קונסולה מומלצת: סקירת 6 קונסולות משחק מומלצות במיוחד (מעודכן 2024) | Finder

קונסולות המשחק הטובות ביותר של השנה, החל מסוני ועד אקס בוקס, אספנו עבורכם את הקונסולות שאסור לכם לפספס

icon pos_1

ניתחנו

13 סקירות

ו-

2015 ביקורות

בתחום

צפייה ושמע

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על קונסולות משחק מומלצות 2024

בין אם אתם גיימרים מקצועיים או פשוט אוהבים לשחק בשעות הפנאי, אתם זקוקים לקונסולת משחק מעולה שמתאימה לתחביבים ולצרכים שלכם. לפניכם קונסולות המשחק הטובות ביותר שאפשר למצוא היום בחנויות, מדורגות ומחולקות לקטגוריות לנוחיותכם.

נכתב ע״י

יותם מאור

כותב: יותם מאור

פריק של סאונד ומומחה בטלויזיות. עבד 6 שנים ברשת עולם הקולנוע, בעל בלוג בנושא מוזיקה וסרטים. מומחה בכל האביזרים והגדג'טים החדשים ביותר.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

מחפשים את קונסולת המשחק הטובה ביותר? הגעתם למקום הנכון! נוף הגיימינג השתנה מאוד מאז הימים בהם יכולתם לבחור רק בין שתי קונסולות. בימים אלו היה קל יותר לעשות את הבחירה הנכונה – אוהבי מריו הלכו עם נינטנדו ואוהבי סוניק הלכו עם סגה, מאוד פשוט!

 

אולם, אם נרוץ קדימה אל שנת 2023, נגלה שבחירת קונסולת משחק היא הרבה יותר מסובכת. נכון, נכון, יש כמה משחקים אקסקלוסיביים שיכולים לחתום על ההחלטה עבורכם, אבל את מרבית המשחקים החדשים ניתן לשחק במספר פלטפורמות.

 

עם השדרוגים וההתפתחויות טכנולוגיות כדי להביא 4K HDR אל (חלק אבל לא לכל) הגיימינג שלכם, בחירת קונסולת משחק חדשה הופכת לקשה יותר עם כל שנה שעוברת, במיוחד כשאתם לוקחים בחשבון את יציאתן המתקרבת של פלייסטיישן 5 ואקס בוקס מסדרת X.

 

החדשות הטובות הן שאנחנו כאן כדי לעזור לכם להפוך את הבחירה לפשוטה יותר. אין לנו חברות מועדפות ואנחנו לא עושים פרוטקציות לאף מוצר – אנחנו כאן כדי לתת לכם את הנתונים הרלוונטיים ואת דעתנו המקצועית בתחום הגיימינג. לפניכם מופיעות קונסולות המשחק המומלצות ביותר של אתר Finder.

לוגו של הסקירה

הטובה ביותר מכל הבחינות: PlayStation 4 (פלייסטיישן 4)

זמינה בגרסה סטנדרטית או בגרסה דקה, הפלייסטיישן 4 היא קונסולת משחק פופולארית ונהדרת מבית סוני.

PlayStation 4

4.5 15

אם אתם מחפשים את הדור האחרון במשחקים במחיר נוח, אבל לא לחוצים על רזולוציית 4K

יתרונות

משחקים אקסקלוסיביים נהדרים, תמיכת VR, מחיר נוח, ערך מצוין, יעילות עוצמה משופרת

חסרונות

תאימות לאחור גרועה, אין 4K

קנה עכשיו ב- iTech-store
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Amazon

מאז שיצאה לאוויר העולם, כמעט לפני 7 שנים, קונסולת הפלייסטיישן 4 הייתה אהובת הקהל הבלתי מעורערת ואפילו זכתה בתואר הקונסולה השנייה הנמכרת ביותר בכל הזמנים.

 

היתרון המרכזי של הפלייסטיישן 4 הוא המשחקים האקסקלוסיביים שלה – Uncharted, Spider-Man, God of War,  Horizon Zero Dawn, ו- The Last of Us- משחקי יחיד סיפוריים שכמעט כולם אוהבים. בנוסף, זו הקונסולה היחידה כרגע שמציעה גישה לחוויות מציאות מדומה (אבל אתם תצטרכו לרכוש את אוזניות פלייסטיישן VR בנפרד אם תרצו לנצל את האפשרות הזו).

