טאבלט סמסונג מומלץ – סקירת 5 טאבלטים של samsung הטובים ביותר 2024

הדגמים האיכותיים ביותר של סמסונג שיתנו לכם ליהנות מכל היתרונות כמו במחשב בממשק נייד, קל ונוח אצלכם בכף היד.

icon pos_1

ניתחנו

628 סקירות

ו-

5229 ביקורות

בתחום

מחשבים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על טאבלט סמסונג מומלץ

משתמשי אנדרואיד בדגמי סמסונג יודעים מה הם מקבלים ולכן נשארים נאמנים למותג. לענקית הטכנולוגיה יש מגוון טאבלטים בגדלים, תכונות ושימושים שונים.

 

כדי לעשות סדר בין הדגמים השונים ולהציג את המומלצים ביותר ואת היתרונות שהופכים אותם לכאלו הכנו בדיוק עבורכם סקירה מקיפה עם כל מה שצריך לדעת על הטאבלט הבא שלכם.

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

גדול וחזק: טאבלט Galaxy Tab S7 Plus T970

החיים הטובים עם מסך גדול וחד, מצלמה איכותית ואורך חיי סוללה שישחרר אתכם מהמטען.

Galaxy Tab S7 Plus T970

4.5 15

לראות הכל ובגדול בכל זמן

יתרונות

תמיכה ברשת G5, עט סמסונג משופר, אורך חיי סוללה גדול, מסך רחב, מצלמה איכותית

חסרונות

אין שקע אוזניות

קנה עכשיו ב- Ivory
דגם דומה
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

מה שאהבנו בטאבלט הזה הוא קודם כל אורך הסוללה שלו שמאפשרת שימוש רצוף של 13 שעות ללא טעינה, כבר שווה ביותר.

 

אם אתם מחפשים טאבלט עם מצלמה איכותית שמוציא תמונות ברמה גבוהה אז כאן אתם מסודרים עם מצלמה ראשית, משנית עם עדשה רחבה ועוד אחת מקדימה שמצטיינת בסלפי.

 

לאורך חיי הסוללה הגבוהה אתם יכולים לצרף גם מסך רחב של 12.4 אינץ' מה שאומר טאבלט מפנק שאפשר לצפות בו גם בסרטים, סדרות ולנהל שיחות וידאו, לראות מצוין ולא לסחוב מטען לכל מקום.

לוגו של הסקירה

מהיר ונוח: טאבלט Galaxy Tab S6 Lite P610

מכשיר ידידותי מאוד למשתמש עם ביצועים מהירים, מקלדת ועט שהופכים אותו תחליף קל ונוח ללפטופ.

Galaxy Tab S6 Lite P610

4.5 15

למי שמחפש טאבלט מהיר ונוח להקלדה

יתרונות

מהיר, טעינת עט משולבת, ממשק דסקטופ איכותי, מקלדת טאץ'

חסרונות

מגיע ללא מגן

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- BUG

מה שמיוחד בטאבלט הזה מסדרת 6S הוא שיהיה לכם נוח מאוד לעבוד עליו. עם זה מקלדת הטאץ' והעט עם טעינה מובנית, המערכת שמגיבה במהירות וממשק דסקטופ נוח ואיכותי שתומך במגוון אפליקציות.

 

זה אומר שתיהנו ממנו גם במשחקים כשהוא כולל גם רמקולים איכותיים, וגם מי שמשתמש לצרכי עבודה כתחליף של ממש ללפטופ עם הקלדה וכתיבה מהירה.

לוגו של הסקירה

ידידותי ופונקציונלי: טאבלט Galaxy Tab S2 SM-T813

טאבלט עם עיצוב שמתלבש בול על כף היד ותצוגה ומצלמה שיגרמו לכם לא לרצות להניח אותו, לפחות עד הטעינה.

Galaxy Tab S2 SM-T813

4.5 15

מכשיר קטן שנותן עבודה כמו גדול

יתרונות

תצוגת AMOLEDאיכותית, נוח לאחיזה, מצלמת 8 פיקסל עם צבעים חדים

חסרונות

אורך חיי סוללה סביר

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- ZOL4U

הטאבלט הזה מזכיר בעיצוב שלו את הדגמים המקבילים עם מסך של 9.7 אינץ', אבל דווקא הגודל של 8 אינץ' מתאים בצורה מושלמת להחזיק בידיים ולעבוד עליו. אהבנו שהוא קל ונוח לאחיזה עד כדי כך שלא תרצו להניח אותו.

