מחשב נייד אפל – סקירת 5 מחשבי Apple הטובים ביותר 2024

המחשבים הניידים הטובים ביותר של אפל שאפשר למצוא בשוק: אז אם אתם מחפשים את ה- Macbook הטוב ביותר שכסף יכול לקנות, הסקירה שלפניכם בהחלט יכולה לעזור.

icon pos_1

ניתחנו

359 סקירות

ו-

6179 ביקורות

בתחום

מחשבים ניידים ונייחים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחשב נייד אפל מומלץ

המחשבים הניידים של אפל המציאו ממזמן את האידיאל השולט בשוק בכל הנוגע לאיכות וביצועים, לכן אין זה מפתיע שאפשר למצוא אותם כמעט בכל מקום. עם שילוב של עיצוב נפלא, איכות בנייה יוצאת מן הכלל וניידות, כל מי שיבחר להצטייד במחשב נייד אפל, לא יצטער על כך. לפניכם הלפטופים המומלצים ביותר של 2024.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

מלבד עיצוב מדהים וקלות ניידת במיוחד, המחשבים הניידים של אפל ידועים גם בתוכנה ובחומרה מצוינות שאפשר ממשיכים ומשפרים לאורך השנים. חווית השימוש היוקרתית הזאת שה-Macbook וה-Mac מעניקים היא משהו שמשתמשי Windows 10 ו-Chrome OS פשוט לא מכירים.

 

הודות לשילוב המוצלח הזה בין מערכת הפעלה ידידותית למשתמש וחומרה אלגנטית ועוצמתית, מחשבים ניידים אלו שווים המון, לא רק מבחינת מחיר, אלא באופן כללי. אז אפילו שהם לא בדיוק הלפטופים הזולים ביותר שתוכלו למצוא, יש בהם משהו מיוחד ששום מחשב נייד אחר יכול לספק לכם. אז אם אתם חובבי Apple או פשוט מעוניינים להצטייד באחד המחשבים הטובים ביותר שקיימים בשוק, הסקירה הבאה היא בדיוק עבורכם.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר עבור רוב האנשים: MacBook Pro (13-inch, 2020)

זה לא הזינוק העצום קדימה שרציתם, אלא השינויים המצטברים שהייתם צריכים. אז בעוד זה נכון שה- MacBook Pro האחרון הוא אינו השמועה היפיפייה עם 14 אינץ' שציפיתם לה, הוא עדיים נחשב למחשב הנייד הטוב ביותר עבור מרבית האנשם.

MacBook Pro (13-inch, 2020)

4.5 15

המחשב הנייד שרוב האנשים צריכים להוסיף לרשימה שלהם

יתרונות

עיצוב אלגנטי, ביצועים מעולים, מקלדת נהדרת, מהיר, קומפקטי, נייד במיוחד, מעבד חדש ועוצמתי.

חסרונות

מעט כבד, יקר.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- idigital

ראשית, Apple הכפילה את כמות האחסון שאתם יכולים לקבל עם כל תצורה. שנית, החברה החליפה את המקלדת פרפר הטובה במקלדת Magic משופרת ונהדרת במיוחד.

 

עם קפיצה למעבד דור 10 של Intel, ה- MacBook Pro13 אינץ' התמודד יפה מול מתחרים ראויים בקטגוריית מחשבים ניידים יוקרתיים ואפילו התעלה במרבית התחומים שנבדקו. המערכת הוכיחה את עצמה כלפטופ מהשורה הראשונה, עם ביצועים נהדרים, מהירות העברה מהירה כברק וחיי סוללה של מעל 10 שעות. מדובר בשדרוג רציני שחובבי אפל יעריכו ללא ספק.

 

יש גרסה זולה יותר של ה- MacBook Pro 13-inchאבל הכסף שתחסכו לא מצדיק את המעבד הישן יותר (דוור 8) והירידה באיכות שתקבלו.

לוגו של הסקירה

במקום השני: MacBook Pro (15-inch 2019)

אם אתם רוצים את הכי הרבה ביצועים שתוכלו לקבל מ- MacBook, שווה להעיף מבט ב- MacBook Pro (15-inch 2019). עכשיו מצויד במעבד דור 9 ועד 32GB של RAM, אתם לא תצטערו על הבחירה שלכם.

MacBook Pro (15-inch)

4.5 15

ביצועים מעולים במחשב מעוצב

יתרונות

עוצמתי, מסך גדול ויפה.