 

אם אתם מעוניינים ברזולוציית ה-4K שכולם מדברים עליה, אתם לא תמצאו אותה כאן. בעוד שאפילו קונסולת ה-Xbox One S הנוחה כל כך לתקציב מציעה רזולוציית 4K, קונסולת פלייסטיישן 4 הבסיסית מציעה רזולוציית 1080p בלבד. בנוסף, הפלייסטיישן לא כל כך טוב בתאימות לאחור, אז אם אתם מקווים לשחק בספריית הפלייסטיישן 3 הישנה שלכם בקלות, מצפה לכם הפתעה לא נעימה.

 

אם אתם מחפשים להיכנס לדור הקונסולות הנוכחי בצורה הנוחה ביותר מבחינת תקציב ואתם אוהבים את המשחקים שיש לפלייסטיישן להציע, זו הקונסולה עבורכם.

לוגו של הסקירה

הדרך הזולה ביותר להשיג 4K: PlayStation 4 Pro (פלייסטיישן 4 פרו)

כל מה שהפלייסטיישן 4 יכול לעשות, הפלייסטיישן 4 פרו יכול לעשות טוב יותר. אם אתם פשוט חייבים רזולוציית 4K ו-HDR גורם ללב שלכם להחסיר פעימה, זוהי קונסולות הסוני עבורכם.

PlayStation 4 Pro

4.5 15

אם אתם מחפשים רזולוציית 4K ו-HDR במחיר נוח, זו הקונסולה עבורכם

יתרונות

כל היתרונות שבפלייסטיישן 4, רזולוציית 4K, אפשרות 4K זולה יחסית, קונסולת 4K HDR הראשונה של סוני, כונן קשיח גדול יותר (1TB)

חסרונות

אין נגן בלו-ריי 4K, לא קונסולת ה-4K החזקה ביותר בשוק היום

קנה עכשיו ב- iTech-store
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Amazon

הפלייסטיישן 4 פרו תומך בכל המשחקים שהפלייסטיישן 4 הסטנדרטי תומך, כך שאם בחרתם להשתדרג אתם לא צריכים לחשוש מלהתחיל מחדש את כל הספרייה שלכם ואתם לא תצטרכו לשלם יותר על משחקים 4K. אולם, אתם כנראה תראו שיפור במראה ובביצועים שלהם בהשוואה לפלייסטיישן 4 הסטנדרטי.

 

הפלייסטיישן 4 פרו הוא הקונסולה החזקה ביותר מכל הדגמים הנוכחיים של הפלייסטיישן ומסוגלת לביצועים שקונסולות רבות יכולות לחלום עליהם. המשחקים נראים חדים ומציאותיים וכל החוויה עוברת חלק, עם כל היתרונות של פלייסטיישן 4, יחד עם איכות 4K מדהימה ועוצמה שלא נגמרת.

 

כמו הפלייסטיישן 4 הסטנדרטי, לקונסולה זו יש ספריית משחקים נהדרת וגם כמה משחקים אקסקלוסיביים מצוינים, יחד עם תמיכת פלייסטיישן VR. לפלייסטיישן 4 פרו יש גם את אותה הבעיה שיש לפלייסטיישן 4 הסטנדרטי; אין לו תאימות לאחור טובה עבור דורות ישנים יותר של קונסולות. בנוסף, אין נגן בלו-ריי אולטרה HD (Ultra HD Blu-ray), כך שאם אתם מחפשים קונסולה שתנגן מדיה 4K פיזית, זו לא האחת עבורכם. אולם, היא כן מנגנת בלו-ריי סטנדרטי  ודי-וי-די.

 

אם אין לכם טלוויזיית 4K HDR והמראה החזותי הוא לא משהו שמשפר בצורה דרסטית את ההנאה שלכם מהמשחק, אז הקונסולה הזאת עשויה לא להיות שווה את הכסף הנוסף שתוציאו עליה, במיוחד אם כבר יש לכם קונסולת פלייסטיישן 4 סטנדרטית.

לוגו של הסקירה

בסיסית במחיר נהדר: Xbox One S

מחפשים קונסולה בסיסית, אבל לא מעוניינים במה שיש לדגמי הפלייסטיישן להציע? למה שלא תסתכלו על ה-Xbox One S של מייקרוסופט. קונסולה זו החליפה את ה-Xbox One המקורית ממספר סיבות – יש לה עיצוב הרבה יותר קומפקטי וחלק והיא גם קצת יותר עוצמתית.

