אל פסק מומלץ – 5 הטובים ביותר של 2024

מכשירי האל פסק שישמרו על המכשירים החשובים לכם ביותר מפני הפסקות חשמל ויספקו לכם גיבוי מושלם.

icon pos_1

ניתחנו

6 סקירות

ו-

129 ביקורות

בתחום

מחשבים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על אל פסק מומלץ

מכשיר האל פסק עוזר לנו להגן על מכשירי חשמל, בדגש על מחשבים, מפני הפסקות חשמל או כל שינוי במתח החשמלי שעלול לגרום להם נזק.

 

בשנים האחרונות, אין בית שאין בו מחשב או מכשירי חשמל שפעילותם קריטית וכל הפסקת חשמל או שינוי במתח, יכולים להזיק להם. אנחנו כמעט ולא יכולים להרשות לנו שמכשירים המכילים קבצים, תוכנות עבודה או אפילו דואגים למים ולטמפרטורת האוויר שלנו, להתקלקל או להפסיק לפעול. אנו חייבים לגבות אותם ועל הצורך הזה בדיוק בא מכשיר האל פסק לענות.

 

בשוק קיימים דגמים רבים של מכשירי אל פסק. העובדה הזו הביאה בין היתר לכך שכיום, נוכל לרכוש מכשיר אל פסק ביתי אמין ואיכותי, תמורת כמה מאות בודדות של שקלים. העלויות לא גבוהות במיוחד, ומכשיר עם מוניטין טוב של חברה מוכרת, אמור לספק עבורכם את הסחורה ולגבות את מכשירי החשמל שלכם, במקרים של ירידות מתח והפסקות חשמל.

 

כשבתחום קיימות לא מעט חברות ודגמים, עולות שאלות כמו באיזה מכשיר אל פסק לבחור, באיזו חברה ומאיזה דגם? על מנת לנסות ולעשות מעט סדר בדברים ולהציע דגמים איכותיים במחירים סבירים, שיוכלו להוות פתרון אידיאלי עבורכם לגיבוי מפני הפסקות חשמל, הכנו את הסקירה הבאה.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

299 ₪

מוצר לא נמצא במלאי

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

מקיף ופונקציונלי: אל פסק אינטראקטיבי Armor Line 1500VA/900W

מכשיר אל פסק מומלץ להגנה על מחשבים אישיים, נחשב לאיכותי המייצב מתח, יודע להתחיל לפעול כאשר אין חשמל ולבצע אתחול מסודר ברגע שהוא חוזר, כולל תוכנת ניהול מפרט המוצגת על גבי צג דיגיטלי.

Armor Line 1500VA/900W

4.5 15

המכשיר שיסגור לכם את כל הפינות

יתרונות

תוכנת ניהול

צג דיגיטלי

כיבוי מבוקר

אופציית טעינה במצב כבוי

חיבור USB

הגנה מפני פריקה

טעינת ועומס יתר

רמת רעש נמוכה מ – 40dB

חסרונות

צורה מגושמת

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

אם אתם מחפשים מכשיר אל-פסק איכותי שיגן על המחשב האישי שלכם בצורה היקפית והרמטית, המכשיר האיכותי מתוצרת חברת ARMOR LINE עשוי להיות בהחלט אחד כזה שיתאים עבורכם.

 

זהו מכשיר אל פסק שמכסה אתכם מכל הכיוונים. כך למשל הוא יגן על המכשירים שתחברו אליו מפני מצב של עומס יתר, כאשר בנוסף הוא גם מצויד ב"מייצב מתח" מובנה.

 

המכשיר הפונקציונלי והמתקדם הזה מצויד בנוסף גם בתוכנת ניהול המפרט וצג דיגיטלי להשלמת היכולת שלכם לקבל את כל הנתונים ולשלוט בהם. יתרון בולט נוסף שלא הוא היכולת להתחיל ולפעול גם במצב של הפסקת חשמל וברגע שהחשמל חוזר, לבצע את האתחול.

