כסא מחשב: 8 כסאות מחשב מומלצים (מעודכן 2024) |Finder [כולל מדריך קנייה]

בדקנו, אספנו מידע וניסינו בעצמנו לא מעט כסאות מחשב על מנת להרכיב את הסקירה הבאה ולהלן התוצאה: הדגמים שישמרו על הגב שלכם בשעות של ישיבה מול המסך, ויהפכו את חוויית השימוש להרבה יותר נוחה ובריאה

icon pos_1

ניתחנו

31 סקירות

ו-

542 ביקורות

בתחום

ריהוט לבית

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על כסאות מחשב מומלצים 2024

כולנו מבלים שעות ארוכות מהיום שלנו בישיבה מול מסכים. בתקופה בה עובדי חברות רבות עוברים לעבודה מהבית, תלמידים וסטודנטים ללמידה מרחוק, רכישה של כיסא איכותי תבטיח שמירה על הבריאות שלכם בזמן הישיבה הממושכת בעמדת העבודה או הלימודים, לא משנה איפה היא ממוקמת. לפניכם סקירת כיסאות המחשב המומלצים ביותר לשנת 2024. בחנו עשרות כסאות מחשב שונים, תוך בחינת לא מעט תכונות ודגש על הצרכים המשתנים של היושבים, ויצרנו רשימה של המומלצים ביותר על פי קטגוריות שונות כך שכל אחד יוכל למצוא את כסא המחשב שהכי מתאים לו.

אם אתם גיימרים, אז כדאי שתיכנסו לסקירת כסאות גיימינג >

נכתב ע״י

ארנון שוורצמן

כותב: ארנון שוורצמן

אוהב למצוא את המוצרים שהופכים את החיים לנוחים ופשוטים יותר. חובב ספורט ופריק של סדר וארגון

שלושה כסאות מחשב מומלצים ביותר

הטוב ביותר לגיימינג

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

בדוק מחיר

התמורה הטובה ביותר למחיר

השווה מחיר

פאפי - כיסא משרדי...
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

הטוב ביותר למנהלים

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15
לוגו של הסקירה

כיסא מחשב משרדי הטוב ביותר: כיסא משרדי דגם כרמל 6 של Home Office

כיסא אידיאלי לכוונון והתאמה אישית של צורת הישיבה, אידיאלי למשרדים, חברות ועמדות עבודה בהן יש תחלופה גבוהה של עובדים, למשל במשמרות.

דגם כרמל 6 Home Office

4.5 15

מחלק נכון עומסים לרוחב הכיסא לנוחות מרבית במהלך השיבה

יתרונות

ניתן להתאים אישית

6 אפשרויות כיוונון 

מחיר נוח

לא גדול מדי

חסרונות

יש שטוענים שהכיסא לא מספיק מרופד

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- ערוץ הקניות

כיסא משרדי רחב ונוח, מנגנון מתכוונן ניתן לשינוי והתאמה מהירה אישית למשתמש, בעזרתו אפשר לשנות את זוויות המושב, הידיות המתכווננות ואת גובה הכיסא. כולל מנגנון בוכה פניאומטי לבלימת זעזועים. אידיאלי למשרדים וחברות בהן יש תחלופה גבוהה של משתמשים ויש צורך בהתאמה אישית מהירה ומתחלפת לכל עובד. מתאים למטרה זו ולרכישת מספר יחידות גם בשל העובדה שקיים בצבעי בורדו, אפור ושחור כך שיכול להתאים לחללי עבודה שונים. כמו כן ניתן לשדרוג בגלגלי סיליקון.

לוגו של הסקירה

כיסא המחשב הטוב ביותר לגיימינג: כיסא גיימינג דגם Combat של DRAGON

כיסא המגיע במגוון צבעים כולל כרית גב הניתן להסרה ומנגנון נדנוד עד לזווית של 16 מעלות.

