מחשב גיימינג נייד: 6 מחשבי גיימינג ניידים מומלצים 2024 | Finder – מדריך לקנייה חכמה

הלפטופים המומלצים ביותר לגיימינג שיתאימו לתקציב ולצרכים שלכם

icon pos_1

ניתחנו

56 סקירות

ו-

2745 ביקורות

בתחום

מחשבים ניידים ונייחים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחשב גיימינג מומלץ

מחפשים מחשב נייד מעולה לגיימינג והלכתם קצת לאיבוד? אל תדאגו, ממש בסקירה שלפניכם מופיעים המחשבים הניידים המומלצים ביותר לגיימינג בכל העולם. אז בין אם אתם תחת תקציב או פשוט מחפשים את המחשב הטוב ביותר שכסף יכול לקנות, החיפוש שלכם מסתיים כאן.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

הטוב ביותר

השווה מחיר

לבן
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

מעבד אינטל
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

רכישת הלפטופ הטוב ביותר לגיימינג עשויה להיות קצת מורכבת, בגלל כל הדגמים המצוינים שמפוזרים היום בשוק. תנו לנו להוציא אתכם מן המבוך ולהוביל אתכם אל הבחירה הנכונה: לא משנה מה התקציב או הצרכים שלכם, יש אי שם מחשב נייד גיימינג עבורכם.

 

אנחנו כמובן נפרט על כל תכונה ומאפיין חשוב שעליכם להכיר בדגם כדי לבחור מחשב גיימינג מומלץ עבור הצרכים שלכם, אבל באותו הזמן גם נביא לפניכם את הדילים הטובים ביותר.

 

בעבר, אם רציתם לשחק באופן מקצועי ותחרותי, הייתם צריכים להצטייד במחשב נייח לגיימינג, אבל היום גם מחשבים ניידים מחזיקים ביכולת להריץ משחקים ולאפשר ביצועים יוצאים מן הכלל. אז אם אתם מחפשים מחשב גיימינג נייד שילווה אתכם בשנים הקרובות, קראו את הסקירה שלפניכם ובחרו את הדגם במתאים ביותר עבורכם.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מכולם: Asus Zephyrus G14

ה- Asus Zephyrus G14הוא מחשב גיימינג משנה חיים, אשר מספק ערמות של ביצועים מעולים, למרות היותו קומפקטי וקל. המקום הראשון מוענק לו בזכות השימוש במעבד החדש Ryzen 4000 של AMD וה-GPU RTX 2060 של Nvidia, אשר משולבים עם הרבה RAM ותצוגת 14 אינץ' 120Hz איכותית והופכים אותו ליוקרתי, נייד במיוחד ובעל ביצועים נהדרים.

Asus Zephyrus G14

4.5 15

מקום ראשון: מחשב הגיימינג הטוב ביותר עבור מרבית האנשים

יתרונות

דק וקל, ביצועי גיימינג נהדרים, חיי סוללה מעולים.

חסרונות

אין מצלמת רשת, המאווררים עלולים להרעיש.

לבן
קנה עכשיו ב- KSP
אפור
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Walla Shops

העיצוב גם הוא די מתוחכם, עם מסך נמוך ותצוגת AniME Matrix LED המעניקה אסתטיקה עתידנית. מערכת ארבעת הרמקולים של Dolby Atmos אומרת שיחסית ללפטופ, רמות האודיו של המחשב יוצאות מן הכלל וגם הסוללה כאן יכולה פשוט לעבוד ולעבוד (10.7 שעות של משחק). העתק של Windows 10 Pro משלים את החבילה.

 

העובדה שה- Asus Zephyrus G14 מספק ביצועים איכותיים כל כך כמעט מכל בחינה אפשרית בצורה כל כך קומפקטית וניידת, הופכת אותו בקלות למחשב שיכול לשמש גם לגיימינג וגם לעבודה. הוא שוקל רק 1.6 ק"ג, כך שפשוט מאוד להחליק אותו לתא בתיק שלכם ולצאת.

 

למרות שהמחיר שלו לא כל כך זול, הוא לא מתקרב לסכומים שאתם יכולים להוציא על מחשב גיימינג נייד – מה שמסביר מדוג המחשב הזה זכה בתואר מחשב הגיימינג הטוב ביותר עבור מרבית האנשים. הוא פשוט עושה הכל ובמחיר מצוין.

