כיסא גיימינג: כסאות גיימינג מומלצים 2024 | Finder – לבחור את הטוב ביותר

שפרו את חוויית המשחק שלכם עם נבחרת כיסאות הגיימינג המומלצים ביותר של השנה, אשר יאפשרו לכם לשחק שעות על גבי שעות בנוחות וללא כאבים על כיסא גיימרים איכותי ומגניב

icon pos_1

ניתחנו

9 סקירות

ו-

770 ביקורות

בתחום

ציוד היקפי

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כיסאות גיימינג מומלצים 2024

גיימרים מקצועיים וחובבניים כאחד זקוקים לכיסא גיימרים איכותי לשבת עליו (גם שעות ארוכות) בנוח. בין אם אתם משחקים שעות ארוכות במחשב בין אם אתם פשוט רוצים להתפנק עם כיסא מחשב מצוין – הסקירה הבאה בשבילכם, עם כיסאות הגיימינג המומלצים ביותר בארץ ובעולם. ודרך אגב, אם הכיסאות האלו מקצועיים מדי עבורכם, יש לנו גם סקירה חדשה על כיסאות מחשב מומלצים – שיכולה להתאים לכם!

נכתב ע״י

נועם בן חיים

כותב: נועם בן חיים

כותבת וסוקרת עקשנית, מחפשת רק את הטוב ביותר ללא פשרות. חובבת יוגה, בעלי חיים וגלידה.

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר מבחינת תקציב

השווה מחיר

Dragon Gaming Gear Combat
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

בדוק מחיר

לגיימר המתחיל

השווה מחיר

שחור/אדום
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

בדוק מחיר

יוקרתי במחיר נוח

השווה מחיר

שחור
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

ברוכים הבאים למדריך המקיף לבחירת כיסאות גיימינג של 2023, בו תמצאו את כיסאות הגיימינג האיכותיים והמוצלחים ביותר שאפשר להשיג בישראל, ואפילו בחו"ל. בפשטות, אם אתם מחפשים לשפר את רמת הנוחות ואת כושר ההתמדה במהלך מפגשי גיימינג, אז הגעתם למקום הנכון. בסופו של דבר, עם הכיסא הנכון, תוכלו להשתפר גם כשחקנים, ולהגביר את ההנאה שלכם מחוויית המשחק.

 

מלבד כיסאות מעולים למשחקי מחשב, ברשימה שלנו תוכלו למצוא גם כיסאות מומלצים באופן ספציפי לפלייסטיישן 4 או 5, כיסאות מומלצים למי שמחפש לשמור על יציבה נכונה של הגוף, כיסאות המותאמים למשחקי מרוצים ועוד. יש הרבה מאוד סוגים של כיסאות, המתאימים לגיימרים שונים, ולכן, חשוב לחשוב היטב מה הם הצרכים שלכם לפני הקנייה, כדי למקסם את ערך הרכישה ולרכוש את הכיסא המתאים ביותר לכם.

 

לספר את הסיפור של כל כיסא

בין אם אתם מחפשים את הכיסא הטוב ביותר מבחינת תקציב, או פשוט רוצים לשפוך כסף על כיסא עור איכותי, אנחנו ניתן לכם כאן את הכיסאות הטובים ביותר מכל קטגוריה. בנוסף, תוכלו למצוא כאן אפשרויות מצוינות לכיסא המתנדנד לגיימינג הטוב ביותר, כיסא הגיימינג הטוב ביותר מתחת ל-400 ₪ ובאופן כללי כיסאות גיימינג מעולים מכל הבחינות. יש הרבה מאוד כיסאות איכותיים מאוד, שיודעים לתת את הערך המוסף, אך לכל כיסא יש את הסיפור שלו, ואנחנו כאן כדי לספר לכם את הסיפורים הללו.

 

הגיימינג הוא חלק בלתי נפרד מהחיים של כותב שורות אלו, שמשחק הרבה מאוד גם היום, עם שני ילדים בבית. כיסאות גיימינג מאפשרים לי ליהנות יותר מחוויית המשחק שלי, והם שונים מאוד מהכיסאות הישנים או מכיסאות המשרד המוכרים לכולנו.

לוגו של הסקירה

כיסא הגיימינג הטוב ביותר עבור רוב האנשים: NITRO CONCEPTS S300

אידיאלי למפגשי גיימינג ארוכים, ה-NITRO CONCEPTS S300 עשוי מחומרים איכותיים ומשלב טכנולוגיה מתקדמת כדי לשמור על גופכם בזווית נוחה לאורך שעות. לכיסא יש טכנולוגית כוונון מובנת אשר משלבת עיצוב נהדר, חומרים יוקרתיים וארגונומיה (הנדסת אנוש) כדי לוודא שאתם מרגישים בנוח ונתמכים כראוי.

NITRO CONCEPTS S300

4.5 15

כיסא גיימינג מתקדם במחיר מצוין, אשר מתמחה במשחקי גיימינג ארוכים

יתרונות

7 צבעים שונים לבחור מהם

עיצוב נוח ומתוחכם

מערכת H.E.A.T מובנת

חסרונות

מעט יקר

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר

אחד הדברים שהכי אהבנו בכיסאות ה-Nitro הוא שהם מגיעים בטווח צבעים נהדר; אתם יכולים להשיג את ה-S300 בצהוב, ירוק, כחול, כתום, אדום, לבן ושחור! וזאת בניגוד להרבה מאוד כיסאות אחרים, בהם הצבעים מוגבלים ומגבילים, ולא תמיד יכולים להשתלב בעמדת המשחק שלכם.

 

באופן כללי, עבור המחיר שהוא מגיע איתו, אנחנו חושבים שמדובר בכיסא הגיימינג הטוב ביותר שתוכלו למצוא היום בשוק, אם אתם לא זקוקים לכיסא ז'אנר ספציפי.

לוגו של הסקירה

כיסא הגיימינג היוקרתי ביותר: סדרת EPIC NOBLECHAIRS

סדרת כיסאות הגיימינג Epic של Noblechairs מבוססת על השילוב המושלם בין עור יוקרתי, חומרים באיכות הגבוהה ביותר וסגנון קלאסי המזכיר מושב של מכונית מרוץ יוקרתית. זו בחירה קלה לאחד מכיסאות הגיימינג הטובים ביותר של 2023 ואנחנו ממליצים להוסיף אותו לרשימה שלכם אם אין לכם בעיה של תקציב.