 

להשלמת הביטחון שלכם ברכישת המכשיר שיגן על המערכות החשובות לכם מפני הפסקות חשמל, נציין כי הוא נחשב למכשיר אמין ביותר הכולל גם פונקציית חשמל ירוק לחיסכון באנרגיה.

לוגו של הסקירה

‏החבילה המושלמת: אל פסק Advice AIN850

מכשיר אל-פסק שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר, פשוט ונוח לתפעול ובמחיר משתלם. מופעל אוטומטית לאחר הפסקת חשמל, כולל טעינה גם במצב כבוי ופונקציית אבחון עצמי של המכשיר.

Advice AIN850

4.5 15

בדוק, אמין ומשתלם

יתרונות

מכשיר בדוק ואמין

מוניטין מצוין

תפעול נוח

צג דיגיטלי

חיבור USB

חזרה לפעולה אוטומטית עם חזרת החשמל

חסרונות

אינו מתאים למחשבי MAC

קנה עכשיו ב- Ivory
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- BUG

אם אתם מתעניינים ברכישת מכשיר האל-פסק הזה מבית Advice, בטח תשמחו לשמוע שעיקר הדעות עליו הן שאין ממש תלונות על המכשיר. עובד מצוין, מוכיח את עצמו בהפסקות חשמל, קל ונוח לתפעול. גם המחיר ממוצע ואף נמוך מכך.

 

מכשיר האל פסק המדובר שוקל פחות מחמישה קילוגרם, מגיע בצורה שחורה סולידית ונקייה, ו-6 עד 8 שעות עבודה שלו מספיקים לטעינה מלאה כמעט של המכשיר הרלוונטי.

 

עד כמה אתם מכוסים אם תרכשו את מכשיר האל פסק הזה מבת אדווייס? בואו נגיד שבין תכונותיו הגנה מפני "נחשולי מתח", קצר חשמלי ומפני עומס יתר. כמו כן הוא מצויד גם במערכת בקרה חכמה.

 

בסכום משתלם בהחלט ומבית יוצר של חברה אמינה ומוכרת, לא נראה שיש לכם יותר מדי מה להתלבט ומכשיר האל פסק הזה צפוי לענות על הדרישות שלכם ולספק תמורה מלאה לסכום הסביר בהחלט שתשלמו תמורתו.

לוגו של הסקירה

‏זול ומשתלם: אל פסק APC BV1000I

מכשיר אל-פסק במחיר משתלם הכולל שישה שקעים פונקציונליים וויסות מתח אוטומטי. גמיש וקל להתקנה ולשימוש, מוכיח את עצמו ברגעים החשובים ונותן תמורה סבירה בהחלט למחירו הצנוע.

APC BV1000I

4.5 15

פתרון פשוט ומשתלם

יתרונות

מחיר אטרקטיבי

6 שקעים

מווסת מטח

התקינה גמישה על הקיר

קומפקטי

חסרונות

מצפצף ומרעיש

קנה עכשיו ב- KSP

מחפשים מכשיר אל-פסק זול, קל להרכבה ולתפעול, שניתן לחבר אליו מגוון מכשירים? יש מצב שמצאתם. דגם BV1000I מבית החברה היצרנית APC מציע לכם בדיוק את החבילה שצוינה כאן.

 

הקופסה השחורה והקומפקטית הזו מספקת לכם שישה שקעים אליהם תוכלו לחבר מגוון מכשירים, תקבלו הגנה אידיאלית מפני נחשולי מתח שעלולים להשבית מכשירים כמו המחשב האישי שלכם.

 

מכשיר האל פסק הזה מוכיח את עצמו ברגעים החשובים, כאשר יש לו יכולת לווסת את המתח, להגביר או להנמיך את העוצמה במידת הצורך. הוא מגיע בתוספת חורים להתקנה על גבי קירות בצורה גמישה ופשוטה כדי שתוכלו ליהנות מהשימוש בו.