לוגו של הסקירה

עוצמתי ומלא אפשרויות: Gigabyte Aorus 17X

קשה לדמיין מרכיבים עוצמתיים יותר נארזים אל תוך מחשב נייד אחד, זו הסיבה מדוע ה- Gigabyte Aorus 17X כל כך גדול וכבד, וזקוק לשני כבלים כדי לעבוד (הוא יחזיק לכם בערך שעתיים על הסוללה, אם אתם פשוט צופים בסרטונים). מדובר בחיה רעה, מבפנים ומבחוץ.

Gigabyte Aorus 17X

4.5 15

מחשב נייד עוצמתי עם ביצועים יוצאים מן הכלל

יתרונות

ביצועים ללא תחרות, תצוגה יפיפייה, מקלדת חלומית, קצב ריענון מסך 240Hz, התאמה אישית מגוונת.

חסרונות

מאוד מאוד כבד, זקוק לשני כבלים כדי לעבוד.

קנה עכשיו ב- Amazon

הכרטיס הגרפי GeForce RTX 2080 Super של Nvidia והמעבד Intel Core i9-10980HK דור 10 בעל 8 ליבות, אומרים שהמחשב הזה יטרוף אפילו את משחק המחשב התובעני ביותר, ועם קצב ריענון של 240Hz על מסך ב-17.3 אינץ', אתם יכולים ליהנות מקרוב ל-200 פריים פר שנייה.

 

הוא קצת מרעיש ומאוד יקר, והעובדה שאין לו מסך 4K עשויה להטריד אנשים מסוימים. אולם, באופן כללי קשה להתווכח עם העובדה שמדובר באחד הלפטופים הטובים ביותר לגיימינג כרגע בשוק, במיוחד לאור היכולות שלו להתאים את עצמו לפי הגדרות מותאמות אישית, כך שהביצועים שלו יתאימו בדיוק עבורכם.

מילה מהמומחה שלנו

לגיימרים כדאי להשקיע במחשב חזק

למי שמעוניין במחשב ניייד המיועד לגיימינג או לתוכנות עריכה מומלץ לקנות מחשב חזק:

 

מומלץ מאוד לבחור במחשב עם כרטיס מסך עוצמתי של חברת NIVDIA, עם הארד דיסק SSD בנפח של לא פחות מ-GB 500 ומעלה, מעבד I7 מדור עשירי וזיכרון ראם GB ddr4 16 ומעלה.

 

שלושת הפרטים האלה הם הקריטיים והחשובים בבחירת המחשב והם אלו המשפיעים על מחירו (כרטיס מסך, סוג המעבד, ונפח כונן ההארד דיסק SSD) 

 

ראיתם מחשב חדש במבצע מדהים של ₪899 ואתם אומרים לעצמכם מה יכול להיות בו לא טוב הוא הרי חדש… אני אישית לא הייתי ממליץ לכם להתעסק עם מחשבי מבצע, לרוב הם יגיעו עם מעבד מסוג ATOM (מעבדים מהסידרה הזולה ביותר והחלשה ביותר של אינטל), הארד דיסק מכני HDD איטי מאוד וזיכרון ראם סטנדרטי של GB 4

 

מערכת הפעלה WIN10 העדכנית היום לא תעמוד בעומס עם הנתונים האלה והמחשב יגיב בהתאם למחיר.

ממליץ לכם מאוד על מחשבים של חברת ASUS!

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת תקציב: ACER NITRO 5

ה- ACER NITRO 5 הוא אחד הדגמים הזולים ביותר בסקירת המחשבים הניידים לגיימינג, אבל זה ממש לא אומר שהוא לא מסוגל לספק חוויית משחק טובה – אנחנו ממליצים עליו בחום וממקמים אותו קרוב לראש הרשימה בזכות תג המחיר הנוח שלו.

ACER NITRO 5

4.5 15

מחשב גיימינג נייד לאלו מכם שתחת תקציב הדוק

יתרונות

נתונים מצוינים, מקום אחסון גדול, מחיר נוח במיוחד

חסרונות

הביצועים לא משתווים לאלו של הדגמים היקרים יותר, אין מאפיינים מיוחדים.