Xbox One S

4.5 15

4K יוקרתי במחיר נוח, נגן בלו-ריי אולטרה HD ותאימות לאחור מצוינת

יתרונות

קונסולה במחיר מאוד נוח, נגן בלו-ריי 4K, גיימינג 4K יוקרתי

חסרונות

אין הרבה משחקים אקסקלוסיביים טובים, איכות ה-4K אינה טובה כמו של הפלייסטיישן 4 פרו

קנה עכשיו ב- iTech-store
קנה עכשיו ב- dailysale
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- חשמל נטו

לעומת הפלייסטיישן 4 הסטנדרטי, הקונסולה הזו תומכת ב-4K. יכולות ה-4K של ה-Xbox one S אינן באותה רמה כמו של הפלייסטיישן 4 פרו או של ה-Xbox one X, היות והתמונות באיכות 1080p פשוט נמתחות כדי להתאים למסך ה-4K מבלי באמת לשנות את הרזולוציה, אבל תכונה זו עדיים מוערכת ומרשימה בקונסולה במחיר כזה.

 

כדי לפצות על המחסור במשחקים אקסקלוסיביים טובים, לקונסולות ה-Xbox יש יכולות תאימות לאחור הרבה יותר טובות משל קונסולות הסוני פלייסטיישן. על ה-Xbox One S תוכלו לרכוש ולשחק משחקי Xbox ו-Xbox 360 מקוריים, אשר הרבה מהם הפכו לקלאסיקות.

 

אם אי פעם הייתה ברשותכם קונסולת Xbox ישנה ועדיין יש לכם את המשחקים שלה או שאתם מאוד רוצים להתעדכן במשחקים מצוינים שפספסתם, אז ה-Xbox One S היא דרך מצוינת לעשות זאת.

 

אזור בו ה-Xbox לחלוטין מנצחת את הפלייסטיישן הוא בבידור הביתי – בעוד שתי הקונסולות מסוגלות להפעיל מגוון אפליקציות בידור כגון Netflix ו-Amazon, ל-Xbox יש גם נגן Blu-ray 4K מובנה.

 

מדובר במאפיין שחברת סוני קיבלה הרבה ביקורות על כך שאינה מוסיפה אותו לקונסולת פלייסטיישן 4 פרו, כך שאם יש לכם אוסף בלו-ריי  אולטרה HD וחשוב לכם שתהיו מסוגלים להשתמש בו, אז ה-Xbox One S בהחלט תזכה בסיבוב הזה. אם חשבתם לקנות נגן בלו-ריי אולטרה HD בכל מקרה, הקונסולה הזאת היא אחת הדרכים הזולות ביותר לעשות זאת.

 

הבעיה העיקרית שיש ל-Xbox בהשוואה לפלייסטיישן היא משחקים אקסקלוסיביים. בעוד שלפלייסטיישן יש מבחר די מרשים של משחקים מצוינים, של-Xbox משום מה אין. משחקים כגון Halo, Gears of War ו-Forza עשויים לקרוא לפלטפורמה זו בית, אבל הם עדיין לא מגיעים לרמה של Horizon Zero Dawn ו-Uncharted.

 

למרות שהיא מציעה 4K יוקרתי, התצוגה של ה-Xbox One S אינה משתווה לזו של הפלייסטיישן 4 פרו, כך שאם אתם מחפשים חוויית 4K איכותית ואמיתית, עדיף לכם להוציא קצת יותר כסף על הפלייסטיישן 4 פרו או על קונסולת ה-Xbox הבאה ברשימה שלנו.

 

פחות מתחברים לדיסקים? אז אולי קונסולת Xbox One S All-Digital Edition היא אפשרות טובה יותר עבורכם. קונסולה דיגיטלית זו מציעה בערך את אותם הנתונים ואותו המפרט של ה-Xbox One S, אבל בלי כונן דיסקים – מה שהופך אותה לקלה ונוחה יותר.

לוגו של הסקירה

תמיד תהיה רלוונטית: Xbox One X

עם עוצמה היא המאפיין מספר 1 אצלכם בחיפוש אחר קונסולה, אז אתם לא תמצאו קונסולה יותר עוצמתית בשוק מאשר ה-Xbox One X – לפחות עד שהם יוציאו דגם נוסף בסדרה. אולם, חשוב לזכור שגם לא תמצאו קונסולה יקרה יותר.