EPIC NOBLECHAIRS

4.5 15

כיסא גיימינג מעור יוקרתי וסטייל רציני

יתרונות

עיצוב יציב ומבנה איכותי

נוח במיוחד

מגוון אפשרויות התאמה וכוונון

חסרונות

יקר מאוד

לא מתאים לחללים קטנים

קנה עכשיו ב- ORPC

כיסא עור יפהפה עם לוק יוקרתי, קל מאוד להרכבה ובעל ריפוד קצף קר בצפיפות גבוהה למקסימום נוחות – והוא גם ממש חזק ויציב, כך שהוא אמור להחזיק מעמד זמן רב לאחר הרכישה. ראו הוזהרתם: זה אחד הכיסאות הגדולים ביותר ברשימה שלנו, כך שהוא לא יתאים לחללים קטנים.

 

באופן כללי, אם אתם מחפשים כיסא גיימינג פרמיום, יוקרתי יותר מכל הכיסאות בשוק, סדרת ה-EPIC מעור אמיתי של NOBLECHAIRS צריכה להיות בראש הרשימה שלכם. כיסאות גיימינג מעור מהווים מצרך נדיר באופן יחסי, והם בהחלט יודעים לתת את הערך המוסף מכיסאות בעלי ריפוד דמוי עור. לא משנה כמה החומר יהיה איכותי, הוא לעולם לא יתקרב לעור אמיתי.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת תקציב: Dragon Combat

גיימרים רבים בתחילת דרכם אינם יכולים להוציא מאות וגם אלפי שקלים על כיסא גיימינג איכותי ומקצועי, לכן אם אתם תחת תקציב לחוץ, אבל עדיין רוצים ליהנות מחוויית משחק משודרגת – אנחנו ממליצים לקחת בחשבון את ה-Dragon Combat.

Dragon Combat

4.5 15

כיסא גיימרים זול, דמוי עור, מושלם עבור גיימר תחת תקציב נמוך

יתרונות

מחיר נוח

מבנה יציב

כסא גיימרים שמגיע בחמישה צבעים שונים

עיצוב ייחודי לגיימרים

ציפוי דמוי עור נושם

ניתן לכוונן את אזור הגב התחתון לאחור

חסרונות

לא איכותי כמו הכיסאות היקרים יותר ברשימה

לא מתאים לגיימרים בעלי מבנה גוף גדול

Dragon Gaming Gear Combat
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP

ה- Dragon Combat מגיע בחמישה צבעים מושכים: לבן, כחול, אדום, ירוק ואפור. הוא מעוצב במיוחד לגיימרים בעלי מבנה גוף קטן עד בינוני, עם כרית ראש מובנית וציפוי דמוי עור מבד נושם. ניתן להטות את אזור הגב התחתון לאחור בזווית של עד 16 מעלות וגם לנעול את הכיסא בזווית הנבחרת. לכיסא מנגנון בוכנת גז ובסיס 5 כוכבים עמיד ויציב.

 

באופן כללי, מדובר במותג מצליח מאוד בישראל, עם תמורה נהדרת בעבור המחיר הזול שהוא מגיע איתו, כך שאם אתם מצומצמים בכסף, אבל רוצים ליהנות מחוויית משחק נוחה, זה הכיסא עבורכם. מדובר בהוכחה לכך שלא תמיד צריך להוציא הרבה מאוד כסף כדי לקבל חוויה איכותית, ואפשר למצוא יתרונות רבים בתוך מוצר שעולה מעט באופן יחסי לקטגוריה בה הוא נמצא.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לשמירה על יציבה נכונה: VERTAGEAR SL5000

ה-VERTAGEAR SL5000 הוא בין הכיסאות המומלצים ביותר שקיימים בשוק היום, מבחינת ישיבה נכונה ויציבה איכותית. הכיסא הזה יוודא שתשבו בתנוחה המושלמת בעוד אתם משחקים, עם המון תמיכה בצוואר ובגב שלכם. בנוסף, המשענת כולה ניתנת לכוונון (ב-170 מעלות) בעוד מסעד הידיים ניתן להזזה לגובה ולרוחב, כך שלא משנה מה המבנה או הגובה שלכם – אתם תשבו בנוחיות ותהנו מתמיכה מכל כיוון.

VERTAGEAR SL5000

4.5 15

כיסא שיתמוך היטב בגופכם וישמור על הגב והצוואר שלכם, גם אחרי שעות של משחק

יתרונות

תמיכה נפלאה בגב ובצוואר

קל ופשוט להרכבה

זמין בצבעים שונים

מתאים לכל סוגי הגוף

קל לכוונון

חסרונות

יקר

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר
סדרה קודמת SL4000
קנה עכשיו ב- Amazon

מבנה הכיסא, כפי שהייתם מצפים לפי המחיר שלו, הוא חזק במיוחד, עם מסגרת פלדה יציבה ולוחות קצף גמיש בצפיפות גבוהה. המושב מתגאה בכיסוי עור PU רך וידידותי לטבעוניים, זאת אומרת שהכיסא מרגיש טוב כפי שהוא נראה. מדובר בכיסוי עור איכותי במיוחד, נושם וכזה שמאפשר לשבת במשך שעות ארוכות מול המסך.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לגיימר המתחיל: dragon gaming gear gladiator

אם רק נכנסתם לתחום הגיימינג ואתם מחפשים כיסא שמתאים במיוחד למתחילים (וגם עולה ככה), ה-Dragon gaming gear gladiator הוא בדיוק הכיסא בשבילכם, המשלב נוחות ומחיר מצוין.

Dragon Gaming Gear Gladiator

4.5 15

כיסא גיימינג בסיסי למתחילים

יתרונות

מחיר נוח

ספוג זיכרון דחוס

ציפוי דמוי עור

משענת יד מתכווננת

חסרונות

מתאים יותר לגיימרים מתחילים

יכול להיות איכותי יותר

כחול
קנה עכשיו ב- Ivory
שחור/אדום
קנה עכשיו ב- KSP

ה-dragon gaming gear gladiator עשוי ספוג זיכרון דחוס ונוח שמתאים את עצמו לגוף שלכם, עם ציפוי דמוי עור PU. שלדת המתכת של הכיסא חזקה ותומכת בגוף שלכם בעוד אתם משחקים ומשענת היד של הכיסא מתכווננת גם לגובה וגם בהטייה של 45 מעלות למקסימום נוחות. בסיס הכיסא מורכב מחמישה בסיסים בצורת כוכב ליציבות יחד עם בוכנת גז לשליטה על גובה הכיסא.

