מחשב נייד Lenovo: 5 מחשבים ניידים מומלצים של לנובו (מעודכן 2024) – Finder

המחשבים הניידים המומלצים ביותר של אחת החברות המובילות בשוק בשנת 2024

icon pos_1

ניתחנו

13 סקירות

ו-

1570 ביקורות

בתחום

מחשבים ניידים ונייחים

i

מה זה אומר?

הסקירות שלנו מתבססות על איסוף של מאות סקירות מאתרים בינלאומיים ובחירת המוצרים הטובים ביותר בהתאמה לישראל

מידע נוסף על מחשב נייד לנובו מומלץ 2024

חברת Lenovo היא חברה פופולארית מאוד בשוק המחשבים הניידים, יחד עם ASUS, HP, Acer, Dell ועוד, לכן אין סיבה שגם אתם לא תרצו להצטייד באחד הדגמים המוצלחים של החברה. אם החלטתם שאתם רוצים לקנות מחשב של Lenovo, אספנו עבורכם חמשת המחשבים הניידים המומלצים ביותר של החברה, לפי שימושים ומשתמשים שונים.

נכתב ע״י

אושר טבח

כותב: אושר טבח

טכנאי מחשבים/איש מעבדה בעל העסק "אושר מחשבים" שפועל משנת 2000 ומספק פתרונות מחשוב עד הבית

שלוש הבחירות הכי מומלצות שלנו

השווה מחיר

256 GB כולל משלוח...
X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

השווה מחיר

X

השוואת מחירים למוצר:

4.5 15

לחברת Lenovo יש הרבה מה להציע; מה-ThinkPad המצוין עד דגמי ה-Yoga הדקיקים, כל אחד יכול למצוא את הלפטופ המושלם עבור הצרכים שלו. בתור אחת החברות המובילות בשוק, Lenovo מציעה מבחר רחב של מוצרים, ביניהם תוכלו למצוא מחשבים ניידים, מחשבי 2 ב-1, מחשבי גיימינג ועוד. בנוסף למגוון, החברה מציעה מכשירים באיכות גבוהה ואחריות לכל מוצר, כך שאם נתקלתם בבעיה, יש לכם למי לפנות.

 

אם הלפטופים של Lenovo מסקרנים אתכם או שכבר החלטתם לקנות מהם מחשב אבל אתם עדיין מתלבטים באיזה דגם לבחור, המדריך הבא הוא בדיוק עבורכם.

לוגו של הסקירה

מחשב נייד הטוב ביותר: Lenovo ThinkPad X1 Carbon (7th Gen)

ה-Lenovo ThinkPad X1 Carbon (דור 7) הוא מחשב נייד מצוין עבור כמעט כל אחד, לא רק עבור משתמשים עסקיים. למעשה, ה- ThinkPad X1 Carbon הוא לא רק מחשב נייד Lenovo הטוב ביותר, הוא גם אחד המחשבים הניידים הטובים ביותר של 2023 ולפטופ העסקים המומלץ ביותר. לפטופ קל אחד עמיד זה מסוגל להחזיק מעמד כמעט 10 שעות ללא טעינה ומצויד באחת המקלדות הטובות ביותר שתיתקלו בהן.

Lenovo ThinkPad X1 carbon (7th Gen)

4.5 15

לא רק מחשב נייד לעסקים, אלא יצירת אמנות אמיתית

יתרונות

עיצוב קליל ומושך, מקלדת ברמה הגבוהה ביותר, חיי בטרייה ארוכים (במצב של 1080p), אפשרויות תצוגה בהירות וחיות, רמקולים משופרים.

חסרונות

במצב 4K חיי הסוללה קצרים, אין חריץ כרטיס מיקרו SD, יקר.

קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- PC Market

תצוגת ה-4K האופציונאלית היא פשוט מרהיבה, אבל גובה מחיר מחיי הבטרייה. מחשב נייד 14 אינץ' זה גם מצויד במעבד מסדרת Intel Core דור 8 והדגם האחרון בהחלט שיפר משמעותית את הרמקולים וכמה מאפייני בטיחות משוכללים, כמו כיסוי מצלמת רשת.