מעבד אינטל
קנה עכשיו ב- Walla Shops
מעבד AMD
קנה עכשיו ב- Walla Shops
קנה עכשיו ב- Amazon

GeForce GTX 1660 Ti 6GB של Nvidia אומר שבעוד שאתם אולי לא מקבלים מאפיינים נוצצים כמו ניתוב קרניים, אתם עדיין מסוגלים להריץ את המשחקים הטובים ביותר של השנה בהגדרות מספקות ומבלי לראות את קצב הפריימים לשנייה צונח לספרה אחת. העובדה שהמערכת מגיעה עם SSD של 128GB ו-HDD של 1TB אומרת שיש לכם מספיק מקום למשחקים, סרטים, מוסיקה, מסמכים או כל דבר אחר שתרצו לאחסן על המחשב.

 

מעבד ה- Intel Core i5 וה- 8GB של RAM מבטיחים שהמערכת תוכל להתמודד בקלות עם כל משימה, פשוטה או מורכבת, בעוד הסוללה מסוגלת לספק 8 שעות של פעולה על טעינה אחת, כך שאתם נהנים גם מניידות. ללא ספק מדובר במחשב גיימינג בסיסי אך מושקע, זמין במחיר נוח לכל כיס.

לוגו של הסקירה

היוקרתי ביותר: ASUS ZEPHYRUS S GX701

אתם תמיד יכולים לסמוך על סדרת ה-ROG של ASUS שתספק את מחשבי הגיימניג הניידים הטובים ביותר בשוק וה- ASUS ZEPHYRUS S GX701 מוכיח את הנקודה: הוא עמוס ברכיבים עוצמתיים, נראה מעולה ויריץ כל משחק שקיים בלי להזיע.

ASUS ZEPHYRUS S GX701

4.5 15

מחשב גיימינג סופר פרמיום

יתרונות

עוצמה יוצאת מן הכלל, מבנה יוקרתי, עיצוב מושך, ביצועים מרשימים, קצב ריענון של 300Hz

חסרונות

יקר

S15 GX502LWS
קנה עכשיו ב- KSP
s15
קנה עכשיו ב- Walla Shops
s17
קנה עכשיו ב- KSP

יש לציין כי תצטרכו לשלם הרבה עבור הלפטופ הזה, אבל אם יש לכם תקציב גבוה – הוא בהחלט שווה את זה. אתם יכולים להעמיס את המחשב במעבדים הגרפיים GeForce RTX הטובים ביותר של Nvidia הזמינים כיום, כולל ה- RTX 2080 Max-Q רב העוצמה, מלא משחקים על כונן ה-SSD המרווח שלו ואפילו להריץ את חוויית ה-VR (מציאות מדומה) התובענית ביותר הישר מהלפטופ הזה, הודות למעבד ה-Intel העוצמתי שלו ולכמות הנכבדת של RAM הכלולה בו.

 

ומה לגבי מסך ה-17.3 אינץ'? הוא נראה פשוט נהדר מכל זווית ומסוגל להגיע לקצב ריענון של 300Hz(!) מה שאומר שאין סיכוי לטשטוש או איכות ירודה במשחק. עבור גיימרים ה- ASUS ZEPHYRUS S GX701 הוא פשוט הגשמת חלום, חלום יקר אמנם, אבל אחד שיחזיק לכם למשך שנים רבות.

לוגו של הסקירה

דק וקל עם מסך 240Hz מרשים: MSI GS65 Stealth

MSI ממשיכים עם העבודה המצוינת בתחום מחשבי הגיימינג כאן עם ה-15 אינץ' GS65 Stealth, מערכת שלא רק מספקת כוח גיימינג רציני מונע RTX, אלא גם עושה זאת באמצעות שלדה דקה וקלה באופן מפתיע (עובי 17.9 מ"מ ומשקל של 1.9 ק"ג).

MSI GS65 Stealth

4.5 15

נייד מעולה, דק ועם ביצועים מרשימים

יתרונות

מסך 240Hz מרשים, איכות בנייה יוקרתית, מפרט מעולה, ביצועים יוצאים מן הכלל.

חסרונות

יקר, החלק התחתון מתחמם.

GS66
קנה עכשיו ב- KSP
GS66
קנה עכשיו ב- KSP

המחשב גם מגיע עם מסך החלומות של כל גיימר, עם פנל 240Hz מה שאומר שהמשחקים נראים מדהים ובעיות במסך ובתצוגה הן נחלת העבר. עם מסך כל כך חלק ומדויק, טשטוש כמעט ואינו קיים מה שאומר שעבור גיימרים שאוהבים משחקי יריות בגוף ראשון, ה- MSI GS65 Stealthהוא חלום שמתגשם.