 

בסך הכל מדובר בכיסא גיימינג בסיס מאוד ודי נוח, אז אם אתם לא מבלים מעל 8 שעות על המחשב, אתם יכולים ממש ליהנות ממנו. אם אתם חובבי פלייסטיישן ויש לכם את כל המוצרים הנלווים, מדובר בפריט חובה עבורכם, אשר ישלים לכם את חווית המשחק בצורה הטובה ביותר.

לוגו של הסקירה

כיסא יוקרתי במחיר נוח: ARMOR PRO Cougar

אם אתם מחפשים כיסא עם הרבה אפשרויות כוונון ונוחות לא מתפשרת, ה-ARMOR PRO של חברת Cougar היוקרתית, בהחלט נותן תמורה נהדרת למחיר. הוא נוח, מעוצב ומגיע במחיר נהדר – מתאים כמעט לכל סוגי הגיימרים!

ARMOR-PRO Cougar

4.5 15

כיסא גיימינג עם תמורה נהדרת

יתרונות

פשוט להרכבה

עשוי מחומרים איכותיים

נוח גם לאורך זמן

הרבה אפשרויות התאמה

אחריות לשנה

מחיר די נוח בהתחשב למה שאתם מקבלים

חסרונות

הכיסא לא מסתובב מ-90 מעלות ל-180 מעלות

קנה עכשיו ב- Last Price
שחור
קנה עכשיו ב- Ivory
שחור-כתום
קנה עכשיו ב- Ivory

ה-ARMOR PRO Cougar הוא כיסא גיימינג איכותי עם עיצוב נהדר עבור שעות משחק ארוכים או אפילו ישיבה במשרד. קשה למצוא כיסא שיתחרה איתו בטווח מחירים זה (פחות מ-1,000 ש"ח!). מדובר ללא ספק בכיסא מעולה ונוח לגב, אשר עשוי מחומרים איכותיים ששומרים על הנוחות לאורך זמן, גם אחרי מספר שעות של ישיבה. אם אתם משחקים הרבה במחשב, תדעו שהמחשב הזה ישרת אתכם נאמנה לעוד הרבה שנים.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר לשחקני פלייסטיישן: X ROCKER SONY INFINITI +

אם אתם שחקני סוני פלייסטיישן נאמנים המחפשים כיסא גיימרים משוכלל, שימו לב שאתם מוספים את X ROCKER SONY INFINITI + לרשימה שלכם.

X ROCKER SONY INFINITI +

4.5 15

נוח, מתקדם וכל כך משוכלל – כל מה שיכולתם לחפש בכיסא גיימרים איכותי

יתרונות

מערכת אודיו 4.1 מובנית (כולל סאב וופר)

תמיכה ב-WIFI ובלוטות'

חיבור USB

מנוע רטט

גימור דמוי עור איכותי

עיצוב ייחודי של סוני

חסרונות

גדול מאוד

לא מתאים לחללים צפופים

לא זול

כולל משלוח לארץ
קנה עכשיו ב- amazon.co.uk

לא רק שהכיסא האופנתי והייחודי הזה מעוצב בשיתוף עם סוני ונושא על ריפודיו את הסמל המרשים, אלא שהוא גם סופר נוח ועמוס בטכנולוגיה מתקדמת כדי להביא את חוויית המשחק שלכם לרמה הבאה.

 

מערכת סאונד 4.1 ערוצים מובנית במשענת הראש ובמושב עצמו, עם סאב וופר המורכב על משענת הגב, מוודאת שהיושב בכיסא ייהנה מחוויית אודיו מידית המאפשרת לו להיטמע בעולם הווירטואלי עם לדוגמה, משדר אלחוטי איתו מגיעה המערכת, אשר אינו דורש חיבור כבלים מגושם שעלולים להפריע לחוויית המשחק. ה- X ROCKER SONY INFINITI + גם מגיע עם מנוע רטט, אשר מוסיף לתחושה המציאות המדומה בזמן המשחק או בזמן הצפייה בסרטים, והמושב מגיע עם חיבור לבלוטות' ול-WIFI, כך שאתם יכולים לחבר לכיסא את הפלאפון או את הטבלט שלכם.

 

אם אתם חובבי פלייסטיישן ויש לכם את כל המוצרים הנלווים, מדובר בפריט חובה עבורכם, אשר ישלים לכם את חווית המשחק בצורה הטובה ביותר.

המחיר די יקר, אבל הנוחות והטכנולוגיה המובנית בהחלט הופכים את הכיסא לשווה את המחיר.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למשחקי מרוצים: סדרת Drifting של DXRacer

הכיסא מעוצב לחקות את המראה והתחושה של מושב במכונית מרוצים מקצועית, סדרת Drifting של DXRacer מציעה כריות נוחות לגב, לראש ולצוואר, בעוד היא נותנת תמיכה לחוליות ולגפיים שלכם, ללא קשר לזווית בה אתם יושבים – די שימושי בהתחשב בעובדה שהכיסאות מגיעים עם 8 תנוחות שונות בין 90 ל-135 מעלות.

Drifting DXRacer

4.5 15

כיסא גיימינג נוח וארגונומי לאוהבי משחקי מרוצים

יתרונות

8 תנוחות לכוונון

מחיר סביר ביחס לתמורה

כריות קצף נוחות

עיצוב מושך

חסרונות

סט המאפיינים די בסיסי יחסית לכיסא שנחשב יוקרתי

DXRacer G Series Module
קנה עכשיו ב- Amazon
Valkyrie Series
קנה עכשיו ב- Walla Shops
Formula OH/FH11/NB
קנה עכשיו ב- KSP

דגם זה מגיע עם גימורים נהדרים בכחול, לבן ושחור או אדום לבן ושחור, ועם מגוון כריות קצף נוחות בכל חלקי הכיסא (ממסעדי הידיים עד למשענת הראש), אתם תוכלו להימנע מכאבי גב תחתון בין אם תשחקו 10 דקות או 6 שעות.

 

הכיסא נכנס לנישה המורכבת מאוד של משחקי מרוצים, הדורשים לא מעט מאמץ פיזי מהמשתמשים. נהגים מקצועיים נמצאים בכושר מדהים ויכולים להוריד בין 2 ל-3 קילו במירוץ, כך שמדובר באקט פיזי קשה במיוחד. חובבי משחקי מרוצים חייבים כיסא מרוצים שיכניס אותם למירוץ על הצד הטוב ביותר ויתן להם חוויה משודרגת.