לוגו של הסקירה

מחשב נייד 2 ב-1: Lenovo ThinkPad X1 Yoga (4th Gen)

Lenovo לקחו סיכון עם ה- ThinkPad X1 Yoga, ה-ThinkPad הראשון העשוי מתכת, והסיכון השתלם. בעוד שאנחנו מאוד אוהבים את סיבי הפחם השחורים-מט המאפיין את רוב מכשירי ה-ThinkPad, ה- ThinkPad X1 Yoga העשוי אלומיניום ומגנזיום הוא שינוי מרענן ומושך במיוחד. לא רק שיש לו עיצוב דקיק, אלא גם קיפול 2 ב-1 המתהדר בתצוגה בהירה ומציע מקלדת ברמה הגבוהה ביותר וחיי בטרייה ארוכים. אלו משתלבים יחד והופכים אותו למחשב הנייד הטוב ביותר למי שמחפש לפטופ מתקפל 2 ב-1.

Lenovo ThinkPad X1 Yoga (4th Gen)

4.5 15

ה-ThinkPad הראשון ממתכת התגלה כהצלחה ענקית

יתרונות

תצוגת 1080p חיה ובהירה, שלדת אלומיניום דקה ועמידה, מקלדת באיכות הגבוהה ביותר, חיי בטרייה ארוכים, כיסוי בטיחות למצלמת הרשת וחריץ לעט אלקטרוני.

חסרונות

לא זמין בסיבי פחם, אין קורא כרטיסי SD, מעבד דור קודם, יקר.

256 GB כולל משלוח...
קנה עכשיו ב- Amazon
קנה עכשיו ב- Ivory

אתם גם מקבלים כמות עצומה של אקסטרות נהדרות, כגון חריץ מיוחד לעט האלקטרוני וכיסוי למצלמת הרשת של המחשב. אנחנו עדיין אוהבים את ה- ThinkPad X1 Carbonבזכות השלדה הכל כך קלה שלו, אבל אנחנו ממליצים בחום לקחת בחשבון את ה-Yoga, במיוחד אם אתם רוצים להשתמש בעט אלקטרוני.

לוגו של הסקירה

מחשב נייד מעולה לגיימינג: Lenovo Legion Y740

אם אתם מחפשים את הביצועים הגרפיים הטובים ביותר, לכו על מחשב נייד המצויד ב-GeForce RTX כמו ה-Legion Y740. זמין גם בדגם 15 אינץ' וגם ב-17 אינץ', ה-Y740 הוא לפטופ הגיימינג היוקרתי ביותר של Lenovo.

Lenovo Legion Y740

4.5 15

מחשב גיימינג מעולה עם נתונים מרשמים

יתרונות

גרפיקה מעולה, ביצועים חזקים, תצוגת 144 הרץ חלקה, מקלדת RBG נוחה.

חסרונות

חיי בטרייה מתחת לממוצע, מצלמה מאכזבת.

82B500MEIV
קנה עכשיו ב- Ivory

בתור הלפטופ היוקרתי ביותר של החברה, הוא מסוגל להפעיל גם את המשחקים החדישים ביותר, כגון Shadow of the Tomb Raider או Battlefield V, בהגדרות גרפיקה גבוהות הודות למעבד ה-Intel Core i7 והמעבד הגרפי Nvidia RTX 2080 Max-Q שלו. משחקים אלו פועלים חלק על תצוגת ה-1080p 144 הרץ של המחשב ואתם תהנו להקליד על המקלדת הנהדרת שלו.

לוגו של הסקירה

מחשב נייד הטוב ביותר לאנשי עסקים ומטיילים: Lenovo Yoga C940

עם ה-Yoga C940, Lenovo לקחו נוסחה מוכחת ושיפרו אותה. שיפורים עדינים בעיצוב, חיי בטרייה ארוכים (עד 11:46) ומעבד Intel דור 10 חזר, הופכים את ה-Yoga C940 ליורש ראוי עבור ה-Yoga C930 המצוין של שנה שעברה.