DRAGON COMBAT

4.5 15

כיסא גיימינג חזק, יציב מעוצב ומתכוונן לחוויית ישיבה מפנקת

יתרונות

מגוון צבעים

כרית מתכווננת וניתנת להסרה

אפשרות נדנוד

חסרונות

משקל מוגבל עד 120 ק"ג

קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- KSP

מבדיקות שערכנו, הכיסא הארגונומי מבית דרגון משלב בין עיצוב לאיכות ותמיכה. כיסא הגיימינג האיכותי מגיע במגוון צבעים ובעיצוב ארגונומי דמוי עור PU. שילוב הגוונים עם הצבע השחור השולט יחד עם בסיס חמישה כוכבים היציב הכולל שלדת מתכת חזקה, הופכים אותו לכיסא סולידי אך מרשים ובעל מראה פרקטי ומעודכן. משענות היד בו רופדו לצורך ישיבה נוחה וכרית הגב מתכווננת ולמי שמעדיף ניתן גם להסירה.

 

כרית הראש היא מובנת והמנגנון כולל אפשרות לנדנוד לאחור עד לזווית של 16 מעלות – עם אפשרות לנעילה. דרך אגב, תוכלו למצוא כסאות נוספים בסקירת כסאות הגיימינג הכי מומלצים שלנו >

לוגו של הסקירה

כיסא מחשב הטוב ביותר למנהלים: כיסא מנהלים אורטופדי דגם אומגה של US Export

חברת US Export מציעה כיסא משרדי אורטופדי שיכול להיות אידיאלי עבור משרדי מנהלים ומשלב בין מערכת תמיכה בריאותית לריפוד רך שהופכים אותו מתאים לישיבה ממושכת.

דגם אומגה של US Export

4.5 15

כיסא אידיאלי לישיבה ממושכת בעל מראה ייצוגי, מרופד ומכובד למשרדי בכירים

יתרונות

רך ומרופד

אורתופדי

מערכת תמיכה איכותית לגב התחתון

נוח

חסרונות

גדול ומאסיבי

בד לא נושם

לא זול

קנה עכשיו ב- Walla Shops

כיסא מנהלים אורטופדי דגם אומגה של US Export מתאים מאוד למשרדי מנהלים ובכירים. כיסא איכותי ומאובזר במערכת תמיכה אורטופדית לגב התחתון. ריפוד עור PU רך ומשובח, ידיות מרופדות ומעוצבות להפחתת עומס מהכתפיים. מושב רחב וגב גבוה לישיבה נוחה, מנגנון הניתן לנעילה ועם בוכנה פניאומטית לכוונון גובה, כיסא מאסיבי ועמיד כולל בולם זעזועים, אך ניתן לניוד ללא קושי בעזרת בסיס המצויד בחמישה גלגלים כפולים.

לוגו של הסקירה

כיסא מחשב הטוב ביותר לבריאות הגב: כיסא משרדי FLEX של ד"ר גב

הכיסאות של ד"ר גב מותאמים לשמירה על בריאות הגב בזמן הישיבה ובדגם הזה משלבים בין מראה עדכני ומשענת גב רשת לידיות מתכווננות ומערכת תמיכה בריאותית.

כיסא משרדי FLEX של ד"ר גב

4.5 15

כיסא מותאם לתמיכה מיטבית בחוליות הגב התחתון לאורך שעות ישיבה ממושכות

יתרונות

תמיכה בגב התחתון

מושב רחב

ידיות מתכווננות

חסרונות

מבנה קל יחסית

פחות מתאים לאנשים עם עודף משקל

קנה עכשיו ב- ד"ר גב
קנה עכשיו ב- office depot
קנה עכשיו ב- Last Price

כיסא משרדי FLEX מיוצר על ידי ד"ר גב לשמירה על בריאות הגב התחתון ותמיכה בו לאורך שעות עבודה ממושכת. כיסא FLEX בעל מושב רחב המעניק תמיכה מלאה לגב ולירכיים. לכיסא משענת גב-רשת שיחד עם המושב משלימה מעטפת ומעניקה גם אווריריות בזמן הישיבה, בניגוד לכיסאות יותר מאסיביים ומרופדים. ידיות הכיסא רחבות ומתכווננות – ליצירת ישיבה זקופה, יציבה ונתמכת, מבנה מתאים לשעות של עבודה רציפה מול מסך המחשב. בכיסא FLEX  גם מנגנון נדנוד עם אפשרות נעילה.