 

אולם, ה- GS65 Stealthהוא לא רק מסך או מבנה יוקרתיים. הדגם הבסיסי של ה- GS65 Stealth מגיע מצויד במעבד גרפי GTX 1070 של Nvidia, אולם אם תשלמו קצת יותר תוכלו להוסיף לו בכרטיס גרפי RTX עם יכולות ניתוב קרניים.

 

אתם גם מקבלים מעבד Intel מעולה, המון RAM וכונן SSD רחב ידיים גדי לאחסן ולשחק משחקים. ה- GS65 Stealthגם מגיע עם המאווררים החדישים ביותר Whirlwind Blade של MSI, אשר מגבירים את לחץ האוויר וזרימת האוויר בעוד הם שומרים על RPM נמוך.

 

נזרוק פנימה גם מקלדת RGB איכותית עם מקשים יוקרתיים מעוצבת על ידי SteelSeries, חיי סוללה מספקים של 8 שעות ומערכת סאונד מעוצבת על ידי Dynaudio, וקיבלתם מחשב גיימינג נייד מהטובים שתוכלו למצוא.

לוגו של הסקירה

עוצמתי, נוח ומגוון: Razer Blade 15

מכל זווית נראית לעין, ה- Razer Blade 15הוא מחשב גיימינג נהדר ואחת הטובים ביותר בשוק, כמו שהייתם מצפים מחברה וותיקה כמו Razer – הביצועים, איכות הבנייה, התאורה, התצוגה… הכל כאן והכל ברמה הגבוהה ביותר.

Razer Blade 15

4.5 15

מחשב גיימינג יוקרתי ועוצמתי, עטוף במבנה יציב ואיכותי

יתרונות

תוכנה חזקה במיוחד, עיצוב קומפקטי ומושך, קצב ריענון של עד 300Hz, עוצמתי מאוד.

חסרונות

יקר מאוד.

קנה עכשיו ב- notebook club
מוצר לא נמצא במלאי
מוצר דומה
קנה עכשיו ב- AZRIELI
קנה עכשיו ב- Amazon

אתם יכולים לרכוש את ה- Razer Blade 15במגוון תצורות, כולל אחת עם מסך 4K במקום הסטנדרטי שהוא Full HD. עם השבבים דור 10 החדישים ביותר של Intel בתוכו ועד 16GB של RAM, הביצועים לא אמורים להוות בעיה ואתם יכולים להוסיף לכך גם כמה מהמעבדים הטובים ביותר שיש לחברת Nvidia להציע.

 

כל משחק אמור לרוץ בצורה חלקה על המחשב הזה ו-Razer הצליחו לארוז הכל אל תוך שלדה שלא תראה יוצאת דופן אפילו לא בחדר ישיבות. שימו לב שאתם בודקים אילו מאפיינים ותצורות ניתן לרכוש את המחשב הזה לפני שאתם קונים.

סיכום

איך לבחור מחשב גיימינג נייד?

בעוד המחשב הנייח נשאר הפייבוריט של גיימרים רבים, לפעמים אתם פשוט צריכים משהו קצת יותר נייד. מחשב גיימינג נייד מאוד נוח לנסיעות ובעל עוצמה להריץ גם את המשחקים התובעניים ביותר. אולם, כאשר אתם רוכשים מחשב גיימינג נייד, אתם לא רק מסתכלים על המפרט. אתם מסתכלים על מחשב שלם, כולל תצוגה ומקלדת מובנת. במאמר הקצר שלפניכם נסביר את כל ההחלטות שיהיו עליכם לקחת כאשר תרכשו מחשב נייד לגיימינג, כך שתוכלו לקנות את הדגם הטוב ביותר לצרכים ולתקציב שלכם.