Lenovo Yoga C940

4.5 15

נוסחה מנצחת עם שיפורים שמביאים לשלמות

יתרונות

עיצוב דק ויוקרתי, תצוגת 4K יפיפייה, ביצועים מהירים, רמקולים חדים ודינמיים, חיי בטרייה ארוכים (במצב 1080p).

חסרונות

חיי בטרייה מתחת לממוצע (במצב 4K), קשה להסיר את העט האלקטרוני, אין כרטיס SD.

מוחדש
קנה עכשיו ב- Last Price
קנה עכשיו ב- Amazon
82BH006PIV
קנה עכשיו ב- Ivory

כפי שהייתם מצפים מלפטופ מסדרת Yoga, ל-C940 יש שלדה יוקרתית ונוחה לנשיאה, וציר מיוחד המשמש גם כפס רמקול. בתור 2 ב-1, אותו ציר מסוגל לנוע כ-360 מעלות ולהפוך את ה-Yoga C940 ממחשב נייד לטאבלט. כאשר זה מגיע לצפייה בתוכן, תצוגת ה-1080p וה-4K של ה-Yoga C940 היא בהירה, חדה וצלולה – אך ראו הוזהרתם, תצוגת UHD מרוקנת במהירות את הסוללה.

 

אפשר להגיד שה-Yoga C940 פשוט עושה הכל נכון, גם מבחינת אפשרויות השימוש הבסיסיות וגם מבחינת כל האקסטרות שאתם מקבלים, הכוללים בין היתר גם כיסוי למצלמת הרשת (כבר אין צורך לכסות בפלסטר או בדבק), חריץ עבור העט האלקטרוני שהמכשיר מגיע איתו וחיישן טביעות אצבע.

לוגו של הסקירה

מחשב נייד הטוב ביותר ליוצרי תוכן מקצועיים: Lenovo ThinkPad X1 Extreme (Gen 2)

ללפטופ היוקרתי והעסקי של Lenovo, ה- Lenovo ThinkPad X1 Extreme (Gen 2), יש תצוגת 4K HDR 15.6 אינץ' מרהיבה וביצועים מהירים בצורה קיצונית, הודות למעבד ה-Core i7 דור 9 וה-SSD המהיר. עיצוב יוקרתי ועמיד המשולב עם מקלדת מצוינת, הופכים את ה-ThinkPad X1 Extreme למחשב מרשים ומושך במיוחד כמעט עבור כל משתמש, אבל במיוחד ליוצרי התוכן הזקוקים לביצועים מעולים ותצוגה גרפית יוצאת מן הכלל.

Lenovo ThinkPad X1 Extreme (Gen 2)

4.5 15

חזק, מהיר ומרשים במיוחד

יתרונות

שלדה קלה ומושכת, תצוגת 4K HDR מדהימה anti-glare, מקלדת ברמה הגבוהה ביותר, ביצועים מרשימים.

חסרונות

חיי בטרייה קצרים (בדגם 4K HDR), האחסון מוגבל ל-1TB, יקר.

קנה עכשיו ב- Amazon

ה-ThinkPad X1 Extreme מספק עוצמה רבה יותר מאשר ה-X1 Carbon או ה-X1 Yoga, הודות למעבד שש הליבות מסדרת H שלו. בנוסף, יש לו גם מסך גדול ויותר יציאות שימושיות, מה שהופך אותו למחשב נייד טוב יותר עבור אלו המחפשים פרודוקטיביות. ועדיין, במשקל של 1.7 ק"ג, מכונה זו עדיין מאוד ניידת. חשוב להיות מודעים לחיי הבטרייה הקצרים בדגם ה-4K.

סיכום

איך לבחור מחשב נייד לנובו?

לנובו היא כוח עצום בשוק המחשבים הניידים, אבל מלבד לפטופים מעולים החברה מייצרת גם מחשבי 2 ב-1, מחברות אלקטרוניות ומכונות גיימינג במגוון רחב של מחירים וסגנונות.