לוגו של הסקירה

כיסא המחשב הטוב ביותר לחללי עבודה קטנים: כיסא משרדי IKEA דגם MARKUS

חברת IKEA ידועה בפתרונות הפרקטיים, המעודכנים והנוחים. כיסא המחשב מדגם MARKUS מציע עיצוב עדכני, מערכת תמיכה בריאה ומידות המאפשרות למקם אותו בכל חלל שתרצו.

IKEA דגם MARKUS

4.5 15

כיסא שמתאים היטב לחדרי תלמיד או סטודנט בגלל מבנהו הצר

יתרונות

גובה מתכוונן

צר מידות

אידיאלי לאנשים גבוהים

עיצוב עדכני ופונקציונלי

חסרונות

לא מרופד

לא תומך מספיק בגב העליון

קנה עכשיו ב- IKEA

כיסא שיכול להתאים מצוין לחדרים של תלמידים וסטודנטים בגלל צורתו הארוכה והצרה, שהופכת אותו לפונקציונלי בחדר עם שטח פנים מצומצם. התאמה נוספת של הכיסא מדגם MARKUS למטרה זו היא העיצוב הצעיר והמעודכן. העובדה שבזמן שנשענים לאחור, מושב הכיסא גולש קדימה כך שתומך בגב ובירכיים, יכולה להתאים גם היא למשתמשים צעירים שמחפשים משהו מעבר לצורת ישיבה זקופה סטנדרטית. משענת הרשת האוורירית בכיסא זה טובה גם למי שסובל מחום בישיבה ממושכת על כסאות עור מרופדים. גב המושב עשוי פלדה.

 

 

בסרטון: סקירה מצולמת של כיסא משרדי IKEA דגם MARKUS

לוגו של הסקירה

כיסא מחשב הטוב ביותר במבחן המחירים:Gemini של Mobel

מי היה מאמין שבפחות מ-500 שקלים תוכלו להשיג כיסא משרדי שמתאים לכל מקום וגם ישמור לכם על הגב? חברת Mobel יצרה כיסא שלא יקרע לכם את הכיס, בעיצוב קלאסי שמתאים לכל חלל ולכל משרד. אם העיצוב הקלאסי לא מספיק לכם, תוכלו לעצב את חומרי הגלם של הכיסא כדי שיתאימו בדיוק לאופי של המשרד שלכם.

Gemini של Mobel

4.5 15

כיסא זול וקל להרכבה

יתרונות

מחיר נוח

תמיכה איכותית לגב התחתון

קל להרכבה

תמיכת משקל גבוהה

אופציה לבחירת חומר גלם

אופציה לבחירת חומר ריפוד

ידיות מתכווננות

מגנון בלימת זעזועים

אפשרות לשליטה בגובה הכיסא

חסרונות

הריפוד ובד הריפוד לא ניתנים להסרה

אין אפשרות להתאים את גובה משענת הגב

פאפי - כיסא משרדי...
קנה עכשיו ב- Last Price
פאפי - כיסא משרדי...
קנה עכשיו ב- אתר החברה