 

במצבים מסוימים בוקעים ממנו קצת קולות וצפצופים, אבל תמורת מחיר של בין 300 ל-400 שקלים הוא בהחלט מציע פתרון פשוט, יעיל ושמתלם ותמורה טובה לכסף שלכם.

לוגו של הסקירה

קלאסי לגיימרים: אל פסק Advice 1500VA / 900W Gaming

מכשיר אל-פסק מיוחד עבור גיימרים שמספק את הגיבוי האידיאלי למי שמשחקי מחשב "הם החיים" עבורם. מצויד בשני מצברים ואפשרויות לשלוט על תצוגת המכשיר וגם על העיצוב המרשים שלו.

Advice 1500VA / 900W Gaming

4.5 15

הגיבוי המיטבי לעמדת גיימינג

יתרונות

הגנה מנחשולי מתח

שני מצברים

תצוגה דיגיטלית נשלפת

צבעי לד מתחלפים

עיצוב סוללה משתנה

חסרונות

פחות מתאים לקהל הרחב

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- BUG

אם אתם גיימרים, גם לכם מגיע שיתייחסו אליכם. בשנים האחרונות ענף הגיימינג צובר תאוצה גם בכמות השחקנים הפעילים וגם בהבנה שאלו זקוקים לציוד מחשוב ולציוד היקפי מותאם לגיימרים. אז עכשיו, קצת כמו שיש כסאות גיימרים המותאמים לאותו קהל צרכנים, ישנו גם דגם מכשיר אל-פסק המותאם לקטגוריה.

 

הדגם הזה מבית Advice מגיע באותו הספק כמו של הדגם הראשון בסקירה שלנו – 1500VA / 900W. רק שבגרסה הזו, גרסת הגיימינג, הוא בעל שני מצברים, כולל תצוגה של ביצועיי מחשב המשחקים בזמן אמת על ידיי חיבור USB, צג אלחוטי נשלף, סוללה לעשר שעות והגנה מפני החשש הגדול של כל משתמש מחשבים "כבד": נחשולי מתח.

 

לצד שלל התכונות שצוינו, דגם אל-פסק הגיימינג מגיע גם בעיצוב מרשים ומושך שגיימרים אוהבים. כולל צבעי LED מגוונים לבחירה ואפילו עיצוב סוללה הניתן להחלפה בהתאם לבחירתכם. אם אתם גיימרים, עושה רושם שיש פה את כל מה שאתם צריכים כדי שהעמדה החשובה בחייכם תהיה מגובה היטב.

לוגו של הסקירה

‏פשוט ויעיל: אל פסק Eaton 5E 850i

מכשיר אל-פסק קומפקטי במחיר זול, מראה סולידי שיאפשר לכם לסגור בבטחה את כל תוכנות המחשב במקרה של הפסקת חשמל פתאומית.

Eaton 5E 850i

4.5 15

מכשיר אל פסק קטן ולעניין

יתרונות

מחיר

גודל

עמידות

אידיאלי להפסקות חשמל פתאומיות

חסרונות

מעט רועש

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- א & א מחשבים וסלולר

מי מאיתנו לא חושש מהסיטואציה שבה החשמל נופל בדיוק בזמן שבו היינו באמצע עבודה חשובה על המחשב הנייח, השינויים לא נשמרו והעבודה הייתה לחינם? בדיוק בשביל למנוע את המצבים האלו רוכשים מכשיר אל פסק, או יותר נכון את המכשיר מבית Eaton.

 

מה מיוחד בדגם הזה ולמה לרכוש דווקא אותו? פשוט מאוד. דגם אל הפסק הזה הוא בדיוק המכשיר שיחזיק לכם את המחשב הנייח לעוד מספר דקות של עבודה גם במקרה של הפסקת חשמל פתאומית, כדי שתוכלו לסגור ולשלוח כל מה שאתם צריכים עד שיתחדש החשמל.