 

טיפים זריזים

  • רכשו מעבד טוב: רוב המשחקים תלויים במעבד ואתם לא יכולים לשדרג אותו במחשב נייד. מעבד טוב יבטיח כי המחשב שלכם יריץ משחקים באיכות גבוהה במשך כמה שנים.
  • קחו בחשבון שדרוג בהמשך: מחשבי גיימינג ניידים רבים, אך לא כולם, מאפשרים לכם לשדרג את ה-RAM והאחסון שלכם.
  • בחרו בין רזולוציה למהירות: כיום תצוגת ה-144Hz המהירה ביותר מגיעה רק ברזולוציית 1920 X 1080, כך שמסך 4K יהיה איטי יותר.
  • בחרו במקלדת טובה: אתם לא רוצים לשחק את המשחקים שלכם על מקשים קשיחים מדי או לא נוחים.
  • סביר להניח שחיי הסוללה יהיו גרועים: מחשבי גיימינג ניידים מעטים מאוד מגיעים ל-8 שעות עבודה או יותר על טעינה אחת ואתם ממילא זקוקים לכוח כדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר שאפשר לקבל.

 

איזה מעבד (GPU) אתם צריכים?

רוב המשחקים הם תלויי כרטיס גרפי, לכן מדובר באחת ההחלטות החשובות שעליכם לעשות כאשר אתם רוכשים מחשב גיימינג חדש. ברגע זה, רוב הניידים (לגיימינג) מגיעים עם כרטיסי GeForce GTX או RTX של Nvidia.

 

הכרטיסים הגרפיים האחרונים של סדרת Nvidia הם הסופר כרטיסים של סדרת RTX-20, כולל ה- 2070 Super וה- 2080 Super, אשר עשו את הקפיצה שלהם אחרי זמן מה במחשבים הנייחים. מבחינת AMD, יש לכם את סדרת ה- Radeon RX 5000M, אשר עולה בקנה אחד עם ה- RX 5500M למערכות זולות יותר ואת ה- RX 5600M וה- RX 5700M לביצועים טובים יותר.

 

  • רמת גיימינג בסיסית: אם אתם לא צריכים לשחק על ההגדרות הגבוהות ביותר, אתם יכולים ללכת על ה- GTX 1650 או ה- RX 5500M, אשר יאפשרו לכם לשחק את רוב המשחקים, אם כי על הגדרות בינוניות. GTX 1660 Ti ייתן לכם קצת יותר עוצמה ובאופן כללי אנחנו חושבים שהוא די משמעותי ושווה את ההשקעה.
  • גיימינג מיינסטרים: GeForce RTX 2060 של Nvidia הוא מקום טוב באמצע אשר יאפשר לכם לשחק את רוב המשחקים בהגדרות גבוהות. הוא גם נחשב לסטנדרט המינימלי עבור מציאות מדומה, כך שהוא הזול ביותר שתוכלו לרכוש עבור Oculus Rift או HTC Vive שלכם. מבחינת AMD, ה- RX 5600M לא חזק באופן יוצא דופן, אבל הוא יעשה את העבודה.
  • מציאות מדומה וההגדרות הגבוהות ביותר: RTX 2070 יאפשר לכם לשחק כמעט כל משחק שתבחרו בהגדרות גבוהות, בעוד ה- RTX 2080 או ה- RTX 2080 Ti הם הכרטיסים העוצמתיים ביותר מסדרת 20 שקיימים היום ויאפשרו חווית מציאות מדומה חלקה יותר ואפקטים מיוחדים.

 

איזה מפרט אתם צריכים?

בעוד הכרטיס הגרפי חשוב מאוד, חשוב לחפש מעבד מעולה, מספיק RAM והרבה מקום לאחסון.

  • מעבד: תלוי בתקציב שלכם, אתם יכולים לקנות מעבד Core i7 עוצמתי במיוחד או אפילו אחד שאתם יכולים לעשות לו אובר קלוק כמו ה- Intel Core i9-9980HK. אתם גם יכולים למצוא לפטופ עם מעבד של מחשב נייח. אולם, רוב המשחקים תלויים בכרטיס גרפי איכותי מאשר במעבד, כך שאתם בהחלט יכולים להסתדר עם מעבד Core i5.

אם אתם רואים משהו ישן יותר מה- Intel Core דור 10 העדכני ביותר (מספר הדגם מתחיל עם 10) או עם פחות עוצמה, שקלו לחסוך עוד קצת כסך כדי להשקיע במעבד חזק יותר. לרוב לא ניתן לשדרג מעבד, כך שזו החלטה שיש לקחת בכובד ראש במעמד הרכישה.