הבד שעוטף את גב הכיסא נמתח בצורה של רשת, מה שמאפשר אוורור של הגב גם אם תשבו על הכיסא שעות רבות, גם אם מדובר בישיבה רצופה. הכיסא מגיע עם כמה אופציות של חומרי גלם לבחירה: MDF, פלסטיק, עץ מלא, ניקל או רשת. אם אתם יודעים שיש לכם סוג חומר מועדף או שמתאים לעיצוב של המשרד- תוכלו להזמין את הכיסא כך שיורכב מהחומרים שאתם רוצים. יתרה מזאת, תוכלו לבחור את סוג הריפוד של הכיסא שלכם. הסוגים הפופולריים הם עור, דמוי עור ובד, אך אם אתם בעלי ראש יצירתי יש גם מגוון חומרים אחרים ופחות מוכרים.

 

המושב של הכיסא רחב במיוחד והוא יכול לשאת משקל של עד 120 ק"ג כך שהוא יכול לשמש מצוין את הרוב המכריע של האנשים כיום. הידיות המתכווננות שלו, הזזות למעלה ולמטה, יורידו את הלחץ מהכתפיים שלכם במהלך העבודה וישמור על השרירים שלכם רפויים ורגועים. בכיסא קיימת אופצית נדנוד וגם אופציה להגבלת הנדנוד, במידה שילד סקרן מוצא את דרכו אל הכיסא שלכם. בנוסף, בכיסא מותקנת בוכנה בולמת זעזועים שתמנע תזוזות לא רצויות.

 

בכיסא הזה שמו דגש על שמירה על הגב התחתון, כך שהוא מגיע עם תמיכה ייחודית לאזור זה. תוכלו לכוון את הכיסא לגובה המתאים לכם ובכך לוודא שהעיצוב המיוחד שנועד לגב התחתון יגיע בדיוק לשם. עוד פרט נהדר הוא קלות ההרכבה של הכיסא. ניתן להרכיב את הכיסא בקלות בעזרת הוראות ההפעלה המוצרפות אליו בקופסא ותוכלו להתחיל להשתמש בו ישר בסיום ההתקנה.

לוגו של הסקירה

כיסא מחשב הטוב ביותר לעבודה מהבית:Apollo Premium של Mobel

בימים כאלה, שהעבודה של רבים מאתנו עברה מהמשרד לבית, חשוב להתאים את סביבת העבודה הביתית כדי שתיתן לכם להתרכז ולהוציא את הביצועים הטובים ביותר. הדרך לשם מתחילה מתכנון הפרטים הקטנים ביותר, כולל כיסא המחשב שלכם. הכיסא הזה של חברת Moble לא תופס הרבה מקום ויש בו את כל הפיצ'רים שצריך כדי לשמור על עבודה מיטבית, גם מהבית.

Apollo Premium של Mobel

4.5 15

כיסא שטוב לכל אחד עם תמיכה מעולה לגב

יתרונות

מחיר נוח

מעוצב במיוחד לישיבה ממושכת

3 ידיות

אופציה לכוונון נרחב של הכיסא והידיות

בולם זעזועים

בסיס חזק ותמיכת משקל גבוהה

קל להרכבה

חסרונות

לא ניתן להסיר את הריפוד והכרית

לא אורתופדי

עיצוב מעט בנאלי

כיסא משרדי ארגונומי -...
קנה עכשיו ב- קרביץ

המבנה הארגונומי של הכיסא הופך אותו לאידיאלי למי שצריך לשבת מול המסך ולעבוד במשך שעות ארוכות. מעבר לתמיכה המעולה בגב שהמבנה של הכיסא מייצר, הכיסא מגיע עם מגנון של שלוש ידיות לא מסונכרנות שיאפשרו לכם לכוונן אותם כדי שיתאימו בדיוק למידות שלכם. בעזרת הפונקציה הזו, תוכלו לכוון את כל הזוויות החשובות- זווית המושב, זווית הגב, גובה הכיסא וגובה המושב. גב הכיסא גבוהה במיוחד ועוטף את השכמות, מה שיפחית את הלחץ על הכתפיים במהלך העבודה שלכם.