 

לדגם הזה מסדרת 2S גם מצלמת 8 פיקסל איכותית שתוציא לכם תמונות בצבעים חדים וחיים ביותר. תצוגת AMOLED גורמת לכך שתקבלו חוויית צפייה גם בגודל המסך הצנוע יחסית הזה. בסך הכל הוא תחליף נוח, קל ופשוט ללפטופ ששוקל הרבה פחות אבל ייתן לכם לא פחות ממחשב.

לוגו של הסקירה

כמו לפטופ: טאבלט Galaxy Book 12 SM-W727

טאבלט עם תצוגה רחבה ואיכותית, מערכת הפעלה Windows 10 ועט S Pen פשוט לתפעול פשוט, ברור ומגוון.

Galaxy Book 12 SM-W727

4.5 15

ליהנות מחוויית צפייה ותפעול פשוט

יתרונות

תצוגת סופר AMOLED, תומך HDR, מערכת הפעלה Windows 10, מסך 12 אינץ', S Pen

חסרונות

אורך חיי סוללה קצר יחסית

קנה עכשיו ב- BUG
מוצר לא נמצא במלאי
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- ענק הקניות

מה שמייחד את הטאבלט הזה היא תצוגת סופר AMOLED איכותית ובנוסף שהוא תומך HDR – מה שאומר שהצפייה באמצעותו מציעה מגוון עשיר של צבעים. זה מכשיר תומך מערכת הפעלה Windows 10 עם מסך 12 אינץ'.

 

אם אתם מתכוונים להשתמש בו לצרכי עבודה ולימודים כמו לפטופ – תדעו שמבחינת פונקציונליות הוא בהחלט יכול להתאים, יחד העט S Pen המקל על תפעול האפליקציות לרישום הערות וצילומי מסך. בשורה התחתונה – תקבלו מכשיר חד וברור מבחינת התצוגה והתפעול.

לוגו של הסקירה

פופולארי וזול: טאבלט Galaxy Tab A 10.1 SM-T515

אם אתם מחפשים טאבלט זול, פשוט וקל עם מערכת אנדרואיד נגישה ומוכרת, זה הדגם המומלץ עבורכם.

Galaxy Tab A 10.1 SM-T515

4.5 15

דגם מעולה במחיר נוח

יתרונות

מחיר, מערכת הפעלה אנדרואיד, אפשרות הרחבת זיכרון, מסך 10.1 אינץ' דק

חסרונות

מכשיר פשוט ודל ללא שדרוגים

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- BUG

אם הפרט החשוב ביותר עבורכם ברכישת הטאבלט הוא מותג סמסונג במחיר נמוך זה המכשיר עבורכם.

 

ה"פלוסים" הם מערכת הפעלה אנדרואיד נוחה, נגישה ומוכרת ומסך 10.1 אינץ' דק. את שטח האחסון המינימלי של 32GB שלו תוכלו להרחיב עד 512GB ולשמור עליהם בין היתר תמונות שתוכלו לצלם מהמצלמה הקדמית והאחורית בהן הוא מצויד.

 

לא צריך לצפות ליותר מדי מהמכשיר הסטנדרטי שמחירו נע סביב ה-1,000 שקלים ומצד שני – זו בהחלט תמורה סבירה למחיר.

סיכום

איך לבחור טאבלט של סמסונג?

עם מגוון האפשרויות הקיימות בשוק, בחירה בטאבלט המתאים לכם עשויה להיות קצת מרתיעה, אבל ברגע שתדעו מה בדיוק הצרכים שתרצו שהטאבלט שלכם ימלא, בחירת הטאבלט הטוב ביותר של סמסונג צריכה להיות קלה.

 

למה בכלל טאבלט? טאבלט הוא מכשיר נייד להפליא, תודות לקומפקטיות שלו ולמשקלו הקל, וחלק נכבד ביותר מהדברים שאפשר לעשות עם מחשב, אפשר לעשות גם עם טאבלט. תוכלו לשחק בו משחקים, לצפות בסרטים, לגלוש ברשת ולעבוד בעזרתו כמעט בכל מקום. לטאבלט יש עוד כמה יתרונות מושכים: מסך מגע הוא בהחלט דרך קלה ונעימה לתפעל מכשיר, וגם העט שמגיע עם חלק מהטאבלטים נוח לשימוש. בנוסף, לעומת מחשבים, שלפעמים כשמדליקים אותם, צריך לחכות כמה דקות עד שהם מוכנים לפעולה, הטאבלט "מתעורר" באופן כמעט מיידי.

 

כשרוכשים טאבלט אנחנו שואפים לקבל את מרבית היתרונות של מחשב נייד, לדוגמה באיכות צפייה, עבודה בממשק שולחן העבודה ואפילו משחקי מחשב. מנגד, אנחנו מחפשים מכשיר נוח, קומפקטי ופונקציונלי. אם תרצו, סוג של טלפון נייד מוגדל.