חסרונות

יקר, חוסר בכניסות, מקלדת טובה אך לא נהדרת.

קנה עכשיו ב- BUG
קנה עכשיו ב- פי.סי סנטר

עם המחשב הנייד הזה לא תישארו מאחור, לא משנה מה תזרקו לעברו – במיוחד עכשיו כשאתם יכולים לקבל כרטיס גרפי Radeon Pro Vega 20. עם ביצועים מהסוג הזה, ה- MacBook Pro 15-inch מקבל מקום של כבוד בסקירה שלנו, למרות שהוא לא החדש או העוצמתי ביותר, המחיר שלו לא מרקיע שחקים והביצועים שלו בהחלט מדברים בעד עצמם.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר למקצוענים: MacBook Pro (16-inch)

עם מקלדת משופרת, רמקולים עוצמתיים ותצוגה גדולה וממשית יותר, ה- MacBook Pro 16-inch החדש – החבר החדש ביותר במשפחת המקבוקים – מהווה שיפור משמעותי לדגם ה-15 אינץ' (המופיע מעלה) בכל דרך אפשרית.

MacBook Pro (16-inch)

4.5 15

לאלו המחפשים את הטוב ביותר ומוכנים לשלם על כך

יתרונות

מקלדת קסם משופרת, תצוגת 16 אינץ' דקה וממשית, מערכת 6 רמקולים עוצמתית, נתונים מעולים.

חסרונות

יקר מאוד, גדול וכבד, אין יציאות USB או כרטיס SD בגודל מלא.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- idigital

נכון, הוא גדול וכבד יותר, אבל המכה הזו לניידות נשכחת במהרה ברגע שאתם מניחים את עיניכם על התצוגה ה-16 אינץ' המדהימה שלו (עם רזולוציית 3072×1920).

 

ממשיך את המסורת של קודמו בתפקיד, ה- MacBook Pro 16-inchהוא הלפטופ העוצמתי ביותר של Apple הודות למעבד ה- Core i7 או Core i9 דור 9 שלו, עד 64GB של RAM, עד 8TB של אחסון (כן, באמת) וכרטיס גרפי AMD Radeon Pro 5500M. ה- MacBook Pro 16-inchהוא המחשב הנייד הטוב ביותר של אפל בשנים האחרונות והסיבה היחידה שהוא אינו במקום הראשון הוא המחיר שלו והעובדה שהוא כל כך טוב ומקצועי, שרוב האנשים פשוט לא ינצלו את כל הנתונים המעולים שלו.

לוגו של הסקירה

הטוב ביותר מבחינת מחיר: MacBook Air (2020)

ה- MacBook Air החדש הוא המקבוק הטוב ביותר לאלו תחת תקציב. הדגם החדיש הזה לא רק מתחיל ב-6,090 ₪ (מחיר די נמוך למחשב נייד של Apple), אלא הוא גם כולל היום מקלדת Magic, שהיא המקלדת הטובה ביותר שתוכלו להשיג היום, היות והיא אמינה ונוחה יותר ממקלדת הפרפר שהגיעה בדגמים הישנים יותר.

MacBook Air (2020)

4.5 15

מחשב נייד מעולה של Apple במחיר נוח יחסית

יתרונות

עיצוב חלק ודק, חיי סוללה מצוינים, מקלדת קסם, רמקולים טובים, נוח לנשיאה.

חסרונות

ביצועים סבירים בלבד, מספר יציאות מוגבל.

קנה עכשיו ב- Ivory
קנה עכשיו ב- KSP

בנוסף לכך, אתם מקבלים את מעבד Intel דור 10 החדש ביותר. נכון, הוא עדיים מסדרת Y, אז אל תצפו לביצועים מדהימים, אבל הוא בהחלט טוב יותר מהדגם הקודם. יתרון נוסף של הדגם החדש הוא שהוא מתחיל עם 256GB של אחסון – לא עוד 128GB זעומים.

 

כל דבר אחר בדגם 2020 הוא מה שהייתם מצפים מ-MacBook Air. מדובר בלפטופ דק וחלקלק ששוקל רק 1.29 ק"ג ומגיע בעובי של 1.5 ס"מ בלבד. המספרים הללו אמנם לא שוברים שום שיא, אבל הם שומרים על המחשב הנייד הזה קל ונוח מאוד לנשיאה. חיי הסוללה גם הם טובים, עם 9 שעות ו-31 דקות, והרמקולים נשמעים פשוט מצוין.