 

אז אם גם אתם רוצים לרכוש מחשב חדש של לנובו, אבל לא בטוחים מה ההבדל בין הדגמים השונים, אנחנו כאן כדי לעשות לכם קצת סדר. לפניכם הסבר מפורט על סוגי הדגמים השונים שהחברה משחררת לאוויר העולם.

 

הכי קלאסי: ThinkPad

ThinkPad הוא המחשב הנייד הקלאסי והמותאם לעסקים של חברת לנובו, עם מגוון רחב של מאפיינים ניתנים להתאמה אישית: מסכי מגע, קישוריות סלולארית, חומרת התחברות ביומטרית ועוד. החיסרון היחידי? הם כמעט תמיד מגיעים בצבע השחור מט קלאסי של לנובו.

 

מחשבים אלו נוטים להציע יותר במונחים של תכונות ידידותיות IT לניטור, ניהול וקישוריות חוטית ואלחוטית. כדי לייצר דגמים שייכנסו לשוק הלפטופים הגדולים יותר, לנובו חילקה את מחשבי ה- ThinkPad שלה לתתי דגמים, הנפרדים האחד מהשני באמצעות אותיות. הדגמים כוללים את את ה- ThinkPad X היוקרתי יותר, את ה- ThinkPad L המסורתי יותר (וה"ירוק" יותר) ואת ה- ThinkPad P הנייד יותר.

 

הלחם והחמאה של מחשבי ה- ThinkPadהיא סדרת ה-T, אשר נמצאת בהרבה עסקים ומקומות עבודה ומתאפיינת בשילוב נהדר של מחיר, עמידות וסט מאפיינים, יחד עם מקלדת יציבה של ThinkPad. בתוך דגמי סדרת ה-T תוכלו למצוא שני תתי דגמים אחד רגיל ואחד דק יותר. לדגם הדק יותר תהיה "s" בשם, בעוד לדגם הרגיל לא תהיה.

 

מעבר לדגמי L, P, T ו-X ללנובו יש עוד כמה תתי סדרות. סדרת E היא יותר כמו תערובת של מאפיינים מכל יתר הסדרות, עם הרבה מחשבה על התקציב ומסכי 14 אינץ' ו-15.6 אינץ'. בינתיים, ה- ThinkBookשל לנובו הם קו ייחודי מה-ThinkPad. הם משרתים לקוחות SMB ונותנים ערך לכסף שלכם.

 

הסבר קצר על המספרים בדגמי ה- ThinkPad. ברוב המקרים, המספרים הראשונים שמופיעים בתחילת השם מייצגים את גודל המסך. דגמים שמתחילים עם הסיפרה "3" הם בגודל 13.3 אינץ', "4" הם בגודל 14 אינץ' ו-"5" הם בגודל של 15.6 אינץ'. דגמים שנגמרים עם הסיפרה "5" מבוססים על מעבדי AMD, ודגמים עם "0" בסוף מבוססים על מעבדי Intel.

 

איך לבחור את מחשב ה- ThinkPadהטוב ביותר עבורכם?

בחירת מחשב ה- ThinkPadהטוב ביותר בעצם תלוי בצרכים שלכם. אם אתם מחפשים מחשב נייד שיש בו הכל, סביר להניח שתמצאו כל מה שאתם מחפשים ב- Thinkpad X1 Carbon. אולם, אם אתם מחפשים משהו קצת יותר גמיש, ה- ThinkPad X1 Yogaהוא בדיוק הדגם עבורכם.

 

אם אתם מתעסקים באמנות, אולי תרצו להעיף מבט בטבלט ThinkPad X1, בעוד משתמשים שזקוקים ליותר עוצמה במחשב הנייד שלהם, בין אם זה עבור עריכת ווידאו או עריכת תמונות, ה- ThinkPad X1 Extreme הוא בחירה מצוינת. אם אתם רוצים משהו מעבר לזה, ה- ThinkPadהעוצמתי ביותר שתוכלו למצוא הוא ה- Lenovo ThinkPad P1, אשר מתפקד נהדר עבור מגוון פעולות. אם חיי סוללה נמצאים גבוה ברשימת הצרכים שלכם, סביר להניח שתוכלו למצוא את ה- ThinkPad T480 במבצע, אבל קחו בחשבון שהוא נחשב די ישן.