לוגו של הסקירה

כיסא גיימינג מעולה עם מראה מרשים: S-LINE SL4000 של vertagear

אחד מהכיסאות המרשימים ביותר ברשימה שלנו, ה- S-LINE SL4000מסדרת Racing של חברת Vertagear מגיע במספר צבעים, אבל הכיסא הלבן עם הגימורים השחורים הוא המרשים ביותר לדעתנו וגורם לכם להרגיש כמו בחללית. אומנם יותר קשה להשיג את הצבע הזה בישראל, אבל זה לא בלתי אפשרי ובהחלט שווה את המאמץ.

S-LINE SL4000 vertagear

4.5 15

מראה מושך ועיצוב נוח במיוחד נותנים לכיסא הזה מקום ברשימת המומלצים שלנו

יתרונות

מראה דרמטי

נוח מאוד

יציב ובנוי לשעות ארוכות של משחק

קל לניקוי

מתכוונן לצרכים שלכם

חסרונות

מתלכלך בקלות (צבע לבן).

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר
SL2000
קנה עכשיו ב- ORPC

הוא אולי נראה מצופה בעור, אך למעשה מדובר בציפוי דמוי עור (PU) והוא אחת הסיבות למה הכיסא הזה מגיע במחיר נוח, יחסית לאופציות אחרות המופיעות ברשימה שלנו.

 

מדובר בדגם שישמור על הנוחיות שלכם לאורך זמן וכמעט כל חלק בו ניתן להתאמה לנוחיותכם ולצרכים שלכם. במחיר שהוא נמכר, אנחנו לא חושבים שאתם יכולים לבקש יותר מזה.

 

משחקי מרוצים דורשים מהשחקן הרבה יותר מסתם ישיבה. יש המון תזוזות ויש צורך לתת תחושה כאילו המשתמש נמצא בתא הנהג. כיסאות שמסוגלים לעשות זאת יודעים לתת את הערך המוסף לחווית המשחק. יש כיום המון חובבי משחקי מירוצים בישראל, וזה אחד הכיסאות שישדרגו להם את החוויה.

לוגו של הסקירה

לגיימרים שמחפשים נוחות פרמיום: CORSAIR T2 ROAD WARRIOR

חברת corsair תמיד הייתה ידועה בעולם בזכות רכבי המחשב והציוד ההיקפי שלה, והיא מביאה את אותה תחושת פרמיום ואיכות גבוהה לדגמי כסאות הגיימינג החדשים שלה.

CORSAIR T2 ROAD WARRIOR

4.5 15

כיסא יוקרתי ונוח, לגיימר שמחפש מושב נוח ואיכותי

יתרונות

תמיכה חולייתית מרשימה

מסעד זרוע 4D

נוח

נראה מצוין

מגיע במבחר צבעים

מתכוונן

חסרונות

גלגלים מחליקים מדי

משענת הידיים לא יציבה כל כך

לא זול

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- ORPC

ה-T2 Road Warrior אולי משלב 2 סרטי מדע בדיוני בשם שלו – אך רהיט שימושי זה רחוק מבדיוני. מעוצב ארגונומית עם כריות בכל חלק אפשרי, אתם מקבלים הכל משענות ידיים 4D (אשר יכולות לזוז בכל כיוון) עד שלד פלדה למבנה יציב שלא יתמוטט או יישבר תחת כל משקל.

 

הכיסא מגיע עם תג מחיר לא זול, אבל בהתחשב בכל המאפיינים היוקרתיים שלו – לא קשה להבין למה. כיסאות שיודעים לתת את הערך המוסף מבחינת התאמה אישית הם תמיד איכותיים יותר. לגיימרים חשוב מאוד לסיים את סשן המשחק עם הרגשה נעימה, ומדובר בכיסא שיודע לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

לוגו של הסקירה

התאמה אישית לכל גיימר: Spider TRX

ל-SPIDER TRX יש מספר רב של אפשרויות על מנת לאפשר לכל גיימר למצוא את תנוחת המשחק האולטימטיבית עבורו. זה כולל מצבי שכיבה, משענת תומכת ופתחי אוורור.

Spider TRX

4.5 15

כיסא מרשים, נוח וכזה שמתאים את עצמו למשתמש

יתרונות

פתחי אוורור

משענת מתקדמת

מצבי שכיבה שונים

גימור עם קרבון

ידיות פונקציונאליות

חסרונות

מעט מסיבי

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- שקם אלקטריק
SPIDER-730 i
קנה עכשיו ב- Last Price

ה-SPIDER TRX הוא כיסא גיימינג אולטימטיבי, שמציג לא רק נוחות, אלא גם התאמה אישית למשתמש. יש לו שתי אפשרויות שכיבה שונות ב-180 מעלות, כולל 2 כריות, על מנת שיהיה ניתן לשחק גם בשכיבה בצורה נוחה, ולא מהמיטה. יש לו 2 פתחי אוורור ומשענת מתקדמת, ואפשר לשבת בו שעות ארוכות מבלי לסבול מכאבים מעיקים. הכיסא הוא בטיחותי במיוחד, עם רכיבים כמו שלדת מתכת, והוא יכול לשאת עד 150 ק"ג.

 

הגימור של הכיסא הוא יוצא דופן, והוא משלב קרבון, זמש ובד PU יוקרתי ואיכותי, אך נושם. הידיות של הכיסא הן פונקציונאליות וניתן להתאים גם אותן לתמיכה אידיאלית בידיים, דבר שהוא קריטי עבור כל מי שמשתמש בבקר משחק, וכמובן לאנשים המשחקים במחשב וצריכים להתמודד עם עכבר ומקלדת במקביל.. העיצוב הוא מרשים מאוד, והמכשיר כולל מנגנון מכני איכותי שיכול להחזיק במשך שנים רבות.

 

בסיס הגלגלים של הכיסא הוא יציב מאוד ולא מחליק והמידות שלו יכולות להתאים לרוב המוחלט של האנשים הממוצעים. המחיר שלו יקר מאוד והוא נראה מעט מסיבי, אך אין ספק שמדובר בכיסא גיימינג מקצועי ואיכותי במיוחד.

לוגו של הסקירה

לגיימרים שמחפשים שעות משחק ארוכות: MOBEL HUNTER

ה-MOBEL HUNTER הוא כיסא גיימינג המותאם לישיבה ארוכה במיוחד. הגיימרים המנוסים והמקצועיים, שמשחקים במשך מרבית שעות היממה, יראו בו כאוצר.