 

גם הידיות המתכווננות יורידו חלק נכבד מהלחץ שעל הכתפיים שלכם ויאפשרו לכם לעבוד ביתר קלות ומבלי לדאוג שמשהו בגוף יכאב לכם או ייתפס בבוקר שלמחרת. הבסיס של הכיסא רחב במיוחד והוא יכול לשאת משקל של עד כ-120 ק"ג. כמו יתר הכיסאות של החברה, תוכלו לבחור את סוג הריפוד ואת חומר הגלם ממנו הכיסא שלכם יורכב, כך שתוכלו להתאים אותו בדיוק לסטייל שלכם או הסטייל הכללי של המשרד. בכיסא קיים מנגנון בולם זעזועים ואופציה לכיוונון אופטימלי כדי שתוכלו לוודא שהיחס בין הכיסא לבין השולחן והמחשב הם האידיאלים עבורכם.

לוגו של הסקירה

כיסא מחשב הטוב ביותר לישיבה ממושכת:Mirus של COMFORT

עבודה וישיבה ממושכת על הכיסא במשרד יכולה להיות משימה די מעייפת ולפעמים אפילו מזיקה לבריאות, אם יושבים מספר מוגזם של שעות או משתמשים בכיסא שלא מיועד לשימוש מרובה. הכיסא הזה של חברת  "COMFORT" מאנגליה מעוצב לישיבה של עד 14 שעות ומתאים במיוחד למי מאתנו שצריכים לשבת במשרד ולעבוד שעות רבות ולא רוצים לפגוע לעצמם בגב או בבריאות. 

Mirus של COMFORT

4.5 15

כיסא אורתופדי, ארגונומי, מתקדם ומפנק שיענה על כל הצרכים שלכם

יתרונות

מגיע במגוון צבעים

מותאם לישיבה ממושכת עד 14 שעות

כרית ראש רב כיוונית

מערכת כיוונון מתקדמת וקלה להפעלה ושימוש

כל המשענות ניתנות להתאמה אישית

תמיכה ייחודית בגב התחתון ובמותניים

מגוון אפשרויות עיצוב וריפוד

אופציה להוספת מעמד למחשב נייד או משענת רגליים

קרא עוד
חסרונות

יקר מאוד

לא ניתן להרכיב את הכיסא לבד

קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Walla Shops

למרות שהמחיר הגבוהה יכול להרתיע אנשים רבים, אם אתם יושבים שעות מרובות במשרד שווה לשקול להשקיע את הכסף דווקא בכיסא הזה. הכיסא מגיע עם מערכת כיוונון מתקדמת וחדשנית ביותר שיכול לכוון את כל המקומות החשובים (עומק המושב, גובה המושב ומשענות הגב) והיא ניתנת להפעלה ממקום אחד משותף! בנוסף, הכיסא מגיע עם כרית ומשענת ראש מרופדת ונוחה במיוחד התומכת בחוליות הצוואר ותוריד את הלחץ שיצטבר בצוואר ובכתפיים. על מנת לשמור על הבטיחות שלכם, יש בכיסא בקרת מתח שתדאג לשמור עליכם במידה שאתם נשענים יתר על המידה.

 

מבדיקות שערכנו, בכיסא קיימת תמיכה ייחודית לאזור המותניים, שמאוד קשה למצוא ברוב הכיסאות כיום. בכיסא יש מערכת תמיכה תלת ממדית שתתמוך באזור האגן והמותניים וגם אתה תוכלו לכוונן בהתאם למידות גופכם. גם כרית המושב תסייע לשמירה על גופכם. הכרית מסייעת בחלוקת משקל הגוף שלכם על גבי הכרית ותספק לכם את התמיכה הטובה ביותר. למרות שניתן להטות את הכיסא, ישנו מנגנון הטיה עם מצב נעילה רב מצבית, כך שאם תמצאו את מצב הישיבה המושלם עבורכם תוכלו לנעול את הכיסא באותו מצב ולשמור עליו לשימושים העתידיים. תוכלו גם לבחור מבין שש אופציות ריפוד שונות על מנת לייצור את המוצר המושלם עבורכם.