 

לצרכנים רציניים: IdeaPad

מצד שני, יש לכם את מחשבי ה-IdeaPad, המיועדים בעיקר לצרכנים, למרות שגם משתמשים עסקיים עשויים להתפתות להשתמש ב- IdeaPadכמחשב הנייד העיקרי שלהם. ייתכן שתמצאו כמה אפליקציות שהותקנו על הרבה ממערכת ה-IdeaPad, במיוחד אלו שנרכשו מחנויות גדולות. חפשו דגמי IdeaPad שיוצרו על ידי מייקרוסופט אם אתם רוצים להימנע לחלוטין מתוכנות מנופחות שהותקנו מראש במערכת שלכם.

 

שימו לב שגדלי המסך ושיטת המספור של 0 ו-5 שאפשר למצוא אצל ה-ThinkPad לא חלות אצל ה- IdeaPad. שיטת המספור כאן היא של 100, 300, 500, 700 ו-900. המספרים מצביעים על סט המאפיינים והעיצוב של במחשב; ככל שהמספר עולה, כך המחשב יוקרתי יותר.

 

לנובו גם מציעה מגוון של מחשבי Chromebook של IdeaPad, בחירה פופולארית למי למחפש לחסוך כסף. ה- Chrome OS של Google הוא פשוט מאוד לשימוש, היות והוא מוגדר כבר על דפדפן הרשת של Chrome ושאר האפליקציות. קו הייצור של מחשבי Chromebook כולל דגמי IdeaPad לא יקרים, יחד עם דגמי ThinkPad ללימודים ועבודה.

 

היברידי וגמיש: Yoga ו-Flex

מתחת למטרייה הגדולה של לנובו הכוללת את דגמי ה- ThinkPadוה- IdeaPadנמצאות המערכות ההיברידיות של החברה, אשר יכולות לתפקד גם כמחשבים ניידים וגם כטבלטים: מחשבי ה-Yoga וה-Flex. הגרסאות המוקדמות יותר של הדגמים הללו החלו לראשונה את תנועת ה-2 ב-1 של המחשבים הניידים המתקפלים.

 

למחשבי Yoga יש את היכולת להתקפל לאחת מתוך 4 תנוחות: מצב לפטופ מסורתי, מצב צפייה בווידאו, מצב משחק בצורת אוהל ומצב קריאה בטבלט. המסך מסוגל להסתובב סביב הציר שלו כ-360 מעלות כדי להפוך את כל המצבים הללו לאפשריים. שימו לב שייתכן ותמצאו דגמי יוגה המסווגים כ- ThinkPad Yoga, המצביעים על קהל היעד שלהם (יוקרתי ומותאם גם לאנשי עסקים).

 

בינתיים, דגמי ה-Flex הם די דומים אבל נוטים להיות זולים יותר מדגמי ה-Yoga. בעבר, מחשבי ה-Flex שווקו כמותג בפני עצמו או נמכרו תחת סדרת ה- IdeaPad. (נכון לעכשיו הם שוב תת קטגוריה ואתה יכול למצוא מחשבי IdeaPad Flex).

 

לגיימינג: Legion

לבסוף, כדי לעמוד בפופולאריות הגדלה של מחשבי גיימינג, לנובו השיקו קו חדש לגמרי של מחשבים ניידים, משפחת ה- Legion, ב-2017. החברה עשתה זאת כדי להבדיל את מערכות הגיימינג מסדרת ה- IdeaPadהעיקרית. לפני שסדרת Legion הושקה, מכונות הגיימינג של לנובו נמצאו תחת סדרת ה- IdeaPad, מעוצבות כדגמי " IdeaPad Y" והיה די קשה להבדיל בין דגמי הגיימינג לשאר דגמי הסדרה רק לפי השם. סדרת " Legion" היא רק גיימינג ונכללים בה גם מחשבים ניידים וגם מחשבים נייחים. לאחר שזה נאמר, בשנת 2020 חברת לנובו הציגה מחדש כמה דגמי גיימינג IdeaPad (מהחלק הזול יותר בסקאלה).