 

העובדה שהדגם הזה קומפקטי ולא תופס הרבה מקום, מגיע בעיצוב נקי, מושחר וכזה שלא תופס יותר מדי פוקוס, כל אלו יחד עם מחירו הנמוך מהממוצע הופכים אותו למוצר מדויק. בדיוק הפתרון שאתם צריכים כדי לגבות את המחשב הנייח במקרה של הפסקת חשמל פתאומית, במחיר משתלם ובלי שהוא תופס לכם יותר מדי מקום. יותר מזה, פשוט לא צריך.

סיכום

רכישת אל פסק: הדברים שחשוב לקחת בחשבון

כפי שציינו כאן, יש פתרון להפסקות החשמל והשינויים במתח החשמלי שפוגעים במחשבים ומכשירי חשמל, משביתים אותם וגורמים להם לנזקים ולכם לשלם ביוקר. קוראים לו מכשיר אל פסק. אחרי שכבר הבנתם שאתם צריכים אחד כזה ונחשפתם לדגמים המובילים, יש בוודאי מן הסתם לא מעט התלבטויות.

 

באיזה דגם לבחור, כמה כסף להשקיע ומאיזה מותג? אלו רק חלק מהשאלות שוודאי מעסיקות אתכם. אנחנו כאן כדי להרגיע, לעשות סדר ולנסות ולמקד אתכם בתהליך הרכישה. בסקירה שלנו ניתן להתרשם שהדגמים השונים מציעים ברובם מפרט די דומה עם שינויים קלים. רוב הדגמים ממשיכים לטעון גם כשהחשמל נופל ומבצעים אתחול מסודר כאשר הוא חוזר. מספקים זמן טעינה של בין רבע שעה לחצי שעה לכולם עיצוב דומה, שחור וסולידי. לכולם מידות ומשקל די דומים.

 

השוני הוא בעיקר בכך שלחלק מהדגמים יש צג ולאחרים אין, יש כאלו שמתאימים לגיימרים, אחרים מציעים יותר שקעים חשמליים או ויסות מתח אוטומטי. כפי שציינו, בפרק הזה ננסה למקד אתכם במספר מצומצם של סעיפים שאותם שווה לקחת בחשבון ויסייעו לכם לבחור מבין הדגמים המוצעים את המתאים ביותר עבורכם. אז מה למשל שווה לקחת בחשבון?

 

חיבור USB

מי לא מכיר חיבור USB. במקרה של מכשירי האל פסק, הוא זה שיוצר את התקשורת בין המכשיר לבין המחשב אותו תרצו לחבר למכשיר. מאפשר לבצע בקרה על המכשיר דרך המחשב ומנגד כיבוי אוטומטי של המחשב במקרה הצורך.

 

בחיבור ישיר בין ה-USB למחשב, מכשיר האל פסק מתחיל לגבות את המחשב ולהגן עליו ממקרה של הפסקת חשמל פתאומית. כשזה קורה, המכשיר יודע לבצע מיד כיבוי תקין למחשב שלכם בזמן הפסקת החשמל. מונע מצב של כיבוי פתאומי וכזה שעלול לגרום לנזק לרכיבים האלקטרוניים הפנימיים של המחשב ולאבדן מידע וקבצים שימחקו או לא ישמרו בו.

 

מומלץ להעדיף מכשיר אל פסק שכזה הכולל חיבור USB ובעת הפסקת חשמל מבצעים כיבוי מסודר של המחשב, שאינו חלילה כיבוי מיידי, אשר בעת כל שינוי קיצוני במתח החשמלי כמו הפסקה או קצר עלול להיות כיבוי אלים, כזה שכאמור יכול לגרום נזק גם למערכות הפנימיות של המחשב, וגם ברמת השימוש היום-יומי שלכם כמי שעובדים עליו, נזק למידע וקבצים שלא תספיקו לשמור ולגבות חלילה.