 

הכיסא זמין ב-10 צבעים ייחודים: שחור, אפור בהיר, אפור כהה, כחול, ירוק, ורוד, אדום, כתום בהיר, כתום כהה וחום. במידה ותרצו להתפנק עד הסוף, תוכלו להוסיף לכיסא מעמד למחשב הנייד שלכם או משענת מפנקת לרגליים (בצבע תואם לצבע שבחרתם כמובן), אותם אפשר לקנות בנפרד. אפילו תוכלו לצבוע את זרועות בסיס הכיסא בהתאם לצבע הנבחר על מנת להשלים את הלוק. 

סקרנים איך הרכבנו סקירה של כסאות מחשב?

לכל מי שמחפש כסא מחשב יכולות להיות דרישות שונות לגבי מידות הכסא, לגבי המחיר, לגבי המותג, לגבי עבור מי הוא מיועד (ילד או מבוגר, מבנה גוף ומשקל וכיוצא בזה) ולאיזו מטרה ועוד.. בכדי לבצע את הסקירה לקחנו בחשבון את ההעדפות המשתנות וכמובן, שמנו דגש על לא מעט תכונות משפיעות כמו: האם הכסא ארגונומי, חומר הגלם ממנו הכיסוי עשוי, התכונות והמצבים השונים, העיצוב ועוד.. 
חלק מהדגמים בדקנו בעצמנו, בחלק אחר אספנו מפרטים, מידע מהיצרנים וחוות דעת של משתמשים – כאשר שקלול המידע אפשר לנו למעשה, לבצע את הסקירה. 

סיכום

איך לבחור כיסא מחשב?

מגוון הכיסאות הקיימים הוא רחב וטווח המחירים נע ממאות בודדות ועד קרוב לאלפיים שקלים ויותר. כשמגיעים לבחור כיסא מחשב או כסא גיימינג, ראשית מומלץ לעשות חשיבה מקדימה על הצורך בו. לכן נשאל את השאלות המקדימות הבאות.

שאלות מקדימות:  

  1. האם הכיסא נועד למשרד או לחדר מגורים בבית?
  2. מה חשוב יותר, העיצוב והנראות או שמדובר בכיסא שמיועד לישיבה ממושכת?
  3. רוכשים כיסא אחד או כמות של כיסאות לחברה או משרד?
  • אם אתם מחפשים כיסא או מספר כיסאות למשרד, המחיר הוא שיקול מכריע והעיצוב מעט פחות משמעותי.
  • אם אתם מחפשים כיסא הביתה תצטרכו פתרון שיתאים גם לעיצוב הבית וגם בריאותי, שהרי לא תרצו להכניס הביתה משהו שלא תומך היטב בגב.

 

בריאות ותמיכה

לא משנה באיזה כיסא תבחרו מומלץ לחפש דגם שמעניק תמיכה כמה שיותר טובה לגב התחתון וליתר חוליות הגב. איך לעשות זאת?

  • בחרו כיסא בעל משענת רחבה מספיק וכזו העוטפת את הגב ומעניקה לו תמיכה מלאה. בבית או במשרד העבודה המשרדית מול המחשב, בין אם מדובר בעובד, סטודנט או מנהל, בדרך כלל משמעותה ישיבה ממושכת של שעות רבות.
  • בנוסף, מומלץ להתאים את בחירת הכיסא לאדם שעומד להשתמש בו. אם מדובר במשתמש אחד שווה לשים את הדגש על האם מדובר באדם גבוה, האם בעבודה הוא מניח את ידיו על הידיות או על השולחן ולאיזו עמדת עבודה עומד הכיסא להצטרף.
  • אם מדובר על כמה משתמשים שונים, בחרו בכיסא כמה שיותר מתכוונן