 

  • RAM: גיימינג עשויים להיות אינטנסיביים על ה-RAM ולכן אנחנו ממליצים על לפחות 8GB כדי לקבל ביצועים סבירים. אם אפשר, כדאי לכם ללכת על 16GB במחשב גיימינג נייד. לפטופ עם GTX 1650 או 1660 Ti לרוב מגיעים עם 8GB. ברגע שאתם קונים GTX 2060 או גבוה יותר, חלק מהמחשבים יגיעו עם 16GB של RAM. אם אתם לא יכולים לרכוש 16GB של RAM כרגע, שקלו לשדרג את ה-RAM בעתיד. זיכרון ניתן לשדרוג בהרבה מחשבי גיימינג ניידים, כך שמדובר באזור שאתם יכולים לשקול לשדרג אותו מאוחר יותר.
  • אחסון: כונן קשיח או SSD? למה לא שניהם? כמה מהמחשבים הזולים יותר מגיעים רק עם כונן קשיח (לרוב 1TB) אבל רוב המחשבים הניידים לגיימינג כוללים גם SSD קטן להכיל את מערכת ההפעלה. לא נדיר למצוא SSD של 128GB ו-HDD של 1TB. אם תצליחו להשיג SSD גדול יותר, אתם עשויים לראות הפחתה בזמני הטעינה, אבל זה גם יעלה לכם לא מעט כסף. וודאו שאתם קונים HDD מהיר של 7,200-rpm לעומת זה של ה-5,400-rpm.

 

כמו הזיכרון, גם את האחסון אפשר לרוב לשדרג במחשבי גיימינג ניידים, אז אם אתם צריכים פרט טוב יותר אתם יכולים להוסיף לו 2TB או HDD גדול.

 

מה צריך לחפש בתצוגה?

תצוגות לרוב לא מקבלות את הקרדיט הראוי להן, אבל הן חשובות מאוד. אם אתם לא מתכננים לחבר את הלפטופ למסך נפרד, המסך איתו מגיע המחשב הנייד יהיה זה שתצפו בו בכל המשחקים.

 

  • גודל: לרוב משחקי הגיימינג הניידים יש מסך 15 אינץ' או 17 אינץ', למרות שיש גם כמה מערכות ענקיות שמגיעות עם 18 אינץ' ולא מעט כאלו שמגיעות עם 14 אינץ'. הגודל שכדאי לכם לקנות הוא עניין של העדפה אישית, אבל זכרו שככל שהמסך גדול יותר, כך הלפטופ עצמו גדול וכבד יותר.
  • רזולוציה: לעולם אל תרכשו תצוגה נמוכה יותר מ-1920×1080. נדיר למצוא נייד עם פחות מכך, אבל אם אתם מוצאים, תברחו. אם יש לכם RTX 2070 או RTX 2080, מומלץ לשקול תצוגת 2560×1440. מסכי 4K (3840×2160) הם אפשרויות בחלק מהלפטופים, אבל עדיין ייתכן שתצטרכו להנמיך את ההגדרות, במיוחד אם אתם מאפשרים ניתוב קרניים.
  • קצב ריענון: רוב הלפטופים שתראו יהיו עם רזולוציית 1080p ותצוגת 60Hz, ועבור גיימרים רבים זה בהחלט מספיק. רזולוציות גבוהות יותר (2560×1440, 3840×2160) הן יפות, אך הן לא מתקדמות עם 60Hz. זו הסיבה שגיימרים מסוימים בוחרים ב-1080p. מחשבים מסוימים מציעים תצוגת FHD עם קצב ריענון מהיר יותר של 144Hz או 240Hz עבור משחק חלק יותר. כמובן, אתם זקוקים לכרטיס מסך מעולה כדי לנצל באמת את קצת הריענון המהיר הזה.
  • G-Sync של Nvidia ו- FreeSync של AMD: חלק ממחשבי הגיימינג הניידים, במיוחד אלה היוקרתיים יותר, תומכים בטכנולוגיות אשר מסנכרנות את התצוגה עם הכרטיסים הגרפיים, מה שמעלה את התצוגה בכמה רמות ומוחץ כך סיכוי לטשטוש או הפרעות.
  • הימנעו ממסכי מגע: בעוד שהם לא רעים ביסודם, מסכי מגע אינם נחוצים במחשבים ניידים לגיימינג. הם מחסלים את חיי הסוללה ועלולים להפוך את התצוגה למבריקה מדי.