MOBEL HUNTER

4.5 15

כיסא גיימינג המותאם לישיבה ממושכת

יתרונות

התאמה אישית למשתמש

ידיות מתכווננות

מנגנון שכיבה

בסיס עמיד וחזק

חסרונות

ריפוד דמוי עור

אין עמידות למשקלים גבוהים במיוחד

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- AZRIELI

הMOBEL HUNTER הוא כיסא לגיימרים מקצועיים ומנוסים, ומתאים לישיבה ארוכה במיוחד מול המסך. הכיסא מגיע עם פונקציות מתקדמות של התאמה מקסימלית למשתמש ועם ידיות D3 הניתנות לכיוונון לכל הכיוונים. המנגנון המשוכלל של הכיסא מאפשר כוונון למגוון רחב של זוויות, כולל זווית שכיבה ב-180 מעלות. הבסיס של הכיסא עמיד וחזק, והגלגלים הכפולים מאפשרים יציבות ואי החלקה.

 

הכיסא מגיע עם שתי כריות פינוק לתמיכה בישיבה ארוכה, עם ריפוד דמוי עור מסוג PU. הכיסא עמיד בפני התלקחות (רלוונטי בעיקר למעשנים), והמנגנון כולל בוכנה עמידה במיוחד, כך שהכיסא אמור להיות רלוונטי לשנים ארוכות. המנגנון כולל גם בולם זעזועים, אם כי מגבלת המשקל שלו נמוכה מכיסאות אחרים ונעצר על 130 ק"ג בלבד. מדובר בכיסא איכותי ועמיד עבור גיימרים שמבלים שעות ארוכות מול המסך.

לוגו של הסקירה

מראה ייחודי ולוק יצירתי: HOMAX Linton

ה-HOMAX Linton הוא כיסא גיימינג מעוצב, מרשים עם לוק צעיר ורענן. הכיסא מעניק נוחות מושלמת, אך בעיקר משתלב בחדרי גיימינג ומשדרג את עמדת המשחק.

HOMAX Linton

4.5 15

כיסא מעוצב אשר מוסיף ללוק של עמדת המשחקים

יתרונות

משענת גב נוחה וגבוהה

בוכנה פנאומטית

לוק יוצא דופן ומרשים

חסרונות

ריפוד דמוי עור

ללא מנגנון שכיבה

דגם אופיולנט
קנה עכשיו ב- גרופון
קנה עכשיו ב- גינה פלוס

ה-HOMAX Linton הוא כיסא ששם את נושא העיצוב בראש סדר העדיפויות שלו, אך הוא אינו מוותר על הנושא של נוחות. לכיסא יש לוק יוצא דופן ומרשים במיוחד, אשר פונה לקהל צעיר שרוצה לשדרג את עמדת המשחקים שלו. הכיסא מושלם לשימוש גם בבית וגם במשרד, מפני שהוא מעניק נוחות מושלמת לשימוש ארוך לשעות ארוכות. לכיסא יש בוכנה פנאומטית של 10 ס"מ להתאמה מירבית של גובה הכיסא, דבר שמסייע מאוד לנוחות הכללית.

 

ל-HOMAX יש משענת גב נוחה וגבוהה במיוחד, עם מנגנון נדנוד איכותי, דבר החשוב מאוד להרבה גיימרים שאוהבים להישען אחורה בזמן המשחק. עם זאת, אין לו מנגנון שכיבה כמו להרבה מאוד מהמתחרים בז'אנר. לכיסא יש בסיס רחב ואיכותי במיוחד, עם ריפוד דמוי עור עמיד משולב בד נושם. עם זאת, לא מדובר בריפוד עור יוקרתי. הכיסא מגיע בשני צבעים, וקל מאוד להרכיב אותו בבית. פונה בעיקר לקהל הצעיר.

לוגו של הסקירה

עלות נמוכה אל מול תועלת גבוהה: NINJA Extrim

ה-NINJA Extrim הוא כיסא גיימינג בעלות נמוכה, אך כזה שמצליח לספק תועלת גבוהה במיוחד. הוא כיסא שבנוי לישיבה ארוכה וממושכת, עם מכניקה איכותית שמבטיחה שימוש לשנים ארוכות.

NINJA Extrim

4.5 15

כיסא זול שצפוי להחזיק שנים ארוכות

יתרונות

מבנה ארגונומי

בטיחותי

אחיזה מצוינת לגוף

חסרונות

לא מרשים במיוחד

ללא מנגנון שכיבה

Cobra
קנה עכשיו ב- Last Price

ה-NINJA Extrim הוא כיסא גיימינג זול במיוחד, במחיר שיכול להתאים לכיס של כל אחד. למרות המחיר הנמוך, הוא אינו מוותר על איכות ומציע מגוון רחב של פיצ'רים המתאימים לכל גיימר. יש לו מבנה ארגונומי המתוכנן לתת תמיכה לכל מלאה ולישיבה ארוכה במיוחד מול המסכים. אין לו מנגנון שכיבה, אך הוא בטיחותי במיוחד עם רכיבים חזקים ועמידים ומשטחים עמוקים למען עטיפה של הגוף בצורה מושלמת.

 

המכניקה של הכיסא היא חדשנית וכוללת מנגנון גז איכותי שמאפשר עלייה וירידה של הכיסא בדחיפה קלה. המנגנון הוא פשוט, אך כזה שהוכיח את עצמו ככזה שמחזיק במשך שנים ארוכות. לכיסא יש פתח אוורור בגב אשר מאפשר כניסת אוויר ומניעת הזעה בגב בימים החמים. לכיסא יש שלדה חזקה ובטיחותית, עם ציר סיבוב של 360 מעלות, גלגלים שקטים וריפוד דמוי עור. לא מדובר בכיסא המרשים ביותר בז'אנר, אך בעלות שלו, הוא בהחלט מהווה קנייה איכותית.

לוגו של הסקירה

לגיימרים שמחפשים רכות ומגע נעים עם הכיסא: SIT ON IT SUPREME

SIT ON IT SUPREME הוא כיסא גיימינג רך ונעים, העשוי ספוג איכותי במיוחד, הנותן הרגשה נוחה במיוחד בזמן המשחק. בתוך כך, הכיסא הוא גם מרשים ויציב במיוחד.