 

כדי לבחור את המכשיר המתאים עבורכם החליטו כמה כסף אתם מעוניינים להשקיע ומה אתם שואפים לקבל. האם תשימו את הדגש, למשל, על מסך גדול ואיכותי, או על מכשיר קל ונוח? לסמסונג מגוון דגמים, מחירים ויתרונות שונים וכך מומלץ לבחור ביניהם:

 

  • אורך חיי סוללה: אם אתם מתכוונים להשתמש במכשיר בשולחן העבודה, במשרד וכו', אפשר להתפשר בנושא הזה ולשים את הדגש על יתרונות אחרים. מנגד אם אתם מתכוונים לקחת את הטאבלט שלכם לעבודה בחוץ, נסיעות לימודים, טיולים וכדומה – זה מרכיב מכריע, וחשוב שתבחרו בדגם שחיי הסוללה שלו יעניקו לכם יותר משמונה שעות פעילות רצופות הרחק מהמטען, כמו ה-Galaxy Tab S7 Plus T970 שבסקירה שלנו.

 

  • נפח אחסון: אם אתם עושים שימוש בקבצי וידאו ואודיו במשקל כבד שצריכים להיות זמינים על הטאבלט שלכם, בחרו במכשיר עם נפח זיכרון גדול ככל האפשר ורצוי שגם עם אפשרות הרחבה. שימו לב שגם ריבוי של משחקים ואפליקציות עשוי להעמיס על המכשיר. אם אתם פחות משתמשים בדברים כאלו תוכלו להתפשר על הנקודה הזו, ולשים את כובד המשקל על נתונים אחרים.

 

  • מעבד ונפח RAM: שני דברים שישפיעו על התפקוד השוטף של הטאבלט שלכם הם המעבד וה-RAM של המכשיר. בסקירה הזו, תמצאו רק מכשירים עם מעבדים מתקדמים ונפח RAM מכובד, כך שאין לכם מה לדאוג, אבל אם בכל זאת תחליטו להסתכל גם על דגמים אחרים, אל תשכחו את שני הפרמטרים האלה. אם תשתמשו במכשיר בעיקר לצפייה בסרטים ולגלישה באינטרנט, RAM של 3GB בהחלט יספיק לכם, אבל אם אתם מתכננים להשתמש באפליקציות וקבצים כבדים מאוד, אל תתפשרו על פחות מ-6GB.

 

  • גודל מסך: שימו לב לגודל המסך של הטאבלט שבו תבחרו. מסך של 8 אינץ', כמו בדגם Galaxy Tab S2 SM-T813, הופך את המכשיר לנייד בצורה מדהימה, ומאפשר לכם לתפעל אותו ביד אחת. מצד שני, מסכים גדולים יותר, שהופכים את הטאבלט לכבד ויקר יותר, ודורשים את שתי הידיים, מעניקים לכם תצוגה גדולה יותר, מה שבהחלט יכול לשדרג חוויית צפייה ומשחק.

 

  • תמיכה בעט: לצורכי עבודה, לימודים ושימוש בכמה אפליקציות במקביל, תמיכה בעט S-Penשל סמסונג יכולה להיות מרכיב שימושי ביותר עבורכם שמשדרג את חוויית השימוש בטאבלט. מרבית המכשירים המומלצים הם כאלו ושווה לשים לב שהם אכן תומכים בתוספת הזו.

 

  • איכות תצוגה: כמו שציינו, אחד הדברים שמחפשים בטאבלט הוא צפייה בתכנים, משחקים, הרצאות ועוד. מסך של 10 אינץ' ומעלה יכול לשמש אותנו כתחליף למחשב נייד, מנגד, אנשים שמשתמשים במכשיר כסוג של טלפון נייד מוגדל יוכלו להתפשר קצת בקטגוריה הזו ולהעדיף למשל אורך חיי סוללה, אז שווה שתיקחו גם את זה בחשבון.

 

  • חיבורים: האם תרצו לחבר לטאבלט אוזניות או רמקולים? מה לגבי USB להעברת קבצים או HDMI, שיאפשר לכם חיבור וידאו-אודיו דיגיטלי באיכות גבוהה? קחו בחשבון את המכשירים שתרצו לחבר לטאבלט, ודאגו לבחור בדגם שמגיע עם היציאות המתאימות לצרכים שלכם.

 

  • מחיר: עם כמות הגאדג'טים והפונקציות שבשוק, קל מאוד להתפתות לכל מיני אפשרויות, שלבסוף לא תשתמשו בהן. אנחנו ממליצים לכם להחליט על תקציב, ולא לחרוג ממנו יתר על המידה. יכול להיות שתצטרכו להקריב את חיי הסוללה לקבלת ביצועים מהשורה הראשונה, או להיפך. אולי תוותרו על תמיכה בעט, ותבחרו בתצוגה מדהימה במקומה. העיקר הוא שתוודאו שאתם קונים מכשיר שיעניק לכם את כל מה שאתם צריכים, בלי לרוקן את חשבון הבנק שלכם.

