבון, להתנסות, להבין את המשמעויות ולבסוף, לקרת את הבחירה הנכונה ביותר ולרוץ איתה קדימה, כדי לפנק את עור הפנים שלכם, וליהנות ממראה צעיר וחלק יותר.

שאלות ותשובות על קרם לילה מומלצים

במה שונה קרם לילה מקרם לחות רגיל או קרם יום?

קרם לילה מנוסח באופן שונה מקרמים רגילים כדי לענות על הצרכים הספציפיים לטיפוח העור בלילה. הקרמים נוטים להיות בעלי מרקמים עשירים יותר וריכוזים גבוהים יותר של מרכיבים מזינים כדי לספק לחות עמוקה ולתקן את העור במהלך תהליך התחדשות בלילה, מיקוד חששות כמו יובש, הזדקנות, והתחדשות העור.

close button
מעוניינים בהסרת שיער בלייזר? למחיר משתלם רק לגולשי פיינדר השאירו פרטים