SIT ON IT SUPREME

4.5 15

כיסא נוח ונעים למגע, אשר מספק ישיבה מפנקת

יתרונות

נעים ונוח למגע

ריפוד דמוי בד איכותי

מושב עשוי ספוג ברמה גבוהה

חסרונות

ללא דגש על עיצוב

הידיות עלולות להפריע לחלק מהגיימרים

קנה עכשיו ב- Last Price
COMFORT CLASSIC
קנה עכשיו ב- Last Price

ה-SIT ON IT SUPREME הוא כיסא גיימינג ששם דגש בעיקר על רכות ונוחות. בחברה הבינו כי הכיסא חייב להיות נוח ונעים למגע, כדי להתאים לאנשים לישיבה לאורך זמן. הכיסא הוא ארגונומי ומפואר, אם כי לא מרשים במיוחד מבחינה עיצובית ביחס למתחרים. לכיסא יש 5 גלגלים ורגליים למתן יציבות מושלמת, ויש לו משענת גב עם אפשרות של הטיה לאחור. לכיסא אין אפשרות להישען עד הסוף אחורה למצב שכיבה, אך הוא קרוב לכך.

 

לכיסא יש 2 משענות ידיים נעימות במיוחד, אם כי יש אנשים, שבשל זווית ההחזקה של בקר המשחק שלהם, ימצאו את הידיות לא נוחות במיוחד. לכיסא יש ריפוד דמוי עור, אך ברמה גבוהה במיוחד, כדי לשים דגש על אותה רכות ונוחות. המושב גם עשוי ספוג ברמה גבוהה כדי להעניק את אותה רכות, ובנוסף, הספוג יודע לתת תמיכה מלאה בגב.

 

לכיסא יש מנגנון בוכנה איכותי עם מערכת ייחודית בשם GAS LIFT3 המגבירה את החוזק והיציבות של הכיסא לאורך זמן. קל מאוד להרכיב את הכיסא ויש סרטוני הדרכה פשוטים ברשת.

לוגו של הסקירה

קשיחות ועמידות לגיימר המתמיד: COUGAR ARMOR PRO

הכיסא של COUGAR ARMOR PRO הוא כיסא גיימינג ברמה גבוהה, אשר שם דגש על עמידות וקשיחות. בחברה מבינים את הצורך בעמידות לאורך זמן והשתמשו בחומרי הגלם הטובים ביותר.

COUGAR ARMOR PRO

4.5 15

כיסא עמיד וחזק במיוחד, עם רכיבי פלדה איכותיים

יתרונות

חומרי גלם איכותיים ועמידים

עיצוב מרשים במיוחד

ריפוד עור

חסרונות

נראה מסיבי מדי

יקר

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Ivory

ה-COUGAR ARMOR PRO הוא אחד מכיסאות הגיימינג העמידים ביותר שיש. הכיסא עשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שניתן למצוא, וזה כולל שלדה חזקה במיוחד וריפוד עור יוקרתי, שמשדרג מאוד את הנראות של הכיסא.

 

לכיסא יש מרקם פרימיום זמש בשתי הכריות שלו ובצדדים, והוא כיסא ארגונומי שתוכנן במיוחד לגיימרים ולתנוחות המשחק הפופולאריות ביותר. הכיסא יודע לתמוך בגוף בצורה אידיאלית, תומך בגב התחתון וממזער את המתח במקום.

 

לכיסא יש ריפוד עור יוקרתי, עבה ונעים למגע, אשר מאפשר מעבר של אוויר ומונע הזעה וחימום יתר של הכיסא. הכיסא יודע להשאיר אתכם רעננים ונוחים לאורך זמן, ומאפשר זמן משחק ארוך במיוחד. לכיסא יש כריות נוספות למתן תמיכה מושלמת, המאפשרת לכם להתמקד במשחק. הוא אמנם קצת מסיבי ויקר, אך יש לו בוכנה איכותית שמחזיקה לאורך זמן ומאריכה את חייו, ובכך, מחזירה את ההשקעה.

לוגו של הסקירה

לגיימרים שמחפשים להתנתק מהעולם: SPARKFOX GT VIPER

הכיסא של SPARKFOX GT VIPER הוא כיסא שמכניס את הגיימר למצב משחק אידיאלי. הוא עוטף, נוח, עמיד ויפה, ומשחק תפקיד חשוב מאוד בחוויית המשחק של מי שיושב עליו.

SPARKFOX GT VIPER

4.5 15

כיסא שמייצר את התנוחה האידיאלית עבור הגיימר

יתרונות

תמיכה ארגונומית

ספוג פנימי איכותי

שלדת מתכת מלאה

חסרונות

משענות דקות מדי

עיצוב מעט משונה

קנה עכשיו ב- Last Price
GC55V
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- Walla Shops

ה-STARKFOX GT VIPER הוא כיסא הנועד לשחקני גיימינג שמעוניינים להתנתק מהעולם החיצוני ולשקוע בשעות ארוכות של משחק. הכיסא יודע לשים את הגיימר בתנוחה האידיאלית עבורו, כשהוא עוטף, נוח במיוחד, ומכניס אנשים אל תוך המשחק בזכות הדינמיות שלו. לכיסא יש תמיכה צידית מעולה, בנוסף לתמיכה ארגונומית שכל גיימר צריך. הכיסא מגיע במגוון צבעים, אם כי העיצוב שלו יכול להיראות מעט משונה עבור אנשים.

 

הכיסא של STARKFOX תוכננו כך שהם יתנו מענה לסשנים ארוכים במיוחד של משחקים. לכיסאות יש שלדות מתכת, ספוג פנימי איכותי ובד עור איכותי ונושם על מנת למנוע הזעה. הכיסא הוא מעט "רזה וגבוה" ועם שתי ידיות צדדיות ארוכות, שיכולות להוות הפרעה לחלק מהגיימרים, אך בגדול, ניתן להתאים אותם ולייצר את אותו מנח איכותי ומושלם לגיימינג.

לוגו של הסקירה

לגיימרים שמחפשים תמיכה מושלמת לגב התחתון: RAZER ISKUR

כיסא RAZER ISKUR הוא כיסא גיימינג מקצועני ששם דגש על בעיית הכאב הכי גדולה אצל אנשים – בעיית הגב התחתון. הכיסא מספק מגוון רחב של פתרונות איכותיים לגב.

RAZER ISKUR

4.5 15

נוח במיוחד לסובלים מבעיות בגב התחתון

יתרונות

התאמה מושלמת לגב התחתון

אחיזת צוואר ניטרלית

ריפוד דמוי עור רב שכבתי

חסרונות

יקר

הגלגלים זזים בקלות יתרה

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- Ace
קנה עכשיו ב- KSP

כיסא הגיימינג RAZER ISKUR נחשב בעיני רבים לכיסא הגיימינג המושלם. הכיסא שם דגש על תמיכה מושלמת בגב התחתון, שהוא כידוע, מקור כל בעיות הכאב בגוף האנושי. לכיסא קריות קבועות ואף חיצוניות התומכות בגב התחתון, ובנוסף, אפשר לבצע כיוונון מדויק וספציפי לגוף של המשתמש. הכיסא מבטיח יציבות אופטימלית לאורך זמן ולאורך סשנים ארוכים במיוחד, בהם מעורבים שחקנים מקצועיים.