 

ייעוד ושימוש

בהיבט העיצוב מומלץ לבחור בעיצוב כמה שיותר סולידי. הסיבות:

  • חלל העבודה עשוי להשתנות, מצבעי הקירות, השולחנות ואפילו העציצים. על כן מומלץ לקחת כיסא בגווני אפור ושחור המתאימים בדרך כלל לסביבות עבודה וחדרים שונים, בין אם על גבי פרקט או ריצוף, בחלל מואר או חשוך.
  • כיסא למנהלים – יהיה בדרך כלל במראה מכובד וקלאסי. עדיף לבחור כיסא עור מרופד עם מנגנון נדנוד ובלימת זעזועים, למקרים בהן מתבצעות שיחות טלפון ארוכות וממושכות המצריכות הישענות.

 

בסרטון: מה עדיף? כסא משרדי או כסא גיימינג

 

 

צרכים ועלויות

בכל בחירה שלא תעשו זכרו: שעות רבות במהלך היום אנו מבלים על כיסא המחשב בין אם בעבודה או בלימודים, במשרד או בבית. המעבר של עולם התעסוקה לעבודה מרחוק ומהבית מעלה את הצורך בארגון סביבת עבודה ביתית בריאה, נוחה ואיכותית.

 

  • בחרו כיסא שישמור על בריאות הגב שלכם, יעניק לו תמיכה רחבה, אפשרות לישיבה מאווררת אך מרופדת ויציבות בזמן הישיבה.
  • מבחינת מחירים ישנם כאמור כיסאות במאות בודדות וכיסאות באלפים. אין הכרח שהכיסא היקר ביותר יהיה טוב משמעותית מכיסא ממוצע.

 

בסופו של דבר כמו שציינו, על הכיסא מבלים שעות רבות ומדובר בבריאות הגב שלנו. לכן עדיף לעשות בחירה מושכלת ולהשקיע קצת יותר מהזול ביותר, כדי לקבל תמורה טובה לכסף. מומלץ ללכת על מקום טוב באמצע בין הזול ליקר ביותר הקיים בשוק.

 

איך לשבת נכון בכיסא שלכם?

תנוחת הישיבה לכם בכיסא יכולה להשפיע הרבה על הבריאות שלכם, ובמידה וזו תנוחת ישיבה לא טובה יכולות להיות לה השפעות שליליות על הגוף שלכם: מבעיות גב ובעמוד השדרה ועד לבעיות בפרק כף היד. אם אתם מהאנשים שיושבים מול המחשב רוב היום חשוב שתוודאו שאתם יושבים מולו כמו שצריך על מנת לשמור על היציבות והגב שלכם. חשוב להגיד שאם יש לכם בעיית גב מוכרת וספציפית תמיד צריך להתייעץ עם הרופא שלכם. כיום קיימים מגוון רפידות ותוספים לכסאות שיכולים להקל עליכם. אספנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיכולים להקל על הגב שלכם בזמן הישיבה מול המחשב.

 