Xbox One X

4.5 15

איכות 4K מהטובות בשוק ותמיכת HDR, יחד עם נגן בלו-ריי אולטרה HD, הופכים את הקונסולה הזו לרלוונטית תמיד

יתרונות

הקונסולה העוצמתית ביותר בשוק, 4K מדהים, נגן בלו-ריי אולטרה HD מובנה

חסרונות

הקונסולה היקרה ביותר, חוסר במשחקים אקסקלוסיביים טובים

קנה עכשיו ב- iTech-store
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- מחסני חשמל

ה-Xbox One X היא התשובה של מייקרוסופט לפלייסטיישן 4 פרו של סוני, ובטוח להגיד שמדובר בתשובה די טובה. ממש כמו הפלייסטיישן 4 פרו, קונסולה זו מציעה 4K מצוין ואיכותי יחד עם HDR עבור משחקים שתוכנתו לתמוך במאפיינים אלו. אולם, בזכות המפרט הכל כך יותר טוב שלה, ה-Xbox One X מציעה 4K על הרבה יותר משחקים מאשר לפלייסטיישן 4 פרו והיא לרוב יותר עקבית בשמירה על הרזולוציה. אם אתם מחפשים את חוויית הגיימינג 4K הטובה ביותר שאפשר למצוא בקונסולה, ה-Xbox One X צריכה להיות הבחירה שלכם.

 

כמו ב-Xbox One S, לקונסולה זו יש תמיכה מצוינת בתאימות לאחור יחד עם נגן בלו-ריי אולטרה HD מובנה.

 

אולם, גם כמו ב-Xbox One S, היא סובלת ממחסור במשחקים אקסקלוסיביים טובים שיכולים להראות מה היא שווה באמת.

 

זו גם הקונסולה היקרה ביותר בשוק כרגע בפער. כתוצאה מכך, אם אין לכם התקנת AV שתעשה איתה צדק, קשה להצדיק רכישה יקרה כל כך במיוחד כאשר ספריית המשחקים האקסקלוסיביים דלילה כל כך כרגע.

 

דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא שייתכן ותצטרכו דיסק קשיח חיצוני שנמכר בנפרד עבור הקונסולה הזו. בעוד האחסון המובנה שלה (1TB) נראה כמו המון, קבצי משחק באיכות 4K שוקלים יותר והאחסון יתמלא מאוד מהר.

לוגו של הסקירה

האפשרות ההיברידית: Nintendo Switch

הנינטנדו Switch כבר בן שלוש שנים והוא עדיין מוכיח את עצמו כמאוד פופולארי. מדובר באפשרות המיוחדת ביותר שתמצאו היום בשוק, היות ואתם יכולים להתממש בו כקונסולה וגם לשחק איתו באופן ידני.

Nintendo Switch

4.5 15

קונסולה שאפשר לשחק בה בטלוויזיה בבית או לקחת איתכם לדרך

יתרונות

קונסולה ביתית וניידת, משחקי צד א' אקסקלוסיביים מצוינים

חסרונות

לא עוצמתית כמו קונסולות ביתיות אחרות, משחקי צד ג' אקסקלוסיביים בינוניים

קנה עכשיו ב- iTech-store
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- AZRIELI

אצל ה- Switch אתם תמצאו ספריית משחקים הולכת וגדלה אשר מציעה מגוון גדול של משחקים שנינטנדו אי פעם הצליחה להציע. ממשחקים אקסקלוסיביים מלהיבים כמו Super Mario Odyssey עד יצירות מהותיות כמו Stardew Valley, ה-Nintendo Switch מציע כל מיני סוגי חוויות.

 

העוצמה שלו לא מתקרבת לזו של קונסולות הפלייסטיישן 4 הסטנדרטי ושל ה-Xbox והוא בהחלט לא מפעיל משחקים באיכות 4K או תומך ב-HDR (למעשה, המסך שלו עם רזולוציית 720p נמוכה) כך שאם אתם מחפשים קונסולה שתנצח במלחמת המפרטים, אתם לא תמצאו אותה כאן.

 

בנוסף, סביר להניח שלא תמצאו כאן את משחקי הצד ג' החדשים והטובים ביותר. בעוד יש בו עכשיו משחקים כמו Doom, Skyrim ו-LA Noire, הרבה מאלה היו זמינים בפלטפורמות אחרות כבר חודשים, אם לא שנים. אנחנו צופים בזה משתנה לאט, אבל המשחקים הטובים והחדשים ביותר כנראה לא יגיע לכאן – בעיקר עקב חוסר בעוצמה.