 

לכיסא יש אפשרות לבצע התאמות ספציפיות, כולל שימוש בעכבר ומקלדת, ולא רק בבקר משחק. יש לו אחיזת צוואר ניטרלית שמאפשרת מיקום מדויק לראש, כשניתן לייצר את המקום האופטימלי גם לכתפיים, לגב, ואפילו לזרועות והמרפקים. הכיסא הוא יקר באופן יחסי, אך בעיני רבים הוא נחשב לכיסא מושלם שפותר את בעיית כאב הגב, שהיא המשמעותית ביותר אצל גיימרים רבים המשחקים במשך שעות ארוכות מול המחשב.

סיכום

כיסאות הגיימינג המומלצים ביותר של 2023: מה לחפש?

כאשר קונים כיסא גיימינג, חשוב להסתכל על כמה דברים ולבחון אותם לעומק. ראשית, הסתכלו היטב על רמות הנוחות השונות והתמיכה של כל דגם, כמו היכולת להתאים את הכיסא ולהתכוונן בגובה, במסעד הזרוע ומשענת הגב. כריות שניתן להסיר ולהוסיף הן בונוס נוסף, עבור שכבה נוספת של נוחות. פרסונליזציה היא אחד מהאלמנטים החשובים ביותר בכל כיסא, מפני שכל אחד מאיתנו הוא שונה, והנוחות היא סובייקטיבית. כיסאות בהם אפשר לכוון אלמנטים שונים כדי להגיע לתנוחה האידיאלית, הם כיסאות שכדאי מאוד לקנות.

 

אנחנו ממליצים גם לגלות מה הז'אנר הספציפי או התחום אליו הותאם במיוחד הכיסא, אם בכלל.  לדוגמה, כמה מכיסאות הגיימינג הטובים ביותר בשוק כרגע עוצבו עבור משחקי מרוץ או תעופה, למרות שיש גם הרבה כיסאות "כלליים" מצוינים. כיסאות שעוצבו עבור קונסולות מסוימות (סוני פלייסטיישן) הם כאלו שמשלימים את החוויה בצורה האולטימטיבית. בנוסף, שימו לב לסוג הפלטפורמה שאתם משחקים בה, שכן כיסאות גיימינג למחשב (עכבר ומקלדת) הם שונים מכיסאות המותאמים למשחקים בקונסולה, שמשוחקים עם בקרי משחק.

 

מהם כיסאות הגיימינג הטובים ביותר?

קיימים מגוון סוגים שונים של כיסאות גיימינג המותאמים למשחקי מחשב, יחד עם כאלו המותאמים למשחק ב-Xbox, סוני פלייסטיישן ונינטנדו, עם גודל, מבנה, חומרים (כמו עור) וסדרת מאפיינים המבדילים ביניהם. לכן, כיסא הגיימינג הטוב ביותר הוא הכיסא המתאים ביותר לצרכי המשחק שלכם ולשימוש העתידי המתוכנן שלו. כיסאות גיימינג מסוימים, לדוגמה, בנויים לשימוש במשחקי סימולציות כגון מרוצים וטיסה, בעוד אחרים מתמחים בתמיכת גיימרים במשחקי זירות קרב מרובות משתתפים (MOBA) ו-FPS.

 

באופן טבעי, כדאי לכם לקחת בחשבון את המראה והסגנון של כיסא הגיימינג שהולך לשבת בחדר שלכם ולהיות חלק מהסטייל הכללי של עמדת המשחק שלכם. לכל אחד יש טעם אחר, לכן חשוב לבחור את כיסא שאהבתם את העיצוב שלו והוא מתאים לטעם שלכם. חווית משחק היא משהו כללי, ולא נוגעת רק בקונסולה או במשחק עצמו, אלא גם בכל מה שמסביב, כולל נוחות, מנח אופטימלי וכמובן הנראות של כל עמדת המשחק.

 

אופנתי וטרנדי

למרבה המזל, רוב כיסאות הגיימינג מגיעים בעיצוב אופנתי ונוטים להידמות למושבי עור במכוניות ממרוץ מקצועיות, אבל כמובן שתרצו לבחור את הסגנון שמשתלב הכי טוב בחדר הגיימינג שלכם, יחד עם צבע שלא יפריע לכם בעין או לשותף שלכם במשך השעות שתשבו ותשחקו על הכיסא. אחרי הכל, בחירת כיסא גיימרים איכותי עשוי לעשות שינוי משמעותי ביכולות המשחק שלכם, ממש כמו בחירת המוניטור, מסך הגיימינג והמחשב. אל תקלו ראש בעת בחירת הכיסא, אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם עם כיסא מאכזב אשר משפיע על הנוחות שלכם או יכולות המשחק. כיסא איכותי לא רק משפר את הביצועים, אלא גם מאפשר לכם להאריך את הסשנים שלכם ולהשתפר שכן אימון והשקעה מסתכמים בשיפור היכולות.

 

זכרו שיש כיסאות גיימינג אשר מיוצרים במיוחד עבור ז'אנר או תחום ספציפיים, כגון מושבים שעובדים הכי טוב במשחקים מרובי משתתפים כמו League of Legends או משחקי סימולציה של מרוצים וטיסות. אין כל סיבה שאם אתם משחקים (בצורה מקצועית או סתם לאורך זמן) בז'אנר ספציפי או במשחק ספציפי, לא תקנו את הכיסא הממותג שלו, ותהנו מחוויה אולטימטיבית.

 

הפריט הדומיננטי ביותר

רכישת הכיסא הטוב ביותר עבור המחשב או הקונסולה שלכם משמעותה סיכוי גבוה יותר לפגוע במטרות האויב או להגיע לתוצאה הגבוהה שאתם מנסים להשיג כבר שבועות, ולכן כל כך חשוב להשקיע זמן ומחשבה בבחירת הכיסא החדש שלכם ולבחור את האחד המתאים ביותר עבורכם ועבור המטרות שלכם.