 

זמן טעינה

כאשר החשמל "נופל", יש תקלה של חברת חשמל או גורם אחר שמביא אתכם למצב בו אתם הלכה למעשה עומדים לעבור כמה שעות ללא חשמל, נשאלת השאלה לכמה זמן מכשיר האל פסק מסוגל לאפשר לכם להמשיך ולעבוד על המחשב.

 

מרבית דגמי מכשיר אל פסק ביתי כמו אלו המופיעים בסקירה כאן ושביניהם אתם מתלבטים ודאי איזה לרכוש, מספקים גיבוי לזמן המוערך בטווח שבין רבע שעה לחצי שעה. עשרים דקות בממוצע. הזמן הזה אמור להספיק לכם כדי לבצע את גיבוי הקבצים הדרוש ולסיים את פעולת המחשב באופן מסודר ולא אלים ומיידי כמו במקרה של הפסקת חשמל פתאומית, שככה ברגע סוגרת עליכם את המחשב באמצע העבודה ומשאירה אתכם מתוסכלים ומודאגים.

 

כמובן שיש מכשירים יקרים ומשודרגים שמעניקים גם גיבוי של שעתיים למשל. גם אם אתם רוכשים מכשיר סטנדרטי במחיר ממוצע לשימוש ביתי, מומלץ לא להתפשר על הרף המינימלי של מכשיר אל פסק המספק רבע שעת גיבוי לפחות במצב של הפסקת חשמל.

 

עניין נוסף שחשוב לשים עליו דגש הוא האפשרות להחלפת סוללת המכשיר, ישנם מכשירי אל פסק שמאפשרים להחליף את סוללת המכשיר מדי כמה שנים בהן היא נשחקת ובראייה ארוכת טווח זה נושא נוסף ששווה לברר ולהעניק לו משקל בבחירת מכשיר אל פסק לרכישה עבורכם.

 

צג

חלק ממכשירי האל פסק הקיימים קיום בשוק לשימוש ביתי מגיעים עם נורות חיווי שאמורות לתת לכם מושג מה מצב המכשיר. אחרים וחדישים יותר כבר כוללים צג דיגיטלי שמציג לכם את הנתונים בצורה ברורה ונעימה יותר לעין.

 

בין אם מדובר בנורות חיווי או בצג כלשהו, תפקידם לדווח לכם האם המכשיר דלוק, טוען אם יש תקלת חשמל או הפסקת חשמל. מכשיר המצויד בצג יספק תמונה מפורטת יותר על מצב המכשיר מבחינת טעינת סוללה ועוצמת המתח הנכנס.

 

תצוגה כזו תאפשר לכם שליטה ובקרה טובות יותר על פעולת המכשיר. יחד עם זאת קחו בחשבון שמכשיר עם צג עשוי להיות בעלות יקרה יותר וגם את זה כדאי להביא בחשבון, אך צג הוא בהחלט תוספת כוח חשובה לאיכות ויעילות המכשיר שלא מן הנמנע ששווה להוסיף עוד כסף תמורתה.

 

חשיבות מכשיר האל פסק

מחשבים, כסאות גיימינג, שלל אביזרים וציוד נלווה והיקפי. תחום המחשבים, גם בעמדות ביתיות או במשרדים קטנים, הולך וצובר תאוצה. אנחנו משקיעים סכומים רבים ברכישת המחשבים בציוד, אך מה עם ההגנה עליהם?

 

נכון, חלקנו עושים ביטוח ומבטחים מכשירי חשמל ומערכות כמו המחשב. אבל נשאלת השאלה למה בכלל להגיע לשם? הדרך להפעלת הביטוח ועד לקבלת הכספים היא במקרים רבים לא קצרה ובינתיים – קבצים, תוכנות, חומרה, זמן עבודה שהשקעתם, הולך לפח? אז למה להגיע למצב הזה בכלל?