  • הרגליים: גובה הכיסא אמור לאפשר לך לשבת כשהרגליים שלך נחות במצב שטוח על הרצפה. מצב ישיבה זה מפעיל פחות לחץ על הגוף, לכן שימו לב לכפות הרגליים שלכם. בנוסף, כדאי לשבת כך שיהיה רווח בין החלק האחורי של הברכיים לבין רגליי הכיסא. יש כסאות עמוקים יותר ופחות, אך לרוב זה אפשרי ויצביע על ישיבה בריאה. 
  • עמוד השדרה והגב: עמוד השדרה צריך לעקוב אחרי המשענת של הכיסא. כלומר- אתם אמורים להרגיש שמשענת הכיסא נותנת לכם תמיכה גם בעמוד השדרה ולא רק בכתפיים. ברגע שתתאימו את הכיסא שלכם לכך תרגישו בהבדל. טיפ נוסף הוא לנסות ולשבת כמה שיותר צמוד לכיסא עם הגב והישבן. רבים נוטים להתכופף קדימה אל המחשב בעת העבודה וזו אחלה של דרך לפקח על עצמכם ולראות שאתם שומרים על ישיבה זקופה ובריאה.
  • צוואר: כשאנחנו עובדים אנחנו נוטים להטות את הצוואר שלנו לכיוון המסך לאט לאט, לפעמים אפילו בלי שאנחנו שמים לב. פעולה זו מפעילה המון לחץ על הגב והצוואר וחשוב לשים לכך לב. תומך ראש בכיסא יכול לעזור בבעיה וגם כיוונון של המסך בצורה האופטימלית עבורכם. אם אתם מדברים בטלפון במהלך הישיבה, נסו להימנע לדבר ללא דיבורית ובצמוד לכתף עם הראש. 
  • ידיים: כדאי שהמרפקים שלכם יהיו קרובים ל-90 מעלות כשאתם עובדים על מקלדת המחשב. ברור שלא תמיד אפשר לשבת כך בדיוק אך נסו להתקרב לשם כמה שיותר וזכרו שהכי חשוב זה שהתנוחה הזו תרגיש לכם נוחה. בהמשך לכך, וודאו שהמקלדת שלכם נמצאת ברוחב הכתפיים שלכם. כך תוכלו לוודא שהמחשב אכן מולכם ואתם לא נוטים לצד מסוים. בנוסף, נסו לא להשתמש בעכבר חיצוני. שימוש ממושך בעכבר מרגיל את כף היד לצורה שהיא לא טובה לה ויכול להוביל לבעיות. נסו להשתמש בקיצורי דרך במקלדת או בעכבר הבנוי בתוך המקלדת במקום. 
  • הגובה שלכם: הגובה האישי שלכם מהווה פקטור חשוב. לגבוהים מבנינו- מומלץ לרכוש כיסא שמגיע עם תמיכת ראש וצוואר ולשים לב שגובה המושב של הכיסא ניתן להתאמה אישית. לנמוכים יותר- התמקדו בהתאמת גובה הכיסא אל השולחן שעליו תעבדו בנוסף לשאר הטיפים שהצגנו. 

שאלות ותשובות על כסאות מחשב מומלצים 2024

על מה חשוב להקפיד לפני שקונים כסא מחשב?

רצוי שהכסא יהיה בעל מושב מתכוונן, שתוכלו להתאים אליכם, כמו גם משענות ידיים מתכווננות, דבר חשוב מאוד לתמיכה. כדאי לבדוק כמה משקל הכסא יכול לשאת וכמובן שיש לו גלגלים איכותיים

איך אדע אם כסא המחשב איכותי או לא?

כיום יש שפע של אפשרויות לבחירת כסא מחשב. כמובן שחשוב לבדוק באיזו חברה הוא מיוצר ושאכן ניתן לסמוך על היצרן והמשווק. חשוב לקרוא את מפרט הכסא, להבין מאילו חומרים הוא עשוי ואיזו תמיכה הוא נותן. וכמובן שחשוב לבדוק שהוא אכן נוח

מה ההבדל בין כסא מחשב לכסא משרדי

אין ממש הבדל בין השניים. בעבר קראו לזה כסא משרדי אבל כיום, כל שולחן מתהדר גם במחשב, כך שכסא מחשב, כסא תלמיד וכסא משרד הם בדרך כלל אותו דבר

כמה עולה כסא מחשב איכותי?

מחירים של כסאות מחשב איכותיים משתנים מאוד וכסא זול הוא לא בהכרח פחות טוב. בקריה שלנו ניתן לראות שהמחיר מתחיל מ-500 ש"ח לכסא מחשב מומלץ