 

עוד כמה טיפים לגבי קניית טאבלט:

  • מסכי הזכוכית הדקים במכשירי טאבלט אינם מיועדים לספיגת פגיעות כבדות. עם זאת, מדובר במכשיר שלא רק ינוח על השולחן, ואתם בוודאי תרצו לקחת אותו איתכם בתיק בלי לפחד, אז אל תשכחו לקנות לו מגן ומגן מסך איכותיים ועמידים. עם שלל האפשרויות והעיצובים שקיימים, תוכלו גם להביע את עצמכם ולבחור משהו ייחודי, או סולידי, לבחירתכם.

 

  • קחו בחשבון שבשביל חיבור אינטרנט בדרכים, תצטרכו לשלם גם על חבילת גלישה חודשית.

 

  • שווה לדעת שבנוסף לתמיכה בעט S-Pen, חלק מהטאבלטים מאפשרים גם חיבור לעכבר ולמקלדת, מה שיכול להפוך אותם בין-רגע למחשב סופר-נייד.

 

שאלות ותשובות על טאבלט סמסונג מומלץ

למי מיועד טאבלט סמסונג?

טאבלט הוא מכשיר נהדר להמון מטרות. אם אתם רוצים לשחק, לצפות בסרטונים ולגלוש ברשת בכל מקום וזמן, טאבלט יאפשר לכם לעשות את זה על מסך גדול יותר מהסמארטפון שלכם. גם עבודה על מסמכים וטבלאות יכולה להיעשות בקלות ובניידות עם טאבלט, ואפילו עבודות גרפיות מסוימות. ואם אתם תולעי ספרים, הטאבלט יאפשר לכם לקחת את כל הספרייה שלכם איתכם לאן שתרצו.

האם טאבלט של סמסונג מתאים לילדים?

בהחלט. טאבלט של חברת סמסונג הוא בחירה נהדרת כמכשיר החכם הראשון ילד או כגאדג'ט מגניב למתבגר. רק אל תשכחו לתכנת את הגדרות ההורים שלכם, ותוכלו להיות שקטים, ולדעת שהילדים מתעסקים רק באפליקציות שאישרתם להם, ורק לטווח הזמן היומי שתחליטו עליו.

האם כדאי לי לבחור בטאבלט של סמסונג?

אם לא היינו חושבים שלסמסונג יש המון מה להציע בשוק הטאבלטים, הסקירה הזאת לא הייתה קיימת. הדגמים של החברה מעניקים לכם את היכולת להגדיר ולהתאים את המכשיר לצרכים ולהעדפות שלכם בדיוק. מדובר במכשירים לא יקרים, בהשוואה למתחרים, ובכסף שתחסכו תוכלו להשתמש כדי לרכוש מהמבחר הלא-מבוטל של שדרוגים שסמסונג מציעה.

האם עדיף לי לקנות אייפד?

אין כאן תשובה חד משמעית. מכשירי האייפד הם עמידים, איכותיים ומעוצבים בצורה נהדרת, ובחנות האפליקציות שלהם יש המון אפליקציות מעולות. אם אתם מעריצים מושבעים של אפל ואתם מעדיפים אייפד - לכו על זה.

מה החסרונות של טאבלטים?

בזמן שמסך המגע והעט הם מאוד נוחים לשימוש, יש גם הרבה דברים נהדרים לומר על מקלדת ועכבר - שני דברים שלא תמצאו בטאבלט (נכון, אפשר גם לקנות אותם בנפרד ולחבר אותם, אבל זה הופך את כל העניין לקצת מגושם). בהשוואה למעבדים של מחשבים ניידים, המעבדים של טאבלטים  הרבה פחות מהירים, מה שאומר שפעולות כמו עריכת תמונות, שימוש בגיליונות אלקטרוניים מורכבים ורינדור וידאו הן לא דברים שתוכלו לעשות ביעילות באמצעות טאבלט.

 

גם ריבויי פעולות, שמצריך פעילות של כמה אפליקציות או לשוניות בו זמנית, יכביד על המכשיר בצורה משמעותית. מבחינת חיבורים למכשירים אחרים, הטאבלט מציע אפשרויות מצומצמות בלבד, ובהרבה דגמים לא תמצאו יציאות בסיסיות כגון USB או HDMI, מה שאומר שלא תוכלו להשתמש בכבל כדי לחבר את הטאבלט למכשירים אחרים.