לוגו של הסקירה

בונוס: המחשב הטוב ביותר של אפל: iMac (27-inch, 2020)

אפילו שהעדכון האחרון של ה- iMac 27-inchהיה רק בשנה שעברה, Apple פשוט לא הצליחו להתאפק והוציאו שדרוג לשנת 2020.

iMac (27-inch, 2020)

4.5 15

all-in-one מצוין לכל מי שמחפש מחשב עוצמתי לעבוד מהבית

יתרונות

מפרט משופר, עוצמתי במיוחד, מצלמת רשת ומיקרופון משופרים, all-in-one.

חסרונות

העיצוב מעט מיושן, לא נייד, רק 2 יציאות Thunderbolt.

קנה עכשיו ב- KSP
קנה עכשיו ב- idigital

מבחינת מפרט, הדגם הזה כולל כמה שיפורים רציניים, בעוד הוא גם משדרג משמעותית את מצלמת הרשת והמיקרופון שלו. יותר אנשים עובדים היום מהבית בימים אלו והדגם הזה נראה כמו המחשב all-in-one הטוב ביותר שכדאי להשקיע בו. נכון, העיצוב שלו לא עבר שינוי כל כך משמעותי, אבל אם עוצמה נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, זה המחשה הטוב ביותר עבורכם.

סיכום

מה לחפש במחשבים הניידים הטובים ביותר של אפל?

בין אם מדובר ב- MacBook Pro (16-inch)החדש שרק עכשיו יצא או ב- MacBook Pro (15-inch) שנמצא כבר זמן מה בשוק, לא קשה לראות למה המחשבים הניידים (וגם הלא ניידים) של אפל הם הבחירה הראשונה של מרבית אנשי המקצוע ויוצרי התוכן.

 

אפילו אם אתם לא הולכים על הדגמים החדשים ביותר, יש כבר כמה אפשרויות מצוינות בשוק לבחור מבניהן, במיוחד עם העדכונים האחרונים ש-Apple סיפקה ל- MacBook Air, MacBook Pro 13 אינץ' ול- MacBook Pro 15 אינץ'.

 

החלק הטוב ביותר הוא שהמחשבים הטובים ביותר של אפל מגיעים במגוון צורות, גדלים ומחירים, כך שבין אם אתם מחפשים את הלפטופ הזול ביותר שאפשר למצוא, מפלצת ביצועים שיכולה לספק כל מה שרק חלמתם עליו מבחינת יצירת תוכן וביצועים או מחשב all-in-one שחוסך לכם במקום – יש אי שם דגם מושלם במיוחד בשבילכם.

 

מחיר

אין מה לעשות, בגלל האיכות והעיצוב המתקדמים שאתם מקבלים, אפל שומרים על תג מחיר די גבוה למחשבים ניידים אחרים. מאוד קשה למצוא מחשב של אפל שנוח לכיס, אבל יש מחשבים יקרים יותר מאחרים, לכן מומלץ להגדיר תקציב מראש ולבחור במחשב שעונה על הצרכים שלכם במחיר הנמוך ביותר.

 

גודל

כמו בלפטופים אחרים, גם Apple מציע מבחר גדלים, לרוב מ-13 אינץ' עד 16 אינץ', אבל כמובן שאפשר למצוא גם גדלים קטנים וגדולים יותר. המחשבים הניידים של אפל לרוב דקים מאוד, אך חלקם יכולים להיות כבדים – תכונה שכדאי לקחת בחשבון אם אתם מתכננים לנסוע איתם הרבה ממקום למקום. אם המשקל אינו פאקטור עבורכם – מה טוב, אבל אם חשובה לכם הניידות, מומלץ לרכוש מחשב קומפקטי וקל יחסית.

 

מפרט

כמו שכבר ציינו, הביצועים של מחשבי אפל נהדרים באופן יוצא מן הכלל, גם המחשב "הגרוע" ביותר שלהם מציע מפרט מרשים וביצועים די מהירים. אם אתם אנשי מקצוע או יוצרי תוכן הדורשים נתונים גבוהים וביצועים ללא פשרות, מומלץ לבחור מחשב עם מעבד i7 ומעלה, מעבד גרפי מתקדם ומקלדת קסם. אם אתם מחפשים מחשב לשימוש יום יומי פשוט, גם נתונים נמוכים יותר יספיקו.