 

הייעוד של הדגם השתנה בשנת 2020, עם ספרות "5", "7" ו-"9" המעידות על המאפיינים ועל רמת האיכות. משפחת ה- Legion מציעה מחיר די מושך ומעניקה נתונים וסט מאפיינים מרשים לדגמים שלה. תוכלו למצוא מחשבי Legion ניידי בגדלי מסך של 15 ו-17 אינץ' ובמגוון של עיצובים ייחודיים, עם יותר מאפיינים המיועדים ספציפית לקהל גיימרים.

 

 

אז, איזה מחשב נייד של לנובו כדאי לי לקנות?

אז יש לכם את הדגמים המומלצים ביותר של החברה, יש לכם מדריך שמסביר על כל סדרה של לנובו – עכשיו כל שנותר לכם לעשות הוא לשבת ולהחליט איזה מבין הדגמים המומלצים הכי מתאים לכם. אתם יכולים לשאול את עצמכם כמה שאלות מנחות על מנת לדייק את הבחירה שלכם, כגון:

 

  • לאיזה שימוש אתם מייעדים את המחשב? (עבודה, לימודים, משחקים, שימוש כללי וכו')
  • מה התקציב שלכם?
  • מה הצרכים שלכם מהמחשב? (שיהיה יותר נייד, יותר מהיר, יותר עמיד, סוללה חזקה)
  • מה גודל המסך שאתם מעדיפים?

שאלות ותשובות על מחשב נייד לנובו מומלץ 2024

מה ההבדל בין הסדרות השונות של לנובו?

כל סדרה מייצגת מבחר מאפיינים ועיצוב ייחודי לאותה סדרה אליו הם שייכים. סדרת ה-Yoga מעניקה מחשבים דקיקים וגמישים, בעוד ה- ThinkPadוה- IdeaPadמייצגים דגמים רציניים יותר של מחשבים ניידים. סדרת ה- Legionמיועדת לגיימרים שביניכם. כל סדרה נפרדת מאחרת בטווח המחירים שלה ובמה שהיא מציעה למשתמשים בה.

מה המחיר הממוצע של מחשבי לנובו?

מחשבי לנובו אינם זולים, לחברה יש מוניטין מצוין בשוק והיא מציעה הרבה למשתמשים שלה, לכן המחירים של הדגמים שלה לרוב ינועו בין 3,000 ₪ עד 6,000 ₪ וחלקם גם יגיעו ל-10,000 ₪. אולם, ברוב הפעמים תוכלו למצוא מגוון דגמים של מחשבי לנובו במבצעים די משתלמים, שיוזלו עבורכם משמעותית את העלויות.

אני רוצה ליצור תכנים עם המחשב שלי, מה הכי כדאי לי לקנות?

אם אתם מתעסקים באומנות או בעריכה די פשוטה של תמונות ותכנים, הטבלט ThinkPad X1 עשוי להיות בדיוק המכשיר עבורכם. אולם, אם אתם מתעסקים ביצירת תוכן רצינית יותר הכוללת עריכת ווידאו ותמונות, ומעוניינים בדגם שישדרג לכם את העבודה, ה- Lenovo ThinkPad X1 Extreme ייתן לכם את התוצאות הטובות ביותר.

אם אני מתעסק הרבה בגיימינג, מה המחשב המומלץ ביותר עבורי?

אם אתם מחפשים מחשב חזק ומהיר עבור משחקים וגיימינג, אנחנו ממליצים לבחור מחשב מסדרת Legion – סדרה ייחודית רק לתחום הגיימינג של לנובו. וליתר דיוק, ה- Lenovo Legion Y740 הוא הדגם המומלץ ביותר מהסדרה הזו.