 

מכשיר האל פסק הוא סוג של רשת ביטחון עבורכם. לחשוב שיהיה בסדר, שהפסקות חשמל קורות לעתים רחוקות ושאם זה יקרה, יש לכם ביטוח דירה, זו מחשבה בעייתית. המחשב חשוף לא רק להפסקות חשמל גדולות ודרמטיות. כל קצר חשמלי או תנודת מתח קיצונית כלשהי שיכולה לקרות ממש בכל יום ובכל שעה, חושפת אתכם לשורה של תקלות, נזקים ואובדן של מידע בעל ערך על גבי המחשב.

 

הפעלת ביטוח היא אופציה אחרונה, קוו שלא תזדקקו לה. מכשיר אל פסק מאפשר לכם לרכוש בסכום נמוך יותר מזה של הביטוח, ביטחון, גיבוי ושקט נפשי שהקבצים הרגישים וציוד המחשוב יקר הערך שלכם בטוח ומוגן מפני כל נפילת מתח קטנה כגדולה שעלולה להזיק לו ולגרום לכם לנזק כספי, מקצועי ואישי לא נעים.

שאלות ותשובות על אל פסק מומלץ

למה לרכוש מכשיר אל פסק?

הפסקות חשמל, ירידות ותנודות פתאומיות בהספקת המתח החשמלי שאינן תלויות בנו עלולות לגרום לנזק ולהרוס מחשבים ומכשירי חשמל יקרי ערך אחרים. מידע, קבצים, עבודות עלולים שלא להישמר ואנו עלולים לאבד אותם. על כן, רכישת מכשיר אל פסק תוכל להגן עלינו בדיוק מהסיטואציות הללו, ולגבות את המחשבים ושאר המכשירים הקריטיים מפני הפסקות חשמל ושאר תקלות מתח חשמלי פתאומיות ולא צפויות.

לכמה זמן מספיקה הטעינה?

בהמשך לסעיף הקודם, מכשיר האל פסק נועד כדי לשמש כגיבוי למצבים בהם "נופל" החשמל או במקרים כגון קצר חשמלי, נפילת מתח חשמלי רגעית וכדומה. במצבים שצוינו, מרבית מכשירי האל פסק יספקו טווח זמן של בין רבע לחצי שעת טעינה חשמלית שבו נוכל לשמור ולגבות קבצים, לסיים פעולות ולבצע כיבוי מסודר, לשמירה על תקינות המכשירים והתכולה שעל גביהם.

אל פסק או מגן ברקים?

שאלה נפוצה היא האם מכשיר מגן ברקים אינו מספיק ומדוע צריך לרכוש גם מכשיר אל פסק. אז התשובה היא די פשוטה והיא ששני המכשירים לא נועדו לאותם מצבים, מאחר ומגן ברקים כשמו כן הוא ונועד למקרי קיצון של סופות ברקים ומכות ברק נקודתיות, בעוד האל פסק נועד לאפשר פעולה רציפה ולווסת את עוצמת המתח החשמלי. להגן על מחשבים ושאר מכשירים מפני תנודות נתח שעשויות להיגרם בגלל פעולת מכשירים נוספים בבית ושינויים בהספקת המתח שיכולים לקרות מדי יום. לכן הצורך בשני המכשירים אינו סותר ואף מומלץ להחזיק את שניהם ולשמור גם על מתח חשמלי רציף וגם להגן על המכשירים במקרה של ברקים.

כמה עולה מכשיר אל פסק?

מכירים של מכשירי האל פסק מתחילים בדרך כלל מסכום של 300 שקלים. מכשיר פשוט וביתי לא צריך לעלות יותר מסכום של 600-700 שקלים. זהו טווח המחירים, המתייחס כמובן לדגמים הבסיסיים לשימוש ביתי בסיסי ופשוט בגיבוי חשמלי לעמדת מחשב או מכשיר חשמלי נוסף. ככל שמדובר במכשיר אל פסק שאמור לגבות מערכות גדולות יותר דוגמת רשתות שרתים, העלות מן הסתם הופכת לגבוהה יותר ומגיעה לאלפי שקלים.