 

חשוב לזכור שכיסא הגיימינג הופך ברגע אחד לפריט הדומיננטי ביותר בחיים שלכם מרגע הקנייה שלו. כיסא עליו יושבים במשך שעות ארוכות, לעיתים ארוכות יותר משעות השינה שלכם, הוא פריט בו כדאי להשקיע. לכן, חשוב לפנות תקציב גדול במיוחד לכיסא איכותי, שיעמוד בכל הצרכים שלכם ויידע לקחת את חווית המשחק שלכם לרמה אחרת. לא מדובר בעוד רהיט סתמי או בכיסא שאף אחד לא ישב עליו, אלא בפלטפורמה האידיאלית עבורכם שתאפשר לכם לעשות את מה שאתם אוהבים לעשות, על הצד הטוב ביותר.

 

המותגים הגדולים ביותר בעולם כיסאות הגיימינג

כאשר אתם בוחרים את הכיסא הטוב ביותר שכסף יכול לקנות, חשוב מאוד שתבחרו אחד מיצרנית כיסאות גיימינג מכובדת ויוקרתית עם ניסיון התחום – או לחילופין, מותג חדש אשר מגיע עם הרבה המלצות חמות. קל מאוד ליפול בקניית כיסא לא טוב או לא מתאים, אם לא עושים את עבודת השטח המקדימה. יש הרבה כיסאות פחות טובים, או כיסאות מצוינים, אך כאלו שלא מתאימים לצרכים שלכם באופן ספציפי. עם זאת, אם אין לכם הרבה ידע, אין כל ספק שהמותגים הגדולים והמוכרים יותר הם בעלי הסיכוי הרב ביותר לפגוע במטרה.

 

היצרניות הבאות הן המילה האחרונה בייצור כיסאות גיימינג וזוכות לכבוד רב בקרב אוכלוסיית הגיימרים העולמית:

  • Nitro Concepts
  • Secretlab
  • GT Omega Racing
  • EWIN
  • Noblechairs
  • X Rocker
  • DXRacer
  • Vertagear
  • Corsair
  • Brazen
  • Songmics
  • Dragon

 

את חלק מהמותגים ניתן להשיג בארץ, בעוד חלקם זמינים רק בהזמנה מחו"ל – אבל אם הכיסא שווה את זה, אנחנו חושבים ששווה להוסיף את הכסף על המשלוח ולהמתין קצת יותר זמן לכיסא המושלם. כאשר קונים פריט חשוב ומרכזי, זמן לא צריך להוות אישיו מהותי, וגם אם תחכו שבועות או אפילו חודש, ההמתנה פשוט שווה את זה.

שאלות ותשובות על כיסאות גיימינג מומלצים 2024

למה חשוב להשקיע ברכישת כיסא גיימינג?

גיימרים, לרוב, מבלים זמן רב בישיבה מול המחשב, שעות על גבי שעות של ישיבה. ישיבה מרובה כל כך עלולה לפגוע בגוף, במיוחד אם הכיסא אינו איכותי ואינו תומך היטב בגוף. לכן, אם אתם גיימרים רציניים או פשוט יושבים הרבה זמן מול המחשב, חשוב לרכוש כיסא מחשב נוח ואיכותי, אשר יצמצם כמה שיותר את האפשרות לבעיות גב ארוכות טווח.

האם כל כיסא גיימינג מתאים לכל גיימר?

יש כיסאות גיימינג "כלליים" שלכאורה מתאימים לכל הגיימרים ולמי שיושב הרבה מול המחשב, אבל אם אתם יודעים מה אתם משחקים הכי הרבה, אנחנו ממליצים לרכוש כיסא מותאם - כמו הכיסא המיוחד של פלייסטיישן או הכיסא למרוצים. בנוסף, יש כיסאות גיימינג שמתאימים לגודל ומשקל הגוף שלכם.

מחיר ממוצע של כיסא גיימינג?

לכיסאות גיימינג, כמו למוצרים רבים אחרים, יש טווח מחירים רחב. אתם יכולים לרכוש כיסא במאה שקל או כיסא ב-3,000 ש"ח, השאלה היא מה אתם מחפשים. אם אתם מעוניינים לרכוש כיסא איכותי, התכוננו להוציא בין 1,000 ל-2,000 ש"ח, או לרכוש את האופציה הזולה אך הטובה ברשימה שלנו, ה-Dragon Combat, ב-400 ש"ח - למרות שהוא אינו משתווה לאיכות של הכיסאות היקרים יותר ברשימה שלנו.

מה כדאי לחפש בכיסא גיימינג?

אנחנו ממליצים לחפש בכיסא הגיימינג הבא שלכם:

  • עיצוב ארגונומי
  • יכולת כיוונון
  • ריפוד נוח
  • עיצוב שמתאים לחדר שלכם
  • גודל נוח
  • תמיכה נכונה בגוף
  • מחיר שמתאים לתקציב שלכם

מה טווח המחירים של כיסאות גיימינג?

הכיסאות הפשוטים ביותר יכולים לעלות 300 ₪ וחלקם הם טובים מאוד ועונים לצרכים של הרבה מאוד גיימרים. מנגד, גיימרים מקצועיים, שיושבים במשך שעות ארוכות מול המסך, יצטרכו כיסא מקצועי, שיכול לעלות גם 2,000 ₪ ואף צפונה מכך.

מה הם הצרכים השונים של משתמשי כיסאות הגיימינג?

לאנשים יש צרכים שונים. אחדים צריכים תמיכה לצוואר או לגב התחתון, ואחרים מעוניינים בחיבורים למערכת הסראונד. שווה לבדוק את הצרכים לפני שקונים את הכיסא, ולבצע את ההתאמה המושלמת למשתמש במסגרת התקציב.

מה החשיבות של העיצוב של כיסאות הגיימינג?

כיסאות גיימינג מיועדים לקהל צעיר, ולכן מעוצבים בצורה יוצאת דופן. הכיסאות מהווים חלק בלתי נפרד מהחוויה, ולכן יש להתאים אותם לעמדת המשחק שלכם. העיצוב, חשוב להדגיש, הוא לא משהו שפוגם בנוחות או באיכות של הכיסאות.

מה ההבדל בין כיסאות גיימינג לכיסאות משרד רגילים?

ובכן, כיסאות גיימינג מיועדים יותר לסשנים ארוכים מול מסך. במשרד, אנשים מסתובבים, קמים ומטיילים בין העבודה, בגיימינג, אנשים יכולים לשבת במשך שעות ארוכות, כך שהכיסאות צריכות להיות איכותיים יותר ומותאמים יותר לישיבה ממושכת. יש חשיבות בתמיכה בגב התחתון ובצוואר, ובעיקר ביכולת לבצע פרסונליזציה בכיסא.