 

כמובן, בעוד פלייסטיישן מציעה VR, לנינטנדו יש משהו מיוחד משלו בצורת Nintendo Labo. ציוד היקפי זה הוא אחד הדברים הכי חדשניים שראינו ויש לו את הפוטנציאל להצליח בגדול.

 

בנוסף, חשוב לקחת בחשבון כי ייתכן שתצטרכו לרכוש בשלב כזה או אחר כרטיס MicroSD עבור קונסולה זו, היות והזיכרון הפנימי שלה מוגבל.

לוגו של הסקירה

הידנית הטובה ביותר: Nintendo Switch Lite

התוספת הטרייה ביותר למשפחת נינטנדו מגיעה בצורת ה- Nintendo Switch Lite, אלטרנטיבה ידנית ל-Switch המקורי.

Nintendo Switch Lite

4.5 15

אלטרנטיבה נוחה וניידת יותר לנינטנדו Switch המקורי

יתרונות

יותר נייד מה-Switch, מבחר יפה של צבעים, עיצוב נוח

חסרונות

מגוון משחקים מוגבל, עדיין לא נוח כמו ה-3DS

קנה עכשיו ב- iTech-store
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Ivory

ה- Switch Lite מתגאה באותה העוצמה של אחיו המקורי, אך מגיעה בחבילה הרבה יותר קטנה וקלה.

 

חשוב לדעת שה-Lite הוא מכשיר ידני בלבד ובעוד אתם יכולים לחבר לו Joy-Cons, הוא מיועד לשימוש של שחקן יחיד. זאת אומרת שאתם לא יכולים להשתמש בו כקונסולה ביתית (כמו במקורי) והוא אינו מגיע עם Joy-Cons בקופסה. זה גם אומר שאתם לא יכולים לשחק את כל המשחקים שבספריה של ה-Switch – בעיקר את אלו הדורשים מצב טלוויזיה או משחקים מרובי שחקנים. בעוד Joy-Cons מחובר, המסך קצת קטן מדי כדי לשחק כראוי.

 

ה- Switch Liteהוא עבור אותם אנשים שלא כל כך מתלהבים מחיבור הקונסולה לטלוויזיה ומעדיפים לקחת את המשחקים שלהם לדרך. המסך הקטן הופך את חוויית המשחק לנוחה מאוד בדרכים.

 

כמו עם ה-Nintendo Switch, ייתכן שתצטרכו לרכוש כרטיס MicroSD נפרד, היות והזיכרון הפנימי מוגבל.

סיכום

, HDR ובחירת קונסולת משחק

שתיים מהקונסולות המומלצות שלנו, הפלייסטיישן 4 פרו וה-Xbox One X, תומכות בגיימינג ברזולוציה גבוהה אשר עוזרת לנצל תקני תצוגה מתפתחים, 4K ו-HDR. לחלק מהאנשים אין טלוויזיית 4K ולאנשים מעטים יותר יש תמיכת HDR, אשר מתחלקת לתתי קטגוריות משלה.

 

בהתחשב בכך שלכל קונסולה יש מספר יחסית קטן של משחקים אשר מנצלים לחלוטין את המאפיינים האלו, אתם לא חייבים לקנות טלוויזיית 4K חדשה. לאחר שזה נאמר, מומלץ להתחיל לקחת בחשבון שהקונסולות של הדור הבא יצליחו לנצל לחלוטין את ה-4K HDR ואפילו את תמיכת ה-8K שאינה מצליחה כל כך כרגע.

 

זכרו שאף קונסולת משחק אינה דורשת מכם להצטייד בטלוויזיית 4K או HDR מתאימה, כך שאתם יכולים לקנות קונסולה חדשה ולחכות עם רכישת הטלוויזיה אז שתבצעו קצת יותר מחקר או תמצאו משחקים שאתם מרגישים ששווה לשדרג את הטלוויזיה עבורם.

 

אם אתם מחליטים לרכוש טלוויזיה חדשה עבור הקונסולה החדשה, מומלץ לחפש טלוויזיית 4K אשר רצה ב-60 הרץ ותומכת HDR 10, בניגוד ל-HDR פרמיום.